Интегрираните във фаровете дневни светлини не са най-доброто решение, въпреки че напоследък това преобладава. Ако се повреди ЛЕД елемента(което май се случва често) се сменя целия фар, а това струва до 1500 Евр. Отделен ЛЕД е с цена 150-200 Евр.
И "корсата" явно доста е пораснала ... на цена! Абсолютна каруца, ставаща за непочистените улици на българските населени места и дотам. Разход от над 8/100 си е доста за този кучешки автомобил... Никога не бих го купил този автомобил - и като марка и като тип!
Добре изглежда, цената му е прилична. Двете ми основни 'претенции' е малкото багажно пространство (325л) и сравнително високия разход на гориво (6.5л/100км по спек). За тези, на които им трябва повече 'отскок' отколкото място за багаж и икономични дълги пътувания, предполагам няма да е проблем.
Лично аз очаквам с интерес новата гама на Опел която ще я пуснат тази година след сделката с Пежо: Crossland X, двигателите на Пежо, и пр.
Просто, производителите на части напипаха добър начин, за по-високи печалби... Пластмасата и диодите (вече) имат ниска себестойност, ама не им пречи да искат над 1000 евро за един фар. Изгори ли някой елемент от ЛЕД фара, трябва да го сменяш целия, а парите са големи... Преди няколко години си взех дневни светлини Филипс, за моята Астра. Поръчах ги през Амазон и струваха някъде към 80 евро комплекта... Цената която казваш, за ЛЕД елементи е много висока. На практика, едва ли е повече от десетина евро. Моите, определено са няколко класи над всякаквите китайски варианти, дето съм виждал. Взех ги, след като ме бяха спирали два пъти да ми пишат фиш, че съм без включени светлини... Вече го нямам тоя проблем, светлините се включват след като запаля и угасват десетина секунди, след като загася двигателя. И през зимата е по-добре за акумулатора, че не пада. Консумацията на ЛЕД светлините е много по-малка отколкото на късите и като имам много градско каране се усеща.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
joro4900
Рейтинг: 786 НеутралноИнтегрираните във фаровете дневни светлини не са най-доброто решение, въпреки че напоследък това преобладава. Ако се повреди ЛЕД елемента(което май се случва често) се сменя целия фар, а това струва до 1500 Евр. Отделен ЛЕД е с цена 150-200 Евр.
42
Рейтинг: 450 НеутралноА една кофа ръждопреопразувател безплатно дават ли? Че Опел е другото име на ръждата.
След комунистите най-много мразя антикомунистите!penetrating
Рейтинг: 5743 НеутралноЦената привлича :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertm_style
Рейтинг: 679 НеутралноИ "корсата" явно доста е пораснала ... на цена! Абсолютна каруца, ставаща за непочистените улици на българските населени места и дотам. Разход от над 8/100 си е доста за този кучешки автомобил... Никога не бих го купил този автомобил - и като марка и като тип!
shisharko
Рейтинг: 416 НеутралноДобре изглежда, цената му е прилична. Двете ми основни 'претенции' е малкото багажно пространство (325л) и сравнително високия разход на гориво (6.5л/100км по спек). За тези, на които им трябва повече 'отскок' отколкото място за багаж и икономични дълги пътувания, предполагам няма да е проблем.
Лично аз очаквам с интерес новата гама на Опел която ще я пуснат тази година след сделката с Пежо: Crossland X, двигателите на Пежо, и пр.
Petleshev
Рейтинг: 2918 НеутралноДо коментар [#1] от "joro4900":
Бивш tww09306483.Просто, производителите на части напипаха добър начин, за по-високи печалби...
Пластмасата и диодите (вече) имат ниска себестойност, ама не им пречи да искат над 1000 евро за един фар. Изгори ли някой елемент от ЛЕД фара, трябва да го сменяш целия, а парите са големи...
Преди няколко години си взех дневни светлини Филипс, за моята Астра. Поръчах ги през Амазон и струваха някъде към 80 евро комплекта... Цената която казваш, за ЛЕД елементи е много висока. На практика, едва ли е повече от десетина евро. Моите, определено са няколко класи над всякаквите китайски варианти, дето съм виждал.
Взех ги, след като ме бяха спирали два пъти да ми пишат фиш, че съм без включени светлини... Вече го нямам тоя проблем, светлините се включват след като запаля и угасват десетина секунди, след като загася двигателя. И през зимата е по-добре за акумулатора, че не пада. Консумацията на ЛЕД светлините е много по-малка отколкото на късите и като имам много градско каране се усеща.
royal_sperm
Рейтинг: 517 Неутралнопластик фантастик
In real life it is always the anvil that breaks the hammer...” ― George Orwell