Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Коментари (38)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 7477 Неутрално

    С тези 40киловата няма да спечелят много, защото после ще трябва пак да си ги източат плюс загубите по трасето :)
    Иначе колата си е супер!

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  2. 2 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4722 Неутрално

    Страхотен е Нисан-а. Наистина, без забележки. А след няколко години, ще отговяра на всички претенциозни изисквания на бг шофьорите - огромен пробег, или достатъчен такъв при бързо каране, с климатик (все пак, досега, не вярвам нской да е бил изпреварван от е-автомобил).
    Остава само бързо разширяване на ;мрежата от бързозарядни станции, и данъчна политика от държавата или съответните общини (както, например Амстердам, Ротердам, където финансовите бонуси достигат до 70 % от стойноста на е-автомобила).

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4722 Неутрално

    Интересно, във фоторепортажа е пропусната най-важната информация, тази за пробега. По японските стандарти (неточни), се декларират около 390 км., докато според ЕПА, мах пробега е 240 км.

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1924 Неутрално

    Нека работят, нека ги усъвършенстват. Ние ще до изгорим останалия петрол със забранените за каране автомобили в белите държави.

  5. 5 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 513 Неутрално

    Е, малко са се поизхвърлили от Нисан.
    Нито е най-популярният, нито е най-модерният, нито е най-продаваният...
    Най-продавани са няколко китайски марки.
    Най-модерни и популярни са Теслите.

    Може би, е най-добрият компромис от всички.

  6. 6 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 831 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf1":

    и откъде пари в общините у нас да финансират покупката на електромобили? Или в държавата?

    На изискванията на БГ шофьорите никога няма да отговори, те искат цена под 10 000 лева, пробег 1000 км, и да се зарежда за 5 минути.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  7. 7 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 4236 Неутрално

    Готино електрокарче.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4722 Неутрално

    До коментар [#6] от "DareDebil":

    От където и за санирването, в много по-малък размер. Но, няма да има лапаница...

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  9. 9 Профил на nocomnet
    nocomnet
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#5] от "tie_interceptor":

    Изказваш се неподготвен. Тесла определено продават, като бройка, доста по-малко от Рено-Нисан.

    https://www.forbes.com/sites/bertelschmitt/2017/05/01/who-is-the-worlds-leading-ev-marker-no-its-not-tesla/ #2215c9093912

    Има си и графика, ако не вярваш ;-)

    "Популярен" пък значи, колко се продава. А модерен.... това вече е въпрос на интерпретация.

    Но поне не говори глупости.

  10. 10 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    Чудесна кола осигуряваща 98% от удобствата на бензинов автомобил на 5-10 пъти по- ниска цена за поддържане! Особено ми хареса текста към последната снимка:

    "Нисан Лийф" е снабден и с технологията Vehicle-to-Grid (V2G), която дава възможност батериите на автомобила да се ползват като своеобразни депа за електроенергия, която се ползва при нужда.

    Човек може да използва акумулираната в колата си енергия за дома когато не планира да шофира. И съвсем естествено соларният панел става съвсем практичен дори без намесата на ютилитито.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  11. 11 Профил на mort
    mort
    Рейтинг: 226 Неутрално

    3-ката е по-добра във всяко отношение. От тази щеше да има смисъл, ако батерията минаваше 100 $/км., само че цената е 30000/250 = 120$. Във всяко други отношение 3-ката така или иначе печели : по-луксозна, по-голям рейндж, инфраструктура със суперчарджъри, по-горен сегмент. Евентуално, ако нисана се обезцени много, ще се търси.

  12. 12 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    Новият Нисан Лийф е с 40 киловатчаса батерия, новата Тесла Модел 3 е с 50 квч, Шевролет Болт (Опел Ампера Е) е с 60 квч. Догодина очакваме Лийф с 60 квч батерия и Тесла 3 с 75 квч.

    Автомобили на съвсем приемлива и близка до ДВГ автомобилите цена. Къде бяхме 2010-та, къде сме сега?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  13. 13 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1709 Неутрално

    Браво на Нисан! Страхотен автомобил. Тоя модел ще се продава в пъти повече от предния, който е най-продаваният електромобил, макар и малко грозен.
    Май електромобилите ще станат масови много по-рано от всички прогнози.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  14. 14 Профил на gmbh
    gmbh
    Рейтинг: 2476 Неутрално

    Снимка: /11/ Хубав дизайн и интересно инфо.
    Годините на леките автомобили с ДВГ са преброени, 6-7.

  15. 15 Профил на Saint of Me
    Saint of Me
    Рейтинг: 2768 Весело

    Най-веселото е че електричките отключват един куп шукарии у живота дето на пръв поглед не са свързани с каруците.

    Голям кеф. Как пееше Софи у Суперекспрес още навремето - Нооов свят сеее отвоории пред мееен, виждааам ааз пътя си от слънце озарен. Пророчица 😎

    Use your Illusion
  16. 16 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1089 Весело

    2011 исках да си купя лийф, ма не можах, щот имаше 60 мили с едно зареждане... мен камюта ми беше горе-долу толкоз, ама в каталога е едно, а на пътя друго... ако имаше още двайсетина отгоре, сега щех да ви давам акъл що за кола е... :)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  17. 17 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 866 Любопитно

    както, например Амстердам, Ротердам, където финансовите бонуси достигат до 70 % от стойноста на е-автомобила.
    —цитат от коментар 2 на hamiltonf1


    Е, хайде сега да не се увличаме ;)
    Живея от почти 20г в Бенелюкс и сравнително често ходя до Амстердам - там наистина се срещат много по-често електромобили в сравнение с Брюксел примерно.
    Субсидиите за електромобил достигат €5000, което е безспорно добра сума, но е относително малък дял от цената на нов електомобил ;)

    (преди да импулсивно да се хванеш да спориш, прочети онлайн http://nederlandelektrisch.nl/subsidies-financiering/subsidies-en-regelingen ... + има линкове към сайтове на големи градове, дето отпускат субсидии...информацията е съвсем изчерпателна)

    С останалото съм съгласен ;)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  18. 18 Профил на Минуса
    Минуса
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Нисан помпа мускули няколко месеца за това събитие, тийзъри работи, всичко засекретено, но за мен лично този ъпгрейд е разочарование.
    Да, визуално изгрежда много по-добре от версия 1, по-мощна е с 30% (0-100 за 8 сек спрямо 12 сега), плюс няколко нови технологии е-педал, автопилот и т.н., но едни от най-важните неща които липсват са по-голяма батерия (рено зоуи има 40квтч от поне година, болта е с 60 макар и ГМ да не се напряга), ново информационно табло, все пак сме 2017, по-малък коеф на съпротивление и термо регулация на батерията, пак ще е с въздушно охлаждане което е голям минус.
    И най-важното доставки за Европа най-рано април/май 2018. Аз този път съм пас.

  19. 19 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    До коментар [#18] от "Минуса":

    Цената ще е по- ниска, $30 000 в САЩ ($35 000 за Тесла 3 и $37 500 за Болт). Но все пак, Тесла 3 ще има модел с 75 киловатчаса батерия с течно охлаждане, способна да изминава 310 мили (500 километра) по америнаският цикъл, който е най- близо до реалното каране от началото на 2018-та за $44 000, цената на BMW i3 с REX екстендъра.

    И BMW i3 е резачка в сравнение с Модел 3, който има 4.5 секунди от 0 до 100 и е 5 местен с комфорт на тройката на BMW.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  20. 20 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4722 Неутрално

    До коментар [#17] от "Торбалан":

    В Ротердам и Амстердам върви програма "прочистване на въздуха
    Сега фирми в Холандия могат да си купят електро ван Nissan e-NV200 за под €5,000 (без ДДС), което е само 25 процента от стойността. Говорим за базова цена
    Стимулите са няколко и се натрупват. В Ротердам предлагат на фирмите €2,500 за бракуване на старо возило и към това добавят други общински финансови стимули, с които цената на новия e-NV200 Visia Flex спада на... €4,950 без ДДС. Ако не ти трябва лекотоварен електромобил за фирмата пък можеш да вземеш Nissan LEAF вместо за €24,110 само за €7,450.
    Редно е да се уточни, че към тези цени добавяш и наем на батерията. Реалното положение би било следното: при актуална цена на e-NV200 с определена конфигурация примерно €28,500 с ДДС и приспадане на стимули за общо макс. 76 процента, крайната цена слиза на €6,840. Отново, супер евтино. Към това добавяш около €100 месечен наем на батерията. За да добиеш престава колко всъщност струва e-NV200 с батерията (в Германия).
    Та, не знам колко години и къде живееш, но дано можеш да си пазариш един подобен е-автомобил...!?

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  21. 21 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 866 Любопитно

    До коментар [#20] от "hamiltonf1"

    Къде четеше тази информация? Дай линк моля...
    Аз чета примерно на сайта на град Амстердам https://www.amsterdam.nl/veelgevraagd/?productid= %7BBCA74071-7A96-4F67-9A75-088F4E819F79%7D#case_%7B3BAB2710-B92D-4546-843F-FE4FCB93C35B%7D

    Буквално:
    De maximale subsidiebedragen die u kunt ontvangen zijn:

    elektrische personenauto (zakelijk veelrijder): € 5.000
    elektrische bestelauto: € 5.000
    elektrische taxi : € 5.000
    elektrische of plug-in vrachtauto of bus: € 40.000

    Максималната сума на субсидията е €5000 (за кола/'баничарка'/такси) и €40000 за плъг-ин камион...

    Ако ми посочиш линк с инфо как мога да си купя субсидиран чисто нов "Nissan LEAF вместо за €24,110 само за €7,450" от дилър в Холандия съм готов още другата седмица да действам и ти обещавам да те разхождам из Бенелюкс цяла седмица на мои разноски! Само дай линка да прочета какви са условията! ;)

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  22. 22 Профил на tie_interceptor
    tie_interceptor
    Рейтинг: 513 Неутрално

    До коментар [#9] от "nocomnet":

    Не съм споменавал, че Тесла продават повече...
    Четете внимателно, преди да се изказвате... недоразбрал. :)

  23. 23 Профил на nocomnet
    nocomnet
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#22] от "tie_interceptor":

    Развесели ме :-)

    Цитирам:

    "Нито е най-популярният, нито е най-модерният, нито е най-продаваният...
    Най-продавани са няколко китайски марки.
    Най-модерни и популярни са Теслите."

    Значи на три реда пет глупости на търкалета.... но както и да е, добре е, че поне си признаваш грешките, има хора, дето на черното ще кажат бяло, но няма да си признаят че са се объркали.

  24. 24 Профил на Дългия
    Дългия
    Рейтинг: 1751 Неутрално

    Супер си е колицата, дай Боже всеки му да й се качи и да й се порадва...

  25. 25 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    До коментар [#2] от "hamiltonf1":

    Като ти е 70% "бонуса", кой мислиш ги плаща? Държавата, дето парите и идват от нищото?

    Аман от пиявици...

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1101 Неутрално

    До коментар [#10] от "Realist":

    Абе това е като да си източиш бензина на колата, щото не планираш да я караш. Кой идиот би го ползвал това, идеята на автомобила е да е винаги в готовност. А електромобила пък винаги трябва да е зареден на макс, че там не е като да врътнеш до първата бензиностанция.

  28. 28 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3536 Неутрално

    До коментар [#27] от "niakoi_si":

    Много е просто. 40 киловатчаса батерия може да осгури енергия за една къща в продължение на 2-3 дни. Енергията има различна цена по различно време. Ако заредите примерно вечерта, когато е най- евтина и я използвате когато е най- скъпа. Или пък заредите от панелите си на покрива през деня и използвате енергията през ноща.

    Обикновено електрическите автомобили с голям пробег почти винаги са не- напълно заредени. Това е проста мярка да удължите живота на батерията си. Зареждайте 100% винаги когато планирате да пътувате дълго. Ако през останалото време заредите на 90, 80 или 75% от капацитета ще увеличите живота на батерията няколко пъти.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  29. 29 Профил на Светлото бъдеще
    Светлото бъдеще
    Рейтинг: 233 Неутрално

    До коментар [#20] от "hamiltonf1":

    И аз искам да видя линковете, така че не се мотай.

    Колко всъщност е прост българският народ и колко трола има във всяка статия? ( Комунизмът е по-вреден от радиацията.)
  30. 30 Профил на uq
    uq
    Рейтинг: 2234 Неутрално

    за тия електромобили се говори от 25 год. Последните 5 почнаха да се появяват някакви смислени. Мое си мечтаете колко си искате, ДВГто няма да умре поне още 20-25 год

  31. 31 Профил на rasporama
    rasporama
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Според мен ще им е трудно с електричките, когато дойде момента за данъци поради високи разходи за рециклиране. Бъдещето е електрическо, но не с темповете които смелите футуристи си представят. Реално още поне 50-60 години масови ще си останат бензиновите коли украсени с по един два електрически двигатели. Хибридно бъдеще.

  32. 32 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 679 Неутрално

    3-ката е по-добра във всяко отношение.
    —цитат от коментар 11 на mort



    Даа, наистина Голф IV, си беше пълно разочарование.






    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  33. 33 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4722 Неутрално

    До коментар [#29] от "Светлото бъдеще":

    http://electriccarsreport.com/2014/08/rotterdam-introduces-worlds-best-ev-incentives/

    Брат ми се възползва при те3и условия, в края на 2014 год.

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  34. 34 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 360 Весело

    ... ще отговяра на всички претенциозни изисквания на бг шофьорите
    —цитат от коментар 2 на hamiltonf1

    Е, да се надяваме, че след няколко години и местното представителство на Нисан ще 'узрее' за електрички и най-после ще започне да предлага Лийф на българските шофьори ... :-)

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  35. 35 Профил на инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    инж. Ганев - малцинство от 5.87%
    Рейтинг: 360 Неутрално

    това е като да си източиш бензина на колата, щото не планираш да я караш.
    —цитат от коментар 27 на niakoi_si

    Да, но да източиш нощния бензин, купен на левче, и да го продадеш през деня за 2лв (образно казано).
    Кой идиот би го ползвал това,..
    —цитат от коментар 27 на niakoi_si

    На който му харесва и е решил, че утре е с градския ...

    Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?
  36. 36 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 305 Неутрално

    До коментар [#28] от "Realist":

    Интересна теория за капацитета на зареждане, това за всички батерии ли е валидно ? Например за телефонните батерии в сила ли е ?

  37. 37 Профил на The Island
    The Island
    Рейтинг: 305 Неутрално

    Това като че ли е единствения Нисан, който да ми харесва. Този път дизайнерите са се постарали.

  38. 38 Профил на Ivan е
    Ivan е
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#36] от "The Island":

    Разбира се че важи и за батериите на телефоните и лаптопите. Дори някои лаптопи имат опция да зареждат батерията си до 80%.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.