Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (46)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5273 Неутрално

    Това на снимката НЕ е "купе" независимо от маркетинговите внушения.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Антикомунист и антиГЕРП
    Антикомунист и антиГЕРП
    Рейтинг: 671 Неутрално

    Одвън като за Мерцедес що-годе бива, но отвътре е ужасяваща грозотия и цигания. Потресен съм.
    Въпреки това депутатите в парламента и шАфьорите в НСО вече потриват ръчички за тези автомобили.

    Бъдещата устойчива енергетика ще е симбиоза между ядрени генериращи мощности и ВЕИ. Ето защо е важно да се построи безопасната АЕЦ Белене възможно най-бързо!!!
  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 10406 Весело

    95 хиляди евро си е сума, но колата на снимките изглежда лесно грабва очите и портфейла :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    Хубава машина особено за тези, които могат да си я позволят.

  5. 5 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    Дизелови двигатели?!?

    Модератора е неадекватен!
  6. 6 Профил на Стефан
    Стефан
    Рейтинг: 440 Неутрално

    Дизелови двигатели?!?
    —цитат от коментар 5 на Ivan_


    Да, дизелови двигатели. Имат по високо КПД от бензиновите, поради това отделянт по- малко СО2, имат по- малък разход, съответно като отпечатък върху природата са по добри от бензиновите. Единствения им проблем е отделянето на сажди, който се решава с новите технологии и на практика един двигател Евро 6 е по- добър от същия бензинов както и да го погледнеш. А това, че някакви политици решиха да си правят ПР за сметка на дизела и хора като теб им се вързват е жалко.

  7. 7 Профил на unx59578324
    unx59578324
    Рейтинг: 82 Неутрално

    Дали гн Пауновски е тествал колата или колата е тествала гн Пауновски е само въпрос на гледна точка.
    Ако можехме да прочетем мнението и .. което най вероятно ще почва с .. доде един без пари ама с претенции..

  8. 8 Профил на reply
    reply
    Рейтинг: 803 Неутрално

    6,3 ИЛИ 6,5 ВИ ТУРБО , ДРУГОТО Е ИКАРУС И НЕ СТАА

  9. 9 Профил на chasovnik
    chasovnik
    Рейтинг: 443 Весело

    Всичко е супер в новите автомобили, в частност и при този, но тия телевизори направо ме нервят. Друго си е с класически прибори. Който може да си я позволи (а има такива много) да си я карат със здраве и безаварийно поне докато е в гаранция :)

  10. 10 Профил на sha16312238
    sha16312238
    Рейтинг: 296 Неутрално

    За тия пари ще взема тесла....

  11. 11 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Прекрасен автомобил! 700 нм въртящ момент с 9 степенен автоматик е страхотна комбинация. Интериора излъчва елегантност и минимализъм. Само не знам защо регулирането на предните седалки не е изнесено на вратата, както е при S-класата?

  12. 12 Профил на strk
    strk
    Рейтинг: 289 Неутрално

    До коментар [#6] от "Стефан":

    Каня те да постоиш 3-4 минути в гаража зад екологичния ми Евро 6 дизел да видиш колко е екологичен

  13. 13 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 390 Неутрално

    Най-важната подробност тук са новите редови 6-цилиндрови дизелови и бензинови двигатели - OM656 и M256. От почти 20 години Мерцедес правеха само V6 от икономически съображения, а сега отново се връщат старата рецепта.

    Друга иновация при тези двигатели е, че водната помпа, компресора на климатика и т.н. вече не са свързани ремъчно с двигателя, а се захранват от нова 48-волтова електрическа система.

  14. 14 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Да, дизелови двигатели. Имат по високо КПД от бензиновите, поради това отделянт по- малко СО2, имат по- малък разход, съответно като отпечатък върху природата са по добри от бензиновите. Единствения им проблем е отделянето на сажди, който се решава с новите технологии и на практика един двигател Евро 6 е по- добър от същия бензинов както и да го погледнеш. А това, че някакви политици решиха да си правят ПР за сметка на дизела и хора като теб им се вързват е жалко.
    —цитат от коментар 6 на Стефан


    Това е така, обаче трябва по закон на 7-8 години или най много 250 хил. км. ДА ГИ БРАКУВАТ и препродажбата им да бъде забранена, защото като им махнеш катализатора и ФТЧ, какво става?

  15. 15 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Друга иновация при тези двигатели е, че водната помпа, компресора на климатика и т.н. вече не са свързани ремъчно с двигателя, а се захранват от нова 48-волтова електрическа система.
    —цитат от коментар 13 на irobot

    Това не е иновация, а деградация, понеже можеш да се окажеш с работещ двигател и неработещо охлаждане, което значи - Пътна помощ!

  16. 16 Профил на Иван К.
    Иван К.
    Рейтинг: 795 Неутрално

    До коментар [#6] от "Стефан":

    Да де , ама саждите и другите отрови концентрирани в градовете да се дишат са си опасни , а като се сметне преработката на нафта и бензин разликата в отпечатака е минимална и не си струва…. Но как да е дизела за личен атомобил умря няма кво да му ровим костите, ама дали бил економичен , с модерни филтри и тн ,

  17. 17 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Днеска гледах 4л бензин двигател на S500 от 2014г. на 67000 км с задрал 1 цилиндър. Общо взето го ремонтираха за има-няма 5000 евро.

    забавление и приключение
  18. 18 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 390 Неутрално

    До коментар [#15] от "cristo_n":

    За технически грамотните, ето интересна статия:

    https://autoweek.com/article/technology/why-mercedes-new-inline-six-matters-even-if-no-one-sure-when-well-see-it

  19. 19 Профил на Нико
    Нико
    Рейтинг: 512 Неутрално

    До коментар [#6] от "Стефан":

    Удобно пропуснахте диоксини и други КАНЦЕРОГЕННИ съединения ...

    "Вече има достатъчно доказателства за канцерогенността на емисиите на отработени газове от дизелови двигатели, получени от изгарянето на дизеловото гориво ..."

  20. 20 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Дизелови двигатели?!?
    —цитат от коментар 5 на Ivan_


    Да .. какви други? Те са с AdBlue ..

    До коментар [#6] от "Стефан":Да де , ама саждите и другите отрови концентрирани в градовете да се дишат са си опасни , а като се сметне преработката на нафта и бензин разликата в отпечатака е минимална и не си струва…. Но как да е дизела за личен атомобил умря няма кво да му ровим костите, ама дали бил економичен , с модерни филтри и тн ,
    —цитат от коментар 16 на Иван К.


    Разликата в отпечатъка СО2 , според изследване, цитирано от "Мазда" е 200г/км. за "Тесла" и 142г/км. за СкайАктив двигателя ..
    А с новите двигатели СкайАктив , ще отиде към 128 г/км .. ако електричките, не направят скоро време пробив , би трябвало спешно да бъдат забранени!

    Освен това БЕНЗИНОВИЯТ ДВИГАТЕЛ също отделя наночастици , при това по-опасни!
    Ето от "Шпигел"
    http://www.spiegel.de/plus/audi-bmw-daimler-porsche-vw-absprachen-offenbar-auch-bei-benzinmotoren-a-00000000-0002-0001-0000-000158500346
    Оказва се - големите частици, не са така опасни, а по-малките , директно въздействат на организма ..
    Що затоплистите , не спират наночастиците и мълчаха , а се емнаха да щуреят за други неща?

    В момента , в градовете със забранени дизели, се оказа, че НАНОЧАСТИЦИТЕ ВЪВ ВЪЗДУХА СА НАРАСТНАЛИ!

    Спешно трябва, да се монтират дизели, може би, а????

    https://www.adac.de/applications/sitecore/content/home/rund-ums-fahrzeug/abgas-diesel-fahrverbote/dieselkauf-abgasnorm/rde-messungen-cf-faktor/

    Та ако проблемът ни е СО2 - решен е , новите двигатели са с по-малък въглероден отпечатък, в целия цикъл, добив на енергия , направа на автомобил, рециклиране на двигателя и автомобила .. отколкото е СО2 за целия цикъл на електроколите - пак добив на енергия , дистрибуция, рециклиране на автомобил и батерии, след изваждане от експлоатация .. ако ни е проблем - да забраним електроколите и нещата ще тръгнат на оправяне, сигурно ..

    Ако проблемът са ни саждите- ами има вече филтри ..

    Ако проблемът са ни азотните окиси - ами и той се решава ..

    Та каква им е в момента идеята, на затоплистите, лично на мене не ми е ясно ..да си я формулират и ясно да я изкажат ..

  21. 21 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Това не е иновация, а деградация, понеже можеш да се окажеш с работещ двигател и неработещо охлаждане, което значи - Пътна помощ!
    —цитат от коментар 15 на cristo_n


    Как така ще си с работещ двигател и неработещо охлаждане, след като и новите клапани се задвижват с електро, по команда от компютъра?
    На електро са дюзите, помпите, клапаните ..

    Всичко е на 48 волта ..

  22. 22 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 991 Неутрално

    При "Мерцедес" още не е серийно де ..
    Иначе 48 волтовата революция отдавна дойде ..

  23. 23 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 991 Неутрално

    Да, дизелови двигатели. Имат по високо КПД от бензиновите, поради това отделянт по- малко СО2, имат по- малък разход, съответно като отпечатък върху природата са по добри от бензиновите. Единствения им проблем е отделянето на сажди, който се решава с новите технологии и на практика един двигател Евро 6 е по- добър от същия бензинов както и да го погледнеш. А това, че някакви политици решиха да си правят ПР за сметка на дизела и хора като теб им се вързват е жалко.
    —цитат от коментар 6 на Стефан

    Да ..
    Забраниха частично - в Хамбург примерно - дизелите и наночастиците се увеличиха ..

    Частиците под 5 мкм , не се филтрират успешно от дихателните пътища ..

    Хора бдете!


  24. 24 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 991 Неутрално

    За тия пари ще взема тесла....
    —цитат от коментар 10 на sha16312238


    Земи си комбайн!

  25. 25 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 991 Неутрално

    До коментар [#6] от "Стефан":Удобно пропуснахте диоксини и други КАНЦЕРОГЕННИ съединения ..."Вече има достатъчно доказателства за канцерогенността на емисиите на отработени газове от дизелови двигатели, получени от изгарянето на дизеловото гориво ..."
    —цитат от коментар 19 на Нико


    Отделяните от спирачките и гумите, на "Тесла" частици , примерно , също са канцерогенни ..
    Що се мълчи?

    Хора бдете!

  26. 26 Профил на Simo Petkov
    Simo Petkov
    Рейтинг: 991 Неутрално

    До коментар [#6] от "Стефан":Удобно пропуснахте диоксини и други КАНЦЕРОГЕННИ съединения ..
    —цитат от коментар 19 на Нико

    Не бива да се пропускат диоксините ..

    Да повторя за СО2 :
    Въглероден отпечатък - "СкайАктив" на Мазда - в момента 142г/км. (без хибрид!)
    Електромобили .. от 200г/км, до 156г/км ..

    Що се пропуска удобно?
    Хора бдете!

  27. 27 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 970 Неутрално

    Да си я карат пловдивските тарикати.

  28. 28 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4705 Неутрално

    Задните и предни светлини нещо не ми се връзват, по.скоро приличат на някои от моделите на Ауди. Миналогодишните задни стопове бяха уникални.

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  29. 29 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3301 Неутрално

    До коментар [#17] от "troika":

    "Днеска гледах 4л бензин двигател на S500 от 2014г. на 67000 км с задрал 1 цилиндър. Общо взето го ремонтираха за има-няма 5000 евро."
    ==============
    Ако отидеш на гробищата, там често докарват хора под 30, даже не ги ремонтират.
    Интересно какви ще са ти коментарите.

    Еретик
  30. 30 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4705 Весело

    До коментар [#17] от "troika":

    5-год. S класа на 67 000 км.?! В голяма заблуда си, тези км. се правят минимум за две години, минимум...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  31. 31 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Весело

    До коментар [#6] от "Стефан":

    Вярно ли?

    Странно защо освен във Европа, където същите тези политици, на които явно и ти се връзваш наложиха дизелите никъде другъде по-света автомобилите не са с дизелови двигатели.
    Не става дъма за кораби или техкотоварни камиони, за "спортна лимузина" е стаията.

    Ходи на някой друг да обясняваш колко по-добър бил дизеловия двигател за подобен автомобил...

    Модератора е неадекватен!
  32. 32 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар [#30] от "hamiltonf":

    Не е така Хамилтон.
    Моята я взех от приятел. Ползваше я за предстаителен автомобил, с шофьор.
    На 3 години и 65 000км.
    Аз я ползвам за семеен автомобил, в началото я шофираше само съпругата ми. За 10 години и добавихме 110 хил. км....

    Повечето хора които познавам с Ес класа имат и други автомобили и използват и тях.
    По този начин не се навъртат много километри.

    Модератора е неадекватен!
  33. 33 Профил на troi
    troi
    Рейтинг: 517 Неутрално

    До коментар [#29] от "Костадин Иванов":
    Случва се с хората. Случва се и с двигателите. По принцип, 67000км са малко за такъв дефект, не би трябвало да се случва. Може и да е работила много моточасове на празен ход докато шофьора е чакал шефа си, често срещано. Километрите са малко, работата и износването голямо.

    забавление и приключение
  34. 34 Профил на Стефан
    Стефан
    Рейтинг: 440 Неутрално

    До коментар [#31] от "Ivan_":

    Много се кефя на такива генерални изводи. Да видим, защо никъде другаде освен в Европа няма дизели. Северна Америка, V8 двигател е култ, бензин без акцизи, за какво да караш дизел, като просто не ти пука за разхода. Южна Америка, там дизела е скъпа технология, а и има разни опити като метанола в Бразилия. Азия, моторетки и какви ли не екзотики, за какъв дизел да говорим. Европа кара дилези главно защото политиците решиха, че това е начина да стимулират потреблението именно поради по високото КПД от където идва по ниския разход на гориво. Изведнъж по политически причини дизела стана "мръсен".

  35. 35 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Весело

    До коментар [#34] от "Стефан":

    Кефи се колкото си искаш.
    Факт е, че дизела е само във Европа и го наложиха политически.
    Сега ти може и да си въобразяваш, че е защото е технически по-добър, но всъщност е поради лобизъм на бизнеса.
    Та така!

    ПП. "по ниския разход на гориво" - Това още веднъж да ти го напиша, НЕ СА камиони нито кораби, я вземи и погледни какъв автомобил коментираме и ела пак да разясняваш за ефективност на използване на горивото:)

    Модератора е неадекватен!
  36. 36 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4705 Неутрално

    До коментар [#32] от "Ivan_":

    Както и да е, взел си най-чупливото "дърво" от гамата на "Мерцедес"...

    Стената на срама: Топ 10 на руските тролове във Форума - von_seeckt, Шопов, Julian Mall, Nada Tomba, WWW, Taiga, Нормален гланц, Али Ибн Абдул Обстул Бей, Divi filius, qwerty 500....
  37. 37 Профил на tak40309320
    tak40309320
    Рейтинг: 233 Неутрално

    Отидох да си поправя джиесема при местния "правач" на пазара. Той е много оправен, като всеки джиесемаджия, така че логично някакси ми дойде въпросът "А наркотици?". Той отговори: "А колко плащаш?" Казах, че плащам всичко, той се подсмихна и каза, че изобщо не знам за какво става дума. Между другото ме попита и какво точно търся. Аз не съм много на ти с наркотиците и изтръсих така наизуст - "кокаин". Той ми каза някква сума, от която ми стана лошо. "Добре - марихуана" - казах. "Виждаш ли онова циганче с брадавицата - него питай" На пазара не можех да видя такова циганче и затова доуточних - "Онова със златния ланец ли?" "Именно за него говорим" - беше отговорът. Отидох, повъртях се и си поисках в края на краищата. Между другото имаше брадавица, много сочна, ако става на въпрос, но по никакъв начин не бих могъл да я забележа от онова разстояние. Марихуаната не беше кой знае колко скъпа. Забърсах една цигара. Преди да се разделим ми се прииска да попитам и за нещо друго. Попитах: "Извинете имате ли прзервативи?" То отговори: "в ляво високият блок - първият вход - тя ще ти го сложи". Разбрах за какво става дума. "Ее, благодарско" казах само зада завърша разговора с това циганче с брадавица, което в края на краищата беше толкова услужливо.

    има хора с много профили, има и профили които се ползват от много хора
  38. 38 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар [#36] от "hamiltonf":

    Не зная колко е чупливо и колко е дърво, но ми върши прекрасна работа за семеен автомобил и затова я оставих. Вече си личи вътре, че не е нов автомобил, но до там, въобще не е овехтяла или подобно. Единствено на дръжката на лявата врата вътре има "белези" от пръстен на съпругата ми.
    За чупливо, към момента за 13 години откакто е станал автомобил му се е счупило:
    1. Лостчето за включване на чистачките, от неизползване, смяна тув във Испания в дилъра към 80 евро.
    2. още като я взех нещо се разтропа на предницата, някакви болтове се бяха разхлабили, сменени с нови под 100 лева.
    3. Откраднаха ми във България една от предните лайсни, не се сещам колко струваше новата, но то това не е счупено нещо.
    4. Миналия месец пти ГТП тув във Испания ми казаха, че една "ротула" (не зная как е на български но това е болта с гумата където се свързва една щанга с нещо си там) отпред в ляво е за смяна. Смяна в дилъра тук 250 евро всичко труд и нова оригинална част.

    И това е всичко.
    Още не съм сменял задните накладки, с оргиналните е, няколко крушки изгоряха и ги смених, акомулатора го смених тук, оргиналния изкара над 10 години.

    Та, да ти кажа, ако това им е чупливото, не зная нечупливото какво ли ще е.

    Модератора е неадекватен!
  39. 39 Профил на sha16312238
    sha16312238
    Рейтинг: 296 Неутрално

    До коментар [#12] от "strk":

    по се ядва отколкото да стоиш в гараж със бензинка!!!

  40. 40 Профил на sha16312238
    sha16312238
    Рейтинг: 296 Неутрално

    До коментар [#26] от "ajsayder":

    Скайактив само на документи е скай , в действителнос е една голяма пунта-мара!
    Ама чукча писател.....

  41. 41 Профил на sha16312238
    sha16312238
    Рейтинг: 296 Неутрално

    До коментар [#32] от "Ivan_":

    повечето киото карат с клас и сурогатите му се отървават от тях при изтичане на гаранцията или малко по-рано... Дърти премиуми карат селските бекове с 5лв в джоба!

  42. 42 Профил на sha16312238
    sha16312238
    Рейтинг: 296 Неутрално

    До коментар [#35] от "Ivan_":

    редовите реднеци в САЩ карат разни тойоти с 3.5л бензинови двг които правят градски разход 15/100., модерен дизел ще е от 2 до 3пъти по-икономичен!

  43. 43 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Весело

    До коментар [#42] от "sha16312238":

    Мани ги, глупаци некви:)
    И те и целия останал свят:)
    Ще ми карат бензини, като има такива прекрасни дизели.
    Японците и те, некви реднеци, ще ми използват безнизи, къде са спали и са изтървали дизеловата алтернатива:)

    Я като по-разбиращ ги от мен нещата вземи обясни, защо така няма мотори с дизелови двигатели?:)

    Модератора е неадекватен!
  44. 44 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Весело

    До коментар [#41] от "sha16312238":

    Вярно ли?

    Е, аз и 5 лева нямам във джоба, даже и една стотинка нямам, в евро съм отдавна.
    И да ти кажа около мен има доволно много хора, които карат като моя автомобил и всичките са някви "чичковци" с къщи дето са по над 1/4 млн. евро...

    Но и за тях съм сигурен, че нямат 5 лева в джоба, и те са в евро:)

    Модератора е неадекватен!
  45. 45 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 2837 Неутрално

    До коментар [#42] от "sha16312238":

    Да ти кажа дизелът на бъдещето ще е толкова икономичен, че щал да връща гориво.
    Тръгва с празен резервоар, движе се и пълни резервоара, след това спира на дизелстоянка и отсипва от резервоара.

    Сега забраняват дизелите защото нямало къде да я събират всичката тая нафта и им е по-лесно така със забрана:)

    Модератора е неадекватен!
  46. 46 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3601 Неутрално

    Въглероден отпечатък - "СкайАктив" на Мазда - в момента 142г/км. (без хибрид!)
    Електромобили .. от 200г/км, до 156г/км ..
    —цитат от коментар 26 на ajsayder


    мисля, че Мазда, особено Хонда с тези нови дизели с директно впръскване имат някакви проблеми. Прекалено усложнени двигатели





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.