1/21
Фоторазказ: Лимузина под прикритие
Купувачите на нови автомобили стават все по-разглезени и претенциозни. Често в една кола търсят на пръв поглед немислими комбинации, като спортно излъчване, съчетано с простора на лимузина. И производителите се стараят да им го осигурят.
Една от най-успешните комбинирания на силуети демонстрираха от "Мерцедес",
още преди 15 години, като пуснаха първият CLS.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4244 НеутралноТова на снимката НЕ е "купе" независимо от маркетинговите внушения.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Just Бахур
Рейтинг: 295 НеутралноОдвън като за Мерцедес що-годе бива, но отвътре е ужасяваща грозотия и цигания. Потресен съм.
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!Въпреки това депутатите в парламента и шАфьорите в НСО вече потриват ръчички за тези автомобили.
penetrating
Рейтинг: 5405 Весело95 хиляди евро си е сума, но колата на снимките изглежда лесно грабва очите и портфейла :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertcitoyen
Рейтинг: 806 НеутралноХубава машина особено за тези, които могат да си я позволят.
Ivan_
Рейтинг: 464 НеутралноДизелови двигатели?!?
Модератора е неадекватен!Стефан
Рейтинг: 480 НеутралноДа, дизелови двигатели. Имат по високо КПД от бензиновите, поради това отделянт по- малко СО2, имат по- малък разход, съответно като отпечатък върху природата са по добри от бензиновите. Единствения им проблем е отделянето на сажди, който се решава с новите технологии и на практика един двигател Евро 6 е по- добър от същия бензинов както и да го погледнеш. А това, че някакви политици решиха да си правят ПР за сметка на дизела и хора като теб им се вързват е жалко.
unx59578324
Рейтинг: 262 НеутралноДали гн Пауновски е тествал колата или колата е тествала гн Пауновски е само въпрос на гледна точка.
Ако можехме да прочетем мнението и .. което най вероятно ще почва с .. доде един без пари ама с претенции..
reply
Рейтинг: 721 Неутрално6,3 ИЛИ 6,5 ВИ ТУРБО , ДРУГОТО Е ИКАРУС И НЕ СТАА
chasovnik
Рейтинг: 441 ВеселоВсичко е супер в новите автомобили, в частност и при този, но тия телевизори направо ме нервят. Друго си е с класически прибори. Който може да си я позволи (а има такива много) да си я карат със здраве и безаварийно поне докато е в гаранция :)
sha16312238
Рейтинг: 221 НеутралноЗа тия пари ще взема тесла....
silverman
Рейтинг: 659 НеутралноПрекрасен автомобил! 700 нм въртящ момент с 9 степенен автоматик е страхотна комбинация. Интериора излъчва елегантност и минимализъм. Само не знам защо регулирането на предните седалки не е изнесено на вратата, както е при S-класата?
strk
Рейтинг: 232 НеутралноДо коментар [#6] от "Стефан":
Каня те да постоиш 3-4 минути в гаража зад екологичния ми Евро 6 дизел да видиш колко е екологичен
irobot
Рейтинг: 583 НеутралноНай-важната подробност тук са новите редови 6-цилиндрови дизелови и бензинови двигатели - OM656 и M256. От почти 20 години Мерцедес правеха само V6 от икономически съображения, а сега отново се връщат старата рецепта.
Друга иновация при тези двигатели е, че водната помпа, компресора на климатика и т.н. вече не са свързани ремъчно с двигателя, а се захранват от нова 48-волтова електрическа система.
cristo_n
Рейтинг: 479 НеутралноТова е така, обаче трябва по закон на 7-8 години или най много 250 хил. км. ДА ГИ БРАКУВАТ и препродажбата им да бъде забранена, защото като им махнеш катализатора и ФТЧ, какво става?
cristo_n
Рейтинг: 479 НеутралноТова не е иновация, а деградация, понеже можеш да се окажеш с работещ двигател и неработещо охлаждане, което значи - Пътна помощ!
Иван К.
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#6] от "Стефан":
Да де , ама саждите и другите отрови концентрирани в градовете да се дишат са си опасни , а като се сметне преработката на нафта и бензин разликата в отпечатака е минимална и не си струва…. Но как да е дизела за личен атомобил умря няма кво да му ровим костите, ама дали бил економичен , с модерни филтри и тн ,
troi
Рейтинг: 555 НеутралноДнеска гледах 4л бензин двигател на S500 от 2014г. на 67000 км с задрал 1 цилиндър. Общо взето го ремонтираха за има-няма 5000 евро.
забавление и приключениеirobot
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#15] от "cristo_n":
За технически грамотните, ето интересна статия:
https://autoweek.com/article/technology/why-mercedes-new-inline-six-matters-even-if-no-one-sure-when-well-see-it
Нико
Рейтинг: 531 НеутралноДо коментар [#6] от "Стефан":
Удобно пропуснахте диоксини и други КАНЦЕРОГЕННИ съединения ...
"Вече има достатъчно доказателства за канцерогенността на емисиите на отработени газове от дизелови двигатели, получени от изгарянето на дизеловото гориво ..."
sim4o
Рейтинг: 1840 НеутралноДа .. какви други? Те са с AdBlue ..
Разликата в отпечатъка СО2 , според изследване, цитирано от "Мазда" е 200г/км. за "Тесла" и 142г/км. за СкайАктив двигателя ..
А с новите двигатели СкайАктив , ще отиде към 128 г/км .. ако електричките, не направят скоро време пробив , би трябвало спешно да бъдат забранени!
Освен това БЕНЗИНОВИЯТ ДВИГАТЕЛ също отделя наночастици , при това по-опасни!
Ето от "Шпигел"
http://www.spiegel.de/plus/audi-bmw-daimler-porsche-vw-absprachen-offenbar-auch-bei-benzinmotoren-a-00000000-0002-0001-0000-000158500346
Оказва се - големите частици, не са така опасни, а по-малките , директно въздействат на организма ..
Що затоплистите , не спират наночастиците и мълчаха , а се емнаха да щуреят за други неща?
В момента , в градовете със забранени дизели, се оказа, че НАНОЧАСТИЦИТЕ ВЪВ ВЪЗДУХА СА НАРАСТНАЛИ!
Спешно трябва, да се монтират дизели, може би, а????
https://www.adac.de/applications/sitecore/content/home/rund-ums-fahrzeug/abgas-diesel-fahrverbote/dieselkauf-abgasnorm/rde-messungen-cf-faktor/
Та ако проблемът ни е СО2 - решен е , новите двигатели са с по-малък въглероден отпечатък, в целия цикъл, добив на енергия , направа на автомобил, рециклиране на двигателя и автомобила .. отколкото е СО2 за целия цикъл на електроколите - пак добив на енергия , дистрибуция, рециклиране на автомобил и батерии, след изваждане от експлоатация .. ако ни е проблем - да забраним електроколите и нещата ще тръгнат на оправяне, сигурно ..
Ако проблемът са ни саждите- ами има вече филтри ..
Ако проблемът са ни азотните окиси - ами и той се решава ..
Та каква им е в момента идеята, на затоплистите, лично на мене не ми е ясно ..да си я формулират и ясно да я изкажат ..
sim4o
Рейтинг: 1840 НеутралноКак така ще си с работещ двигател и неработещо охлаждане, след като и новите клапани се задвижват с електро, по команда от компютъра?
На електро са дюзите, помпите, клапаните ..
Всичко е на 48 волта ..
sim4o
Рейтинг: 1840 НеутралноПри "Мерцедес" още не е серийно де ..
Иначе 48 волтовата революция отдавна дойде ..
sim4o
Рейтинг: 1840 НеутралноДа ..
Забраниха частично - в Хамбург примерно - дизелите и наночастиците се увеличиха ..
Частиците под 5 мкм , не се филтрират успешно от дихателните пътища ..
Хора бдете!
sim4o
Рейтинг: 1840 НеутралноЗеми си комбайн!
sim4o
Рейтинг: 1840 НеутралноОтделяните от спирачките и гумите, на "Тесла" частици , примерно , също са канцерогенни ..
Що се мълчи?
Хора бдете!
sim4o
Рейтинг: 1840 НеутралноНе бива да се пропускат диоксините ..
Да повторя за СО2 :
Въглероден отпечатък - "СкайАктив" на Мазда - в момента 142г/км. (без хибрид!)
Електромобили .. от 200г/км, до 156г/км ..
Що се пропуска удобно?
Хора бдете!
truly
Рейтинг: 1014 НеутралноДа си я карат пловдивските тарикати.
hamiltonf
Рейтинг: 4229 НеутралноЗадните и предни светлини нещо не ми се връзват, по.скоро приличат на някои от моделите на Ауди. Миналогодишните задни стопове бяха уникални.
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Костадин Иванов
Рейтинг: 2795 НеутралноДо коментар [#17] от "troika":
Еретик"Днеска гледах 4л бензин двигател на S500 от 2014г. на 67000 км с задрал 1 цилиндър. Общо взето го ремонтираха за има-няма 5000 евро."
==============
Ако отидеш на гробищата, там често докарват хора под 30, даже не ги ремонтират.
Интересно какви ще са ти коментарите.
hamiltonf
Рейтинг: 4229 ВеселоДо коментар [#17] от "troika":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.5-год. S класа на 67 000 км.?! В голяма заблуда си, тези км. се правят минимум за две години, минимум...
Ivan_
Рейтинг: 464 ВеселоДо коментар [#6] от "Стефан":
Модератора е неадекватен!Вярно ли?
Странно защо освен във Европа, където същите тези политици, на които явно и ти се връзваш наложиха дизелите никъде другъде по-света автомобилите не са с дизелови двигатели.
Не става дъма за кораби или техкотоварни камиони, за "спортна лимузина" е стаията.
Ходи на някой друг да обясняваш колко по-добър бил дизеловия двигател за подобен автомобил...
Ivan_
Рейтинг: 464 НеутралноДо коментар [#30] от "hamiltonf":
Модератора е неадекватен!Не е така Хамилтон.
Моята я взех от приятел. Ползваше я за предстаителен автомобил, с шофьор.
На 3 години и 65 000км.
Аз я ползвам за семеен автомобил, в началото я шофираше само съпругата ми. За 10 години и добавихме 110 хил. км....
Повечето хора които познавам с Ес класа имат и други автомобили и използват и тях.
По този начин не се навъртат много километри.
troi
Рейтинг: 555 НеутралноДо коментар [#29] от "Костадин Иванов":
забавление и приключениеСлучва се с хората. Случва се и с двигателите. По принцип, 67000км са малко за такъв дефект, не би трябвало да се случва. Може и да е работила много моточасове на празен ход докато шофьора е чакал шефа си, често срещано. Километрите са малко, работата и износването голямо.
Стефан
Рейтинг: 480 НеутралноДо коментар [#31] от "Ivan_":
Много се кефя на такива генерални изводи. Да видим, защо никъде другаде освен в Европа няма дизели. Северна Америка, V8 двигател е култ, бензин без акцизи, за какво да караш дизел, като просто не ти пука за разхода. Южна Америка, там дизела е скъпа технология, а и има разни опити като метанола в Бразилия. Азия, моторетки и какви ли не екзотики, за какъв дизел да говорим. Европа кара дилези главно защото политиците решиха, че това е начина да стимулират потреблението именно поради по високото КПД от където идва по ниския разход на гориво. Изведнъж по политически причини дизела стана "мръсен".
Ivan_
Рейтинг: 464 ВеселоДо коментар [#34] от "Стефан":
Модератора е неадекватен!Кефи се колкото си искаш.
Факт е, че дизела е само във Европа и го наложиха политически.
Сега ти може и да си въобразяваш, че е защото е технически по-добър, но всъщност е поради лобизъм на бизнеса.
Та така!
ПП. "по ниския разход на гориво" - Това още веднъж да ти го напиша, НЕ СА камиони нито кораби, я вземи и погледни какъв автомобил коментираме и ела пак да разясняваш за ефективност на използване на горивото:)
hamiltonf
Рейтинг: 4229 НеутралноДо коментар [#32] от "Ivan_":
Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.Както и да е, взел си най-чупливото "дърво" от гамата на "Мерцедес"...
tak40309320
Рейтинг: 217 НеутралноОтидох да си поправя джиесема при местния "правач" на пазара. Той е много оправен, като всеки джиесемаджия, така че логично някакси ми дойде въпросът "А наркотици?". Той отговори: "А колко плащаш?" Казах, че плащам всичко, той се подсмихна и каза, че изобщо не знам за какво става дума. Между другото ме попита и какво точно търся. Аз не съм много на ти с наркотиците и изтръсих така наизуст - "кокаин". Той ми каза някква сума, от която ми стана лошо. "Добре - марихуана" - казах. "Виждаш ли онова циганче с брадавицата - него питай" На пазара не можех да видя такова циганче и затова доуточних - "Онова със златния ланец ли?" "Именно за него говорим" - беше отговорът. Отидох, повъртях се и си поисках в края на краищата. Между другото имаше брадавица, много сочна, ако става на въпрос, но по никакъв начин не бих могъл да я забележа от онова разстояние. Марихуаната не беше кой знае колко скъпа. Забърсах една цигара. Преди да се разделим ми се прииска да попитам и за нещо друго. Попитах: "Извинете имате ли прзервативи?" То отговори: "в ляво високият блок - първият вход - тя ще ти го сложи". Разбрах за какво става дума. "Ее, благодарско" казах само зада завърша разговора с това циганче с брадавица, което в края на краищата беше толкова услужливо.
има хора с много профили, има и профили които се ползват от много хораIvan_
Рейтинг: 464 НеутралноДо коментар [#36] от "hamiltonf":
Модератора е неадекватен!Не зная колко е чупливо и колко е дърво, но ми върши прекрасна работа за семеен автомобил и затова я оставих. Вече си личи вътре, че не е нов автомобил, но до там, въобще не е овехтяла или подобно. Единствено на дръжката на лявата врата вътре има "белези" от пръстен на съпругата ми.
За чупливо, към момента за 13 години откакто е станал автомобил му се е счупило:
1. Лостчето за включване на чистачките, от неизползване, смяна тув във Испания в дилъра към 80 евро.
2. още като я взех нещо се разтропа на предницата, някакви болтове се бяха разхлабили, сменени с нови под 100 лева.
3. Откраднаха ми във България една от предните лайсни, не се сещам колко струваше новата, но то това не е счупено нещо.
4. Миналия месец пти ГТП тув във Испания ми казаха, че една "ротула" (не зная как е на български но това е болта с гумата където се свързва една щанга с нещо си там) отпред в ляво е за смяна. Смяна в дилъра тук 250 евро всичко труд и нова оригинална част.
И това е всичко.
Още не съм сменял задните накладки, с оргиналните е, няколко крушки изгоряха и ги смених, акомулатора го смених тук, оргиналния изкара над 10 години.
Та, да ти кажа, ако това им е чупливото, не зная нечупливото какво ли ще е.
sha16312238
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#12] от "strk":
по се ядва отколкото да стоиш в гараж със бензинка!!!
sha16312238
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#26] от "ajsayder":
Скайактив само на документи е скай , в действителнос е една голяма пунта-мара!
Ама чукча писател.....
sha16312238
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#32] от "Ivan_":
повечето киото карат с клас и сурогатите му се отървават от тях при изтичане на гаранцията или малко по-рано... Дърти премиуми карат селските бекове с 5лв в джоба!
sha16312238
Рейтинг: 221 НеутралноДо коментар [#35] от "Ivan_":
редовите реднеци в САЩ карат разни тойоти с 3.5л бензинови двг които правят градски разход 15/100., модерен дизел ще е от 2 до 3пъти по-икономичен!
Ivan_
Рейтинг: 464 ВеселоДо коментар [#42] от "sha16312238":
Модератора е неадекватен!Мани ги, глупаци некви:)
И те и целия останал свят:)
Ще ми карат бензини, като има такива прекрасни дизели.
Японците и те, некви реднеци, ще ми използват безнизи, къде са спали и са изтървали дизеловата алтернатива:)
Я като по-разбиращ ги от мен нещата вземи обясни, защо така няма мотори с дизелови двигатели?:)
Ivan_
Рейтинг: 464 ВеселоДо коментар [#41] от "sha16312238":
Модератора е неадекватен!Вярно ли?
Е, аз и 5 лева нямам във джоба, даже и една стотинка нямам, в евро съм отдавна.
И да ти кажа около мен има доволно много хора, които карат като моя автомобил и всичките са някви "чичковци" с къщи дето са по над 1/4 млн. евро...
Но и за тях съм сигурен, че нямат 5 лева в джоба, и те са в евро:)
Ivan_
Рейтинг: 464 НеутралноДо коментар [#42] от "sha16312238":
Модератора е неадекватен!Да ти кажа дизелът на бъдещето ще е толкова икономичен, че щал да връща гориво.
Тръгва с празен резервоар, движе се и пълни резервоара, след това спира на дизелстоянка и отсипва от резервоара.
Сега забраняват дизелите защото нямало къде да я събират всичката тая нафта и им е по-лесно така със забрана:)
historama
Рейтинг: 3702 Неутралномисля, че Мазда, особено Хонда с тези нови дизели с директно впръскване имат някакви проблеми. Прекалено усложнени двигатели