ИААФ сключи договор с Dentsu за 100 млн. долара

Международната федерация по лека атлетика (ИААФ) подписа договор за маркетинг и спонсорство с японската рекламна компания Dentsu Inc. Контрактът е за осем години и е на стойност 100 милиона долара. ИААФ се нуждаеше от нов стратегически партньор в маркетинга след фалита на швейцарския гигант ISMM/ISL.

"Според споразумението ИААФ дава на Dentsu Inc. правата за спонсорство и маркетинг, телевизионните и медийни права, включително интернет и лицензиране в периода 2002-2009 г. Най-могъщата федерация в олимпийското семейство - ИААФ, и най-голямата рекламна агенция в света - Dentsu Inc., обединяват усилията си за осигуряване на успеха на леката атлетика през това десетилетие", се казва в комюнике на световната централа. "Договорът с Dentsu Inc. дава финансова сигурност на ИААФ, чийто годишен бюджет е около 40 милиона долара", уточни вицепрезидентът на световната централа и шеф на маркетинга Хелмут Дигел. В сделката влизат световните лекоатлетически серии, включващи четири световни първенства на открито - Париж'2003, Лондон'2005, 2007 и 2009 г.

Централата на Dentsu Inc. е в Токио. Капиталът на рекламната компания е 463.15 милиона долара. Приходите за миналата година на Dentsu Inc. възлизат на 2.4 милиарда. Спортните дейности на фирмата включват маркетинга и телевизионните права за азиатските игри през 2002 г. в Пусан (Република Корея).

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK