
© Reuters
Тайгър Уудс (вдясно) беше едно от трите най-популярни лица в рекламите на Gillette
Компанията за мъжка козметика и инструменти за бръснене Gillette, собственост на Procter & Gamble, няма да поднови рекламния договор с голфъра Тайгър Уудс. Настоящият контракт изтича на 31 декември.
Решението идва вследствие на новината, че компанията иска да се изтегли от участие в спонсорирането на "Жилет чемпиъншип" в първата четвърт на 2011 г., заяви говорителят на компанията Майкъл Нортън.
Уудс беше един от най-популярните спортисти в портфолиото на компанията. Той започна да прави реклами за Gillette през 2007 г.
Голфърът загуби част от своите спонсори, след като преди година катастрофира пред дома си и след това около него се разрази скандал. Само от оттеглянето на AT&T и Accenture той е загубил 35 милиона долара. Не е ясно каква е стойността на договора с Gillette.
Популярността на Уудс спадна през последната година, в която той загуби и първото място в световната ранглиста. Според индекса Davie Brown, който подпомага корпорациите в ориентацията за популярността на техните клиенти, Уудс се е свлякъл от 96-о място на 2586-о.
Galata
Рейтинг: 571 НеутралноПравилно решение!
"Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.AtatürkИван Петров
Рейтинг: 593 НеутралноИ аз се отказвам от Тайгър, защото не мога да се откажа от Жилет.
Боби Колев
Рейтинг: 1433 НеутралноПърво, всичко което се качва нагоре после слиза надолу
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Второ, от най-високо се пада най-лошо.
Трето, не бих ползвал Жилет освен под прицел. От година на година измислят какви ли не начини да продават повече и по-скъпи бръсначи, като основната техника на всички начини е всъщност една и съща: по-бързо износване и повече промиване на мозъците.
Отдавна мина времето когато правеха хубави неща както трябва.
И най ме вбесява не това, че не могат, а това, че не искат!
Иван Петров
Рейтинг: 593 НеутралноБоби, дете дебело, ако се бръснеше щеше да знаеш, че богохулстваш.
Тези ги ползвам от 30 години и ако мога ще ги ползвам поне още 30.