"Барселона" обмисля да се обърне към УЕФА заради думите на Моуриньо

След като в първия двубой от серията мачове между "Реал" и "Барселона" Жозе Моуриньо и Хосеп Гуардиола показаха уважение помежду си, се стигна до атаките на португалеца



Испанският шампион "Барселона" обмисля възможността да се обърне към УЕФА заради думите на Жозе Моуриньо след първия двубой от полуфинала в Шампионската лига. Каталунците победиха с 2:0 "Реал" в Мадрид, а португалецът ги обвини, че се ползват с подкрепата на съдиите и на футболния съюз.


В "Барселона" били ядосани най-вече от атаката на Моуриньо срещу Хосеп Гуардиола. Специалния пожела на колегата си "един ден да спечели заслужено Шампионската лига".


Служителите от правния отдел на "Барселона" ще обсъдят как да подходят, като се очаква скоро да обявят решението си. Според "Марка" те щели "да анализират съдържанието на пресконференцията на Моуриньо". Португалецът дори заяви, че би се срамувал да спечели Шампионската лига по начин, по който го направи Гуардиола през 2009 г. Той имаше предвид спорния реванш срещу неговия "Челси" в полуфиналите отпреди две години.




Този път Гуардиола се сдържа и запази добрия тон. Треньорът на "Барселона" избра да не отговаря на думите на португалеца. "Изиграхме много добре двубоя. Контролирахме всичките им контраатаки. Отборът беше много по-агресивен и Кейта ни даде сили да отговорим на добрата игра на "Реал" във въздуха. Трябва да поздравя силно състава си."


Единственото, за което Гуардиола отговори на Моуриньо, беше темата за крайния победител. Според португалеца мадридчани вече са елиминирани. "Отбор, който е ставал шампион на Европа девет пъти, никога не обявява някой двубой за загубен. Гледал съм ги като дете, като футболист и като треньор - никога не се предават", каза треньорът на "Барселона".


Той заяви, че отборът му е поправил грешките, които е допуснал във финала за Купата на краля, загубен с 0:1 след продължения. "След толкова мачове вече се познаваме по-добре."


Реваншът е на "Камп ноу" на 3 май. Белите ще са без наказаните Серхио Рамос и Пепе.

Коментари (107)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Този коментар беше изтрит в 10:35 на 28/04/2011 от неговия автор.

  2. 2 Профил на deroto90
    deroto90
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Абе не знам на кого ще се жалват, но не остана отбор в ШЛ който да не се е оплакал от съдийските аванти за Барса. Още помним какво се случи с Челси, с Арсеал. Сега се решава финалиста с измислен червен картон. Помня, че на мача с Интер пак имаше картон още в 20 мин.

  3. 3 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3542 Неутрално

    Гледах мача. Определено съдията прекали при нарушението на Пепе. Той посегна за топката, а Алвеш по-скоро заби крака си в крака на Пепе. И пресиелно се търкаляше на земята.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  4. 4 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 784 Неутрално

    Елате да ви играя аз едно карате в краката с бутоните напред. Да видим после дали ще мислите така.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  5. 5 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    А помниш ли другия мач с Интер?
    А картонът е измислен само за отчаяните фенове на балерините.

  6. 6 Профил на plh
    plh
    Рейтинг: 450 Неутрално

    След удара на Пепе с бутонките Алвеш се превъртя поне на 320 градуса. Който може, нека да ни покаже как става това само с побутване. Трябва здрав удар. А ако е с бутоните картона има само един цвят. Дори при бойните изкуства такъв удар се наказва.

    plh
  7. 7 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#3] от "Храбър":

    Той посегна за топката, а Алвеш по-скоро заби крака си в крака на Пепе.

    Значи съдията е трябвало да даде червен на Алвеш?! Не ставай смешен.
    За таркалянето си прав. Просто след лястовичките на Ди Мария, Алвеш се е засегнал, че някой може да пада по-красиво от него.

  8. 8 Профил на dudo
    dudo
    Рейтинг: 1391 Весело

    Как само познах - ето това бях написал преди мача, ха:

    "Довечера ще има 22-ма гладиатори на арената и двама римски пълководци на трибуната. И цялата публика ще е с палците надолу! Ужас - ще се лее кръв. А ние ще гледаме Зрелището на живо! Леле мале! "

    Дудо ви обича!
  9. 9 Профил на VaKY
    VaKY
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Imaginary Friend, съгласен съм с теб, въпреки че не ритам топка. Проблемът вив всичко това е в критериите. Виждал съм за подобин нарушения, като това на Пепе да се дава жълт картон, червен картон, както и да не се свирят въобще. Това е причината треньори и играчи да подхващат такива скандали...

    Pro bono publicum with a bit more gusto
  10. 10 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 784 Неутрално

    До коментар [#9] от "VaKY":

    Също така си виждал играчи и треньори да казват, че съдията е там за да преценя. Този съдия е решил така и няма връщане. Добре направи, че го изгони - ако го беше пожалил и позволил подобна игра в тоя груб мач щеше да има счупени крайници.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  11. 11 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    Едно нещо е неизменно при много специалния. Винаги чрез действията и приказките си насочва вниманието към всичко друго, но не и към играта на неговите футболери. Лошите съдии, лошите журналисти, лошата програмата, тревата, заговора на УЕФА срещу него. Въобще при него има всичко друго, но не и футбол. Направо ако може заради него да сменят правилата - вместо футболистите да тичат по 90 минути и той да се чуди как да ги организира за нещо смислено, направо мачовете да се решават с 10 корнера и 10 свободни удара. При наличието на такива футболисти това на много специалния е престъпление. И това става все по-очевидно, колкото и да прави циркове.

  12. 12 Профил на Искандер
    Искандер
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Червеният картон на Пепе си беше напълно заслужен - http://www.youtube.com/watch?v=dNVerU3Udoo
    бразилското циганче прекали.

    ISLAMOPHOBIC AND PROUD OF IT
  13. 13 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#3] от "Храбър":


    До коментар [#7] от "sasoss":

    Гледайте ситуацията без да влагате пристрастие !

    Ако поне малко сте се занимавали със спорт или поне сте били в часовете по физика в училище , би трябвало да ви е ясно , че едно материално тяло , което се намира ВЪВ ВЪЗДУХА , БЕЗ ОПОРНА ТОЧКА В ЗЕМЯТА , МОЖЕ ДА ПРОМЕНИ ПОСОКАТА СИ НА ВЪРТЕНЕ САМО С ЧУЖДА ПОМОЩ ! ! !

    Пробвайте и сами , като подскочите във въздуха да обърнете посоката си на въртене !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  14. 14 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#11] от "sasoss":

    Хах, викаш, всеки друг треньор с тези футболисти щеше да е поне финалист, нали?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  15. 15 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#13] от "Чардо":

    Кажи го това на котките, или падат на краката си случайно?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  16. 16 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Истината е че Мауриньо не може да губи.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  17. 17 Профил на dudo
    dudo
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#16] от "dragozow":

    Дано сега на финала М. Юнайтед бие! Аз съм за английските пред испанските отбори. Даже бях фен и на Олимпик Лион преди, ама нещо го закъсаха. Бяха страшни преди няколко години.

    Дудо ви обича!
  18. 18 Профил на Искандер
    Искандер
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#17] от "dudo":

    Е, и аз искам Манчо да бие, то това може да стане само, ако съра пусне Берба в игра. Ако не, Барселона ще са новите шампиони.

    ISLAMOPHOBIC AND PROUD OF IT
  19. 19 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#14] от "Тони!":

    Ами още преди няколко дена точно това "виках". Към 32 кръг на първенството Пелегрини имаше повече точки, повече вкарани голове и съответно по-добра голова разлика, отколкото много специалния.

  20. 20 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 795 Неутрално

    Аз по-големи симуланти и провокатори от джуджетата на Пеп, както и самия Пеп не съм виждал никога. Те убиват футбола. Снощи това не беше никакъв футбол, само симулации, хленч и гонки на съдията, който и без това яко ги подпираше. Единствения в Барса, който все още има феър-плей е и най-големият им футболист Меси... И донякъде Пуйол.

    Колкото до разследването на думите на Моуриньо не знам какво и как ще го наказват - да преценят, обаче не бива да се забравя и изключително грозното поведение на Гуардиола на най-официална пресконференция!

  21. 21 Профил на deroto90
    deroto90
    Рейтинг: 340 Весело

    До коментар [#6] от "plh":

    И 1 минута след като се превъртя вече тичаше като кобилка по терена Ако от удар се превъртиш на 360 градуса последното нещо което ще правиш през следващите 2 седмици е да тичаш и дас риташ топка

  22. 22 Профил на Искандер
    Искандер
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#21] от "deroto90":

    Все пак това са футболисти, обръгнали на такива неща. Ти, ако те сритат така и се превъртиш, може и цял месец да на станеш от леглото, но за футболистите ударите, ритниците, паданията и атаките са ежедневие и са се научили да не обръщат внимание на болката. Което не означава, че трябва да се оставят да се ритат като коне, да си чупят краката и вратовете и прочие... Има си правила в играта.

    ISLAMOPHOBIC AND PROUD OF IT
  23. 23 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#19] от "sasoss":

    А кога последно Реал стигнаха до тази фаза на турнира?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  24. 24 Профил на se_nau
    se_nau
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#3] от "Храбър":

    я си сложи очила да гледаш по хубаво а дай и едни на Вуцов

  25. 25 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#22] от "Искандер":

    Хахаха, да бе, те са смесица от титаниеви сплави и чувствителност на питбули. Истината е, че влизането беше опасно, но реално симулацията си беше грозна и брутална. Удар напрактика нямаше.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  26. 26 Профил на Мазен чех
    Мазен чех
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Барселона отдавна ме отврати с безкрайните си симулации и съдийски аванти.

    икономист - неграмотник с диплома
  27. 27 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#23] от "Тони!":

    И кога за последно Реал са играли толкова "красиво"?

  28. 28 Профил на Искандер
    Искандер
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#25] от "Тони!":

    Определено са по-издържливи на удари и болка от теб и мен. А червеният картон си беше напълно заслужен, и за по-малки провинения са гонили футболисти, а влизането на Пепе си беше брутално, чисто чудо, че Алвеш не пострада сериозно. При такова падане като нищо можеше да си счупи нещо.

    ISLAMOPHOBIC AND PROUD OF IT
  29. 29 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#27] от "sasoss":

    Някъде да сме говорили за красота? И двата отбора определено не владеят красотата във футбола. Едните го карат на подавания, по ширина и нищо повече, другите пък още не са разбрали, че на терена има две врати.
    Що питаш за красотата?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  30. 30 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#20] от "Митев":

    Къртиш миФки!
    Пожелавам ти цял живот да гледаш "футбола" на Реал!

  31. 31 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#28] от "Искандер":

    Определено издръжливоста на болка е вродено качество не се тренира, та теорията ти отпада. А пича, дето изпадна в кома се събуди моментално след червения картон и си тичаше като пале. Грозна постъпка.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  32. 32 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#29] от "Тони!":

    И двата отбора определено не владеят красотата във футбола.

    Не останаха мивки бе!
    Днес явно избива някакво дълго сдържано отчаяние, преминаващо в създаването на някакво паралелно битие, където нещата са такива каквито ни се искат.

  33. 33 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#32] от "sasoss":

    Не разбрах от какво трябва да съм отчаян само. Нещо по темата имаш ли, щото аз не съм водопроводчик и това с мивките ми е чуждо?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  34. 34 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Абсолютно правилно от страна на Барса да потърсят сметка за злобните думи на Моу. Гледах го на пресконференцията снощи, толкова злоба, толкова реване, абе - типичен Моу, дето все някой трябва да му е виновен. А това, да заяви, че Пепе получил червен картон, без да е направил нищо, си е върхът на нагостта! Точно пък Пепе, дето постоянно се изцепва нещо и винаги е в нарушение. Е, ако досега му минаваха номерата, явно вече няма да е така.
    Вижте една от изцепките на Пепе в мачът срещу Хетафе - http://www.youtube.com/watch?v=jKt4IBxD5oo&feature=related

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  35. 35 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#15] от "Тони!":

    Не !
    Не падат случайно , а имат ПРОДЪЛЖЕНИЕ на започнат двигателен процес !
    А ако не знаеш , при котките има и фатални етажи при които те НИКОГА НЕ МОГАТ да паднат на краката си !

    В този случай и котка НЕ МОЖЕ ДА ОБЪРНЕ ПОСОКАТА СИ НА ВЪРТЕНЕ ВЪВ ВЪЗДУХА без чужда помощ !
    Има една наука , казва се БИОМЕХАНИКА и тя може да ти бъде от полза !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  36. 36 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    Изобщо, мачът беше пълен с изцепки на балеринките. Даже малко картони получиха. Трябваше и Марсело да изгонят, задето стъпка Педро, ето - http://img576.imageshack.us/img576/2286/pisotondemarcelo.png

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  37. 37 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#35] от "Чардо":

    Грешиш, няма продължение, на вече започнал процес, а има завъртане на опашката, което пък завърта тялото. Всеки един балетист също може да се завърти във въздуха.
    Като млад не си ли скачал от високата скала в Созопол, за да знаеш, че можеш да се въртиш както си искаш във въздуха?

    Хайде да не осираме темата..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  38. 38 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#20] от "Митев":

    а нещо за играта на Реал да кажеш !? или пък нещо за играчите на РЕАЛ !?

    Следващият мач на Ноу Камп да изпратят 5 португалски съдии и да се играе мача без картони ! мечтата на Моуриньо ще се сбъдне !!! да няма изгонен от неговият отбор !!
    Неговата тактика е такава ,че през целият мач неговият отбор се защитатава и все ще наруши правилата , защиниците се изморяват , а и да те "возят" цял мач на пична маймуна , то едва ли ще издаържат на всички нервите !! и естествено картоните ,дори и след като получат червен картон , то от Реал има и други за картони , вчера един червен и един жълт картон не даде след иззгонването на Пепе !!

    Пепе си беше за червен картон и правилно отиде под душовете , дано си е взел някой контрастен ,че беше много нервен , с това влизане направо се чупи крак , добре че Алвеш успя да си дръпне крака ,че ще да стане много лошо за него , е след това си показа и той бразилските номера като "мръсният " Марсело !!!(как специално настъпи Педро(май той беше) ) !!!

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  39. 39 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 720 Гневно

    Този Пепе е неповторимо говедо, на което трябва да се забрани да рита топки и играчи до живот.
    Само се "насладете" => http://www.youtube.com/watch?v=LCr9_c4rRbU

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  40. 40 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#38] от "USSR":

    Хм, абе я кажи честно, допреди картона Реал само се защитаваха ли? Щото на мен ми се стори, че точно защитата на Барса започна да се пропуква яко. Ма може и да бъркам, а кажи ти как видя?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  41. 41 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#40] от "Тони!":

    А какво правеха , глуха защита с намерението за бърза контраатака при грешка на Барса , това беше цялата на тактика на "великият " треньор за 2010 г ..това нападение ли е !? владение на топката само 29 % и то от тях 11 % са при статистични положени !!?
    Пропукване на защитата на Барса , хм , какво остава да кажем за нападениетона Реал ,че бяха великолепни , що ли !? естествено ,че имаха едно-две положения Реал , но отбор за половин милиард долара тъй да играе е срамота!!! Не знам как футболисти като Роналдо , де Мария и други да се съгласяват с този Моуриньо цял мач да ги правят на маймуни , защото те са футболисти на атаката и я обичат тази игра !!?

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  42. 42 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6204 Весело

    До коментар [#36] от "VеnRus 2008":

    Това на снимката е невинна балетна стъпка, а от онова видео Пепе просто направи ритуалния танц "аз паднах, друг ще ме смени".
    А и Меси симулира яко състояние на безтегловност, като вкарва головете, баси и пича, за него няма ли гравитация?

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  43. 43 Профил на Иво
    Иво
    Рейтинг: 4374 Разстроено

    До коментар [#39] от "Торбалан":

    Това е брутално....!

    "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
  44. 44 Профил на izo_bg1
    izo_bg1
    Рейтинг: 395 Неутрално

    докато се защитаваха РЕАЛ през първото полувреме нямаше картони когато започнаха нападение и се появиха ЧЕРВЕНИ КАРТОНИ еее превърженици на барса как щте обясните това съвпадение? Искам и аз да пожелая на барса поне една ЧЕСТНА ПОБЕДА и ПОНЕ ЕДНА ЗАСЛУЖЕНА ТИТЛА БЕЗ ПОМОЩА НА САДИИТЕ жалки сте

  45. 45 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#41] от "USSR":

    Ми съгласяват се, щото без този Моуриньо, нямаше и от групите да излезнат, не е ли логично?

    иначе, може би сме гледали различни мачове. Барса винаги владее топката по 70% с когото и да играе, джиткат си квадратите, аз лично красота не виждам в това. Не виждам и красота в Реал. Но второто полувреме, до картона Барса издишаше.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  46. 46 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Гневно

    От "АС" продължават с инсинуациите и манупулациите. Ето какво интервю на маймунката Адебайор са изплескали - "падат и плачат като бебета"! И що падат, бе тъпчо? Щото ги влече земното притегляне или щото вие ги събаряте?

    http://www.as.com/futbol/articulo/adebayor-van-suelo-lloran-bebe/20110428dasdasftb_5/Tes

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  47. 47 Профил на м
    м
    Рейтинг: 598 Гневно

    До коментар [#17] от "dudo":

    "Даже бях фен и на Олимпик Лион преди, ама нещо го закъсаха. Бяха страшни преди няколко години."

    Е тва е фен, затова уважавам единствено феновете на по-малки отбори. Лесно е да викаш за силните.

  48. 48 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#39] от "Торбалан":

    На твоето клипче се виждат по-добре изцепките на циганчето Пепе. Изобщо трябваше да му забранят завинаги да играе след подобна постъпка.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  49. 49 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#33] от "Тони!":

    То и футбола ти е чужд, ама не се спираш...

  50. 50 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#42] от "от Мюнхен":

    Меси е велик! С каква лекота, съвсем сам преодоля 4-5 меренгета и вкара супер гол! Просто нечовешко.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  51. 51 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#45] от "Тони!":

    Виж какво , тези резултати и с тази игра може да се постигат и с по слаба финасова селекция , не и с половин милиарден отбор , нали !?

    Не видя ли красатота от квадратчета на Барса след 61минута !? точно сме гледали два различни мача !!?
    Как издишаше ,че не напдаше това и е издишване !!?
    Просто смениха тактиката , този път не се хвърлиха напред , а играеха предпазливо и внимателно и те също изчакваха Реал те да правят нещо , нали бяха домакини , нали тъй !? и трябва да играят нападателно и да радват изисканата мадридска публика , а то какво се получи , Барса не тръган да играе по гайдата на РЕАЛ и те били "издъхвали " !!?

    Един въпрос : ако може !?

    Ти фен на Моуриньо ли си или фен на футбола !?

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  52. 52 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#45] от "Тони!":

    Джиткат си квадратите и като се отвори пролука... правят ръчички.
    Освен това докато си джиткат квадратите владеят топката, респективно противника не я владее. За хората, които разбират от футбол, е ясно че когато не владееш топката, не можеш да вкараш гол.

  53. 53 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Весело

    До коментар [#38] от "USSR":

    Колко граматически грешки имаш , по внимателно пиши !!!

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  54. 54
    ****

    Този коментар беше изтрит в 12:58 на 28/04/2011 от неговия автор.

  55. 55 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#53] от "USSR":

    Сам ли си говориш?

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  56. 56 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Весело

    До коментар [#55] от "VеnRus 2008":

    Нещо такова !

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  57. 57 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#49] от "sasoss":

    Що ли реших, че нещо по темата ще кажеш...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  58. 58 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#52] от "sasoss":

    Помня, че имаше няколко мача, в които Левски докара над 75% владеене на топката и ги загуби. Самоцелното владеене на топката е не по-малко грозно от катеначото.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  59. 59 Профил на cogito
    cogito
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Защо не кажем направо, че Реал заслужаваше още един червен картон и то с още по-червен цвят, когато след стрелбата с глава в наказателното им поле, оня - рошавия от Реал нарочно скочи зверски върху крака на нападателя ...

  60. 60 Профил на hustlah
    hustlah
    Рейтинг: 229 Любопитно

    Жосе Щраусиньо си търси оправдание за загубата както винаги.Имаше доста артистични моменти от страна на Барса, но всички знаем, че картона беше заслужен.

  61. 61 Профил на seikath
    seikath
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Аз гледах мача с българи, после на фиестата на Ла Рамбла говорих с каталунци - и всички бяхме на едно мнение - грозен мач срещу грозен противник.
    Всички противопоставят на Барселона откровено груба игра, защото за друго не се сещат. И когато получат в отговор същото, било нечестно.
    Много каталунци казаха че им липсва предишния агресивно играещ Мадрид - без него няма футбол няма фиеста ...

    Иначе, по улиците беше пълно народ с фанелки на Барса, всеки се заговаря с всеки и се поздравяват. Особено беше забавен един дядо караше колело, и той със звънеца участваше в шумотевицата ...


  62. 62 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Любопитно

    До коментар [#55] от "VеnRus 2008":

    Как вървят залаганията !?

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  63. 63 Профил на dnevnikekomsomol
    dnevnikekomsomol
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Някой по-горе написа:
    " Аз по-големи симуланти и провокатори от джуджетата на Пеп, както и самия Пеп не съм виждал никога.Те убиват футбола. "
    Наистина ли?
    Те ли убиват футбола?
    Странно,защото аз(без да съм им фен) пък си мислех,че те поддържат футбола жив в момента.
    Те,школата на Аякс,наивната чета на Венгер,както и може би някои южноамерикански,холандски и френски тимове от време на време.
    Такива като Моуриньо го убиват.
    И е срамно за отбор като Реал,че практикува анти-футбола, на който станахме свидетели и снощи.
    Срамно е да имаш в отбора си футболисти като Йозил,Чаби Алонсо,Марсело,Ди Мария,Адебайор,Кака и Бензема,но да практикуваш футбол,все едно играчите,които определят облика на отбора ти са "наслада за окото" като Парк,Гибсън,Гатузо или си върнал на стари години в играта Вини Джоунс...
    Поведението на Пепе мога да сравня единствено с това на Пол Скоулс...лика-прилика са си що се отнася до безумните опити за убийства на терена и лекотата,с която оставят отборите си в намален състав в най-неподходящия момент.
    Реал снощи направиха всичко възможно само и само да не се играе футбол(и почти успяха),защото Моуриньо ги учи на това,той не ги учи да играят футбол,а само и единствено да рушат играта на противника и да го провокират и изнервят,като самия той дава "светъл пример" в това отношение постоянно в медийните си изяви.
    Не мисля,че публиката и ръководството на Реал,които са свикнали да бъдат глезени със зрелищен и атакуващ футбол през годините,ще търпят това много дълго.
    Моуриньо трябва да се посъветва добре с Капело и най-после да си намери отбор,чийто профил и философия си пасват с неговата,а защо не и да го замени начело на "Трите Лъва"?
    Биха били идеалната комбинация от играчи и треньор с една философия за играта,която съответства и на възможностите им.В края на краищата добрата стара Англия,която не знам защо е набедена за велика сила в тази игра след като има само една купа в историята си(и то след нарушение на правилника) може да се добере и до още нещо.
    Все пак Моу е велик мотиватор(ако не друго)и може да вдъхне увереността,която да компенсира огромната липса на чисто футболни аргументи у англичаните.

  64. 64 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#37] от "Тони!":

    И бивш спортист и бивш треньор съм . Вече съм на 65 г.
    По професия съм матричар , а по образование инженер, понастоящем домуващ в Дом за стари хора Сливен .

    Не съм любител на водните спортове , но вземи и попитай скачачите от кула или от скалата в Созопол или балетистите : всички те , барабар и котките -=- ЗАДАВАТ движение и посока на тялото СЪС САМИЯ ОТСКОК ОТ Земята ! Въздуха в този кратък случай на съприкосновение не може да е опора както в парашутизма (имам 3 скока)

    А която и да е тема я осират незнаещите и немислещите всезнайковци .
    А в обмяната на мнения няма нищо лошо . не напразно е казано , че в спора се ражда истината, но трябва и да си готов да чуеш и да проумееш и да приемеш чуждото мнение.

    Та за случая преди векове един велик ум е казал : Дайте ми опорна точка и ще . . .

    Та къде е опорната точка в твоите примери ?

    Имай предвид , че опашката НА ВСИЧКИ животни играе ролята на балансьор , масата й е много по-малка от масата на тялото , за да може да го премести

    Б И О М Е Х А Н И К А -=- ти спориш с тази наука , а не спориш с мен , защото се опитваш единствен в света да я обориш !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  65. 65 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#62] от "USSR":

    Добре. Е, не съм забогатяла, но пък аз и не залагам много, само ей-така, за кеф, а не толкова да печеля пари от това. Всъщност, колкото губя, толкова и печеля.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  66. 66 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#63] от "trafopost":

    Браво! Невероятно добре написано.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  67. 67 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#64] от "Чардо":

    Респект за търпението!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  68. 68 Профил на dudo
    dudo
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#47] от "м":


    М, защо се гневиш? Когато играе Лион, винаги викам за тях, ама сега като отпадат рано, викам за друг. Харесвам също Арсенал и Ливърпул.

    Дудо ви обича!
  69. 69 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#67] от "VеnRus 2008":

    Б Л А Г О Д А Р Я !

    Преди да стане черта от характера на един човек , каквото и да е , е следствие на възпитанието , не толкова на образованието . А и средата , Човеците сред които и с които си живял !
    Но преди всичко трябва да си готов да "" купиш ""

    Да си жива и здрава !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  70. 70 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#69] от "Чардо":

    Благодаря за пожеланията, ти също. Следя ти коментарите от известно време и съм останала с много добро впечатление и дори понякога ти завиждам за търпението да обясняваш на разни хейтъра елементарни неща.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  71. 71 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#65] от "VеnRus 2008":

    Като се съберем с моите деца и внуци , и като искам да ги развеселя , им припомням едно мое изказване от 1990 г : Вече сме богати !
    Оказа се , че и това е преходно. . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  72. 72 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#71] от "Чардо":

    Живи и здрави да сте всички и ти, и децата и внуците ти и много да те радват (и ти тях )

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  73. 73 Профил на м
    м
    Рейтинг: 598 Неутрално
  74. 74 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Който може да гледа и сам да си тегли изводите. http://www.novsport.com/news141550_1004.html

  75. 75 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#73] от "м":

    Ха-ха, добре са манипулирали видеото, изрязали са точно където трябва.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  76. 76 Профил на Димитров
    Димитров
    Рейтинг: 948 Неутрално

    До коментар [#11] от "sasoss":

    В този смисъл, не се сещам за български треньор, който да не е Специален.

  77. 78 Профил на blaugranas
    blaugranas
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#3] от "Храбър":

    ...аве пич, ти още малко и ще кажеш, че е имало обратен фаул!
    Само ще ти припомня че, снощи на терена имаше 5-ма съдии, не 3-ма като в Баленсиа(от, испански).
    И само да завърша, снощи на Реал им свириха всичко, което не смееха да им свирят на Местая!

    Всеки ден гледам "ОТЕЧЕСТВЕН ФРОНТ", макар че не го дават всеки ден!
  78. 79 Профил на blaugranas
    blaugranas
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#16] от "dragozow":

    ''Истината е че Мауриньо не може да губи. ''

    Ще трябва да свиква! Сам си реши да е треньор в първенство, където играе, най-добрия Барса, някога!

    Всеки ден гледам "ОТЕЧЕСТВЕН ФРОНТ", макар че не го дават всеки ден!
  79. 80 Профил на Zdravko Moskov
    Zdravko Moskov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Никой не оспорва, че Барселона е един от най-добрите отбори, може би най-добрия в историята, и че играят извънземен футбол, благодарение основно на гения на Меси. Но това, което дразни е явното побутване от съдиите в ключови моменти от решителните мачове - справка Челси, Арсенал, Интер. Разбирам стремежа на УЕФА отбора, който играе най-красивия футбол да печели купите, но понякога във футбола се случва и да те изненадат отбори които в 9 от 10 мача би победил. Естествено, ако съдията позволи да се случи.

    Parazeet
  80. 81 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#64] от "Чардо":

    Чардо, осиране на тема има винаги, когато не се пише по нея, затова и не мисля да пишем повече за котки. Предполагам имаш свободно време - вземи изгледай някое научнопопулярно филмче и за котки и за скачачи.. Парашутистите сигурно и те се въртят от началния си скок, нали? Хайде стига, дай по-сериозно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  81. 82 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#51] от "USSR":

    Сега ти видях въпроса - не съм фен на нито един от двата отбора и на нито един от двата треньора. Казах ти преди - дразни ме отричането на очевидното. Факт е, че Реал завършват с 10 човека пет поредни мача с Барса, факт е, че преди картона ги бяха натиснали, а Пуйол беше безобразно слаб вчера, факт е, че Реал без Жозе нямаше да достигнат до тази фаза. Отричането на тези факти ме дразни и ме провокира. Би ме провокирало със същата степен, ако някой почне да отрича умението на Меси да си променя посоката на движение със невероятна скорост, както и че има брилянтен поглед върху стойката на играча пред себе си, за да вземе много бързо правилното решение. Това са факти.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  82. 83 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 795 Неутрално

    До коментар [#38] от "USSR":

    За играта на Реал няма какво да кажа, освен че изобщо не ми харесва. Аз в този сблъсък нямам пристрастия, гледах го информативно. Не ми харесват и двата отбора.

    То ако човек ги гледа за първи път вчера, никога няма да повярва, че това е мач с ниво полуфинал за КЕШ. Ами това изобщо не е футбол. Толкова грозота. Това, което ми се видя е, че много повече Барселона търсеха провокации и симулации, както и се бяха вторачили в съдията, отколкото да мислеха да играят нещо. Докараха я дотам, че неразбиращите от футбол да повярват, че това е касапница, а Реал просто играят малко по-мъжки, макар и без никакво въображение.

    За мен снощното "дерби" е антиреклама на футбола и много жалко, че един от двата отбора изобщо ще играе финал. По-точно казано ще участва на финал, защото те футбол не играят!

  83. 84 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#81] от "Тони!":

    Пенсионер съм , време бол .

    А като не помниш темата и от къде почва , отиди на # 13 !

    Темата за котките и опашките им е твоя , а за парашутизма аз ти писах , именно , че парашутиста има мнооого време за съприкосновение с въздуха за да го използва като оттласкваща среда . Даже и във височинните скокове във вода от около 20 до 30 метра , човешкото тяло няма толкова време за да използва въздушната среда за направляваща маса, а използва именно скалата за да предаде правилен полет към водата.

    Толкова !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  84. 85 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Пепе дори не го докосна Алвеш - ето го на забавен кадър! За пореден път Барса ги подпряха във важен мач!
    http://www.youtube.com/watch?v=G2oRXFRl6QE&feature=player_embedded

    Veritas odium parit obsequim amicos
  85. 86 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 795 Неутрално

    До коментар [#85] от "anihilator_jack":

    Е, чудесен клип!
    Пепевлиза наистина с бутоните напред, но наистина няма абсолютно никакво докосване с крака на Алвеш. Тук, по преценка на съдията, може да се вдигне максимум жълт картон. А симулацията е крещящо очевадна. Алвеш падна като посечен, все едно кракът му е счупен на две места.

    Колкото до спора дали това е станало във въздуха се вижда, че с десния си крак Алвеш е здраво стъпил на земята и завъртането му на 360 градуса е единствено заради ефекта на симулиране на съприкосновение.

  86. 87 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#82] от "Тони!":

    Аха, влизаш в графата хейтъри.
    Единственият факт е, че Реал завършват 5 мача с 10 човека. Останалото са предположения и мнения.
    По смисъла на правилата на играта футбол, която разбираш точно толкова, колкото биомеханиката, може да се счита за факт, че има нарушения
    на Серхио Рамос в 90 минута на мача през ноември.
    на Албиол в 52 минута на мача на 17 април.
    на Арбелоа в 120 минута на мача на 20 април.
    на Пепе в 62 минута на мача на 27 април.
    Ако искаш да внушиш, че Барселона бие защото винаги играе с човек повече, по подобие на другия хейтър Моуриньо, то доста елементарно заблуждаваш. Каето може да се види от минутите. Другото слабо място е, че правилата на играта предполагат санкционирането на балерините, а не целесъобразността (най-вече тази на Моуриньо и клакьори). Или може би предлагаш да се променят правилата като например - каквото и нарушение да извърши балерина да не се показва картон за да могат да завършват с 11.

  87. 88 Профил на Пламен Найденов
    Пламен Найденов
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Митев, ще видиш на финала кой няма да играе футбол. Барса в кой друг мач са играли така грозно, я ми кажи? Просто отвръщат на провокациите на Моу и Реал, което не ми харесва, но е част от играта. На финала се надявам да стане спектакъл и САФ да не излезе с 10 в защита, но съм почти убеден, че ще пусне само Рууни напред от страх...

  88. 89 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1670 Неутрално

    До коментар [#87] от "sasoss":

    Когато отговаряш на някое мнение го чети. След това го осмисли. Никога, ама никога не вкарвай твой мисли в чуждото мнение. А в коя твоя лична графа ще ме сложиш ми е все тая.
    После можеш да осъзнаеш, че за балерините ми дреме точно толкова, колкото и за джуджетата - два медийни балона.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  89. 90 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#86] от "Митев":

    Какво се получава?
    "Пепевлиза наистина с бутоните напред"
    Според правилата на ФИФА се вдига червен картон за игра, застрашаваща здравето на футболиста.
    Но понеже "наистина няма абсолютно никакво докосване с крака на Алвеш" (което е леко спорно) не трябва да се счита за опасна игра. Или казано по друг начин, щом няма кръв и строшени кости може максимум жълт картон да се даде.
    Желязна логика!
    А че Алвеш преигра май никой не спори.

  90. 91 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#89] от "Тони!":

    Нещо по темата имаш ли?

    Всъщност като се замисля, поставям под съмнение единствения факт от поста ти - за 5те поредни мача на Реал. Петият би трябвало да е гостуването на Бернабеу миналия сезон. 2:0 за Барселона и не мога да се сетя кой беше изгонен. Всъщност и ти няма да се сетиш, защото няма такъв. Толкова за твоите "факти"...

  91. 92 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 795 Неутрално

    До коментар [#90] от "sasoss":

    Не знам, може и червен картон да се вдигне. Но какво правим със симулацията, а тя далеч не е единствената - тя ненаказана ли остава? И освен това не е спорно, а абсолютно безспорно, че съприкосновение няма!


    До коментар [#88] от "plamen1986":

    На финала спектакъл ще има само при положение, че джуджетата играят феър плей. Без симулации и без съдия, който да се връзва на тях. Колкото до броя на нападателите, това няма значение. И така прехвалената Барселона играе само с един нападател.

  92. 93 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#83] от "Митев":

    Митев, защо се тровиш да обясняваш на хора, които са научени, че Барса играе красив футбол.

  93. 94 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#82] от "Тони!":

    Щом тъй виждаш нещата !! аз пък имам друго виждане ! не задължително да съвпадат , нали !?

    Гонят , защото е много трудно да се защитатваш цел мач без нарушения , нали не може , а и вчера , имаше ли картон за Пепе , да , с бутоните напред и се вижда на повторенията ,че е искал да контузи Алвеш ( не ми харесва като играч и как се държи на полето , но това е друг ?) , след това удрането с двете ръце на Адебайор (тъй се пише май) , това за какъв картон беше , 100 % е за червен , преди това Луйс как се казваше също беше за жълт , но не получи !!!
    Трудно се играе срещу нападение и се нарушават правилата , как тъй всичките съдии гонят играчи срещу Барса , навярно всичките те са купени от Барса !!

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  94. 95 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#83] от "Митев":

    Благодарение на Моуриньо !!! който е майстор по антифутбол , защо това пропускаш , а с останолото съм съгласен но до 61 минута , след това Барса игра футбол !!!?

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  95. 96 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Любопитно

    До коментар [#93] от "Иван Петров":

    А според теб Реал ли играе красив футбол !? много ми е интересно !? или кой друг отбор в света ти е приятно да гледаш !?

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  96. 97 Профил на desen
    desen
    Рейтинг: 561 Неутрално

    'Реал' сами си вкараха 'вълка' в кошарата с тази тактика 'а ла катеначо'.
    Притежание на топката през 1-вото полувреме : 21/79 ?
    Май бяха забравили предишната загуба с 0:5.
    А що се отнася до червеният картон за Пепе - даже не е важно дали е докоснал кракът на противниковият играч.
    Само степента на опасност и евентуалните последствия за здравето на потърпевшият са достатъчни за 'тархета роха'.
    Ако Алвеш в последният момент не бе предприел завъртане в обратната посока - кракът му можеше да е счупен, а той за дълги месеци по доктори и извън игра, а може би и край на кариерата му. За такива грубияни като Пепе, червеният картон е най-малкото наказание.

  97. 98 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 838 Разстроено

    До коментар [#97] от "desen":

    Трудно е да те разберат , те са вече в "мрежата" на Моуриньо и е трудно да се преубедят !!!

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  98. 99 Профил на Пламен Найденов
    Пламен Найденов
    Рейтинг: 457 Неутрално

    Бе Митев, яко си спрел бате. Значи като Реал или всички отбори на Моу ритат Барса яко, това можело. Обаче Барса като симулират, това не може. Айде стига с тоя двоен аршин вече.

    Всичко, което пишете и говорите тука, е част от футбола. Въпросът е феновете на Реал такъв футбол ли искат да гледат...мен ми е гадно, когато Барса или Ман печелят с грозен футбол, но гледам, че повечето от Реал се кефят на това с Моу. Този цървул превърна футбола в някаква корида, но щом ви е приятно, гледайте го. Само не ревете от съдии и симулации после, щото има и логика понякога в тази игра.

  99. 100 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#96] от "USSR":

    Нито Реал играят футбол, нито Барса.
    Последните три мача, които гледах между тях бяха жалки.
    Сякаш са се събрали циганите от махалата да се ритат, плюят, симулират и да гледат съдията жално-жално. Единственото, заради което ги гледам е Меси.
    Барса играеха наистина красиво при Кройф, сега това не е футбол, а досада. Навремето италианците практикуваха подобен футбол, печелеха купи и си изгониха публиката от стадионите.
    Знаеш ли кои са най-гледаните първенства - Висшата лига и Бундеслигата.
    Ако помислиш може и да разбереш защо.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK