Кристиано Роналдо: Не ми харесва този стил на игра, но трябва да свиквам

Нападателят на "Реал" Кристиано Роналдо се чуди защо "Барселона" често играе с човек повече във важните мачове<br />

© Reuters

Нападателят на "Реал" Кристиано Роналдо се чуди защо "Барселона" често играе с човек повече във важните мачове



Нападателят на "Реал" (Мадрид) Кристиано Роналдо заяви, че не е доволен от стила на игра, който белите практикуват. Той обясни, че ще трябва да се адаптира към изискванията на Жозе Моуриньо.


В първия полуфинал срещу "Барселона" в Шампионската лига, загубен с 0:2, мадридчани играха защитно. След почивката Роналдо заедно с Емануел Адебайор и Пепе опитаха да притискат футболистите на съперника в тяхната половина. Португалският нападател създаде най-добрата възможност за отбора си след силен удар от разстояние, но Виктор Валдес спаси.


Голмайсторът на "Реал" се присъедини към оплакванията на Моуриньо срещу съдията. "Да играеш срещу десет души е по-лесно", каза Роналдо.




"Не разбирам защо в преките елиминации в Шампионската лига всички отбори завършват с десет човека", заяви нападателят. Той припомни двубоя с "Арсенал" на "Кам ноу" от този сезон и съдийската помощ при отстраняването на "Челси" през 2009 г.


"Това не е извинение, но не е същото да играеш срещу десет, както срещу 11", добави португалецът. Според него 0:0 не е бил лош вариант за белите. Освен това предстояло включването на Кака на мястото на Ласана Диара, с което "Реал" щял да заиграе по-атакуващо. Смяната пропаднала заради изгонването на Пепе.

Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Този коментар беше изтрит в 14:16 на 28/04/2011 от неговия автор.

  2. 2 Профил на trifon74
    trifon74
    Рейтинг: 701 Неутрално

    Кр. Роналдо, завалията
    откак се издуха от "Трафорд "
    е записал в актива си една купа на страната.
    А, уж си тръгна за да жъне трофей след трофей

    По-тъжен от него може да бъде само Флорентино.
    Той пък, потроши милиард и половина за една купа, и то на всичко отгоре я сгази автобуса.


    При това положение, приятелят му от "Титан - АС" Митко Борисов е далеч по-насгода.
    За същия актив, Митко похарчи хиляда пъти по-малко.

  3. 3 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 587 Разстроено

    Вижте това и пак коментирайте за червения картон. Дани Алвеш е циркаджия.

    http://www.youtube.com/watch?v=ou_JW72XWJQ

    911,959,964,993
  4. 4 Профил на Master of puppets
    Master of puppets
    Рейтинг: 594 Весело

    И ние не те харесваме, ама свикнахме да ти гледаме циганските номера.

    Master of puppets is pulling your strings, twisting your minds, smashing your dreams...
  5. 5 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Весело

    О, Боже, сега и този ли ревна? След ревовете снощи на Моу и оплакванията на Адебайор - http://www.as.com/futbol/articulo/adebayor-van-suelo-lloran-bebe/20110428dasdasftb_5/Tes - сега и най-големият симулант и циркаджия реши да се оплаче. Аман!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  6. 6 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Гневно

    До коментар [#3] от "nmarev":

    А ти коментирай това - http://www.youtube.com/watch?v=jKt4IBxD5oo&feature=related

    и това - http://www.youtube.com/watch?v=9ZBBdG_Tfow&feature=player_embedded

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  7. 7 Профил на Боян Йосифов
    Боян Йосифов
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#3] от "nmarev":

    Червеният картон е показан за изключително опасна игра.Ти какво очакваш Алвеш да чака да му счупят крака ли?Естествено,че ще се предпази.Чист червен картон.Никой не е виновен на отборите завършили с под 11 играчи срещу Барса,че не могат да се противопоставят технично и физически и се налага да играят с рискови похвати и фалове.

  8. 8 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#5] от "VеnRus 2008":

    Всеки ден по един от Реал ще реве и това до вторник ще е тъй !?

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  9. 9 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#7] от "bopy":

    +

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  10. 10 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#8] от "USSR":

    А от вторник ревовете ще почнат отново, на нов глас, хи-хи.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  11. 11 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 680 Неутрално

    До коментар [#3] от "nmarev":

    нещо се бърка май защо е даден картона - за опасна игра и то по начин такъв че ако Алвеш не си беше дръпнал крака можеше да приключи с кариерата си или поне година да ги няма (справка Едуардо от Арсенал...) Т.е. това , че няма допир в случая не важи...

  12. 12 Профил на deroto90
    deroto90
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#6] от "VеnRus 2008":

    И какво общо има това което си показал с мача бе мушмурок ? Пуснал ми някакво видео с идиотска постъпка на Пепе от преди една година, а на видеото което е постнал човека преди тебе се вижда абсолютно ясно, че Пепе не го докосва!!!!

  13. 13 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 587 Неутрално

    До коментар [#6] от "VеnRus 2008":

    Не ми се коментират стари неща, но ако ме питаш, не ги одобрявам. Коментираме конкретния казус. А истината е, че дори не му докосна крака. Затова казвам, че е циркаджия. Не съм от Реал. Надявах се да гледам красив футбол снощи, но не стана. След 62-рата минута интригата беше убита. От там нататък, без да омаловажавам красивите голове на Барса, ситуацията беше да риташ умрял човек.

    До Bopy. Не ми се спори за глупави работи на махленско ниво. Не му прави чест на Алвеш, че се превиваше като умрял, при положение, че не го удариха. Затова стоя зад мнението си, че е циркаджия. Със здраве.

    911,959,964,993
  14. 14 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Гневно

    До коментар [#12] от "deroto90":

    Има много общо. Показва какъв е характерът на Пепе и, че подобни неща са нещо типично за него, бе мушмурок!

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  15. 15 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5923 Неутрално

    До коментар [#7] от "bopy":

    Точен изказ! Браво! Картон се дава за влизане с бутоните напред и ПЕПЕ ГО ИЗВЪРШИ това влизане!!! Вижда се много добре, дори и със тъмно сини очила, тип "вуцовки"!
    Това е опасната игра, това е забранено! Това именно се наказва, а не това има ли счупен крак или не. И този Пепе е известен с бруталността си и съдиите го знаят много добре, това е част от тяхната работа. A от Мадрид ореваха орталъка, ми да бяха били повечко във вратата, те били играли шах, били имали специален тактически план - щяхме да вкараме този, онзи, щяхме да се прегрупираме след 80-та минута, но съдията ни попречи... Не им е виновен съдията. От свише идва всичко! Господ се притесни да не смачкат и купата на ШЛ...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  16. 16 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#13] от "nmarev":

    Това е във връзка с конкретният казус. Доказва, че постъпката на Пепе снощи не е изолиран случай, а типично негово поведение.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  17. 17 Профил на deroto90
    deroto90
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#14] от "VеnRus 2008":

    За постъпката си от преди година Пепе си получи и изтърпя наказанието. Дай тогава ако някой направи някакво престъпление да го съдят всяка година за него, а ? Осъждат те, излежаваш си присъдата и след като излезнеш пак в съда и наново в затвора защото си показал, че имаш характер на престъпник За посягане червен картон се дава само ако съдията те подпира както стана вчера на мача и Барселона не се усещат как станаха адски неприятен отбор на толкова хора именно заради тези явно съдиййски аванти.

  18. 18 Профил на адв.М.Гроздев
    адв.М.Гроздев
    Рейтинг: 386 Неутрално

    До коментар [#3] от "nmarev":

    Картонът се дава за опасна игра, независимо дали има контакт или не. Иначе би се стигнало до правилото - "Няма кръв - Няма фал".

    адв.М.Гроздев
  19. 19 Профил на deroto90
    deroto90
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#16] от "VеnRus 2008":

    http://www.youtube.com/watch?v=UcM9utcCEUk&feature=player_embedded#at=28

    Я виж това и ако искаш след като го изгледаш да си говорим за характера на някои играчи....в случая Меси

  20. 20 Профил на concept
    concept
    Рейтинг: 701 Гневно

    глупаците от Реал продължават да пискат

    Ако някой ти влезе в къщата и стреля по теб, но не те уцели и ти по случайност си жив, тогава обвинението според вас трябва да е само за опит за взлом ли? Опитът за убийство не трябва да се смята, защото човекът е жив? Що за глупости? Да се чакат други случаи като на Едуардо от Арсенал ли? И после оня да покаже "спортсменство" като му отиде на крака в болницата да му се извини... Такива чобански прояви са за най-сурово наказание и ги подкрепям, ако ще и Меси да направи нещо подобно.

  21. 21 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 587 Неутрално

    До коментар [#18] от "адв.М.Гроздев":

    Г-н адвокат, как ще коментирате превиването на Алвеш на "умряло", след злополучната случка...? Иначе съм съгласен с вас.

    911,959,964,993
  22. 22 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    До коментар [#19] от "deroto90":

    Да, и Меси си изпуска нервите отвреме - навреме, като онзи случай наскоро, когато изрита топката в публиката, но неговите изпускания са безобидни, и нямат нищо общо с животинската агресия на Пепе.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  23. 23 Профил на deroto90
    deroto90
    Рейтинг: 328 Неутрално

    Аха, викаш нашето гардже е най хубаво, а ?

  24. 24 Профил на deroto90
    deroto90
    Рейтинг: 328 Весело

    До коментар [#20] от "concept":

    Ами във всеки случай няма да бъде съден за убийство. А има разлика м/у опит за убийство и убийство при това не само то юридическа гледна точка

  25. 25 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#23] от "deroto90":

    Не разбира се. Ако се сравняват две гарджета, нашето няма как да бъде по-хубаво. Но когато сравнението е между гардже и славей, то всеки спор е излишен.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  26. 26 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#21] от "nmarev":

    Опитай ти да паднеш по същият начин, след засилване дори и да не са те ударили, да видим дали няма да те заболи нещо.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  27. 27 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 694 Разстроено

    1. Честито на Барселонистите, хубав първи резултат.
    2. Пепе си е животно, не знам защо никой не вижда, че това е 40% от чара му като централен защитник. Да, бори, рита, гази... Картона не коментирам.
    3. Логично е мегаактуалните тренери да се дъфкат като питбули.
    4. Меси е най-добрият в момента.
    5. Реал още се настройват като състав, ръководство (Перес и валдано/моу), мънгизи...
    6. Съдията в този мач беше "жертва", каквото и да направеше.
    Чака ни хубав мач на Камп Ноу!

  28. 28 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#21] от "nmarev":

    Да отговоря вместо адвоката - достоен отговор на Лястовичките на Ди Мария, заради които му показаха жълт картон. Други въпроси?
    А иначе ФИФА е написала кога се дава червен картон - за опасна игра, застрашаваща здравето на футболиста. Не е написано, че такъв се дава само за счупен крак.
    Пике много точно се е изказал по въпроса - не може да си играеш с огъня и да не се опариш. Този стил на игра на Реал предполага свиренето на много нарушения и съответно картони. Всъщност и от трите мача Реал се измъква щастливо с по-малко картони, отколкото заслужава.
    Между другото мернах някъде, че Реал е най-грубия отбор в Шампионска лига за тази година.

  29. 29 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5923 Весело

    Анхел Ди Мария и Ангел Марин всъщност били адаши...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  30. 30 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 642 Неутрално

    Като иска да играе футбол да си беше останал в Англия.

  31. 31 Профил на dr.m
    dr.m
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Не съм фен на РЕАЛ.Не съм фен и на Моуриньо.Футболът на РЕАЛ е скучен и неатрактивен.Ама аман от циркаджии и съдийски аванти за джуджетата.Интересно как ли ще свири съдията в Лондон.Който реве накрая реве най-силно.

  32. 32 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 808 Неутрално

    феновете на Реал в тази тема явно са дебили, щом не могат да разберат какво означава опасна игра .
    Мен ми е интересно какво друго ако не фаул искаше да направи Пепе с бутоните напред? да удари топката с тях ли )) съвсем ясна е целта му, изключително груб отбор срещу която грубост може да се бориш само със симулации.
    Факт е че холандците на световното срещу Испания(Барселона) пробваха същата тактика

    twitter.com/voxybg
  33. 33 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#28] от "sasoss":

    То ФИФА май също така е и написала кога се дава картон за симулация.

  34. 34 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#32] от "voxy":

    Играл ли си футбол на трева, за да коментираш "с бутоните напред"? На клипа ясно се вижда, че Пепе завърта в последния миг крака си надясно, явно с цел да не докосне Алвеш. Тук говорим за стотни, дори хилядни от секундата. В такъв момент човек е способен да реагира по непонятен за самия него начин - да извика, да отскочи силно и т.н.
    Друг е въпроса дали съдията може да забележи тези нюанси, видни само на повторения със забавен кадър.
    И да отбележа, че почти напълно съм съгласен с написаното от 33 (зидан).

  35. 35 Профил на hito
    hito
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#7] от "bopy":

    Много ясно, че ще се предпази - в това няма нищо лошо. Но не това го прави жалък. Смешника лежа няколко минути на тревата превивайки се, и добре, че влезе носилката, та да го спасят от иначе сигурна смърт.

  36. 36 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 568 Неутрално

    И докато ние тук си чещем езиците, разисквайки какво са направили двата велики отбора, тази вечер Порто и Виляреал творят красота на терена - невероятен мач, с всичко, което харесвам във футбола.

  37. 37 Профил на hito
    hito
    Рейтинг: 541 Любопитно

    До адв.М.Гроздев [#18]: (не трябва ли да си прочел един закон, преди да го тълкуваш )
    До "concept" [#20]: (обидите не са аргумент-обиждаш си аватара)
    И до Венито, ама няма смисъл, че те нейните аргументи са в едно по-различно измерение.

    По казуса кога опасната игра става нарушение ФИФА пише:
    "Playing in a dangerous manner involves no physical contact between the players. If there is physical contact, the action becomes an offence punishable with a direct free kick or penalty kick"

    Когато няма контакт, т.е. при опасна игра, картонът е с жълт цвят, защото:

    Според ФИФА има два вида наказания: cautionable (жълт картон) и sending-off (червен картон). В секцията "Playing in a dangerous manner" под "Disciplinary sanctions" пише:

    • If a player plays in a dangerous manner in a “normal” challenge, the
    referees should not take any disciplinary action. If the action is made with obvious risk of injury, the referees should CAUTION the player for making a reckless challenge on an opponent
    • If a player denies an obvious goalscoring opportunity by playing in a
    dangerous manner, the referees should send off the player

    Виж:
    http://www.fifa.com/mm/document/affederation/generic/51/44/50/spielregelnfutsal_2010_11_e.pdf

  38. 38 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 542 Неутрално

    До коментар [#37] от "hito":

    Мухахахахахаха. Добре е като четеш да разбираш какво четеш.
    А в правилата на играта футбол, а не футзал е записано следното:
    правило 12
    Sending-off offences

    A player, substitute or substituted player is sent off if he commits any of the following seven offences:

    * serious foul play

    A tackle that endangers the safety of an opponent must be sanctioned as serious foul play.

    не забелязах някъде да пише, че червен картон се дава само при счупен крак или ако има кръв.

  39. 39 Профил на Никола Николов
    Никола Николов
    Рейтинг: 455 Любопитно

    Много се изписа и изговори покрай този случай, но някой замисли ли се как би реагирал на мястото на съдията? Нима той има възможност да гледа 21582901389123801231 повторения на забавен кадър преди да вземе решение. А влизането си е повече от опасно, независимо че не го докосва. Според мен съдията нямаше да покаже червен картон, ако нарушението не беше извършено от Пепе и ако Реал не играеха така грубо до този момент. Каквото и решение да беше взел съдията все щеше да е неправилно според голяма част от хората!!! Проумейте го това най-накрая.
    * deroto90 и Меси има лоши постъпки, които и на мен не ми допадат, но за щастие не са много. Да и той симулира, но на фона на многобройните нарушения срещу него симулациите са доста малък процент. Всеки безпристрастен фен е забелязал, че в голям процент от случаите той продължава да се бори и не пада на земята, дори да е извършено нарушение срещу него. Аз бих искал да коментирам вторият му гол срещу Реал. Недопустимо е толкова играчи на Реал да го оставят да мине по такъв начин покрай тях. И в случая няма абсолютно никакво значение, че бяха с човек по-малко.

  40. 40 Профил на Компютърджия
    Компютърджия
    Рейтинг: 258 Неутрално

    До коментар [#38] от "sasoss":

    А какво е "tackle" според тебе? Пепе не влиза в краката на играч, който владее топката, той посяга за спорна топка, и първи достига до нея. Дори да се приеме че посягането на Пепе е "опасна игра", ето какво пише в правилника (стр. 112):
    http://www.fifa.com/mm/document/affederation/federation/lotg_en_55753.pdf

    Playing in a dangerous manner involves no physical contact between the players. If there is physical contact, the action becomes an offence punishable with a direct free kick or penalty kick. In the case of physical contact, the referee should carefully consider the high probability that misconduct has also been committed.

    Disciplinary sanctions
    • If a player plays in a dangerous manner in a “normal” challenge, the referee should not take any disciplinary action. If the action is made with obvious risk of injury, the referee should caution the player
    • If a player denies an obvious goal-scoring opportunity by playing in a dangerous manner, the referee should send off the player

    т.е. както и да го гледаш, в дадения случай най-много може да се даде жълт картон, и това щеше да е спорно...

  41. 41 Профил на ebter
    ebter
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#3] от "nmarev": Благодаря ти за това постване!!! ТОЗИ Дани Алвеш НАИСТИНА Е ГОЛЯМ ЦИРКАДЖИЯ!!! ЗНАЧИ МОУРИНЬО Е АБСОЛЮТНО ПРАВ В ТВЪРДЕНИЯТАТА СИ!!! И АЗ СЪМ ГО КАЗВАЛ МНОГО ПЪТИ-"ТЕ" СЛУГИТЕ НА РОТШИЛДОВИ И ФЕД СА НАВСЯКЪДЕ!!! И ВЪВ ВАТИКАНА, И ВЪВ ФУТБОЛНИТЕ ЦЕНТРАЛИ ФИФА И УЕФА, АКО ИМА И ДРУГИ ЦЕНТРАЛИ, ЗНАЧИ И ТАМ!? И В ПРАВИТЕЛСТВАТА НА ОТДЕЛНИТЕ СТРАНИ, КЪДЕ КАТО ПРЕМИЕР МИНИСТЪРИ, КЪДЕ КАТО МИНИСТЪРИ НА ВЪНШНИТЕ РАБОТИ/ОБЕЗАТЕЛНО ТАКИВА/, КЪДЕ НА МО, КЪДЕ НАПРАВО ПРЕЗИДЕНТИ!? КЪДЕ ПЪК НАПРАВО ПОДМЕНЕНИ С АРТИСТИ, КОИТО СЕ ПРЕДСТАВЯТ ЗА ТЕЗИ, КОИТО НЕ СА: ПРИМЕРИ-ТИТО, БАРУХ ЕЛИЪТ/БОРИС ЕЛЦИН/ И ДРУГИ!!! Абе с две думи-хазарска му работа!!! РАЗГЛЕДАЙТЕ ЕДИНИЯТ ДОЛАР НА сащ И ЩЕ СЕ ОБЕДИТЕ В ИСТИННОСТТА НА ТОВА, КОЕТО КАЗВАМ/ПИША/!!!

  42. 42 Профил на ebter
    ebter
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#39] от "someone": ПРОЧЕТИ МОИ КОМЕНТАРИ ОТ ВЧЕРА И ЩЕ ВИДИШ, ЧЕ АКО СЕ ИЗМЕНИ СЪДИИСКАТА СИСТЕМА, СЪДИЯТА ЩЕ МОЖЕ ДА ГЛЕДА ПОВТОРЕНИЯТА И ЩЕ РЕШАВА ПРАВИЛНО И СПРАВЕДЛИВО ЗАЕДНО С ЦЯЛАТА ПУБЛИКА!? АКО НЕ РЕШАВА ПРАВИЛНО, ЩЕ ВЛЕЗЕ РЕЗЕРВНИЯТ СЪДИЯ И ЩЕ МУ ДАДЕ ЧЕРВЕН КАРТОН, А НА НЕГОВО МЕСТО ЩЕ ПРОДЪЛЖИ ВЛЕЗНАЛИЯТ СЪДИЯ!!! ТОВА ЩЕ СТАВА С МИНИ ДИСТАНЦИОННИ НА ВРАТЪТ НА СЪДИЯТА, КОИТО ЩЕ ТРЯБВА ДА ГИ ИМАТ!!! НА ТЯХ ЩЕ СЕ ЗАСИЧАТ И ВРЕМЕТО НА СПИРАНЕ НА ИГРАТА, ЗА ДА МОЖЕ ТОЧНО ТОЛКОВА ДА СЕ ДАДЕ ПРОДЪЛЖЕНИЕ, КОЛКОТО Е СПИРАЛА ИГРАТА!!! Но има голяма ПРЕЧКА това да стане!!! ТОВА СА ПАК ТЕЗИ СОБСТВЕНИЦИ ОТ ФЕН НА сащ, КОИТО СА НАВСЯКЪДЕ И СЕ МЕСЯТ ПОЧТИ НАВСЯКЪДЕ!!! Техните хора от ЗАЛОЖНИТЕ КЪЩИ няма да могат да влияят на резултатите и ще фалират, ЗАТОВА СА РЕШИЛИ НА РАВНИЩЕ "МАСОНСКА ЛОЖА" ВСИЧКО ДА ПРОДЪЛЖАВА ПО СТАРИЯТ НАЧИН! И СЪДИЯТА КАКВОТО КАЖЕ, ЗНАЧИ ТОВА Е НАЙ-ПРАВИЛНОТО И СПРАВЕДЛИВОТО!??? Но дали НАИСТИНА Е така!??? Разбира се не!!! И никога няма да е СПРАВЕДЛИВО по този НАЧИН!!!

  43. 43 Профил на ebter
    ebter
    Рейтинг: 1341 Любопитно

    До коментар [#42] от "ebter": НЕ ФЕН-А ФЕД, КОЕТО ЗНАЧИ Федералната Резервна Система на сащ!!!

  44. 44 Профил на hito
    hito
    Рейтинг: 541 Неутрално

    До коментар [#38] от "sasoss":

    Опс.. грешчица. Въпреки, че съм дал грешната връзка обаче, двата правилника са почти идентични, и напълно идентични в секцията която съм цитирал. Т.е., ако няма контакт и не възпрепядства голова ситуация максималното наказание за опасна игра е "caution", или жълт картон. Това е положението!

    А иначе си прав, че съдията нямаше как да го види това. Но това не прави решението му по-правилно, или симулацията на Дани Алвеш заедно с начина по който Барса просеха картоните, по-малко жалки, нито пък головете на Меси по-малко впечатляващи (особено втория).





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK