Тодор Славов може да подкара Super 2000 за рали "България"

Последният старт на Славов беше в рали "Босфора", където с феноменално каране завърши на отличното девето място<br />
<br />

© Чавдар Събев, Булбет рали тийм

Последният старт на Славов беше в рали "Босфора", където с феноменално каране завърши на отличното девето място



Пилотът на "Булбет рали тим" Тодор Славов възнамерява да наеме "Фиат Гранде Пунто S2000" за предстоящото издание на рали "България", с който да се бори за призовите места край Боровец, съобщи той за "Дневник".


В момента най-добре класираният българин в Световния рали шампионат (WRC) все още се състезава с морално остарелия си "Рено Клио R3", от който отдавна е извлякъл максимума.


Славов е решен да потърси развитие и за най-голямото родно състезание смята да прибегне към популярната в България практика от края на 90-те години и да наеме конкурентен автомобил клас Super 2000.




"Водим преговори с турския екип "Пегасус рейсинг" за "Фиат Гранде Пунто S2000". Пилотът Лука Росети ни го препоръча, след като с автомобил на отбора спечели рали "Босфора" през миналата година. Общата сума е 33 500 евро, като включва гуми, гориво, застраховка и поддръжка от механици на "Абарт". Става въпрос само за едно състезание, но за нас това е огромен шанс да покажем своите възможности и да си сверим часовника със силни европейски конкуренти", обясни Славов пред "Дневник".


Рали "България", което е пети кръг от Европейския рали шампионат (ERC), ще се проведе между 8 и 10 юли и малкото време притиска екипа.


"Близо сме до взимането на автомобила, но за момента все още имаме недостиг на част от средствата. Надяваме се да получим подкрепа за състезанието, защото времето е ограничено. Искаме най-после да направим тази дългоочаквана от нас и феновете крачка напред. Така ще покажем своите възможности с конкурентен автомобил спрямо останалите български топ пилоти", допълни Славов.


В момента в България има три автомобила Super 2000 - донеслият две шампионски титли на Крум Дончев "Пежо 207 S2000", "Шкода Фабия S2000" на Димитър Илиев и последната еволюция на "Пежо 207 S2000" на Петър Гьошев. Към тяхната битка трябва да се включи и Ясен Попов, който разчита на подобрения "Мицубиши Лансър Ево 9 R4".


"В момента има силна конкуренция в България, но с настоящия ни автомобил не можем да се борим успешно с нея. Липсата на средства и основен спонсор е най-големият ни проблем. Нашата основна цел и приоритет остава да се развиваме и затова търсим участия в състезания в чужбина, но бихме могли да покрием и националния шампионат при намирането на бюджет", добави Славов.


Последното му участие беше в рали "Босфора" преди две седмици, където направи феноменално каране и завърши на отличното девето място.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (2)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на The Stig
    The Stig
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Е хайде, вече е крайно време някой да обърне внимание на Тодор Славов! Ейч, ало, спонсорите? Какво чакате?!
    След Пепи Гьошев, следва и Славов да се качи на супер и двамата да започнат да мачкат чичаците!

  2. 2 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3122 Любопитно

    Мнооооого скъп спорт.Между 1993 и 2000 баща ми спонсорираше 3 коли.Спомням си че да завърши рали Акрополис една от колите бяха нужни 8-10 чифта гуми ! Да не говориме за другите разходи.Дано зад Славов застане силен спонсор защото има потенцяла да стигне високо.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK