
© Reuters
Целта на кампанията е да се помогне на децата, които бягат от домовете си и живеят на улицата
Новакът във Висшата лига "Норич" ще сложи логото на благотворителната организация Railway Children на екипите си за домакинската среща с "Арсенал". За четвърта поредна година спонсорът на отбора - застрахователната фирма Aviva, се включва в подобна кампания и дава съгласието си да "слезе" от фланелките.
Railway Children е фондация, която се стреми да помага на деца в затруднено положение. Целта й е да осигури помощи и надежда за младите хора, които изпитват трудности и по-специално на тези, които живеят на улицата. Надеждите на организацията са колкото е възможно по-голям брой зрители да разберат тревожния факт, че всяка година повече от 160 000 деца на възраст под 16 години бягат от родителите си и заживяват на улицата.
Изпълнителният директор на "Норич" Дейвид Макнали подкрепи начинанието на Aviva. "Всички в клуба сме доволни от благотворителната кампания на нашите спонсори. Това е прекрасна възможност феновете на отбора да покажат подкрепата си и да увеличим популярността на важен казус като този."
Работата на Aviva с Railway Children е част от петгодишната глобална програма на застрахователната фирма "от улицата на училище", която цели да помогне на децата и да достигне до повече хора.
Изпълнителният директор на благотворителната организация Терина Кийн, както и маркетинговият директор на Aviva се надяват в бъдеще тяхната кампания да получи още по-голяма подкрепа. На срещата между "Норич" и "Арсенал" се очаква да присъства и обявената за първи посланик във Великобритания на Railway Children Александра Бърк, която спечели развлекателното шоу X-Factor.
"Шокиращо е, че тук във Великобритания деца остават сами и са изложени на риск по улиците ни. По-стряскащо за мен е, че хората не говорят повече за това. Тук не става дума за нещо, което се случва в други страни. Това се случва сега в нашето общество и на нашите деца. Трябва да започнем да се борим с проблема", каза Бърк.