"Нисан" стана спонсор на игрите в Рио де Жанейро

"Нисан" има завод в Бразилия и ще предостави 4500 автомобила за нуждите на организаторите

© Reuters

"Нисан" има завод в Бразилия и ще предостави 4500 автомобила за нуждите на организаторите



Японският автомобилен производител "Нисан" стана спонсор на летните олимпийски игри в Рио де Жанейро през 2016 г., а организаторите вече са надхвърлили поставената цел да съберат 570 млн. щатски долара от местни рекламодатели.


Двете страни не представиха финансови параметри по договора си, който е сключен само на местно ниво, но "отговаря на изискванията за нивото на спортния форум".


Компанията ще предостави на организаторите 4500 автомобила за нуждите на спортистите, официалните лица и журналистите по време на игрите. "Нисан", който има завод в Бразилия, е шестият голям рекламодател от страната след Bradesco, Bradesco Seguros, Claro, Embratel и Ernst & Young Terco.




Президентът на Олимпийския комитет за Рио 2016 Карлош Нужман съобщи, че заложената предварителна цел за набиране на над 570 млн. долара от местни спонсори е била изпълнена още преди постигането на договореност с "Нисан".


"Партньорството показва стойността на Рио 2016, силата и атрактивността на бразилския пазар. След 6-месечни преговори "Нисан" пребори други кандидати с осигуряването на смесица от продукти, услуги и финансова подкрепа, за да се превърне в идеалния партньор", каза Нужман.


В момента глобални спонсори на олимпийските игри са Coca-Cola, Atos, Dow, GE, McDonald's, Omega, Panasonic, Procter & Gamble, Samsung и Visa.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK