Единственият италиански пилот беше изваден от рали "България"

Лука Бети беше единственият чуждестранен претендент за класиране в призовите места

© Калин Дедиков (www.UltraCars.bg)

Лука Бети беше единственият чуждестранен претендент за класиране в призовите места



Единственият италиански пилот в рали "България" - Лука Бети, беше дисквалифициран от състезанието броени часове преди неговото начало.


Бети ("Пежо 207 S2000") беше изваден от надпреварата заради нерегламентирано разучаване на състезателните етапи.


Италианецът, който завърши трети край Боровец през миналата година, беше единственият по-силен чуждестранен пилот в и без това постния стартов списък на четвъртия кръг от Европейския рали шампионат (ERC).




С неговото отстраняване ще липсва реална чуждестранна конкуренция за призовите места и широко се открива пътя към четвърта българска победа в състезанието.


Бети и неговият навигатор Маурицио Бароне са били забелязани да опознават трасето на ралито в понеделник, два дни преди официалните преминавания на екипажите. Организаторите съобщиха, че има четири свидетели на нарушението, което е било заснето от фотографа на списание ClubS1 Любомир Асенов.


Италианецът стартира в днешния шейкдаун, в който записа четвърто време с пасив от 2 сек. спрямо най-бързия в него – Димитър Илиев ("Шкода Фабия S2000"). След това спортните комисари са взели решение да дисквалифицират Бети и Бароне.


Шейкдаунът беше част от трасето на SS1 "Боровец", а най-бърз в него беше Димитър Илиев<br />

© Калин Дедиков (www.UltraCars.bg)

Шейкдаунът беше част от трасето на SS1 "Боровец", а най-бърз в него беше Димитър Илиев


"Днес беше внесен протест срещу Бети и спортните комисари разгледаха случая на своето заседание, обясни новият стар директор на състезанието Камен Михайлов. Моето предложение беше да не го дисквалифицираме и се консултирахме с ФИА, откъдето бяха категорични за изваждането на пилота от надпреварата."


Италианецът е имал право да обжалва наложеното наказание в рамките на един час и след внасяне на такса от 12 000 евро, но не го е направил.


Шейкдаунът се проведе на част от етапа "Боровец", а Димитър Илиев записа най-добрия резултат от 1:52,7 мин. Веднага след него се наредиха Петър Гьошев и Крум Дончев, и двамата с "Пежо 207 S2000", останали съответно на 0,8 и 0,9 сек. зад българския шампион.


След шейкдауна се появиха информации, че до старта на състезанието няма да стигне и Костадин Щерев ("Субару Импреза") заради катастрофа в прехода, но от пресцентъра на състезанието ги опровергаха. След техническия преглед Даниел Попов е бил прехвърлен в група X заради несъответствие във вратите на неговия "Мицубиши Лансър Ево 9" със заявените R4 спецификации.


Първият етап "Боровец" ще стартира в 20.15 часа, а на адрес www.live.rallybulgaria.com бихте могли да гледате на живо картина от него, както и да следите резултатите от състезанието.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Успех Мите !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  2. 2 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Смешна дьржава, смешни ралита, смешни организатори...

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  3. 3 Профил на Без коз
    Без коз
    Рейтинг: 870 Весело

    Какво ще правим сега без италианци в ралито

    Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !
  4. 4 Профил на xymax
    xymax
    Рейтинг: 588 Гневно

    Прецакаха хубавото рали!

    Последните 3 години бях там и 3те дни, но тази година съвсем смешно стана и тези новини го доказват...

  5. 5 Профил на Лъвица
    Лъвица
    Рейтинг: 488 Неутрално

    жалко този спорт който повишава адреналина-не спира вниманието...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK