Владимир Николов: Били сме и в други тежки ситуации

Владимир Николов ще използва времето, в което няма да пътува, за да се възстановява

© Георги Кожухаров

Владимир Николов ще използва времето, в което няма да пътува, за да се възстановява



Капитанът на българския национален отбор по волейбол Владимир Николов заяви, че и преди се е случвало тимът да е в тежка ситуация и че със сигурност ще бъде по-тежко без отказалия се Матей Казийски.


"Не съм говорил с Радостин Стойчев. Били сме и в други тежки ситуации. Без Матей Казийски ще бъдем по-слаби. Ако има нещо, което мога да направя, ще го направя, за да върна Матей в отбора", заяви Николов. 


"Създаде се напрежение, но трябва да гледаме напред. Ние трябва да правим това, което умеем най-добре - да играем волейбол", добави той. 




"Не са ни питали дали искаме Радостин Стойчев за треньор. Стойчев е професионалист. Не знам нищо по въпроса за новия треньор. Каквото и да ви кажа, все ще излезе лошо. Не съм бил поканен на срещата с премиера и това не е редно", каза Николов.


Николов няма да пътува за турнира в Аржентина от Световната лига, като все още не се знае дали ще играе на турнира в Португалия.


"Ще тренирам по индивидуална програма, няма да имам много волейболни тренировки. Ще се подготвям за финалите на Световната лига. Не е ясно кой ще ни тренира. Ще наблегна на физическата подготовка. Все още не се знае дали ще играя на турнира в Португалия", заяви Николов.

Коментари (70)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4645 Разстроено

    ТЪЖНО - ЗЛИТЕ СИЛИ ПОБЕДИХА !!! НО ДА ЗНАЯТ- ТОВА Е ПИРОВА ПОБЕДА !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  2. 2 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Неутрално

    "Създаде се напрежение, но трябва да гледаме напред. Ние трябва да правим това, което умеем най-добре - да играем волейбол", добави той. ... Да, точно така! Не съм вярвала, че това ще се окаже истина- Владо е по-голям професионалист от Матей Казийски.

  3. 3 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    "Без Матей Казийски ще бъдем по-слаби."


    Вероятно нещо,като националите по футбол без Бербатов.
    Дано да не е по-лошо - Казийски е най-добрия играч,на най-добрия клубен отбор в последните години...

  4. 4 Профил на Марин
    Марин
    Рейтинг: 497 Неутрално

    Ако Владо Николов беше подкрепил Стойчев, сагата вече щеше да е приключила с победа на "добрите".

    ... потим ... не за славата ... създава изкуство!
  5. 5 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4645 Неутрално

    До коментар [#4] от "Марин":

    Владко се продаде за няколко сребърника и за едната капитанска лента , която взе в спор с Матей !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  6. 6 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 605 Гневно

    Владо, ти си предател! Предаде Матей, предаде отбора! Заради завист и лични дрязги! Можеше много да направиш, но вече е късно!

  7. 7
    tigara.ot.kotel
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  8. 8 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 697 Неутрално

    Владо вече няма игра, обаче - помнете ми думата, той може да е компромисният нов президент, ако се стигне до такова нещо... ловък политик и безпорно бивш добър играч...
    жалко, че се стигна дотук...

  9. 9 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4645 Разстроено

    До коментар [#6] от "hobbitbg":

    Владко се оказа доста завистливо момче по отношение на МАТЕЙ, а завистта е сестра на подлостта и винаги е била лош съветник !!!За съжаление тази истина се потвърди за пореден път !!!

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  10. 10 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":

    За няколко сребърника? Доказателства? Знаеш ли, че тази Олимпиада ще бъде последната за състезател като него, играещ на поста диагонал? Той е вече възрастен спортист и парите, които е спечелил, ги е спечелил от кариерата си на клубно ниво. Той се състезава за едната чест в националния отбор и никакви други неща не могат да му отвлекат вниманието и да го изкушат. И, да, Владо е капитан и няма да напусне кораба/отбора точно сега, когато той има нужда от мотиватор и обединяваща фигура.

  11. 11
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Тъмносин вирусоносител
    Тъмносин вирусоносител
    Рейтинг: 768 Разстроено


    Тази е една от най-тежките...

    Иво Инджев - вербуван на 8.07.83г. от ст.л-т Иван Димовски. Регистриран на 12.11.83г.
  13. 13 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#10] от "Лулу":

    Леле! Владо и обединяваща фигура? Може и някога да е бил, но сега, в последните седмици определено НЕ Е!

    За него е по-добре да мълчи, защото всяко негово изказване го излага все повече и повече.

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  14. 14 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#6] от "hobbitbg":
    До коментар [#9] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Завист? Не, то бива-бива фенщина и пристрастия, но и толкова не трябва! Владо е постигал същите успехи като Матей на клубно ниво- ставал е златен медалист в Шампионската лига... Ето ви една справка, отразяваща статута му на волейболна звезда:


    5 пъти шампион на България (1997,1999,2000,2001,2002),
    2 пъти носител на купата на България -(2000 и 2001),
    шампион на Франция-2004 ,
    носител на купата на Франция (2005 и 2006),
    носител на Суперкупата на Франция-2005,
    Златен медалист от Шампионска лига-2005.
    Бронзов медалист от Световното първенство в Япония 2006 г.
    Бронзов медалист от Световната купа в Япония 2007 г.
    Шампион на Италия 2008 г. с Тренто
    Бронзов медалист от Европейско първенство в Турция 2009 г.
    носител на купата на CEV - 2010 г.
    Шампион на Италия 2010 с Бре Банка Ланнутти Кунео


  15. 15 Профил на Orchid
    Orchid
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Владо, Владооо, горчива ще ти излезе играта, така мисля аз. Що за капитан си?

  16. 16
    izbiram
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  17. 17 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#11] от "tigara.ot.kotel":

    Владо е предател? А, може би той също трябва да си вземе джапанките и да напусне отбора с алюзията на тряскане на вратата след скандал вкъщи... Не, той има само още един шанс да постигне нещо значмимо с националния отбор и няма да жертва това заради амбициите на Матей.

  18. 18
    izbiram
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  19. 19 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#13] от "Музар":

    Той трябва да се опита отново да събере разпадналия се отбор... Искаме или не, Владо има такъв обществен дълг в момента. Той е призван, той е капитанът. За мен по-добър капитан на национален отбор от Пламен Константинов не сме имали, но това е друга тема.

  20. 20 Профил на _brego_
    _brego_
    Рейтинг: 499 Неутрално

    До коментар [#10] от "Лулу":

    Драга/и ми Лулу, от вчерашното ти регистриране в економедия непрестанно бълваш единствено помия относно Радо и Матей.
    Не знам дали си забелязал(а), че тук не се обсъждат те като личности, а това за което те се борят. А именно начина по който трябва да се ръководи българския волейбол в правилната посока.
    След като, разбирам, ти нямаш мнение по въпорса за или против оставката на УС на БФВ, заради очеизвадните нарушения, поради липсата на какъвто и да е морал там, МОЛЯ ТЕ, замълчи, скрий се и не занимавай обществото с жалките си напъни да изграждаш образ на хора, до които ти даже не би могъл да се докоснеш като постижения и морални ценности!

    Аз съм един от шепата НЕГОДНИЦИ и искам твоята ОСТАВКА!! http://bgvolleyfans.org/
  21. 21 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#18] от "izbiram":

    Лошото е, че се делим на фенове на Казийски и на Владо, или на други ярко индивидуални звезди... А трябва да сме фенове на представителната ни селекция от всички 25 момчета, които тренират и се подготвят ежедневно, за да играят за родината си и не си избират в кои състезания да участвам и в кои-не, както правят по-титулуваните медийно имена от отбора.

  22. 22
    jo
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  23. 23 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#20] от "_brego_":

    Директно на въпроса- не, без значение е за мен дали Лазаров ще остане. Не го харесвам много отдавна. Но няма как и Стойчев да ми вдъхва доверие. Не и след начина му на рекетиране в тази ситуация. Това е вече знак, че той не е достатъчно почтен човек. Лично мое мнение.

  24. 24 Профил на cocoi
    cocoi
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#23] от "Лулу":

    и лично мое!

  25. 25 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 605 Гневно

    Ако Владо беше истински капитан и обединителна фигура щеше да накара целия отбор да не играе докато ръководството на федерацията не подаде оставка. Каква е ползата да отидем на олимпиадата с разбит отбор? Още повече, че ако целият отбор беше застанал зад Матей и Радо ония гадове щяха да клекнат много по-рано и пак щяхме да се класираме!!!

  26. 26 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 888 Неутрално

    писна ми от примадони като бербатов, стойчев, казиийски. Като малки деца, ако не им дадеш каквото искат почват да реват. И този глупак казийски ще ни плаши, че си взимал джапанките и отивал на почивка. Абе аланкоо, с какво ни плашиш ? с осмото си място в световната лига ? или може би с великолепното си представяне на световното и европейското?

  27. 27 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Докато не се смени ръководството на федерацията, волейболът няма бъдеще у нас. Няма значение на кого си фен в случая, капитанът трябваше да мисли за отбора, а не да ближе задниците на федерацията, само защото Стойчев не му изнася като треньор!

  28. 28 Профил на dreamer
    dreamer
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Не плюйте волейболистите, тяхната работа е да играят. А оня мушмул в ръководството умело ръководи огъня да пада върху някой друг, не върху него. Затова ако искате развитие не нападайте някой волейболист. Нападнете ръководството!

    Отделете време навреме.
  29. 29 Профил на Россприматрезил
    Россприматрезил
    Рейтинг: 604 Неутрално

    До коментар [#19] от "Лулу":

    Лулу, ти да не си инж. Лазлаз

    WWW . ДЕНьГИ .ru.net
  30. 30 Профил на hobbitbg
    hobbitbg
    Рейтинг: 605 Неутрално

    Мечтателю, когато капитанът на националния отбор се оставя да бъде въртян на малкия пръст на ръководството, няма начин да не бъде оплют и той. Боко Тиквата, Свилен Нейков и Данчо Лазаров я оплескаха, но ако целия отбор беше застанал като едно цяло, щяха да свият опашки много бързо. За съжаление непоправимата щета вече е нанесена. Трябваше да се вземат мерки още като "Марек" станаха шампиони само заради активното подпиране от федерацията.

  31. 31 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#26] от "toshiro":

    Матей беше изключително талантлив млад състезател-разви този рядък потенциал с много труд впоследствие. Толкова много съм се вълнувала и преживявала по фенски лично всяко нещо, свързано с кариерата му. Надявах се да го пуснат от Динамо Москва, въпреки че нямаше право предсрочно да напуска този отбор, за да тренира под наставничеството на Стойчев в Тренто, ъгейн. Но той прекали. Цялата тази луда, истинска и спонтанна любов на феновете го опияни и замъгли представите му. Убедена съм, че много днешни фенове следят отбора и го подкрепят само когато има успехи или заради красиви и чаровни представители като Казийски. Да, и аз можех да си остана фенка на такова ниво, но трябва добре да се степенува какво е важно и какво и защо подкрепяш един отбор. Важното е да си до него в тежки моменти и никога да не предпочетеш, както това искат някои пишещи тук, лошото му представяне заради сбъдване на лични амбиции. Матей не разбра най-значимото- че той се състезава за България, а не за треньора си и че той не е по-важен от отбора... Дори на Марадона е трябвало някой да попаде топката, нали? Матей не е соло играч...той е част от отбора.

  32. 32 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Владо е истински мъж и капитан, който открито казва какво мисли. И истински професионалист, който си гледа работата. Нормално е да е капитан, защото има собствено мнение и е достатъчно ЗРЯЛ, за да бъде капитан. Защото за съжаление се оказва, че Матей Казийски не е и силно се влияе от това, което прави Стойчев.
    Ама това хората, които се интересуват от волейбол от една година и не са се събличали по физическо, няма как да го разберат. За тях Стойчев е полубог, въпреки неадекватното му ръководене на много от срещите, липсата на резултати и явния регрес в играта на отбора под негово ръководство.
    Да беше спечелил нещо първо с отбора и тогава да поставя ултиматуми. Ама не "играта с публиката" и меренето на ЕГОТО с шефа на федерацията се оказаха по-сладки.
    Насила хубост не става.

    Do or do not. There is no try. Yoda
  33. 33 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Любопитно

    До коментар [#27] от "hobbitbg":


    А защо Стойчев не му изнася като треньор? Владо не си замълча, когато трябваше да разкрие, че Стойчев не му харесва и ЗАЩО. Имаше право на това. Само да ти кажа нещо...може би не си следял отбора и различните междуособици в него. Владо Николов лично се изправи срещу Лазаров след ОИ в Пекин и каза, че ни трябва друг треньор- поиска оставката на Мартин Стоев. Лазаров не прие това, а Стоев сам си отиде, усещайки лошия климат на работа в отбора и отношението към него.

  34. 34
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  35. 35 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#6] от "hobbitbg":

    И се надява след някой месец да влезе и той в управителния съвет на федерацията ...
    Предаде не само Матей, но и Стойчев, и отбора ... сегашните му приказки са след дъжд качулка ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  36. 36 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#25] от "hobbitbg":

    Момо мила, ти дете на ластик ли си играеш, коя ти е любимата игра...?

  37. 37 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2274 Неутрално

    До коментар [#3] от "popovski31":В момента разликата от футбола е, че момчетата са добри. Но както е тръгнало ще се навакса. Дядките ще продължат да си пият на безплатна софра докато тези спортисти им носят приходи (като тези от реклами сигурно скоро ще отпаднат) пък после - каквото ще да става.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  38. 38 Профил на izbiram
    izbiram
    Рейтинг: 442 Неутрално

    До коментар [#32] от "vladivlad":

    Изтриха ми поста, щото съм те подкрепил!
    Ама аз наистина мисля,че физическото възпитание е чуден предмет и дисциплинира децата.

  39. 39 Профил на grajdanin1
    grajdanin1
    Рейтинг: 664 Неутрално

    Подкрепям Радостин Стойчев за това, че напусна - не може един ден да ти кажат "разкарай се", а на другия да те канят обратно, защото сметките са се объркали.
    Подкрепям Владо Николов да играе за България, независимо от трудностите и условията.
    Относно Матей Казийски съм раздвоен - страхотен играч, сигурно има някакви причини да напусне, които ние не знаем, но от друга страна оставя отбора без да има директни нападки към него от ръководството както към Радостин.

  40. 40 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 606 Неутрално

    до 38 - Децата не вдяват от приказки от рода на "спортувай, за да си здрав". Те се палят от звездите и искат да станат като батко Матей, Владо, Тошко, Андрей и т.н. които вземат медали от големи състезания - олимпийски игри, световни и европейски първенства, световни купи и лиги.
    Едно много добро представяне на финалите на лигата (в София) и в Лондон щеше да вкара в залите много деца и да налее много вода в мелницата на детския спорт.
    Миналата година Радо Стойчев каза, че нямало как да обясни на детето си, ако сме били паднели умишлено в един мач. Добре сега той може ли да обясни на хилядите български деца защо НЕ ИСКА да води НАЦИОНАЛНИЯ ОТБОР НА БЪЛГАРИЯ и защо батко Матей няма да играе???

    Do or do not. There is no try. Yoda
  41. 41 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2274 Неутрално

    До коментар [#32] от "vladivlad":От онзи мач Германия продължавам да питам защо изгониха Стойчев по никое време и по такъв унизителен начин? Успехите ще дойдат след като се случи това, което иска Стойчев. Отбора ни е с такива възможности между 10-те най - добри, но след 5-те. А качествата на Стойчев като треньор и на отбора вероятно няма да разберем. Но една година работа не е мерило за окончателни изводи.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  42. 42 Профил на penkagk
    penkagk
    Рейтинг: 442 Гневно

    Не разбирам защо трябваше да се кажат такива гразни думи за Стойчев от Лазаров - те трябваше да се подкрепят с доказателства, каквито няма!

    Защо е това упорство от лазаров - за 16 години волейболът се е развивал само заради единици талантливи играчи и треньори! Сета имаме един добър отбор - трябва ли да го загубим...

  43. 43 Профил на Лулу
    Лулу
    Рейтинг: 427 Неутрално

    [quote#40:"vladivlad"]Миналата година Радо Стойчев каза, че нямало как да обясни на детето си, ако сме били паднели умишлено в един мач. [/quote]

    Тогава го подкрепих за това решение...Беше прав Радо. А днес? ...Просто не трябва поглежда детето си в очите.

  44. 44
    kirsner
    Рейтинг: 877 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  45. 45 Профил на o1e
    o1e
    Рейтинг: 442 Неутрално

    и от мен глас в подкрепа на капитана. За всеки спортист мечтата е медал от олимпийски игри и всеки спортист ще направи всичко за да я постигне. Не мога да си обясня що за човек трябва да си да поставиш нещо толкова долно като номенклатурното битие на инж. Лазаров за по -важно пред тази твоя мечта.
    ако искаш да се занимаваш с политика , занимавай се с политика, обаче ако си волейболист занимавай се с волейбол. Матей Казийски направи своя избор, Владо неговия. Нека всеки си носи последствията.

  46. 46 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 697 Неутрално

    До коментар [#37] от "Gopeто":

    това нещо, колега, е във всеки един що-годе успешен спорт у нас, като почнеш от волей и стигнеш до шах! Респект!

  47. 47 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Kirsnere, хайде точно ти да не ми говориш за лайна, душко.
    Или причината за традиционното ти хейтърстване в теми за успехи/неуспехи на български спортисти, можем да търсим в липсата на "твоя гуру" - някой такъв целият в бяло като Радостин Стойчев, който да те напътства, а?

    Какви обяснения е дал Стойчев? Като видя дебелия край (липсата на резултати=успехи) почна да търси под вола теле, за да се измъкне от отговорността. Или сигурно преди 1,2, 5 или 12 месеца Данчо Лазаров е бил много добър, но сега видиш ли е станал много лош, а?
    Истината е, че му засегнаха голямото ЕГО. Истината е, че вътре в себе си той НЕ ВЯРВА, че може да постигне успех с този отбор. А неуспехите му развалят реномето на най-добрия КЛУБЕН треньор.
    За всяка загуба чувахме какви ли не нелепи обяснение и все причините бяха извън него. На какво ви прилича това?

    Do or do not. There is no try. Yoda
  48. 48 Профил на sasho
    sasho
    Рейтинг: 225 Разстроено

    Защото го изгониха най-позорно след мача с Германия и има достойнство, ако всички подрастващи се научат да имат достойнство и да не си тъпчат гордостта...
    А относно Владо - Не забравяйте, че докато Пл. Константинов беше капитан, този същият Владо не искаше да играе, защото е лако подъл и не му минаваха номерата пред истинските мъжкари
    До коментар [#40] от "vladivlad":

    Sasho
  49. 49 Профил на rosko1306
    rosko1306
    Рейтинг: 698 Неутрално

    [quote#10:"Лулу"]И, да, Владо е капитан и няма да напусне кораба/отбора точно сега, когато той има нужда от мотиватор и обединяваща фигура. [/quote]
    Предлагам направо да картотекират Данчо ЛазарОФФ да изпълнява тази длъжност!

  50. 50 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    Естествено, че сме имали по-лоши моменти. Добре че не повлекоха и Жеков.
    А Владо на срещата с Борисов даже не са го канили.

    Любовта ще спаси света!!!
  51. 51 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#49] от "rosko1306":

    Вие май всички не разбирате, че такива като Лазаров винаги е имало, но хората които са изградили българския волейбол до това ниво, са успели въпреки лазаровците. Егото обаче на тези двамата предатели е над тези неща, особено на Матей. Стойчев показа, че не се справя добре като треньор на националния.

    Любовта ще спаси света!!!
  52. 52 Профил на rosko1306
    rosko1306
    Рейтинг: 698 Неутрално

    [quote#23:"Лулу"]Не и след начина му на рекетиране в тази ситуация.[/quote]
    Душо, не знам какво пушиш, ама да знаеш - не ти се отразява добре. Радо показа характер, направи достатъчен компромис със съвестта си и се върна в тежък за отбора момент. И да, разбира се, че подкрепям неговото решение. И да, отборът ще яде бой и в СЛ, и в Лондон. И да, това ще бъде благодарение на мъдрото ръководство на инджинерина......
    Конграчулейшънс, Лулу!

  53. 53 Профил на rosko1306
    rosko1306
    Рейтинг: 698 Неутрално

    До коментар [#51] от "a.n.":

    Чудесно, не се справя, класирайки отбора за ОИ и доброволно напуска! И на теб конграчулейшънс!
    Само ще ми е много интересно инджинеринът да ходи на мачовете на националите, да събере цяяяяяяялата народна лИбоФ!
    Плазмодии сме били и ще си останем, няма такава нация!

  54. 54 Профил на jo
    jo
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#47] от "vladivlad":

    Не виждам смисъл да се хабите да обясните нещо на някой си, който чува само това, което иска да чуе! По лесно е да спориш с радио, поне него можеш да загасиш или да смениш станцията!
    То и тук може да се случи нещо такова (да ти пишат "+", но тогава трябва писанията ти да се харесат на "мнозинството", т.е. да плюеш на себе си и да се превърнеш в един безличен клакьор, опитвайки се да се носиш на гребена на вълната на еднообразните и безлични мнения! Нещо като на конгрес на БКП!

  55. 55 Профил на Компютърджия
    Компютърджия
    Рейтинг: 248 Неутрално

    [quote#47:"vladivlad"]Какви обяснения е дал Стойчев? Като видя дебелия край (липсата на резултати=успехи) почна да търси под вола теле, за да се измъкне от отговорността. Или сигурно преди 1,2, 5 или 12 месеца Данчо Лазаров е бил много добър, но сега видиш ли е станал много лош, а? [/quote]
    Това е лъжа. Стойчев не се е оправдавал от някакви измислени неуспехи, защото такива няма. Има загуба от Германия, която нито е срамна, нито беше фатална. А преди 12 месеца се е опитвал да подпомогне българския волейбол като е включил изискванияата за развитието на спорта в своя договор, т.е. опитал се е въпреки Лазарoff да направи нещо полезно.

    И въпреки неизпълнението на тази част от договора, той не се отказа, но го уволниха. След това временно го преназначиха за да изкара квалификацията. Както вече писаха в другата тема, в доукент на УС на федерацията пише:
    "взехме решение Радостин Стойчев и неговия щаб да продължат работата си с цел класиране на отбора на Олимпийските игри в Лондон." - http://volleyball.bg/?p=7708

    Целта е изпълнена. След уволнението няма нов договор. Какво повече искате от Стойчев? И престанете с лъжите, не минават.

  56. 56 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 606 Неутрално

    до 55 - нима ще класифицирате участието ни в световна лига 2011 и европейско 2011 като успехи? Или фактът, че хванахме последния влак за Лондон, след кански мъки срещу отбора на Франция (в момента под номер 21 в световната ранглиста) пред 12,500 собствена публика в София?
    Или може би успехи са победите над Пакистан и Египет, които са "световни" сили във волейбола.

    Do or do not. There is no try. Yoda
  57. 57 Профил на gsb
    gsb
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#32] от "vladivlad":

    Абсолютно съм съгласен, НО да уволниш треньора по средата на квалификациите, без да имаш друг подготвен, трябва да си пълен идиот. Аз дори не мога да повярвам, че този Лазаров е такъв идиот и си мисля, че е вярно за просветлението, което го е озарило "с висше"
    След отказа на Пранди, варианта е и Лазаров и Стойчев да си ходят и ново ръководство с нов треньор. Има варианти - Пламен Константинов, Марто Стоев... има

  58. 58 Профил на fall
    fall
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#23] от "Лулу":

    Това не изнудване! Тук става въпрос за нещо, което явно ви е непознато - достойнство. Всяко нещо си има граници. Явно не е ясно на много хора защо Стойчев иска оставката на Лазаров.

  59. 59 Профил на Компютърджия
    Компютърджия
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#56] от "vladivlad":

    Вчера писах резултатите от световното от 2006 досега на международни турнири на нционалния отбор - ето ги тука:

    http://www.dnevnik.bg/sport/2012/06/11/1844197_stoichev_i_kaziiski_napuskat_nacionalniia_otbor_po/?p=0&ref=id#comment-288

    Отборът при Стойчев се представя на същото ниво както при Стоев и Пранди.

  60. 60 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3419 Неутрално

    До коментар [#59] от "Компютърджия":

    Не е вярно това бе човек, от вчера ти го казвам. Отвори ако искаш и уикито, там на "бълг. нац. отбор по волейбол", на треньори, с/у имената на Стоев и Пранди има медали от световни и европейски купи, с/у Радо Стойчев има НИЩО.

    Любовта ще спаси света!!!
  61. 61 Профил на Компютърджия
    Компютърджия
    Рейтинг: 248 Неутрално

    До коментар [#60] от "a.n.":

    Вярно е, затова ги събрах всичките данни на едно място, за да се види че бием и падаме от същите отбори както при Стойчев, так и преди него. Падали сме от Франция, били сме Франция, били сме Египет с 3:1, падали сме от Русия на четвърт-финал. За времето, когато Стоев и Пранди бяха треньори, има периоди и по-дълги от времето което Стойчев беше треньор, когато резултатите са по-лоши от тези на Стойчев, например 8-мо място на Европейското от 2007 срещу 6-то място през 2011. За да се сравняват отличията, трябваше на Стойчев да му са даде същото време да работи както и на Пранди и Стоев, иначе тези сравнения са безмислени.

  62. 62
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  63. 63 Профил на valerivutev
    valerivutev
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Този Николов така се огъва та започвам да си мисля, че му е обещан някакъв пост във федерацията след олимпиадата. Дано да не съм прав и човекът да е свестен.

  64. 64 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3419 Весело

    До коментар [#61] от "Компютърджия":

    Ти с един замах уби всякакви статистики и първенства. Защо това в единия случаимаме медал, пък във втория нищо?

    Любовта ще спаси света!!!
  65. 65 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 707 Весело

    [quote#31:"Лулу"]пуснат от Динамо Москва, въпреки че нямаше право предсрочно да напуска [/quote]

    Голяма грешка, договорът му беше 2+1. Той напусна след втората и беше в абсолютното си право. Славия искаха на всяка цена да лапнат милионите за третата година от договорът и за това беше целия скандал. Всъщност тогава федерацията помогна, отидоха до Рубен Акоста, тогавашния шеф на FIVB

  66. 66 Профил на Димитър
    Димитър
    Рейтинг: 707 Любопитно

    [quote#63:"valerivutev"] Дано да не съм прав и човекът да е свестен.[/quote]

    Погледни записът от победата над Франция, в края всички се радват на купчина, а Владо седи отстрани като заклеймен ученик и никой не бръсне за нищо. Замислих се защо е това отношение. ИЗводът за мен е логичен, в момента Владо е отритнат от отбора заради позицията си.

  67. 67 Профил на valerivutev
    valerivutev
    Рейтинг: 388 Неутрално

    До 66 Димитър - На мен Николов ми харесва като играч, но не мога да приема някои негови изказвания в медиите. На първо място изказване срещу Алексиев за една негова грешка. Тошко сгреши един път и Владо го нападна по медиите. Не съм съгласен, че с една грешка заради него са загубили мача. Така руши самочувствието и психиката на човекът, а при тях точно психиката им е слабото място, и той като капитан трябва да гради самочуствие в играчите а не да руши. И второ се изказа срещу Стойчев, не му е работа да обсъжда треньора в такъв напрегнат момент. Тези проблеми трябва да ги решават помежду си, не чрез журналистите. Намеси ли се журналист кашата е пълна. От тях може да очакваш само интриги.

  68. 68 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2274 Неутрално

    До коментар [#47] от "vladivlad":Хубаво е хора като теб и Томислав Русев да гледате филма "Треньорът Картър" и след това пресконференцията на Стойчев. Тогава предполагам ще го разберете по-добре. Някои цели си заслужават жертвите. Лошото е, че промените във волейбола вероятно ще дойдат много, много късно.
    А що се отнася до спортуването на децата, те не са като нас да се палят от големите спортисти. Но благодарение на експерти като Данчо Лазаров, Свилен Нейков и др. такива децата ни ще спортуват само пред телевизора и компютъра. Вие знаете ли, че заради правилата за финансиране на федерациите и клубовете, децата които спортуват ги тъпчат с медикаменти? Така, че се замислете преди да си запишете детето на спорт.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  69. 69 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Абе компютърджия ти на луд ли се правиш? Как ще слагаш на едно ниво резултатите на Стойчев, Пранди и Стоев? При Пранди и Стоев печелехме медали, със Стойчев не спечелихме нищо. Едно е да играеш приятелски мач за откриването на зала Армеец, друго е да биеш на големите турнири.
    Никак не съм щастлив от това, че Стойчев за съжаление не можа да постигне НИЩО с отбора. Но ми писна от постоянното му бягане от отговорност и прехвърляне на топката. Достойнство имал. Дрън-дрън. С националния не можел да прави сметки, но докато води Тренто може да си прави тънки сметчици кой отбор да срещне и кой не в елиминациите. Хайде стига. БАСТА.

    Do or do not. There is no try. Yoda
  70. 70 Профил на vladivlad
    vladivlad
    Рейтинг: 606 Неутрално

    Благодаря ти Gore за съвета, но мисля, че е време да спрете да се филмирате и да погледнете реално на нещата. Не защитавам Лазаров и сие. Просто не съм съгласен с венцехваленията към Стойчев, който няма НИКАКВИ резултати с националния отбор. Напротив. Играят по-зле от преди.
    Според мен страната ни ще продължи да бъде на дереждето на което е, докато всеки не почне да си гледа първо неговата работа, а след това тази на останалите. В случая Стойчев вместо да си гледа треньорството и отбора, се захваща с федерацията. Причината? Измъква се, за да не му пострада реномето, защото явно не вярва в успеха с този отбор.


    От поста ти разбрах и нещо друго, че явно никога не си спортувал като дете.

    Do or do not. There is no try. Yoda




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK