Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Аре бе, тоя е ебати темерута. Не вижда ли че спъва всичко. Марш бъзо от там!!!!!!!!!!!
Неможе да има отборен спорт в България, на добро световно ниво и да не започне някой да го дърпа надолу..... Тоя Лазаров, след всичко което се написа и наговори, само заради това трябва да си подаде оставката.
То само Мартин Стоев може да се навие да вземе националния! Той никога не знае кога да вземе прекъсване за да накъса играта на съперника... Както и да е! Дано си отиде Лазаров че не мога да го гледам!
И ако тези - "Владимир Николов, Тодор Алексиев, Андрей Жеков, Теодор Салпаров и Николай Николов" не са в Аржентина ще си имаме почти чисто нов отбор...
Тези от федерацията как я мислят?!? Ами в Лондон с какъв отбор ще сме?!?
Мисля, че е крайно време Пламен Константинов да излезе като мъж и да разкаже, какво се случи на Олимпиадата.До малкия детайл.
Защото треньора от тогава се връща, остава същия президент и на федерацията.
Уважаеми журналисти, моля настоявайте да разкаже всичко.
Добре, де... Всичко мога да разбера, но това е вече прекалено... Какво ще търси Стоев в новият/стар отбор - ще правят нов пуф със старите к..ви ли?!? А, когато 5 от основната шестица кажат, че няма да играят?!? Тогава ще ходим да си купуваме стари бразилчета и ще ги българизираме... Това просто не е сериозно!!!
[quote#7:"v_vasileva"]и като е отишъл с "вицепрезидента на Европейската конфедерация (CEV) Александър Боричич" да не си мисли, че е хванал Господ за шлифера?[/quote]
Нали, подло гаднярско поведенийце - вижте с мен идва капо ди тути капи, аз съм най-велик.
Въпросът основно опира до волейбола като игра и резултати, а не само до между личностни отношения! До преди два дена искахме да се класираме на Олимпиада, сега трябва да е бойкотираме ли? Мисля, че върховното е България и Българския волейбол, защото на Олимпиадата никой няма да го интересува кой е председател на федерацията! При успех всички ще говорят какво са сътворили състезателите, а не номенклатурчиците!
Добре, де! Решенията за избор на треньор на националите не се ли взимат от Управителния съвет на събрание? Кога е проведено това събрание на УС? Те май решенията си ги измислят два-трима, после останалите до 21 послушно подписват. Токава за какво са изобщо?
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
Всъщност води си секундант за спора му с досегашните му кукловоди. Просто за тези 16 години (4х4 мандата) е успял да се окопае и в международните организации. Сега ще се надява на тяхна подкрепа. То и там нещата не са много цвете... май.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
Тъпотията е, че когато свестните момчета откажат, българското инженерче и тулупите около него ще ги обвинят в предателство. А още по-лошото е, че ще се намерят лумпени да пригласят на лазаровчетата.
Българските политици не са раждани - те са изходени.
Значи Казийски напусна заради Лазаров, но и да си беше тръгнал Лазаров, нямаше да участва със Стоев. Ами можеби направо да дадем на Казийски да подписва назначения, уволнения, субсидии, да организира първенството, да определи капитана?
"Стоев води отбора на олимпийските игри в Пекин преди четири години, но участието беше белязано от скандали. Под негово ръководство тимът се класира на трето място на световното първенство през 2006 г. и на световната купа през 2007 г."
Това мисля стига. Води отбора на олимпийските игри първо значи класира отбора на олимпийските игри, без да му купят квалификация срещу Франция, Египед и Пакистан на сред София за половин милион евро.
г-н Казийски, малко нагъл ставате вече, това не искам, онова не искам - айде стига вече, забравяте, че феновете ви правят известен, а не с кой и как ви се работи!
Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."
Имаше преди време скандал с Мартин Стоев че пуска да играят играчи на които той държи правата, за да може да гушне хубав комисион от евентуален трансфер. Той беше и най-вероятния избор след Стойчев, т.к. хората със съвест и морал щяха да откажат.
викаш да пита Матей кой да пуска. Сигурно е правил така. Ти що мислиш че Стойчев има визия за младежките школи? За да може да даде на децата да играят може би?
До коментар [#33] от "gsb":
ГСБ, що се пенявиш на Казийски? Човекът няма ли право на собствен избор и решение? Откога въведоха задължителната повинност и в националния отбор по волейбол?
Матей е човек със същите права като мен и теб. Следователно има право да каже искам или не искам, когато му предложат нещо. И не изопачавай думите му. Казийски никого не иска да назначава. Просто казва: с този човек не искам да имам вземане-даване по никакъв повод. Това са две съвсем различни неща. Ако не схващаш разликата, няма как да ти се помогне.
До коментар [#32] от "bravo":
И аз мисля, че така ще стане. За мен предатели са тези, които вместо да подкрепят каузата, се продават за пари.
И най-големия предател е Данчо - прецака ни на предишната олимпияда, когато реално имахме шанс за нещо голямо, прецаква ни и на тази!
По Канал 3 предават на живо от хотела в Правец заседанието на волейболната федерация. Именно от хотела а не от самото заседание, много го е страх Инженерчето от прозрачност. Чух интервютата с Казийски и Радо Стойчев след като са говорили на общото събрание, трудно ми е да преценя дали има надежда или няма като че ли всичко още е застанало на ръба.
Сашо Диков беше ИЗКЛЮЧИТЕЛНО остър в критиките си срещу федерацията, многократно призова към СЪПРОТИВА С ВСИЧКИ ЗАКОННИ СРЕДСТВА. Многократно!
Ето и една много интересна информация как се работи с парите от спонсорските договори и колко от тях влизат в отбора.
Цитат: "...Радостин Стойчев не скри учудването си от парите, които националите получават от генералните си спонсори. През тази година всяка фирма, която иска да види името си на гърдите на волейболните национали трябва да извади 600 хил. лв. За лого на ръкавите се плаща допълнително 300 хил. лв. Въпреки това, в момента в отбора влизат 70 хил. лв"
Къде са останалите пари, не се ли използват да се купува послушанието на хората във федерацията? Вече беше казано как става това "на един мрежа и няколко топки, на друг други такива". Това обяснява защо има толкова членове в УС и толкова дребни и никому неизвестни отбори във федерацията. Данчо Инженерчето си купува подкрепа на килограм с такива дребни подаръци.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
За пореден път, горчиво разочарование. За пореден път, ставаме свидетели как наистина шепа хора (за разлика от няколкото хиляди негодници) заради собственото си добруване с лека ръка унищожават труда и усилията на момчетата и нашите надежди да гледаме любимата игра. Сигурна съм, че за този отбор, в този момент, би било далеч по-добре да бъде начело с Г.Петров и Найденов, отколкото с Мартин Стоев. При това за М.Стоев ще бъде безкрайно лесно накрая да си измие ръцете независимо от това колко е слаб постигнатия резултат, с всичко станало преди него. И съм сигурна, че ако поеме отбора, точно това ще стане.
Забелязвате ли какво стана - федерацията обяви новия треньор, съвсем случайно той е Мартин Стоев...и темата с оставката на ръководството се измести! Това е била и целта. Струва ми се, че в момента е по-важно да довършим "делото" със смяната на въпросния УС, а после да се занимаваме и с треньора. В крайна сметка по-важното е отборът да има треньор и да се знае навреме кой той. Нерешимият проблем си остава изключителното напрежение около отбора в най-неподходящия момент /за друг по-неподходящ не се сещам/.
Световната лига и Олимпиадата ще са мъка...не знам как ще понеса да гледам мачовете. Целта е постигната, волейболът в България е съсипан за дълго време. Не знам кои са печелившите, но: "Да ви приседне, дано!"
Разиграват ни стари комунистически номера със смени на треньори и "съгласни" играчи, само и само да ни хвърлят прах в очите, и всичко да тече по старому.
По времето на Стоев имаше премълчани скандали. Ситуацията беше аналогична-един играч и един треньор....сега пак, само дето сегашните явно имат доста повече кураж да не мълчат.
Хайде, Пламене, изплюй камъчето, кажи какво се случи в Пекин и какви игри се играеха тогава във федерацията (права, екипи, пътувания)!
Когато се стигне до " за родину , за Ст...", като единствена възможност да задължиш някой да прави нещо против волята си значи свободата вече си е отишла.
Постоянните обвинения към Матей Казийски, че не е готов да плюе върху принципите си за да угоди някой са проява на до болка познат ни тоталитаризъм, и нямат нищо общо с патриотизъм.
Федерацията трябва да отговори на много въпроси, но няма да го направи, вместо това ще ни залеят с излияния колко много са направили и колко много обичат спорта.
Така или иначе нивото на националния ни отбор не сред първите 5-6 отбора в света, факт, независимо дали ни харесва или не.
Така или иначе Лазаров и "отбора на много далите в федерацията" си отива, и то по-скоро отколкото те си мислят.
Много трудно ще манипулират чувствата и емоциите на феновете, а те са категорично за прозрачност и промяна.
Добре де ще видим какъв треньор е. Дано да успее сега да постигне повече. Но да е готов за унижения, защото него самия го изгониха по начин подобен на Пранди и Стойчев. И дано успее да мотивира играчите да се справят пред пред празна зала в Световната лига
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
В цивилизованите страни като виждаш,че не те искат,си подаваш оставката,даже без да са ти я поискали...а бе тук тия от върха освен с груби ритници по друг начин не могат да се изринат....такава наглост и дебелоочие,достойно за рекордите на Гинес...
[quote#47:"mkourtev"]" за родину , за Ст..."[/quote]
Браво! ++++++++++
Всички тези призиви да се направи компромис "За националните интереси, за България!" когато на практика това означаваше да се подкрепя един самозабравил се номенклатурчик много ми напомняха за социализма когато ни тъпчеха до повръщане с подобна демагогия. Исках да го кажа но не можех да намеря точните думи.
Точно това са думите. "За Родину, за Сталину" драги критикари на Казийски и Радо Стойчев, това сте вие! Гърмят ви в главите още залповете на Аврора. Въобще не може да влезе в тях че вече не сме роби и не могат да ни принуждават.
Затова е тази неистова злоба във федерацията срещу Радостин Стойчев, защото не могат да го оплетат по никакъв начин в мрежите си, нямат никакви лостове да му въздействат. Смъртната опасност за всеки тиранин е свободният човек. Както и да свърши историята поне ще ми остане радостта, че се намериха няколко достойни хора които не се примириха с блатото.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Вън Лазаров от федерацията! Общото събрание чака 2 часа президента да дойде "с баща си за ръчичка", щото го е страх да се появи сам! Довел си шефа да го хвали, нещастник!
"Общото събрание на Българската федерация по волейбол (БФВ) закъсня с два часа. Дълго време се чакаше пристигането на президента на федерацията Данчо Лазаров, който пристигна в Правец в компанията на вицепрезидента на Европейската конфедерация (CEV) Александър Боричич."
Като ще задаваме въпроси (ама, каква ли полза от това), аз да попитам: Кое наложи изненадващото и много скоростно пенсиониране на Ники Иванов от националния отбор преди години и има ли това нещо общо с наболялата тема за трансферите на националните играчи и джобовете, където тези трансфери се утаяват? Нищо лично спрямо Андрей Жеков. Въпросът е принципен.
Една жена, вкючвайки се по Канал3, описа ситуацията с назначаването на Мартин много добре:
"Да назначиш Мартин Стоев отново за треньор на националния отбор е същото като да пратиш отново Краси Аврамов на Евровизия...."
Няма по-точно описание от това!
Аз съм един от шепата НЕГОДНИЦИ и искам твоята ОСТАВКА!! http://bgvolleyfans.org/
Защо дъвчим Стоев, като няма точка в дневния ред на ОС на БФВ за избор на национален треньор.
И какви са тези щуротии да се обявяват неща извън дневния ред?
В същото време в този дневен ред липсват съществени точки, свързани с финансите на БФВ.
http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=40&oid=2733516
Ето и извадката от Държавен вестник, брой 35 от 8 май 2012 година.
154. - Управителният съвет на Българската федерация по волейбол, София, на основание чл. 26 ЗЮЛНЦ и чл.11 от устава свиква редовно общо събрание на БФ "Волейбол" на 14.06.2012 г. в 10 ч. в гр. Правец, кв. "Езерото" 8, при следния дневен ред:
1. Отчет на УС за дейността на БФ "Волейбол" през предходния период
2. Приемане на финансовия отчет на БФ "Волейбол" за 2011 г.
3. Приемане на бюджета на БФ "Волейбол" за 2013 г.,
4. Промени в устава на БФ "Волейбол"
5. Приемане на членове на Управителния съвет.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
Ахахахаха, пълният бездарник Малтин Стоев дето ако не бяха роднинските му връзки никога нямаше да стане волейболист, камо ли национал и още по-малко нац. треньор, пак начело. Туй тъпо парче закопа предното поколение, което наистина имаше шанс да вземе нещо, сега пак е на хранилката. При тия скандали, да подписваш с тая компрометирана федерация, показва само че си изключителен дебил и темерут.
Журналист: "Г-н Лазаров, някаква вина не изпитвате ли?" Лазаров: "Моля Ви, въобще не ме интересуват някакви фенове, които се събират..". И новият треньор ще се обяви в понеделник.
Мартин Стоев е успешен треньор, а беше и добър състезател, няма спор. Обаче неговата душица смятам е дребна, българска преклонена главица има той. Нищо не каза в Пекин, и сега няма да каже нищо. Дано извлече максимума от отбора на олимпиадата, дано ги мотивира и им помогне да се реализират. Обаче поуката от тази история е, че българския волейбол е мръсно блато, в което може много да се оцапаш ако нагазиш. Чужденци тук не виреят, защото е много мръсно. Това ме безпокои най-много. За най-голямо съжаление, същото важи за цялата ни територия, наречена все още държава! И това е най-страшното! Така си възпитаваме децата, оцапваме ги от малки. Страшно е!
Изпуснах по Канал 3 началото на интервюто с Данчо Инженерчето и поредният цирк. Още не е треньор Мартин Стоев както преди половин час каза вицепрезидента а в понеделник ще се "избира" между него, Плачи и Пламен Константинов. И за пореден път боклука Данчо категорично заяви че мнението на феновете въобще не го интересува.
И един израз на водещият който е много точен "Тази федерация многократно през годините показа че не може да работи с изявени личности"
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Не мога да коментирам какъв човек е. Не го познавам. Просто отбора играеше по-силно при него, което е факт.А дали е преклонена главица.. да кажем така - не е работа на един треньор да оправя федерацията. Един професионалист не би правил това. Ако искаш да оправяш федерацията, първо трябва да спреш да си треньор а не.. абе аз съм треньор ама зарежи ти сега играта дай да видим визията за школите
Мда празната зала е най-добрия подход. След като се правят на глухи - толкоз. Ма ще кажете било за България. В момента те са БългаМда празната зала е най-добрия подход. След като се правят на глухи - толкоз. Ма ще кажете било за България. В момента те са България, такава ли я искате? Айде да не приказвам.рия, такава ли я искате? Айде да не приказвам.
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?
Явно е заразно..От едната страна сутрин , обед , вечер Премиера-Слънце си мени мнението и се върти като палачинка, от другата ФВ го следи и чинно изпълнява същият менует..
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."
Тука има, тука нема...Почти искам ББ да излезе на сцената, щото революционните ситуации се подпалват от една никаква искрица, а това с волейбола си е направо клада.
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)
"обрат" е само за журналистите от Дневник, които пак не са в час.
А Матей за пореден път ми падна в очите, от къде това самочувствие? Да определя той при кой треньор ще играе.
Пак започнаха - тука има тука нема треньор. Подавайте си оставките вече съвсем се омотахте в калта. Народа трябва да си каже тежката дума и да не ходи в залата на мачовете. Да им стане ясно на тюфлеците че никой президент или собственик на федерация или спортен клуб не е оцелял когато феновете са против него. Пресен пример ФК Ливърпул.
Канал 3 предава целия този абсурд. Предлагам им да го направят на епизоди и става страхотна сапунка (перефразирам Сашо Диков). Ще имат добри приходи, а аз ще съм доволен да черпят една бира.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
Първият случай в историята, в който последователно обявяват две имена за треньор, като в последствие и двата пъти това се оказва грешка. Чудя се някой има ли представа въобще какво се случва в тази федерация?
Много се заблуждаваш, че коментиращите тук са представителна извадка. Залите ще са пълни до козирките. Аз лично Матей предпочитам и да не го гледам вече. Дано не се поддадат на изнудването, иначе така всеки може да сменя ръководството.
Стойчев защо не съди Лазаров за клевета, а иска да прави преврати.
[quote#50:"Fred"]"За Родину, за Сталину" драги критикари на Казийски и Радо Стойчев, това сте вие! Гърмят ви в главите още залповете на Аврора. [/quote]
В новините по радиото преди около 40 мин един журналист изказа съжаление, че Матей не бил с националния, и не било патриотско да се постъпва така (или нещо от сорта)!
Мислех, че поне тези в това радио са по-свободни духом (въпреки, че са под шапката на неуважавана от мен продажна медийна групировка)!
Аз смятам, че Радо и Матей направиха нещо нечувано и невиждано до сега у нас... Просто и ясно посочиха кай, как и защо пречи на волейбола в България. За съжаления това наистина е първият случай - надявам се скоро да се видят и други бели лястовици като тях, не само във волейбола!
Не виждам нищо лошо в това, че Матей не иска да играе при сегашното управление и при поредния Муньо, който те му курдисват за треньор! Точно така се прави - казваш защо не искаш да играеш и си взимаш сака! И когато причината не е егоцентрична - прекрасно! Браво! Аз от своя страна мога също да кажа, че като не мога да гледам Матей, няма да ходя на мачове и с това "затварям вратата си" за националите - просто такава порнография ми идва в повече!
Да са живи и здрави всички Данчо-лазаровци, а аз пък ще си ходя на почивки в Италия и там ще се радвам и на волейбол, и на ренесансово изкуство!
Баста!
[quote#55:"tel_112"]пълният бездарник Малтин Стоев дето ако не бяха роднинските му връзки никога нямаше да стане волейболист[/quote]
Еее, хайде сега! Няма нужда от подобни изцепки!
Не знам откога гледате и се интересувате от волейбол, но Стоев си беше добър волейболист. Последните ми впечатления от него като състезател са от изданията на световната лига, които се играеха в зимния дворец в София- 1995 г. Може да е всякакъв, ама твърдения, че не ставал за волейболист са напълно излишни!
Нека сме малко по- конструктивни в критиките си. Мисля, че по-голямата част от нас са обединени около една цел - свалянето на УС на БФВ! Администрацията в този си вид пречи! Да не се разсейваме, а да се опитаме всячески да я съборим! Освен протестите, мисля, че и другите действия, които сме предприели - искането по закона за достъп до обществена информация, петициите, а и най-вече единното ни поведение ще даде резултат! Силно се надявам! Нека не се отклоняваме от целта си! В момента тя е номер едно!
До коментар [#65] от "gsb":
ГСБ, хайде сега ни открехни и какви са успехите на Мартин в Халкбанк (Турция) и в Томис Констанца. Може и да добавиш причините за напускането му от тези два отбора. Какви успехи е постигнал с тях на национално ниво, за международно да не отваряме дума.
Не те карам да ни говориш за последните му години в Левски Сиконко, годините, когато треньорът на националите бе задължително и треньор на този отбор (конфликт на интереси? - твърдо не!) и успехите му като треньор на национално клубно ниво.
Сега, ако си говорим за нов треньор на националите, според мен Мартин Стоев е най-неподходящия вариант. Да оставят Найден и Георги Петров да изкарат жегата (олимпиадата и лигата), а след това да избират нов треньор. Да обявят условията, да се явят кандидати с концепции (както беше при избора на Пранди) и така.
Събират се в Правец. Какво случайно място. Столицата на империята на Лъжещия на карти. Който съвсем случайно подкрепи г-н инженера преди няколко дни публично и заклейми феновете.
Чакайте да претеглим везните - от едната да сте приближени на правешката империя, а от другата някакви хора се борят за отвлечени неща като чест, морал, достойнство, професионално управление.
Изхода от тоя мач го гледаме нонстоп 20 години - "Да го д*хат бедните"
Само думите на д.л., че мнението на запалянковците не го интересува, са в противоречие както с Устава на БФВ, така и със ЗФВС!
Само за тези му думи трябва да бъде изхвърлен от федерацията за вечни времена!
И пак да попитам: това Общо събрание за избор на треньор ли е? Какви са тези глупости!
УС трабва да дадат обяснение за изгонването на Радо Стойчев (непубликуването решение от 13 май) и предизвиканата от тях бъркотия. А не цялото ОС да се занимава с тяхното тука има - тука нема. Това по точка 1 - отчет за дейността.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
[quote#69:"a.n."] Да определя той при кой треньор ще играе.[/quote]
Разбира се, трябва да се върне бригадирският труд. Копаш в Хаинбоаз виж какво хубаво име му измислиха - Прохода на Републиката, колко патриотично е само! А ако не искаш да си патриот копаш в Белене или край Ловеч, съвсем демократичен избор. Има останали още 1-2 места където този номер минава мога да ти препоръчам Северна Корея тя е най-изявена.
За Родину, за Сталину, за Данчу, ВПЕРЕД!
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Бойко премиерът го оставете. Както и всеки друг политик. Тази работа феновете я започнахме и ние трябва да си я довършим, а не ситуацията да се превръща в умален модел на десетоноемврийския преврат. Когато политиците си смениха пионките и продължиха да си ни дерат по старому.
Решението е гражданско неподчинение. 10 хиляди души пред залата и да не допускат никой вътре. Хайде да видим управляващите дали ще застанат срещу хората. Или 10 хиляди души пред федерацията и ДанчУ да усети върху себе си какво им е било на битите опозиционери през 2005. Не може в нашата държава най-организираната сила да са миньори и таксиметрови шофьори.
Напротив, точно защото въпроса е принципен, за това Радо и Матей имат право да определят, кои са шефовете на федерацията... Естествено, че не са единствените, но са от правоимащите... Защото националният отбор е един, за това имат право на глас! Ако иде реч за Тренто, там е лесно - имат си условия, но частни и на теб ако ти харесва - оставаш, ако не - си тръгваш! Елементарно!
Аналогията никак не Ви се е получила. Този опит за преврат на мен пък ми прилича на октомрийската революция, цялата власт на народа, той коли, той беси.
И все пак не са Стойчев и Казийски тези които определят президента на федерацията. Въпросът е принципен!
........................................................................................
Кога Казийски и Стойчев са тръгвали да определят президента на федерацията. Я си събери малко спомените. Президентът уволни Стойчев, после ходил да търси ходатайството на премиера, за да връща уволнения вече треньор. Като междувремнно и дирекнто обвини Стойчев, че е продал мача заради италианците. Е, човекът каза "връщам се заради България и заради класирането ни на Олимпиадата, но повече с този президент няма да работя".
Казийски пък ако не се беше опълчил все така щеше да мъкне отбора на гърба си, а хиените отзад да съсипват и малкото направено от него и колегите му в спортно-технически план. Я си припомни Пекин, когато почнахме от нулата. Я си припомни Пранди, след когото пак почнахме от нулата. Пранди наскоро си го каза в прав текст, че няма никакви условия, за да може да работи като хората. Сега и Стойчев казва същото. Мисли логически според фактите. И мисли емоционално кого предпочиташ в този конфликт - най-добрия клубен треньор в последните години - българин и един от най-добрите състезатели в света - пак българин ИЛИ някакви мишоци, които с апаратни игри са превърнали една спортна федерация в свяо частна фирма.
„Въпросът е принципен“. Страхотни принципи имате. Ръководствата на волейболната и футболната федерации се избират в огромна степен с гласовете на стотици клубове от тотално неизвестни населени места, създадени седмици преди конгреса. Те никога не са практикували футбол или волейбол, освен на хартия, но затова пък винаги гласуват за Перукан/Данчо.
До коментар [#70] от "martin.varna":
[quote#70:"martin.varna"]Пак започнаха - тука има тука нема треньор. Подавайте си оставките вече съвсем се омотахте в калта. [/quote]
Дааа....Прав си!
Жалка картинка. Верно е, че става въпрос за много пари. Радо Стойчев го каза сутринта.
Ама стига безобразия!
АЗ ИСКАМ НАЦИОНАЛНИЯ НИ ОТБОР ДА ИГРАЕ! Като колектив, екип с воля за победа! Явно е, че се краде и от спорта.
И това ще преглътна.
Но оставете момчетата да играят!
Пропилявате спортното им бъдеще!
Майната ви на вашите задкулисни интриги! Идиоти! Бесен съм!
Бойко махай го тоя идиот Лазаров, че последствията са непредвидими!
“Сега е моментът да превъртим Рубикон-а” - Гай Юлий Ц... Аз-"Картаген трябва да бъде разрушен"!
"..заяви Лазаров, който уточни, че мнението на запалянковците "не го интересува"."
Само това изказване си струва тоя паун да бъде заклан.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
Масова бойковизация - навсякъде е пълно с лакоми дебили, които не знаят, не могат и не искат да работят, но не пускат кокала освен ако не ги изгониш с тояга!
Дразни ме как един глупак стои там някъде на високо и си налага глупостите и никой в България копче не може да му каже или пръст да го бутне. Това е дразнещещо. Тиквата поне се явява на избори, фалшифицирани но избори. Тоя тъпанар му свърши времето за избори, когато е трябвало да е правил, сега директно долу и на прокуратурата.
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?
[quote#83:"kosovar"]И все пак не са Стойчев и Казийски тези които определят президента на федерацията. Въпросът е принципен![/quote]
Те не определят, те напускат и казват че повече няма да работят с тези хора и тази система. А за да стане промяната начинът е оставки. Не можеш ли да я разбереш тази разлика?
Според теб няма ли свобода на словото и убежденията, няма ли човек право на мнение? Треньорите и играчите крепостни роби ли са? Защо ти можеш да напуснеш една фирма в която шефът и е кретен а те да не могат? Защо ти можеш да кажеш че премиера е тиква а те да не могат да го кажат за шефа на волейболната федерация?
Ако трябва да сравнявам Данчо Инженерчето и ББ трябва да ти кажа, че ББ е направил много повече за волейбола. Веднага ще скочат "Ама той ББ с държавни пари го направи!" А Данчо Ла... ното с чии пари го прави? Не можела да се меси държавата във федерацията, не можело ние да искаме можем само парите да даваме. Държавата за залата ние за билетите. Егати наглостта и кретенизма.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
Лазаровата дезинформация, побърка българската нация!!! Вън корумпето Лазаров от българския волебол!!! Един читав отборен спорт ни остана и него разсипаха!!!
До коментар [#83] от "kosovar":
Стойчев и Казийски не определят кой ще е председател на федерацията. За това си има съответен орган - събрание, конгрес или каквото му се казва. Те казват, че не искат да имат нищо общо с националния отбор, когато Данчо инженера управлява федерацията. И се аргументират с примери за финансови нередности, конфликти на интереси и т.н. Неща все недопустими при управлението на една нормална фирма.
Посочването на неподходящия не означава автоматично определяне на неговия заместник, нали? Просто казват, че си тръгват, щото с него в една кола няма да теглят хомота. Когато Сираков казва, че няма да се върне в Левски, докато Батков е собственик, не означава, че Сираков определя, кой да е новия собственик на Левски? Или бъркам?
Това, че при създалата се ситуация има хора, които предпочитат Матей и Радо пред Данчо е друг въпрос.
Хайде да не преиначаваме нещата.
Това събрание на Управителния съвет в разширен състав ли е? Или е Общо събрание с предварително обявен дневен ред?
Кога ще чуем нещо от отчета за дейността на УС?
Кога ще разберем какви промени в Устава на БФВ се предлагат?
Кои са новите членове на УС и с какви мотиви?
Треньорът на националите може да е част от отчета за дейността, по-точно - тоталната грешка и бъркотия, предизвикани от решение на този УС за уволнение на Радо Стойчев от 13 май. И неспособността им да ръководят.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
Пак си в грешка.
Първо Матей не е казал или искал от федерацията да назначат точно определен треньор. Той не иска да играе защото иска оставката на господата управляващи федерацията. А за революцията може да стане и октомврийска ако номенклатурчиците продължават да упорстват и не подадат оставка.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
alchemist
Рейтинг: 829 НеутралноМного ме съмнява да има журналисти в залата.
Ако спориш с идиот, вероятно точно същото прави и той.manu_chao
Рейтинг: 521 НеутралноА,оставката вече в джоба му ли е?
Музар
Рейтинг: 1291 НеутралноВсе още не е ясно дали журналистите ще бъдат допуснати до залата, за да отразяват събранието.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд_____
80% от финансирането на БФВ е от държавата, т.е. от данъците на всички български граждани. Или те се изживяват като масонска ложа?
madagaskar
Рейтинг: 873 НеутралноДА СТИСКАМЕ ПАЛЦИ ИНДЖИНЕРУ ДА НАПУСНЕ!
Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повечеpurple_rain
Рейтинг: 418 РазстроеноЛазарOFF вън от волейбола!!!
Веселина Василева
Рейтинг: 418 Гневнои като е отишъл с "вицепрезидента на Европейската конфедерация (CEV) Александър Боричич" да не си мисли, че е хванал Господ за шлифера?
роджър
Рейтинг: 829 НеутралноЛазаров, накъдето и да се въртиш, г..а ти е все отзад !!!
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgga6tisperka
Рейтинг: 418 ГневноКоментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.
Аре бе, тоя е ебати темерута. Не вижда ли че спъва всичко. Марш бъзо от там!!!!!!!!!!!
Jawwor
Рейтинг: 418 ГневноНеможе да има отборен спорт в България, на добро световно ниво и да не започне някой да го дърпа надолу..... Тоя Лазаров, след всичко което се написа и наговори, само заради това трябва да си подаде оставката.
xpirate
Рейтинг: 423 НеутралноТо само Мартин Стоев може да се навие да вземе националния! Той никога не знае кога да вземе прекъсване за да накъса играта на съперника... Както и да е! Дано си отиде Лазаров че не мога да го гледам!
Gopeто
Рейтинг: 1573 НеутралноАко имате телевизор или интернет гледайте канал 3. Ще излъчват директно, ако пуснат журналисти разбира се.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровХри_Ло
Рейтинг: 418 ГневноПо-добре късно, отколкото никога. ИСКАМЕ ОСТАВКА - НЕЗАБАВНО.
Хаджи Генчо
Рейтинг: 470 НеутралноСМЕШНИК!!!
gruy7606
Рейтинг: 213 НеутралноСъбранието е пълен цирк. !
Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1130 ВеселоЕмблематично място за провеждане..На територията на лазаров и Златев
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."Музар
Рейтинг: 1291 НеутралноЗащо сменихте заглавието на статията?
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдТова е съвсем друг проблем, отделен от самото провеждане на ОС.
xamctep
Рейтинг: 418 НеутралноИ ако тези - "Владимир Николов, Тодор Алексиев, Андрей Жеков, Теодор Салпаров и Николай Николов" не са в Аржентина ще си имаме почти чисто нов отбор...
Тези от федерацията как я мислят?!? Ами в Лондон с какъв отбор ще сме?!?
Ridiculous Върнете стария сайт!
Рейтинг: 732 ВеселоА него питали ли са го? Щото Пранди не рачи...
mustak_dete
Рейтинг: 485 НеутралноСтоев не трябва да приема!
Николай Колев
Рейтинг: 3287 НеутралноНякой да ни припомни как си тръгна Стоев.Че и тогава май имаше някакви скандали.
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦ng
Рейтинг: 367 НеутралноМатей Казийски няма да работи с Мартин Стоев, така че това не е решение. Пак искат да замажат очите на феновете!
Димитър
Рейтинг: 367 НеутралноМисля, че е крайно време Пламен Константинов да излезе като мъж и да разкаже, какво се случи на Олимпиадата.До малкия детайл.
Защото треньора от тогава се връща, остава същия президент и на федерацията.
Уважаеми журналисти, моля настоявайте да разкаже всичко.
noctifer
Рейтинг: 521 НеутралноДобре, де... Всичко мога да разбера, но това е вече прекалено... Какво ще търси Стоев в новият/стар отбор - ще правят нов пуф със старите к..ви ли?!? А, когато 5 от основната шестица кажат, че няма да играят?!? Тогава ще ходим да си купуваме стари бразилчета и ще ги българизираме... Това просто не е сериозно!!!
iglio
Рейтинг: 375 Неутралноей сега си *** мамата
deltalink
Рейтинг: 521 Неутрално[quote#7:"v_vasileva"]и като е отишъл с "вицепрезидента на Европейската конфедерация (CEV) Александър Боричич" да не си мисли, че е хванал Господ за шлифера?[/quote]
Нали, подло гаднярско поведенийце - вижте с мен идва капо ди тути капи, аз съм най-велик.
jo
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#20] от "mustak_dete":
Въпросът основно опира до волейбола като игра и резултати, а не само до между личностни отношения! До преди два дена искахме да се класираме на Олимпиада, сега трябва да е бойкотираме ли? Мисля, че върховното е България и Българския волейбол, защото на Олимпиадата никой няма да го интересува кой е председател на федерацията! При успех всички ще говорят какво са сътворили състезателите, а не номенклатурчиците!
Музар
Рейтинг: 1291 НеутралноДобре, де! Решенията за избор на треньор на националите не се ли взимат от Управителния съвет на събрание? Кога е проведено това събрание на УС? Те май решенията си ги измислят два-трима, после останалите до 21 послушно подписват. Токава за какво са изобщо?
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдМузар
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#26] от "deltalink":
за спора му с досегашните му кукловоди. Просто за тези 16 години (4х4 мандата) е успял да се окопае и в международните организации. Сега ще се надява на тяхна подкрепа. То и там нещата не са много цвете... май.
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдВсъщност води си секундант
iglio
Рейтинг: 375 ГневноВладо Николов - подлога
o1e
Рейтинг: 418 НеутралноМартин Стоев е добър избор , но дано не е само едно замазване на очите. Всъщност най-вероятно е.
bravo
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#24] от "noctifer":
Българските политици не са раждани - те са изходени.Тъпотията е, че когато свестните момчета откажат, българското инженерче и тулупите около него ще ги обвинят в предателство. А още по-лошото е, че ще се намерят лумпени да пригласят на лазаровчетата.
gsb
Рейтинг: 624 НеутралноЗначи Казийски напусна заради Лазаров, но и да си беше тръгнал Лазаров, нямаше да участва със Стоев. Ами можеби направо да дадем на Казийски да подписва назначения, уволнения, субсидии, да организира първенството, да определи капитана?
"Стоев води отбора на олимпийските игри в Пекин преди четири години, но участието беше белязано от скандали. Под негово ръководство тимът се класира на трето място на световното първенство през 2006 г. и на световната купа през 2007 г."
Това мисля стига. Води отбора на олимпийските игри първо значи класира отбора на олимпийските игри, без да му купят квалификация срещу Франция, Египед и Пакистан на сред София за половин милион евро.
MissingPerson
Рейтинг: 580 Неутралног-н Казийски, малко нагъл ставате вече, това не искам, онова не искам - айде стига вече, забравяте, че феновете ви правят известен, а не с кой и как ви се работи!
Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."авгежзи
Рейтинг: 423 НеутралноСтоев беше създаден от Лазаров като треньор и винаги е бил послушен. Жалко, но е истина!
bono_vox
Рейтинг: 565 НеутралноИмаше преди време скандал с Мартин Стоев че пуска да играят играчи на които той държи правата, за да може да гушне хубав комисион от евентуален трансфер. Той беше и най-вероятния избор след Стойчев, т.к. хората със съвест и морал щяха да откажат.
MissingPerson
Рейтинг: 580 НеутралноДо коментар [#33] от "gsb":
Caveat lector! "Тоя победен човек да ми вземе кафеварката..."Съгласен съм!
gsb
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#36] от "bono_vox":
викаш да пита Матей кой да пуска. Сигурно е правил така. Ти що мислиш че Стойчев има визия за младежките школи? За да може да даде на децата да играят може би?
Лодка в гората
Рейтинг: 1044 НеутралноОставката на Радо е повод,а причината е дали има наченки на гражданско мнение,което да победи!
mitkaloto_
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#33] от "gsb":
Pather Panchali (Satyadjit Ray)ГСБ, що се пенявиш на Казийски? Човекът няма ли право на собствен избор и решение? Откога въведоха задължителната повинност и в националния отбор по волейбол?
Матей е човек със същите права като мен и теб. Следователно има право да каже искам или не искам, когато му предложат нещо. И не изопачавай думите му. Казийски никого не иска да назначава. Просто казва: с този човек не искам да имам вземане-даване по никакъв повод. Това са две съвсем различни неща. Ако не схващаш разликата, няма как да ти се помогне.
pravets82
Рейтинг: 422 НеутралноДо коментар [#32] от "bravo":
Русский корабль, иди нах@й!И аз мисля, че така ще стане. За мен предатели са тези, които вместо да подкрепят каузата, се продават за пари.
И най-големия предател е Данчо - прецака ни на предишната олимпияда, когато реално имахме шанс за нещо голямо, прецаква ни и на тази!
роджър
Рейтинг: 829 НеутралноДо коментар [#36] от "bono_vox":
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgТака постъпи Пранди ...
Fred
Рейтинг: 980 НеутралноПо Канал 3 предават на живо от хотела в Правец заседанието на волейболната федерация. Именно от хотела а не от самото заседание, много го е страх Инженерчето от прозрачност. Чух интервютата с Казийски и Радо Стойчев след като са говорили на общото събрание, трудно ми е да преценя дали има надежда или няма като че ли всичко още е застанало на ръба.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Сашо Диков беше ИЗКЛЮЧИТЕЛНО остър в критиките си срещу федерацията, многократно призова към СЪПРОТИВА С ВСИЧКИ ЗАКОННИ СРЕДСТВА. Многократно!
Ето и една много интересна информация как се работи с парите от спонсорските договори и колко от тях влизат в отбора.
http://www.barometar.net/50796/
Цитат: "...Радостин Стойчев не скри учудването си от парите, които националите получават от генералните си спонсори. През тази година всяка фирма, която иска да види името си на гърдите на волейболните национали трябва да извади 600 хил. лв. За лого на ръкавите се плаща допълнително 300 хил. лв. Въпреки това, в момента в отбора влизат 70 хил. лв"
Къде са останалите пари, не се ли използват да се купува послушанието на хората във федерацията? Вече беше казано как става това "на един мрежа и няколко топки, на друг други такива". Това обяснява защо има толкова членове в УС и толкова дребни и никому неизвестни отбори във федерацията. Данчо Инженерчето си купува подкрепа на килограм с такива дребни подаръци.
zelenodelo
Рейтинг: 418 РазстроеноЗа пореден път, горчиво разочарование. За пореден път, ставаме свидетели как наистина шепа хора (за разлика от няколкото хиляди негодници) заради собственото си добруване с лека ръка унищожават труда и усилията на момчетата и нашите надежди да гледаме любимата игра. Сигурна съм, че за този отбор, в този момент, би било далеч по-добре да бъде начело с Г.Петров и Найденов, отколкото с Мартин Стоев. При това за М.Стоев ще бъде безкрайно лесно накрая да си измие ръцете независимо от това колко е слаб постигнатия резултат, с всичко станало преди него. И съм сигурна, че ако поеме отбора, точно това ще стане.
Slarty
Рейтинг: 1300 РазстроеноЗабелязвате ли какво стана - федерацията обяви новия треньор, съвсем случайно той е Мартин Стоев...и темата с оставката на ръководството се измести! Това е била и целта. Струва ми се, че в момента е по-важно да довършим "делото" със смяната на въпросния УС, а после да се занимаваме и с треньора. В крайна сметка по-важното е отборът да има треньор и да се знае навреме кой той. Нерешимият проблем си остава изключителното напрежение около отбора в най-неподходящия момент /за друг по-неподходящ не се сещам/.
Без паника!Световната лига и Олимпиадата ще са мъка...не знам как ще понеса да гледам мачовете. Целта е постигната, волейболът в България е съсипан за дълго време. Не знам кои са печелившите, но: "Да ви приседне, дано!"
Orchid
Рейтинг: 831 НеутралноРазиграват ни стари комунистически номера със смени на треньори и "съгласни" играчи, само и само да ни хвърлят прах в очите, и всичко да тече по старому.
По времето на Стоев имаше премълчани скандали. Ситуацията беше аналогична-един играч и един треньор....сега пак, само дето сегашните явно имат доста повече кураж да не мълчат.
Хайде, Пламене, изплюй камъчето, кажи какво се случи в Пекин и какви игри се играеха тогава във федерацията (права, екипи, пътувания)!
phill11
Рейтинг: 462 НеутралноКогато се стигне до " за родину , за Ст...", като единствена възможност да задължиш някой да прави нещо против волята си значи свободата вече си е отишла.
Постоянните обвинения към Матей Казийски, че не е готов да плюе върху принципите си за да угоди някой са проява на до болка познат ни тоталитаризъм, и нямат нищо общо с патриотизъм.
Федерацията трябва да отговори на много въпроси, но няма да го направи, вместо това ще ни залеят с излияния колко много са направили и колко много обичат спорта.
Така или иначе нивото на националния ни отбор не сред първите 5-6 отбора в света, факт, независимо дали ни харесва или не.
Така или иначе Лазаров и "отбора на много далите в федерацията" си отива, и то по-скоро отколкото те си мислят.
Много трудно ще манипулират чувствата и емоциите на феновете, а те са категорично за прозрачност и промяна.
Gopeто
Рейтинг: 1573 НеутралноДо коментар [#33] от "gsb":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровДобре де ще видим какъв треньор е. Дано да успее сега да постигне повече. Но да е готов за унижения, защото него самия го изгониха по начин подобен на Пранди и Стойчев. И дано успее да мотивира играчите да се справят пред пред празна зала в Световната лига
dnbs
Рейтинг: 8 НеутралноВ цивилизованите страни като виждаш,че не те искат,си подаваш оставката,даже без да са ти я поискали...а бе тук тия от върха освен с груби ритници по друг начин не могат да се изринат....такава наглост и дебелоочие,достойно за рекордите на Гинес...
Fred
Рейтинг: 980 Неутрално[quote#47:"mkourtev"]" за родину , за Ст..."[/quote]
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Браво! ++++++++++
Всички тези призиви да се направи компромис "За националните интереси, за България!" когато на практика това означаваше да се подкрепя един самозабравил се номенклатурчик много ми напомняха за социализма когато ни тъпчеха до повръщане с подобна демагогия. Исках да го кажа но не можех да намеря точните думи.
Точно това са думите. "За Родину, за Сталину" драги критикари на Казийски и Радо Стойчев, това сте вие! Гърмят ви в главите още залповете на Аврора. Въобще не може да влезе в тях че вече не сме роби и не могат да ни принуждават.
Затова е тази неистова злоба във федерацията срещу Радостин Стойчев, защото не могат да го оплетат по никакъв начин в мрежите си, нямат никакви лостове да му въздействат. Смъртната опасност за всеки тиранин е свободният човек. Както и да свърши историята поне ще ми остане радостта, че се намериха няколко достойни хора които не се примириха с блатото.
vankata1
Рейтинг: 1712 ГневноВън Лазаров от федерацията! Общото събрание чака 2 часа президента да дойде "с баща си за ръчичка", щото го е страх да се появи сам! Довел си шефа да го хвали, нещастник!
"Общото събрание на Българската федерация по волейбол (БФВ) закъсня с два часа. Дълго време се чакаше пристигането на президента на федерацията Данчо Лазаров, който пристигна в Правец в компанията на вицепрезидента на Европейската конфедерация (CEV) Александър Боричич."
mitkaloto_
Рейтинг: 572 НеутралноКато ще задаваме въпроси (ама, каква ли полза от това), аз да попитам: Кое наложи изненадващото и много скоростно пенсиониране на Ники Иванов от националния отбор преди години и има ли това нещо общо с наболялата тема за трансферите на националните играчи и джобовете, където тези трансфери се утаяват? Нищо лично спрямо Андрей Жеков. Въпросът е принципен.
Pather Panchali (Satyadjit Ray)_brego_
Рейтинг: 470 НеутралноЕдна жена, вкючвайки се по Канал3, описа ситуацията с назначаването на Мартин много добре:
Аз съм един от шепата НЕГОДНИЦИ и искам твоята ОСТАВКА!! http://bgvolleyfans.org/"Да назначиш Мартин Стоев отново за треньор на националния отбор е същото като да пратиш отново Краси Аврамов на Евровизия...."
Няма по-точно описание от това!
Музар
Рейтинг: 1291 НеутралноЗащо дъвчим Стоев, като няма точка в дневния ред на ОС на БФВ за избор на национален треньор.
733516
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдИ какви са тези щуротии да се обявяват неща извън дневния ред?
В същото време в този дневен ред липсват съществени точки, свързани с финансите на БФВ.
http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=40&oid=2
Ето и извадката от Държавен вестник, брой 35 от 8 май 2012 година.
154. - Управителният съвет на Българската федерация по волейбол, София, на основание чл. 26 ЗЮЛНЦ и чл.11 от устава свиква редовно общо събрание на БФ "Волейбол" на 14.06.2012 г. в 10 ч. в гр. Правец, кв. "Езерото" 8, при следния дневен ред:
1. Отчет на УС за дейността на БФ "Волейбол" през предходния период
2. Приемане на финансовия отчет на БФ "Волейбол" за 2011 г.
3. Приемане на бюджета на БФ "Волейбол" за 2013 г.,
4. Промени в устава на БФ "Волейбол"
5. Приемане на членове на Управителния съвет.
Мазен чех
Рейтинг: 624 НеутралноАхахахаха, пълният бездарник Малтин Стоев дето ако не бяха роднинските му връзки никога нямаше да стане волейболист, камо ли национал и още по-малко нац. треньор, пак начело. Туй тъпо парче закопа предното поколение, което наистина имаше шанс да вземе нещо, сега пак е на хранилката. При тия скандали, да подписваш с тая компрометирана федерация, показва само че си изключителен дебил и темерут.
икономист - неграмотник с дипломаizbiram
Рейтинг: 427 НеутралноДо коментар [#30] от "iglio":
дете, ваканция е, отиай да играеш.
Mariyana K
Рейтинг: 367 НеутралноКанал 3: Директно интервю със Лазаров. Жалка гледка.
izbiram
Рейтинг: 427 НеутралноДо коментар [#48] от "Gopeто":
Споко Жоре, феновете на националния отбор ще сме там..
Mariyana K
Рейтинг: 367 НеутралноЖурналист: "Г-н Лазаров, някаква вина не изпитвате ли?" Лазаров: "Моля Ви, въобще не ме интересуват някакви фенове, които се събират..". И новият треньор ще се обяви в понеделник.
The.Teacher
Рейтинг: 572 Неутрално"Мартин Стоев е новият селекционер на националния отбор по волейбол"
Поне не до понеделник.
Местоживеене:---> Магратеа. Образование:---> Антична филология, трансформационна етика и вълново-хармонична теория на историческата перцепция.В крайна сметка още не е
vankata1
Рейтинг: 1712 РазстроеноДо коментар [#33] от "gsb":
Мартин Стоев е успешен треньор, а беше и добър състезател, няма спор. Обаче неговата душица смятам е дребна, българска преклонена главица има той. Нищо не каза в Пекин, и сега няма да каже нищо. Дано извлече максимума от отбора на олимпиадата, дано ги мотивира и им помогне да се реализират. Обаче поуката от тази история е, че българския волейбол е мръсно блато, в което може много да се оцапаш ако нагазиш. Чужденци тук не виреят, защото е много мръсно. Това ме безпокои най-много. За най-голямо съжаление, същото важи за цялата ни територия, наречена все още държава! И това е най-страшното! Така си възпитаваме децата, оцапваме ги от малки. Страшно е!
pachino
Рейтинг: 572 НеутралноТия са една пародия и то не на федерация дори, а на дом съвет.
Огледален образ на действителността в държавата ни.
iglio
Рейтинг: 375 НеутралноДо коментар [#56] от "izbiram":
пенсия, стфу
Fred
Рейтинг: 980 НеутралноИзпуснах по Канал 3 началото на интервюто с Данчо Инженерчето и поредният цирк. Още не е треньор Мартин Стоев както преди половин час каза вицепрезидента а в понеделник ще се "избира" между него, Плачи и Пламен Константинов. И за пореден път боклука Данчо категорично заяви че мнението на феновете въобще не го интересува.
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.И един израз на водещият който е много точен "Тази федерация многократно през годините показа че не може да работи с изявени личности"
gsb
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#61] от "vankata1":
Не мога да коментирам какъв човек е. Не го познавам. Просто отбора играеше по-силно при него, което е факт.А дали е преклонена главица.. да кажем така - не е работа на един треньор да оправя федерацията. Един професионалист не би правил това. Ако искаш да оправяш федерацията, първо трябва да спреш да си треньор а не.. абе аз съм треньор ама зарежи ти сега играта дай да видим визията за школите
zrenaxby
Рейтинг: 624 НеутралноМда празната зала е най-добрия подход. След като се правят на глухи - толкоз. Ма ще кажете било за България. В момента те са БългаМда празната зала е най-добрия подход. След като се правят на глухи - толкоз. Ма ще кажете било за България. В момента те са България, такава ли я искате? Айде да не приказвам.рия, такава ли я искате? Айде да не приказвам.
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?Sion с 27,Дневник , амнистия по изборите?
Рейтинг: 1130 ВеселоЯвно е заразно..От едната страна сутрин , обед , вечер Премиера-Слънце си мени мнението и се върти като палачинка, от другата ФВ го следи и чинно изпълнява същият менует..
"Някои хора цял живот отстояват правото си да нямат собствени убеждения."Мария
Рейтинг: 1306 ЛюбопитноТука има, тука нема...Почти искам ББ да излезе на сцената, щото революционните ситуации се подпалват от една никаква искрица, а това с волейбола си е направо клада.
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)hope
Рейтинг: 2228 Неутрално"обрат" е само за журналистите от Дневник, които пак не са в час.
Любовта ще спаси света!!!А Матей за пореден път ми падна в очите, от къде това самочувствие? Да определя той при кой треньор ще играе.
martin.varna
Рейтинг: 418 НеутралноПак започнаха - тука има тука нема треньор. Подавайте си оставките вече съвсем се омотахте в калта. Народа трябва да си каже тежката дума и да не ходи в залата на мачовете. Да им стане ясно на тюфлеците че никой президент или собственик на федерация или спортен клуб не е оцелял когато феновете са против него. Пресен пример ФК Ливърпул.
Gopeто
Рейтинг: 1573 НеутралноКанал 3 предава целия този абсурд. Предлагам им да го направят на епизоди и става страхотна сапунка (перефразирам Сашо Диков). Ще имат добри приходи, а аз ще съм доволен да черпят една бира.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровVaKY
Рейтинг: 673 НеутралноПървият случай в историята, в който последователно обявяват две имена за треньор, като в последствие и двата пъти това се оказва грешка. Чудя се някой има ли представа въобще какво се случва в тази федерация?
Pro bono publicum with a bit more gustodeymus
Рейтинг: 693 ГневноТова е уникална простотия и тея нямат грам срам!
Всички вън!
hope
Рейтинг: 2228 НеутралноДо коментар [#66] от "zrenaxby":
Любовта ще спаси света!!!Много се заблуждаваш, че коментиращите тук са представителна извадка. Залите ще са пълни до козирките. Аз лично Матей предпочитам и да не го гледам вече. Дано не се поддадат на изнудването, иначе така всеки може да сменя ръководството.
Стойчев защо не съди Лазаров за клевета, а иска да прави преврати.
Orchid
Рейтинг: 831 Неутрално[quote#50:"Fred"]"За Родину, за Сталину" драги критикари на Казийски и Радо Стойчев, това сте вие! Гърмят ви в главите още залповете на Аврора. [/quote]
В новините по радиото преди около 40 мин един журналист изказа съжаление, че Матей не бил с националния, и не било патриотско да се постъпва така (или нещо от сорта)!
Мислех, че поне тези в това радио са по-свободни духом (въпреки, че са под шапката на неуважавана от мен продажна медийна групировка)!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1464 НеутралноДо коментар [#71] от "Gopeто":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККустурица ще направи няколко филма от това. Тия не са за сапунка, силни герои са.
noctifer
Рейтинг: 521 НеутралноАз смятам, че Радо и Матей направиха нещо нечувано и невиждано до сега у нас... Просто и ясно посочиха кай, как и защо пречи на волейбола в България. За съжаления това наистина е първият случай - надявам се скоро да се видят и други бели лястовици като тях, не само във волейбола!
Не виждам нищо лошо в това, че Матей не иска да играе при сегашното управление и при поредния Муньо, който те му курдисват за треньор! Точно така се прави - казваш защо не искаш да играеш и си взимаш сака! И когато причината не е егоцентрична - прекрасно! Браво! Аз от своя страна мога също да кажа, че като не мога да гледам Матей, няма да ходя на мачове и с това "затварям вратата си" за националите - просто такава порнография ми идва в повече!
Да са живи и здрави всички Данчо-лазаровци, а аз пък ще си ходя на почивки в Италия и там ще се радвам и на волейбол, и на ренесансово изкуство!
Баста!
Slarty
Рейтинг: 1300 Неутрално[quote#55:"tel_112"]пълният бездарник Малтин Стоев дето ако не бяха роднинските му връзки никога нямаше да стане волейболист[/quote]
Без паника!Еее, хайде сега! Няма нужда от подобни изцепки!
Не знам откога гледате и се интересувате от волейбол, но Стоев си беше добър волейболист. Последните ми впечатления от него като състезател са от изданията на световната лига, които се играеха в зимния дворец в София- 1995 г. Може да е всякакъв, ама твърдения, че не ставал за волейболист са напълно излишни!
Нека сме малко по- конструктивни в критиките си. Мисля, че по-голямата част от нас са обединени около една цел - свалянето на УС на БФВ! Администрацията в този си вид пречи! Да не се разсейваме, а да се опитаме всячески да я съборим! Освен протестите, мисля, че и другите действия, които сме предприели - искането по закона за достъп до обществена информация, петициите, а и най-вече единното ни поведение ще даде резултат! Силно се надявам! Нека не се отклоняваме от целта си! В момента тя е номер едно!
zrenaxby
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#74] от "a.n.":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?Покрай тоя проблем те видях колко ти струва морала. Ясна си ми, а едно време ми се правеше на по вярваща от Папата.
mitkaloto_
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#65] от "gsb":
Pather Panchali (Satyadjit Ray)ГСБ, хайде сега ни открехни и какви са успехите на Мартин в Халкбанк (Турция) и в Томис Констанца. Може и да добавиш причините за напускането му от тези два отбора. Какви успехи е постигнал с тях на национално ниво, за международно да не отваряме дума.
Не те карам да ни говориш за последните му години в Левски Сиконко, годините, когато треньорът на националите бе задължително и треньор на този отбор (конфликт на интереси? - твърдо не!) и успехите му като треньор на национално клубно ниво.
Сега, ако си говорим за нов треньор на националите, според мен Мартин Стоев е най-неподходящия вариант. Да оставят Найден и Георги Петров да изкарат жегата (олимпиадата и лигата), а след това да избират нов треньор. Да обявят условията, да се явят кандидати с концепции (както беше при избора на Пранди) и така.
Dark horse
Рейтинг: 470 НеутралноСъбират се в Правец. Какво случайно място. Столицата на империята на Лъжещия на карти. Който съвсем случайно подкрепи г-н инженера преди няколко дни публично и заклейми феновете.
Чакайте да претеглим везните - от едната да сте приближени на правешката империя, а от другата някакви хора се борят за отвлечени неща като чест, морал, достойнство, професионално управление.
Изхода от тоя мач го гледаме нонстоп 20 години - "Да го д*хат бедните"
Музар
Рейтинг: 1291 НеутралноСамо думите на д.л., че мнението на запалянковците не го интересува, са в противоречие както с Устава на БФВ, така и със ЗФВС!
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдСамо за тези му думи трябва да бъде изхвърлен от федерацията за вечни времена!
И пак да попитам: това Общо събрание за избор на треньор ли е? Какви са тези глупости!
УС трабва да дадат обяснение за изгонването на Радо Стойчев (непубликуването решение от 13 май) и предизвиканата от тях бъркотия. А не цялото ОС да се занимава с тяхното тука има - тука нема. Това по точка 1 - отчет за дейността.
kosovar
Рейтинг: 418 НеутралноИ все пак не са Стойчев и Казийски тези които определят президента на федерацията. Въпросът е принципен!
Fred
Рейтинг: 980 Неутрално[quote#69:"a.n."] Да определя той при кой треньор ще играе.[/quote]
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Разбира се, трябва да се върне бригадирският труд. Копаш в Хаинбоаз виж какво хубаво име му измислиха - Прохода на Републиката, колко патриотично е само! А ако не искаш да си патриот копаш в Белене или край Ловеч, съвсем демократичен избор. Има останали още 1-2 места където този номер минава мога да ти препоръчам Северна Корея тя е най-изявена.
За Родину, за Сталину, за Данчу, ВПЕРЕД!
pachino
Рейтинг: 572 НеутралноБойко премиерът го оставете. Както и всеки друг политик. Тази работа феновете я започнахме и ние трябва да си я довършим, а не ситуацията да се превръща в умален модел на десетоноемврийския преврат. Когато политиците си смениха пионките и продължиха да си ни дерат по старому.
Решението е гражданско неподчинение. 10 хиляди души пред залата и да не допускат никой вътре. Хайде да видим управляващите дали ще застанат срещу хората. Или 10 хиляди души пред федерацията и ДанчУ да усети върху себе си какво им е било на битите опозиционери през 2005. Не може в нашата държава най-организираната сила да са миньори и таксиметрови шофьори.
noctifer
Рейтинг: 521 НеутралноДо коментар [#83] от "kosovar":
Напротив, точно защото въпроса е принципен, за това Радо и Матей имат право да определят, кои са шефовете на федерацията... Естествено, че не са единствените, но са от правоимащите... Защото националният отбор е един, за това имат право на глас! Ако иде реч за Тренто, там е лесно - имат си условия, но частни и на теб ако ти харесва - оставаш, ако не - си тръгваш! Елементарно!
hope
Рейтинг: 2228 НеутралноДо коментар [#84] от "Fred":
Любовта ще спаси света!!!Аналогията никак не Ви се е получила. Този опит за преврат на мен пък ми прилича на октомрийската революция, цялата власт на народа, той коли, той беси.
ng
Рейтинг: 367 Неутралнохайде дано следващата статия е "Обрат: Лазаров и целия управителен съвет си податав оставките. Прокуратурата се намесва!"
pachino
Рейтинг: 572 НеутралноИ все пак не са Стойчев и Казийски тези които определят президента на федерацията. Въпросът е принципен! ......................................
..................................................
Кога Казийски и Стойчев са тръгвали да определят президента на федерацията. Я си събери малко спомените. Президентът уволни Стойчев, после ходил да търси ходатайството на премиера, за да връща уволнения вече треньор. Като междувремнно и дирекнто обвини Стойчев, че е продал мача заради италианците. Е, човекът каза "връщам се заради България и заради класирането ни на Олимпиадата, но повече с този президент няма да работя".
Казийски пък ако не се беше опълчил все така щеше да мъкне отбора на гърба си, а хиените отзад да съсипват и малкото направено от него и колегите му в спортно-технически план. Я си припомни Пекин, когато почнахме от нулата. Я си припомни Пранди, след когото пак почнахме от нулата. Пранди наскоро си го каза в прав текст, че няма никакви условия, за да може да работи като хората. Сега и Стойчев казва същото. Мисли логически според фактите. И мисли емоционално кого предпочиташ в този конфликт - най-добрия клубен треньор в последните години - българин и един от най-добрите състезатели в света - пак българин ИЛИ някакви мишоци, които с апаратни игри са превърнали една спортна федерация в свяо частна фирма.
Dark horse
Рейтинг: 470 НеутралноДо коментар [#83] от "kosovar":
„Въпросът е принципен“. Страхотни принципи имате. Ръководствата на волейболната и футболната федерации се избират в огромна степен с гласовете на стотици клубове от тотално неизвестни населени места, създадени седмици преди конгреса. Те никога не са практикували футбол или волейбол, освен на хартия, но затова пък винаги гласуват за Перукан/Данчо.
drakar65
Рейтинг: 1291 ГневноДо коментар [#70] от "martin.varna":
[quote#70:"martin.varna"]Пак започнаха - тука има тука нема треньор. Подавайте си оставките вече съвсем се омотахте в калта. [/quote]
Дааа....Прав си!
Жалка картинка. Верно е, че става въпрос за много пари. Радо Стойчев го каза сутринта.
Ама стига безобразия!
АЗ ИСКАМ НАЦИОНАЛНИЯ НИ ОТБОР ДА ИГРАЕ! Като колектив, екип с воля за победа! Явно е, че се краде и от спорта.
И това ще преглътна.
Но оставете момчетата да играят!
Пропилявате спортното им бъдеще!
Майната ви на вашите задкулисни интриги! Идиоти! Бесен съм!
Бойко махай го тоя идиот Лазаров, че последствията са непредвидими!
Храбър
Рейтинг: 3013 Неутрално"..заяви Лазаров, който уточни, че мнението на запалянковците "не го интересува"."
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Само това изказване си струва тоя паун да бъде заклан.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1291 ГневноМасова бойковизация - навсякъде е пълно с лакоми дебили, които не знаят, не могат и не искат да работят, но не пускат кокала освен ако не ги изгониш с тояга!
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАzrenaxby
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#91] от "drakar65":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?Дразни ме как един глупак стои там някъде на високо и си налага глупостите и никой в България копче не може да му каже или пръст да го бутне. Това е дразнещещо. Тиквата поне се явява на избори, фалшифицирани но избори. Тоя тъпанар му свърши времето за избори, когато е трябвало да е правил, сега директно долу и на прокуратурата.
Fred
Рейтинг: 980 Неутрално[quote#83:"kosovar"]И все пак не са Стойчев и Казийски тези които определят президента на федерацията. Въпросът е принципен![/quote]
Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.Те не определят, те напускат и казват че повече няма да работят с тези хора и тази система. А за да стане промяната начинът е оставки. Не можеш ли да я разбереш тази разлика?
Според теб няма ли свобода на словото и убежденията, няма ли човек право на мнение? Треньорите и играчите крепостни роби ли са? Защо ти можеш да напуснеш една фирма в която шефът и е кретен а те да не могат? Защо ти можеш да кажеш че премиера е тиква а те да не могат да го кажат за шефа на волейболната федерация?
Ако трябва да сравнявам Данчо Инженерчето и ББ трябва да ти кажа, че ББ е направил много повече за волейбола. Веднага ще скочат "Ама той ББ с държавни пари го направи!" А Данчо Ла... ното с чии пари го прави? Не можела да се меси държавата във федерацията, не можело ние да искаме можем само парите да даваме. Държавата за залата ние за билетите. Егати наглостта и кретенизма.
zrenaxby
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#93] от "Pavlik Morozov":
"И знай - от теб нищо не зависи." Кунева чрез свой подръжник. Това ли е стилът на БКП?Ами да отиде Пръмова да му се примоли на Данчо ти Лазаров - знаеш ли къв рейтинг ще отприщи? Нали се кани да поема щафетата, с 5% няма да стане.
kimba3
Рейтинг: 1137 ГневноЛазаровата дезинформация, побърка българската нация!!! Вън корумпето Лазаров от българския волебол!!! Един читав отборен спорт ни остана и него разсипаха!!!
mitkaloto_
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#83] от "kosovar":
Pather Panchali (Satyadjit Ray)Стойчев и Казийски не определят кой ще е председател на федерацията. За това си има съответен орган - събрание, конгрес или каквото му се казва. Те казват, че не искат да имат нищо общо с националния отбор, когато Данчо инженера управлява федерацията. И се аргументират с примери за финансови нередности, конфликти на интереси и т.н. Неща все недопустими при управлението на една нормална фирма.
Посочването на неподходящия не означава автоматично определяне на неговия заместник, нали? Просто казват, че си тръгват, щото с него в една кола няма да теглят хомота. Когато Сираков казва, че няма да се върне в Левски, докато Батков е собственик, не означава, че Сираков определя, кой да е новия собственик на Левски? Или бъркам?
Това, че при създалата се ситуация има хора, които предпочитат Матей и Радо пред Данчо е друг въпрос.
Хайде да не преиначаваме нещата.
Музар
Рейтинг: 1291 НеутралноПродължавам да питам!!!
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдТова събрание на Управителния съвет в разширен състав ли е? Или е Общо събрание с предварително обявен дневен ред?
Кога ще чуем нещо от отчета за дейността на УС?
Кога ще разберем какви промени в Устава на БФВ се предлагат?
Кои са новите членове на УС и с какви мотиви?
Треньорът на националите може да е част от отчета за дейността, по-точно - тоталната грешка и бъркотия, предизвикани от решение на този УС за уволнение на Радо Стойчев от 13 май. И неспособността им да ръководят.
martin.varna
Рейтинг: 418 НеутралноДо коментар [#87] от "a.n.":
Пак си в грешка.
Първо Матей не е казал или искал от федерацията да назначат точно определен треньор. Той не иска да играе защото иска оставката на господата управляващи федерацията. А за революцията може да стане и октомврийска ако номенклатурчиците продължават да упорстват и не подадат оставка.