Рали "Дакар", етап 2: Сайнц остава начело след обжалване

Организаторите свалиха над 21 минути от времето на Сайнц, което го върна на върха

© Reuters

Организаторите свалиха над 21 минути от времето на Сайнц, което го върна на върха



Победителят от 2010 г. Карлос Сайнц остава начело след обжалване на резултатите от втория етап на рали "Дакар", който създаде доста проблеми на голяма част от участниците.


Пилотът на "Катар Ред бул рали тийм" имаше проблеми с получаването на потвърждение за намирането на уейпойнта около 75-ия километър на трасето. Той загуби 21:26 минути в очакване на сигнал, който така и не е пристигнал, след което продължил напред.


След обжалването му организаторите свалиха загубеното време. След корекцията Сайнц спечели втори пореден етап и оглавява подреждането с аванс от 5:05 минути пред Стефан Петерхансел. Веднага след отсечката Матадора се оплака от проблем с навигацията, но по-късно стана ясно, че неизправността е в GPS сателитите.




Промененото класиране остави Петерхансел на второ място, а тройката в етапа допълни Жинил де Вилиърс с "Тойота". Авансът на десеткратния победител пред южноафриканеца във временното класиране е 2:38 секунди.


Опитният французин Герлен Шишери беше най-потърпевш от лидерите, след като загуби половин час заради спукана гума на неговото SMG бъги. Малка утеха е четвъртото място в етапа на съекипника му Ронан Шабо, завършил на 8 секунди зад Де Вилиърс.


Лошият старт на тазгодишния "Дакар" за Роби Гордън продължава с пълна сила. Американецът, който още преди старта на състезанието имаше проблеми с трансмисията на своя "Хамър H3", вчера изостана с още 19 минути и сега е на огромните 49 от Петерхансел едва след първите два етапа.


И трите български екипажа завършиха успешно отсечката. Орлин Алексиев и Пламен Николов с BMW X1 дадоха 110-о време, докато Петър Ценков и Иван Маринов с "Опел Антара RR" срещнаха повече проблеми в дюните. Двата екипа се движат съответно 104-и и 127-и при автомобилите.


Третият българин – Тодор Христов, остана доволен от представянето си. Той даде 33-о време и заема същата позиция при четириколките с пасив от близо 3 часа зад лидера Маркос Патронели. Аржентинецът има аванс от 46 секунди пред своя сънародник Себастиан Хусеини.


Фаворитът при мотоциклетите Сирил Депре все още не е показал истинското си темпо и се движи пети

© Reuters

Фаворитът при мотоциклетите Сирил Депре все още не е показал истинското си темпо и се движи пети


Испанецът Хоан Барера Борт оглави категорията на мотоциклетистите и вече е с 5:36 мин. преднина спрямо втория Рубен Фариа. Фаворитът Сирил Депре с КТМ все още не е показал истинското си темпо и се движи пети с пасив от 8:50 мин. зад лидера. За поредна година Франциско Лопес-Чалеко оправда името си на състезател с лош късмет, след като вчера натрупа близо 16-минутно изоставане от водача.


При най-големите "Ивеко" бе на косъм да загуби един от своите представители. Ханс Стейси започна силно етапа и след първата контролна точка даде заявка за лидерското място на своя съотборник Джерард де Рой. По-късно той почти обърна камиона си, като все пак извади късмет и остана на една страна, а след сериозно забавяне завърши отсечката.


Така Де Рой е начело с 2:16 минути пред Алес Лопрайс с "Татра", а тройката вече се допълва от Мики Биазион (+11:55 мин.). Проблемите за КамАЗ продължават, като първият представител на руснаците Едуард Николаев е пети на повече от 20 минути зад лидера.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mail123456
    mail123456
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Само, че след това Сайнц обжалва и вече е водач с пет минути пред Петерхансел, а ал Атия е наказан с час и е последен

    http://www.dakar.com/dakar/2013/us/stage-2/rankings/overall-cars.html#ancre

    http://f1.f-e-n.net - Формула 1 каквато трябва да бъде




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK