"Пепси" противопостави Гуардиола и Моуриньо в реклама

Гуардиола (вляво) спечели съперничеството си с Моуриньо от последните години в Испания

© Reuters

Гуардиола (вляво) спечели съперничеството си с Моуриньо от последните години в Испания



Производителят на безалкохолни напитки "Пепси" противопостави двама от най-популярните футболните треньори в момента - Хосеп Гуардиола и Жозе Моуриньо, в нова рекламна кампания.


Марката използва участието на бъдещия старши треньор на "Байерн" (Мюнхен) на конференция в Аржентина, за да стартира нов клип в страната.


"Пепси" използва игра на думи с името си и това на Гуардиола, като "Pep si" (Пеп да) е сред отговорите на различни въпроси, например, "Кой донесе революция във футбола".


Неговата опозиция с негативен смисъл е предадена на наставника на "Реал" (Мадрид) чрез "Mou no" (Моу не). Кампанията на "Пепси" веднага се превърна в хит в социалните мрежи.

Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1189 Весело

    Време е Кока-Кола да направи реклама с „Юп“ Хайнкес

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  2. 2 Профил на gallnare
    gallnare
    Рейтинг: 1460 Весело

    Стига с този Хосеп бе смешници! Човекът си се казва Жозеп.

  3. 3 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 865 Весело

    Това "Pep si" бая ще да ги е отръскало.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  4. 4 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1622 Весело

    Не съм фен на рекламите

    Предразсъдъците са за ограничените.
  5. 5 Профил на prostetnik
    prostetnik
    Рейтинг: 431 Весело

    Е за това съм фен на Pepsi!

  6. 6 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 430 Неутрално

    тези са големи а най големите са Юп Хайнкес и Юрген Клоп

    Welthauptstadt Germania
  7. 7 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4208 Неутрално

    [quote#1:"Спас с № 27"]Време е Кока-Кола да направи реклама с „Юп“ Хайнкес[/quote]
    И двете на двете напитки рекламите трябва да им се облагат с акцизи заради вредите които нанасят на нищо неподозиращите потребители !
    И задължително да се излъчват късно нощем когато пускат и порното за да не ги гледат деца!

    Libertarianism is just anarchy for rich people




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK