"Ситроен" показа автомобила на Себастиен Льоб за WTCC

C-Elysee WTCC ще разполага с 380 к.с.



Ситроен" разкри модела C-Elysee WTCC, с който Себастиен Льоб ще направи заводския дебют на марката в Световния шампионат за туристически автомобили през 2014 г.


Това е първият автомобил, който французите произвеждат за пистова надпревара.


Той ще отговаря на новите изисквания на шампионата и ще разполага с 1.6-литров бензинов двигател от DS3 WRC, чиято мощност от 380 к.с. ще се предава към предните колела.




Компанията представи серийната версия на C-Elysee през септември, а според техническия директор на "Ситроен рейсинг" Ксавие Местелан-Пиньон моделът е идеален от гледна точка на аеродинамиката.


"Освен това успяхме да внедрим доста лесно различни компоненти. Това е първият ни пистов автомобил и постоянно си задавахме въпроси за всичко, но именно това прави подобно предизвикателство толкова вълнуващо", обясни той.


Льоб, който е деветкратен носител на титлата в Световния рали шампионат, ще води атаката на "Ситроен" във WTCC. Производителят все още не е обявил кои ще са двамата съотборници на французина. Фаворити за свободните места са Иван Мюлер, Роб Хъф и Ален Меню, а напоследък все по-често се споменава и името на бившия пилот от Формула 1 Роберт Кубица.


"Хонда" и "Лада" също разработват свои модели в съответствие с новите правила за следващия сезон, докато "Сеат" най-вероятно ще адаптира към тях "Леон къп рейсър".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 1007 Неутрално

    За съвършена аеродинамика - не зная, малко пресилено ми звучи, но моделът определено е стилен и балансиран.

  2. 2 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2466 Весело

    "Хонда" и "Лада" също разработват свои модели..."

    Достойни конкуренти!

    I Want To Believe
  3. 3 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 823 Неутрално

    Кола за шампион.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  4. 4 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1416 Любопитно

    . . . и "Лада". . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  5. 5 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 542 Неутрално

    ЛАда първо кола като хората да направят, после да мислят за спортен автомобил!
    Успех на Ситроен, марка постигнала много успехи последните години!

  6. 6 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3095 Неутрално

    [quote#5:"ivailosavoff"]ЛАда първо кола като хората да направят[/quote]
    Тези са някакви комунисти и канибали бе !
    Да се чуди как колите им вървят по 40-50 години а ситроените са с конструкционно заложен разпад след 5-тата година!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  7. 7 Профил на krell
    krell
    Рейтинг: 458 Неутрално

    380 коня само с предно...?

  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3000 Неутрално

    До коментар [#6] от "comandante":

    [quote#6:"comandante"]Да се чуди как колите им вървят по 40-50 години а ситроените са с конструкционно заложен разпад след 5-тата година[/quote]

    Еми то само в болния ти съвеЦки мозък една кола трябва да се кара 40-50 години. В нормалния свят ги сменяме, на 3-7 години, максимум 10.
    И не знам дали не ти е направило впечатление, но в София се виждат повече CX и BX отколкото и от най-новите Лади, щото нали последните са много яки.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3095 Неутрално

    [quote#8:"deutschwagen"] най-новите Лади, щото нали последните са много яки. [/quote]
    Гледай сега да си сменяш колата на 3г. нито е икономично нито екологично ! Разбира се да конструираш коли които да се разрушават само след 3 години щом им изтече гаранцията е типично за франсетата.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 3000 Неутрално

    До коментар [#9] от "comandante":

    Ако си я смениш след 3 години, това не значи, че никой няма да я кара повече. 3 години е кратко, но ми звучи по-добре от 40-50. Особено за период, в който технологиите се развиват експоненциално.
    Команданте, какво стана с Газелите? Защо вече няма нито една маршрутка Газел в София, а е пълно със стари Джъмпъри и Боксери? Има включително и поне един автобус Чавдар с двигател на МАН, има още Икаруси с двигатели на Раба, само руски неща не виждам - нито нови, нито стари. Имаше преди години и 1-2 таксита от новите Лади, къде са?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  11. 11 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3095 Неутрално

    [quote#10:"deutschwagen"]Чавдар с двигател на МАН[/quote]
    Добре де ...няма да си крива душата няма да ида да си купя Лада Нива ...просто не може да им се отрече ,че машините са им надеждни и при ±50°C си вършат работата на всякъде по света.
    Не бъркай двигател на МАН със Ситроен ! Френските коли са с изключително много технологични недостатъци особено "Ситроен"
    Примерно ДПС дървената мафия все още използва в Пирин и Родопите руски камиони ? Бъкани са с пари ама не си купуват МАН защо ли ?
    http://www.youtube.com/watch?v=nt59JwYM74I

    Libertarianism is just anarchy for rich people




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK