Фетел и "Ред бул" доминираха в тренировките в Унгария

Фетел изглеждаше доста силен в двете сесии на "Хунгароринг"

© Reuters

Фетел изглеждаше доста силен в двете сесии на "Хунгароринг"



Световният шампион Себастиан Фетел и неговият съотборник Марк Уебър наложиха доминацията на "Ред бул" в петъчните свободни тренировки за Гран при на Унгария.


Германецът беше по-бързият пилот на екипа, а най-добрата му обиколка за деня бе за 1:21,264 минути.


Ромен Грожан с "Лотус" допълни тройката в таблицата с времената, като изпревари тандема на "Ферари" Фернандо Алонсо и Фелипе Маса, както и дуото на "Мерцедес" Люис Хамилтън и Нико Розберг.




Претендентът за титлата Кими Райконен остана едва осми с втория болид на "Лотус", но това може да бъде обяснено със забавянето му от Дженсън Бътън в неговата бърза обиколка. Пилотът на "Макларън" записа девети резултат, следван от отбелязващия своя стотен състезателен уикен Адриан Сутил и Пол ди Реста с "Форс Индия".


Фетел беше стабилен в квалификационната си симулация, като подплати добрите впечатления от представянето си днес с отлично темпо в дълга серия обиколки. Той показа завидна скорост с меките гуми, с които пилотите ще участват в решителната фаза на квалификациите и ще стартират в неделната надпревара.


Германецът изпревари Уебър с 0,044 сек. във втората сесия и остави Грожан на 0,109 сек. зад себе си. Алонсо се доближи на девет хилядни от французина и показа лекия напредък на "Ферари" от гледна точка на темпото в една бърза обиколка.


Третата свободна тренировка за Гран при на Унгария ще започне в събота от 12.00 часа, а квалификациите за място ще стартират в 15.00 часа. Червените светлини на пистата "Хунгароринг" ще угаснат в неделя от 15.00 часа.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1384 Любопитно

    Само Алонсо...!!!

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  2. 2 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 925 Неутрално

    Кими е осми ама има време до неделя !

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  3. 3 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 873 Неутрално

    [quote#1:"sto67nes"]Само Алонсо...[/quote]
    ...да не спечели..

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  4. 4 Профил на Параграф 20 и 2
    Параграф 20 и 2
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Колкото по-добре се представя Кими (и Лотус като тим), толкова по-големи са му шансовете по стратегически причини да го вземат при Биковете. Че може да се опита и известни условия да си поставя.

  5. 5 Профил на BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    BulgAryan - пикам ви на жидо-болшевишката цензура!
    Рейтинг: 581 Весело

    [quote#4:"Не съм аз"]Колкото по-добре се представя Кими (и Лотус като тим), толкова по-големи са му шансовете по стратегически причини да го вземат при Биковете. Че може да се опита и известни условия да си поставя. [/quote]

    Охо, че и условия щял да поставя Кимито в ,,Ред Бул'' ... да го назначат за първи пилот може би! Сега се сещам за една българска поговорка: ,,Те в селото не го пускат - той за попската къща пита''!

    ,,Българите-това е народът,който имаше всичко което е пожелавал. Те никога не се съмняваха в победата си" Енодий 486 г.
  6. 6 Профил на Параграф 20 и 2
    Параграф 20 и 2
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#5] от "BulgAryan":

    [quote#5:"BulgAryan"]Колкото по-добре се представя Кими (и Лотус като тим), толкова по-големи са му шансовете по стратегически причини да го вземат при Биковете. Че може да се опита и известни условия да си поставя. - цитат на коментар #4 от “Не съм аз”
    Охо, че и условия щял да поставя Кимито в ,,Ред Бул'' ... да го назначат за първи пилот може би! Сега се сещам за една българска поговорка: ,,Те в селото не го пускат - той за попската къща пита''! [/quote]

    За поговорките се сещаш, ама за друго не. Няма страшно, ще пораснеш и ще ти се изяснят много неща за този така наречен "спорт". Лотус е конкурентция за Биковете. Ако им измъкнат Кими, ще им измъкнат един стабилен пилот. Покрай него ще ги лишат и от солиден спонсор. Така ще им затруднят развитието и от финансовата страна и от страна на опитен и надежден пилот. Целта тук е цакане на конкуренцията, особено от следващата година, когато ще има страшно много нововъведения и всяка пречка в развитието на противника ще е голям коз. И Кими, при добро представяне, ще е в позиция да си изиска адекватно отношение в отбора, не парцал като Уебър. Вдяваш ли? Мислиш ли, че не ми е ясно, че в Ред Бул не са приритали за Кими като такъв? А мислиш ли, че на Кими и мениджъра му не им е ясно какъв е залога и какви козове държат те в ръцете си? Едва ли мислиш реално, поне според това което пишеш. Но не губи надежда, един ден може и да влезеш в час. Бъди си фен на който искаш, но понаучи нещо и за самия спорт. После пак заповядай с пословици и скоропоговорки.
    Лек уикенд!

  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#6] от "Не съм аз":

    Добре, но всичко това може да се обясни съвсем просто.
    1) Уебър ще кара за Порше в Льо Ман догодина и има свободно място в отбора.
    2) Кими е много стабилен пилот
    3) Отборът на Лотус, за който кара е с потенциал, но не от най-най-конкурентните, а Кими може да иска да е шампион.

    Аз лично не виждам защо искат да "прецакват" именно Лотус според твоята теория. Има по-конкурентни отбори от Лотус-Рено в момента, те са на 4-то място (на фона на изключително слаб МакЛарън), но Кими е на 3-то място в пилотския шампионат. Просто искат добър пилот за свободното място, склонен да се премести при тях.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  8. 8 Профил на Параграф 20 и 2
    Параграф 20 и 2
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#7] от "deutschwagen":

    С малко закъснение, но все пак – на мушката е Лотус, защото се е открила възможност на него да му ограничат потенциала за развитие. Ако имаха шансове и при други конкуренти, и тях щаха да вземат под внимание. От следващия сезон болидите ще се развиват почти наново. Без значение е кой колко е конкурентен в момента. Всеки потенциален конкурент е добре да бъде максимално затруднен. Не само Лотус. Естествено, изключваме тоталните аутсайдери. Остава да решат дали е за предпочитане да вземат млад талант или силен (макар и скъп) съотборник. Зависи дали ще преценят, че и догодина Лотус няма да им е сериозна конкуренция. Горе долу такива сметки им се въртят сега в главата. Гледат си бизнеса. По-слаба конкуренция също така дава възможност за повече собствени грешки и забавяния при развитието на болида. Така или иначе на никой не му е първа грижа да зарадва или натъжи феновете на спорта с ангажирането на Кими, но не е и последна, защото покрай Кими биха си спечелили и много негови привърженици, а това винаги е добре дошло за PR-а на отбора. Абе не се вземат лесно такива решения. Много фактори се оценяват и преоценяват.

    ПП. Уффффф, не ми напомняй за МакЛаръните, че ме хваща яд. Бътън (алиас Копчето) е моя човек във Ф1.

  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1265 Неутрално

    До коментар [#8] от "Не съм аз":

    Да, почва се отначало с болидите. Верно, че Рено първи представиха двигател за новите правила, но едва ли и другите отбори няма да се постараят да създадат добри болиди с добри мотори.
    Иначе за мен Ред Бул могат да прецакат само един отбор, защото имат само едно място.
    МакЛарън - все пак те бяха най-силни последния път когато е имало трубо, с двама пилоти, които яростно се състезават един срещу друг. Ще видиме какво ще стане.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  10. 10 Профил на Параграф 20 и 2
    Параграф 20 и 2
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#9] от "deutschwagen":

    +++

    И аз очаквам с нетърпение новата турбо ера!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK