Пет титли явно не стигат за "Златната топка", заяви Рибери

Французинът остана трети в подреждането за престижното отличие

© Reuters

Французинът остана трети в подреждането за престижното отличие



Франк Рибери не счита, че е могъл да направи нещо повече в битката за "Златната топка", след като през 2013 г. помогна на своя "Байерн" (Мюнхен) да спечели пет титли.


Престижното отличие за най-добър футболист в света отиде в ръцете на португалеца Кристиано Роналдо от "Реал" (Мадрид).


Негов подгласник стана звездата на "Барселона" и Аржентина Лионел Меси, кавалер на трофея в предходните четири години.




Соченият като първоначален фаворит Рибери остана трети в гласуването от капитаните и селекционерите на национални отбори. Той изигра най-силната си година с "Байерн" и спечели Бундеслигата, Купата на Германия, Шампионската лига, Суперкупата на Европа и Световното клубно първенство.


"Какво повече можех да направя след спечелването на всички тези титли? Няма значение дали си втори или трети. Не съм егоист, не съм си поставил тази награда за цел", обясни Рибери пред германския вестник "Билд".


"Предпочитам през 2014 г. отново да вземем всичко възможно с "Байерн", както и да спечеля Световното първенство в Бразилия (с Франция). Това е важното за мен. Разбира се, бих се радвал да получа "Златната топка", но всичко е наред", допълни полузащитникът.


Спортният директор на "Байерн" Матиас Замер коментира, че за него французинът е номер 1. "Това е демократично гласуване и трябва да го уважим, но Франк е най-добрият. Той спечели всички възможни титли и се раздаде до самия край. Но други взимат това решение", каза бившият германски национал.

Коментари (49)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    Дори и за второ място не стигнаха...

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  2. 2 Профил на dorko
    dorko
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Късно е да плачеш. Трябваше да почнеш преди 2-3 месеца.

  3. 3 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Ако се отчита само вота на журналистите сега Рибери щеше да е спечелил Златната топка,както между другото и Снайдер през 2010 година.

  4. 4 Профил на Imaginary Friend
    Imaginary Friend
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Айде, айде, при тая конкуренция никой не може да се тръшка, че не е спечелил.

    Не цъкам плюсове и минуси.
  5. 5 Профил на Tom Sawyer
    Tom Sawyer
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Ми не стигат. Роналдо е по добър от теб.....и по-хубав

    Реформаторски миражи. Оставка! If you don`t want to Democracy, Democracy will come to you.
  6. 6 Профил на zlatediki
    zlatediki
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Еми не стигат, това е индивидуална, а не отборна награда, а индивидуалните качества на Роналдо са по-добри от тези на Рибери. Тази година Роналдо е играл 55 мача и е вкарал 66 гола, сам класира португалците за световното като за играта му и хеттрика срещу Швеция ще се говори още дълго. Докато в решителния мач на Франция срещу Украйна кестените от огъня извади не Рибери, а защитника Сако, който вкара два гола. За Рибери е успех и това, че е в тройката, тъй като спокойно вместо него можеха да бъдат Робен /вкара решителния гол на финала за ШЛ срещу Борусия Д/, Лам, Швайнщайгер или някой друг от Байерн, който също има 5 титли.

  7. 7 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 740 Весело

    И Роналдо спечели. Второ масто в ЛаЛига и на плейофа за световното.
    По повод Меси, Пеле каза: Не може да е най-добър футболист докато не спечели световно първенство.
    Сега ще чакаме Португалия да станат световен шампион в Бразилия и Роналдо да бъде обявен за най-добър футболист. Иначе, ще си остане да рита златната топка.

  8. 8 Профил на alieng
    alieng
    Рейтинг: 426 Неутрално

    всички от байерн имат по 5 титли? на кого да я дадат?

  9. 9 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Да, титли много. Но както писаха преди мен, това си е не отборна, а индивидуална награда.
    А сравнявайки двамата (Роналдо и Рибери), очевадно по-добър е Роналдо.

  10. 10 Профил на w22
    w22
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Матия Замер защо го играе толкова противен откакто е в Байерн? Да не симулира дейност?

    "Това е демократично гласуване и трябва да го уважим, но Франк е най-добрият. Той спечели всички възможни титли и се раздаде до самия край. Но други взимат това решение"

    Това е индивидуална награда, кояно не се измерва в титли. Роналдо заслужено спечели, двамата с Меси просто вдигнаха нивото на футбола.

  11. 11 Профил на encor3
    encor3
    Рейтинг: 735 Неутрално

    Златната топка я обърнаха вече на реалити боза. Роналдо - добър, ама калфкаджия, Рибери с много титли, ама пък не чак толкова добър; Меси добър ама с много контузии...

  12. 12 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    До коментар [#8] от "alieng":

    Точно това си мислех да напиша. Ако се брояха само титлите, всичките футболисти на Байерн трябваше да са първи.
    Чувства се огорчението на Рибери, но за мен той не е безспорният фаворит.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  13. 13 Профил на Присмехулник
    Присмехулник
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#6] от "zlatediki":

    Перфектно мнение, което напълно споделям.

    Hang on tightly, let go lightly
  14. 14 Профил на anihilator_jack
    anihilator_jack
    Рейтинг: 578 Неутрално

    От както ФИФА почна да решава кой да вземе "Златната топка" тази награда силно се обезцени и комерсиализира. Да припомня как 2010 Уесли Снайдер след невероятен сезон с Интер и Холандския национален отбор не беше сложен дори в челната тройка за сметка на любимците на Блатер от Барса.

    Veritas odium parit obsequim amicos
  15. 15 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1107 Неутрално

    До коментар [#3] от "purple_rain":

    [quote#3:"purple_rain"]
    Ако се отчита само вота на журналистите сега Рибери щеше да е спечелил Златната топка[/quote]

    Ами затова не трябва ФИФА да е организатор на тази награда! До 2009 г. за Златната топка на "Франс Футбол" гласуваха само спортни журналисти, но откакто я връчва ФИФА, вече започна да губи своя блясък и не е същата... ФИФА я провалиха.

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  16. 16 Профил на dedo_goshko
    dedo_goshko
    Рейтинг: 269 Весело

    Абсолютно грешен подход имате в мисленето - прочетете правилата на Франс Футбол и ще видите, че там пише горе-долу следното - наградата се дава на най-добрия футболист на отбора, който е постигнал най-добрите резултати през годината. Сами си правете извода кой заслужава повече наградата - Роналдо с 0 трофеи, Рибери с 5 трофея ...

  17. 17 Профил на dnevnikekomsomol
    dnevnikekomsomol
    Рейтинг: 547 Любопитно

    Интересно как се обръща палачинката.
    Сега много хора взеха да твърдят, че Златната Топка била индивидуална награда и затова Рибери (комплексно най-добрия играч на отбора взел всички купи през миналата година) не бил спечелил. Същите хора твърдят, че калъфките на Роналдо през миналата година не били проблем, защото футбола е отборна игра и човек не може сам да спечели за отбора си дадена купа.
    Дали обаче същите хора на въпроса дали Меси не е най-добрия футболист в историята на футбола няма да отговорят, че не е защото...няма световна титла (която сам да спечели?) ?
    И дали същите хора не се подиграват на Барселона, че зависела от един човек?

  18. 18 Профил на kilgore
    kilgore
    Рейтинг: 536 Неутрално

    С какво Рибери се смята за по-заслужил наградата от Робен, Щвайнщайгер, Нойер или Лам от Байерн?!?
    Всички те, заедно с Ибрахимович, Йозил, Агуеро, Силва, Туре, Суарез, Мата, Фабрегас, Ван Перси, Фалкао, Иниеста са на еднакво, изключително високо ниво и аз не мога да направя никаква разлика между индивидуалните им качества.

    Но Роналдо и Меси са толкова по-добри от тях, че е абсурдно да седим и да се обясняваме кой колко купи бил спечелил.
    Меси е неудържим, въпреки смешния си ръст. Смятат го във слаба форма, когато вкара под три гола на мач.
    Роналдо е най-атлетичният футболист на света (скорост и отскок), финтовете му са неуловими, а топката върви по странна траектория след ударите му.
    И двамата не са ми симпатични, но това са фактите.

    Моите трима любимци са Йозил, Мата, Фалкао.

    'It's not wise to violate rules until you know how to observe them' - T.S. Eliot, interview with The Paris Review (Issue 21, 1959)
  19. 19 Профил на vencho80
    vencho80
    Рейтинг: 217 Неутрално

    С 69 попадения Роналдо превъзхожда останалите двама претенденти за Златната топка взети заедно – Лионел Меси (45) и Франк Робери (23)

    Има ли нужда от коментар кой заслужава ?

  20. 20 Профил на dnevnikekomsomol
    dnevnikekomsomol
    Рейтинг: 547 Весело

    До коментар [#19] от "vencho80":

    Имате нужда от напомняне, че става дума за Златна Топка, а не Златна Обувка.
    В противен случай трябва да отпишем от надпреварата за този трофей почти всички освен нападателите...

  21. 21 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 524 Неутрално

    трябва да има златна топка за цял отбор постигнал наи висок успех през изминал сезон

  22. 22 Профил на msr
    msr
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Да, 5 титли, за които отличие получи треньора, което е според мен по-логично отколкото да дадат отличие на един играч.

  23. 23 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Килгор изказа се ама се изказа.Роналдо е най-смешния футболист-нали виждаш как бие наказателен удар-отива до топката,гледа умно,прави 5 крачки назад,пак гледа умно,разкрачва се,рита силно и бие над вратата.И на това като му кажеш най-добър ,другите не знам какви са.Един добър играч и добре изглеждащ мъж-но нищо повече един от многото.Даже не е в първата десетка а в първите 50.

  24. 24 Профил на vencho80
    vencho80
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#20] от "trafopost":

    За цялата история на този трофей , защитниците и халфовете печели ли го , се броят на едната ръка

  25. 25 Профил на bayern
    bayern
    Рейтинг: 426 Неутрално

    роналдо най заслужава да е номер 1

    Welthauptstadt Germania
  26. 26 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Не е само до титли, Меси и Роналдо имат в пъти повече голове от Рибери и нямаше да е честно. Баварците безспорно бяха и са най-добрия отбор в момента, но отличието е индивидуално. Мен ако питате и Роналдо не заслужаваше златната топка, но им писна да я дават на крал Меси.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  27. 27 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    Рибери не губи надежда,другата година

  28. 28 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Франс футбол да се смили и да промени името на приза на "Златните топки". Тогава ще може да наградят всички номинирани и най-после всеки ще бъде оценен. Само дето сълзите от радост на сцената ще са тройно повече и ще отиде бая попивателна хартия в опити за подсушаване.

  29. 29 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Че ти сам ли ги спечели тея титли бе брато!?

  30. 30 Профил на Иван Петров
    Иван Петров
    Рейтинг: 677 Неутрално

    Рибери да не реве, че по неговите критерии "Топката" трябваше да отиде или у Швайнщайгер или у Лам.
    Имат си го представянето в "Байерн", но си имат и представянето в националният на Германия.
    Ако не бяха журналистическите раздувки, че бил страхотен футболист, защото пострадал като дете, щеше да е доста по-назад в класацията!
    Много добър футболист, но такива като него още 50.
    Над него поне 20.

  31. 31 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Тия работи само с игра и футбол не стават.Трябва да имаш хубава приятелка,да ходиш на фризьор като жена,да плачеш понеже на бебе дето не плаче кърма не дават,в почти всяко интервю ПО ЗАОБИКОЛЕН начин трябва да хвалиш ФИФА...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  32. 32 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Рибери се оказа в положението на някои бг изпълнители - колкото и да са добри, наградите отиват при Графчето.
    За да не плаче, нали.

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  33. 33 Профил на Bicho Raro
    Bicho Raro
    Рейтинг: 1316 Весело

    Прав е. Той трябваше да вземе Златната топка тази година, напълно си я е заслужил, ама предпочетоха да я дадат на Кристияно Ревалдо. Нищо, Рибери да си знае от сега какво да прави за догодина - да се тръшка и оплаква поне веднъж месечно, да изпада в нервни кризи и необяснима тъга поне 2-3 пъти в годината и да се разплаче публично поне веднъж и догодина призът е негов.

    "Tolerance is a crime when what is tolerated is evil or sin" - Thomas Mann
  34. 34 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2942 Неутрално

    Роналдо е по-добър футболист от теб - това дали стига да дадат 5-те титли на Реал Мадрид?

    Стани по-добър играч от него и вземи златната топка - тя е индивидуално отличие.

    И не се фукай толкова, че си взел 5-те титли с Байерн - треньора , другите играчи, дори резервите имат заслуга; а лично ти в не един мач в борбата за тези 5 титли нямаше ден и бе дупка.

  35. 35 Профил на alffastar
    alffastar
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Заглавието на статията на отразява обективно мнението на Рибери - заглавието е критично, докато мнението на Рибери е просто констатация на факти, като приема ситуацията. Като искате това заглавие, заменето имет на Рибери с Матиас Замер.

  36. 36 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 524 Неутрално

    баерн спечели всичко с ниски голови резултати защото играеше срещу силни противници затова и рибери не е реализатор номер 1 и беше по справедливи някои от баерн да спечели златната топка

  37. 37 Профил на m.c.marinoff
    m.c.marinoff
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#6] от "zlatediki":

    До коментар [#13] от "Присмехулник":

    Напълно несъгласен с мненията.
    Това е индивидуална награда. Когато им оттърва я дават на някой за индивидуални постижения в даден отбор, а когато не им оттърва я пришиват на някой "защото е спечелил с отбора си" някоя друга титла.
    Стандарта е двоен, което аз не толерирам.
    Нима Роналдо и Меси играят с по-слаби съотборници в Реал и Барса, отколкото Рибери в Байерн?
    66 гола? За това си има златна обувка, колега.
    Като е супер добър Роналдо, да беше класирал Португалия в групата си, а не да ходи на плейоф (не че Рибери е цъфнал с Франция). Но не може да не си спечелил нищо и да си избран за номер 1 - по тази логика може да посочим и плеймейкъра на Стяуа Букурещ, например?
    А Рибери от Байерн изпреварва останалите, спечелили 5 титли просто с това, че те са го определили за най-добър сред тях. Толкоз. Дори в тези с 5 титли има най-добър сред тях.
    2010? Имаше хора от Испания дето станаха световни шампиони. Имаше холандец, спечелил ШЛ, играл финал на световно, ама той не е бил добър. Най-добър е Меси - щото отнесе 4 парцала на световното от Германия и него го нямаше нийъде в този мач. С/у Интер в Барселона накрая пусна пръскачките да охлади емоциите на Интер от отсраняването на Барса.Затова да попитам - с какво по-точно е бил добър 2010 от Иниеста и Снайдер? С това, че е Меси. Със същото, с което и Роналдо е спечелил тази.
    Поредния гаден въпрос на политика....

  38. 38 Профил на m.c.marinoff
    m.c.marinoff
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#14] от "anihilator_jack":

    До коментар [#16] от "dedo_goshko":

    До коментар [#17] от "trafopost":

    До коментар [#32] от "Freedom of Speech":

    Съгласен с всички вас!

  39. 39 Профил на m.c.marinoff
    m.c.marinoff
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#24] от "vencho80":

    До коментар [#26] от "dragozow":

    Мда, определено бъркате наградите - брой вкарани голове? Има Златна обувка за голмайстори!!!
    Това, че има на пръстите на едната ръка ненападатели, печелили Златната топка как изхвърли точно сега Рибери и защо с него не се увеличиха пръстите на едната ръка с още един?
    По коя логика Канаваро стана за 2006 носител? Има ли друга логика, освен световното първенство? Или най-малко отбелязани автоголове сред защитниците?

  40. 40 Профил на m.c.marinoff
    m.c.marinoff
    Рейтинг: 419 Неутрално

    И меси, изкарал половината от този сезон (пресилено казано) контузен е преди Рибери?
    Класацията очевидно отива натам, че на Рибери 5-те титли + ампутация на единия крак на Меси могат да му осигурят евентуално второто място. За първото на Роналдо ще трябва да изстрелят Роналдо със спътник в орбита около Земята, понеже е галактически.

    Контузиите на Меси през 2013: Постиженията му ги знаят всички - Ла Лига.

    Injury history
    Season from to Injury
    13/14 10.11.2013 08.01.2014 torn muscle
    13/14 28.09.2013 14.10.2013 Hamstring Injury
    13/14 13.08.2013 17.08.2013
    12/13 12.05.2013 28.05.2013 Hamstring Injury
    12/13 02.04.2013 07.04.2013 Hamstring Injury

  41. 41 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3432 Неутрално

    Работарът Рибери струва десет пъти повече от пуяка Роналдо!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  42. 42 Профил на Trayan
    Trayan
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Сами по себе си такива награди винаги са субективни. Затова изказването на Рибери не е много удачно.

  43. 43 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 762 Неутрално

    До коментар [#38] от "m_c_marinoff":

    И аз съм съгласен с тези мнения повече, отколкото някои други, с които също съм съгласен. изобщо темата за най-добрия в колективен и масов спорт като футбола може да е единствено субективна и никога обективна. В края на краищата аз се съгласявам с избора на Кристияно, едно че и аз съм на същото мнение, и второ, защото везните се наклониха към него благодарение на хората от професията - играчи и треньори. Журналистите дадоха вота си за Рибери, но трябва да се съгласим, че по-меродавни са мненията от хората в професията, а не тези на наблюдатели и коментатори.

    Иначе и аз си имам своя тройка и дори десетка

  44. 44 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 703 Неутрално

    Ей ама много завиждате на Роналдо бе пичове!
    Комплексари!

  45. 45 Профил на m.c.marinoff
    m.c.marinoff
    Рейтинг: 419 Неутрално

    До коментар [#44] от "bpcorp":

    Аз съм сред комплексарите.
    На Роналдо не му завиждам, поради причината, че му симпатизирам. А му симпатизирам, поради причината, че успява да стане сред най-добрите предимно с много труд, стократна амбиция и не много талант. А аз уважавам трудолюбивите. Виж,за Меси нещата според мен са по-лесни - той просто си е талант. Вероятно се и труди човека, но при него не е лесно да се види труда предвид таланта. Имаш чувството, че като 10-годишен пак това е играел. Докато при Роналдо се вижда работата и развитието. Роналдо за мен е футблония Надал - не много талант, но много, много, много упорита работа. И какво - за Рибери пак не остана какво да се каже? Демек - заслужено трето място?

  46. 46 Профил на Присмехулник
    Присмехулник
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#39] от "m_c_marinoff":

    Както съм написал под една друга тема - да сравняваш Рибери с Кристиано е като да сравняваш нов Голф с италиански супер автомобил. В края на краищата, прагматично погледнато Голфът би ти свършил по-добра работа, но до там... бих могъл да задам въпроса и така: ако отборът, на който си почитател, може да направи един трансфер тази зима и единствените двама футболисти, които се предлагат на пазара, са кр7 и скарфейс - кого би избрал?! това, разбира се, е реторичен въпрос.
    Да не говорим, че както колегата, с когото съм се съгласил по-горе, правилно е отбелязал - Рибери дори не беше най-заслужилият футболист на отбора си. Робен вкара по-важни голове, а и по мое мнение е по-комплексен и завършен играч. Рибери...не е лош играч, ни най-малко, но заслугата да бъде в тая тройка ми се струва, че беше повече на Микеле Платини, отколкото на огромния му талант.

    Hang on tightly, let go lightly
  47. 47 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#1] от "Велислав":


    [quote#5:"tom_sawyer"]Ми не стигат. Роналдо е по добър от теб.....и по-хубав [/quote]

    [quote#41:"Храбър"]Работарът Рибери струва десет пъти повече от пуяка Роналдо! [/quote]

    До коментар [#43] от "Митев":

    Не знам какво повече трябваше да направи Рибери през годината за да заслужи "Златната топка" ! Вероятно и той като Кристиано Роналдо трябваше да е рекламно лице на "Pepsi" , "Nike", "Armani", пък и не участва в рекламата на Samsung",в която най-добрите футболисти в света се събират в сборен отбор на Земята, за да играят в мач срещу извънземни нашественици http://www.youtube.com/watch?v=EC-zB2aSXXM

  48. 48 Профил на vgs
    vgs
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Големите са големи, дори когато губят. Струва ми се, че в това отношение Рибери и Роналдо има какво да научат от Меси.

  49. 49 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 984 Неутрално

    До коментар [#10] от "delfino":
    Това е феномен-всеки който отиде в Байерн прихваща от там съществуващата грандоманщина,неуважение и незачитане на противниците. Криворазбрано самочувствие.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK