"Тотнъм" смята да си върне Бербатов още през януари, твърди Goal.com

Бербатов игра за "шпорите" между 2006 и 2008 г.

© Reuters

Бербатов игра за "шпорите" между 2006 и 2008 г.



Тотнъм" обмисля възможността да върне в редиците си нападателя на "Фулъм" Димитър Бербатов, твърди сайтът Goal.com.


Още преди Нова година агентът на играча Емил Данчев обясни, че клиентът му не се чувства щастлив на "Крейвън котидж". Футболистът доскоро беше свързван с преминаване в "Арсенал" и интерес от "Трабзонспор" и ПАОК.


Според сайта Бербатов е доволен от престоя си във "Фулъм", но е готов да се върне в "Тотнъм". Бившият национал игра за "шпорите" между 2006 и 2008 г., след което беше продаден на "Манчестър юнайтед" за 30.75 млн. паунда.




Лондончани търсят заместник за своя нападател Джърмейн Дефоу, който ще премине в "Торонто" от февруари. Бербатов, който в края на месеца ще навърши 33 години, е оценяван в рамките на 1.5-2 млн. паунда.


Българинът е в последните шест месеца от договора си с "Фулъм", но клубът от Северен Лондон е готов да предложи трансферна сума за него. Ако очакваните от изданието преговори пропаднат, ръководството на "Тотнъм" щяло да предложи договор на играча като свободен агент през лятото.


Сайтът допълва, че Бербатов е решил да се установи в английската столица и не би приел оферта от клуб извън града.

Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Да не искат после пак да го шитнат МЮ? хихи

  2. 2 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 795 Неутрално

    Кaто нямa зa кaкво- дaй дa пишем зa Бербaтов, поне смут дa прaвим, пък Дaнчев ще хвърли някой лев.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  3. 3 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 855 Неутрално

    "Сайтът допълва, че Бербатов е решил да се установи в английската столица и не би приел оферта от клуб извън града."

    Щото още не е видял офертата от турската столица ( старата!).
    Ще подскокне като младо пръдле, само като му я покажат.

  4. 4 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Да побързат, че да не ги изпревари някой, по-платежоспособен

  5. 5 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 562 Любопитно

    Бербатов е изпята песен вече...

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  6. 6 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    Дано!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  7. 7 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1277 Неутрално

    Имаме остра нужда от вестник "Бербатов",откъдето ежедневно да се информираме за слухове,мераци,опровержения,клюки относно необозримите възможности за трансфер на ДБ.

    ЛУСТРАЦИЯ НА ШАЙКАТА
  8. 8 Профил на magelan
    magelan
    Рейтинг: 685 Неутрално

    Като чета коментарите под тая "новина" стигам до извода че всички вече прозряха невероятно глупавата тактика на БГ журналистите да пишат какво ли не само само Бербатов да е споменат. Вместо да се съхрани футболния му авторитет то мяза на гавра вече. На всички е ясно че той е свършил с големия футбол и ако го вземе отбор от топ 6 в Англия то само като резервен вариант на основните си играчи. Което не е срамно. Не знам доколко истина има в такива новини но Тотнъм опредлено е последното място където биха приели имайки впредвид какви сцени сътвори за да ги принуди да го продадат.

  9. 9 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 855 Неутрално

    След слуховете за "Барса", "Бешикташ", "Трабзонспор", "Арсенал", ПАОК и сега "Тотнъм", крайно време е да се пусне нов слух - що не пробват например с "Ню Йорк Янкис"?! Нищо че са бейзболен тим - чух, че резервната им скамейка напоследък била станала къса! Пък и Бербатов нали е страйкър, така че новината ще се продава.....

  10. 10 Профил на vgs
    vgs
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Хубави времена бяха за Бербатов в Тотнъм и за Тотнъм с Бербатов, но днес нито той е същият, като тогава, нито клубът.

  11. 11 Профил на Рамзан Кады́ров
    Рамзан Кады́ров
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Не се чувствал добре във Фулъм - защо тогава е капитан там?! Като някакво безгръбначно мекотело е Бербатката.

  12. 12 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 758 Неутрално

    Очаквам оферта за Бербатов и от Левски /Чепинци/.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  13. 13 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    Не вярвам да стане това. Просто феновете на Тотнъм помнят и едва ли ще простят на Бербатов преминаването му в МЮ.

  14. 14 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 430 Неутрално

    ЕЙ ТОВА ЖУРНАЛИСТИТЕ СТЕ СТРАШНИ !!!! И ДА НЯМА НОВИНА ЩЕ Я ИЗМИСЛИТЕ !!! ИСТИНА Е, ЧЕ НАШ МИТКО КЪДЕТО И ДА ОТИДЕ САМО ЩЕ ДЪРПА ОТБОРИТЕ НАДОЛУ !!! ТОЙ БЕШЕ ЕДНА ОТ ИЗЦЕПКИТЕ НА САФ, НО ТОЙ СИ Я ПРИЗНА В ПРАВ ТЕКСТ ЕДВА СЛЕД КАТО ПРЕКРАТИ КАРИЕРАТА СИ !!!

  15. 15 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1199 Неутрално

    [quote#13:"paf"] Просто феновете на Тотнъм помнят[/quote]
    Какво помнят? Тотнъм не спечели ли от Бербатов? Ако го вземат - пак ще спечелят )

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  16. 16 Профил на paf
    paf
    Рейтинг: 1058 Неутрално

    До коментар [#15] от "ь":
    Вярно, Бербатов вкарваше голове в Тотнъм, НО:
    Първо: нищо съществено не са спечелили с него (купи, титли, престижни места);
    Второ: разделиха се с взаимно неуважение.
    А това дразни и се помни.
    (поучително)

  17. 17 Профил на kosovar
    kosovar
    Рейтинг: 426 Неутрално

    айде пак митко Фибата. Божинов номер 2.

  18. 18 Профил на carwindwrclir
    carwindwrclir
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#1] от "calc":

    Ей на т'ва му се вика: пари - стока - пари' даже и стоката не си заслужава парите, в конкретния случей. Въпроса е, докога футболистите ще търпят, да ги купуват и продават като роби(гладиатори де).

    And so something which I thought I was seeing with my eyes is in fact grasped solely by the faculty of judgement which is in my mind.
  19. 19 Профил на paolo51
    paolo51
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Нещастен беше във Фулъм и премине в МЮ. От там също нещастен премина във Фулъм. Нещастен си тръгна и от националния на България. Какво трябва да бъде нарицателното за толкова нещастен човек? Може би нещастник?

  20. 20 Профил на петро
    петро
    Рейтинг: 537 Неутрално

    Вече тотално ще се крие в чужбина, че си булгар!

  21. 21 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    Толкова версии чухме,че се объркахме.
    Накрая да не си остане в къщи.

  22. 22 Профил на Гражданин
    Гражданин
    Рейтинг: 479 Весело

    Митко е добър футболист, макар и залязващ! Къде по добре са сега гладиаторите, отколкото в древният Рим?! Не ги колят накрая , като прасета- на арената, доста парички им остават. Всичко това, за да не вдигнат робите на бунт, най вероятно?

  23. 23 Профил на istorik65
    istorik65
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#8] от "magelan":

    Сложих ти плюс на коментара ,заради съвсем точния анализ , както на тъпата българска журналистика, така и за съвсем точното определяне състоянието на кариерата на Бербатов.
    Единственото, с което не съм съгласен, че :

    [quote#8:"magelan"]имайки впредвид какви сцени сътвори за да ги принуди да го продадат.[/quote]

    Тотнъм не постъпиха джентълменски и го принудиха да прави това - отсреща имаш сериозни пари , възможност да развиеш кариерата си / въпреки ,че САФ реши друго, цената за продаващия клуб е добра - на голяма печалба и т.н.
    Всеки нормален клуб ще се съобрази с желанието на играча, още повече, че нещата са си в трансферния прозорец. иначе нещата се нажежават, да не би отношеинята на Криситиано Роналдо да бяха много нежни с Ман Юн и Съра ...според мен Кристиано извади тогава късмет, че Реал имаше пари и нужда, иначе го виждах как САФ му изяжда кариерата ,както ан доста други преди него. Ами как се раделиха Ман Юнайтед с Карлос Тевес - не исакм да ви напомням ,че същия после подели голмайсторското място с Димитър Бребатов, и той имаше възможностите да придобие звезден статут ала САФ го опропасти... общо взето, отношението към един спортист/особено към футболистите / се управлява медийно и треньорите много добре знаят това ... например, когато САФ остави Бербатов на пейката , поводът беше ,че имал два мача без гол , само дето в предните три мача вкара 9 гола - в единия 5 и в другите два мача по 2 гола. След това го закотви за дълги периоди на пейката , акто постоянно се говореше за мързела на Бербатов, въпреки ,че статистиките показаваха , че Бребатов навърта повече километраж от Руни и обикновено съизмерим с този на Гигс ... независимо от това отношение Бербатов все пак му реши в два много важни мача 19 -тата титла , в единия от 0 на 2 обърнаха с два негови гола до 3 на 2, а във втория /мисля ,че беше срещу Болтън / го пусна за 16 минути и в 88 -та той вкара победен гол ...тук някъде всъщност се реши титлата.
    Бербтов беше съсипан не защото е мързелив, а защото съществуваше опасност да подобри някой британски рекорд, а той не е британец или поне холандец.
    Не знам , но си мисля, че ако друг беше вкарал хеттрик срещу вечния враг Ливърпул /на когото аз съм абсолютен фен - това е отбор , а не платени еничари/, и то хеттрик , какъвто не евкарван в това дерби от 1964г. / т.е. около 48 години/, този играч, вече щеше да е с паметник на Олд Трафорд , но за Бербатов ..сори.
    Не ми е обяснимо как един играч, с отбор като Фулъм , вкарва 15 гола за сезона , става 7 -ми в листата на голмайсторите, зад него остават играчи като, Тио Уолкът, Аадам льо Фондр, Санти Касорла, Аруна Коне, Серхио Агуеро, Джърмейн Дефо, Даниел Стъридж, Карлос Тевес, Еден Азар, Фелайни, Агбонлахор, кевин Нолан, Торес, Жиру, Подолски , Хуан Мата, Руни, Чичарито, Франк Лампард, Стивън Джерард и ред други ...и този играч е наричан, "мързелив", "неубедителен" , "изчерпан" и т.н. ....
    Това между другото го наблюдавам само с Бербатов и си мисля , че то се получава не само заради големия талант ,който имаше, не само заради това ,че е българин, а и заради това ,че не дава друг повод вестниците да пишат за него - седи си в къщи, радва се на детето си, пише си в блога, рисува, подпомага деца , не се бие , не псува съдии и даже не спи с проститука ...скукааа , кво да пишеш ...е , айде поне за мързела нещо да понапишем, че пияния англосаксонски мозък да има с нещо да се занимава.
    Както и да е, прав си, че вече няма да играе така както е играл, защото никой няма да му даде този шанс , а той не го и иска ,като гледам така, че, според мен, скоро ще приключва ...единственото за което мие жал, че един наистина голям играч, няма да има своя звезден статут и своя звезден бенефис .

  24. 24 Профил на istorik65
    istorik65
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#19] от "paolo51":

    А какво трябва да бъде нарицателното за тези, които са щастливи от чуждия неуспех, миже би трябва да ги наречем "щастливци".
    Ако това е така, на такива хора им пожелавам единствения източник на "щастие " в живота им, да бъде неуспеха на другите, щом това ги кара да се чувстват значими и важни.

    ПП. Ексик от комплексари в тая държава.

  25. 25 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 741 Неутрално

    Вече никой не го иска. В последно време го мързи да играе.

  26. 26 Профил на dissident
    dissident
    Рейтинг: 741 Весело

    До коментар [#10] от "vgs":

    Я виж класирането на Тотнъм с Бербатов и без Бербатов.
    Тотнъм е с МНОГО по-добро класиране БЕЗ него.

  27. 27 Профил на m.c.marinoff
    m.c.marinoff
    Рейтинг: 416 Неутрално

    До коментар [#23] от "istorik65":

    Колега, изписал си едно есе на тема "как британците мразят българите" и защо бил им трън в очите Бербатов на МЮ феновете там. Нека ти задам и 2-3 други въпроса:
    1. защо никой не каза за Стилиян (преди да се разболее) лоша дума - че е мързелив или нещо друго? Там, в Англия. Същите вестници, същата среда?
    2. защо никой не направи изказвания и за Мартин Петров, пак по същите причини?
    3. Как си обясняваш абсурдното ти твърдение, че САФ е купил българин, правейки НАЙ-СКЪПИЯ ТРАНСФЕР В ИСТОРИЯТА НА ЮНАЙТЕД и го е страх после да го пуска, за да не подобри британски рекорд?
    3.1. защо всъщност си е позволил да счупи рекорда за най-скъп играч на МЮ, който беше британски? (на Рио Ф.)
    3.2. след като дадеш отговор на горния въпрос, който е факт, следва да дадеш отговор и на въпроса - Защо САФ го е страх, че Бербатов ще подобри нечий британски рекорд? какво му пука на него за тази работа?
    3.3. Защо тогава САФ не извади Бербатов в онзи мач с Блякбърн, когато направи 5 гола (нпаример когато беше направил "само" 2 или 3) и го остави да направи хеттрик на Ливърпул, за да стане, както казваш първия от 48 години насам? Защо не го извади след втория гол, наместо да му позволява д прави велики дела?
    Въпросите не са риторични, а очаквам твоето мотивирано становище по тях.
    И изобщо - как САФ решава кое да позволи на Бербатов (да стане един от малкото, правили 5 гола, мисля че нямаше небританец досега; да прави хеттрик на Пуул; да става голмайстор на ВЛ и т.н.).
    Искам и още един, наистина последен отговор от тебе на въпрос, който задавам от много време:
    Колко мача изигра Бербатов между мача с Блябърн, отбелязал 5 гола и хеттрика с Ливърпул и какво се случи в изиграните мачове като резултати на Бербатов? Тук категорично следва да се базираш на цялата статистика, а не само на усещането ти, тъй като то няма да бъде рационално и вероятно ще изкриви отговора.
    Благодаря и ще очаквам с интерес отговорите.

    П.П. Следва само да се отбележи, че в този пост аз се въздържам и не изказвам мнение относно това добър ли е или не, мързелив ли е или не, успешен ли е или не и т.н. Просто съм задал няколко въпроса, чиито отговори ме вълнуват искрено.

  28. 28 Профил на istorik65
    istorik65
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#26] от "dissident":

    Хубаво де , просто Тотнъм в момента като отбор е много по -синхронизиран от времето на Бербатов, кога ще се научите , че един играч, колкото и да е добър зависи първо от отбора, второ от отбора и трето пак от отбора....
    Ако погледнем реално и Фулъм без Бербатов се класираха по -миналия сезон доста по - напред, но това не значи ,че Бербатов е причината за спада във формата на отбора, ако си спомним кой ги спаси от изпадане миналия сезон това беше именно той.
    Бербатов е водещ голмайстор и това се вижда Ман Юнайтед с него шампиони, Ман Юнайтед без него / става въпрос без водещ страйкър в сезона 2011/12г / три калъфки. Ман Юнайтед с Роби ван Перси / водещ голмайстор / - шампиони т.е. без водещ голмайстор не става - дали ще ставаш шампион, дали ще спасяваш изпадане няма значение - трябва ти страйкър и всички, ама наистина всички трябва да са убедени ,че трябва играят за него, а Бребатов го ползват и като плеймейкър , че и като защитник от време на време. Когато го сложиха на мястото му в Ман Ютд. се видя какво може. Руни не е от този тип играчи и няма да бъде , виж Ван Перси - да .

  29. 29 Профил на istorik65
    istorik65
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#27] от "m_c_marinoff":

    Каквото и да напиша, вашето мнение е ясно, но аз ще ви отговоря точка по точка:
    [quote#27:"m_c_marinoff"]защо никой не каза за Стилиян (преди да се разболее) лоша дума - че е мързелив или нещо друго? Там, в Англия. Същите вестници, същата среда? [/quote]

    Защото Стилиян не е заплаха за какъвто и да е футболен рекорд, освен това той е приличен футболист, но все пак е полузащитник, а във футбола , обикновено в светлината на прожекторите се намират нападателите и особено център -нападателите и т.нар. голмайстори /страйкъри/.
    И второ, явно не сте работили с англосаксонци - брити и сакси т.е. британци и шотландци , а аз съм работил дълго време и имам сериозни лични впечатления - докато си под тяхното ниво в нещо или почти равен, но не съвсем - всичко е о.к. , няма проблеми, много са културни и възпитани , но в момента, в който покажеш ,че можеш , колкото тях или малко повече започват такава касапница на всякакво ниво - медийно, административно, териториално , че направо свят ще ти се извие.

    2. [quote#27:"m_c_marinoff"]Как си обясняваш абсурдното ти твърдение, че САФ е купил българин, правейки НАЙ-СКЪПИЯ ТРАНСФЕР В ИСТОРИЯТА НА ЮНАЙТЕД и го е страх после да го пуска, за да не подобри британски рекорд? [/quote]

    Няма такива пари за които англосаксонец да признае ,че чужденец, да не говорим от малка, считана за туземна нация, е по -добър от него, а Бербатов е единственият чужденец /останалите трима са британци /, който е вкарвал 5 гола в един мач, а ако си спомняте, ако в последните минути вратаря не беше извадил удара изпод гредата , щеше да стане ПЪРВИЯТ с шест гола в ВЛ.

    [quote#27:"m_c_marinoff"]защо всъщност си е позволил да счупи рекорда за най-скъп играч на МЮ, който беше британски? (на Рио Ф.) [/quote]

    Не се хващайте за сламки и не въртете нещата само около едно, причините са комплексни - тук става въпрос за рекорди от играта, а не това кой колко струвал - и парчето месо струва някакви пари.Освен това имам чувството, че САФ го купи , само и само за да го няма Тотнъм и между другото , той използва Бербатов много точно, /"използва" е точната дума / или ако предпочитате - използва го ОПТИМАЛНО - остави го да вкара достатъчно голове, за да дръпне Ман с точковия актив, след което го застопори и го пускаше само в мачове , в които нямаше друг избор, защото иначе можеше да загуби титлата, тъй като Чичарито и Руни не бяха на ниво /всъщност с малко подобрение те и сега са си на онова ниво / и Бербатов си свърши работата - особено в онези два мача за които писах по -горе. Спечелха 19 -та титла.
    За благодарност не беше пуснат в мача с Барселона от ШЛ.
    Това по същество е отговор и на следващия ви въпрос:

    [quote#27:"m_c_marinoff"]Защо тогава САФ не извади Бербатов в онзи мач с Блякбърн, когато направи 5 гола (нпаример когато беше направил "само" 2 или 3) и го остави да направи хеттрик на Ливърпул, за да стане, както казваш първия от 48 години насам? Защо не го извади след втория гол, наместо да му позволява да прави велики дела? [/quote]

    На следващия Ви въпрос :

    [quote#27:"m_c_marinoff"]Колко мача изигра Бербатов между мача с Блябърн, отбелязал 5 гола и хеттрика с Ливърпул и какво се случи в изиграните мачове като резултати на Бербатов?[/quote]

    отговарям следното:
    Бъркаш хронологията - Бербатов, първо направи хеттрика и след това направи 5 -те гола и за да не бъде голословен ще ви дам цялата статистика, а проявите на Бербатов, винаги съм държал да се извеждат и да се разглеждат , съотнесени към ЦЯЛАТА статистика , а не към вестникарските писания :

    16.08.2010, Манчестър Юнайтед - Нюкасъл 3:0
    (титуляр, играе 90 минути, 1 гол)

    22.08.2010, Фулъм - Манчестър Юнайтед 2:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол, 1 асистенция)

    28.08.2010, Манчестър Юнайтед - Уест Хям 3:0
    (титуляр, играе 74 минути, 1 гол, 1 жълт картон)

    11.09.2010, Евертън - Манчестър Юнайтед 3:3
    (титуляр, играе 90 минути, 1 гол)

    19.09.2010, Манчестър Юнайтед - Ливърпул 3:2
    (титуляр, играе 88 минути, 3 гола)

    26.09.2010, Болтън - Манчестър Юнайтед 2:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    02.10.2010, Съндърланд - Манчестър Юнайтед 0:0
    (резерва, играе 45 минути, няма гол)

    16.10.2010, Манчестър Юнайтед - Уест Бромич 2:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол, 1 асистенция)

    24.10.2010, Сток Сити - Манчестър Юнайтед 1:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    30.10.2010, Манчестър Юнайтед - Тотнъм 2:0
    (титуляр, играе 64 минути, няма гол)

    10.11.2010, Манчестър Сити - Манчестър Юнайтед 0:0
    (титуляр, играе 78 минути, няма гол)

    13.11.2010, Астън Вила - Манчестър Юнайтед 2:2
    (титуляр, играе 73 минути, няма гол)

    27.11.2010, Манчестър Юнайтед - Блекбърн 7:1
    (титуляр, играе 90 минути, 5 гола)

    26.12.2010, Манчестър Юнайтед - Съндърланд 2:0
    (титуляр, играе 81 минути, 2 гола)

    28.12.2010, Бирмингам - Манчестър Юнайтед 1:1
    (титуляр, играе 90 минути, 1 гол)

    01.01.2011, Уест Бромич - Манчестър Юнайтед 1:2
    (титуляр, играе 61 минути, няма гол)

    04.01.2011, Манчестър Юнайтед - Сток Сити 2:1
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    16.01.2011, Тотнъм - Манчестър Юнайтед 0:0
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    22.01.2011, Манчестър Юнайтед - Бирмингам 5:0
    (титуляр, играе 90 минути, 3 гола)

    25.01.2011, Блекпул - Манчестър Юнайтед (отложен от 16 кръг) 2:3
    (титуляр, играе 90 минути, 2 гола)

    01.02.2011, Манчестър Юнайтед - Астън Вила 3:1
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    05.02.2011, Уулвърхемптън - Манчестър Юнайтед 2:1
    (титуляр, играе 65 минути, няма гол)

    12.02.2011, Манчестър Юнайтед - Манчестър Сити 2:1
    (резерва, играе 23 минути, няма гол)

    26.02.2011, Уигън - Манчестър Юнайтед 0:4
    (резерва, играе 14 минути, няма гол, 1 асистенция)

    01.03.2011, Челси - Манчестър Юнайтед 2:1
    (резерва, играе 20 минути, няма гол)

    06.03.2011 г., Ливърпул - Манчестър Юнайтед 3:1
    (титуляр, играе 90 минути)

    19.03.2011 г., Манчестър Юнайтед - Болтън 1:0
    (резерва, играе 45 минути, 1 гол)

    02.04.2011 г., Уест Хям - Манчестър Юнайтед 2:4
    (резерва, играе 26 минути)

    09.04.2011 г. Манчестър Юнайтед - Фулъм 2:0
    (титуляр, 90 минути, 1 гол)

    01.05.2011 г., Арсенал - Манчестър Юнайтед 1:0
    (резерва, играе 16 минути, няма гол)

    14.05.2011 г., Блекбърн - Манчестър Юнайтед 1:1
    (резерва, играе 10 минути, няма гол)

    22.05.2011 г, Манчестър Юнайтед - Блекпул 4:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    Или от 19.09 - когато вкарва хеттрика , до 27.11 играе шест мача , в които няма гол ,има само една асистенция - в четири от тези мачове играе - 45 минути , 73 минути , 64 минути и 78 минути или общо 260 минути, което е общо игрово време за
    2. 88 мача т.е. за по малко от три мача или ако го съотнесем към пълно игрово време Бербатов има само една асистенция за 4.88 мача.
    Но да погледнем преди това - от 16.08 - до 19.09. той има 6 гола в пет мача + една асистенция , ако го съотнесем в минути - 432 минути или малко по -малко от пет мача - 4, 8 мача.
    Или ако пресметнем коефицента му в голове на мач става следното 6 гола делено 9.68 мача = 0, 62 гола на мач.
    Проверете си колко е коефицента на Робин Ван Перси за миналия сезон, когато стана голмайстор , при това пълен титуляр , при това всички му подаваха, а не като Нани дето му трябваше съдебна заповед за да подаде на Бербатов.
    Айде не го търсете , да не ви мъча - коефицента му е 0,68 гола на мач.
    За това говорим ..диаметрална противоположност на оценките.
    Искам да отбележа, че в края на сезона коефицента на Бербатов си остана 0.62 въпреки терора.

    Искате ли да видим, какво става във Фулъм миналата година - 33 мача - 15 гола - коефицент 0,45 съвсем прилично.

    Но да продължим със силния му сезон в МАН:
    Я да видим , какво става от 27.11 до 28.12 - в три мача - 8 гола
    Следват три мача без гол - от 01.01 - до 16.01, но на 22.01 и 25 .01 вкарва 5 гола в двата мача или без да ги дробя на минути, а трябва , защото в някои играе по -малко, общо от 27.11 до 25.01 - Бербатов в 8 мача вкарва 13 гола или за този период, коефицента му застрашително отива към 1, 625 гола на мач, да кажем - 1,62 гола.

    Като следваме данните да видим за целия период от 16.08 , до 25,01, какъв е общия му коефицент:

    19 гола в 17, 68 мача /нека да ги броим 18 ще завишим въпреки минутите / и .... коефицентът му към 25.01 е ужасяващ за конкуренцията - 1,05 гола на мач.

    И тук някъде започва, медийно кръстоносния поход срещу Бербатов, естествено никой няма да му позволи да направи 35 гола за сезона и да се конкурира с Кристиано Роналдо или Меси.

    Поводът да бъде оставен на пейката са два мача без гол - на 01.02 и на 05.02 . Искам да отбележа, че преди това също е имал даже повече мачове суша, но не е зарязван на пейката и после е показвал, че цени оказаното доверие , за което говори и коефицентът му, но явно там горе някъде /даже не и САФ, той е само изпълнител на нареждания / са решили това безобразно вкарване на голове да спре. Разбира се, отбора спря да играе с Бербатов , с малки изключения - Евра и Гигс, които винаги са си били джентълмени.
    След тези два мача Бербатов беше сложен на пейката и толкоз - от следващите 10 мача е титуляр само в 3 мача и от 900 игрови минути той играе 424 минути или по -малко от половината игрово време т.е. по-малко от 5 пълни мача, но да ги завишим на 5 мача - за тези игрови минути равни на 5 мача той вкарва 2 гола и прави една асистенция / за победа на Ман с 4 на 0, при това играе само 14 минути/.
    Тук е и пословутия мач с Болтън, спечелен с негов гол в 88 минута и решил съдбата на 19-тата титла.
    Да видим коефицента му от тези последни 10 /всъщност 5 мача, като време / , аууу, даже от пейката, оставен да излиза извън форма , без поддръжка на съиграчите си, коефицента му за този период от десет мача / реални изиграни от него 5 / възлиза на 0,4 гола на мач /съотнесено към изиграните минути / .

    Надявам се, че съм бил достатъчно изчерпателен и съм се придържал изцяло към статистиката, за да нямате повече въпроси.
    А сега да задам и аз един въпрос - "Можете ли да наречете оставянето на Бербатов на пейката за финала на ШЛ и предпочитането на Майкъл Оуен , по някакъв друг начин освен грозна обида за голмайстора на отбора и гавра с неговото достойнство? "
    И за да не инсинуирате тъпотии, че ако бил мъж щял да си тръгне , ще ви кажа ,че неустойките в договорите са доста неприятни даже за много богати футболисти т.е. Бербатов беше поставен в позиция от която той не можеше да се измъкне надлежно и веднага, без големи финансови загуби.

    ПП.
    За уточнение , говорихме за статистиката за мачовете във ВЛ.

    Бъдете здрав.

  30. 30 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#29] от "istorik65":

    Браво и благодаря

  31. 31 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 855 Неутрално

    #29, за такива като тебе, които разсъждават по този кретенски начин (че видите ли, британците се чудят как да напакостят на нещастните българи-туземци), аз съм написал фундаменталния труд " Защо булгур=чукундур".

  32. 32 Профил на kirsner
    kirsner
    Рейтинг: 855 Неутрално

    29#:
    "И второ, явно не сте работили с англосаксонци - брити и сакси т.е. британци и шотландци , а аз съм работил дълго време и имам сериозни лични впечатления...."

    То явно си поредния неграмотник, който се опитва да се изказва, без да има елементарна обща култура.
    Малко от малко поне не знаеш ли, че анлосаксонците не са брити плюс сакси, а отделна народност, населила се на Острова по време на англосаксонското нашествие? И че шотландците също са британци ( заедно с англичаните и уелсците)? Има Britons ( което обаче не се превежда като брити), които са келтските местни жители на Острова. В момента с brits се наричат обикновено по света жителите на Великобритания, което на български означава британци.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Britons_(Celtic_people)

  33. 33 Профил на Митев
    Митев
    Рейтинг: 1986 Неутрално

    До коментар [#19] от "paolo51":

    Бербат е турска дума. Буквално означава окаян човек и турците я употребяват в презрителен смисъл. Откъде е дошла тази срамна фамилия можем само да гадаем!

  34. 34 Профил на istorik65
    istorik65
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#32] от "kirsner":

    Ти драги не ми определяй общата култура, никъде в коменатра си не съм казал, че става въпрос за древните брити и сакси , говорех ,че днешните шотландци и англичани са произхождащи от бритите и саксите , от които едните племена бритите са били на острова, а другите саксите са дошли от Германия - шотландците и британците СА АНГЛОСАКСОНЦИ, а ирландците СА КЕЛТИ / да келтите също са тип брити, но те не се омесват с англосаксонците , затова шотландците и англичаните ги определяме като англосаксонци, а ирландците като келти /.
    Шотландците и британците /англичаните/ са англосаксонци , защото тези народности се формират след нахлуването на англосаксонските племена /те са германски / , заселването на същите в Британия и смесването им с местното насление - този период продължава от , около 540 година до норманското нашествие 1066г. и се счита за периода на създаване на британската /английската / нация ... след това , след идването на Вилхелм завоевателя се акцептира и норманска култура /и гени /.
    И да келтите са отделен клон на бритите, но такъв който е останал чист и не е бил трансформиран при англосаксонското нашествие и почти не се променил при норманското.
    Така, че днешните шотландци и британци /англичани/, като произход са мноооого различни от ирландците и в действително в произхода им са бритите и саксите, докато при формрането на ирландците участват само келтите /чисти брити/ и съвсем малко норманско влияние.
    Поне така говори историята ама не тая дето я четеш в Уикипедия, а оная истинската, дето се изисква малко повече четене, а и мислене, де .
    А сега да ми отговориш по същество на следната статистика, вместо нескопосано да се опитваш да се заяждаш:

    [quote#29:"istorik65"]проявите на Бербатов, винаги съм държал да се извеждат и да се разглеждат , съотнесени към ЦЯЛАТА статистика , а не към вестникарските писания :

    16.08.2010, Манчестър Юнайтед - Нюкасъл 3:0
    (титуляр, играе 90 минути, 1 гол)

    22.08.2010, Фулъм - Манчестър Юнайтед 2:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол, 1 асистенция)

    28.08.2010, Манчестър Юнайтед - Уест Хям 3:0
    (титуляр, играе 74 минути, 1 гол, 1 жълт картон)

    11.09.2010, Евертън - Манчестър Юнайтед 3:3
    (титуляр, играе 90 минути, 1 гол)

    19.09.2010, Манчестър Юнайтед - Ливърпул 3:2
    (титуляр, играе 88 минути, 3 гола)

    26.09.2010, Болтън - Манчестър Юнайтед 2:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    02.10.2010, Съндърланд - Манчестър Юнайтед 0:0
    (резерва, играе 45 минути, няма гол)

    16.10.2010, Манчестър Юнайтед - Уест Бромич 2:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол, 1 асистенция)

    24.10.2010, Сток Сити - Манчестър Юнайтед 1:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    30.10.2010, Манчестър Юнайтед - Тотнъм 2:0
    (титуляр, играе 64 минути, няма гол)

    10.11.2010, Манчестър Сити - Манчестър Юнайтед 0:0
    (титуляр, играе 78 минути, няма гол)

    13.11.2010, Астън Вила - Манчестър Юнайтед 2:2
    (титуляр, играе 73 минути, няма гол)

    27.11.2010, Манчестър Юнайтед - Блекбърн 7:1
    (титуляр, играе 90 минути, 5 гола)

    26.12.2010, Манчестър Юнайтед - Съндърланд 2:0
    (титуляр, играе 81 минути, 2 гола)

    28.12.2010, Бирмингам - Манчестър Юнайтед 1:1
    (титуляр, играе 90 минути, 1 гол)

    01.01.2011, Уест Бромич - Манчестър Юнайтед 1:2
    (титуляр, играе 61 минути, няма гол)

    04.01.2011, Манчестър Юнайтед - Сток Сити 2:1
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    16.01.2011, Тотнъм - Манчестър Юнайтед 0:0
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    22.01.2011, Манчестър Юнайтед - Бирмингам 5:0
    (титуляр, играе 90 минути, 3 гола)

    25.01.2011, Блекпул - Манчестър Юнайтед (отложен от 16 кръг) 2:3
    (титуляр, играе 90 минути, 2 гола)

    01.02.2011, Манчестър Юнайтед - Астън Вила 3:1
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    05.02.2011, Уулвърхемптън - Манчестър Юнайтед 2:1
    (титуляр, играе 65 минути, няма гол)

    12.02.2011, Манчестър Юнайтед - Манчестър Сити 2:1
    (резерва, играе 23 минути, няма гол)

    26.02.2011, Уигън - Манчестър Юнайтед 0:4
    (резерва, играе 14 минути, няма гол, 1 асистенция)

    01.03.2011, Челси - Манчестър Юнайтед 2:1
    (резерва, играе 20 минути, няма гол)

    06.03.2011 г., Ливърпул - Манчестър Юнайтед 3:1
    (титуляр, играе 90 минути)

    19.03.2011 г., Манчестър Юнайтед - Болтън 1:0
    (резерва, играе 45 минути, 1 гол)

    02.04.2011 г., Уест Хям - Манчестър Юнайтед 2:4
    (резерва, играе 26 минути)

    09.04.2011 г. Манчестър Юнайтед - Фулъм 2:0
    (титуляр, 90 минути, 1 гол)

    01.05.2011 г., Арсенал - Манчестър Юнайтед 1:0
    (резерва, играе 16 минути, няма гол)

    14.05.2011 г., Блекбърн - Манчестър Юнайтед 1:1
    (резерва, играе 10 минути, няма гол)

    22.05.2011 г, Манчестър Юнайтед - Блекпул 4:2
    (титуляр, играе 90 минути, няма гол)

    Или от 19.09 - когато вкарва хеттрика , до 27.11 играе шест мача , в които няма гол ,има само една асистенция - в четири от тези мачове играе - 45 минути , 73 минути , 64 минути и 78 минути или общо 260 минути, което е общо игрово време за
    2. 88 мача т.е. за по малко от три мача или ако го съотнесем към пълно игрово време Бербатов има само една асистенция за 4.88 мача.
    Но да погледнем преди това - от 16.08 - до 19.09. той има 6 гола в пет мача + една асистенция , ако го съотнесем в минути - 432 минути или малко по -малко от пет мача - 4, 8 мача.
    Или ако пресметнем коефицента му в голове на мач става следното 6 гола делено 9.68 мача = 0, 62 гола на мач.
    Проверете си колко е коефицента на Робин Ван Перси за миналия сезон, когато стана голмайстор , при това пълен титуляр , при това всички му подаваха, а не като Нани дето му трябваше съдебна заповед за да подаде на Бербатов.
    Айде не го търсете , да не ви мъча - коефицента му е 0,68 гола на мач.
    За това говорим ..диаметрална противоположност на оценките.
    Искам да отбележа, че в края на сезона коефицента на Бербатов си остана 0.62 въпреки терора.

    Искате ли да видим, какво става във Фулъм миналата година - 33 мача - 15 гола - коефицент 0,45 съвсем прилично.

    Но да продължим със силния му сезон в МАН:
    Я да видим , какво става от 27.11 до 28.12 - в три мача - 8 гола
    Следват три мача без гол - от 01.01 - до 16.01, но на 22.01 и 25 .01 вкарва 5 гола в двата мача или без да ги дробя на минути, а трябва , защото в някои играе по -малко, общо от 27.11 до 25.01 - Бербатов в 8 мача вкарва 13 гола или за този период, коефицента му застрашително отива към 1, 625 гола на мач, да кажем - 1,62 гола.

    Като следваме данните да видим за целия период от 16.08 , до 25,01, какъв е общия му коефицент:

    19 гола в 17, 68 мача /нека да ги броим 18 ще завишим въпреки минутите / и .... коефицентът му към 25.01 е ужасяващ за конкуренцията - 1,05 гола на мач.

    И тук някъде започва, медийно кръстоносния поход срещу Бербатов, естествено никой няма да му позволи да направи 35 гола за сезона и да се конкурира с Кристиано Роналдо или Меси.

    Поводът да бъде оставен на пейката са два мача без гол - на 01.02 и на 05.02 . Искам да отбележа, че преди това също е имал даже повече мачове суша, но не е зарязван на пейката и после е показвал, че цени оказаното доверие , за което говори и коефицентът му, но явно там горе някъде /даже не и САФ, той е само изпълнител на нареждания / са решили това безобразно вкарване на голове да спре. Разбира се, отбора спря да играе с Бербатов , с малки изключения - Евра и Гигс, които винаги са си били джентълмени.
    След тези два мача Бербатов беше сложен на пейката и толкоз - от следващите 10 мача е титуляр само в 3 мача и от 900 игрови минути той играе 424 минути или по -малко от половината игрово време т.е. по-малко от 5 пълни мача, но да ги завишим на 5 мача - за тези игрови минути равни на 5 мача той вкарва 2 гола и прави една асистенция / за победа на Ман с 4 на 0, при това играе само 14 минути/.
    Тук е и пословутия мач с Болтън, спечелен с негов гол в 88 минута и решил съдбата на 19-тата титла.
    Да видим коефицента му от тези последни 10 /всъщност 5 мача, като време / , аууу, даже от пейката, оставен да излиза извън форма , без поддръжка на съиграчите си, коефицента му за този период от десет мача / реални изиграни от него 5 / възлиза на 0,4 гола на мач /съотнесено към изиграните минути / .

    Надявам се, че съм бил достатъчно изчерпателен и съм се придържал изцяло към статистиката, за да нямате повече въпроси.
    А сега да задам и аз един въпрос - "Можете ли да наречете оставянето на Бербатов на пейката за финала на ШЛ и предпочитането на Майкъл Оуен , по някакъв друг начин освен грозна обида за голмайстора на отбора и гавра с неговото достойнство? "
    И за да не инсинуирате тъпотии, че ако бил мъж щял да си тръгне , ще ви кажа ,че неустойките в договорите са доста неприятни даже за много богати футболисти т.е. Бербатов беше поставен в позиция от която той не можеше да се измъкне надлежно и веднага, без големи финансови загуби.

    ПП.
    За уточнение , говорихме за статистиката за мачовете във ВЛ.

    Бъдете здрав.
    [/quote]

  35. 35 Профил на istorik65
    istorik65
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#31] от "kirsner":


    [quote#31:"kirsner"]#29, за такива като тебе, които разсъждават по този кретенски начин (че видите ли, британците се чудят как да напакостят на нещастните българи-туземци), аз съм написал фундаменталния труд " Защо булгур=чукундур".[/quote]

    По начина , по който пишете и оплювате сънародниците , отговорът на този въпрос не е необходимо да бъде разискван, той е очеваден ... докато съществуват елементи като вас и paolo51, за които единствения източник на щасти е неуспехът и загубите на сънародниците му, които отричат добрите неща, направени от сънародниците си, които на бялото казват черно, то тази нация ще се състои от чукундури ...аз определно съм решил да се дистанцирам от вас и тъй като не мога да престана да бъда българин, категорично отказвам да приемам вас, като принадлежащи към моята нация. Ако се срещнем някъде ще ви третирам като елемент враждебен на България, българското и българите. Между другото Бербатов, също не се отказва от това да бъде българин и прави много повече за българчетата от вас , които смърдите тук за щяло и нещяло.
    Съжалявам, че трябва да ви уведомя за прегрешението в което е изпаднала майка ви , но най -вероятно сте врътнат от някое арабе, под някоя финикова палма.
    Да сте жив и здрав ...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK