Дженсън Бътън бе най-бърз във втория ден, "Рено" с проблеми на "Херес"

Бътън беше най-бърз и в сутрешния тест на "Пирели" на мокра писта

© Reuters

Бътън беше най-бърз и в сутрешния тест на "Пирели" на мокра писта



Пилотът на "Макларън" Дженсън Бътън беше най-бърз във втория ден тестове на пистата "Херес", предаде пратеникът на списание ClubS1 Иван Тенчев.


Англичанинът успя да проведе част от програмата на екипа, след като във вторник изобщо не можа да излезе на трасето. Той проверяваше системите и събираше данни за новия МР4-29.


Срядата бе белязана от сериозни проблеми на отборите със задвижваща система на "Рено" – "Ред бул", "Торо росо" и "Кейтъръм". Шампионите приключиха деня предсрочно, след като се появи проблем в RB10 на Себастиан Фетел.




Маркус Ериксон успя да излезе със CT05 и дори записа време, но късно следобед спря на пистата. "Торо росо" въобще не можаха да изкарат STR9 на "Херес". Резултатът от изпитанията на трите екипа за първите два дни бе общо 38 обиколки. Тези с двигатели и системи "Мерцедес" са с 212 тура само днес, а с "Ферари" – 100.


Шампионът Себастиан Фетел приключи с тестовете след едва 11 обиколки за два дни

© Reuters

Шампионът Себастиан Фетел приключи с тестовете след едва 11 обиколки за два дни


Шефът операции на пистата на "Рено Спорт F1" Реми Тафен обясни, че целта не е да се направи състезателна симулация, а сравнение на данните от пистата с тези от стендовете. Дори те обаче не очакваха подобно стечение на обстоятелствата.


Отборите с двигатели и допълнителни задвижващи системи на "Мерцедес" и "Ферари" имаха по-спокойна сесия. С второ време след Бътън е най-бързият от вторник Кими Райконен, а трети се нареди Валтери Ботас с "Уилямс".


Нико Розберг направи забележителните 97 обиколки с новия "Мерцедес F1 W05" – повече, отколкото завъртяха всички екипи вчера. Той успя да запише и дълги серии, като най-сериозната бе от 24 тура.


Нико се забави с появата си на пистата с около два часа и половина, тъй като екипът чакаше да пристигнат нови компоненти, за да довърши поправката на автомобила след вчерашната катастрофа на Люис Хамилтън. Тимът установи мястото на счупване на предното крило и причината за инцидента на английския си пилот.


Сесията бе спирана няколко пъти днес – заради спирания на Серхио Перес ("Форс Индия"), Естебан Гутиерес ("Заубер") и на Ериксон.


Нико Розберг навъртя цели 97 тура с новия "Мерцедес"

© Reuters

Нико Розберг навъртя цели 97 тура с новия "Мерцедес"


Междувременно "Маруся" най-после пристигнаха на пистата "Херес" и се надяват утре да започнат и тест програмата си. Отборът съобщи, че има технически проблем и предпочете да го разреши в базата си в Бенбъри. Шефът на екипа Джон Буут обясни, че предизвикателството да се създаде толкова сложен автомобил – описвано като огромно от всички, е било безкрайно трудно за екип от общо 190 души.


"Маруся" ще се състезават с двигатели "Ферари" през този сезон. Буут допълни, че на "Херес" отборът ще опита да натрупа колкото може повече километри. Това обаче може да се окаже трудна задача, като се има предвид колко проблеми имаха тимовете през изминалите два дни изпитания. Все пак шефът на руснаците вярва, че феновете ще бъдат приятно изненадани от новия болид.



Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1622 Неутрално

    Браво! Това е човекът

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  2. 2 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 578 Весело

    А дано! Въпреки че с това преструктуриране, дето го провежда Рон Денис, къде ли ще му излезе края...

  3. 3 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4609 Весело

    До коментар [#1] от "etty1":

    Да може би това е човека, но едва ли шампиона.

    klimentm
  4. 4 Профил на king_nothing
    king_nothing
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#2] от "graham":

    Понякога едно такова преструкториране може да подейства доста освежително и дори в краткосрочен план. Но, аз лично докато не видя първият старт, на никой не вярваам

  5. 5 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#4] от "king_nothing":

    Подобен тип преструктУриране гледам от четири години в Мерцедес, където вече не могат да се разминат от директори. Сега Булие е рейсинг директор, Сам Майкъл - спортен директор. Разликата само в Уокинг я знаят. Отделно си имат Джонатан Нийл и ще си назначават СЕО на Макларън Рейсинг...
    Иначе и след първия старт на никого не трябва да се вярва! lol

  6. 6 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1622 Весело

    До коментар [#3] от "klimentm":

    Беше шампион преди пет години и не е трудно да си представя, че е възможно да го постигне отново. За мен обаче всеки е по-интересен като личност, след това като спортист, творец или безделник.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  7. 7 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4609 Неутрално

    До коментар [#6] от "etty1":

    Разбирам.Като личност го поставям в първа редица.

    klimentm
  8. 8 Профил на king_nothing
    king_nothing
    Рейтинг: 402 Неутрално

    До коментар [#5] от "graham":

    Разликата според мен би дошла от факта, че Мерцедес градят отбор, който не са имали от няколко десетилетия. При Макларън по-скоро е "прочистване", но си прав, че накрая може да се окаже просто много вождове, малко индианци.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK