Бърни Екълстоун подготвя оттеглянето си от Формула 1

Британецът търсел свой наследник в последните години

© Reuters

Британецът търсел свой наследник в последните години



Промотърът Бърни Екълстоун подготвя оттеглянето си от управлението на Формула 1, твърди вестник "Файненшъл таймс".


83-годишният британец призна, че търси свой наследник заради заведеното срещу него дело за подкуп от прокуратурата в Мюнхен.


Именно този процес е основната заплаха за съдбата на милиардера. Той вече отстъпи поне временно директорския пост в управителния борд на Формула 1, въпреки че продължава да ръководи спорта под контрола на собствениците от CVC Capital Partners.




"Губя много време за това дело и прекарвам доста време в Мюнхен. Вече не съм способен да се раздавам, както досега за бизнеса - по 24 часа на ден, седем дни в седмицата", обясни Екълстоун пред изданието.


"През последните няколко години се оглеждам за някого, който може да се присъедини и да ми асистира в работата. В крайна сметка ще бъда в готовност някой да заеме мястото ми, ако реша да се оттегля или ако за нещастие почина", допълни промотърът на Формула 1.


Изказването му поема коренно различна посока, след като през януари коментира, че заведените срещу него дела и изходът от тях не биха могли да променят ситуацията в управлението на Формула 1.


Предполага се, че на този етап от CVC не търсят заместник за Екълстоун, който изгради от световния шампионат империя за милиарди долари.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xpirate
    xpirate
    Рейтинг: 456 Весело

    Хайде откога чакаме!!!

  2. 2 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1098 Весело

    Дръж се Бърни! Далаверата винаги побеждава.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  3. 3 Профил на paul_proteus
    paul_proteus
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Опорочи Формулата този алчен "промотър". Означава ли това, че докато той не се появи никой не беше чувал за Формула 1? Промотър - на баба му хвърчилото.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    "Nothing succeeds as planned" - J. Heller in "Good As Gold"
  4. 4 Профил на Тоя дето го трият
    Тоя дето го трият
    Рейтинг: 8 Неутрално

    От статията:
    "Вече не съм способен да се раздавам както досега за бизнеса - по 24 часа на ден, седем дни в седмицата"

    24/7 за бизнеса ли??? И нито една минута за Ф1 като спорт? То затова я докара дотук формулата. По-бързо да се маха, че адски ме дразни от много отдавна.

  5. 5 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3677 Неутрално

    От както го помня все напуска и се оглежда.

    klimentm
  6. 6 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Време е това старче да си седне на трите букви.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  7. 7 Профил на cucing
    cucing
    Рейтинг: 660 Неутрално

    И да закрият Формулата, не ми пука!
    Нито я гледам, нито се интересувам от тъпото обикаляне с ревящи чудовища по едни писти.

    ура и да живей!!!
  8. 8 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 805 Неутрално

    [quote#7:"cucing"]И да закрият Формулата, не ми пука! [/quote]
    Добре, че не те питат.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  9. 9 Профил на boniperti
    boniperti
    Рейтинг: 225 Неутрално

    По стара българска традиция, може ли наследникът да се казва Тамара....

  10. 10 Профил на alehandro77
    alehandro77
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Брей как се е сетил, толкова млад да напусне поста

    Корупцията е новия социализъм! Нямаш връзки, нямаш пари.
  11. 11 Профил на snafuracer
    snafuracer
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Дъртия, опорочихте същината на спорта заради едното шоу и парите...
    Айде прав ти път и приятни старини.

  12. 12 Профил на Асен Петров
    Асен Петров
    Рейтинг: 444 Неутрално

    Еиии, властта е сладко нещо. За поред път се убеждавам, че е по скъпа от парите.

  13. 13 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    До коментар [#4] от "Тоя дето го трият":

    Пожелавам му да стои пред входа на пистите и да раздава рекламни листчета, по 24 часа на ден. Да се знае какво е промотър.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  14. 14 Профил на Тоя дето го трият
    Тоя дето го трият
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#7:"cucing"]И да закрият Формулата, не ми пука!
    Нито я гледам, нито се интересувам от тъпото обикаляне с ревящи чудовища по едни писти. [/quote]
    -
    Ми тогава защо счете за необходимо изобще да четеш статията, че и да ни споделиш как не те интересува.

  15. 15 Профил на Тоя дето го трият
    Тоя дето го трият
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#13] от "deutschwagen":

    +++

  16. 16 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 511 Неутрално

    Формулата отдавна загуби истинския си чар, който имаше през 90-те. Според мен след Бърни съвсем ще изчезне, може да е крадец, но знае как да прави шоу.

  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    До коментар [#16] от "ungeheuer":

    Страхотно шоу настана. Загубата на чар почна с лансирането на неговия човек във ФИА, Макс Мозли. После се почна люшкане на тъпи правила и откривани на тъпи състезания по арабския свят и Азия, и премахването от календара на легендарни състезания с традиции. А сега двойни точки, тройни точки, пръскалки за симулиране на дъжд. Може и без такова шоу. А шоуто трябва отново да стане спорт.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  18. 18 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 511 Неутрално

    До коментар [#17] от "deutschwagen":

    Не знам дали тъпотиите на Бърни са следствие или причина, че Формулата умира. Наистина - имаше легендарни състезания, легендарни пилоти и отбори. Но в днешния свят формулата просто не се вписва - реално колите не се подобряват, самите състезания са ми по-скучни, има страхотен натиск от всякакви еко-групи и т.н., и най-вече, пистите не правят пари. Затова и само комплексари от цял свят се бутат да харчат пари за това, и след 2-5 години се отказват.

  19. 19 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1806 Неутрално

    До коментар [#18] от "ungeheuer":

    Ами да. Трябва да се търси стратегия пистите пак да са печеливши. А това може да стане само с интересни състезания.

    Болидите не се развиват, защото правилата са такива. От кога има замразяване на развитието при двигателите? Формулата се е превърнала в серия на псецификациите, където всичко е почти енднакво. Правилата за самите болиди също са тъпи. Станали са грозни и нямат нищо общо със серийното автомобилостроене (и затова няма много желаещи). И пистите са затъпени. Всичко това не е от вчера.
    Сега поне има нова формула за двигателите, и следователно ново развитие, както и връзка с практичността на серийното автомобилостроене. Ще видим съвсем скоро как стоят нещата, макар много от недосмислиците да си остават.
    Но Бърни се изказа твърдо против новата формула, още преди да е направено и едно състезание. Във всечки случай, според мен, не може да бъде по-лошо от изминалите няколко години.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  20. 20 Профил на Куха Лейка
    Куха Лейка
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Зрителите на Формула 1 намаляват непрекъснато и Бърни има съществена вина за това! Ако наистина искат да върнат хората на пистите трябват да премахнат безумните ограничения, въведени след 2000г. Дефинират се общи правила, като обем на двигателя, размер на гумите и толкова!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK