Себастиан Фетел: Формула 1 вече е по-тиха и от бар

Фетел не е доволен от звуковата обстановка във Формула 1

© Reuters

Фетел не е доволен от звуковата обстановка във Формула 1



Световният шампион Себастиан Фетел се присъедини към нападките на феновете за по-тихите нови V6 турбодвигатели във Формула 1.


Според пилота на "Ред бул" спортът е загубил част от магията си. Германецът имаше възможност да изгледа отблизо Гран при на Австралия след ранното си отпадане.


"Болидите звучат ужасно. В Мелбърн бях на стената на боксовете по време на състезанието и беше по-тихо, отколкото в бар! Това не е добре за феновете. Формула 1 трябва да бъде вълнуваща и ефектна, а звукът е едно от най-важните неща", обясни Фетел преди неделния старт в Малайзия.




"Нямам много спомени от първото си стъпване на пистата, защото тогава бях 6-годишен. Бяхме дошли да видим автомобилите на живо в свободната тренировка в Германия и единственото, което помня, е звукът. Това колко шумни бяха болидите и как земята вибрираше под краката ти с приближаването им. Жалко е, че това усещане вече го няма", допълни шампионът.


Неговият съотборник Даниел Рикардо не беше чак толкова критичен и погледна на ситуацията от пилотска гледна точка.


"Когато караш с висока скорост, така или иначе не чуваш какво става. Все още до ушите ни стига достатъчно шум през шлема, за да блокира всичко останало. За мен е ОК. Различно е, още едно нещо, с което трябва да свикнем", каза австралийският пилот на "Ред бул".


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Wandering jew
    Wandering jew
    Рейтинг: 367 Неутрално

    На фетел да му сложат клаксон

  2. 2 Профил на mmpp
    mmpp
    Рейтинг: 411 Неутрално

    Я кажи пак къде си бил в Мелбърн?

    Terminal 2: thinking man's choice.
  3. 3 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 540 Неутрално

    До коментар [#2] от "mmpp":
    Наблюдава отблизо състезанието като компетентен зрител- заедно с Хамилтън

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  4. 4 Профил на 993
    993
    Рейтинг: 555 Любопитно

    На Фетел му харесва всичко само когато печели... Днес Дженсън Батън им каза. На които не му харесва, да ходят да се състезават някъде другаде. Фетел е мрънкало. За звука трябва да се съглася, но това не беше проблем на Фетел, а на публиката в Мелбърн!

    911,959,964,993
  5. 5 Профил на jingiby
    jingiby
    Рейтинг: 213 Гневно

    В случая Фетел е прав, губи се част от магията на Формула 1.
    А идиотското правило за разхода на гориво от 100кг на час е безумие. Това е формула 1, а не състезание за икономично шофиране, нито пък е градския транспорт където има норма, и ако си в преразход те глобяват.
    Рикардо не, че го глобиха де- направо го дисквалифицираха.

    Дневник медията с най-демократската цензура!!!
  6. 6 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1419 Неутрално

    Прав е!

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#5] от "jingiby":

    Ограничения винаги ще има. По-добре да са базирани на разхода на гориво, от колкото да ограничават параметрите на двигателите и да замразяват развитието им.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  8. 8 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#7] от "deutschwagen":

    не си прав. то хубаво ще има ограничения, ма кат ти ограничат горивото до 5 на сто, кой ще тръгне да ти развие двигател 5л с 900 коня.....по един 114д и със 80/100км/ч.....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1688 Неутрално

    До коментар [#8] от "beatles":

    Ами то всъщност двигатели с 900 кс няма отдавна, както и такива с 5л. Двигателите от миналата година бяха 750 кс, тези сега са пак с толкова заедно с ERS.
    Огтраничението на горивото не е 5 на 100, а 100 kg на час. Но турбо буста е до 3,5 БАРа, а последната година на Ф1 с турбо, 1988, туброто беше ограничено до 2,5 БАРа. 1987 и 1988 рязко се ограничава обемът на резервоарите на болидите с турбо двигатели.
    Ако питаш мен, грешка е правилата да изискват всички двигатели да са еднаквки - нека има 4, 6, и 8 цилндрови с еднакви ограничения за гориво. Но това всички двигатели да са един и същи тип се приема още след 2005-та, когато се забраняват V10. А аз не виждам по-голямо ограничение от това да двигателите да са замразени (развитието им), какъвто е случаят след 2008 до новите правила този сезон. За мен няма по-голямо ограничение от това.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK