Радослав Козлеков загуби доверието и на своите в автомобилната федерация

Ръководството на БФАС вече не се ползва с подкрепата на клубовете

© LAP.bg

Ръководството на БФАС вече не се ползва с подкрепата на клубовете



Настоящото ръководство на Българската федерация по автомобилен спорт и председателят й Радослав Козлеков губят тотално доверие, дори и сред своите поддръжници, и в близко бъдеще ще бъдат свалени от власт.


Това стана ясно от проведеното Общо събрание на БФАС, на което решенията бяха приемани с мнозинството на опозицията.


За първи път не бяха приети отчетът на федерацията и проектобюджетът за 2014 г., с което практически делегатите бламираха председателя и неговия разпадащ се Управителен съвет.




По думите на Иван Шопов, който отново беше гласът на справедливостта на събранието, сега федерацията не може да си плати дори тока. В изказването му бе скрита надежда за предотвратяване на харчовете от настоящия УС.


Козлеков поиска Общото събрание да бъде прекратено, защото при това положение федерацията не би могла да работи. Николай Златков обаче предложи централата да продължи работата си, както в изминалите три месеца от началото на годината, но без пари и в подготовка на отчитане за 2013 г.


С мнозинството на опозицията предложението бе прието.


Представеният отчет показа, че за 2013 г. в БФАС има общи постъпления от 1.131 млн. лева, което показва, че традиционните и постоянни оправдания на управляващите за липса на средства са неоснователни.


Разходването им обаче е в напълно в разточителния и съмнителен стил на БФАС. Огромните 464 хил. лева са били похарчени за скромното и слабо като параметри и участници рали "България", от които 375 хиляди са помощ от Министерството на младежта и спорта.


Доскорошният главен секретар на федерацията Георги Гвоздейков потърси обяснение защо състезанието е глътнало в пъти повече средства, отколкото са били отделени за идентични като мащаби надпревари. Смислен и адекватен отговор от представителите на Управителния съвет така и не последва.


Отделно още 203 хил. лева са били раздадени на определени клубове. Неясно по какви приоритети "по договор" най-много пари е получил "Виваком рали тим" на рали шампиона Димитър Илиев - 70 хил. лева. Клуб "4х4 адвенчър" е взел 45 900 като "дарение" и "финансиране по договор".


Пилотът Екатерина Стратиева, която се състезава за румънски клуб, е била подпомогната от българската федерация с 44 410 лева. Други отделни пилоти не са получавали средства от федерацията.


Друг важен момент бе приемането на оставките на двама членове на Управителния съвет Георги Петров и Камен Михайлов, но на тяхно място не бяха назначени нови членове. Предложените от Козлеков Иван Шопов и Дилян Попов си направиха самоотвод, защото не искат да работят в екип, който е загубил доверието на членовете на федерацията. Кандидати за двата поста не се намериха и БФАС остава с УС от петима души, което е минималният брой според устава.


С бламирането на отчета и проектобюджета представителите на опозицията призоваха Козлеков и управителния му съвет да покажат "поне малко достойнство" и да се оттеглят доброволно, но това не се случи.


От петимата членовете на съвета само адвокат Теодор Тодоров заяви, че се срамува от ситуацията и работата на съвета в последните две години. Той отказа "да се запъваме и да стоим тук насила, когато никой не ни иска".


В самия край Козлеков все пак обеща бързо свикване на Отчетно-изборно събрание с точка за избиране на нов председател и Управителен съвет.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на owz46306052
    owz46306052
    Рейтинг: 463 Неутрално

    Мдам... Ради, Ради само с приказки не става... Пък и ти си гола вода!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  2. 2 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Абе какво стана с това дело с/у Козлеков за побой ли какво беше?
    А като видя комунистическата мутра на Камен Михайлов, като се сетя за бившето му Наде. Гадост.

  3. 3 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1314 Разстроено

    Има ли нещо здраво в тази държава,а?!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK