"Мерцедес": Пилотите ни са свободни да се борят, докато не минат границата

Люис Хамилтън (вдясно) спечели битката с Розберг

© Reuters

Люис Хамилтън (вдясно) спечели битката с Розберг



Мерцедес" ще остави своите пилоти Люис Хамилтън и Нико Розберг да се състезават свободно помежду си, докато не преминат границата.


Това заяви спортният директор на компанията Кристиан "Тото" Волф след Гран при на Бахрейн, в която тандемът донесе втора поредна двойна победа за германския производител.


Хамилтън и Розберг си спретнаха вълнуваща битка в заключителните обиколки на пистата "Сахир", а единственото съобщение от бокса към тях в този момент бе да не поемат излишни рискове.




"Чудесно е да гледаш как двама пилоти от тяхната класа се борят един срещу друг, без да рискуват състезанието на другия и в същото време да представят страхотно шоу. Нямаше как да бъде по-добре. Това е реклама за Формула 1 в момент, когато голяма част от хората твърдят, че тя е понижила нивото си", заяви Волф.


Той обясни, че двамата ще имат пълната свобода да се съревновават, докато някой от тях не премине границата.


"Да, ще продължаваме така, докато не загубим някое предно крило. Тогава ще седнем и ще решим дали това да остане стратегията ни. Засега имаме двама съревноваващи се пилоти. Те трябва да разбират какъв отбор представляват и е важно да не рискуват имиджа на марката. Двамата се справиха по фантастичен и впечатляващ начин", допълни Волф.


Изпълнителният директор на "Мерцедес" Пади Лоу добави, че екипът има вяра в своите представители на пистата, а издаването на отборни заповеди и определянето на първи и втори пилот поставя изкуствени ограничения.


"Това е ужасно за шоуто, затова оставяме момчетата да се състезават. Още повече че в момента разполагаме с доминиращ автомобил. В крайна сметка правим всичко в името на забавлението. Използването на отборните заповеди не удовлетворява никого, а превръща всички в губещи", каза Лоу.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Формулата не е понижила нивото си, управляващите я просто са се изгубили тотално. Да ограничаваш ти разхода на гориво за час на спорт, в който е заложен принципа "По-бързо, по-мощно, по-шумно" е меко казано безумно.

  2. 2 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    Успех, и дано нямa инциденти

  3. 3 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1105 Неутрално

    Шоуто, наистина беше добро!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  4. 4 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    До коментар [#1] от "stoyanst":

    По-добре ли е пет години със замразени двигатели без развитие и всичко да става еднакво? Или да сложат рестриктори, или пък да ограничат повече турбото?
    А рязаните гуми, с които беше формулата между 1998 и 2008? А това, че направиха болидите по-тесни? Това не е ли по-безумно?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  5. 5 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 510 Неутрално

    До коментар [#4] от "deutschwagen":

    Всичко, което е против посочените от мен принципи е безумно

  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1489 Неутрално

    До коментар [#5] от "stoyanst":

    Всичко е относително. Един от най-зрелищните периоди е началото на 90-те, когато болидите са били по-бавни и от тези, но изглеждаха добре - широки, широки крила, дебели гуми, изчистени форми. Имало е разнообразие на двигателите - V8, V10, V12, даже и боскер и имало, но неуспешен.
    Това, което казвам е, че много хора правилно се дразнят на модерните болиди, но споменават само новата формула и най-често ограничението на горивния поток. А последното не е лошо като идея - поискано е от производителите на двигатели във Ф1 още през 70-те. Не са били доволни, че ограниченията не са практични и няма никаква полза да участват в спорта, а ако ограниченията са били направени на базата на икономичността, то това дава възможност да разработват двигатели докато участват.
    За лично бих го направил пак разнообразно - нека има нчкакво ограничение на горивото, но да са позволени всякакви двигатели - четири, шест, осем цлилиндрови, и всеки производител сам да си избере пътя. Веднага би се качил и броя на производителите.
    Но формулата не позволява разнообразие на двигателите не от сега, а от 2006-та, през която всички двигатели трябва да са V8, па май и точният ъгъл трябва да е един. И както псоменах, замразяват двугателите 2008-ма. Това не е ли най-лошото, което може да се случи във Ф1? Еднакви спецификации и зармазено развитие правят всички двигатели ЕДНАКВИ. А Ф1 е за точно обратното - различни, оригинални, иновативни и разнообразни технически решения. Ф1 не е формула не спецификациите, където има един болид/кола, един двигател, и само лепенките да се различават.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  7. 7 Профил на stoyanst
    stoyanst
    Рейтинг: 510 Неутрално

    Прав си, точно еднообразието и еднаквостта убиват формулата в момента, дължащи се в голяма степен на множеството ограничения... Именно разнообразните инженерни решения предизвикваха интереса към спорта, въпреки че те често водеха до доминация на един тим. Да не споменаваме, че и гумите се предоставяха от различни производители и там имахме разнообразие...
    Както и да го погледнем, множеството ограничения са като цензурата в изкуството - поставя го в някакви определени рамки. А най-висшето изкуство, граничещо с гениалността, не търпи рамки





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK