ФИА готви пълна техническа революция във WRC за 2017 г.

Автомобилите по всяка вероятност ще преминат от сегмент B към такива от сегмент D

© Associated Press

Автомобилите по всяка вероятност ще преминат от сегмент B към такива от сегмент D



Междунардната автомобилна федерация (ФИА) иска да вдъхне нови сили на Световния рали шампионат (WRC) и ще опита да приложи техническа революция със следващото поколение автомобили от 2017 г.


Според специализираното списание "Аутоспорт", значителната промяна ще е свързана с размера на автомобилите, които ще преминат от настоящия сегмент B към представители на D сегмента.


Другата голяма новост ще са двигатели, където ограниченията ще бъдат съсредоточени около разхода на гориво, а производителите ще могат сами да избират чрез какъв агрегат и в каква конфигурация да го постигнат.




Президентът на Рали комисията към ФИА Карлос Барбоса съобщи, че новите правила трябва да бъдат доуточнени и публикувани до края на настоящата година.


"Ако боядисаме всички настоящи автомобили в бяло, би било невъзможно да познаем кой кой е. Трябва да променим това, като върнем шоуто в нашия спорт и направим автомобилите по-атрактивни", заяви Барбоса.


"Сега сме в началото на дискусиите за автомобилите през 2017 г. Разходът на гориво ще е основното правило, но извън него има доста място за промени. Трябва да променим много неща, за да превърнем WRC в най-голямото световно състезание. Сигурен съм, че ще имаме новите правила до края на сезона", завърши Барбоса.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (6)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на nassaux
    nassaux
    Рейтинг: 594 Неутрално

    Искам да видя тоя смелчага, който ще се навие да прелети през Финландия с нещо от рода на Ситроен С5 или Форд Мондео, тежащи по близо тон и половина след олекотяването и с мощен и непредвидим дизел отпред :) Успех :) убиха и ралито....

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  2. 2 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Това с разхода на гориво най ме плаши. С подобна мярка ефективно убиха зрелището в Ф1, сега явно се опитват да убият и ралито.

  3. 3 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Рали с икономия на гориво, жени с бради. Този свят съвсем се скапа.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Too much цензура Баце.
  4. 4 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    може би се опитват да върнат премиум марките в ралито. Един Лексъс Хибрид например

  5. 5 Профил на p911
    p911
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Физиката си е физика, теглото и габаритите имат своя оптимум и това определено не е сегмент D. Който е карал или се е возил на състезателно Ево или ВРХ знае как се усеща масата и какви са натоварванията ...

    Явно всичко е маркетинг и бизнес, дано не е за сметка на чистия спорт. Но на първо време трябва бързо да сменят промоутъра и да направят отразяването на този изключителен шампионат много по-атрактивно и достъпно!

    п.с. Още повече ме е яд, че тази година пропускам рали Финландия ... догодина задължително, че не се знае...

  6. 6 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#5] от "p911":

    Абсолютно ++++.

    Когато ралито си вървеше в комбина с евроспорт, всичко беше ОК. От как се скараха... и си ... майката. Лично според мен оптимума за рали кола си е класическия 2.0Т качен върху предишните шасита (Ц4, Фокус и може би Голф). И сегашното биваше, ама да се качат 2 сегмента нагоре е лудост. Фолксфаген с какво ще карат - с Пасат ли? Това е лудост. Или Форд Мондео? Ц5. Кретения.

    И аз пропускам Финландия, ама гледах от 2 метра рали Полша Тая година съм изпълнил плана, а догодина ако има Гърция ще е добре, че там най-си ме кефи.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK