Формула 1 излезе във ваканция с мисъл за решаване на проблемите

В "Мерцедес" почивката ще премине в решаване на редица вътрешни проблеми

© Reuters

В "Мерцедес" почивката ще премине в решаване на редица вътрешни проблеми



В понеделник Формула 1 се оттегли за традиционната си лятна ваканция, но това далеч не означава пълен релакс и спокойствие за главните действащи лица.


Лидерът във временното класиране Нико Розберг не бе особено ентусиазиран от идването на 4-седмичната пауза, по време на която неговият екип "Мерцедес" ще съсредоточи усилията си върху туширането на нарастващото вътрешно напрежение.


"Не съм толкова развълнуван от предстоящата почивка, но и това ще стане след известно време", каза германецът, който завърши четвърти в Унгария зад своя съотборник Люис Хамилтън и авансът му е вече само 11 точки.




В неделя световният шампион за 2008 г. отказа да изпълни отборната заповед да пусне Розберг пред себе си, а "Мерцедес" ще решава споровете между двамата си пилоти при закрити врати.


"Ще го обсъдим вътре в екипа. Това е най-добрият начин да вървим напред като отбор. Трябва да го обсъдим и ще го направим, за да продължим възхода си", обясни Розберг. Председателят на борда на директорите на "Мерцедес" Ники Лауда се надява проблемите да се решат донякъде от само себе си заради "късата памет на пилотите".


"Те забравят бързо и след ваканцията ще стартират отново по напълно нормален начин", обясни австриецът, който подкрепи действията на Хамилтън в Унгария. Другата важна задача на "Мерцедес" е да се справи с проблемите с надеждността, които възпрепятстваха британеца в последните две състезания.


В Германия той имаше проблеми с предните спирачни дискове, а в Унгария теч на гориво подпали болида му още преди да е записал и една обиколка в квалификациите.


"Всяка повреда в двигателя или болида означава, че трябва да си вършиш работата по-добре. (Техническият директор) Пади (Лоу) и (ръководещият отдела за двигателите) Анди Коуел ще започнат да се грижат за това още от първия ден. Трябва да оправят всичко и ще го направят. Научихме много, особено от проблема с двигателя на Люис. В следващото състезание няма да го има", обясни Лауда.


Проблеми за решаване има и промотърът на Формула 1 Бърни Екълстоун, който заедно с отбрани екипи ще търси решения за рекламата на спорта и увеличаване на публиката в някои пазари. Участие в дискусиите ще вземат "Ред бул", "Мерцедес", "Ферари" и "Форс Индия", а към тях може да се присъедини и скандалният бивш шеф на "Рено" Флавио Бриаторе.


"Бърни изрази желание да обсъди с отборите как да подобрим шоуто във Формула 1. Няколко души ще седнат заедно, защото е трудно, когато ги извикаш отделно и всеки идва със своите приоритети и решения", каза изпълнителният директор на "Мерцедес" Тото Волф.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Вероятно Розберг би обяснил ако от 41-50 обиколка е спечелил 1.5 секунди на Хамилтън с по-добри гуми, колко секунди щеше да му направи от 51-55 с износени гуми, че такъв рев му дари, а и нали не е искал милостиня, защо сега се натиска да обсъжда нещо. Не може да си на 1 секунда и да искаш съотборника ти да те пуска, трябва да си поне на 0.3-0.5 сек.

    twitter.com/voxybg
  2. 2 Профил на Много Съм Лоша!
    Много Съм Лоша!
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Ами проблем на Ф1 е съпътстващата журналистика. Миналите сезони единствено и само ни занимаваха с враждата между Себ и Марк , тази година искат да скарат Нико и Люис , за да си имат с какво да жълтеят.
    Не ме интересува какво правят в бокса или в хотела интересува ме какво правят на пистата.

    п.п. И тоя звук на тревокосачка...

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!
  3. 3 Профил на Много Съм Лоша!
    Много Съм Лоша!
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#1] от "voxy":

    Адски ме дразнят пилоти дето врънкат отбора да каже на другия да ги пусне , както и такива дето искат наказания за някого си докато карат.
    И на Себ , и на Алонсо , и на Нико , и на Люис това им прави сянка на качествата като пилоти (особено на първите двама).

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!
  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 1344 Неутрално

    Стига сте циврили

    Ще имате повод да циврите на края на сезона

  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    До коментар [#3] от "Много Съм Лоша!":

    WOW, не мога да повярвам, че този и предишния коментар са твои.
    Само едно нещо - официално не Нико, а отборът е бил решил да кажат на Люис да не пречи. Не знам защо някои не могат да го приемат. Инженерите често говорят с пилота си по радиото относно стратегията и им дават инструкции и информация. След като са решили какво да правят в дадения момент са се обадили на Нико да му кажат, че ще може да мине спокойно покрай Люис и да действа по план. И след като това не се е случило, Нико е питал защо не го пускат.
    Колкото до оплакванията на пилотите, това е част от модерната формула на тъпите и ненужни правила - формулата на Бърни.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  6. 6 Профил на Много Съм Лоша!
    Много Съм Лоша!
    Рейтинг: 688 Весело

    [quote#5:"deutschwagen"]не Нико, а отборът е бил решил да кажат на Люис да не пречи[/quote]

    "Хи'с гот дъ месидж" , чух го , лично аз го чух с лично моите си уши , по телевизора го чух.

    Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат!!!
  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    До коментар [#6] от "Много Съм Лоша!":

    Ама и аз го чух. Както казвам горе, това не значи, че идеята е била на Нико, а не на инженера. Нормално е един пилот да пита какво става след като са му казали как нещо ще стане и то не става.

    Ето един добър анализ за сътезанието (пак от англичани):

    http://www.f1fanatic.co.uk/2014/07/29/mercedes-got-wrong-sunday/

    Забележи как казват на Люис да пусне Нико 4 обиколки преди "защо не ме пуска". Всъщност, без да имам нещо против Люис и без да взимам страни, по-скоро Люис изглежда малко нечестен. Много добре знае, че в ситуации на различи стратегии отборът може да го помоли да пусне съотборника си. Но той казва това:

    "Hamilton said he didn’t let Rosberg past because, although they were on different strategies, “I was in the same race as him”. He added he was “shocked” to get the instruction.

    “Just because he had one more stop than me doesn’t mean I wasn’t in the same race as him. And naturally if I’d have let him past, he would have had the opportunity to pull away and when he does pit, he’s going to come back and overtake me, so I was very, very shocked that the team would ask me to do that, to be able to better his position.""

    (и някои други важни детайли):

    http://www.f1fanatic.co.uk/2014/07/27/neither-mercedes-driver-won-lowe/


    Както виждаш, реалността от състезанието е неоптимална стратегия, и Нико е по-скоро жертвата на отборните решения в случая, а не фаворитизиран пилот. Както казах няколко пъти - състезание е. И както казва и колегата по-горе, няма нужда да оплакваме пилотите.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK