
© Associated Press
Южнокорейският производител на електроника "Самсунг" удължи договора си като топ спонсор на Международния олимпийски комитет до края на 2020 г., съобщи организацията.
Двете страни не обявиха финансови детайли по сделката, но основните рекламодатели на централата плащат по около 100 милиона долара за всеки 4-годишен цикъл.
Марката, която бе местен спонсор на Сеул 1988 и първа подписа като основен рекламодател на централата преди Нагано 1998, ще подкрепя всички олимпийски игри до Токио 2020 включително.
"Доволни сме от възможността да продължим нашето партньорство със "Самсунг", заяви президентът на МОК Томас Бах.
"Средствата, които генерира нашата програма за топ спонсори, подпомагат директно организирането на всички олимпийски игри, както и всички национални олимпийски комитети. Така се позволява на спортистите по целия свят да се подготвят и състезават на всеки форум", допълни Бах.
"Самсунг" е 11-ата компания, която ще е топ спонсор на МОК до края на 2020 г. Следващите две олимпийски игри преди Токио 2020 ще са летните в Рио де Жанейро през 2016 г. и зимните в Пьонгчанг през 2018 г.
Сред останалите топ спонсори на МОК с дългогодишни договори са "Макдоналдс", "Кока-Кола" и "Панасоник".