Маркетинг директорът на "Левски" се оттегли под натиск от феновете

Милена Модева се оттегли след критиките от феновете на "Левски"

© LAP.bg

Милена Модева се оттегли след критиките от феновете на "Левски"



Маркетинг директорът на футболния "Левски" Милена Модева се оттегли, след като в последните два дни оставката й поискаха от Националния клуб на привържениците и тръста "Синя България".


Модева беше обвинена за състоянието в търговските приходи и за неефективни решения при организирането на 100-годишния юбилей на клуба през май.


"Последното, което желая е да се създава напрежение между привържениците и ПФК "Левски". По тази причина се оттеглям от заеманата от мен длъжност в клуба. Пожелавам на "Левски" и неговите фенове да вдигнат скоро шампионска купа!", се казва в съобщение на сайта на клуба.




В пространното изявление на Модева се отговаря на въпросите, които поставят феновете и тръстът в днешната си декларация. 


Основното обвинение към нея беше защо е използвана посредническа фирма за организиране на мача с "Лацио" и защо в бюджета й е била заложена сума от 300 хиляди евро. В крайна сметка "Лацио" дойде за 150 хиляди евро.


"В началото на 2014 г., съгласувано с ПФК "Левски и НКП "Левски" и след  предварително подготвен списък с клубове, които са приоритет на феновете, стартирах кореспонденция с мениджърската агенция SportFive. Наложена световна практика, демонстративните мачове да се организират именно чрез  подобни агенции - във въпросника от "Барселона", на база на който се формира тяхната оферта, бе заложена графа за данните на посредника, менажиращ събитието)", обяснява Модева.


В списъка са влизали "Реал" (Мадрид), "Байерн", "Милан", "Лацио", "Ювентус", "Атлетико" (Мадрид), "Челси" и "Бенфика".


Получени оферти са изглеждали така: "Селтик" - 200 хиляди евро, "Хамбургер" - 200 хиляди евро, "Лацио" – 230 хиляди евро, "Бенфика" – 300 хиляди евро, "Атлетико" (Мадрид) – 300 хиляди евро и в последствие вдигната до 500 хиляди евро.


В диапазона 200–350 хиляди евро са били "Борусия" (Мюнхенгадбах), "Байер" (Леверкузен), "Вердер" (Бремен), "Тотнъм". В диапазона 300–400 хиляди евро са били "Валенсия", "Севиля", "Малага", "Еспаньол".


"Съвместно с НКП Левски и Фонд "Сектор Б" се насочихме към три от отборите - "Лацио", "Атлетико" (Мадрид) и "Бенфика". В момента в който се разбра, че Константин Папзов на база  лични контакти  може да установи пряк контакт с "Лацио" и договори по-ниска цена, всички преговори  бяха прекратени", добавя тя.


На въпроса защо е бил подготвян дългосрочен договор с тикетинг компания срещу авансова сума за юбилея, Модева отговаря: "Предложението от тикетинг компаниите, за авансиране на събитието бе получено в присъствието на г-н Баждеков в неговия офис от представител на една от компаниите. Предложената сума за авансиране бе в размер на 100 хиляди евро. Практиката за префинансиране  от въпросните тикетинг компании, позволява на организатора да покрие текущи разходи".


"Фирмата за билети щеше да разпространи и продава билетите на територията на цялата страна, срещу 6% от стойността на продадените такива. Като Фондацията запазва правото си, също да продава билети, върху които не се дължат въпросните 6%", добавя тя. 


Модева твърди, че не е участвала в преговорите за чартърния полет на "Лацио", а сумата е била определена от туристическа агенция след запитване на изпълнителния директор Константин Баждеков. За чартъра са били платени  80 584.11 лева.


Тя казва, че е получила отказ от "Мтел" за спонсорство от 100 хиляди лева за юбилейния мач. "Тяхното първоначално становище бе, че като дългогодишен спонсор на клуба, не се налага да дават допълнително пари за да се водят генерален такъв на събитието", коментира Модева. В крайна сметка компанията е отделила 50 хиляди лева. 


В дните около юбилея в хит се превърнаха новите фланелки на "Левски", а Милена Модева твърди, че след съгласуване е било решено да се поръчат 5000 фланелки (по 2500 от цвят). "Крайното решение за поръчаното количество бе взето от г-н Баждеков,  въз основа финансовото състояние на ПФК "Левски" към момента.Държа да уточня, че никога не съм била упълномощавана да взимам крайните решения, свързани с финансиране и плащане", казва тя.


На критиките, че цената на фланелките е 85 лв., а на "Берое" са по-евтини от същия производител тя отговаря: "От продажбата на юбилейните екипи, в клубната каса влиза сума равна на доставната т.е. тези продукти се продават със  100% надценка. Отделно от това, всеки клуб сам определя ценовата си политика. В работата си, винаги съм се водила от веруюто, което вярвам  споделяте, че "Левски" е над всички и не бива да бъде сравняван с останалите".


За уволнението на дългогодишния журналист Гретиен Славов, който отговаряше за създаването на програмите преди мач, Модева казва: "Както и той (Славов) може да потвърди , то бе извършено от Георги Иванов и в мое присъствие. Поводът бе неизпълнение на служебни ангажименти свързани с новия спонсор "Лев Инс".

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK