
© Reuters
Даниел Рикардо завърши трети в Сингапур
Ръководството на "Макларън" обвини екипа на "Ред бул" в използване на забранени кодирани съобщения, помогнали за третото място на Даниел Рикардо в Гран при на Сингапур.
Международната автомобилна федерация въведе забрана инженерите да предават определена информация и конкретни команди на пилотите, които са пряко свързани с представянето им на пистата.
Състезателният директор на "Макларън" Ерик Булие смята, че от "Ред бул" са нарушили правилата с инструкцията към своя пилот: "Избягването на бордюрите при излизане от завоя може да помогне на проблема с болида."
"За мен това беше кодирано съобщение. От ФИА зависи да разследва случая. Това беше странна реплика. Всичко щеше да е наред, ако я използваха веднъж, но те го направиха два или три пъти", заяви Булие.
Изпълнителният директор на "Ред бул" Кристиан Хорнер настоя, че въпросното съобщение е било консултирано със състезателния директор на ФИА Чарли Уайтинг.
"Обяснихме му, че Даниел има проблем с издръжливостта. Поради това съобщихме на своя пилот да внимава с бордюрите, защото предизвикват проблеми с батериите, Това бе разумното действие. Болидите са безумно сложни и постоянно се случва нещо. Тук говорим за намирането на баланса спрямо новите забрани", обясни Хорнер.
Самият Булие коментира, че работата на питуола не се е променила особено, независимо от ограниченията. "Сега сме по-заети да слушаме останалите, за да не постъпят като "Ред бул" с Рикардо, при това два пъти."
Karla Hanneman
Рейтинг: 1004 НеутралноМдааам , идиотските ограничения предвидимо провокираха параноя...
Виолетовите боклуци са по-големи боклуци от червените боклуци , на които служат! Гъз е тяхното знаме!sto67nes
Рейтинг: 1336 НеутралноА защо другите не протестират???
Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!eyewitness
Рейтинг: 450 НеутралноОще от първото се почна... За следващите състезания очаквам:
"Госпожо, пък Митко каза на Слави АКО"
paf
Рейтинг: 623 НеутралноОчаквано. След многото забрани на реплики, неминуемо ще се започне с кодираните съобщения.. Просто спирачка няма. И не виждам как ще ги спрат. Отборите ще въведат на щат и шифровчици.
Tod
Рейтинг: 1391 НеутралноЖалко,този спорт заприлича на махленска седянка...
Истината няма пресечна точка с популизма на БСПm_style
Рейтинг: 679 НеутралноСвръхрегулирането води до абсурди. В края на краищата това е отборен спорт, дори геният Сена имаше втори пилот - Бергер! Това не пречеше да гледаме може би най-великите битки на пистата с Менсъл, Прост и т.н. и т.н.
biss Mark
Рейтинг: 1418 НеутралноИмам чувството, че парите + спорта са постоянна величина, когато едното се увеличи другото намалява.
Crede quod habes, et habes. Sed etiam melior, puto.niakoi_si
Рейтинг: 672 НеутралноВсичко е толкова просто... Или им взимаш радиото или ги оставяш да си лафят наволя. Като да дадеш на тинейджър телефон и да му кажеш - няма да звъниш на гаджетата.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Петър Костов
Рейтинг: 616 ВеселоСега е момента на индианци от племето Навахо да влезат в играта. Просто се сетих за един филм
Не се въргаляй с прасе в калта! За разлика от теб на него ще му хареса.beatles
Рейтинг: 838 Неутралнодет имаше един виц, и вълкът казал: "абе вие и е*ахте майката на тая приказка бе!"
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другис идиотски забрани ще има и идиотски опити за заобикалянето им.
voxy
Рейтинг: 838 НеутралноДо коментар [#8] от "niakoi_si":
twitter.com/voxybgкакво става ако пред състезателя ти има катастрофа? как ще го предупредиш, ще чакаш рейс контрола ли??? ако има нещо просто то е да се плямпат глупости
niakoi_si
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#11] от "voxy":
Има си стюърди със знамена и точно това им е функцията.
За глупостите си прав, абсолютно!