Фернандо Алонсо и "Ферари" се насочват към раздяла

Фернандо Алонсо поздравява публиката на пистата "Сузука"

© Reuters

Фернандо Алонсо поздравява публиката на пистата "Сузука"



Фернандо Алонсо и "Ферари" вече са стъпили на пътя на раздялата в края на сезона във Формула 1, а "Макларън" е основен вариант за испанеца догодина, твърди авторитетното издание "Аутоспорт".


След като отношенията между Алонсо и "Ферари" достигнаха критичната си точка след преструктурирането на управлението в Маранело, двете страни вече разглеждат бъдещето си разделени, според източници на изданието.


Алонсо не успя дори да докосне третата световна титла в кариерата си и е склонен да напусне, тъй като в италианския отбор си дават две години за връщане в надпреварата за трофеите. 




Конфликтът между бързото желание на испанеца за успехи и реалистичните прогнози на тима в по-дълъг период от време ще сложи предсрочно край на партньорството им. В следващите няколко седмици двете страни ще изчистят подробностите около прекратяването на договора, който е до 2016 г., смята "Аутоспорт".


Само драматичен обрат в настроенията на някоя от двете страни би могла да предотврати раздялата. 


В четвъртък на "Сузука" Алонсо даде да се разбере, че ще направи най-доброто за "Ферари", което е подобряване на инфраструктурата и подобряването на колата, а не върху пилотските въпроси. Но даде да се разбере, че не е склонен да пропилява формата. 


"Искам да печеля и съм готов да дам максимума от себе си в този момент от кариерата, който е и най-добрият в живота ми. Чувствам се добре, чувствам се във форма, чувствам се уверен", каза той.


"Приспособявам стила си на каране към смяната на правилата всяка година, чувствам, че съм в най-добрия период от кариерата си. Надявам се да се възползвам от това в следващите години и да спечеля няколко титли, за да завърша с повече от две", добави испанецът.


Според източници на изданието екипът му вече е в напреднали разговори с "Макларън", но все още няма сделка. Ако се случи, ще трябва да изберат между Кевин Магнусен и Дженсън Бътън за следващата година.

Ключови думи към статията:

Коментари (22)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 479 Неутрално

    За жалост след Ерата Шумахер Ферари са доста неконкурентни. Явно няма кой да развива колата. А Алонсо е добър пилот, но не и "подобрител", не е катализатор на успеха. А това как ще спечели още няколко титли...

  2. 2 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1264 Неутрално

    След,толкова години във Ферари без успех,нещата изглеждат логично...

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  3. 3 Профил на tsonevniki
    tsonevniki
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#1] от "simo87":

    Много добре казано! в момента само Хамилтан и Фетел могат да 'правят' коли, другите са само шофьори!

  4. 4 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#3] от "tsonevniki":

    Не съм съвсем убеден, особено за Фетел.

  5. 5 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3690 Неутрално

    Раздяла, раздяла по добре и за двете страни, ако питате мен.

    klimentm
  6. 6 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 531 Неутрално

    О, Аутоспорт са открили топлата вода явно.

  7. 7 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2988 Неутрално

    [quote#1:"simo87"]след Ерата Шумахер[/quote]
    А, и преди нея същото. Не бяха печелили двайсетина години.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  8. 8 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1223 Неутрално

    В много случаи промяната е за добро.

  9. 9 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3543 Весело

    До коментар [#1] от "simo87":

    Хаха, Алонсо ако не може да развива колата, то кой от сегашните го може? Изобщо ролята на пилота в развиването е твърде преувеличена. Да не говорим, че в модерната Ф1 без тестове на писта нещата опират до симулации. Дори Шумахер при завръщането си не можа да "развие" Мерцедеса, едва след като смениха двигателите щутгарци избиха всички.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  10. 10 Профил на izzy_stralin
    izzy_stralin
    Рейтинг: 400 Любопитно

    Кими е много добър точно в развиването на колата, за разлика от постоянно ревящия си съотборник испанец...
    Догодина ще е доста интересно във Ферари - Кими, от една страна и Жул Бианки, от друга. Младият французин е логичният избор за наследник на Алфи, продукт на школата на Ферари за развитие на млади пилоти. Райконен, който ще развива колата, а Бианки - младият, напорист, много бърз и борбен новак, който ще се доказва, сигурен съм, убедително в топ отбор като Ферари.

  11. 11 Профил на someeeee
    someeeee
    Рейтинг: 508 Неутрално

    Като фен на Ферари мога да кажа, че съжалявам за Алонсо.. Определено е най-добрият пилот в последните 5 години, имайки предвид, че с МНОГО ПО-СЛАБ автомобил на 2 пъти почти успя да стане шампион... Жалко и за него и за Ферари, че не успя.. Като цяло в предишните сезони да поддържа интригата за шампионата до последното състезание си беше истински героизъм, особено отчитайки огромната разлика в колите на Ферари и Ред Бул...

  12. 12 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3543 Неутрално

    До коментар [#10] от "izzy_stralin":

    И двамата са добри, но не могат да решат проблемите на Ферари. Тяхната работа като тестват е да потвърдят данните от тунела и кое работи и кое не. Ама като са им некадърни конструкторите, ако ще Сена, Прост, Шумахер (дано се оправи) да се съберат, пак нищо няма да излезе. Сега с реструктурирането може да подобрят малко, но ако не оправят двигателя не ги виждам и през 2015, без значение кои ще карат за тях. Иначе загубата на Алонсо е много тежка не заради развиваческите му умения, а щото може да изцеди от колата и последната хилядна. 5 години го демонстрира състезание след състезание, такъв глад за победа не се вижда у никой от конкурентите му в момента.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  13. 13 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#1] от "simo87":

    пилотите не подобряват двигателите, а новите двигатели са основния проблем на ферари

    twitter.com/voxybg
  14. 14 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#9] от "vesolr":

    Извинявам се, но според мен си наговорил глупости. Когато Шумахер се завърна във Формула 1, като пилот на Мерцедес, Мерцедес прохождаше в спорта. Допреди това те бяха доставчик на двигатели на Макларън (и на други отбори). Съвсем друго е да направиш кола - аеродинамика, отбор, механици, бокс...
    Мерцедес имаха нужда от време, за де се научат да правят болиди, а не само двигатели за Формулата. Трябваха им 4-5 години, за да направят убийствената си този сезон кола.

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1673 Неутрално

    До коментар [#1] от "simo87":

    Стига с тези мантри как Шумахер развивал колата. Развива я екип, който тръгна да се оттегля 2004, и резултатът го видяхме - безпомощен Шумахер, докато временно не върнаха Рори Бърн след старта на сезон 2005. А ферари отново страдат от организиционни и мениджърски проблеми, както по времето на Джон Барнард като главен дизайнер.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1673 Неутрално

    До коментар [#14] от "simo87":

    Рос Браун ли не знае как се правят болиди?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1673 Неутрално

    До коментар [#10] от "izzy_stralin":

    Кими е добър в пиенето на водка.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  18. 18 Профил на Afca
    Afca
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#6] от "graham":

    що ти преди тях ли го направи?

  19. 19 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3543 Весело

    До коментар [#14] от "simo87":

    Извинявам се, ама си написал пълни глупости. Мерцедес няма как да е прохождал в спорта, при положение че не почнаха от 0, а станаха акционери в един отбор, който беше световен шампион Така че не ми обяснявайте нелепости как не знаели да правят кола, нямали механици, дизайнери и т.н., напротив - имаха базата и кадрите на действащия световен шампион във Ф1 по това време. На всичкото отгоре шеф на отбора им беше хитрата лисица Рос Браун - един от главните виновници за успехите на Шумахер в Бенетон и Ферари. Шумахер нищо не направи - не защото е слаб развивач, а защото няма как да направи нещо, което не зависи от него. Тази година Мерцедес избиха всички с двигателя си. Ама нито Шумахер, нито Алонсо са майстори на двигатели, че да им приписваме заслуги или не за бързината на колата.

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  20. 20 Профил на simo87
    simo87
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    Изобщо не е мантра. Екип имаше, разбира се, Рос Браун, Жан Тод, но Михаел беше черешката.

  21. 21 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 793 Весело

    [quote#4:"simo87"]Не съм съвсем убеден, особено за Фетел. [/quote]
    той щото фетел тази година едно развиване на колата му удари ум да ти зайде.....и така я перфкционира, че отива от догодина да оправи и тая на ферари.....
    че фетел е още умствен и морален ембрион е ясно, но тъкмо си мислех, че галфонсо е порастнал, а то какво се оказа....
    хващам се на бас, че никой от тях двамата няма и да помирише титла следващите две години.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  22. 22 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 793 Любопитно

    [quote#20:"simo87"]Изобщо не е мантра. Екип имаше, разбира се, Рос Браун, Жан Тод, но Михаел беше черешката. [/quote]
    кат е черешката що 3 години в мерцедес не направи нищо?
    щото измамите не вървяха, не се преференцираше отбора, що ли???

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK