"Макларън" избра Дженсън Бътън за съотборник на Алонсо

Дженсън Бътън ще продължи да се състезава в отбора

© Reuters

Дженсън Бътън ще продължи да се състезава в отбора



Дженсън Бътън ще продължи кариерата си в "Макларън". Тимът обяви, че англичанинът ще е съотборник на Фернандо Алонсо.


"Силно съм развълнуван да се насоча към 16-ия сезон в кариерата си и шести в "Малкарън". Сигурен съм, че отборът и (новият партньор) "Хонда" ще постигнат големи успехи заедно", каза Бътън.


Той изрази увереност, че ще бъде изграден силен екип, който ще побеждава.




В последните седмици изглеждаше, че фаворит за второто място в състава е Кевин Магнусен. Продължителното обмисляне на ситуацията обаче е наклонило везните към шампиона на 2009 г., допълва информацията.


Бътън завърши сезона на осмото място със 126 точки. Датският му съотборник събра 55 и зае 11-ата позиция.


В първото състезание за годината Магнусен стана втори в Австралия. Англичанинът от своя страна подобри класирането си в последните стартове от сезона благодарение на опита си.

Наскоро двамата изразиха публично приятелските си отношения в Twitter.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Кофти решение. Магнусен беше по-добър избор, най-малкото е по-млад и амбициозен и има още да се развива, докато Бътън ...

    generator
  2. 2 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3071 Неутрално

    И защо да е изненадващо?

    Галфоня винаги е искал съотборникът му да е гарантирано втора цигулка. За младия Магнусен това би означавало шатване на шансовете му да изпъкне и за развитие на кариерата му, щеше да си остане един от многото. А Дженсън си е в края на кариерата и няма такива дертове.
    Освен това Дженсън е достатъчно мек и "кооперативен", така че да може да преглътне номерата, които прилага Галфоня.
    Трето - с Хонда Маковете тепърва имат да правят и развиват болида. Дженсън го бива за това, доказано, по го бива от Магнусен и ... би запушил и дупките от Гайтанвеждю, който се слави с не особено задълбочената си работа по развиване на колата.
    На четвърто място - Дженсън е световен шампион, а Хонда си искаше титуловани пилоти.

    За мен не е изненадващо. Даже съм се хванал на бас още от лятото, че той ще остане в Макларън и тази новина ми идва добре преди Коледа

  3. 3 Профил на rssport
    rssport
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Бътън може да помогне за развитието на колата, докато Магнусен е зелен много. Добро решение за развитие на колата в първата година на Хонда от много време насам.

  4. 4 Профил на ermack
    ermack
    Рейтинг: 402 Весело

    [quote#2:"xm..."]И защо да е изненадващо?...
    [/quote]
    Освен всичко изброено им трябва и спасителен план (пилот с опит), ако дулсинеята пак нещо я засърби по средата на сезона и почне с магариите...Рон вече и е сърбал попарата, една такава, 100-милионна!

  5. 5 Профил на Georgi Atovski
    Georgi Atovski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Хайде да си спомним първия сезон на Хамилтън и какво стана , когато Алонсо спря да му помага в развитието на болида.

  6. 6 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 3071 Весело

    До коментар [#4] от "ermack":
    Опа!
    Магнусен оставал тестпилот.

    Те го и "план "Б", май?

    Но аз лично си мисля, че Магнусен ще си търси място за изява.
    Ако остане само като тестпилот - може би ще е заради закучване някакво, а не защото му харесва да блъска в цеха, докато други са под прожекторите ...

  7. 7 Профил на ermack
    ermack
    Рейтинг: 402 Неутрално

    [quote#6:"xm..."]Но аз лично си мисля, че Магнусен ще си търси място за изява. [/quote]
    Последното е възможно в момента май само извън Ф1, а не вярвам да желае това.
    Мисля, че ще остане да върти геврека на симулатора в Макларън и да разчита на скорошно пенсиониране на някой от титулярите.

  8. 8 Профил на psgan
    psgan
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Макларън за следващата година заложи изцяло на ветерански тандем. Което май не се е случвало скоро, винага си имали поне един младок. Иначе избора е добър според мен. Бътън има дълъг опит с Хонда, все пак стана шампион с остатъка от отбора им , купен от Рос Браун.

  9. 9 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 597 Неутрално

    Определено консервативен подход, но изглежда правилния за момента. Лошо е за Магнусен, но какво да се прави.
    Дженсън има опит с Хонда, има и приемственост. Да не говорим за маркетинговия ефект - двама световни шампиони в падока.
    В подобни случаи никога няма идеален вариант - ако Магнусен остане като тестов пилот нищо чудно пък точно той да бъде една от причините нещата с болида да потръгнат.

  10. 10 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Що ми се струва че Бътън няма да отстъпва на Алонсо. Може да целят вътрешна надпревара.

    Попътен вятър в главите!
  11. 11 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Офффф, най-накрая. Голямо мислене беше, голямо чудо. И явно Рон загуби вътрешната битка. Колко ли е кофти да трябва да преглътне едновременно Алонсо и поражение в политиката, в която някога бе добър...

  12. 12 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 398 Неутрално

    До коментар [#1] от "conTXT":

    С кое Магнусен е бил по-добрия избор - Бътън спечели повече от два пъти повече точки от него, а Магнусен не показа и феноменална скорост (за която се твърдеше преди сезона) в квалификация срещу Бътън, а на последния квалификациите никога не са му били сила?

    Win-Win за всички:
    - двама от най-добрите пилоти на стартовата решетка;
    - и младок, в който явно виждат потенциал за бъдещото;
    - Магнусен, не на последно място, остава в отбора и знае, че неговия шанс ще дойде, тъй като Бътън надали би карал повече от два сезона, а за Алонсо има спекулации, че целта му е Мерцедес.

  13. 13 Профил на MarekHamsik
    MarekHamsik
    Рейтинг: 308 Неутрално

    Бътън има жена японка и е много популярен там. Това на Хонда ще е от полза

    MarekHamsik#17
  14. 14 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 561 Весело

    До коментар [#13] от "v_vassilev":

    Ахахахахахахаха, те по жените ги избират, да.

  15. 15 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 493 Любопитно

    До коментар [#14] от "graham":

    Японският пазар не е за подценяване - едно време Такума Сато го държаха доста време в Хонда. Не че не беше луд японец. Така че не е без значение, че половинката на Дженсън е японка...
    Стискаме палци на Хондите!

    Stef
  16. 16 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 561 Весело

    До коментар [#15] от "stef":

    Ма той Такума тъкмо се научи и те се отказаха от него! Срамота.

  17. 17 Профил на MarekHamsik
    MarekHamsik
    Рейтинг: 308 Неутрално

    До коментар [#14] от "graham":
    да, така е
    представи си, че някой от пилотите беше женен за българка, а колата, с която кара е с български мотор.
    и щеше да е един от най-популярните пилоти в Бг
    и за разлика от Бг, в Япония това води до много приходи

    MarekHamsik#17
  18. 18 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4059 Неутрално

    Радвам се за Бътън,дано Макларън направят добра кола.

    klimentm
  19. 19 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#11] от "graham":

    Рон за Магнусен ли е натискал? Абе за сега май успяват да задържат и двамата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  20. 20 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 2095 Неутрално

    До коментар [#18] от "klimentm":

    Едва ли ще направят за 2015-та. Дано поне задвижат нещата (в прекия смисъл )

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  21. 21 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#19] от "deutschwagen":

    Да бе, те ги задържат и двамата, но Рон явно е претърпял поражение с борда. Беше летял до Дания да се вижда с някакъв милиардер, дето бил съпорт на Магнусен, да търси разни други. Лего обаче казаха не, за останалите разговори не знам как са приключили. Но бахрейнците (Мумталакат) и семейство Оджех са настоявали за Дженсън. Кой пък се е съгласил на една трета по-ниска заплата - и без тва каза, че парите не са толкова важни, когато ще получи шанс да прави онова, което обича. Кевин ще е трети пилот (резервен, тест, дрън дрън) и освен симулатор най-много да има 2-3 дни в кола на тестове. Поредният пилот, съсипан от Макларън. Както и да е, да не почвам, че Денис ми е болна тема и ще стане лошо. : ) Аз се радвам, че Дженсън остава - той е изключителен, превърна се в безкрайно зрял и разумен човек. Беше на 20, когато почна и сега е съвсем различен и е страхотен ролеви модел, ако ще търсим такива из пилотите. Сори, пак стана дълго, ама нали съм дрънкало...

  22. 22 Профил на Woodstock
    Woodstock
    Рейтинг: 229 Неутрално

    [quote#2:"xm..."]Галфоня винаги е искал съотборникът му да е гарантирано втора цигулка.[/quote]

    До коментар [#2] от "xm...":

    Алонсо никога не е искал да бъде първа цигулка - той винаги свири като такава защото, с изключение може би на Хамилтън може би, винаги е имал чувствитено по-слаби съотборници.
    Иначе, правилен ход на Мак-овете! Най-дъртия тандем във Ф1, но, ако стане двигател от Хонда, мисля че ще мачкат всички псевдо шампиони на грида.

  23. 23 Профил на Afca
    Afca
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#22] от "Woodstock":

    [quote#22:"Woodstock"]Алонсо никога не е искал да бъде първа цигулка - той винаги свири като такава защото, с изключение може би на Хамилтън може би, винаги е имал чувствитено по-слаби съотборници. [/quote]

    хмх ама злите езици говорят, че алонсо е имал клауза в договора която да му позволява той да избира кой да му е сътборник.

  24. 24 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Абе ясно е, че Алфонсо е по-добрия пилот от двамата, ама ще се изкефя страшно ако Бътън вземе та го бие през сезона.

    Много ми е противен тоя испанец, просто като персона, не като пилот.

  25. 25 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 782 Неутрално

    До коментар [#12] от "The HunteR":

    Сравнявайки Бътън и Магнусен нека помислим и какво сравняваме. Бътън е много отдавна във формулата, докато Магнусен е абсолютен новобранец. Опитът на Бътън не ме даде кой знае какво предимство. Да не забравяме, че не рядко и Магнусен беше по-бързия на пистата.

    Всъщност тук се превъзнасят по Бътън като пилот, който развивал колата. Честно казано досега не съм видял да е развил някоя кола особено. Може би има някакъв принос в титлата в последната година на Хонда и ако не беше тя, Бътън щеше да бъде лесно забравен от феновете като средно статистически пилот.

    Бътън е не достатъчно амбициозен и "мек" пилот, който е почти опериран от спортна злоба. По-добре да се преориентира към голфа, защото духът на формулата не е в ДНК-то му.

    generator




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK