"Заубер" се премени в синьо и жълто за сезон 2015

Новият "Заубер" е с по-заоблен преден край на носа от останалите болиди

© SauberF1Team

Новият "Заубер" е с по-заоблен преден край на носа от останалите болиди



Заубер" също успя да се включи с представянето на болида си преди началото на първите тестове за сезона 2015 във Формула 1 и изненада с нова цветова окраска.


След разочароващото представяне през миналата година, когато не спечели нито една точка, швейцарският отбор се надява да преоткрие формата си от предишните сезони с модела С34.


"Заубер" заложи на изцяло нови цветови решения. Комбинацията от синьо и жълто заменя бялото и сивото. 




Задвижваната от "Ферари" кола има и чисто нов дизайн на носа с по-заоблен преден край от това, което са показали останалите отбори до момента.


Дизайнерите на "Заубер" са се фокусирали върху три зони за развитие на миналогодишната кола - по-добро представяне в бавните завои, намаляване на теглото и стабилност при спиране.


Отборът има чисто нов пилотски екип за новия сезон в лицето на Маркус Ериксон и дебютанта Фелипе Наср на мястото на Адриан Сутил и Естебан Гутиерес. Ериксен първи ще седне зад волана на започващите в неделя тестове на пистата "Херес".


"Заубер" планира да използва междинна версия за първия тест, която ще включва някои части от миналогодишния С33. Те ще бъдат заменени до началото на сезона в Австралия в средата на март.
 

Ключови думи към статията:

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1085 Весело

    Наистиана са успели -да го направят грозен.
    Явно цвета е пречил за по-доброто представяне.

  2. 2 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 475 Неутрално

    С толкова спойлери, спойлерчета и спойлерченца на носа да се чуди човек как едно време са се оправяли само с един...

  3. 3 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 438 Неутрално

    Токова усилия, време и пари и нито една точка за 2014г.

  4. 4 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#1] от "!D !":

    Защо непременно да е от цвета?

    http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2012/05/fw14b_mans_will_imol_1992.jpg

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#2] от "Волният Ибрик":

    Наричат се крила, или аеро елементи, панели, end plates, fences, vanes
    Някога са се оправяли благодарение на значително по-големите крила, по-широките болиди и по-дебелите гуми. Също болидите са били ниски до земята, с максимално нисък център на тежестта и понякога даже с активно окачване. А от края на 70-те до 1982-ра са имали граунд ефектс, и за бързите писти дори не са имали предно крило!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  6. 6 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4914 Неутрално
  7. 7 Профил на Волният Ибрик
    Волният Ибрик
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#5] от "deutschwagen":

    Я по-добре се върни обратно в часовете по аеродинамика и физика да си изясниш кое точно се нарича крило и колко общо има то с автомобилите.

  8. 8 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1812 Неутрално

    До коментар [#7] от "Волният Ибрик":

    Кажи ми, че се ШЕГУВАШ!!


    И спойлерите идват от авиацията:

    "In aeronautics, a spoiler (sometimes called a lift dumper) is a device intended to reduce lift in an aircraft. Spoilers are plates on the top surface of a wing that can be extended upward into the airflow to spoil it."

    http://en.wikipedia.org/wiki/Spoiler_(aeronautics)#mediaviewer/File:DSCF0645.JPG


    "A modern Formula One car has almost as much in common with a jet fighter as it does with an ordinary road car"

    http://www.formula1.com/inside_f1/understanding_f1_racing/5281.html

    http://www.formula1-dictionary.net/f_w_endplate.html


    Най-много това минава за спойлер:

    http://www.woodview.com/images/spoilers/spoilers_l1.jpg



    "AIRFOILS ARE NOT SPOILERS AND SPOILERS ARE NOT AIRFOILS. Ok?":

    http://oppositelock.jalopnik.com/wings-spoilers-youre-probably-doing-it-wrong-1665312667


    Освен това, във Ф1 е изпозлван и Gurney Flap (https://i0.wp.com/a1.hoopchina.com.cn/attachment/Day_110201/118_3182569_254b1c6c0e7e137.gif):

    http://www.formula1-dictionary.net/gurney_flap.html

    http://2.bp.blogspot.com/-8qS1I-AWBiw/Ub3CCPN5coI/AAAAAAAAHJM/PRwAEZXL15I/s1600/Gurney+2.jpg


    Мале, и от тази тема не рвзбираш и бъкел. Е няма такива неграмотници като по българксите форуми, па чак и със самочувствуие да те пращат на чуилище. А аз само ти давах приятелски съвет. Сега разбрали бе, физик? AIRFOIL! Напиши си го на челото.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук. Разбрах