Съдийската комисия спря правата на Георги Йорданов заради ритника на Моци

Моци не беше санкциониран от рефераза бруталното си влизане

© vbox7

Моци не беше санкциониран от рефераза бруталното си влизане



Съдийската комисия към БФС спря правата на рефера Георги Йорданов, който ръководи вчерашното дерби между "Лудогорец" и ЦСКА (4:0).


Причината за решението е бруталният ритник на Козмин Моци в корема на Стефан Николич в 21-ата минута при резултат 0:0. 


Действията на румънския защитник не само не доведоха до картон, а дори не бяха последвани от сигнал за нарушение. Заради това освен Йорданов със спрени правата са асистентът от близката страна Георги Тодоров и реферът зад вратата Стефан Павлов. 
 

"Подробно разглеждане на съдийството в тази среща ще бъде направено на следващото редовно заседание на съдийската комисия", се казва в съобщението на сайта на футболния съюз. 




Очаква се и реакция от спортно-техническата комисия за евентуално наказание на Моци. Това не е първата грозна проява на румънеца през тази футболна пролет.


Преди месец той беше изгонен през първата част на мача с "Литекс", след което буйства, показа неприлични жестове и не спря да крещи до прибирането си в тунела. Тогава беше наказан само за един мач. 


Коментари (109)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 988 Неутрално
  2. 2 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1974 Неутрално

    важното е, че ЦСКА разбраха от самото начало, че Лудогорец е с 15 играча. Демотивиращо действа винаги

  3. 3 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 988 Неутрално

    За това му поведение впрочем има вина и Сокачев къде се дра като каняк и го превърна едва ли не в национален герой.

  4. 4 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Грешки може да се правят, но не и в полза на Лудогорец. Това е изводът. Този скандален съдия сътвори много глупости още от онова 2:2 на Армията през есента на 2011-та. Продължаваше в този дух, но странно получи награда Съдия на годината. До момента, в който пропусна нарушение на играч на Лудогорец. А такива неща не се прощават.
    Кой обаче е виновен за грешката вчера не е ясно. Главният може и да не види, ако някой му пречи на видимостта. Но поне някой от останалите съдии на терена трябва да види. Има още 5. В такива случаи би било полезно да има записи от комуникациите им.

  5. 5 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#4] от "b_d_s":

    Мда, това очевидно ще да е първата грешка в полза на Лудогорец, м?


    Иначе странна съдийска комисия - наказва съдията и правилно, но за Моци нищо. Ще чакат. Да мине мачът с Левски, а?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  6. 6 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Ясно се вижда как Стефан Николич нарочно налетя на крака на Моци за да му изкара картон. Браво на съдията който не се подведе от провокацията!

  7. 7 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#2] от "stanislavdi":

    Лудогорец е побеждавал ЦСКА и с 10 човека на свой терен. С 10 човека като гост пък е изравнявал. Нека червените се радват, че Лудогорец е бил в пълен състав, че иначе позорът щеше да е троен!

  8. 8 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Чак пък ритник не беше.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Моци заслужава наказание за тази постъпка и трябва да бъде отстранен за някоя друга среща.Това обаче не означава,че ЦСКА играе добър футбол в момента, за да се напъва да става шампион.

  11. 11 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Според мен Стефан Николич трябва бъде отличен с театрална награда Аскеер 2015 !

  12. 12 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#8] от "poijn":

    Щом играч на Лудогорец го прави, значи е зверски шут или изкормване. Ако играч на Лудогорец е ритнат, това е побутване с крак или коментаторите бързо го забравят
    Всъщност, това "бутане с крак" не би било нищо съществено, ако обаче Моци не носеше бутонки. Заради тях се превръща в нещо болезнено и опасно, което задължително трябваше да се накаже. Ефектно се получи защото потърпевшият беше във въздуха и лесно беше отместен.

  13. 13 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#9] от "b_d_s":
    До коментар [#5] от "Darth Plagueis":

    Очаква се и реакция от спортно-техническата комисия за евентуално наказание на Моци.
    ...................
    Повече от това какво да кажат ?
    Спокойно може да бъде наказан на база инфото, което дава видеозаписа, и вярвам, че ще го накажат - беше брутално !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  14. 14 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1865 Весело

    [quote#8:"poijn"]Чак пък ритник не беше. [/quote]
    Баш ритник си бе, а някой спец по бойни спортове да каже точно как се нарича
    Според мен случая не трябва да отнеме на съответната комисия повече от три минути ... колкото трябва да са и пропуснати мачове от това лице Съдията ... да не видиш такъв къч ... ми има добри очни лекари у нас

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  15. 15 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 237 Неутрално

    И какво като му спрат правата!? Следващият чака с трепет да се хареса на началството. Колкото до "гордостта" Моооооци - в следващия мач очаквам от него по-висок отскок и шут в главата на противниковия играч...а като награда за геройството да му построят и втора трибуна!

  16. 16 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1649 Любопитно

    Няма ли да спрат и правата на Моци?!

  17. 17 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#14] от "ь":

    Няма такъв удар в бойните изкуства. Такова изблъскване с крак го има само по филмите и в кеча. Малко прилича на Йоко Гери, но ако беше това, последствията щяха да са други.

  18. 18 Профил на opasno_lud
    opasno_lud
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#15:"b_s_m"]

    И какво като му спрат правата!? Следващият чака с трепет да се хареса на началството. Колкото до "гордостта" Моооооци - в следващия мач очаквам от него по-висок отскок и шут в главата на противниковия играч...а като награда за геройството да му построят и втора трибуна! [/quote]
    А ако после отново вдигне 2-те си ръце с познатата на всички конфигурация от пръсти - трибуна с козирка и пилони, символи на пръстите румънски. А БФС-то може пак да си позатвори очите в познатия си стил.

  19. 19 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 352 Весело

    Софиянци ще правят не корумпиран футбол!
    Глупости!
    Те само концентрират корупцията да зависи само от тях!
    А иначе за едно обикновено нарушение ,ще вдигнат вой.
    Представяте ли си ,ако имаше и най-малка драскотина при това нарушение! !
    А нарушенията със големи наранявания!
    За такива зрители- такъв футбол!
    Футбола ще го оправите като икономиката!
    Ето къде ви отиват парите,които можехте да използвате и за футбола!
    http://www.lentata.com/page_6971.html

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1649 Неутрално

    До коментар [#12] от "b_d_s":

    Знаеш ли,във всичките си постове тук пишеш такива глупости,че ми се повдига....
    Както написах и вчера,вече и на децата е ясно,че " Лудогорец" е подпиран от съдиите.
    Есента на "Армията" ви спестиха два червени картона,нещо,което е записано в доклада.Да не говорим,че Лицето на "Каузата" хвърли топката в лицето на Тони Силва при спряна игра...
    Срещу "Левски", също не показа вда червени картона на Дяков(най-смешния капитан на националния отбор,по-смешен и от Ивелин Попов)и Безяк.За средни пръсти само един мач,за да е на линия срещу "Левски"...Вчера и това.....
    Аз съм цесекар откакто се помня,но никога не съм мразил "Левски",но вече мразя измисленото ви отборче,от което агата ще се откаже при първите трудности...Ти ще се откажеш от "Лудогорец" и ще подкрепяш нова "кауза" от Полски Тръмбеш и ще си извадиш телефона да снимаш Сектор "Г",както вчера да речем,докато аз ще съм си на "Армията" доживот.Да,бихте ни,и в единия,и в другия смисъл.Но отбора ви си остава жалка сбирщина от селяндури,които ритат,плюят и показват средни пръсти абсолютно безнаказано.

    ПП: КТБ фалира и на шефа ви ще му е трудно да си намира "свежи" пари...

  22. 22 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2789 Весело

    До коментар [#8] от "poijn":

    [quote#8:"poijn"]Чак пък ритник не беше. [/quote]

    WARNING!!! TROL DETECTED!!!

    Теб ако така те ритнат, сигурно цяла седмица ще цивриш по медиите, ама нали е ритнатия е момче - значи може. Ех, не ви разбирам вас радикалните феминистки - хем претендирате да сте нещо по, хем показвате че сте нещо по... -зле.

  23. 23 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#4] от "b_d_s":


    [quote#4:"b_d_s"]Кой обаче е виновен за грешката вчера не е ясно. Главният може и да не види, ако някой му пречи на видимостта. Но поне някой от останалите съдии на терена трябва да види. Има още 5. В такива случаи би било полезно да има записи от комуникациите им.[/quote]

    Най-полезното би било да се спре с тенденцията съдиите в България да ги е страх да свирят нещо напълно справедливо срещу даден отбор, който в момента е силния на деня. Така беше и с Литекс, така е сега с Лудогорец. Просто нашият футбол е парад на дерибейщината и феодализма и отражение на цялостната действителност, в която хората, дори и да искат да си вършат работата като хората, не могат. Виждам, че си фен, но уви - случаят Лудогорец, въпреки успешното международно представяне, не се различава много от предишните случаи.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  24. 24 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    [quote#9:"b_d_s"]Съдията не е наказан, а са му спрени правата до изясняване на случая[/quote]


    Не е наказан, но са му спрени правата. Вероятно това е всъщност поощрение. Брилянтна мисъл, признавам!!!


    [quote#9:"b_d_s"] Лудогорец и с Моци и без Моци няма да е много различен срещу "Левски". [/quote]

    Тук си се объркал. За нас дори е по-лошо Моци да бъде наказан. Толкова неадекватен и надценен футболист няма друг в родната А група. Ако го накажат ще играе Терзиев, което е по-лоша опция за нас. Обаче дисциплинарните мислят друго, и ще го оставят. Което е добре за нас - тъпотата винаги вреди на авторите си.

    ПП Абе, защо цялото ти мнение е сивичко? Да имаш идея?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  25. 25 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2789 Весело

    До коментар [#9] от "b_d_s":

    [quote#9:"b_d_s"]Виждал съм обаче подобни ненаказани нарушения, които не се коментират и няма наказани нито съдии, нито играчи.[/quote]

    Дай линк или поне кажи мача. Защото аз съм виждал едно леко подпиране с коляно на Джон Тери при висока топка, за което получи директен червен картон - а даже и не събори играча.

    И аз мисля, че щяхте да биете и с 9 човека (червен на Дяков отново бе спестен). А понеже знаеш, че и аз съм от злобните, дето не си пият хапчетата, бъди сигурен че ще злорадствам, когато пак в Европа минават Дяков и Моци като малка гара и всеки диагонален пас по земя или въздух безпрепяствено стига до нападателя при условие че въпросните двама го покриват. Не знаеш колко се смях на двата гола на Ливърпул, а ако питаш Присмехулник - аз хич не ги харесвам мърсисайдци и исках да паднат. Ама с две левашки грешки в защита Лудогорец им подари равенството.
    Иначе съм виждал играчи за подобно влизане като на Моци срещу Николич да се наказват с 6 месеца - само че аз искам дупката Моци да ви е титуляр в Европа - те така - да си позлобея как или му дават червен в началото на мача или е по-нисък от тревата и го заобикалят като конус на тренировка.

  26. 26 Профил на Дончо
    Дончо
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Какво като му спират правата.
    Другия мач някой друг съдия ще излиже г*за на Киро Голямото Добро Утро.

    http://betube.eu
  27. 27 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2789 Весело

    До коментар [#12] от "b_d_s":

    [quote#12:"b_d_s"]Ефектно се получи защото потърпевшият беше във въздуха и лесно беше отместен. [/quote]
    [quote#17:"b_d_s"]Малко прилича на Йоко Гери[/quote]

    Виждам че поназнайваш нещата - лесно ли според теб се отмества човек във въздуха с лек удар, при положение че дори е засилен напред и има инерция? Ударът бе на много кофти място - особено петата на Моци - добре че отмести играча, че ако Николич се бе засилил малко повече, щеше да получи сериозна контузия.

  28. 28 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    И страничния рефер.Това е безобразие.

  29. 29 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#12] от "b_d_s":

    Какво ревеш бе потурко? Моци изрита ли го в корема? Моци показа ли средни пръсти в Ловеч? Дяков наплю ли Стойчев през есента? Дяков влезе ли с бутоните в глезена на Аниете при последния мач? А Безяк колко пъти трябва да удари някого с лакът? А Кейсара изрита ли Карачанаков?
    От всичките тези случаи санкциониран бе единствено ноци за Ловеч.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  30. 30 Профил на 3аНиЗа
    3аНиЗа
    Рейтинг: 2060 Весело

    "Това не е първата грозна проява на румънеца през тази футболна пролет" - от умората ще да е, много слава, много нещо!

    Коментиране на анализираното, вече...
  31. 31 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 534 Неутрално

    За разлика от вчера,днес защитниците на "каузата" са на амбразурата.Сигурно са получили опорни точки.В изказванията си много приличат на представителите на една "неетническа" партия.Едно просто въпросче към тях и хората от БФС.Какво трябва да направи играч на Лудогорец на мач,за да бъде изгонен?За съдийската бригада е ясно.Ще почиват два-три кръга,докато похарчат едни пари и после пак.

    За мен неясни са две неща:
    1.Още колко пари ще дадат държава и община на Лудогорец?
    2.Колко бързо след като държава и община спрат да помагат,Гела ще се откаже от отбора?

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  32. 32 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#31] от "Чичо Ваньо":

    Хайде сега, едва 6 млн държавна пара е отишла в Лудогорец. нищо работа..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  33. 33 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Да видим как ще процедира сега "европейското" ръководство на Антибиотик Разград. При последната издънка в Ловеч наказаха ноци с парична глоба и последно предупреждение за изгонване. Сега ще го изгонят ли? Ще преименуват ли трибуна ноци?

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  34. 34 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2789 Весело

    До коментар [#32] от "Darth Plagueis":

    [quote#32:"Darth Plagueis"]Хайде сега, едва 6 млн държавна пара е отишла в Лудогорец. нищо работа.. [/quote]

    БМФ го оценяваш на 6 милиона?

    [quote#9:"b_d_s"]изпи ли си хапчетата[/quote]

  35. 35 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#29:"The Dark Prince Of Bankya"]А Кейсара изрита ли Карачанаков? [/quote]

    Я виж пак хубаво кой кого рита там. Аман от промити мозъци, гледали нещо по телевизията. Кейсара там рита топката, не Карачанаков, който я задържа докато е паднал.
    Ти ми кажи с какво наказаха публиката на ЦСКА за хвърлените парчета бетон по играчи Лудогорец и публиката на "Левски" и ЦСКА за маймунските звуци? Футболистите ги остави. Все някой рита някого.

  36. 36 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#31] от "Чичо Ваньо":

    На 40 милиона частни инвестиции, 4 милиона държавна помощ. И ти си мислиш, че от това Домусчиеви печелят???

  37. 37 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#34] от "Deaddark":

    Е, аз говорех само за стадиона...



    До коментар [#36] от "b_d_s":

    На кой му пука колко е частната инвестиция бе? Частна ли е? Частна е.




    До коментар [#35] от "b_d_s":

    Не знам, ама пак да ти напомня, че лошата УЕФА досега е затваряла части от стадион единствено за Лудогорец. Т.е., лошата УЕФА е преценила, че феновете на гората са доста по-неприятни простаци от феновете на Левски и Цска.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  38. 38 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#29] от "The Dark Prince Of Bankya":

    А защо не ревеш за съдийството в последните мача Литекс - Лудогорец 1:0? Никакъв картон за бруталното контузване на Вандерсон. Напълно измислен първи жълт картон за Моци, което го вбеси и направи глупостта за втория жълт. Но в Лудогорец никой не се занимава да коментира съдии и всичко потъва.

  39. 39 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 237 Любопитно

    До коментар [#35] от "b_d_s":

    Чакай и аз да копирам колегата, че нещо се чешеш и отговаряш на въпросите с въпроси. Та отново:
    Моци изрита ли Николич в корема?
    Моци показа ли средни пръсти в Ловеч?
    Дяков наплю ли Стойчев през есента?
    Дяков влезе ли с бутоните в глезена на Аниете при последния мач?
    А Безяк колко пъти трябва да удари някого с лакът?
    А Кейсара изрита ли Карачанаков?

  40. 40 Профил на chris_cornell
    chris_cornell
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Тоя олигофрен с механиката пак се появи. Що не погледаш малко повече футбол, преди да коментираш и вече втори ден да занимаваш хората с тъпотии?

  41. 41 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#37] от "Darth Plagueis":

    УЕФА затвори части от националния стадион заради викове "Цигани" в отговор на викове "Турци сте" от агитката на Стяуа, примесена с фенове на ЦСКА. И тогава на националния стадион имаше 35 000 зрители, повече от цялото население на Разград.

  42. 42 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 707 Неутрално

    До коментар [#39] от "b_s_m":

    Още не е излязъл ходжата да ги призове за вечерна молитва и да спусне новата директива от минарето.
    Я го попитай кой позволява такива условия на сектора за гостуващите фенове? Ако такъв сектор за гости има на Герена или на армията сигурно ще има вой до небесата.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  43. 43 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#37:"Darth Plagueis"]На кой му пука колко е частната инвестиция бе? Частна ли е? Частна е. [/quote]

    Точно така – когато някой направи нещо хубаво, на никой не му пука. Включила се държавата да помогне с 10% от стойността на ОБЩИНСКИЯ стадион, хайде рев до небесата.

  44. 44 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#41] от "b_d_s":

    Колко зрители е имало не виждам какво отношение има към въпроса. Но е нормално - Реал Мадрид са известен отбор, хората идват да ги гледат.
    Приничите за наказанието също не са интересни - имаше ли го? Имаше го. Левски или Цска някога били ли са наказвани по такъв начин? Не. Останалото е просто ляляне...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  45. 45 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4274 Весело

    Еее къде беше, май в Англия си имат хапещия футболист, защо пък и ние да не си имаме ритащият футболист

  46. 46 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#43] от "b_d_s":

    Кое точно е хубавото за обществото от проекта Лудогорец? Да развиваше футбол - добре. Ама не развива. Налага само чужденци. Да имаше школа - има само заради задължението на А гупа - сбирщина от посредствени деца, дето могат да бият Провадия и до тук.

    А за да твърдиш, че помощта е 10% от стойността на стадиона, имайки предвид, че към ден днешен тя е 6млн, то това означава, че проектът за стадион на Лудогорец е за 60 млн. БРАВО!!!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  47. 47 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    [quote#44:"Darth Plagueis"]Колко зрители е имало не виждам какво отношение има към въпроса.[/quote]

    Никакъв Реал Мадрид. Мачът заради който беше наказанието беше срещу Стяуа. И нямаше само фенове на Лудогорец, защото зрителите бяха повече от населението на Разград. Май не схващаш от първия път...

  48. 48 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#47] от "b_d_s":

    Ми честно казано, като гледам, тук никой не ти разбира нико. Това, че не са били фенове на Лудогорец е ясно. Лудогорец има една шепа фенове и като че ли се отказа от идеята да привлича нови. Т.е., Киро Гелата ограничи проекта точно до първото отпадане от Европа.

    А ти очевидно се опитваш да припишеш вината на някой друг за това наказание. Точно както правиш и с нарушението на Моци. А това винаги е грозно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  49. 49 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#46] от "Darth Plagueis":

    Стадионът в момента има терен с отопление, табло, осветление и първи 3 реда на всички сектори. Отборът има най-модерната тренировъчна база в България. Предстои да се постраят още 3 сектора, два от тях по-големи от строящия се. До месец започва ново разширение на базата. Всичко това са частни инвестиции. И мисля бъркам, защото тази инвестиция е над 50 милиона. Точни цифри обаче можеш да изискаш от самия клуб, не да говориш неща, някои от които дори не си виждал с очите си!
    Относно академията – има ли възможност за 3-4 години от 10 годишно дете да направиш играч в мъжкия отбор или все пак ще се наложи да почакаш докато стане на 18 години. Или си открил машина на времето? Относно развитието на академията, може да видиш информация тук: http://ludogorets.com/bg/news/?c=7&i=1318 На 1/4 финал са в Италия само с победи.

  50. 50 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    А тук може да се види какво пишат хората с ампутирана злоба за Лудогорец: http://ludogorets.com/bg/news/?c=1&i=1320
    „Гмурването на Кристияно Роналдо, след което Реал Мадрид изравни от дузпа в София, бе една от най-големите несправедливости в модерния футбол“

  51. 51 Профил на Коле Гурлеф
    Коле Гурлеф
    Рейтинг: 294 Весело

    До коментар [#49] от "b_d_s":

    Бе вие в Разград може да имате всичко,ама нямате като Подуене мач със Столипиново!!!

    Великата Тексаска правда сочи верният път,на младата българска демокрация.
  52. 52 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Гледам ей сега Домусчиев коментира по някакво спортно предаване след мача. Чудя се, някога случвало ли се е да видим един Абрамович, примерно, да го интервюират след мач по английските спортни канали. Докато не се отървем от тоя феодализъм във футбола, това ще е максимума на нашето първенство - един път на 10 години отбор в ШЛ. Не му е работа на Домусчиев да коментира съдии, игри и т.н. Но пък на всеки е ясно, че като демонстрира активно участие, всява страх у съдиите.
    Много хора го сочат като едва ли не единственият честен български бизнесмен, но е видно, че и на него балканщината не му е чужда. Бизнесът му не знам какъв е и как го стопанисва. Разград явно ще му се кланят - футболните фенове са известни продажници, интересно ми е някои от работниците във фабриките му (ако има такива, щото не знам какъв му е бизнеса) какво викат.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  53. 53 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#49] от "b_d_s":

    50 млн за стадион-лего? Що ли Денчо Бояджиев заяви, че цялата инвестиция във всичко ще е 20млн?

    Колкото до академията, прав си, че за 3 години не можеш да изкараш 18 годишни футболисти, или поне не лесно, но Лудогорец вече е на 13 години. И освен това може и да нямаш 18 годишни футболисти заради времето, но ако се занимаваш сериозно със сигурност ще имаш силни 10-12 годишни, а вашит са посредствени. И изобщо не ми давай за пример турнира в Италия, щото и Левски играе там, и също се класира на същия етап - нищо не значещ и не особено силен турнир, както виждаш, аз не се хваля с него.



    До коментар [#50] от "b_d_s":

    Иначе съм силно впечатлен, че като аргумент за играта на Кристияно даваш източник сайта на Лудогорец. А интересното е, че сайтът на Лудогорец дава като изтоник 442, където такова становище няма:
    http://www.fourfourtwo.com/search/content/ludogorets%20ronaldo?page=1

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  54. 54 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2155 Неутрално

    Съдията направи каквото можа.

  55. 55 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    [quote#49:"b_d_s"]Отборът има най-модерната тренировъчна база в България[/quote]


    Това сега го видях. Феноменална база. Два терена и нищо друго. Обаче забележи, имали осветление. С изкуствена настилка доживяхте ли да имате терен? Закрити зали? Поне проект за такива? Единственото модерно ви е фитнеса и съблекалнята. Толкова - Лудогорец държи на красивите картинки, но не и на съдържанието.

    Впечатляващо е и какво е написано за методиката в школата на Лудогорец - първото изречение е за скаутите. Това ясно показва какво развива Лудогорец.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  56. 56 Профил на Neal Oliver
    Neal Oliver
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Някой, ако може да пусне една статистика, колко мача имат Лудогорец в А група и колко дузпи са отсъдени срещу тях в тези мачове. Съответно, колко мач имат в евротурнирите и колко дузпи има отсъдени срещу тях от чуждестранните съдии. Съотношението е направо стряскащо.

    De gustibus et coloribus non est disputandum
  57. 57 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 430 Неутрално

    Включвам се късно и гледам всичко вече около ситуацията с Моци е казано.По-директен червен картон от това едва ли може да има.По-селска проява от страна на Моци,също.Доста е съмнително как и защо петима съдий не пожелаха да го видят? Симпатизирам на Лудогорец,но не симпатизирам на грубите съдийски подпираници.А това вчера си беше такова отвсякъде.Без значение дали Лудогорец пак щяха да вкарат четири,или не.Дано Моци си получи заслуженото наказание!

  58. 58 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4576 Неутрално

    Символично наказание за тази изключително груба съдийска грешка.

  59. 59 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4576 Неутрално

    До коментар [#57] от "spring_va":
    Домусчиевите имат огромно влияние в БФС-то и в частност в съдийската комисия.И занапред Лудогорец ще бъде подкрепян от реферите у нас когато се наложи.За съжаление така стоят нещата в БГ футбола.

  60. 60 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Това,че съдията не е видял не пречи да му спрат правата до края на сезона на Моци.Трябва да има някакво уважение.
    Моци боци се тая това не е джудо.

  61. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  62. 62 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 430 Неутрално

    До коментар [#59] от "bat_plamen":

    Тънките подпирания в световен мащаб винаги са били в полза на "по-силния" и в България това "правило" не прави изключение.Но това вчера беше дебело и грозно!

  63. 63 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1125 Весело

    До коментар [#21] от "popovski31":
    кинтите вече ги намери свинчуга
    лудогорец само за това си участие в шампионска излезна на плюс че има пари и за следващия сезон
    червени и сини фенове от как лудогорец е в а група все предсказват провал на проекта лудогорец все го пращате в селските групи и все ядете пердах
    само не разбрахте че кирчо направи проекта лудогорец за да печели от него и за сега успява
    но вие все вашето си знаете все едно без левски и цска планетата няма да я има напротив много клубове по света фалирват и се закриват но оп света още е на мястото си
    ако се стигне до фалит при вас въобще няма да ми е жал комунизма умря заедно с него умря и цска
    ще ми е жал обаче за левски поне от както е паднал соц блока поне 1 път доказаха че не са боклуци като цска(участието в шампионска лига ) но и те следват вашия пример затова си имат и адвокат борат мустаков

  64. 64 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2789 Весело

    До коментар [#50] от "b_d_s":

    [quote#50:"b_d_s"]хората с ампутирана злоба за Лудогорец[/quote]

    Това значи ли че всички мразят Лудогорец, ама някои са си ампутирали тая злоба и харесват орлите. Е аз съм частично ампутиран - не харесвам само Домусчиев.

  65. 65 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2789 Весело

    До коментар [#61] от "voltaire":

    Бягай под статиите за политика - ти искара цяла България "чорбари" - малко не се ли усещаш или толкова са ти възможностите. Досега всеки коментира Моци, нарушението и съдията, докато не се появи ти да тролиш с политически опорни точки.

  66. 66 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#61] от "voltaire":

    Кво ли е усещането да пишеш тотално неверни неща и да се сблъскваш челно с фактите? Не им е лесно на некои...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  67. 67 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1184 Неутрално

    След дъжд - качулка.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  68. 68 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 534 Неутрално

    [quote#43:"b_d_s"]Включила се държавата да помогне с 10% от стойността на ОБЩИНСКИЯ стадион, хайде рев до небесата.[/quote]

    6 млн. в проект за 20 млн. не са 10%.Или си измислил нова математика?А ревът е защото досега само държавните институции са дали пари.И с тях е построена трибуна "Моци"!!От фирми свързани с Киро Парахода!Ама той Кирчо колкото може да обещае никой не може да даде!

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  69. 69 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#57] от "spring_va":

    Не може да се твърди със сигурност, че това е подпиране. За да е ясно какво е, трябва в БФС и съответните комисии да работят по-добре. Аз лично много се дразня на тази свръх чувствителност към Лудогорец и подминаване на нарушения в полза на други отбори. Според мен не трябва да има значение кой отбор е насреща. Правилата са еднакви за всички. Това вчера естествено, че беше за червен картон. Естествено, че главният може да не го види. Вероятността никой от съдиите да не го види също я има, но не е много голяма. Друг въпрос е допитал ли се е главният до мнението на другите съдии и дали се е съобразил с него. Обаче същият този съдия можете да го видите как е рязал Лудогорец в почти всеки мач. Та той почти няма мач да не е изгонил зелен играч. И нищо от това. Същият този свиреше скандалния мач на Армията 2:2 през 2011. Много ми е мътен и никога не съм го одобрявал, но беше много удобен на всички докато режеше Лудогорец. След първата му грешка в полза на Лудогорец помията полита.

  70. 70 Профил на tak40309320
    tak40309320
    Рейтинг: 251 Неутрално

    Не е въпросът в нарушението. Това е неразумна игра на Моци. Много грубо отношение към играта въобще.

    има хора с много профили, има и профили които се ползват от много хора
  71. 71 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#69] от "b_d_s":

    Когато 2011 ви заклаха, това беше достатъчно добре отбелязано - да ти припомня
    http://www.dnevnik.bg/sport/2011/11/28/1214623_cska_izpusna_ludogorec_i_novakut_shte_zimuva_nachelo_v/

    Възмущението си го имаше тогава. Може би ти е удобно да е само в едната посока?

    ПП спомням си, че баш по това време, ти казах, че Лудогорец не развива школа и ти ми отговори, че има школа, ама трябва да минат години. Същото, което ми отговори и днес, 4 години по-късно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  72. 72 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#71] от "Darth Plagueis":

    Възмущение имаше, но я провери беше ли наказан тогава Георги Йорданов и то за тенденциозно съдийство през целия мач, не за грешки и в двете посоки. Не беше наказан!
    А вчера къде му бяха картоните за нарушенията на футболистите на ЦСКА преди случката с Моци? Надявам се, оценката му да включва и останалите му грешки в мача.
    И отново се връщам на оня мач. Тогава резултатът беше изцяло и съзнателно подменен. Вчера и без тази грешка ЦСКА щеше да загуби, но вместо с 0:4, щеше да е с 0:2. И сега половината тролове нямаше да има за какво да се хванат, за да прикрият позора.

  73. 73 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#72] от "b_d_s":

    Вчера освен Моци, и Дяков беше за червен, не забравяй.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  74. 74 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Малеей, чорбата ноо кофти паднала? Не съм очаквал чак такъв резултат. Да връщат Стойчо докато е време.

  75. 75 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#73] от "Darth Plagueis":

    Нищо вярно няма в това. Дори жълтият на Дяков беше да нещо, което в същата ситуация футболисти на ЦСКА не получаваха нищо.

  76. 76 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#75] от "b_d_s":

    Мхм... ясно. Тогава аз сигурно съм с червени очила...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  77. 77 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 498 Весело

    До коментар [#75] от "b_d_s":

    А най реално ще да е мача да се преиграе, като Лудиягорец играе с 10 човека!!!!!!

  78. 78 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 498 Весело

    [quote#72:"b_d_s"]Вчера и без тази грешка ЦСКА щеше да загуби, [/quote]
    Абе тоя свирчо да беше изгонил садиста ..... пък после "Я КАМИЛАТА, Я КАМИЛАРА"

  79. 79 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1865 Весело

    [quote#20:"Ilia Iliev"]Всеки учил механика , ще ти каже точно какъв е контакта! [/quote]
    Нарушението е факт и си е за червен картон, без значение дали има умисъл в действието! Обясни не на мен, а на Моци някои закони от механиката, който явно е пропуснал повечето часове по физика

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  80. 80 Профил на Stavrogin
    Stavrogin
    Рейтинг: 827 Неутрално

    няма защо да се лъжем - Лотогорец заеха мястото на ЦСКА и Левски що се отнася до съдийска подкрепа, ходя на мачове от 80 - те и много добре помня как съдиите подбутваха двата отбора, лошото е, че за 30 години нищо не се е променило, тоя Моци трябва поне 10 мача да го накажат - жалък плъх

    Отишло едно джудже при Веско Маринов за автограф и му казало: „Г-н Маринов, пораснах с вашите песни“.
  81. 81 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4576 Любопитно

    До коментар [#67] от "grand funk railroad":
    Ами така е направена системата.....................да облагодетелства по-силният/по-платежоспособния/“После съгрешелият съдия бива наказван на принципа "галене с перце".

  82. 82 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4576 Неутрално

    До коментар [#62] от "spring_va":
    ++++++++++++++++++++
    Напълно съм съгласен с тебе.Много грубо беше това подпиране вчера.И занапред съдиите ще подкрепят Лудогорец,защото зелените имат най-мощното лоби у нас.

  83. 83 Профил на rex
    rex
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#61] от "voltaire":

    Хаха, бесепарски трол-левскар. Бахти гнусната мутация.

    Мразим Гоце и Любо Гоцев
  84. 84 Профил на johngoti
    johngoti
    Рейтинг: 425 Любопитно

    До коментар [#4] от "b_d_s":
    До коментар [#8] от "poijn":
    До коментар [#6] от "Fist":

    ето това можеше да стане

    http://football24.bg/novina/144506-futbolist-umrya-predi-godina-sled-udar-kato-tozi-na-moci-sreshtu-nikolich

    тогава ли ще накажат лицето на "каузата"

    Ларнака бие лошо бие .....що щот 7 е добро число
  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2789 Неутрално

    До коментар [#84] от "johngoti":

    Той добре че не му обърна диафрагмата, че докато дойде линейката можеше и на терена да го отърват. Здрави се оказаха плаващите ребра на Николич.

  87. 87 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 696 Разстроено

    Липсата на справедливост трови живота на българина! Абсолютно всички дейности в нашия живот, на тази територия, са покварени и липсва и най-елементарна справедливост, защита и възмездие! Това трябва да се прекрати незабавно, ако искаме да останат и нормални хора в България! Бесен съм!!!

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  88. 88 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1649 Неутрално

    До коментар [#63] от "vesko19":

    Ъхъ,няма ЦСКА и "Левски,"няма проблеми.Но има един малък проблем.И двата отбора са в криза,и националния се срина.От основния състав в САЩ 94-та,само Балъков не е играл в някой от двата отбора.Примерно.
    Пък и другите отбори ще останат без пари,защото парите от ТВ права са основния им приход(който реално дори не изкарват).

    И вземи да пишеш грамотно.Неграмотно написаните коментари са не по-малко дразнещите от тъпите.

  89. 89 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 753 Неутрално

    До коментар [#84] от "johngoti":

    Можеше, ама ако играчът беше от стъкло, дебело не повече от 0.5 мм. Още никой ли не е предложил да съдят Моци за престъпление срещу човечеството? То се вижда, че изпълзяхте от дупките си и подменяте реалната новина, че Лудогорец отново доказа, че е класа над всички в А група. А това, че Георги Йорданов е некадърник и не е показал заслужен картон е ясно. "Качествата" му ги знам отдавна, ама нали все ощетяваше Лудогорец, тълпата му се радваше до вчера. Че имаше и приз Съдия на годината...

  90. 90 Профил на nicks
    nicks
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Няма такава порнография, а после Михайлов се чуди защо хората го мразят.

  91. 91 Профил на Frank Zappa
    Frank Zappa
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    каратека...

    Кандидат за член на ПП Четвърти километър
  92. 92
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2289 Неутрално

    До коментар [#89] от "b_d_s":


    Имам неколко въпроса към теб, пък да видим ще отговориш ли:

    1. Можем ли да говорим , че някой е класа над друг, когато единият може да използва всякакви непозволени средства, а другите не могат?

    2. Играчът, който ти показаха от клипа по-горе, дето е умрял в следствие от подобен удар от стъкло ли е бил?

    3. Ударът на Моци според теб неволен ли е?

    4. Защо според теб мненията са ти изцяло в минуси?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  94. 94 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    А нещо в парични знаци няма ли да ги глобят или само на книга !

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  95. 95 Профил на Ilia Iliev
    Ilia Iliev
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Защо няма да може да гледате класен футбол!
    Защото няма условия и не може да създадете!
    Само с желание не става!
    Истинските неща се достигат с акъл.
    Нещо което не го познавате!
    Всичко върви към дъното , без изключение!
    И разбира се ,че има причина!
    дори и не можете да я видите ,а сте седнали да оправяте и футбола!
    Ще го оправите ,колкото оправяте и икономиката!
    Дори и наивници да ви каже човек,не е обида!

  96. 96 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 1442 Неутрално

    Съдейки по коментарите на някои делиорманци по-горе, явно си имаме нов"Левски-Спартак" - "Сами срещу всички". Срамота!

    CONTADOR GRATUITO!
  97. 97 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Преди малко ми се обади мениджъра на Джеки Чан да търси Моци за дубльор.

    Майтапа настрана, този човек доказа колко е къс пътят от "осанна" до "разпни го". Това беше нарушение не за червен, а за черен картон. Би трябвало да го извадят от футбола поне до края на сезона.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  98. 98 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Нищо... има бъдеще като "съдия" в ММА!

    Свобода за Надежда Савченко!
  99. 99 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1272 Неутрално

    До коментар [#25] от "Deaddark":


    До коментар [#97] от "Mark Twain":

    Всички пропускате едно момче от едно отборче в испания. Май Пепе се казваше играчът, а играе в някакви си реал мадрид. Преди да коментирате за колко време трябва да се изгони играчът ето нещо интересно - тогава изрита с всичка сила на два пъти играча на гостите Хавиер Каскеро в края на срещата, спечелена драматично от неговия тим с 3:2 на „Сантиаго Бернабеу" - наказанието - 10 мача, НО си намерете видеото и вижте какво прави.
    Отделно през 2012 настъпи умишлено по лявата ръка падналия на земята Лионел Меси по време на първия мач от четвърфиналите за Купата на краля - НИКАКВО наказание.

    Няма да си правя труда да ви намирам само за този играч някои от неговите действия та пак да си помислите колко каратистки е ударът на моци и тн. Моци ще бъде вероятно наказан на база видеото - както казах преди чл. 31 от дисциплинарния правилник. Като гледам видеото мисля, че одарът се получи по-скоро случайно отколкото умишлено тъй като през цялото време играчът следи топката, но ударът си е удар.

    Мога да ви намеря още много примери както за изобщо ненаказани футболисти така и за пропуснати нарушения и груби. Никой нищо не спомена за балтията на Галчев дето щеше да счупи краката на наш играч .. ама айде.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  100. 100 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2789 Весело

    До коментар [#99] от "bludniq_sin":

    Пич - не оправдавай касаплъка на Моци с други съдийски грешки - а за Пепе съм казал достатъчно - накратко аут от футбола. А Барса, Реал и Испанския национал са най-гнусно подпираните - шута като на Моци в корема на Йозил остана също не свирен, зверския ритник в глезена на Робен тоже. Но никога не съм бил съгласен с подобна съдийска подкрепа. Да не пропусна Меси и гнусните му ританки през колената.

    Виж и аз сигурно съм пристрастен, ама Галчев като играеше за ЦСКА все треперех да не го изгонят. Така треперя и когато Дяков играе в националния - той там е рекордьор по червени картони за определено време. И по грешки в защита - не че не сме имали и по-слаби от него, ама не са били така дълго налагани титуляри без да заслужават.

    Накратко - Моци е за директен червен и поне десет мача аут. Но явно е привилегирован играч - като Пепе да рита, както бе Пуйол кога остаря и не можеше да бяга вече и само ръгаше като диво говедо, както е КР7 да пада за дузпа, както са Шави и Иниеста да симулират и изкарват картони на противника.

    Да не се повтарям - без Дяков и Моци ще сте много по-спокойни в защита - без страх от червени картони и пропуск на слаби диагонални пасове.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK