Кой и защо запази името "ЦСКА 1948" в червената мъгла

Мъглата около бъдещето на ЦСКА поражда много въпроси, на които засега няма кой да отговори

© Анелия Николова

Мъглата около бъдещето на ЦСКА поражда много въпроси, на които засега няма кой да отговори



Какво би се случило, ако ЦСКА остане без лиценз? Какво ще стане, ако ЦСКА влезе в процедура по несъстоятелност? Колко нови дружества с името ЦСКА ще се появят, кое ще бъде припознато от запалянковците и какво е бъдещето на клуба?


Много въпроси, на които в момента, изглежда, няма кой да отговори. Това е накарало представителя на "Леджеа" за България Георги Георгиев да подаде заявление за запазване на името "ЦСКА 1948". Той твърди, че няма намерение да създава нов клуб, но иска тези въпроси да бъдат поставени и да бъде даден отговор.


"Подадох заявление, което все още се обработва. Ако бъде одобрено, ще държа това име за шест месеца", каза Георгиев пред "Дневник".




"На фона на всички нелогични и непоследователни неща от началото на март смятам, че се опитвам да задам въпроси, които никой не задава", обясни представителят на фирмата за спортна екипировка, с която ЦСКА има договор от три години.


Твърди, че със запазването на името е искал да привлече вниманието и да даде знак, че изведнъж могат да се появят много дружества с името "ЦСКА". В очакване на отговорите не изглежда положително настроен, като цитира поговорката: "Кучетата лаят, керванът си върви."


Георгиев има интерес сегашното дружество ПФК ЦСКА АД да продължи да съществува. Фирмата му има да получава шестцифрена сума от червените. "Имам накърнени фенски и бизнес интереси. Още повече че новите собственици поеха ангажименти още от 9 януари. За тези три години съм работил с много ръководства на ЦСКА, но такова нещо не е било никога", обясни той.


Георги Георгиев очаква потвърждение, че е запазено името "ЦСКА 1948", но твърди, че няма намерение да създава нов клуб

© LAP.bg

Георги Георгиев очаква потвърждение, че е запазено името "ЦСКА 1948", но твърди, че няма намерение да създава нов клуб


Цената на вниманието, което опитва да привлече, е 25 лева. Толкова е платил за заявлението за запазване на името. За него обаче по-важното е какво ще се случи през следващите дни.


Привържениците са разделени между вариантите за обявяване в несъстоятелност, за тръгване от аматьорските нива, за превръщането на "Литекс" в ЦСКА с подкрепата на Гриша Ганчев...


Единият от новите собственици Ивайло Манджуков каза пред привържениците, че иска да се работи по план А - изготвяне и развиване на стратегия за оздравяването на клуба. Минути след срещата с феновете заяви пред журналистите, че за този план е твърде късно и трябва да се мисли за създаването на ново дружество.


Преди дни той и партньорът му Милко Георгиев направиха неуспешен опит да регистрират "ФК ЦСКА" АД.


Ако те все пак създадат ново дружество, защо то да е истинският ЦСКА? И колко други ще се появят? Това е, което вълнува привържениците.

Коментари (77)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1074 Неутрално

    Tръгване от В група! Начисто!

    TAKE THE RED PILL!
  2. 2 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1524 Весело

    Всеки чорбар да си направи свое собствено дружество. 25 лева, кво толкоз...

  3. 3 Профил на Батков-вън
    Батков-вън
    Рейтинг: 500 Неутрално

    Няма вариант В група на чисто - във В група се отива ако нямаш лиценз, но НЕ си фалирал. При фалит и ново дружество - окръжните

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  4. 5 Профил на Пакоджет
    Пакоджет
    Рейтинг: 322 Весело

    Изкуствено създаден, естествено споминал се. Амин!

    "Тоз, който ни освободи, той ще да ни и пороби." Васил Левски
  5. 6 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 741 Неутрално

    [quote#0:"Статията"]Георгиев има интерес сегашното дружество ПФК "ЦСКА" АД да продължи да съществува. Фирмата му има да получава шестцифрена сума от червените.[/quote]

    Значи да очакваме следващия сезон футболистите на ЦСКА да играят голи?

    [quote#0:"Статията"]А ако Манджуков и Милко Георгиев създадат ново дружество, защо то да е истинският ЦСКА?[/quote]

    Няма да е истинският ЦСКА, естествено. Първообразът, оригиналът, ако щете е ЦСКА Москва.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  6. 7 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 5569 Неутрално

    R.I.P.
    Когато се обърне каруцата - пътища много...

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  7. 8 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1229 Неутрално

    Ами,на тези въпроси да отговори ИМ.Къде беше - в Ташкент,Бухара,Самаркант?На екскурзия?Не че няма какво да се види там,но мълчат заедно с Милко,което изнервя допълнително...Всъщност мълчат,защото нямат,какво да кажат и да направят.Нямат пари и двамата.Пред тях двамата,и Титаните,и Томов изглеждат като професионалисти!

  8. 9 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2876 Весело

    Какъв фалит бе? Няма ли да идва микренския исполин? Да не би и той да регистрира някой хомункулус ЦСКА-Латекс напр. Накрая да им направят една група само с ЦСКА-та, да си ритат помежду. Който и да спечели титлата, пишат я на ЦСКА. 32-а, 33-а...Всяка година-шампионска титла. Може да турят едно по-гръмко име, да речем "ЦСКА-шампионска лига", те нали се имат за мега-, ултра-, екстра-, хипер-...

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  9. 10 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1229 Весело

    До коментар [#6] от "majorman":

    "Първообразът, оригиналът, ако щете е ЦСКА Москва"

    Това е толкова вярно,колкото твърдението,че Георги Аспарухов е първият,вкарал гол на " Уембли".
    ЦСКА е наследник на царския офицерски клуб АС 23,а първия гол на "Уембли" вкарва Димитър Миланов-Пижо,Футболист на ЦСКА София(даже вкарва два).

  10. 11 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2876 Весело

    А, да. Президент на тази лига и всички отбори-Сашко. Треньор, агент по трансферите-Стойчо. Почетен член и главен спонсор-Гриша Ганчев. Всички мачове - армията.
    Хем няма драми с "идентитетот", хем победител във всеки мач ЦСКА, Стойчо няма да мрънка срещу съдиите, изобщо идилия.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  11. 12 Профил на vekoven1914
    vekoven1914
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Усети, че умира
    Почна да се клонира..

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  12. 13 Профил на koko65bg
    koko65bg
    Рейтинг: 882 Неутрално

    Георгиев има интерес сегашното дружество ПФК ЦСКА АД да продължи да съществува. Фирмата му има да получава шестцифрена сума от червените.

    Ще получи - 0,000,000,

  13. 14 Профил на mahjongg
    mahjongg
    Рейтинг: 434 Весело

    "ЦСКА Червена мъгла" е добро хрумване за име

  14. 15 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 730 Весело

    Лупи няма ли нещо IPO да спретне, да набере капитал, Челси на Балканите, а-у ?

  15. 16 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 741 Неутрално

    [quote#10:"popovski31"]ЦСКА е наследник на царския офицерски клуб АС 23[/quote]

    Ако това е вярно, то комунистическата армия е наследник на царската армия. Което не е вярно, защото комунистите са положили доста усилия да избият верните на монархията офицери в България.

    А ако отборът от Панчарево не е създаден по съветски модел, то това значи, че изборът на име е някакво невероятно стечение на обстоятелствата, в което аз лично не вярвам.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  16. 17 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 633 Гневно

    Вън МИНДЖУЦИТЕ, Вън МИНДЖУЦИТЕ, ВЪН МИНДЖУЦИТЕ ОТ ЦСКА!

    МИЛКО И ПАМПОРКО, ВИЕ СТЕ СРАМ И СТЕ ПО-ЗЛЕ И ОТ 'ТИТАН'!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  17. 18 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 800 Неутрално

    Това се превръща в едно много голямо фиаско!

  18. 19 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 4016 Неутрално

    Какво би се случило, ако ЦСКА остане без лиценз? Не е това въпросът.Въпросът е защо на ЦСКА не е отнет лиценза.

  19. 20 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5099 Гневно

    [quote#10:"popovski31"]ЦСКА е наследник на царския офицерски клуб [/quote]
    "Царския" ?!?!?
    Само,че на РУСКИЯ ЦАР СТАЛИН
    Как не ви е срам да слагате знак на равенство
    между ЖЕРТВИТЕ - царските до 1945 офицери
    и ПАЛАЧИТЕ - СЪВЕТСКИТЕ ПОДГЪЗНИЦИ
    които В УГОДА НА СЪВЕТСКИЯ СЪЮЗ
    направиха ЦСКА и в София
    НЯМА ДРУГА ДЪРЖАВА извън СССР и България
    в която да има отбор с името ЦСКА
    НЯМА !!!!

  20. 21 Профил на HERMES
    HERMES
    Рейтинг: 679 Гневно

    [quote#10:"popovski31"]ЦСКА е наследник на царския офицерски клуб АС 23[/quote]
    Наследник, ама друг път. Много обичам когато лъжете. Узурпирали сте едно спортно дружество, избили сте управителният му съвет и сте присвоили базите и всичко останало, а после гордо се изкарвате "наследник". Баш сте унищожителите на АС 23. Прочети малко преди да пишеш простотии. Това е все едно да дойда в дома ти, да ти тегля ножа, да присвоя цялата ти собственост и после гордо да се наричам "наследник".

  21. 22 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2876 Весело

    [quote#10:"popovski31"]ЦСКА е наследник на царския офицерски клуб АС 23[/quote]
    На какво основание, моля?
    АС-23 е разпуснат през 1944година. Шампион е на България веднъж и носител на купата два пъти. Кога е създаден ЦСКА, коя година печели първата титла? Малко става македонска работа с "идентитетот". Като не става така, ще го обърнем, та да станем "антички"

    [quote#10:"popovski31"] първия гол на "Уембли" вкарва Димитър Миланов[/quote]
    Този мач между А отборите ли е? Как ли се води в статистиката на международната федерация? Или викаш, "майната и на ФИФА, ние сме ЦСКА".

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  22. 23 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1341 Весело

    До коментар [#10] от "popovski31":

    ЦСКА е наследник на царския офицерски клуб АС 23,:)))))))
    ......................
    А добри джуров и БКП - на царските партии и Буров, например !!???
    Те, царските офицери, които не избиха , изселиха лишиха от Права, мамата им разгониха : Майстори зидари и копачи станаха ...)
    Та не разбрах, и Търновската конституция ли е тази на БКП -гошовата от 1947 година ????
    И самите офицери от АЦ 23- били от червената армия- съветската - ама НЕ знаели , горките :))
    Изпратили ги по лагерите - а пък те били ОСНОВАТЕЛИ на ЦСКА !!??
    Хахахахаааааааа.ааа......

    BIG AL
  23. 24 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1346 Разстроено

    До коментар [#22] от "Николай Колев":
    [quote#22:"Николай Колев"] Малко става македонска работа с "идентитетот"[/quote]
    ---------------
    Не си прав ! , ,
    Освен това най-ново , има и други вписани дружества. Те са:

    "ЦСКА Възраждане" АД - Красимир Георгиев, с Христо Стоичков в съвета на директорите

    "ЦСКА 1923" АД - Аспарух Никодимов

    "ЦСКА Инвестмънт" ЕООД - Александър Тодоров

    "Професионален футболен клуб ЦСКА" АД - представляван от Александър Тодоров; Надзорен съвет - Димитър Якимов, Петър Жеков, Вехби Малкоч, Александър Томов, Петър Манджуков

    А кажи ми сега , като викна :
    Само ЦСКА ! - за кое ЦСКА викам ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  24. 25 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    Кашата около Цска е пълна,защото има огромна камара дългове,няма време и няма пари.Единственото правилно решение колкото и да не се харесва на червената общност е фалит.После се почва на чисто от долните групи,налагат се млади родни играчи и с помоща на хората ,които са обещали да помагат на Цска /без дългове/ може да се върне новия червен тим много бързо в А групата.

  25. 26 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 613 Неутрално

    До коментар [#10] от "popovski31":

    Куриозът е, че вашият клуб, да ЦСКА има и подуенски корени (а не Левски, който е изселен там). Прочетете си историята на клуба - от сливането на кои отбори е създаден.

    И да напомня - кога ще върнете едната титла на "Септември"? Точно за нея - за първата става въпрос.

    А от писанията Ви, избитите царски офицери се въртят в гробовете.

  26. 27 Профил на _1914_
    _1914_
    Рейтинг: 571 Весело

    Различни варианти за спасение се обсъждат, но ми е интересно защо нито един не включва погасяване на задълженията, а всички включват приемственост със старото дружество като например търговска марка, успехи и така нататък

  27. 28 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 872 Любопитно

    [quote#10:"popovski31"]ЦСКА е наследник на царския офицерски клуб АС 23[/quote]
    ...
    И като как точно комунистическия ЦСКА е "наследник" на ЦАРСКИЯ офицерски клуб ?
    В Уикипедия доста подробно е разказано кой кой е, и ето нещо любопитно :
    "След изпадането във втора дивизия управниците на „ЦДВ“ започват да търсят спасение за „Чавдар“ чрез обединяване с друг отбор. Първоначално се водят преговори със „Спортист“ (Хаджи Димитър), но в крайна сметка се споразумяват със „Септември“ (София), който вече си е осигурил промоция във фазата на елиминациите. Решават датата на създаване на отбора да е 5 май 1948 г., а името – „Септември при ЦДВ“"
    ...
    Нищо ново - и тогава с чужд лиценз

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  28. 29 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#25] от "bat_plamen":

    искам само да ти кажа, че същата камара дългове съвсем скоро ще се стовари върху левски разбира се ако някой политик не реши да ги опрости
    Предполагам знаеш колко милиона струва строежа на Герена, които в момента едни строителни фирми "подаряват" на левски
    Така че за някои като 100-годишното тимче всичко може нищо, че се смятате за борци за свобода

  29. 30 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3814 Любопитно

    До коментар [#28] от "роджър":
    ++++++++++++++++=
    И изобщо какво общо може да имат буржоазните царски офицери с простите комуняги,които насила са взели властта у нас с помоща на т.н. "Червена освободителна армия" на СССР?!

  30. 31 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3814 Любопитно

    До коментар [#29] от "petark":
    Наясно съм ,че финансвата ситуация в Левски хич не е розова,но все пак се надявам,че няма да повторим финансовите безумия на Сашо Апашо на "Армията".Последният е огромният виновник за сегашната ситуация в Цска и изобщо се чудя как не е отнесъл заслужено бой от червените фенове .

  31. 32 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    До коментар [#23] от "BIG AL":
    +++++++++++++++++++++

  32. 33 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2876 Неутрално

    [quote#29:"petark"] същата камара дългове [/quote]
    Ми не е същата камара. В Левски се знае колко са. В ЦСКА може и Господ да не е наясно.

    [quote#29:"petark"]в момента едни строителни фирми "подаряват" на левски[/quote]
    Строят с договор за бъдещите приходи. За разлика от вас, дето "всяка заповед е предпоследна". Между другото, тези спрягани дългове дали не се увеличиха със заведеното дело от Трейс. Говоря за изискуемост. А ще се увеличат още, когато загубите арбитража срещу ония двама анонимници в Лозана.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  33. 34 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2876 Весело

    [quote#24:"Чардо"]А кажи ми сега , като викна :
    Само ЦСКА ! - за кое ЦСКА викам ? [/quote]
    Това е идеята. Викаш за ЦСКА.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  34. 35 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#31] от "bat_plamen":

    не го оспорвам, просто ти казвам, че в момента за стадиона на левски се дават едни пари
    кой ги дава, защо ги дава, срещу какво ги дава въобще не е ясно...
    а това според мен не е особено честно спрямо останалите
    Отново най-сериозно ви казвам, че почти всички футболни клубове укриват реалните възнаграждения на футболистите (левски е типичен пример). Съответно се укриват достатъчно сериозни суми към НАП.. някой да се е заел да поразрови нещата защо ли?

  35. 36 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#33] от "Николай Колев":

    не знам доколко следиш финансиране на левски - но до последното ви общо събрание въобще не беше ясно колко точно са ви задълженията добре, че омразният Батков ги преобразува в капитал, въобще не коментирам наличието на онези офшорки, през които се дават част от заемите...
    Строежът на стадиона се извършва по схемата - нашите строителни фирми да помогнат за стадиона срещу държавни поръчки в бъдеще... тая схема с бъдещите приходи я обяснявай на някой друг защо ли точно Тонев се занимава със строителството? защо Бойко Борисов говори за дарения

  36. 37 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2876 Неутрално

    [quote#35:"petark"]а това според мен не е особено честно спрямо останалите[/quote]
    При вас и по нечестния начин не става.
    Лупко просто твърдеше, че всичко е наред, ама не е толкова умел, колкото си въобразявате. Само на приказки го бива(ше). Врътката с нивите е показателна. Да завишиш оценката над десет пъти не е много умно. А и да е едно-две, ама той с всичко така.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  37. 38 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2876 Неутрално

    [quote#36:"petark"]Строежът на стадиона се извършва по схемата[/quote]
    Ама къде са вашите фенове милионери бе. И Гела и Ганчев са чорбета. Що не дават? Манджуков що избяга? Да не би да имат малко пари? Просто нещата вече са на "изуйгащи" и всеки Е6е без да пита.
    Или просто нямате фенове?

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  38. 39 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#37] от "Николай Колев":

    опитвам се да ти обясня, че моделът на финансиране на левски е същия.. престъпен..
    Как не се намери един човек в тая държава, който да разследва как и с какви пари Батков толкова време финансира левски? Кой разумен човек ще разсипе толкова пари в губещо предприятие
    Откъде идват тия пари айде да не си говорим глупости

  39. 40 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#38] от "Николай Колев":

    водиш разговора към махленско ниво не виждам мнението ти по нито един от въпросите, които задавам

  40. 41 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 453 Весело

    Вонин е гневен - значи всичко върви по естествения си път и към логичния си крах. Генно модифицираният със съветски гени орк се изражда в различни клонинги в предсмъртните си мъки - малко преди да отиде там, откъдето беше създаден - небитието...

    Stef
  41. 42 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 853 Неутрално

    До коментар [#10] от "popovski31":

    По повод подобни изключително нагли изказвания бях чел едно много подходящо мнение : " ... Да наречеш ЦСКА пряк наследник на АС - 23 е точно толкова нагло , неоснователно и абсурдно , колкото да наречеш съвременните американци преки наследници на индианците ... " .

  42. 43 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1710 Неутрално

    [quote#29:"petark"]Предполагам знаеш колко милиона струва строежа на Герена, които в момента едни строителни фирми "подаряват" [/quote]

    Колко струва и кои са фирмите, и защо реши, че ги подаряват?


    [quote#35:"petark"] почти всички футболни клубове укриват реалните възнаграждения на футболистите (левски е типичен пример)[/quote]
    Верно ли? Ще го дадеш ли тоя пример?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  43. 44 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5099 Неутрално

    [quote#37:"Николай Колев"]Да завишиш оценката над десет пъти не е много умно. [/quote]
    В действителност - МНОГО НАД ДЕСЕТ ПЪТИ !!!
    ЕДИН МИЛИОН е вписано като уговорена между страните цена в нотариалния акт,с който Лупи купува от името на ЦСКА.
    Например,аз мога в договор да впиша,че плащам 1 милион като цена на една овца,например.
    Това съвсем НЕ ОЗНАЧАВА,че овцата може да е обезпечение за дълг в размер на 1 милион.
    Пази Боже пък за дължими 10 милиона.
    Тези хора,наистина вземат всички за канарчета.

  44. 45 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 710 Неутрално

    [quote#29:"petark"]Предполагам знаеш колко милиона струва строежа на Герена, които в момента едни строителни фирми "подаряват" на левски
    Така че за някои като 100-годишното тимче всичко може нищо, че се смятате за борци за свобода [/quote]
    Не знаем. Очакваме да споделиш колко струва, кои са фирмите които го подаряват, и как точно го подаряват. Сигурно ще приложиш и документ, щото си много печен, много ги чуваш нещата и явно си навътре в джаза

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  45. 46 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#43] от "Darth Plagueis":

    По въпроса за стадиона сме говорили доста пъти да не се повтаряме
    По въпроса за заплатите
    Данни от търговския регистър:

    Левски (разходи за персонал) в млн. лв
    Разходи за персонал (2013): 9415
    Разходи за персонал (2012): 7746
    Разходи за персонал (2011): 6993
    Разходи за персонал (2010): 6526
    Разходи за персонал (2009): 8711
    Разходи за персонал (2008): 4240
    Разходи за персонал (2007): 2317
    ОБЩО : 45 948




    ЦСКА (разходи за персонал) в млн. лв
    Разходи за персонал (2013): 7201
    Разходи за персонал (2012): 10285
    Разходи за персонал (2011): 9535
    Разходи за персонал (2010): 9273
    Разходи за персонал (2009): 9209
    Разходи за персонал (2008): 8343
    Разходи за персонал (2007): 7877
    Общо : 61723

    Нещо да коментираш, за мен разлика от над 15 млн. лв е доста показателна...

  46. 47 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5099 Неутрално

    [quote#38:"Николай Колев"]И Гела и Ганчев са чорбета. Що не дават? [/quote]
    Ами точно тези двамата са примери за това,
    че когато в един клуб НЕ СЕ КРАДЕ
    КАТО ЗА ПОСЛЕДНО,
    само от футбол
    СЕ ПЕЧЕЛЯТ МИЛИОНИ.
    ЗАЩО да дават,че ТАРИКАТИ,
    като САШЕТО томов
    които даже не са им на нивото на тези двамата
    ДА ИМАТ КАКВО ДА КРАДАТ

  47. 48 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 710 Весело

    До коментар [#46] от "petark":
    [quote#46:"petark"]Нещо да коментираш, за мен разлика от над 15 млн. лв е доста показателна...[/quote]
    Ами да. Неустойчо комисионеров добре е облажил.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  48. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 50 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#48] от "The Dark Prince Of Bankya":

    само си спомни кога точно Стойчо беше треньор и погледни за кои периоди става дума
    дали ти прави впечатление разликата през 2007 и 2008г...
    а левски кога игра в шампионска лига? а Томов кога дойде за пръв път в ЦСКА? Какво се е случило с разходите през 2009г. в левски?

  50. 51 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 633 Весело

    По принцип Пешо Кучето държи истинския ФК 1914 с емблема голямо бяло /\ ...

    Батков държи ПФК 1914 АД...

    Така че..вие драги сте наследници на 'ЛС-Спартак' София..не на автентичния Клуб от 1914

    Факт.

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  51. 52 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 904 Весело

    До коментар [#2] от "palav_nik":

    Чорбар, но човек, а не като .....!

  52. 53 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    До коментар [#33] от "Николай Колев":
    +++++++++++++++++
    При нас камарата от дългове е в пъти по-малко т тази при червените и освен това има гласност за прблемите ни за разлика от Цска ,където Сашо Апашо само лъжеше ,че намалява дълговете,а те реално растяха-разликите са очевидни.

  53. 54 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    До коментар [#35] от "petark":
    На мене ми е ясно,че тимовете у нас масово укриват част от заплатите на футболистите,за да могат да плащат по-малко данъци.А з ситуацията на "Герена"относно новата трибуна..........там работата е много "дебела",защото няма логика просто ей така една фирма/"Магистрали Черно Море"/ да строй на вересия.

  54. 55 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 904 Неутрално

    До коментар [#16] от "majorman":

    БНА произлиза от т.н. от Вас царска армия! А не е някаква новосъздадена! Офицерите и до 1956 г. в мнозинството си са завършили Военното на Негово Величество ВУ! И след тази година има известен брой, които остават на служба!
    Колкото и да Ви е яд ЦСКА продължава традицията от времето на царството военните да имат спортни клубове!

  55. 56 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 284 Неутрално

    До коментар [#54] от "bat_plamen":

    разбира се, че няма ...
    върви плавен преход за промяна на собствеността - към кого
    вие си знаете
    но едно ще ви кажа пак - няма безплатен обяд на този свят
    и не е въпрос на брой фенове милионери
    а става дума за бизнес интереси и пари - за много пари, за влияние и власт!

  56. 57 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3814 Неутрално

    До коментар [#56] от "petark":
    ++++++++++++++++
    Съгласен съм с твоето мнение.Явно нещата на "Герена" отиват към смяна на собствеността и Батков ще си ходи.А със сигурност има доста хора,които искат да използват футболен клуб Левски /същото важи и за Цска/пред обществото ,за да може да "поизлъскат" имиджа пред обществото.

  57. 58 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2420 Неутрално

    До коментар [#51] от "Вонин":

    Тони много добре знае как Левски 1914 е бил закрит през 1969г. - играчите и ръководителите избити. Спартак МВР взема името и се преименува на Левски - така вече новият Левски е 1969-до днес.


    До коментар [#42] от "zle_platen_trol":

    Виж по-горе - Левски 1969 е също толкова правоприемник на Левски 1914 - колкото ДС и МВР имат общо с хората преди преврата 1944-та.

    [quote#42:"zle_platen_trol"]По повод подобни изключително нагли изказвания бях чел едно много подходящо мнение : " ... Да наречеш ЛЕВСКИ 1969 пряк наследник на ЛЕВСКИ 1914 е точно толкова нагло , неоснователно и абсурдно , колкото да наречеш съвременните американци преки наследници на индианците ... " . [/quote]

  58. 59 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 741 Неутрално

    [quote#55:"SSmart"]Колкото и да Ви е яд ЦСКА продължава традицията от времето на царството военните да имат спортни клубове! [/quote]

    Може да продължава традицията военните да имат спортни клубове, но не може да се смята за налседник на царски клуб! Така както Гошо Тарабата и Тато продължават традицията от времето на цар Борис 3 България да има диктатор (защото личния режим на царя на практика е диктатура), но не го наследяват като монарси.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  59. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  60. 61 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2420 Неутрално

    До коментар [#59] от "majorman":

    Виж какво значи монархистична република - същото като полупрезидентска република в тъпото уики. Има монарх, има съвет (царя не е вся и всьо), както е било у нас.

  61. 62 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1710 Неутрално

    До коментар [#46] от "petark":

    Т.е., това, че при вас се дават неадекватни заплати е проблем на Левски?
    И да, за стадиона сме говорили доста пъти и не съм виждал аргумент от твоя страна, с който да си защитиш теорията.
    Трибуната ще се изплаща от приходите от нея. Нещо против?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  62. 63 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1710 Неутрално

    До коментар [#51] от "Вонин":

    Само дето той лекичко загуби делото...



    [quote#58:"Deaddark"]Тони много добре знае как Левски 1914 е бил закрит през 1969г. - играчите и ръководителите избити. Спартак МВР взема името и се преименува на Левски - така вече новият Левски е 1969-до днес.
    [/quote]

    Бъркаш събитията и то драстично. Избиването е било след 44та. А закриването на клуба - 85та.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  63. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 65 Профил на vangelov.v
    vangelov.v
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#10] от "popovski31":
    До коментар [#55] от "SSmart":
    Вие двамата сте наследници на Георги Атанасов. Голям майтап сте момчета.

  65. 66 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 633 Весело

    До коментар [#65] от "vangelov.v":

    И аз, и аз съм, и мен ме пише пряк наследник на Г(точка)А(точка)

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  66. 67 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1289 Весело

    [quote#10:"popovski31"]ЦСКА е наследник на царския офицерски клуб АС 23[/quote]
    Да, да, те и ЦСКА (Москва) си имат подобна история, в която може да проследиш корените им чак до Вехтия завет...

  67. 68 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#17] от "Вонин":

    докато се надуваше балона нямахте против да харчите чужди пари, да не плащате на играчи, като някой си иска парите, да бъде обиждан, а сега Минджовците били виновни. Смях в залата.

  68. 69 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#10] от "popovski31":

    ами прекръстете се, какво мърсите Атлетик Слава със срамното комунистическо четирибуквие

  69. 70 Профил на vangelov.v
    vangelov.v
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#66] от "Вонин":
    ХА-ха, оккк

  70. 71 Профил на vilian
    vilian
    Рейтинг: 404 Неутрално

    Според закона за Пълна и необратима декомунизация,който се подготвя в момента - ЦСКА трябва да бъде закрит.

  71. 72 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Гледайте си отбора на доносника Тара,който е гонил американски шпиони по нивите.Какво ви касае ЦСКА?Това дали ще има ЦСКА засяга единствено неговите фенове.Мен не ме касае дали ще носите фланелки с надпис ВИС-2 или собственик ще ви е руският мафиот Чорни,обявен за заплаха за националната сигурност от три български правителства.

  72. 73 Профил на Чичо Ваньо
    Чичо Ваньо
    Рейтинг: 525 Весело

    До коментар [#27] от "_1914_":

    След като дълговете на Гърция надхвърлиха 500 милиарда евро, надвисна реална опасност от фалит на страната! Управителния съвет на Гърция обмисля няколко варианта за спасение на лиценза. Вариант "А" - да се смени името на Гърция и да стане Византия. Така новата държава няма да плаща дълговете, но пък ще запази историята, успехите, традициите и цветовете на знамето. Все още се търсят законови вратички за реализирането на този сценарий. При неуспех има и вариант "Б" - Гърция да се слее с Кипър и новата държава да се казва Гърция Кипър (например). Седалището първоначално ще бъде в Никозия, но после ще се премести в Атина. Естествено новата държава Гърция Кипър ще продължи да се състезава в Европейския съюз, а Кипър ще запази базите си, но ще изпадне в Евроазиатския съюз. Новата държава ще поеме само активите, но без пасивите на старата и така заобикаля закона. Феновете на старата държава ще припознаят новата и така ще се започне начисто. Има и вариант да дойде султана на Борнео и да налее едни 500 милиарда заради черните очи на гърците, но той за сега е малко вероятен, въпреки че самия султан заяви, че взима Гърция във вторник (бел. ред. вчера) и веднага е готов да плати първите 100 милиона. По този вариант усилено работи бившия президент Александрис Томос - Спасителос. Независимо от това, какво ще се случи фенклубът на Гърция в Солун излезе с декларация до медиите, където се казва: "Независимо от ченгесарско-хитлериските опити на синия Евро съюз, независимо от геноцида, който се води вече 25 години над нашата страна, Гърция ще пребъде и отново ще бъде "убиецът на евроимперийте"! Ние сме побеждавали три действащи империи - Бавария, Англия и Саксония! Нека говедата македонци да се пукат от яд! Бихме ги шест поредни пъти, ще ги бием още шейсет! Да живее Гърция Кипър и напред Гърмейци!"
    Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна. ))

    П.С. Не съм автор,но е много идейно!

    "Проблемът на света е,че глупавите са самоуверени,а умните се колебаят."Бъртранд Ръсел
  73. 74 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1085 Неутрално

    До коментар [#73] от "Чичо Ваньо":

    развесели ме

  74. 75 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Твърди се, че феновете на ЦСКА били 2 млн. Да изключим половината, които може би не могат да заделят и 1 лев - деца, ученици, безработни, пенсионери (но не със зелени чорапи!), социално слаби и пр. Все пак ще останат 1 млн. фенове. щом толково обичат ЦСКА - да дарят по 20 лв. (нищо работа - един що-годе приличен обяд) и да платят борчовете.

  75. 76 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#10] от "popovski31":

    Несъмнено. А Георги Димитров е наследник на ген. Луков(

  76. 77 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 904 Неутрално

    До коментар [#59] от "majorman":

    "Атлетик Слава 23" никога не е бил "царски" клуб! Бил е подпомаган от Министерството на войната! Факт!
    Историята започва още на 28 октомври 1923 г., когато клубовете „Атлетик” (създаден през 1910 г.), „Слава” (създаден през 1916 г.) и Офицерски спортен клуб се обединяват под наименованието Офицерски спортен клуб „Атлетик Слава 1923” или за кратко АС-23 под патронажа на Министерството на войната, което му осигурява екипировка. През 1931 г. отборът печели първенството на България, през 1941 г. – Националната купа, а през 1944 г. – и 1-ва Софийска дивизия.

    С дейното участие и по инициатива на Михаил Михайлов от ръководството на „Шипка” (София), както и на други деятели на шипченци, АС-23, „Шипка-Победа” и „Спартак” (Орландовци) (бивш „Цар Борис III”) се обединяват и образуват клуб „Чавдар”. Обединителният протокол е съставен на 9 ноември 1944 г. в София от представители на временните ръководства на клубовете „АС-23”, „Спартак” и „Шипка-Победа”.

    „Чавдар” играе с небесносини копринени екипи. За негова база е определен стадион „Атлетик парк” в Борисовата градина. Физическата подготовка на играчите в „Чавдар” се води от боксьора тежка категория Константин Николов-Замората, който подготвя и „Септември при ЦДВ” през 1948 година. „Чавдар” не се представя успешно във футболния шампионат на Софийска област, въпреки че печели плакета „Народна войска” през 1944 г. През 1945 г. е шести, през 1946 г. заема 5-то място, а през 1947 г. завършва 10-ти и изпада във Втора дивизия. Веднага след това, с активното съдействие и по идея отново на бившия функционер на „Шипка” Михаил Михайлов, който работи в Министерството на отбраната, към „Чавдар” се присъединява Централният дом на войската (ЦДВ) и от този момент нататък (15 февруари 1948 г.)
    След изпадането във втора дивизия управниците на „ЦДВ” започват да търсят спасение за „Чавдар” чрез обединяване с друг отбор. Първоначално се водят преговори със „Спортист” („Хаджи Димитър”), но в крайна сметка се споразумяват със „Септември” (София), който вече си е осигурил промоция във фазата на елиминациите. Решават датата на създаване на отбора да е 5 май 1948 г., а името – „Септември при ЦДВ”. Новият отбор участва в първенството на мястото на „Септември”. На финала „Септември при ЦДВ” среща „Левски” и след загуба с 1:2 в първата среща и победа с 3:1 във втората печели първата си титла.

    В своя първи сезон в новосъздадената „А” Републиканска футболна група „Септември при ЦДВ” завършва на второ място. За треньор на отбора е назначен Крум Милев.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK