"Червената общност" окуражи Божков да поеме ЦСКА и поиска държавата да помогне

Васил Божков се оказа предпочитаният нов собственик на ЦСКА

© Красимир Юскеселиев

Васил Божков се оказа предпочитаният нов собственик на ЦСКА



Миноритарни акционери и представители на привържениците на ЦСКА се срещнаха с Васил Божков, за да обсъждат бъдещето на клуба.


След повече от три часа "представителите на червената общност" излязоха с декларация в подкрепа на връщането на Божков в клуба. Той управлява ЦСКА до идването на Прамод Митал през 2007 г. 


Те също така поискаха държавата и БФС да помогнат за реализирането на "социалния проект" ЦСКА, като това да се случи в А група.




"Днес на срещата представители на цялата червена общност, която се обедини около подкрепата си за г-н Васил Божков и предлагания от него бизнес модел за устойчиво развитие", се казва в декларацията, разпространена след срещата в офиса на "Нове холдинг" на ул. "Московска".


"Цялата общност разчита на подкрепа от държавата и БФС за реализиране на вариант за участие на ЦСКА в А група. Очакваме един от най-големите социални проекти да получи адекватна подкрепа, така както са се ползвали и се ползват други клубове за успех в спорта", допълват присъстващите на срещата.


Сред хората, които бяха при Божков, беше председателят на сдружението "ЦСКА Завинаги" Александър Чакмаков, бившият член на управителния съвет по времето на Александър Томов Иван Ченчев, бившият председател на Централния фенклуб Димитър Ангелов-Дучето и други.


Към 12 часа в офиса на "Нове холдинг" се появи и Дидие Щосел. Управляваната от него "Нова броудкастинг груп" излъчва българското футболно първенство в каналите си. Той обаче не е бил на срещата за ЦСКА.


Един от присъствалите на срещата, пожелал да остане неназован, заяви за "Дневник", че предстои да бъдат разгледани различните варианти около това как Божков ще придобие ЦСКА. Единият е да вземе акциите от Ивайло Манджуков и Милко Георгиев, другият е настоящото дружество да фалира и да се създаде ново дружество, а третият е да се получи припознаване с друг клуб.


Масовото посещение на хора, свързани с ЦСКА и представляващи голяма част от водещите фенклубове като "Офанзива" и "Енималс", на практика означава, че "червената общност" би припознала като ЦСКА клубът, който Божков ще ръководи. Това има пряко отношение към договора с Министерството на младежта и спорта за базите, тъй като министър Кралев няколко пъти заяви, че при фалит на сегашното дружество базите ще бъдат дадени на онзи клуб, който феновете подкрепят.


Голямата цел пред Божков била да изгради стабилен клуб, който да се ръководи правилно и до голяма степен да зависи от себе си. Инвестициите на бизнесмена в ЦСКА щели да зависят от това в коя група ще играе отборът.

Ключови думи към статията:

Коментари (106)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1971 Весело

    Общи приказки.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  2. 2 Профил на Beyond
    Beyond
    Рейтинг: 1034 Неутрално
  3. 3 Профил на avtomatix
    avtomatix
    Рейтинг: 8 Неутрално

    стига с тая държава да помага... помогнете си сами първо тогава искайте друг да помага. само хленчите

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  4. 4 Профил на ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    Рейтинг: 576 Любопитно

    Ма държавата как ще помогне - като опрости едни 10 милиона И МОИ пари? Някак не съм съгласен...

    Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...
  5. 5 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Разчитали държавата да помогне - разбирай да се забравят едни 10-11 милиона задължения към НАП. Нагли са наследниците на шумкарите. Едно време дядовците им мандри обираха, те сега искат държавния бюджет да завлекат.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  6. 6 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    Ако държавата ще помага, то и аз съм навит да взема един отбор.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  7. 7 Профил на swinging_pigs
    swinging_pigs
    Рейтинг: 367 Гневно

    Ако управлява ЦСКА,както фирмите си...ами догодина пак Фалит.
    Малко печалба от черно тото и ариведерчи фенове.

  8. 8 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#0:"наследник на шумкар"]Цялата общност разчита на подкрепа от държавата и БФС за реализиране на вариант за участие на ЦСКА в А група.[/quote]В наредбите за лицензиране на футболни клубове за професионален футбол, държавата не фигурира като участник в процеса. Фигурират само Лицензионната и Апелативната комисия. И двете комисии отказаха да дадат лиценз на Септемврийско знаме.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  9. 9 Профил на ЛЕВСКИ СОФИЯ 681
    ЛЕВСКИ СОФИЯ 681
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Цялата циганска общност застава зад петолъчката!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  10. 10 Профил на alieng
    alieng
    Рейтинг: 418 Неутрално

    симпатизирам на цска, но тази агония трябва да приключи сега. да се започне на чисто, без явни и скрити задължения, независимо от коя група. да се катурне хранилката и схемата за източване и в клуба да останат само хора, които наистина милеят за него.

  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4320 Разстроено

    "Цялата общност разчита на подкрепа от държавата и БФС за реализиране на вариант за участие на ЦСКА в А група. Очакваме един от най-големите социални проекти да получи адекватна подкрепа, така както са се ползвали и се ползват други клубове за успех в спорта"

    Това не е достатъчно! Аз предлагам държавата да плати всички дългове и да направи този "голям, социален проект" пожизнен шампион на България!

  12. 12 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 682 Любопитно

    Под какво форма точно?

    Пак само общи приказки.

    Очаквам: МиМ да платят и разсрочат за лиценза сега.

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  13. 13 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    За мене ВБ си прави и малко ПР. Ангажиментът му е общо взето "готов съм да участвам, ако ми излезе без пари", завоалирано зад евфемизми, за да има възможност да каже "аз исках, ама...".

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  14. 14 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 880 Неутрално

    поиска държавата да помогне
    ----------------------------------
    Аре къш, оправяйте се.

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  15. 15 Профил на vekoven1914
    vekoven1914
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Пак искат държавна бозка ама партията-майка не може вече с декрет! Научиш ли новороденото си отроче като през 1947, че като се окаля ще го обришеш и пак ще го върнеш при другите, вечно умирисано ще те дърпа за крачола пак да го бришеш.! Аман от радините вълнения на комунистическото квазимодо с петолъчката..

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  16. 16 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1034 Гневно

    Един от най-големите мафиоти в България и държавата трябва да спасяват ЦДНА! Идва ми малко много!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  17. 17 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Ако държавата и бфс допуснат септемврийско знаме да започне начисто в А група, всеки един отбор може да си поиска поне десетина милиона лева държавна помощ.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  18. 18 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    "да помогнат за реализирането на "социалния проект" ЦСКА"

    така де... тук всичко е казано достатъчно.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  19. 19 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Обсъждайте си с агент Тара как се гонят американски шпиони по нивите и не се занимавайте с ЦСКА.Има си хора,които да мислят за този отбор.Няма нужда привърженици на отбора на Държавна сигурност да казват какво ще стане с ЦСКА.Подайте някое доносче-там ви е силата.Както през 1994г,когато ЦСКА би Ювентус подадохте донос начело с онова безформено човече от Синият тръст.

  20. 20 Профил на Цайко
    Цайко
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    "Червената общност" окуражи Божков да поеме ЦСКА и поиска държавата да помогне
    =========
    Бе щом искат държавата да помогне, значи наистина са червена общност. Дето се вика - дайте да дадем. Па и нагли на всичкото отгоре.

  21. 21 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    ЦСКА "Бански старец"
    ЦСКА "Симитлийско знаме"
    или ЦСКА?
    Без пари толкоз!
    И като излезе едно решение на БФС, че няма как да стане, или може, ама ако...(и там пише едни лоши неща), ВБ ще даде заден и...до там.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  22. 22 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Те също така поискаха държавата ,...... да помогнат за реализирането на "социалния проект" ЦСКА,...)
    ....................
    А бе ей , и АЗ искам държавата да ми ПОМОГНЕ - никакви данъци да не плащам, поне 10 години !!!! :))
    И на Божков ли да 'помага' държавата !!??? Толкова ли е социално слаб ???
    Съвсем за канарчета ни правят от "червената общност ""..
    ИСКАМ социален проект за МЕН - за 20 - есе години !! По- беден съм от божков :)))

    BIG AL
  23. 23 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    [quote#12:"Вонин"]Очаквам: МиМ да платят и разсрочат за лиценза сега. [/quote]
    Едва ли в тоя случай Божков ще остане в играта.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  24. 24 Профил на gruntig
    gruntig
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Държавата може ли да ми помогне че имам едни фишове...

  25. 25 Профил на vekoven1914
    vekoven1914
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До ком.19..къде в България е имало държавна сигурност през първата световна война бре другарю каскет? Това,че вашата родилка с указ е въвела ведомствения модел няма нищо общо с синята идея, а вашата онази съветската с петолъчката винаги е била да сте знаменосеца на комунистическия напредък и затова се превърнахте в уродливия хибрид, мъртво роденото чудовище на франкенщайн

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  26. 26 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Тук тактиката клин-клин избива не виждам, как ще помогне. Вярно, че при Божков ЦСКА се изглеждаше по-добре, но тогава и повечето отбори бяха на по-високо ниво. Проблемите са системни и, ако сме честни, Божков не е част от решението им.

    Клубовете са средство за лично облагодетелстване чрез черно тото и пране на пари. Докато полиция и прокуратура не си свършат работата, футболът ни ще си остане полу-проесионален, полу-футбол и откровено престъпен.

    И последно, моля феновете да не се засягат, но както пада нивото на футбола, така ми се струва, че пада нивото и на агитките, които сякаш стават придатък на футболната и политическа мафия.

    generator
  27. 27 Профил на dan1
    dan1
    Рейтинг: 367 Неутрално

    "Към 12 часа в офиса на "Нове холдинг" се появи и Дидие Щосел" - Защо се споменава факта, след като изрично след това се казва че не е бил на срещата за ЦСКА...
    Но пък и този Дидие много ги обикаля наш'те "бизнесмени", няма ли си шеф на рекламата?

  28. 28 Профил на paolo51
    paolo51
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Тия хора не разбраха ли,че каквито и да е богати мутрогени и ДС-агенти да дойдат, пак ще фалират, зашото мисленете им е такова - кражбата е водещата цел. Показателно е,че отново искат държавата за помощник. Нали така най-лесно се краде. А на такива патриоти като Мусолини, пардон Дучето не знам защо изобщо им се дава постоянно трибуна. Някой в същност знае ли от какво се издържат такива люде?

  29. 29 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 719 Гневно

    ""Те също така поискаха държавата и БФС да помогнат за реализирането на "социалния проект" ЦСКА, като това да се случи в А група.""

    а 20-те милиона данъкоплатецът да плати, а?

  30. 30 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Ако Божков беше в пандиза - което е нормално, ако бяхме нормална държава - можеше нещо социално да МУ се измисли :цигари, инд. телевизор, посещения от синове и снахи - по- често ...
    Камо грядеши- накъде отиваш ПАК , Българийо ??
    МАФИОТИТЕ - социално да ПОДПОМАГАШ !!!???
    Тези , които участваха в ОГРАБВАНЕТО на цял един народ ???
    И не влезоха в пандиза !!!???

    BIG AL
  31. 31 Профил на ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    Рейтинг: 576 Любопитно

    Добре де, аз пак не разбирам, като наистина милеят за каузата си, защо милионите (или дори стотици хиляди да са) привърженици не отделят по 10-15 лева на година и да започнат от групите - така хем и отбор ще може да се обиграе, хем и като се върнат в А група, ще имат и относително добър бюджет? Защо драпат непременно да са в А група на момента? Явно има едни други интереси, които и след това фиаско ще останат скрити за тях, и пак ще търсят виновен в лицето на филанкишията...

    Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...
  32. 32 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Въпросния безБожков дължи на държавата милиони отмъкнати левове и стотина годии пандиз.Нема нужда да му се финансират глезотиите от бюджета...Даже е време бюджета да се финасира от конфискация на иманетата му.

  33. 33 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 719 Неутрално

    абе, а аз друго да питам, нещо конфликт на интереси няма ли да има, собственикът на Еврофутбол да държи отбор, ми тва е като собственикът на Уилям Хил да държи и Арсенал ????

  34. 34 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 572 Весело

    ГАВРА С ТРУП >>> АЙДЕ, НЕ ОСТАНА ... ЩЕ ИМА ЗА ВСИЧКИ ...

    1914 / 88
  35. 35 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1971 Весело

    Бе важно е, че ги е оКУРАжил.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  36. 36 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 572 Весело

    До коментар [#19] от "kermit":

    ПЕТОЛЪЧКАТА ЩЕ СИ Я ПРИПОЗНАЕТЕ ЛИ ЗА НОВОТО ЧЕТИРИБУКВИЕ ??!?

    1914 / 88
  37. 37 Профил на aramissss
    aramissss
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Тоя безБожков е същият дребен тарикат ,дето всяка вечер ви "тегли" числа с НАРИСУВАНИ/???????/ топки от нарисувани сфери.!!!!!
    ШМЕКЕРИЯ на н-та степен.Пред погледите на корумпетата от Комисията за хазарта.Честито на вечния печеливш.

  38. 38 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Аз съм цесекар, но ако държавата помогне, на ЦСКА или на Лупи ще помогне? Ако беше така всеки ще иска държавата да помогне за "социалния му проект".

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  39. 39 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3038 Неутрално

    Защо пък не вземат да го разтурят тоя измислен отбор и да им се свършват мъките...! Мине се не мине и с ЦСКА ни занимават!
    И без ЦСКА ще се съмне утре...!

    Бивш tww09306483.
  40. 40 Профил на Реформатор Пръмов
    Реформатор Пръмов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    В Подуене доносниците нито за миг да не забравят, че те също дължат на държавата милиони.
    Сумата е по-малка, защото са укривали реалните доходи.
    Тъй, че да не се правят на девици и точно от тях уроци по морал не приемаме.

  41. 41 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    Мисля си, че много хора подценяват дъртия Манджуков и неговите връзки.

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  42. 42 Профил на Реформатор Пръмов
    Реформатор Пръмов
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#39] от "tww09306483":

    Никой не те е накарал насила да четеш тази статия.
    Даже е чудно, защото при вас ситруацията е същата но там процесите се развиват подмолно.

  43. 43 Профил на georgi nikolov
    georgi nikolov
    Рейтинг: 560 Неутрално

    ФИФА и УЕФА категорично забраняват намеса на държавата във футболните дела. Не само участниците ни в ЕКТ ще изгърмят башка нацтима в и без това злополучните евроквалификации ами и на БФС ще му теглят текмето. Справка, Индонезия на последният конгрес на ФИФА.
    Всичко ми изглежда към него момент като оня тарикатски лаф.
    Човекът взе парите, каза ще гледаме да видим и ми се обади в петък да ти кажа кога пак да се обадиш.
    Умрял кон не рита.
    Фалирай!
    Закривай!
    Гуменковата лига.

  44. 44 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#1:"Николай Колев"]Общи приказки. [/quote]
    Никак не са общи приказки, става дума на кой държавата ще даде базата. Правителството многократно каза, че тя ще е на този клуб който феновете признаят за наследник на ЦСКА при фалит и т.н. Така че въпросът е много важен, накъде клуб без стадион?

    Манджуковите направиха опит да си осигурят тази изключително важна подкрепа като купиха Дучето и хората около него, известно време феновете им се връзваха на лъжите за "план А, план Б и т.н." за спасяване на ЦСКА но както виждам все пак успяха да се ориентират, че Манджукови нямат никакво желание за спасяване ами искат да закрият ЦСКА и да докопат каквото е възможно от наследството и базата.

    Ако някой има възможността да помогне на ЦСКА това са Божков и Гриша Ганчев, заедно или поотделно. Въобще не коментирам личните им качества, и двамата ми понамирисват на мафия, говоря за пари и организационен опит.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  45. 45 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    [quote#44:"Fred"]Манджукови нямат никакво желание за спасяване ами искат да закрият ЦСКА[/quote]
    Въпросът е, ако дъртия е разчитал да си вземе парите, без да плаща повече и разбере, че все пак трябва да даде, за да може и да вземе, какво ще предприеме. Да кажем, че има предимството да е собственик на истинското ЦСКА и просто трябва да направи неща, които да охладят амбициите на други хора. Има и друг логичен въпрос, какво може да направи държавата за Божков, което не може да направи за други "комбинатори"?

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  46. 46 Профил на alderweireld
    alderweireld
    Рейтинг: 1291 Весело

    Държавата изля 5 милиона за трибуна Моци, 1 милион за Черно море, незнайно колко в секАтора, плаща тока и водата на Георги Аспарухов, издържа цялото Берое... не може така.

    Споко, ЦСКА не иска и не е искал финансова помощ от държавата. Ама тва страха е голяма работа

  47. 47 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#41:"Николай Колев"]Мисля си, че много хора подценяват дъртия Манджуков и неговите връзки. [/quote]
    Естествено, те едни тъпи боклукчиии и толкова години им се разчистваше наследството та какво остава тези.

    Тепърва ще видим какво означава "безвъзмездно прехвърляне на акциите" и още много неща. Защото спокойно могат да кажат /а и го очаквам/ "Ето ти акциите без пари ама тук има едни 7 млн лв сме дали записани като заем, а тук 800К евро глоба от ФИФА, и още 5-6 футболисти не им е платено на клубовете...".

    Така че без фалит май няма да мине, трябва да се изчисти иначе ще се влачи с години, имаме опит с това.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  48. 48 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1129 Весело

    До коментар [#12] от "Вонин":

    "Под какво форма точно? Пак само общи приказки."

    Не се притеснявай.Приказките са общи за пред
    медиите.Всичко ще се оправи.Още тази сутрин писах,че Божков е 100% вътре.Довери ми се

  49. 49 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    До коментар [#25] от "vekoven1914":

    Не го вкарвай в размисъл, че ще му стане нещо. Васко Колев бил ги топил на Ювентус, сметай...



    [quote#40:"Гътю"]Сумата е по-малка, защото са укривали реалните доходи. [/quote]
    ХАХАХАХХАХАХ

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  50. 50 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 1971 Неутрално

    Възниква и един технически въпрос. Колко време е нужно, за да стане "калимерата"? Защото на 15.06. трябва да е ясен състава на А-група. Отделно, какво правим с Локо (Сф)? Гигов какво прави? Той няма лиценз, а пък мястото му дава право за ЕКТ. Ако уредим ЦСКА, той няма ли да има основание да реагира?

    * ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание
  51. 51 Профил на nicks
    nicks
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Ако беше нормална държава тоя клуб да е фалирал отдавна.

  52. 52 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#45:"Николай Колев"]Има и друг логичен въпрос, какво може да направи държавата за Божков, което не може да направи за други "комбинатори"? [/quote]
    Божков направи днес големият удар като привлече феновете на своя страна. Гледам дори Дучето бил там, с голям интерес ще наблюдавам как ще се опита да се качи от потъващият на новият кораб. Впрочем доколкото знам навремето Божков поставил изричното условие този да не му се мярка пред очите.

    Така че каквото и да прави Манджуков реално днес той загуби възможността да създаде отбор подкрепян от феновете на ЦСКА, наследник на ЦСКА. И който и да го подкрепя няма начин да не разбира и отчита това.

    Остават дребните мръсотийки от рода на пари за плащане, търговската марка, акции и т.н. Дребни но достатъчно болезнени. Които обаче лесно се елиминират с един фалит и започване на чисто. Играчите добре го разбират и вероятно ще се спазарят, по-добре малко отколкото хич.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  53. 53 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3038 Неутрално

    До коментар [#42] от "Гътю":

    При кои нас?

    Бивш tww09306483.
  54. 54 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2049 Весело

    Те също така поискаха държавата и БФС да помогнат за реализирането на "социалния проект" ЦСКА, като това да се случи в А група.Абсолютни глупости.Вече са социален проект,да не ги чуят от"Левски"и те ще станат социален проект.

  55. 55 Профил на s0f1a
    s0f1a
    Рейтинг: 213 Неутрално

    важното е да се спаси клуба

  56. 56 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 678 Весело

    От "разпни го" до "осанна" за един ден! И Черепа стана много популярен като Лупи. Ама съм твърдо против държавата да помага на Лудогорец, Левски, Берое, ЦСКА, Локо или Торпедо Борован дори.

    Още по-смешно в случая е, че същата тази "червена общност" преди месец скачаше, че държавата подпомага Лудогорец.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  57. 57 Профил на johngoti
    johngoti
    Рейтинг: 309 Весело

    До коментар [#49] от "Darth Plagueis":

    васето доносника ли ....и не само на ювето портеше ...и на шефилд за Буш дет ви правеше.....муш абе стара порта си е васето и жалка

    Ларнака бие лошо бие .....що щот 7 е добро число
  58. 58 Профил на ungeheuer
    ungeheuer
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Блякс, Божков иска да купи чист клуб и да го нарече цска, и феновете му правят поклони. Отвратителна картинка.

  59. 59 Профил на journey
    journey
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Аз, като представител на държавата, не съм съгласен от моите пари да се дават на тези мошеници.

  60. 60 Профил на SSmart
    SSmart
    Рейтинг: 787 Неутрално

    До коментар [#16] от "grand funk railroad":

    А кога държавата даде безвъзмездно базите на вашия любим клуб не Ви дойде множко, нали?

  61. 61 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Всички изкат да живеят в нормална държава,но и в същото време гледат как да заобиколят законите.А ми за това няма да живеем в нормална държава.

  62. 62 Профил на marker
    marker
    Рейтинг: 653 Гневно

    "...поискаха държавата и БФС да помогнат за реализирането на "социалния проект" ЦСКА..."
    И Васил Божков ли е "социално" слабия, та държавата да помага! Ега ти нахалството.
    А като е бил социално слаб ЦСКА, заплатата на Стойчо социална помощ ли беше?
    Ми да се наредят на опашка тогава и Локо и Левски...
    Фалит и започване на чисто от окръжните.

  63. 63 Профил на alderweireld
    alderweireld
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#62] от "marker":

    Фалит означава, че държавата няма да си вземе парите, вие нали от това се притеснявате. Или не беше това?

  64. 64 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4095 Неутрално

    До коментар [#3] от "avtomatix":
    +++++++++++++++
    Напълно съм съгласен с твоето мнение.Държавата ли е виновна за трагичното състояние на Цска,че да помага............?!

  65. 65 Профил на carpypd
    carpypd
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Много заблуден народ има тук, ей. Особено синята половина веднага ревнаха как щели да опростят 10 милиона лева дългове към НАП. Изобщо не става въпрос за опрощаване на дългове. Нито е редно, нито е морално. Помощ от държавата означава най-накрая да се реши въпроса с базите и да се отдадат на концесия за 30 години или колкото позволява закона.Тази държавна помощ е напълно достатъчна черепа отново да се върне.

    А относно кой бил шумкар, комунист и т.н - вижте кой управлява 1914 и тогава коментирайте. Агент Тара и агент Николай защо не ги коментирате?

  66. 66 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Защо ЦСКА да е "социален проект"? Да не би да набират за играчи безработни и др. социално слаби? Да хванат "Мътивир" Ихтиман и за заплати ще им стигат 200-300 хиляди на година, а не близо 1 млн. месечно.

  67. 67 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 418 Весело

    Един от присъствалите на срещата, пожелал да остане неназован, заяви за "Дневник", че предстои да бъдат разгледани различните варианти около това как Божков ще придобие ЦСКА.
    Единият е да вземе акциите от Ивайло Манджуков и Милко Георгиев, другият е настоящото дружество да фалира и да се създаде ново дружество, а третият е да се получи припознаване с друг клуб.

    Ето как изглеждат трите варианта за придобиване на ЦСКА от Божков:
    1. Първи вариант - купува акциите на Манджуков и Георгиев и приготвя 25 млн. на момента (ако разсрочва ще се трупат лихви) и поне по 6-7 млн. годишно за следващите 2-3 години.
    2. Втори вариант - фалит и ново дружество изключва оставането в А ПФГ.
    3. Трети вариант - припознава се незаконородено. Въпроса е - коя в случая ще бъде е.аната страна.

  68. 68 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    До коментар [#60] от "SSmart":
    [quote#60:"SSmart"]А кога държавата даде безвъзмездно базите на вашия любим клуб не Ви дойде множко, нали?[/quote]

    Моят любим клуб е Славия.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  69. 69 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1460 Неутрално

    До коментар [#68] от "grand funk railroad":

    Като отпаднат другите три "гранда", Славия ще стане любим клуб на цела сф... Щото нема да има на кой да ходят

  70. 70 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2918 Гневно

    А червените фенове не искат ли държавата да направи ЦСКА служебен шампион за следващите 100 години и да се задължи да купува всяка година по 10-ина играчи от ранга на Меси, Дрогба Ибрахимович, Пеле и Гаринча?
    Както и да предостави на всеки червен запалянко безплатни билети за всички мачове от Шампионската лига?
    Бафти нахалитета!!!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  71. 71 Профил на Депутат 241
    Депутат 241
    Рейтинг: 2918 Неутрално

    "А" окръжна група!
    Въпросът е как ще бъде спасена емблемата, която е заложена в НАП. Очаква се търг за нея да има през септември, когато изтича срокът на залога, който е 2 г.
    Без име, без емблема, без стадион, без екип...
    Амин!

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  72. 72 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#54:"chicago514"]Вече са социален проект[/quote]
    Удавник за сламка се хваща Смешно е разбира се но тя фенската маса /но от този болезненият краен тип които са се събрали там/ не е много по трезвата оценка на ставащото.

    [quote#58:"ungeheuer"]Блякс, Божков иска да купи чист клуб и да го нарече цска, и феновете му правят поклони. [/quote]
    Не по-гадно например от Ботев когато спонсор му беше Цветан Василев с крадените от КТЛ пари. Всъщност аз не мога да се сетя за нормално финансиран отбор в БГ, точно ТОВА е големият проблем че футбола беше превзет от хора с мръсни пари. Всичко останало е следствие. Това обаче няма как да се обясни на ултрасите, те искат любимият отбор да играе и да побеждава независимо чии и какви са парите.
    [quote#56:"majorman"]От "разпни го" до "осанна" за един ден! И Черепа стана много популярен като Лупи.[/quote]
    Всъщност по-интересното е че все пак прозряха за Манджуковите. Така че пътеката е обратната, "от осанна към разпни ги". Защото там дълбоко бяха нагълтали въдичката. Но колкото повече минаваше времето толкова повече лъсваше, че от тях спасение няма да видят. И в паниката се хванаха за Божков. Наистина смешно, същите тези които го прогониха от ЦСКА с викове "мафиот" сега пълзят на колене пред него. Но както казах от ултрасите ум не чакам, къде по-тъпи изпълнения съм виждал, онова с фланелката беше върхът.

    В цялата история интересно ми беше на чия страна ще застанат "ЦСКА Завинаги", това са сериозните хора в ЦСКА, тези които дават парите за ремонтите на стадионите. Досега се държаха неутрално но на дистанция от Манджуковите, днес вече се определиха. Не може да се отрече, че Божков е много по-високо ниво от Манджуков/Инджов, перфектно си проведе операцията и им измъкна властта с памук. Пълни аматьори са в сравнение с него.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  73. 73 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    [quote#72:"Fred"] Не може да се отрече, че Божков е много по-високо ниво от Манджуков/Инджов, перфектно си проведе операцията и им измъкна властта с памук. Пълни аматьори са в сравнение с него. [/quote]
    Каква "власт" те тресе и теб?! Хайде иди ти да се нагърбиш с придобиването на клуб с десетки милиони дългове. Много малко футболни клубове в света имат бизнес организация, която да носи печалби на собствениците. Така че, Васил Божков в крайна сметка ще отчете загуби от второто си идване в ЦСКА, а да се говори за "власт" е просто не на място.

  74. 74 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    [quote#66:"georgievp"]Да хванат "Мътивир" Ихтиман и за заплати ще им стигат 200-300 хиляди на година, а не близо 1 млн. месечно. [/quote]
    В интерес на истината, издръжката на клуб от златната среда във В група струва между 35 и 50 хиляди лева на година. Ако не вярваш, питай кмета на с.Варвара, Пазарджишко, чиито тим "Балкан" е вече втора година в Югозападната В група.

  75. 75 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    До коментар [#67] от "georgievp":

    Грешката ти е че стриктно се придържаш към буквата и духът на правилниците. А има нещо което се нарича "политическо решение". Правят го всички, дори най-богатите и демократични държави, Too Big to Fail според теб точно по духа и буквата на законите ли е? Така че в момента умуват как точно да стане, кой да е прецаканият и колко.

    Божков не го мислете, в тази ситуация той определя правилата, съвсем лесно може да каже "Такива дългове не мога да поема, започваме на чисто". Манджуковите свършиха мръсната работа да убедят хората че друг начин няма така че Б. пристига на метеното.

    Да ама БФС не иска защото първенството се скапва, ТВ проекта на Домусчиев не иска защото без тези двубои приходите спадат, най-важното партиите не искат защото феновете ще озвереят а наближават избори. Така че в момента мъдруват как да намерят обтекаемото решение и най-важното, размият отговорността. Той Лечков си го каза "Изпълком но в РАЗШИРЕН състав, и друг път сме го правили". Размиване на отговорността както ви го обясних.

    А тук някои се надяват на ФИФА която щяла да ги разнищи нашите. Коя ФИФА, прогнилата от корупция и тресяща се от скандали?

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  76. 76 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    До коментар [#60] от "SSmart":

    По-безвъзмездно дадени бази от тия в Борисовата градина и в Панчарево няма никъде.


    [quote#75:"Fred"]Грешката ти е че стриктно се придържаш към буквата и духът на правилниците. А има нещо което се нарича "политическо решение".[/quote]

    ХАХАХАХАХАХХ.. ето това обяснява и изборът на отбор и политическия избор.. Какво тук са някакви си правилници, ние сме ту биг ту фейл....

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  77. 77 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално



    До коментар [#72] от "Fred":

    Заради така наречените "фенове"ЦСКА е в това положение.Не харесаха Божков,че бил левскар и бил продал титлата на подуенци.После не им харесаха и титаните,които първоначално даваха доста средства за отбора.Истината е че повечето мръсотии ги направи дебелака ,кой знае защо наричан Дуче.

  78. 78 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7583 Неутрално

    И защо държавата трябва да плаща за далаверите на Томов и сие.ЦСКА да не е държавна фирма,че ние да я спасяваме.

  79. 79 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#76] от "Darth Plagueis":
    Преди години испанското правителство изкупи за стотици милиони евро базите на Реал Мадрид.След това познай какво стана с базите-срещу символичен наем на тях тренират футболистите на Реал Мадрид.Това ако не е държавна помощ.

  80. 80 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    До коментар [#79] от "kermit":

    Какво е ставало преди години и то в Испания си е проблем на испанците. Тук се газят родни правила и се ощетява нашата държава, не испанската. Така по-ясно ли е?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  81. 81 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    До коментар [#76] от "Darth Plagueis":

    Като си решил да намесваш политиката по-хубаво си погледнете тъмновиолетовият н@сран з@дник. Хич не върви на привърженик на партия съюзила се с откровен мафиот като кмета на Хасково да ми говори за морал. И впрочем никъде не одобрявам такова "политическо решение", просто обяснявам реалностите в милата ни татковина та като се правят прогнози да се мисли и за тях.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  82. 82 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1398 Неутрално

    До коментар [#81] от "Fred":

    Мафиотите си ги гледай при вас - ченге, партиен секретар - мафиот. И така до край. Както вече казах - личи ти и от избора. Правила да има, ама да са само за другите, за нас не важат. Да ви се и комунягите нефелни...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  83. 83 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#77:"kermit"]Заради така наречените "фенове"ЦСКА е в това положение.[/quote]
    Откровено казано не мога да се сетя за културни фенове, и от другите отбори са такива. Впрочем аз такива ги наричам "ултраси" не фенове, трябва да се прави разликата и разграничават от нормалните хора.

    Незнайно защо на такива клубовете им дадоха огромна власт, май че само Домусчиев засега държи здраво юздите в ръцете. Но Дучето е отвратителен, спор няма и има голяма вина за станалото, и сега и в миналото.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  84. 84 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#82:"Darth Plagueis"]Мафиотите си ги гледай при вас - ченге, [/quote]
    Хаха, да ти кажа ли агентурното име на собственика на Левски, ти май от тях беше?

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  85. 85 Профил на avalon2468
    avalon2468
    Рейтинг: 423 Неутрално

    , както го е казал патрона им генерала от партизанския отряд Чавдар,Добри Джуров:"Армейският спортен клуб беше и остава носител на комунистическият морал и един от символите на успеха на комунизма и Народната власт. “ —в. Земя 1992,интервю с ген. Добри Джуров.“

  86. 86 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#82:"Darth Plagueis"]Мафиотите си ги гледай при вас - ченге, партиен секретар [/quote]
    Ако ще говорим за партийни секретари погледни първо в собствената градинка при Вожда ви. Той си има една такава партийна секретарка за жена, спастрила от скромната пенсия 150,000 лв в банката на мафията. И щерка на хонорар 30,000 лв МЕСЕЧНО пак в същата банка на мафията, тя май че надминава по заплащане топ ченгето Доган. И Вожда ви с влог пак в банката на мафията който го измъкна в нарушаване на законите, и партийната субсидия на влог пак в банката на мафията... Точно вие ще ми говорите за морал.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  87. 87 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#80] от "Darth Plagueis":

    А не се ли ощетява българската държава когато футболисти,получаващи заплати по 20 хиляди лева се осигуряват на 200 лева?Точно така лъжеха държавата от един клуб от квартал Подуене.

  88. 88 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    До коментар [#85] от "avalon2468":

    Абе по едно време Левски имаше за шеф онзи от МВР, мисля г-л Солаков беше. Знаеш ли, все пак предпочитам армейски генерал пред милиционерски. Така че по-полека с миналото.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  89. 89 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#73:"GreenEyes"]Така че, Васил Божков в крайна сметка ще отчете загуби от второто си идване в ЦСКА[/quote]
    Зависи от варианта, не е единственият "плаща 20-30млн" както си го представяте. Твърде умен ми изглежда да се вкара в такъв капан.

    А властта си е власт независимо дали ще ги плати или няма милионите. Просто казвам, че без скандали и фенове пресрещащи пред телевизията както го почнаха Манджуковите тихичко и незабелязано само за седмица ги неутрализира. То акъл се иска и да избереш подходящият момент и подходящият начин.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  90. 90 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#83] от "Fred":

    През 2003г ходих на мача с Галатасарай.Доста фенове нямахме билети.И от турската полиция казаха,че няма проблем да си купим билети за други сектори от касите на стадиона и с тях да влезем в нашият сектор.Искаха само до касите да отидат няколко наши представители,за да се избегнат сблъсъци с турските фенове.Естествено отидоха Дучето и неговите дружки.Продадоха поне 1000 билета на цена от 10 долара-по тогавашният курс бяха 20 лева.Само че бяха закупили билетите за 1 милион турски лири,равняващи се на 1 лев-т.е продадоха ни ги 20 пъти по-скъпо.Оттогава това прасе не мога да го гледам.

  91. 91 Профил на avalon2468
    avalon2468
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#88] от "Fred":

    тъй, тъй де....нямате равни - комунистическата прическа, каскет, мисъл и словоред не можеш да объркаш...поздрави тавариш генерал....

  92. 92 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    До коментар [#91] от "avalon2468":

    Отново номер от наръчник на агитатор, "Като не можеш да намериш аргументи започвай с личните нападки".

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  93. 93 Профил на avalon2468
    avalon2468
    Рейтинг: 423 Неутрално

    До коментар [#92] от "Fred":

    успех в лечението тавариш....бъди силен, комунистическата медицина е помогнала на мнозина от вас...

  94. 94 Профил на Angel Dobrev
    Angel Dobrev
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Всички коментари ги прочетох, рядко писах минус, дори на отявлени и пристрастни подуенски пастирчета поставих някой и друг плюс, но на колегата под №75 - Фред, поставям с чиста съвест най-големия П Л Ю С!!!!!!!!!! Най-разсъдливият коментар, без изхвърляне, без щурави емоции. Обаче ми се ще да приключа края на този постинг с един призив, който всъщност е повторение на коментара ми за разгрома на псевдонационалите в контролата с Турция. КРАЙ НА ПРОФЕСИОНАЛНИЯ ФУТБОЛ И ЗАВРЪЩАНЕ КЪМ АМАТЬОРИЗМА, ЩОТО ЯВНО ТОВА Е МНОГО СКЪПО СОЦИАЛНО " ПРОЕКТЧЕ" НА ИЗТЪРБУШЕНАТА НИ ДЪРЖАВА / проф. д-р на мед. науки кардиохирирг от световна величина - Александър Чирков / и аз не съм съгласен да давам нито левче за ритнитопковци с ранг на профита , ОПСССС лапсус, ПРОФАНИ ВЪВ ФУТБОЛА... Защото те не дават нито стотинка за мене. Цесекар съм от 5-годишна възраст, когато ЦСКА е създадено през 1948 г., но на мене ми идва в повече да гледам какво става с тоя клуб. Баста!!! Да почват от Б окръжна група и да вървят нагоре, ако искат да се докажаттт.

  95. 95 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#74] от "GreenEyes":

    Така е, но това би означавало за вечни времена в аматьорския футбол. Много са примерите за отбори, които спокойно могат да оглавят някоя от В групите и да се изкачат в Б група, но не искат. Освен това все пак ще става дума за софийски отбор. Макар че и ЦСКА Варвара не звучи зле.

  96. 96 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#75] от "Fred":

    Това би могло да мине преди 3-4 години. Но тогава т.н. "фенове" бяха зомбирани от Лупи и не искаха да си дадат сметка накъде отива работата.

    Умишлено поставям "фенове" в кавички. За десети път казвам - ако наистина толкова обичат отбора си да бяха събрали по двадесетина лева и да платят борчовете, вместо да висят на стената на плача на Московска.

  97. 97 Профил на georgievp
    georgievp
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#87] от "kermit":

    За това не сте прав. Има максимален доход, върху който се правят вноските - за ДОО и здравни, независимо от брутния размер на заплатата.

  98. 98 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    До коментар [#94] от "chichkovuychev":

    За плюса благодаря но за Б окръжна група съм силно скептичен. Не е невъзможно, самият Божков си оставя отворена вратичката с изказването "финансирането ще е в зависимост от групата", просто мощно лоби работи в другата посока, иска силно ЦСКА в А група.

    Причини много част от тях съм изброил, поне една важна от тях е, че отборът почва да носи истински приходи чак когато започне да играе в международните мачове, а Б окръжна група означава поне 2-3 години забавяне и само разходи докато дойде този момент. Малцина в БГ са собствениците, треньорите и играчите готови на такова дългосрочно усилие неплатено при това.

    Относно разходите да се успокоят всички, на практика където и както да играе ЦСКА те ще са едни и същи за държавата. Тези 10млн за НАП и други от подобен тип ги забравете, държавата никога няма да ги види. Нали искате фалит, ами при него държавата ги губи. Останалото по отборът се поема от собственикът, частните дългове да си сърбат попарата които са ги давали, да са мислили когато са ги давали.

    Единствено остава желанието за справедливост, да се види виновният наказан. Ами няма и няма да има справедливост в нашата държава, не сте ли го разбрали още? Ежедневно ще ви издерат очите къде по-огромни нарушения и не ви правят впечатление, точно при ЦСКА ще се задейства справедливостта.

    Пък и кои виновни ще бъдат наказани и как от това че ЦСКА ще е в Окръжна Б група? Манджуков, Томов, кой? Хич не им дреме на тях от това. Единствено играчите с качества ще загубят от спадането на нивото на съперниците но при фалит на ЦСКА те просто ще разтрогнат договорите. Така че накрая просто остава дребничкото удоволствие на фен на друг отбор "Ето чорбата къде я натикаха, пада им се на тях".

    Без да се замислят че всички са един дол дренки, че и те не са застраховани. Защо никой не се сеща за Локото, те не са чорбари, нямат Сашо Апашо начело, не са им изпразвали касата с големи заплати треньори и играчи пък вижте как излетяха. Няма отбор който да е застрахован.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  99. 99 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 1636 Неутрално

    [quote#96:"georgievp"]ако наистина толкова обичат отбора си да бяха събрали по двадесетина лева и да платят борчовете, вместо да висят на стената на плача на Московска. [/quote]
    То и толкова полза от висенето им, безумни идеи и хаос.

    Абсурдни са желанията привържениците на един отбор да определят собственика, треньора и играчите, не знам някъде в нормалният свят това да го има. Могат да си ги обсъждат колкото си искат но с това свършват и правата им. При нас циркове, фланелки събличат и подобни.

    Единственото обяснение което виждам за необичайната власт която им се дава е, че за някои задкулисни сили са удобни да прокарват желаното, лесни за манипулирани са.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  100. 100 Профил на GreenEyes
    GreenEyes
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    [quote#89:"Fred"]А властта си е власт независимо дали ще ги плати или няма милионите. Просто казвам, че без скандали и фенове пресрещащи пред телевизията както го почнаха Манджуковите тихичко и незабелязано само за седмица ги неутрализира. То акъл се иска и да избереш подходящият момент и подходящият начин. [/quote]
    Както и да е...За мен е важно ЦСКА поне малко да си върне от блясъка от времето на Божков (друг е въпросът какъв е Божков, за Абрамович да не говорим). За Блясъка от 70-те и 80-те години на миналия век да не говорим, други времена, други нрави.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK