"Ауди" ще влезе във Формула 1 през 2018 г. със спонсор "Ред бул"

Логото на "Ауди" ще блесне след три години във Формула 1

© Reuters

Логото на "Ауди" ще блесне след три години във Формула 1



Германският производител на автомобили "Ауди" е близо до финализиране на сделка с "Ред бул" за влизане във Формула 1 през 2018 г., твърди списание "Ауто билд". 


"Ауди" ще е основата на отбора, а "Ред бул" ще бъде главен спонсор. 


Говорител на "Ауди" не потвърди информацията на списанието, според която остава само да се положат подписи. Сделката вече била одобрена от ръководството на компанията. 




Преди няколко дни анализаторът на Би Би Си Еди Джордан обяви, че концернът "Фолксваген", под чиято шапка е и "Ауди", е близо купуването на отбора на "Ред бул". Сегашната новина на "Ауто билд" потвърждава неговите твърдения.


Джордан твърди, че "Фолксваген" ще използва собствени двигатели и ще използва целия натрупан опит на "Ред бул" в изграждането на болидите.


Докато настъпи този момент, "Ред бул" ще премине на двигатели на "Ферари", тъй като ще се раздели с досегашния си доставчик "Рено". Казусът с французите бил решен още преди няколко седмици.


"Ред бул" и "Фолксваген" разговарят повече от година и моята информация е, че основите на сделката по продажбата на отбора са договорени", каза Джордан.


"Когато "Фолксваген" поеме отбора, той ще стане четвъртият голям производител на автомобили във Формула 1, а "Ред бул" ще продължава да се наслаждава на добро позициониране като основен спонсор", добави той.


Само преди няколко месеца "Ауди" отрече информацията, че има интерес да влезе във Формула 1. От своя страна "Ред бул" от известно време търси начин да излезе като собственик на отбор заради проблемите с "Рено" и слабите резултати.


Ако новината се потвърди, това ще е голям триумф на председателя на борда на "Фолксваген" Мартин Винтеркорн в битката за влияние в ръководството. Според Джордан той се е договорил с шефа та "Ред бул" Дитрих Матешиц и неговия съветник Хелмут Марко.


Двете компании си партнират и в световния рали шампионат, където пилотите на "Фолксваген" отново доминираха.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (109)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на gembirdkz
    gembirdkz
    Рейтинг: 728 Любопитно

    Винаги ми е било интересно защо Кока кола нямат болид във Ф1.

  2. 2 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    А не! Това по-добре да си остане слух.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  3. 3 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    Ауто Унион имат стари традиции, но за какво им е рартньорство с компания като ред бул?

  4. 4 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2062 Неутрално

    Ауто Унион имат стари традиции, но за какво им е рартньорство с компания като ред бул?

  5. 5 Профил на Павлин Кралев
    Павлин Кралев
    Рейтинг: 409 Весело

    Германците малко по малко превземат и този спорт
    http://iconomicabg.blogspot.bg

    http://iconomicabg.blogspot.com
  6. 6 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 638 Весело

    Преди СВ 2 Ауто юнион са били яка конкуренция с Мерцедес....ама сега Фолксваген ще даде пари само ако им останат след като си платят глобата в САЩ за софтуерни хитрувания..
    ПС То може да се окаже , че всички я имат тая програма ама са гепили само ФВ...

  7. 7 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    То хубаво, че Ауди ще взязат във Ф1 и ще си сложат емблемката на болида. Но мен ме интересува повече двигатели от кой ще вземат, че да го сложат в този Ауди болид? Напушва ме смях само като си помисля, че ще се опитат да създадат двигател за Ф1 сами. Та те за лека кола не могат да направят читав мотор, какво остава за формулата....

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  8. 8 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 1150 Весело

    А Гоуфа!? Кога!?

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  9. 9 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 517 Неутрално

    Ау , жива да не бях!!!

    Ама после прочетох "твърди списание "Ауто билд" и се успокоих , щом "твърди списание "Ауто билд" , начи няма да стане.

    До коментар [#5] от "http://iconomicabg.tk":

    Те швабите така превзеха и Еврпоа преди 75 години , така превзеха и Гъция преди 4 , и все така им излизат сметките - бачкат години наред , трупат кинти и накрая ги изпукват за глупости , като не забравят да унищожат всичко по пътя си.

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 1150 Неутрално

    До коментар [#10] от "m_style":

    Тук става дума за F1. Предполагам че болида няма да е 4х4 с дизелов двигател (6 или 8 цилиндров) още по-малко с най-добрия "петак''
    , като стигнат нивото на франсетата в F1 тогава ще говорим, щото за сега няма нищо, само добри намерения.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  12. 12 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Гневно

    До коментар [#10] от "m_style":

    Куатрото не са пионери тъй като 4x4 системата е бая преди куатрото.Ланча 037 със задно ги би с префаленото им куатро.Дизела с помпа дюза ли?Каква хегемония са отнели Льоб се махна французите се пренасочиха в WTCC и си мачкат там.А ти къв си бе той Ганьо а ти?

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  13. 13 Профил на zzatke
    zzatke
    Рейтинг: 294 Неутрално

    ще имат ли пари за формула 1? сега като ги халосат американците с чудовищно голяма многомилиардна глоба за манипулацията на показанията за изгорелите газове на дизеляците, може да им секнат амбициите.

    reddit.com/r/The_Donald/
  14. 14 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#11] от "стафилокок":

    ОК, ама да ти напомня, че дизела им спечели незнам колко години подред 24ч. на Люман, с дизелов агрегат... Във F1, ако не си разбрал, влезе ерата на турбото и тенденцията е намаляване на цилиндрите, които и стигат 8... Въпросът е, че до момента където влязат, бързо си проличава, не виждам за какво някой БГ самозванец се пъчи с надплюване...

  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#14] от "m_style":

    Да при пълна липса на конкуренция.Пескароло и други частни отбори които нямат и една трета от бюджета на вагините.Пежо ги биха 2009-та като и 2007-ма и 2008-ма бяха по-бързи от тях.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  18. 18 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#14] от "m_style":

    А бе мозък знаеш кога е влезнала ерата на турбото във формула 1 не само че е влезнала ами е излезнала та после пак е влезнала.И е влезнала с Рено(едни такива гадни франсета).

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Весело

    До коментар [#19] от "Lavinata":

    Така е, "Чукча не читатель, Чукча писатель".

  21. 21 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 517 Весело

    До коментар [#19] от "Lavinata":

    Получавах аутобилд преди години в работата и всичките им сравнителни тестове бяха между три германски трошки пълни с ненужни бутончета и една каквато и да е не-германска кола , познай 1 , 2 и 3 място за кои бяха запазени

    По-късно Топ Гиър направиха тест на бутончетата на Ауди N и установиха , че една трета от тях не служат за нищо , просто не са свързани с никаква система , ей така са ги сложили , да може селския бек да се фали колко му е технологична колата

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  22. 22 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#20] от "m_style":

    Така е само дето всяка дума мога да я защитя с фактически материал.Докато ти не.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  23. 23 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Весело

    До коментар [#18] от "Lavinata":

    Да, ерета на турбото във F1 беше и знаеш ли какво беше БМВ тогава? Колкото до Пежо - не си спомням по-голям провал последните 20г. от последната ера на Пежо във F1! Умник мамин, знаел той много. Браво!

  24. 24 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#21] от "Карла":

    Нормално не може германците да не са пред другите.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  25. 25 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Любопитно

    До коментар [#23] от "m_style":

    Чакай сега защо прехвърляш темите.Погледни нагоре какво съм писал писах за 205т16 което не е във Формула 1.Второ пежо никога не са били във формула 1 като отбор а като доставчик на двигатели на макларън джордън и прост.Използват в10 след преработка двигателя от пежо 905 който печели Льо Ман 2 пъти!Какво е било БМВ първият двигател с турбо е на Рено второ нямат една титла като отбор 1983-та имат една като доставчик на двигатели.Та кои са бмв?

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  26. 26 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Заглавието няма нищо общо с материала. Браво, така се пише, "Дневник"!!

  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#7] от "Ойро Пролетариат":

    Не знам колко трябва да си задръстен за да говориш такива глупости, ама Ауди и ФВ сами си направиха двгатели за Дакар, WRC, WEC/Льо Ман, и безнин и дизели. Къдеот стъпят, доминират.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#9] от "Карла":

    Карлоч, формулата вече са я взели немците, ще трябва да се разочароваш. Относно глупостите ти, ние феновете на Ауди Спорт смятаме, че WEC са по-интересни серии, а формулата е в застой. И не заради твоите немци.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#11] от "стафилокок":

    Защо франсетата не стигнат нивото на немците на Льо Ман?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#12] от "Lavinata":

    Лавино, извинявай, ама говориш абсолютни глупости. Първо, Киатро не е 4х4, а "all wheel drive". Ауди за първи път използват такова задвижване в моторните спортове. Ланча 037 е изцяло спортна рали кола със спейс фрейм, първата истинска кола от Б-груп, а Ауди Куатро винаги е била нормална кола за всекидневието, с монокок и двигателя отпред! Да, Ланча печели при конструкторите през 1983-та, но Ауди печелят при пилотите. Айде да не забравяме и онова 1-2-3 на Монте Карло. Пежо и Ланча веднага минават на Куатро, защо?
    Това, което Ауди показа с Куатри S1, което пак е бзаирано на обикновен автомобил е просто невероятно, за това тази кола има толквоа фенове, повече от колкото на 205 Т16 или Делта S1. А в двигателите си бяха много, много напред.

    И за WRC говориш глупости. Срещнаха се Льоб и Ожие през 2013, когато Ожие още правеше грешки и би Льоб два от четири пъти. Можеше и повече, ако не бе сгафил в Арженита. Още на първото си рали, ФВ печели етапи и завърши на второ място. Второто си рали го печелят. Само не ми обяснявай сега как от Ситроен вече не се интересували от ВРЦ. От WTCC никой не се интересува особено.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  31. 31 Профил на Иван Арнаудов
    Иван Арнаудов
    Рейтинг: 612 Весело

    [quote#14:"m_style"]намаляване на цилиндрите, които и стигат 8[/quote]От две години насам колите във F1 използват V6 1.6L, пич

    Някои хора поддържат линия, а пък аз... поддържам окръжност.
  32. 32 Профил на Karla Hanneman
    Karla Hanneman
    Рейтинг: 517 Неутрално

    До коментар [#28] от "deutschwagen":

    къш

    Karla , Майти Готическа Принцеса!
  33. 33 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#30] от "deutschwagen":

    А бе пич що се пънеш и то с ник дойче ваген.Веднага става ясно че си германофил и живеещ в германия какво да говоря повече с теб.Нищо не са въвели 4WD има в коли от формула едно още 60-те Фергюсън п99 Климакс например да не говорим за бугатита от 30-те и тн.Ти май и идея си нямаш какво е хомологация и че и ланча 037 и пежо т16 имат щрасевершъни задължително минимум 200 бройки сериино изпълнение за да допуснат до участие конкретен модел. Куатро не било 4x4 ми наречи го AWD 4WD имаш избор от синоними.Била ли е ланчата била е ама какво как какво минали после какво да говорим.Фактите са такива.Всеки има право на собствено проектиране на автомобил тогава автомобилите не бяха изравнени от Фиа като сега.Не знам 1-2-3 ама два сезона подред пежото го бие.Факт!
    Да срещнаха се Льоб и Ожие Льоб го би два пъти Монако и Аржентина Ожие го би веднъж а във Франция Льоб отпадна.Като се беше фокусирал върху пистовите нормално единият кара 3 състезания другият цял сезон.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  34. 34 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#33] от "Lavinata":

    Няма значение, че Пежо и Ланча имат хомологизирани бройки. Сравни ги с обикновените модели на 205 и Делта от тогава - никаква прилика! А Куатрото от 1985 е само по-късо.
    Пежо ги бие, защото имаха нова кола, с двигателя пред задната ос и със спейс фрейм, нямаща нищо общо с обикновено 205, до като Куатро беше обикновено скъсено Куатро. Ама с Куатро S1 Ауди се върнаха към победите. А 1986 избощо не са имали намерение да карат пълен сезон, решили са го още преди трагедиите да започнат да се случват. А особено в двигателите, Куатро си бяха напред, те първи имаха анти-лаг за турбото.

    Сигурно не си чувал, но Ауди бяха направили и тайно Куатро с двигателя по средата, което щеше да отнесе разните пежа и ланчи, но бордът никога не е одобрявал, защото са искали куатрото за рали да е като куатрото в серийно производство.

    Колкото до ВРЦ, само не ми говори глупости. Пежо ги няма никакви от както ФВ са там. Сордо, Мийк, Хирвонен. ФВ миналата година завършиха 1-2-3, май и тази година ще стане същото. Ситроен са в криза, това е. После можеш да видиш и битките на Ауди и Пежо на Льо Ман, ако се интересуваш.

    А това на кой съм фен си е моя работа и форумни всензайковци няма да ми казват да се скривам. Разбра ли? Сигурно има причина да съм фен на немските коли. Иначе ми харесват и френските и г уважавам в моторните спортове, защото само те могат от време на време да бият немците.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#32] от "Карла":

    бегай бе, тролясник. Затвори си пак акаунта.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#35] от "deutschwagen":

    Мани ги тия разбирачи. Те едва ли са имали възможност да карат собствено Ауди... Години наред двигател №1 в Германия! Да не говорим за оригинални тунинг модели, където само Ауди си позволяват да "опъват" моторите над два пъти. Защо ли? Да видят MTM, ABT... Ама то само с гледане на ТВ не става... Кой каквото иска да мисли, но да твърди, че Ауди не могат да правят двигатели си е чиста битова олигофрения. Същата като онази реклама на френска марка - "международен двигател на годината" - като го чуем и падаме от смях вкъщи. Верват си хората, какво друго им остава...

  37. 37 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#34] от "deutschwagen":
    А спорт куатро какво е тогава според тебе не е ли хомологизирано и точно тогава Пежо 205т16 за първи сезон го бие и следващият пак после забраняват група Б 1987 почва ерата на делтата между другото бият точно ауди?
    Какви пежо те гонят пежо напуснаха преди бая години фолксвагена още не си и мислеха за врц когато 206 и Грьонхолм биеха всички тогава 3 поредни титли после излезна 307 врц и после дойде ерата на Льоб тогава имаше само лансери импрези и шкодилак октавиа врц.
    За Льо Мана съм казал по-нагоре няма да дъвча едно и също.За Ситроен врц вече не им е първа задача докато Фау Ве хвърлят там всичко .

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  38. 38 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#35] от "deutschwagen":

    ++++++++++++++++++++++++++

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#37] от "Lavinata":

    Нищо не ти се разбира. Толкова ли си затормозен, че сливаш всичките ти зиречения? Не, Куатро не е същото - нито оригиналното, нито Куатро Спорт, нито Куатро Спорт S1, защото са като обиковените модели за продан, монококови конструкции и двигателя отпред. А Пежото и Ланчата не са, дори хомологизиранитв коли нямат нищо общо с обикновените модели, освен в дизайна на външните панели (без никако значение). Съответно, секретното Куатро с двигателя пред предната ос (но препдолагам пак с монококова конструкция) е ето това:
    http://tech-racingcars.wdfiles.com/local--files/audi-sport-quattro-s2/audiqs2-2.jpg

    Ясно е, че Пежо бяха най-силни 1985, но в края, дори с Куатро базирано на улична кола, Ауди взеха инициативата със S1. А за 1986-та, Ауди участваха до край само в едно рали, първото, на Монте К. Там Рол го раздаваше лежерски в началото, ама в средата на ралито бе в битката, докато не спука гума, а резервната е била за лед. Все пак второто Ауди на Микула взе подиума. После какво става в Португалия и Корсика, мисля няма защо да обяснявам. Ауди още от 1984 вдигат тревога за сигурността, и до голяма степен не искат да се отдадат напълно в спорта заради тази причина. Имало е няколко много зверски катастрофи 1985-та, мисля един екипаж умира в Ланча 037, две катастрофи с Пежа се разминават на косъм. Не знам какви "други години" ти се вижда, след като 1984-та печели Ауди, 1985-та печели Пежо, а 1986-та Ауди напускат след етапа в Сирта, като са завършили само едно рали. Повече не са се състезавали в рали спортовете, за 1987-ма очевидно става дума за частни отбори, и то със старите Куатрота от 1983, защото Спорт не са давани почти на никого. Виж, на Пайкс Пик е друго, там последната итерация на Куатро си казва думата 1987-ма, след което напускат а на Пежо им трябват две години и чисто нова кола (405 Т16) за да бият рекорда на Ауди с някоя част от секундата.

    Това за Пежо е трябвало да бъде Ситроен. Очевидно Мийк, Сардо и Хирвонен не са карали за Пежо, а за Ситроен, поне в едно и също време, трябва да го знаеш, след като си такъв фен.
    И да, ФВ, не са били тогава в ВРЦ, но пък и Пежо не са били на Льо Ман. И само не ми обяснявай колко е важен WTCC, където конкуренцията е смешна и се състезава Лада.

    А за Льо Ман няма какво да говориш и да искаш, стига само да погледнеш кои са победителите посдлените 40-45 години.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#36] от "m_style":

    Мислят си, че всички коли на ФВ/АУДИ са като Голф-2ката "с широки лайсни" от 1991-1992-ра, която съседът им паркира пред блока

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  41. 41 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#39] от "deutschwagen":

    Не си прав първо пежо 84-та ги няма.Второ ауди спорт куатро няма много общо каросерия от карбон-кевлар и тн нищо общо със серииното.Сиреч си е хомологация има също 200 бройки пуснати.И за Льо Ман не си прав Ауди нямат конкуренция освен частни отбори.Чак в последствие се появиха порше и ги биха..Бмв ги би на Льо Ман на следващата година нямаше никой ни Бмв ни Мерцедес ни Макларън даже фау ве групата пусна бентли да вземе едната година да им направят реклама другите бяха Пескароло и Орека.Дойдоха пежо и в началото не направиха нищо нямаха опит идваха от Врц Ауди ги би 2007-2008 Пежо ги би 2009 после две години пежо бяха по бързи но си пресилваха колите и от глупост отпадаха.След това ауди останаха сами дойде порше и ги би на вторият сезон.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  42. 42 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#36] от "m_style":

    Карал съм а6 ц5 мислих си че е кола докато не седнах в бмв е39 после разбрах колко са изостанали.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  43. 43 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Не са само Лада ами Хонда и Шевролет.На Льоб му писнаха ралитата а и на Ситроен и се пуснаха в пистовите няма да чакат фау ве да се наканят да се състезават.Нали преди това опипваха почвата със Шкода фабия ес2000 е ми та те бяха за смях.Бмв с мини се опитваха и пак не можеха.Той Льоб ще седи да чака 20 години да вземат да се наканят.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  44. 44 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    1984 при пълната доминация на ауди.Пежо влизат само за последните 4-ри старта като печелят три.
    Грешка 1987-ма става дума за заводски отбори и ланчата си ги бие.
    Втора грешка 1986-та ауди участват в две а не в едно състезание Монако и Швеция.И в двете са след пежо и ланча.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  45. 45 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Весело

    До коментар [#42] от "Lavinata":

    Много ти е бедна извадката! Аз ходя зимата редовно на ски - БМВ-тата ги няма никакви. Да не почвам темата за смотания Х-драйв, който няма нищо общо с куатрото. Но аз не твърдя, че Баварише мотор не могат да правят мотор. Просто последните години Ауди бяха по-добри и от БМВ и от Мерцедес в двигателите. Това е...

  46. 46 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#45] от "m_style":

    Зимата ясно.Но Бмв правят коли със спортна насоченост а там да твърдиш че предното има предимства е неразумно!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  47. 47 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#46] от "Lavinata":

    Не твърдя аз, фактите са такива. Като са спортни БМВ-тата какво постигнаха последните години:
    F1 - нищо
    Рали - не участват
    Прототипи - 1 от 10
    Е поне са пилотни коли на MOTO GP... Нищо лично, уважавам баварците, но нито в обикновените коли при равни двигатели са по-добри от Ауди, нито са по-икономични, нито при оригиналните тунинги имат предимство. Пък и колата не е само двигател... А, сетих се - имат чудесни мотоциклети, каквито Ауди и Мерцедес нямат

  48. 48 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Както и да е Бмв не ме интересуват толкова.Основната тема беше за друго че и французи и италианци ги бият къде ги хванат и за да не бъда голословен(сиреч да не падам на твоето/вашето ниво) ще дам фактически доказателства за твърденията си:
    https://en.wikipedia.org/wiki/1987_World_Rally_Championship_season
    https://en.wikipedia.org/wiki/1988_World_Rally_Championship_season
    сезон 88 е направо плачевен.И тн
    https://en.wikipedia.org/wiki/1984_World_Rally_Championship_season
    вижда се че с влизането си 205 печели 3/4 състезания(през уж най-силният период на куатруту).Какво да коментирам.А да платете си на американците че им тровите въздуха па и ги лъжете с "върховите" си двигатели непокриващи изискванията.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  49. 49 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#47] от "m_style":

    Ф1 и мерцедес не постигнаха нищо.Бяха толкова време доставчици на Макларън и Ферари ги разбиваха.Но Макларън не ревяха както Ред Бул сега срещу Рено.Мерцедес и в Льо Ман не постигнаха нищо освен излитането на цлк гтр станало плачевно известно.Друго какво.За Бмв е така толкова години бяха доставчик и не направиха нищо.(Още едно потвърждение на прехвалените немски успехи),но Бмв пък спечелиха във WTCC ако не се лъжа.А фолксваген групата за съжаление не е по-добре както се вижда от данните.Бмв имат добри мотоциклети но туръри в последно време изкараха пистарка s1000rr но пък фолксваген купиха Дукати!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  50. 50 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 2007 Неутрално

    До коментар [#27] от "deutschwagen":

    Колега, здравей, аз съм оня "задръстения".
    Моля коментирай следната новина, като вещ в делата на германския концерн ВАГ:

    Q&A: Какво е известно дотук за скандала с дизеловите коли на "Фолксваген"
    http://www.dnevnik.bg/sviat/2015/09/22/2614105_qa_kakvo_e_izvestno_dotuk_za_skandala_s_dizelovite/

    Благодаря предварително

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  51. 51 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Неутрално

    До коментар [#48] от "Lavinata":

    Преди да определяш нивото, погледни се ти - какво ми цитираш 80-е години? Та това е преди повече от 30г... Виж от 2005г. насам, виж посл. 2г. какво прави Мерцедес във F1! Виж Ауди на Льоман - и Порше са в същата група, както и Фолксвагена във WRC. Не може да отричаш факти. Когато фактите говорят и боговете мълчат. Точка! Френските дизели /серийни коли/ от последните 10г. не са мръднали грам напред. Турбините заминават на има-няма 120хил.км. Светят всякакви сервизни лампи за твърди частици, за катализатори и бла-бла. Бензиновите им мотори пък не са мръднали напред 20г.! Например всяка следваща Лагуна на Рено е по-зле от предишната... Същото важи за HDI моторите на ПСА, а за ирано-турските сглобки на франсетата е безмислено да говорим. По-зле са и от Шкода и от корейските тояги! Пежо специално ми е фаворит за най-зле направената нова кола, продавана в БГ!

  52. 52 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 868 Весело

    [quote#27:"deutschwagen"]Къдеот стъпят, доминират. [/quote]
    ъхъ. и на хамерканския пазар също, нали???

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  53. 53 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 868 Неутрално

    ташака настрана, винтеркорн е пътник, според мен, няма да изкара месеца. при спад на акциите над 25%, 20 милиарда глоби (само административни) и потенциални дела за обезщетения мисля че последната грижа на концерна ще е пръскането на няколко стотин милиона за Ф1. а жалко. представете си фетелчо пилот на голф !

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  54. 54 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    "...това ще е голям триумф на председателя на борда на "Фолскваген" Мартин Винтеркорн..."
    С дизелов двигател ли ще участват във Ф1?

  55. 55 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    [quote#51:"m_style"]Бензиновите им мотори пък не са мръднали напред 20г.! [/quote]
    Случайно да си чувал, че някакъв 3 цилиндров двигател на PSA e двигател на годината?

  56. 56 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#51] от "m_style":

    Не съм съгласен!

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  57. 57 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    [quote#51:"m_style"]за най-зле направената нова кола, продавана в БГ! [/quote]
    А кой ще ти е фаворита за най-голяма отнесена глоба?

  58. 58 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    [quote#4:"Virgin"]Ауто Унион имат стари традиции, но за какво им е рартньорство с компания като ред бул? [/quote]
    може пък да иска да се еманципира от ФВ?

  59. 59 Профил на m_style
    m_style
    Рейтинг: 719 Весело

    До коментар [#55] от "historama":

    Даже съм го карал - по-голяма тояга не бях карал от времето на соца! При това беше на кола автомат - ужас, като дадеш газ и задницата се тресе и засуква, вместо колата да ускори. Я се разкарай с тия сравнения бе, това няма нищо общо с колите! Ти май само на Плейстейшъна си драйвър!

  60. 60 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    [quote#59:"m_style"]Даже съм го карал - по-голяма тояга не бях карал от времето на соца![/quote]
    и какво си карал от времето на соца? Че те половината коли оттогава бяха реплики на западноевропейски или американски!
    И ако обичаш без обиди, не ме познаваш.

  61. 61 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#60] от "historama":

    Те щото са много зле затова малолитражните двигатели на рено отидоха на а класата.Ма мани тоя ги разбира нещата личи си.Помпа дюза и ауто билд.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  62. 62 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    [quote#61:"Lavinata"]Ма мани тоя ги разбира нещата личи си.Помпа дюза и ауто билд. [/quote]
    Тази категория "разбирачи и специалисти" тип Аутобилд винаги ми е била забавна. Вече не може да има някаква страшна разлика в техническите параметри на отделните марки - конструкторското бюро на КИА и Хюндай е в Германия, ползват германски инженери, отделни компоненти в различни марки и модели са на световни производители като Bosch, Valeo (т.е. вероятно се срещат и в Пасат, и в Мазда), имах Нисан с помпа Bosch, европейските Тойоти са май европейски конструкции, и нямат нищо общо с моделите продавани в Япония, модел на Рено се движи с марката Мерцедес, а Инфинити Q50 e половин Мерцедес.
    Т.е. ако инженерите в Рено са толкова некадърни какво им пречи да поканят някой германски, или холандски инженер?
    А колкото до този звучен американски шамар на групата ФВ да не се окаже адресиран и до кака Меркел?

  63. 63 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#41] от "Lavinata":

    Не се засягай, но много не разбираш от моторни спортове. Първо, не съм твърдял, че Пежо ги е имало 1984-та. Но всъщност пак не си прав, защото ги е имало края на сезона:

    https://www.youtube.com/watch?v=zKZbOH5KWiU


    Колкото до Льо Ман, ами пълни измищльотини. Какво означава:

    [quote#41:"Lavinata"]Бмв ги би на Льо Ман на следващата година [/quote]

    ????

    БМВ и Ауди са се засичали едва първата година, когато Ауди участва, 1999-та, когато БМВ печели, а Ауди взима общо трето място. Това е преди R8 и всъщност Ауди са имали два отворени и два затворени прототипа. Трето място изобщо не е зле за първи опит. А 2002-ра, разбирачо, Ауди спират официално участие и 2004 и 2005 са победи с частни отбори. Прототипите на Ауди дори са били санкционирани.
    Много ми е любопитно и как си намираш извинения за това как Пежо бяха бити. Първо, с пълното ми уважение към Пежо, 2009-та Ауди не бяха готови за състезанието. Имаха изключително сложен болид, който никога не е бил завършен. Отделно и не бе настроен правилно, след като денят за тестове и настройки бе отменен. Отделно от това имаха и проблем със събиране на боклуци във въздухозаборниците, причиняващи проблеми с интеркулерите. И пак взеха трето място. А на следващата година се върнаха с опростен вариант на същия прототип, и скоростта им натисна Пежо до като един по един не оптаднаха, това е историята на 2010-та. Да не говорим, че заради коли за сигурност Ауди изгубиха почти една обиколка (на Льо Ман има три коли за сигурност, които разделят колите в три потока).
    2011-та Ауди представиха първия си затворен прототип и съкрушиха Пежо. Бяха по-бързи, по-надеждни, само по-малко икономични. Но пък имаха повече доунфорс и следователно сменяха гумите по-рядко. Знаеш какво стана тогава и как останаха с един прототип срещи три от Пежо. Да не забравяме и как Монтани, и особено Жене засичаха Лотърър, а бяха затворени с 1-2 обиколки. Да не споменавам и, че в последния час на състезанието Лотърър получава дефект с гумите и трябва да прави непредвидено спиране. Ако имаш съмнения, прочети какво е казал Пажино след състезанието - "дадохме всичко от себе си, но Ауди просто бяха по-бързи".
    2011-та идва Тойота, и тъй като използват хирбидната си система за задвижване на задната ос, имат техническо предимство в скоростта, защото Ауди използват е-куатро, а до 2014-та четворното задвивжане е било позволено само при скорост от над 120 км/ч. А Тойота имат и много добра аеродинамика (поне до началото на тази година), правена в Кьолн, където е правен болида. Ауди доминира на Льо Ман и в шампионата, както и следващата година, въпреки че от Тойота изработиха промяна в правилата, която кара Ауди да носят по-малко гориво.
    А за правилата от 2014-та очевидно си много неориентиран. Вземи и се поразрови малко за т.н. "equivalence of technology". Дизелът не само, че носи по-малко гориво, гори по-малко и помпа по-бавно по време на презареждане, ами и изчислената енергия то двигателя трябва да е по-малко на обиколка, от колкото при бензиновите двигатели. Тези правила бяха представени края на 2013, псоле бяха променени в ущърб на Ауди точно преди началото на сезона на 2014, и после пак променени след Льо Ман. А Ауди си би тогава на Льо Ман, и записа най-бърза обиколка, и поне втората най-бърза. И това въпреки измамата на Тойота с подвижното задно крило.
    2015-та Ауди не спечелиха на Льо Ман, но отново правилата не са в тяхна полза. Също така прекалено усложниха аеро пакетите. Ако се гледаше в детайлите щеше да видиш, че Ауди имат поне четири аеро пакета. Онтово записаха най-бързите обиколки и биха ркеорда на Орека Пежо от 2010-та - и трите прототипа! Но имаха и някои проблеми с надеждността, както и лиспа на късмет. Например това с Луик Дювал (въпросният рекордьор от 2010). Да не говорим, че Ауди спечелиха на Силвърстоун и на Спа (надявам се да върнат този аеро пакет). А има и друго - Ауди е несмак марка, не френска. С победите на Ауди няма да ме разтроиш
    Сега ако искаш да си поговорим за победите на Пежо от 1992/93. Може би и те не са важни, след като единственият конкурент в класа е бил Тойота?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  64. 64 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#43] от "Lavinata":

    Хаха, да, чакали ФВ, ама те не дошли, за това си били тръгнали. Гениално, само че Ситроен са все още фул-тайм във ВРЦ. Ако се откажат утре, това са 3 години мъки срещу ФВ, което и ще е причината да се "впуснат" в пистовите състезания, при "големите конкуренти" Хинда, Шеви и Лада

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  65. 65 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#63] от "deutschwagen":

    Не се засягай ама се правиш на луд.Казал съм по-горе че ги е имало последните 4-ри състезания и са спечелили 3 дал съм и към уикипедията по нагоре е даже са 3 линка но не са цял сезон.Точно за тази година на Лио Ман говоря!От там нататък слаба конкуренция.Да биха пежо ама французите го играха некадърно и оплескаха нещата.След това фалираха практически и се изнесоха.Ми те правилата не са в полза и на бензиновите прототипи и Астън Мартин се оплакваха с предимствата на дизелите ама.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  66. 66 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#64] от "deutschwagen":

    Все пак толкова години там нормално да се пренасочат към нещо друго.Да не забравяме че ситроен не са толкова печеливша компания и нямат възможност за колосални инвестиции wtcc е евтино.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  67. 67 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#62] от "historama":

    То цялата заблуда идва от факта че германците са едва ли не "свръхчовеци" което си е просто промиване на мозъка.Кво означава инженер навсякъде има инженерни университети или то у Англия Франция нямат инженерни университети само немците имат.Човек като помисли малко му става смешно как всичко е една пропаганда.Кой работи у немските заводи турци и източноевропейци.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  68. 68 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3809 Неутрално

    [quote#67:"Lavinata"]Кво означава инженер навсякъде има инженерни университети [/quote]
    Като казвам "германски инженер" имах в предвид инженер от конструкторските бюра на немските фирми, макар че може би в този случай трябва да бъдат привлечени не отделни имена, а цели екипи.
    което също не е невъзможно.

  69. 69 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#68] от "historama":
    Германците правят други коли:висок клас там французите ги няма.Италианците са там и англичаните като англичаните станаха горе долу германци.Не съм убеден че едно Мазерати Астън Мартин и тн са по-зле от немските напротив.Френските коли били чупливи и евтини.Не може да се очаква и друго за кола проектирана да бъде максимално евтина.За под 30 000 лева кола нова не могат да се очакват чудеса.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  70. 70 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#65] от "Lavinata":

    Къде съм се правил на луд? В коментара ти пише само, че Пежо ги е нямало 1984-та. Чак сега виждам, че си казал в по-следващ коментар, че знаеш че са били там последните няколко състезания, ама аз нямам време да чета всичко под темата. коментарът не е до мен и не съм го видял. А и сигунро си се усетил по-късно, след коментара към мен.


    [quote#65:"Lavinata"]Точно за тази година на Лио Ман говоря!От там нататък слаба конкуренция[/quote]

    Коя е "тази година"? И коя е тази "слаба конкуренция"? И 2007-2015 ли ти е слаба конкуренцията? Много неразбираемо пишеш.


    [quote#65:"Lavinata"]Да биха пежо ама французите го играха некадърно и оплескаха нещата[/quote]

    Нищо некадърно не видях. Биха Ауди поне веднъж, това си е сериозно постижение и аз лично им давам респект. Но най-късно 2011-та Ауди показаха, че могат всичко.


    [quote#65:"Lavinata"]Ми те правилата не са в полза и на бензиновите прототипи и Астън Мартин се оплакваха с предимствата на дизелите ама[/quote]

    Астън (Лола-Астън Мартин) кога се състезават за последно? Май накъде 2010-та. А тогава дизелите бяха натиснати с нови ограничения, нищо че станаха по-бързи. Същото и 2011, новите правила трябваше да направят лмп1 и лмп2 близки на скорост, ама лмп1 пак си бяха много, много по-бързи (макар по-бавни от 2010). Но това няма нищо общо със сега. Сега размерът на двигателите, цилиндрите, рестрикторите, всичко е без ограничения. Ограничени са, освен резервоара, позволеното гориво на час и скорсотта на презареждане, изчислената енергия на обиколка, пресметната в мегаджулове. За всеки един хирбиден клас, бензиновите двигатели имат право да изгарят повече енергия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  71. 71 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#66] от "Lavinata":

    Мисля, че не разбираш иронията. Ситроен не са се отказвали от ВРЦ, поне за сега. Аз лично много им се радвам как те, заедно с Форд пратиха прехваленото Субару на майната си, така както Пежо направиха с Мицубиши навремето. Но от както ФВ са в шампионата, Ситроен и Форд нямат отговор. Какво е правила Шкода едно време не може да се счита за фактор. То Шкода участваха и 2012, като тестова кола за ФВ, само че резултатите нямат нищо общо. В съшото време, ФВ бяха заети с доминацията си на Дакар. Но според мен ако Ситроен напуснат, сигурно Пежо ще се върнат. Поне така трябва да стане.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  72. 72 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    1999 е годината бмв бият.Точно за Астъните ставаше въпрос.Както и да е никой няма бюджета на ауди няма как частен отбор да ги бие.!984 са само 4 състезания няма как да вземт първо място с четири състезания това което съм казал е че не са участвали да не са участвали цял сезон а от четири взимат 3.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  73. 73 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#69] от "Lavinata":

    Е колко по-евтини са френските? Рено да, ама за другите не съм сигурен, поне сравнени с ФВ. Аз лично бих се радвал Ситроен да се върнат, например с истински наследственик на Ц6. Истината е, че френските коли доста се германизираха.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  74. 74 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#71] от "deutschwagen":

    Трудно финансово са слаби.Пежо се върнаха към растеж но Ситроен засега освен кактуса и новото ц1 другото е на минус.За дс марката да не говорим.Второ вече не са френски(частни) изцяло.Ама знае ли човек.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  75. 75 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#73] от "deutschwagen":

    Германизираха се защото това се търси а и най-големият пазар е немският а там немците са непробиваеми Рено е най-напред от френските на 8-мо място докато на френският пазар фау ве на 3-то .Такъв тип коли италианските си следват техният си път но не вървят.Французите се нагодиха горе долу.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  76. 76 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#72] от "Lavinata":

    [quote#72:"Lavinata"]1999 е годината бмв бият[/quote]

    Да де, първата година на Ауди. Колко отбора печелят подиум първата година, и то при ракъв панаир като през 1999? Кой им е виновен на Тойота, защо е трябвало да се оттеглят? Ауди си имаха дългосрочна стратегия за Льо Ман. Да, конкуренцията 2000-2002 не е била много интензивна, въпреки че и Бентли са били там. Но Ауди не се състезават като заводски отбор 2003-2005, обясних го вече това.


    [quote#72:"Lavinata"]984 са само 4 състезания няма как да вземт първо място с четири състезания това което съм казал е че не са участвали да не са участвали цял сезон а от четири взимат[/quote]

    Да де, ама и Ауди не са се състезавали с Куатро S1 целия сезон 1985, а само на края, да видят какво би могло да се случи. Иначе нещата щяха да са доста различни. То и с обикновеното Куатро хващаха поне подиума.


    [quote#72:"Lavinata"]Точно за Астъните ставаше въпрос[/quote]

    Е какво за тях? Обясних как стоят нещата. Ето, сега чисто обективно правилата са против дизелите, защо не се пробват?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  77. 77 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#75] от "Lavinata":

    Защо не пробват в САЩ?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  78. 78 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#76] от "deutschwagen":

    Въпроса е че след 99 конкуренцията се изпари до 2007.
    Можеше 85 ама можеше и да не стане.Кой знае.
    Астън нямат пари.
    До коментар [#77] от "deutschwagen":

    Трябва да разработват цяла продуктова гама за Сащ което е скъпо начинание нямат изградена сервизна и дилърска мрежа.Колите които правят са труднопродаваеми в Сащ нямат висок клас коли пикапи и Suv с мощни двигатели а само с малолитражни трябва проектиране на нови двигатели в които нямат опит а и ще доведе до големи разходи.Компанията е държавна и пази работни места във Франция които ще бъдат евентуално закрити.Нисан продават много добре в Сащ а Рено държи контролният им пакет акции и е с право на глас при взимането на решения.Така че няма смисъл да налагат една марка при положение че имат своя марка там.Не е рентабилно.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  79. 79 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#50] от "Ойро Пролетариат":

    Какво общо има това с двигателите за болиди, прототипи и състезателни автомобили? Искаш ли линкчета с победите на концерна за последните 15 години? Иксаш ли линкче с правилата за Льо Ман, които от 2014-та изкуствено ограничават дизелите за да са по-равностойни прототипите, с т.н. "equivalence of technology"?
    Колкото до линковата тема, прави ли ти впечатление, че става въпрос само за дизелови двигатели? Или си мислиш, че ФВ-Ауди не могат да правят безнинови двигатели и ERS? А не ти ли прави също впечатление, че става въпрос само за малките ТДИ, 2,0. А 3,0 ТДИ са си ОК? А прави ли ти впечатление, че става само въпрос за емисии, и то за определен елемент - NOx? А как са подажбите на другите европейски, не-германски марки в САЩ

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  80. 80 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#78] от "Lavinata":

    [quote#78:"Lavinata"]Въпроса е че след 99 конкуренцията се изпари до 2007[/quote]

    Не беше толкова силна. Но Ауди R8 има победи и като частен отбор. Особено 2005-та правилата бяха на страната на Пескароло, а R8 изобщо не е бил развиван от 2002. Само е трябвало да носи наказателни тежести. А 2006-та, макар конкуренцията пак да е била Пескароло, никой не е знаел какво ще стане с един дизелов прототип, защото никой не е пробвал до тогава.


    [quote#78:"Lavinata"]Можеше 85 ама можеше и да не стане.Кой знае[/quote]

    S1 е доста голям звяр, докато обикновеното скъсено Куатро Спорт се води "несполучливо" - с двигателят отпред, скъсената база не му е помагала да завива по-добе, а само го е направила по-нестабилно. Но Ауди вече не бяха отдадени напълно още края на 1984. Пак казвам, за 1986 бяха планирали ограничено участие.


    [quote#78:"Lavinata"]Трябва да разработват цяла продуктова гама за Сащ[/quote]

    Според мен ДС могат да се пробват, защото спортните и икономични хечбеци си имат пазар, а ДС има достатъчно атркаткивни модели (или поне един). Хечбеците на Пежо също имат шанс, както и RCZ. 508 може да мине за нишов семеен автомобил. Едиснтвено това, че нямат мрежа.
    А Нисан за мен са по-нисък бранш от Рено като обща гама. По-евтини и несофистицирани - коли за хора, които не се интересуват от коли (поне американските варианти).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  81. 81 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#79] от "deutschwagen":
    Отлично

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  82. 82 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#80] от "deutschwagen":

    Американският пазар е месомелачка и там вероятността да загинеш е огромна ако деосега нямаш опит.Фиат направиха мъдро просто купиха Крайслер и най-важното Джиип там такива коли се харесват.
    Фактора пари играе роля Ауди по бюджет няма как да се сравнява с Пескароло а за дизела е ясно че преди да го пуснат ще направят каквото е необходимо да не се издънят.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  83. 83 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#54] от "historama":

    [quote#54:"historama"]С дизелов двигател ли ще участват във Ф1?[/quote]

    ФВ само дизелови двигатели ли правят бе, умнико? Виж и Ауди R8 какъв двигател има. Това за прототипа. Отделно виж и R8 LMS, която няколко пъти печели 24 часа на Спа и Нурбургринг.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  84. 84 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#55] от "historama":

    [quote#55:"historama"]Случайно да си чувал, че някакъв 3 цилиндров двигател на PSA e двигател на годината?[/quote]

    ЧУдесно, раздвам се. Сега, искаш ли линкче с победителите за всички години, да видиш колко класови титли имат ФВ-Ауди през годините за "двигател на годината"?

    Между другото, една единствена неяпонска кола е ставала "кола на годината" в Япония - ФВ Голф мк7, през 2013. Ха наздраве.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  85. 85 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#57] от "historama":

    [quote#57:"historama"]А кой ще ти е фаворита за най-голяма отнесена глоба[/quote]

    Лесно е на фреснките марки - не продават в САЩ и нямат глоби. Иначе колкото и да са виновни от ФВ, това ще е голяма порнография да ги глобят милиярди за NOx емисии за няколко години, а GM, дето уби един куп хора да ги глобят под един милиярд.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  86. 86 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#84] от "deutschwagen":

    Тоест се случи това което си мислех Порше остава в Лиомана а Ауди във формулата за фау ве ралитата

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  87. 87 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#82] от "Lavinata":

    [quote#82:"Lavinata"]Фиат направиха мъдро просто купиха Крайслер и най-важното Джиип там такива коли се харесват[/quote]

    Това е така, обаче Фиат продават и 500, който си е чист Фаит.


    [quote#82:"Lavinata"]Фактора пари играе роля Ауди по бюджет няма как да се сравнява с Пескароло[/quote]

    Играе роля, но не винаги. Например, последното състезание на Тарга Флорио е спечелено от 911RSR, след като заводските прототипи на Ферари и Алфа се оказват ненадеждни или нестабилни. 2004 и 2005 Ауди се състезава срещу Пескароло без "голям бюджет", с икзлючение на прототипа, който обаче е проектиран за 2000, с някои изменения за 2002.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  88. 88 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#86] от "Lavinata":

    Аз, както и много други фенове (и на Ауди Спорт, и на Льо Ман/WEC) се надяваме много Ауди да остане в WEC и това да се окаже слух. Въпреки че Мерцедес доминират, на мен, както и на много други сегашната формула не ни харесва. Ще има промени в правилата, възможно драстични, но пак. Сега шоуто е в WEC. Иначе Ауди/ФВ да си правят двигател за Ред Бул, нямам нищо против.
    Освен това Ауди винаги са препдочитали да са там, където технологиите на състезателните коли са приложими за серийните коли. Това означава WEC. Във Ф1 само двигателите имат релевантност.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  89. 89 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#49] от "Lavinata":

    [quote#49:"Lavinata"]Ф1 и мерцедес не постигнаха нищо.Бяха толкова време доставчици на Макларън и Ферари ги разбиваха.Но Макларън не ревяха както Ред Бул сега срещу Рено[/quote]

    Всъщност болидите на Макларън-Мерцедес обикновено бяха по-бърци от Ферари, но компонентите на Макларън се чупеха. Също и много грешки на техниците. А Фереари постави рекорд за надеждност (поне болида на Шумахер).


    [quote#49:"Lavinata"]Мерцедес и в Льо Ман не постигнаха нищо освен излитането на цлк гтр станало плачевно известно[/quote]

    Знаеш ли кой печели 1989? Колкото до прототипа им края на 90-те, не спечелиха Льо Ман (една страхотна победа на 911 ГТ1), но спечелиха шампионата, поне един сезон.
    Защо не ни разкажеш за Ланча на Льо Ман/ендюрънса? Или битките между Порше и Ферари?


    [quote#49:"Lavinata"]Бмв е така толкова години бяха доставчик и не направиха нищо.(Още едно потвърждение на прехвалените немски успехи)[/quote]

    И какво точно потвърждава? Дадоха втори живот на Уилямс, но сърът Франк и това съсипа. После БМВ си направи техен си отбор, и 2008-ма бяха топ отбор до средата на сезона, с добри възможности и за двете титли, до като управлението не реши да спрат развитието на болида и да работят за 2009, което се оказа колосална грешка.


    [quote#49:"Lavinata"]А фолксваген групата за съжаление не е по-добре както се вижда от данните[/quote]

    Кои данни? Защото като гледам данните, където отидат, печелят. Между другото, на 24-те часа на Нурбургринг, където има около 200 коли от най-различни класи, някъде 2006-та един Голф 5-чка завършва в топ 10, после 2008-ма същото прави Широко. А разни скъпи японски и англисйки автомобили от по-гроните класове се влачиха на 100-и-някое място.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  90. 90 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#89] от "deutschwagen":

    Шаси Заубер сиреч не заводски ок една победа добре.
    -формула 1:То бързината не идва само от двигателя да не се окаже че е от аеродинамиката което не е тяхна заслуга.
    Бмв киснаха и през Петер Заубер минаха и една титла не взеха което беше минимума.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  91. 91 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#44] от "Lavinata":

    [quote#44:"Lavinata"]Грешка 1987-ма става дума за заводски отбори и ланчата си ги бие[/quote]

    Ауди нямат заводски отбор след Португали 86


    [quote#44:"Lavinata"]Втора грешка 1986-та ауди участват в две а не в едно състезание Монако и Швеция.И в двете са след пежо и ланча[/quote]

    Само където Ауди не участват в Швеция 86

    Audi 90 Quattro #12:
    https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xpf1/t51.2885-15/e15/1527509_109326772744315_1513790054_n.jpg

    Audi Coupé Quattro #13:
    https://youtu.be/IlIouF968HA?t=166

    И двете са частни отбори с Аудита, нямащи нищо общо с Куатро S1. Това, че са били някои от завдоските Пежа, Ланчи, Фордове, както и Ситроен BX4TC трябва да ти намеква нещо

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  92. 92 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#87] от "deutschwagen":

    Продават но 500 е нещо като минито.Възстановена ретро класика явно такива вървят.
    Пескароло нямат техническият потенциал на голям производител за да са конкурентни.
    Формула 1 е дала бая неща на сериините автомобили композитните материали въглеродните нишки пластините за смяна на скорости зад волана системата керс и тн.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  93. 93 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#91] от "deutschwagen":

    https://en.wikipedia.org/wiki/1986_World_Rally_Championship_season знам само че е заводският отбор с Екстриом.А какво е си е тяхна работа.Ситроен бх е един от големите провали мисля е и победа няма.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  94. 94 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#90] от "Lavinata":

    [quote#90:"Lavinata"]формула 1:То бързината не идва само от двигателя да не се окаже че е от аеродинамиката което не е тяхна заслуга[/quote]

    Това е така, ама въпросът е, че си свършиха идеално работата като доставчик на двигатели. Гледай сега какво става с Хонда.


    [quote#90:"Lavinata"]Бмв киснаха и през Петер Заубер минаха и една титла не взеха което беше минимума[/quote]

    Минимум според кого? Тойота и Хонда киснаха доста по-дълго. Почнаха 2006 и бързо станаха топ отбор. Виж класиранията за 2008, както и пол-позишъните. Провалиха работата едва края на 2008. Но поне взеха победи, други производитетли не успяха.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  95. 95 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#92] от "Lavinata":

    [quote#92:"Lavinata"]Пескароло нямат техническият потенциал на голям производител за да са конкурентни[/quote]

    Ако имат нов прототип и се състезават срещу прототип на Ауди от преди 4-5 години, защо не? В историята са печелили частни отбори.


    [quote#92:"Lavinata"]Формула 1 е дала бая неща на сериините автомобили композитните материали въглеродните нишки пластините за смяна на скорости зад волана системата керс и тн[/quote]

    Льо Ман е дал повече. По-близко е до серийните автомобили. Ф1 е трудно да има връзка, след като кокпита и колелата трябва да са открити, и се използва луда аеродинамика, която не става за серийните автомобили. Има повече възка с авиацията.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  96. 96 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#94] от "deutschwagen":

    Тойота и Хонда са провал особено Тойота но като цяло японците са неконкурентноспособни в последно време.Хонда бяха сила Сена Макларън Уилямс Прост.Бар хонда постигнаха каквото и бмв второ място след ферари.Тойота равойният им център беше в Германия което не им помогна.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  97. 97 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#95] от "deutschwagen":

    Това че а открити не е такъв фактор.Примерно ферари скоростните им кутии в сериините автомобили превключват за милисекунди това от Формула 1 е дошло.От Лио Ман какви системи има вградени в сериен автомобил.Не съм чул за такива.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!
  98. 98 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#93] от "Lavinata":

    Какво показваш с това? Нищо. Какво от това, че пилотите са също от заводския отбор (и всъщност не участват като такива - например на Монте има само две Аудита, на Рол и Микула, в Португалия само едно). Според теб ще участват ли с коли, които дори не са Груп Б? Видя ли някъде цветовете на заводския отбор на Ауди на въпросните аудита от Швеция? Сега като се почнат едни такива форумни спорове....ето, слушай:

    https://youtu.be/I3JaOKRvPH0?t=37

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  99. 99 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1803 Неутрално

    До коментар [#96] от "Lavinata":

    [quote#96:"Lavinata"]Хонда бяха сила Сена Макларън Уилямс Прост[/quote]

    Края на 80-те. 1991 вече Рено беше асболютен фаворит при двигателите, а Уилямс при болидите. 1992-ра беше ужасна за Макларън, а Хонда напусна края на сезона. Макларън (или Сена) постигнаха повече 1993та, с купешки двигател на Форд.


    [quote#96:"Lavinata"]хонда постигнаха каквото и бмв второ място след ферари[/quote]

    Чакай, какво второ място? БМВ взеха победа и няколко най-бързи обиколки в състезания. 2008-ма, въпреки отказа им да се конкурират втората половина на сезона завършиха сезона трети при конструкторите. Не съм чувал Хонда да са стигали до там. А и като очевидец, мога да кажа, че двигателят на БМВ звучеше най-добре от всички, а този на Хонда най-зле през 2008

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  100. 100 Профил на Avalanche
    Avalanche
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Показвам че Ауди спорт което е заводският отбор участва в две ралита Монако и Швеция.

    ИНТЕРНЕТ ЛУМПЕНИ ОТ ВСИчКИ СТРАНИ СЪЕДИНЯВАЙТЕ СЕ!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK