"Ред бул" преговаря с "Ферари" и "Мерцедес" за нови двигатели

Кристиан Хорнер очаква развръзка при преговорите в следващите седмици

© Reuters

Кристиан Хорнер очаква развръзка при преговорите в следващите седмици



Отборът от Формула 1 "Ред бул" преговаря с "Ферари" и с "Мерцедес" за доставка на двигатели през следващия сезон, съобщи ДПА.


"Има разговори и с двата производителя", потвърди шефът на отбора Кристиан Хорнер.


Договорът на "Ред бул" с доставчика на мотори "Рено" ще бъде прекратен предсрочно заради разногласия около вината за провала през последните два сезона.  




Отборът заема четвъртото място при конструкторите, а пилотите Даниел Рикардо и Даниил Квят записаха общо три класирания на подиума, но все още са без победа в 14 старта през кампанията.


"Ред бул" смята, че основната причина са слабите двигатели на "Рено". От своя страна френският производител направи стъпки да влезе във Формула 1 със собствен отбор, като купи "Лотус".


"Изборът на нов доставчик е важен въпрос, който се надявам да разрешим в следващите няколко седмици", каза още Хорнер.


"Ред бул" спечели четири поредни световни титли при конструкторите във Формула 1 от 2010 до 2013 година, а през миналия сезон остана втори след "Мерцедес".

Ключови думи към статията:

Коментари (19)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Да вземат от Ферари и да им се стъжни на Мерцедес!

  2. 2 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 963 Неутрално

    До коментар [#1] от "deymus":
    Те Торо Росо бяха с Ферари (сега са с Рено) и на Мерцедес така им се беше стъжнило...
    Майтапът на страна, Мерцедес няма да им дадат двигатели или ще им дадат някакви избушени кошници, остават Ферари, ама и те не са много стока в момента

    Мома, връщай 12 и 12А!
  3. 3 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#2] от "CINZANO":

    Мда, сравнението ти е неадекватно, защото забравяш нещо много важно в разликите между двата отбора ( РедБул и Торо Росо).

  4. 4 Профил на CINZANO - оправете си сайта!
    CINZANO - оправете си сайта!
    Рейтинг: 963 Неутрално

    До коментар [#3] от "deymus":
    За Торо Росо беше шега, основното е че Мерцедес не желаят да дават двигатели на силни отбори (Макларън са пример), които могат да им бъда конкуренция...

    Мома, връщай 12 и 12А!
  5. 5 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Весело

    До коментар [#4] от "CINZANO":

    Мерцедес вече отказаха, но тогава все още не беше разтрогнат договора с Рено, поне официално.
    Сега когато нещата са ясни, ще видим кой кого какво.

  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#3] от "deymus":

    Всъщност и аз не виждам защо на Мерцедес ще им се стъжни, ако Ред Бул минат на двигатели на Ферари. По-скоро ще им се стъжни ако те трябва да доставят двигателите, което за сега отказват. Дори не съм сигурен дали имат право да доставят за повече отбори от както подписаха с Манор

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#4] от "CINZANO":

    Това с Макларън не беше ли по-скоро по инициатива на англичаните, които искаха да си върнат пълния контрол над отбора?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  8. 8 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#6] от "deutschwagen":

    Защото задвижващата система на Ферари - двигател + батерии, е значително по-мощна от тази на Рено. И както всички го виждат и признават, РБ имат най-добрата аеродинамика на колата си. Спомни си какво стана в Сингапур, на писта където двигателя на Мерцедес няма възможност да достигне максималния си потенциал. Затова и казах, че РБ с двигател на Ферари ще са доста голяма заплаха.
    Както вече казах, Мерцедес ги хвана шубето и отказаха да доставят за РБ, къде под предлог, че не искат, къде че няма нямат физическа възможност да произвеждат повече. Затова и залагам на Ферари.

  9. 9 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#8] от "deymus":

    Да, най-вероятно ще е Ферари. Въпросът е, че от Мерцедес сами направиха този избор, като отказаха да доставят те. Аеродинамиката на Ред Бул не знам дали е най-добра, но самите пилоти казаха, че не е толкова добра, колкото миналата година, особено на бързите завои.
    А Сингапур е доста уникална писта. Ако искаш да видиш аеродинамиката, гледай например Австрия.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  10. 10 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#9] от "deutschwagen":

    Да, сравнявали са си техните коли, аз говоря за коментари на професионалисти и останалите отбори.
    Австрия е по-бърза писта в сравнение със Сингапур, явно не ме разбра за какво говоря.
    Както и да е.

  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#10] от "deymus":

    Напълно те разбрах. Аеродинамиката е важна именно за т.н. бързи завои. Там където има най-висок "G-loading" е там където аеродинамиката е най-важна, а не при най-бавните писти. Прочети внимателно тази статия:

    http://www.autosport.com/news/report.php/id/120900



    [quote#10:"deymus"]Да, сравнявали са си техните коли, аз говоря за коментари на професионалисти и останалите отбори[/quote]

    Тук вече не разбрах за какво точно става въпрос, кой какво е сравнявал и какви са тези коментари на професионалисти.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 12 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#11] от "deutschwagen":

    Благодаря за статията, ето нещо от нея, което ми подкрепя думите: The layout places a premium on good braking, strong traction, and skilful driving, while the influence of engine power is greatly reduced, as is the effect of downforce variation between the cars, because most of the corners are of short duration and low speed.

    That means Mercedes' usual strengths - high-speed corners and long straights that require efficient recovered energy deployment - are not so evident here.

    А всички знаем как се постига силно притискане, нали?

  13. 13 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#12] от "deymus":

    Пише си го много ясно:

    "while the influence of engine power is greatly reduced, as is the effect of downforce variation between the cars"


    Приемуществата на по-мощния двигател, КАКТО И на по-добрата аеродинамика нямат влияние на тази писта


    "because most of the corners are of short duration and low speed"

    Защото завоите са или много къси, или бавни.


    "That means Mercedes' usual strengths - high-speed corners and long straights...."


    Силните страни на Мерцедес са не само дългите прави (мощност), а и високоскоростните завои (аероднинамика).


    Ами не виждам как подкрепят твоите думи, след като подкрепят моите - че Сингапур е уникална писта в календата, че в Сингапур няма много влияние аеродинамиката, че на бавните писти по принцип няма толкова влияние аеродинамиката, както и че Мерцедес имат приемущество в аеродинамиката.



    [quote#12:"deymus"]А всички знаем как се постига силно притискане, нали[/quote]


    Прочете ли статията

    Сега остава да ми покажеш кой е казал, че Ред Бул имат най-добрата аеродинамика. Ама гледай да не е от преди 2-3 години

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  14. 14 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Любопитно

    [quote#13:"deutschwagen"]Прочете ли статията[/quote]
    Прочетох я, но за разлика от теб не интерпретирам прочетено, а го чета. Дори и преводите ти, не са изцяло коректни, за да ти пасне на тезата.
    Както и да е, няма смисъл да задълбавам/е излишно.

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#14] от "deymus":

    Хаха, добре, щом казваш

    Всичко което казах, са го казали и те. То е и целият смисъл на тази част от статията.


    Чакам да видя кой твърди, че Ред Бул имат най-добрата аеродинамика в момента

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    Както казах, в твоята интерпретация е така, но не това пише там
    Виждам, че каквото и да покажа ще го четеш като горната статия т.е. аре няма нужда

    Лека!

  17. 17 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1614 Неутрално

    До коментар [#16] от "deymus":

    Е айде сега, не викай на черното бяло! Пише си го много ясно. Аз не знам каква е твоята "интерпретация", но знам добре английски!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  18. 18 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 382 Неутрално

    Проблемите на Мерцедес в Сингапур са свързани с оптималния прозорец на работа на най-меките галоши на Пирели. Даже в 1 квалификационна обиколка Мерцедесите не можеха да останат в този прозорец за разлика от Ферари. Ред Бул бяха там напред заради спецификацията на пистата, както е описано в статията, както беше и в Унгария.

    Ред Бул сами са виновни за положението си в момента. Никой не иска да им доставя двигатели, след като така явно оплюха Рено. Явно Бърни натиска Ферари и Мерцедес, за да не загуби през 2016 Ред Бул и Торо Росо от стартовата решетка. Твърде много политика за жалост....

  19. 19 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 778 Неутрално

    [quote#3:"deymus"] сравнението ти е неадекватно,[/quote]
    само дето торо росо масово се класираше пред ред бул..та имаше слухове за изрични заповеди да внимават къде се класират

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK