Шампионът в DTM получи пилотско място във Формула 1

Паскал Верлайн смени DTM шампионата с Формула 1

© Associated Press

Паскал Верлайн смени DTM шампионата с Формула 1



Шампионът в германския шампионат за туристически автомобили (DTM) Паскал Верлайн ще кара през новия сезон във Формула 1 с отбора на "Мейнър", който е захранван с двигатели на "Мерцедес", съобщи самият той за списание "Аутобилд".


21-годишният германец стана най-младият шампион в историята на DTM през 2015 г. Той спечели титлата именно с болид на "Мерцедес". Договорът му с "Мейнър" е за една година и е в рамките на 5-6 милиона евро.


"Мечтата ми се сбъдна. Изгледах първото си състезание във Формула 1 едва на 6-годишна възраст, а от този момент насетне единственото ми желание беше да карам в шампионата", каза той.




От "Мейнър" категорично отхвърлиха твърденията на медиите, че Верлайн е част от сделката с "Мерцедес" за доставка на двигатели. От отбора твърдят, че са търсили млади и качествени пилоти, които имат солидни спонсори, а германецът отговаря на всички изисквания.


"Мейнър" обаче ще получи правото да използва въздушния тунел на световните шампиони като част от договора според списание "Аутоспорт". Според списанието това условие ще допринесе значително за развитието на отбора.


"Мейнър" е чудесно място да започна кариерата си във Формула 1. Много съм доволен, че съм тук. Това е малък и напълно концентриран отбор и скоро се надявам да познавам всеки", добави още Верлайн, който ще запази и статута си на резервен пилот в "Мерцедес".


Германският отбор може да го повика в случай на заболяване или контузия на Люис Хамилтън или Нико Розберг, но не и в последния момент, за да не се влияе представянето на "Мейнър".

Ключови думи към статията:

Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4715 Неутрално

    Много логичен преход. Отличен млад талант, плюс сходни с Ф1 правила за провеждане на състезанията.

    Gunter glieben glauchen globen
  2. 2 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    До коментар [#1] от "Blood Red Skies":

    Ще видим колко е талант. Във Ф1 няма да бъде дезигниран шампион, и 1/3 от колите да карат около него и да не допускат другите кандидати, все едно са му охрана. Няма по-голяма пародия от ДТМ.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  3. 3 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4715 Весело

    До коментар [#2] от "deutschwagen":

    Добре бе, Верлайн е некадърник, а Фолксваген е най-добрата кола в света за всички времена.
    Сега успокои ли се?

    Gunter glieben glauchen globen
  4. 4 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    До коментар [#3] от "Blood Red Skies":

    [quote#3:"Blood Red Skies"]Добре бе, Верлайн е некадърник[/quote]

    Не съм казвал, че е некадърник. Ти май не си много запознат с ДТМ. Ако критикувам някого, то това е умниците, които пишат правилата там. И ако се интересуваш от факти, доста хора останаха недоволни от финала на миналия сезон, когато буквално около "детето-чудо" Верлайн се дижиха по няколко Мерцедеса, и изобщо не се състезаваха, а работата им беше да не допускат другите кандидати да се състезават с ПВ.



    [quote#3:"Blood Red Skies"]Фолксваген е най-добрата кола в света за всички времена[/quote]

    Това пък от къде? Изобщо не е ставало дума за Фолксваген. Те дори не се състезават в ДТМ, там са Ауди (както и в WEC), а Фолксваген мачкат в WRC.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  5. 5 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4715 Неутрално

    [quote#4:"deutschwagen"]Това пък от къде?[/quote]
    От цялото ти форумно творчество досега. Или ще отречеш?

    Gunter glieben glauchen globen
  6. 6 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    До коментар [#3] от "Blood Red Skies":

    Ето и малко статистика. Шампиончето ПВ е спечелил 2 състезания за целия сезон, а конструкторът-шмапион - 3. Това е просто смешно.

    https://en.wikipedia.org/wiki/2015_Deutsche_Tourenwagen_Masters_season#Race_calendar_and_results


    Наказателните тежести изобщо няма и да ги коментирам.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  7. 7 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    До коментар [#5] от "Blood Red Skies":

    [quote#5:"Blood Red Skies"]От цялото ти форумно творчество досега[/quote]

    Звучиш ми малко засегнат. Доста натрупана негативна емоция си събрал. Един съвет - използвай логически аргументи и факти, а не емоционални аргументи.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  8. 8 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4715 Неутрално

    До коментар [#7] от "deutschwagen":

    Този съвет го отнеси към себе си. Аз написах първи положителен и добронамерен коментар. В отговор ти започна да хейтиш.

    Gunter glieben glauchen globen
  9. 9 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4715 Неутрално

    Най-логичният аргумент и факт е, че Верлайн спечели ДТМ. А ти търсиш под вола теле.

    Gunter glieben glauchen globen
  10. 10 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    До коментар [#9] от "Blood Red Skies":

    Продължаваш да говориш без да знаеш достатъчно. Поазах ти вече резултатите в детайли. Ако всички от Мерцедес се състезаваха, а не караха за Верлайн, нямаше да спечели ДТМ, поне не 2015.

    Както и да е. Дреме ми на мен кой е спечелил ДТМ.



    [quote#8:"Blood Red Skies"]Аз написах първи положителен и добронамерен коментар. В отговор ти започна да хейтиш[/quote]

    Аз не хейтвам, и дори не съм твърдял, че непременно ще се провали. Прочети още веднъж коментара (#2). Ако хейтвам, то това е към ДТМ. Да, колите са много готини, но правилата са тъпи, и феновете на ДТМ си го признават. Дори феновете на Мерцедес в ДТМ. Само казах "ще видим", и че ще бъде доста различно във Ф1 от колкото в ДТМ, и това е факт (без дори да коментирам за кой отбор ще кара).

    А правилата нямат АБСОЛЮТНО нищо общо с Формула 1, това не знам от къде си го взел. Първо, че имат по две състезания на уикенд, второ в ДТМ властват изцяло отборните заповеди (и те се отнасят за целия отбор, тоест 1/3 от колите), трето се блъскат непрекъснато, четвърто победителят от всяко състезание започва следващото с наказателна тежест. И много други неща. А и колкото и да е добра аеродинамиката, остава доста далече от Ф1 и LMP1, даже и от LMP2.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1926 Неутрално

    До коментар [#9] от "Blood Red Skies":

    [quote#9:"Blood Red Skies"]Най-логичният аргумент и факт е, че Верлайн спечели ДТМ[/quote]

    Само още да те питам - значи според теб винаги печели най-добрия, дори в ДТМ, и дори всъщност да има невпечатляващи резултати? И това един път. Разбирам поне да беше натрупал 3-4 титли тма.
    А за когика не ми говори. Май с теб спорихме за самолети един път и кой продукт в кой сегмент влиза. Видях ти логиката още тогава.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK