"Лудогорец" постави ултиматум на община Разград за концесията на стадиона

Разградчани не са съгласни да плащат по 0,5 % от приходите си на общината

© LAP.bg

Разградчани не са съгласни да плащат по 0,5 % от приходите си на общината



Четирикратният футболен шампион "Лудогорец" няма да участва в процедурата за концесия на стадион "Лудогорец арена" по настоящите условия, които им е определила община Разград. Това обявиха от ръководството на клуба на пресконференция.


Изпълнителният директор на клуба Ангел Петричев заяви, че от клуба не искат да подпишат документ, в който има много "подводни мини".


Шампионите не са съгласни с одобрения от общинския съвет концесионен договор, според който "Лудогорец" трябва да плаща по 0.5% от нетните си приходи от всички видове продажби.




"Така поставените условия в договора за концесия са нелогични, нецелесъобразни и са насочени срещу интересите на футболния клуб, на инвеститорите и на хората в Лудогорието, които имат "Лудогорец арена" като свой втори дом", каза Петричев.


"Ако бъде подписан така подготвеният концесионен договор, ще се появят проблеми и в бъдеще той ще бъде обект на съдебни спорове, които ще бъдат пречка за развитието на футбола", добави той.


Петричев обясни, че платените от клуба през миналата година суми за хотелски услуги, автомобили, наеми на квартири и транспорт възлизат на близо 1 милион лева, а платените данъци от началото на проекта са над 14 милиона лева.


До момента от футболния клуб са инвестирани над 4 млн. лв. в спортното съоръжение по договора за публично-частно партньорство, който все още е в сила.


Председателят на съвета на директорите Теменуга Газдова обясни, че подготовката за откриване на процедура за отдаване на градския стадион в Разград на концесия е започнала още през 2014 г.


Първоначално, след изготвен концесионен анализ не е било предвидено да има концесионна такса, тъй като концесията е свързана със строителство и допълнителни инвестиции от над 18 милиона лева. От общинската администрация обаче добавили възможността за прозцент от нетните продажби.


Първоначално се смяташе, че ако негативният сценарий със стадиона в Разград влезе в действие, преместаването ще се случи за следващия сезон, тъй като настоящият договор на "Лудогорец" все още не е изтекъл.


От "Лудогорец" обаче декларираха готовност да преместят отбора веднага, ако на 29 февруари общината потвърди намеренията си. Стадионите във Велико Търново, Търговище и Русе бяха споменати като варианти за домакинските двубои на "орлите".


Президентът на клуба Александър Александров добави, че по този начин от общината се опитват да извият ръцете на "Лудогорец". Той призова общинските съветници да обмислят внимателно случая, преди да се вземе окончателното решение.

Коментари (99)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 781 Неутрално

    Много уважавам КД, но на това му се вика изнудване!

  2. 2 Профил на nikivan
    nikivan
    Рейтинг: 635 Весело

    Интересно ми е точно тази снимка, ако му покажа на Киро, дали ще ми се разкрещи с думите- "Къде видя празни места бе, олигофрен?"

    „Чрез правилното и стратегическо използване на пропагандата можете да направите така, че хората да виждат Раят като Ад и Адът като Рай.“
  3. 3 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Аз бих приел една такава промяна. Във футболен град като Русе или Велико Търново финансово обезпечен отбор ще получи добър прием. Само да се "барне" малко името след преместването.

    No Pain No Gain
  4. 4 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    Хитро, Гел, хитро....по този начин се измъква от обещанието за 16 милиона за инвестиции в довършването на стадиона...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  5. 5 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1110 Неутрално

    А трибуната ще си преместят ли?

  6. 6 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    Гела иска да бъде третиран като великия инвеститор. Едва ли не общината да му плаща, че е взел стадиона на концесия. Какъв е проблема да има концесионна такса? Навсякъде я има.

  7. 7 Профил на chinaski
    chinaski
    Рейтинг: 346 Неутрално

    И да си вземат и трибуна Моци там - и без това е построена с наши пари.А тези и на Марс да идат, пак ще имат 20-30 човека агитка.Да не си мислят, че в Търново, Русе или където и да е, ще ги припознаят за "свои".

  8. 8 Профил на чорли
    чорли
    Рейтинг: 829 Весело

    Петричев, логвай се в акаунта да ни снесеш вътрешно инфо в кой град ще местите отбора. КОЙ ще е шампион догодина?? Аз лично залагам на "Светкавица" (Търговище), но с нелоши шансове са "Черноломец" (Попово) и "Бенковски" (Исперих). Шансовете на ФК "Опака" и "Искра" (Голямо Градище) са минимални.

  9. 9 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Киро Гела нали обеща ако държавата му даде 2 млн той да вложи 20??? Какво стана, трибуната Коци е готова с държавна пара, обаче на Гела обещаното го няма?!?!?!? Киро креНвирш такъв не сме забравили!!!!

  10. 10 Профил на qwertqwert
    qwertqwert
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Шампионите не са съгласни с одобрения от общинския съвет концесионен договор, според който "Лудогорец" трябва да плаща по 0.5% от нетните си приходи от всички видове продажби.
    ----------------------------------------------------
    На примерно 20 млн нетни приходи това са 100 000 концесионна такса годишно.
    И му се вижда много?

    След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?
  11. 11 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#1] от "гарата":

    Изнудването е от страна на общината, не "Лудогорец".

    До коментар [#3] от "tokkay":

    Ти очевидно не си фен на отбора, така че никой не го интересува дали би или не би приел подобна промяна. Името на отбора е такова отпреди да си се родил.

    До коментар [#4] от "Пешката":

    В договора за концесия "Лудогорец" са разписали, че ще направят инвестиции за 18 млн. От какво се измъкват по-точно?

    До коментар [#5] от "deymus":

    Трибуната е на община Разград, не на Кирил Домусчиев.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  12. 12 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 954 Неутрално

    И тия ще се припознават! Смешна работа това - о(т)бор без фенове! А уж не били кренвирши...

    П.П. Сега, като стадиона в Разград няма да се ползва, Киро да върне 5-те милиона за трибуна "Моци" на държавата. Щото няма да се ползва - това са пари на вятъра...
    П.П.П. Какви приходи от продажби? Дали разградчани си плащат за вход, или Киро ги пуска за без пари?
    П.П.П.П. Най-добре да се припознаят със Спартак Варна. Така всички служители на БМФ ще могат да ходят под строй на мача и да виикат "Само Киро!"

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  13. 13 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#6] от "neznaiko.bg":

    Едно е твърда такса, друго е 0.5% от приходите (при това без значение дали си на загуба или печалба).

    До коментар [#7] от "chinaski":

    "Лудогорец" е разградски отбор и феновете му от поколения насам са от Разград, без значение дали е играл във "В", "Б" или "А" група.

    До коментар [#9] от "Моди трий нищо да не остане!":

    На Домусчиев обещаното го има разписано в договора за концесия.

    До коментар [#10] от "qwertqwert":

    И 1 стотинка е много, когато става дума за рекет.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  14. 14 Профил на Моди трий нищо да не остане!
    Моди трий нищо да не остане!
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#13] от "phuncky":

    Аз не искам да го има в договора, а да се построи това което обеща!

  15. 15 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 954 Любопитно

    [quote#13:"phuncky"]"Лудогорец"; е разградски отбор и феновете му от поколения насам са от Разград, без значение дали е играл във "В", "Б" или "А" група. [/quote]

    А феновете от Разград склонни ли са да пътуват до Търново, Търговище или Русе, за да гледат домакински мач?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  16. 16 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Заглавието е некоректно. Лудогорец няма да се мести. Остава си в Разград. Само ще си играе мачовете на стадион в друг град.

  17. 17 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2485 Неутрално

    Шампионите не са съгласни с одобрения от общинския съвет концесионен договор, според който "Лудогорец" трябва да плаща по 0.5% от нетните си приходи от всички видове продажби...

    Начи ... от всичките продажби би означавало, че Общината им става съдружник и в покупко-продажбата на футбалери.
    Срещу което е разбираемо Домуса да скача.

    Телевизионните права не ги спрягам, щото там Домуса е на загуба ...

    Но пък би ли посочил Домуса неговият велик клуб какво други приходи реализира?
    От билети? От фенски артикули? От кетъринг на стадиона покрай мачовете?
    Или от рекламите на стадиона, на собствените му на Домуса фирми и на спонсорите главно?

  18. 18 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 954 Любопитно

    [quote#13:"phuncky"]"Лудогорец"; е разградски отбор и феновете му от поколения насам са от Разград, без значение дали е играл във "В", "Б" или "А" група. [/quote]

    А феновете от Разград склонни ли са да пътуват до Търново, Търговище или Русе, за да гледат домакински мач?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  19. 19 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Да се махата Гелата!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  20. 20 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Т.е. Да се маха!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  21. 21 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 954 Весело

    [quote#16:"b_d_s"]Остава си в Разград. Само ще си играе мачовете на стадион в друг град. [/quote]

    Имаше друг такъв отбор - Черноморец Бургас София

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  22. 22 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#13] от "phuncky":

    Според мен таксата е по-логична, защото никой не може да предвиди ситуацията след 17 години например.

  23. 23 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2485 Неутрално

    Опа, пропуснал съм без да искам приходите от евротурнирите.

    Ама те са "птица в небето", която днес кацне, а утре не кацне на рамото ти и не бива да ги водим като "твърд приход".

  24. 24 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#4] от "Пешката":

    Е, как ще се измъква? При това в договора са записани 18.5 милиона. Тази цифра е предложена от Лудогорец, не е измислена от общината. Тук спорят за възнаграждението. Лудогорец иска да е само инвестицията от 18.5 милиона, общината иска и 0.5% от всички приходи на клуба, заедно с правото да ползва стадиона за нейни си неща.

  25. 25 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Не става ясно, дали ако се измести, Киро Олигофрена (ака Гела или Парахода) ще си изпълни ангажимента да дострои останалите трибуни. Или ще си остане с парите по усвояването на строежа на Моци Сектора, пък другото ...

    nègre littéraire
  26. 26 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#14] от "Моди трий нищо да не остане!":

    Как да се построи нещо без договор? Нали ще бутнат стадиона после.

    До коментар [#15] от "majorman":

    Не, не са. Това е част от изнудването на община Разград.

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  27. 27 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#21] от "majorman":

    Точно това обяснявам. Няма нищо общо с това, което пишеш! Отборът си е Лудогорец Разград, тренира в Разград, но играе друг лицензциран стадион, както през 2011 г. игра в Каварна, а после ЛЕ и ШЛ но "Васил Левски". Тогава ставал ли е Лудогорец Каварна или Лудогорец София?

  28. 28 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    Село Гелà е подходящо,ако не сработи план "Цоци",ориентиран към чуждите пари.

    8% ЗДРАВНИ ВНОСКИ ВЪРХУ ВСЕКИ ДОХОД,НА ВСИЧКИ !!!
  29. 29 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#18] от "majorman":

    Пътували сме да гледаме домакински мачове в Каварна и в София. Първо като се реконструираше Лудогорец Арена, после за ЕКТ.

  30. 30 Профил на phuncky
    phuncky
    Рейтинг: 826 Неутрално

    До коментар [#22] от "neznaiko.bg":

    Няма как таксата на един стадион да зависи от приходите на отбора, който го използва. Какво ще промени общината през идните 35 години, че да донесе приходи на "Лудогорец" (в контекста на стадиона), та да искат процент от тези приходи?

    Късата памет е най-големият враг на българите.
  31. 31 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#26] от "phuncky":

    По-скоро Гела изнудва общината със заплахата да премести отбора. Разбирам, че си навътре в преговорите, та можеш ли да кажеш дали има проблем и за срока в който трябва да бъдат инвестирани тези 18 млн?

  32. 32 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#17] от "xm...":
    [quote#17:"xm..."]според който "Лудогорец" трябва да плаща по 0.5% от нетните си приходи от всички видове продажби[/quote]

    Да започнем от там, че за да плащаш какъвто и да е % от нетните си приходи, трябва да има поне някакъв одитиран финансов отчет на дружеството, а такъв в ТР не се види от 2010, въпреки закона. Иначе Киро е шеф на "най-голямата" работодателска организация.

    nègre littéraire
  33. 33 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#11] от "phuncky":

    Аз не бях фен и на друг подобен отбор от елита ни, но това не ми попречи да посетя стотици мачове на стадиона в града, в който живеех. голяма част от зрителите покрай мен също не бяха фенове на отбора, поне не в началото, а на футбола като цяло.

    No Pain No Gain
  34. 34 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#30] от "phuncky":

    Доколкото се разбира от публикациите по темата, от Лудогорец не искат да плащат каквато и да е концесионна такса. Това нормално ли е?

  35. 35 Профил на sorosoidnapravda
    sorosoidnapravda
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Много бил ербап Киро Гела, щял да направи каквото направиха приватизаторите от Турция. Алонкоолу, Лудогорец да няма по 100 милиарда приходи? Щом за 250 000 се цигани да отива на м. си.

  36. 36 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2485 Весело

    [quote#32:"Сашо-11"]за да плащаш какъвто и да е % от нетните си приходи, трябва да има поне някакъв одитиран финансов отчет на дружеството, а такъв в ТР не се види от 2010[/quote]

    Не съм го ровил баце Кире, не ми е дерт, ма т'ва е яко!

    Може да го е страх от баце Боце, който така ги е насмел вече всичките тиа гадини мръсни олигарски и ще си публикува и последната стинка, спечелена от продажбата на закуски тип "РСВ" на стадиона ...

    Прочее ... ако няма от 2010 ... то как така Баце му финансирА хобито? По закона за такъв ош-беш трябва да си по-кристално чист и от сълзица на пеленаче ...

  37. 37 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Мухахахаха, селски пинизи.
    Вместо да преговарят, си поставят ултиматуми един на друг.

  38. 38 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 781 Неутрално

    [quote#7:"chinaski"]тези и на Марс да идат, пак ще имат 20-30 човека агитка[/quote]
    Във футбола не се броят агитките, а головете и точките.
    Не с тази шопска злоба!

  39. 39 Профил на ham
    ham
    Рейтинг: 457 Весело

    Дали Домус Ага е наясно,ако бяхме нормална ДЪРЖАВА,И НЯМАШЕ плосък данък,какви средства щеше да плаща клубът на държавата!

  40. 40 Профил на парци
    парци
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Мутрата знае само едно - изнудване.

    В тоя ред на мисли и "държавата" не е пада по-далеч от това определение, но на тоя боклук точно "държавата" му сипа доволна сума за да си построи трибуна и не знам още какво на стадиона.

    Вкратце - ДГД-ха.

  41. 41 Профил на полувишис
    полувишис
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Да закриват отбора, а Гелата да отива в Централния Спа-комплекс в Св. Троица да си излежи 5-годишната ваканция. А брат му, Било, ще му праща колети всеки месец.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnes
  42. 42 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    [quote#11:"phuncky"]В договора за концесия "Лудогорец" са разписали, че ще направят инвестиции за 18 млн. От какво се измъкват по-точно? [/quote]

    И колко са направили? Нали Парахода казваше първо общината да направила - е, тя направи инвестицията. А той - нищо.
    [quote#38:"гарата"]Във футбола не се броят агитките, а головете и точките.[/quote]
    Айде бе?

    До коментар [#29] от "b_d_s":
    А обратно във В група ще ходите ли по тоя повод?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  43. 43 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#34:"neznaiko.bg"]Доколкото се разбира от публикациите по темата, от Лудогорец не искат да плащат каквато и да е концесионна такса. Това нормално ли е? [/quote]

    При инвестиции от 18.5 милиона на гола поляна с изградена трибуна за 6 милиона и вече инвестирани от същия инвеститор 4 милиона може и да е нормално. Взема актив за 6 милиона и инвестира 22.5 милиона, след 35 години всичко се връща при общината. Как мислиш? Нормално ли е? Да обърна внимание, че не говорим за Испания или Англия, а за малък български град. И става дума за футбол. Колко печели средно български отбор? Хайде да питам колко губи годишно, че да има смислен отговор. И да губиш, приходи има, има и такса. А има ли футболен бизнес в България? Кои са другите български отбори които искат да инвестират на този стадион или въобще на който и да е стадион в България? Има ли други инвестиции за над 10 милиона?

  44. 44 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#42:"Darth Plagueis"]И колко са направили? Нали Парахода казваше първо общината да направила - е, тя направи инвестицията. А той - нищо.[/quote]

    Как нищо, лъжец?
    А реконструкцията в два етапа на стадиона? Тя е за 4 милиона. В момента на стадиона са изхарчени 10 милиона. 4 милиона частни средства и 6 милиона по правителствена програма чрез кандидатстване на общината. В договора са записани още 18.5 частни средства. Ама вие си лаете. А за тренировъчната база да отваряме ли дума?

  45. 45 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    Всъщност при лицензирането което е станало миналата година, Лудогорец трябва да е посочил стадион на територията по седалището на клуба. Така че няма как Киро да мести отбора където си поиска като пътуващ цирк. Поне ако се спазват наредбите де...

  46. 46 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 1033 Неутрално

    на геласоната мастия ангажимента му към проскубано пиле арена е същия като към БМФ. колко познати варналии изпищяха от тази комунистическа мутра.

  47. 47 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#43] от "b_d_s":

    Как стои въпроса с поддръжката на стадиона в договора? Досега беше за сметка на общината, а за следващите 35 години? Не е ли нормално общината все пак да може да ползва стадиона за собствени нужди понякога?

  48. 48 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8019 Неутрално

    Не разбрах,от "Лудогорец" какво предлагат.

  49. 49 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#44] от "b_d_s":

    За 6те милиона има трибуна. За останалите 4 - пребоядисани седалки?

    Кажи сега, отивате в Търново и почвате от В група?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  50. 50 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#49:"Darth Plagueis"]За 6те милиона има трибуна. За останалите 4 - пребоядисани седалки? [/quote]

    Дали са пребоядисани седалки наистина?
    Ти ми кажи колко струва да понижиш целия терен с 2 метра, като достроиш трибуните надолу и премахнеш пистата, отдолу да направиш отопление и перфектен дренаж, отгоре най-качествено тревно покритие, да закупиш видеотабло, каквото второ няма в България, да изградиш осветление за ТВ пряко предаване, видеонаблюдение, ремонт на всичко останало, нови съблекални и обзавеждане, централна трибуна с ВИП зона и седалки, защото преди Домусчиеви имаше пейки.
    Дали са пребоядисани само седалките? И всичко това е направено в рамките на договор с общината, без концесия и гаранции.

  51. 51 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#47] от "neznaiko.bg":

    При концесия всичко се поддържа и плаща концесионера. А общината какво да му ползва на професионален терен за футбол? Детските градини ли да правят турнир или работниците от заводите? Там по принцип се играят само официални мачове за да се пази терена. Дори Б отборът обикновено не играе там, а на базата. Каква работа има там общината и за какво може да го ползва? Аз поне не се сещам какъв е смисълът на такава мина в договора.

  52. 52 Профил на joreto101
    joreto101
    Рейтинг: 213 Весело

    Схемата е ясна - изнасят се от Разград и се местят например в Исперих. Строят нов стадион като за целта държавата/общината наливат едни милиони и след време ако потърсят нещо в замяна Киро отново мести отбора.

    "Обичай смелите, те са солта на земята!"
  53. 53 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#45] от "neznaiko.bg":

    Въобще не е ставало дума да се мести отбора. Това са волни интерпретации на журналистите. Мести ли се седалището на отбора, когато в града му няма лицензиран стадион и пътува до столицата за да играе мачове от ЕКТ?
    И тук се забравя, че има изградена база за около 15 милиона в Разград.

  54. 54 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#50] от "b_d_s":

    Ми като се изключи таблото и ВИП зоната....., ние правехме същото и беше някъде около 600 х. И качеството е леко по-високо, ма нейсе. 4 млн, а?

    [quote#53:"b_d_s"] тук се забравя, че има изградена база за около 15 милиона в Разград. [/quote]
    Уау, тия милиони започнахте да ги разхвърляте като розовите. И те на Панчарево твърдяха, че имали база за 20 млн, па то се оказаха две бараки. 15 млн вика, боже, боже...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  55. 55 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#54] от "Darth Plagueis":

    Ще те посъветвам да посетиш двете места и тогава да се произнасяш. Има и доста снимки и от строежите и от завършените обекти.
    Бъди поне малко коректен!

  56. 56 Профил на vesko19
    vesko19
    Рейтинг: 1633 Неутрално

    До коментар [#12] от "majorman":
    смешко хората в разград си плащат за билети
    много сте далеч от това обаче
    лудогорец няма фенове казваш ммхм добре както каже великия фен на някой от Големите грандове

  57. 57 Профил на Пешо
    Пешо
    Рейтинг: 31 Весело

    [quote#6:"neznaiko.bg"]Гела иска да бъде третиран като великия инвеститор. Едва ли не общината да му плаща, че е взел стадиона на концесия. Какъв е проблема да има концесионна такса? Навсякъде я има. [/quote]


    Защото така разписано, ще дължи половин процент и от продажбите на сувенири, тениски и тн, и рекламни права едва ли не. Еми и аз нямаше да се съглася. Ако е само от билети за вход на стадиона - ок

    unable to join #real-life (address is banned)
  58. 58 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#55] от "b_d_s":

    Не знам що реши, че не съм посещавал и двете места. 15 млн...


    [quote#56:"vesko19"]смешко хората в разград си плащат за билети [/quote]
    Мхм...


    [quote#56:"vesko19"]лудогорец няма фенове казваш ммхм добре както каже великия фен на някой от Големите грандове [/quote]
    http://football24.bg/leagues/attendance/league_id/4

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  59. 59 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#57] от "Пешо":

    От билети, ако ще и целия приход да му взима няма смисъл. Ако приходът му е 10 млн, 0.5% са едва 50 000лв. По 4 000 лв на месец. Наем на среден по размер магазин...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  60. 60 Профил на registriran
    registriran
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Защо ли си мисля ,че това е анонс към ЦСКА.Предполагам ,че се замисля ползване на лиценза на ЛУДОГОРЕЦ , смяна на името с ЦСКА и преместване на отбора в София .

  61. 61 Профил на Пешо
    Пешо
    Рейтинг: 31 Весело

    [quote#59:"Darth Plagueis"]

    До коментар [#57] от "Пешо":

    От билети, ако ще и целия приход да му взима няма смисъл. Ако приходът му е 10 млн, 0.5% са едва 50 000лв. По 4 000 лв на месец. Наем на среден по размер магазин... [/quote]

    А с какво този стадион ще ми помогне за увеличаване на приходите, че да си плащам такса? Мога да играя на всеки един стадион и резултати и играта на отбора са това, което кара феновете да идват да гледат и да си купуват сувенири.

    unable to join #real-life (address is banned)
  62. 62 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2313 Неутрално

    Значи като трябваше общината да дава пари - проблем няма. Щом има концесия, трябва да има и такса. И общината трябва да се подкове за да не стане като със ски - зоната в Банско. Макар че процент от приходите не е кой знае какво подковаване. Що се отнася до втория дом - ще го дават ли на общината да допуска хората от града да го ползват?
    На мен и нещо друго ми е интересно. Общината има ли дял в "Лудогорец". Защото съм виждал как в подобен случай разходите изцяло се плащат от общината.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  63. 63 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    [quote#61:"Пешо"]Мога да играя на всеки един стадион [/quote]

    Можеш. Точно това ти казва и общината - ако искаш да е точно на тоя стадион - давай кинти. Ако не искаш - свободен си феновете ти да идват и да те гледат където решиш.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  64. 64 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    [quote#9:"Моди трий нищо да не остане!"]Киро креНвирш такъв не сме забравили!!!! [/quote]
    ти може и да не си забравил но който трябва да го контролира го е пипнала амензията

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  65. 65 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1281 Неутрално

    [quote#48:"Роси"]Не разбрах,от "Лудогорец" какво предлагат.[/quote]
    както досега да не плащат нищо , разбира се

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  66. 66 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Весело

    До коментар [#54] от "Darth Plagueis":

    15 млн? Киро днес в интервю твърди, че са 25 млн.

  67. 67 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#53] от "b_d_

    РАЗДЕЛ IV
    ИНФРАСТРУКТУРНИ КРИТЕРИИ
    Член 40. (1) При участието си в първенствата от професионалния футбол ПФК следва да изпълнява инфраструктурните критерии, заложени в Наредбата за национално клубно лицензиране за вътрешните първенства и турнири, и този
    правилник.
    (2) ПФК е длъжен да регистрира в БФС - Отдел „Спортно - технически“, стадион на територията по седалището на клуба, на който ще провеждат срещите на представителния отбор, при спазването на следните изисквания:

  68. 68 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    а) При регистрацията се представя протокол/акт за годността на стадиона, издаден по реда на Наредбата за сигурността на спортните обекти и мерките срещу насилието и лошото поведение на зрители преди, по време и след провеждане на спортни прояви, организирани на стадиони и в спортни зали - ДВ, бр. 74 от 2000 г.
    б) Регистрацията се извършва в срок до 14 дни преди началото на спортно - състезателната година.
    4) В случаите, когато стадионите на ФК - участници в европейските турнири не отговарят на изискванията наа ЕФА, съответният клуб своевременно заявява друг стадион, който отговаря на тези изисквания, на който ще играе срещите си.

  69. 69 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    [quote#58:"Darth Plagueis"]Не знам що реши, че не съм посещавал и двете места. 15 млн... [/quote]

    Ясно ми е колко си ги посещавал, щом задаваш такива въпроси. Или безцеремонно лъжеш.

  70. 70 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    Кандидатът за лиценз трябва да има на разположение стадион за да може да играе в клубните турнири на УЕФА и вътрешните първенства. Кандидатът за лиценз е:
    a) собственик на стадиона, или
    b) представя писмен договор със собственика(ищците) на различните стадиони, които ще използва. Този договор трябва да гарантира използването на стадиона за домакинските мачове от турнирите на УЕФА и
    вътрешните първенства за следващия сезон, където Кандидатът за лиценз ще се класира на базата на своите спортни резултати.

  71. 71 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#66] от "neznaiko.bg":

    Може и 25 да са. Аз оценявам на око. Поне 15 са, а ако помня добре първият етап на базата беше 10 милиона. Само вторият може да е 15, защото е два пъти по-голям. Така че 25 може и да е точната цифра.
    Това означава, че общите вложения на Лудогорец в спортна инфраструктура в Разград към момента са 29 милиона лева и с планираните минимум 18.5 милиона ще достигнат почти 50 милиона лева.

  72. 72 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2545 Неутрално

    До коментар [#50] от "b_d_s":

    Знаеш че не харесвам Домусчиев и Петричев, но отбора Лудогорец е друга бира - неговата игра харесвам. Сроковете за инвестицията на останалите 18.5 млн. са в договора за концесията - тя е за доста години, така че има време.

    Но недей сяда да се обясняваш на човек, чийто отбор (Спартак МВР), е заграбил името, историята и терените на друг футболен клуб (ПФК Левски 1914), и в момента за спортната си база не е плащал и кьорав лев, а държавата му построи трибуна даже и без едно обещание насреща.

  73. 73 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    Интересно защо от БФС не са обърнали внимание при лицензирането, че договора на Лудогорец за стадиона не покрива целия футболен сезон, а е до 8 февруари тази година?

  74. 74 Профил на lele266
    lele266
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Ако това важи за продажба на футболисти и вземат, че продадат футболист за 4 милиона което е голям трансфер за българските стандарти - ще трябва да кифнат 0.5% * 4 млн = 20 бона.... Демек сиромах киро това му се вижда тлъста сума.

  75. 75 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2545 Неутрално

    До коментар [#58] от "Darth Plagueis":

    Ахахаха - Футбол24 - говеждият парцал в стил Г.А. - сега да не нацапаш с другото говеждо - дон Балон?

    Поне са си оправили часовника, че преди няколко години им беше по Гринуич - вкл. и нашите мачове - пише че ще се играе в 15:00, а мача почва в 17:00, при смяната на времето - в 18:00.

    Нещо от онзи друг парцал на Юли Москов - 7 дни спорт, дето ви бе и спонсор, не са ли са се включили в хибридната война за шаНпионската титла?

  76. 76 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2545 Весело

    До коментар [#73] от "neznaiko.bg":

    Бяха заети да оставят ПФК Левски в А група с 5.4 млн. дълг и без да имат кьорав спонсор да го обезпечат. Решиха че спонсори има-няма - може да дръпнат едни 500 хилки от феновете - Лупи стайл.

  77. 77 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2545 Неутрално

    До коментар [#74] от "lele266":

    Колега - в статията се посочват две неща, между които даже не се прави връзка:
    1. Петричев не е съгласен с договора;
    2. В договора има клауза за такса за стадиона 0.5% от нетните приходи.

    Та къде се твърди че проблема е точно точката с 0.5%? Може съвсем друго да не им оттърва на Лудогорец.

  78. 78 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Весело

    До коментар [#76] от "Deaddark":

    Оффф георгиатанасовщини.

  79. 79 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#69] от "b_d_s":

    Направо ме уби с аргументи. Последният път като те помолих да се обосновеш с факти, ми даде да гледам сайта, на който обаче инвестиция за повече от 100 000 не се вижда.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  80. 80 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#75] от "Deaddark":

    Нещо се обърка тотално. Не знам някога Москов да ни е бил спонсор, не знам и този сайт да е имал каквото и да било отношение към нас. Да не бъркаш отбора, чийто фен съм?
    Да беше казал оня неадекватник дон Балон и там какви ги имаше още добре, ама точно тия...
    [quote#72:"Deaddark"]Но недей сяда да се обясняваш на човек, чийто отбор (Спартак МВР), е заграбил името, историята и терените на друг футболен клуб (ПФК Левски 1914), и в момента за спортната си база не е плащал и кьорав лев, а държавата му построи трибуна даже и без едно обещание насреща. [/quote]
    Ти нещо изтреще ли?
    Ае да те видим - моят отбор е създаден 1914. Кво МВР те бърка?
    Какво сме заграбвали? Как след като сме заграбили дадено име, с него има още много отбори във всевъзможни спортове, огромната част от които не са свързани по никакъв начин с моя? Има улици, градове, фирми, какво ли не, обаче ние сме го заграбили?
    Типично заграбване е бившето съкращение Цска - без да има нищо общо с армията, твърдеше това в името си. Добре, че 98ма затриха онова недоразумение и в наследника му няма връзка с армията.
    Я сега ни сподели, как точно държавата ни строи каквото и да е?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  81. 81 Профил на benefikato1
    benefikato1
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Боли ме фара за отбор с 200 фена и президент мутра.Утре сутринта да го закрият до вечерта никой няма да ги помни.

  82. 82 Профил на sasoss
    sasoss
    Рейтинг: 585 Неутрално

    До коментар [#73] от "neznaiko.bg":


    Защото:
    1. толкова разбират, могат,ги боли фара
    2. са "синьото" БФС, което копче не може да каже на един отбор, пък какво остава да им върнат документите за поправителен.
    3. след като години наред минаваше за Цецка, сега няма да проявяват дискриминация към други клубове

  83. 83 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2545 Весело

    До коментар [#78] от "neznaiko.bg":

    За ГА питай Тони - той ми даде инфо за него. Само като го видях и веднага се сетих за сините му еквиваленти - дон Балон и Футбол24.

    А теб да те питам - ти така се правеше на приятно разсеян, по отношение на правила и закони, под темите за дълга на ПФК Левски към НАП и отнетите точки от изхвърлянето на Литекс, сега как така изведнъж стана схватлив по казуса с концесията на стадиона в Разград? Георгиатанасовщини в син вариант.

  84. 84 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1313 Неутрално

    [quote#11:"phuncky"]В договора за концесия "Лудогорец" са разписали, че ще направят инвестиции за 18 млн. От какво се измъкват по-точно? [/quote]

    и аз мога да се разпиша че ще ти платя 10 милиона в следващите 30 години - и какво от това? Общината иска да види светлина в тунела и най-после да вземе да печели нещо от цялата си помощ за проектО на гелО.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  85. 85 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2545 Неутрално

    До коментар [#80] от "Darth Plagueis":

    1969-та Спартак МВР заграбва ПФК Левски 1914 и то брутално - ти знаеш и по-добре от мен. Отначало е Левски-Спартак, после остава само Левски. А ръководството е цялото на Спартак - това е. От МВР чрез Спартак крадат ПФК Левски 1914 - име, история, титли - всичко.

  86. 86 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#85] от "Deaddark":

    Опити за заграбвания в историята ни дал господ. Още през 44та. Левски обаче си е Левски - така си го има, със същите привърженици, същата любов и същото име.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  87. 87 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Весело

    До коментар [#83] от "Deaddark":

    Никога не съм се правил на разсеян, напротив, спорили сме предостатъчно докато не стигнах до извода, че дори един фанатик като Елин Рахнев е по-обективен от теб.

  88. 88 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 3521 Весело

    [quote#1:"гарата"]Много уважавам КД, но на това му се вика изнудване! [/quote]
    Аз пък го наричам изнудване и без да го уважавам Гелосаният

    И не му е за сефте, постоянна практика е при него. Преди пък изнудваше държавата да му дадяла евтин ток защото иначе ще изнася заводите, начело на КРИБ някакви ултиматуми поставяше на ББ та се наложи да му припомнят какви подаръци му е правила държавата... Вечно мрънкало което подскача и се прави на голям играч а е категория "петле".

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  89. 89 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2545 Неутрално

    До коментар [#86] от "Darth Plagueis":

    За феновете съм съгласен - за собствениците - твърдо не.

  90. 90 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2545 Неутрално

    До коментар [#87] от "neznaiko.bg":

    Тогава ще ти припомня глупостите ти, като излезе решението за точките.

  91. 91 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#89] от "Deaddark":

    Ми аз не случайно не съм казвал нищо за собственици. За съжаление, нито вие, нито ние сме на етап да си ги избираме.


    [quote#90:"Deaddark"]Тогава ще ти припомня глупостите ти, като излезе решението за точките. [/quote]
    Я кажи какво ще е решението за точките?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  92. 92 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 1368 Неутрално

    До коментар [#90] от "Deaddark":

    Решението за точките може да бъде пряко свързано с желанието на ФИФА да не предизвиква трусове и да не уронва престижа на члена си - БФС. Надявам се да го имаш предвид това.

  93. 93 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2545 Неутрално

    До коментар [#91] от "Darth Plagueis":

    Ако правилно си изиграете картите и натиснете КАС, че вече се играе мач от второто въртене домакин-гост, то въпреки че в правилника на БФС пише че сезона свършва с последния мач за календарната 2015, ще важи аргумента за преполовяване на първенството - минали са вече 18-те кръга и че 20 кръг трябва да се зачита към втория полусезон (19-36 кръг). Това според мен е правилното решение.

  94. 94 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#79] от "Darth Plagueis":

    100 000 лева за един пълноразмерен терен, точно копие на Лудогорец Арена (с отопление), с писта за бягане, още един пълноразмерен със специално антитравматично покритие за деца, и двата осветени и с покрити трибуни, още три малки терена и конструкция за покриването им, рампи и стълби за тренировка, вътрешен паркинг, фитнес, сауна, вани, съблекални, цялата администрация на Лудогорец, кафене. Сградата е носител на приза "Сграда на годината"2012. Мислиш, че това струва колкото апартамент?
    Теб дори не те е срам да говориш пълни глупости.

  95. 95 Профил на benefikato1
    benefikato1
    Рейтинг: 397 Весело

    До коментар [#94] от "b_d_s":И за това в първия отбор нямате един юноша.То биваше и това да не е направил мутрагена.Странна манния да защитаваш човек,който е еманация на понятието за мафиот,ама оня юнак от Милсами по мафиот от наш Кире излезе.Стадиона им с един дувар отстрани ама с лиценз за ЕКТ.

  96. 96 Профил на b_d_s
    b_d_s
    Рейтинг: 675 Неутрално

    До коментар [#95] от "benefikato1":

    Погледни централните защитници – Марем и Керчев са юноши. Терзиев е някъде на 22. Чунчуков трябва да е около 20. И още има. Погледни в сайта на отбора, недей тиражира лъжи.

  97. 97 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 798 Неутрално

    Значи дотук Домусата е налапал от държава и община към 6.5 милиона лева. Великият инвеститор...
    Така е с назначените комунистически бизнесмени

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  98. 98 Профил на benefikato1
    benefikato1
    Рейтинг: 397 Неутрално

    До коментар [#96] от "b_d_s":От тия 4-мата един не продукт на гнездото на орли-а и общо имат -нямат 40 минути игрово време.Гела е същото крадливо същество като Ц.Василев ,с тая разлика ,че Ботев има публика ,а пък "националната кауза" има два рейса агитка ,която даже една песен няма.На мач на клубен отбор публиката викаше -българи юнаци срещу Ливърпул,Реал ,Базел и другите.

  99. 99 Профил на benefikato1
    benefikato1
    Рейтинг: 397 Неутрално

    Концесията е договор ,вярно от т.нар. админсктративни договори,където има някои ограничения на договрната свобода,но все пак договор.Би трябвало клаузите на този договор да се обсъждат от юристите на двете страни,а не да си отправяме заплахи по медиите.Ама как да очакваш друго от комунист и мутра-няма как такива хора да бъдат бизнесмени реалния смисъл на понятието.Историята помни доста такива мимолетни отборчета-така на прима виста се сещам за Анжи и Гретна.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK