Мария Шарапова била предупредена за милдрония поне пет пъти

Рускинята е получила новия списък със забранени вещества пет пъти

© Associated Press

Рускинята е получила новия списък със забранени вещества пет пъти



Мария Шарапова е била предупредена поне пет пъти, че лекарството милдронат, което използвала от години, ще влезе в черния списък на WADA, твърди английското издание The Times.


В понеделник руската тенисистка призна, че е дала положителна допинг проба за наличие на забраненото от 1 януари вещество милдроний.


Според изданието обаче още през септември Световната антидопингова агенция (WADA) е започнала да предупреждава спортистите за новите препарати и лекарства, които включва в списъка със забранени субстанции.




До януари WADA пет пъти е изпратила съобщения до всички спортисти и треньорите им с обновения списък.


Бившият президент на WADA Дик Паунд разкри пред Би Би Си, че винаги, когато се прави промяна, се изпраща първо уведомление на 30 септември. След това отново през октомври, ноември, декември и накрая съобщението, което самата Шарапова призна, че е получила, но не е отворила, през януари.


"Всички тенисисти са уведомени, а тя трябва да има свой медицински екип. Това е безотговорно до безобразие. Съжалявам, огромна грешка. Взимаш нещо. Тя трябваше да знае. Когато си в бизнес с 30 милиона долара, трябва да си сигурен, че имаш право да играеш тенис", коментира Паунд.


Той подчертава, че въпросното лекарство е забранено в САЩ, където е постоянното местоживеене на рускинята. Според него WADA има всички основания да настоява за тежко наказание на Шарапова.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (140)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2112 Неутрално

    Ами тя сигурно затова не искаше отваряне на второто шишенце.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    Ей сега вече трябва да отнесе най-тежкото наказание.

    Отделен е въпроса, че е ползвала този продукт 10 години, време за което спечели редица титли.

  4. 4 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Да не взема версията за неволната грешка да се окаже партенка

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  5. 5 Профил на vangelov.v
    vangelov.v
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Много хора се възхищаваха на "достойната" и постъпка от онзи ден. Временно беше успешен ход, но няма никакво съмнение, че е използвала препарата като допинг.

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Yadada
    Yadada
    Рейтинг: 605 Весело

    Къде са сега защитниците и, дето обясняват колко мъжка постъпка била направила, като сама си била признала на великата пресконференция...с онзи грозен килим!

    БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be Televised
  8. 8 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2428 Неутрално

    Ех, тази Маша, дето вече не е наша... Голяма калпазанка излезе.

  9. 9 Профил на Миро
    Миро
    Рейтинг: 418 Разстроено

    Това е положението - съвременния професионален спорт няма нищо, ама нищо общо със здравословен и честен начин на живот, което пък обезсмисля самото му възникване и съществуване! Затова и от много време не се интересувам вече от спорт - защото това не е спорт, а тарикатлъци кой кого ще надцака!

    другари комунисти (БСП, АБВ, ГЕРБ, учени, патриоти руски и друга ДС измет!), пътят на България в 21 век не е пътят на Путин! Това е България, не Задунайская!
  10. 10
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 947 Неутрално

    Учете езици! Иначе ще изпаднете в позиция, в която не сте разбрали новите изисквания.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  12. 12 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4232 Неутрално

    [quote#6:"Infernus"]Абе не четеш ли тролец[/quote]
    Май,май ти не четеш.
    Ето хората ти отговарят!

    [quote#5:"vangelov.v"]Временно беше успешен ход, но няма никакво съмнение, че е използвала препарата като допинг. [/quote]

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  13. 13 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 424 Неутрално

    [quote#5:"vangelov.v"]... но няма никакво съмнение, че е използвала препарата като допинг. [/quote]
    Е тя не го отрича.
    Но все пак до 1 януари милдронатът не е бил допинг.

  14. 14 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1169 Весело

    До коментар [#6] от "Infernus":

    То се вижда кой не чете, а интерпретира.
    5 пъти са я предупреждавали, но тя не е спряла лекарството.
    Отделно, че нелегално е внасяла забранени лекарства в САЩ и съответно ползвала. А май имаше и спечелен ЮС опън.
    Хайде със здраве или да ти кажа - хайде със милдроний

  15. 15 Профил на alieng
    alieng
    Рейтинг: 418 Неутрално

    това е саботаж срещу маша от някой от екипа, който отговаря за медикаментите. не вярвам да е знаела, че вече е забранено и да е продължила да го взема като се надява да не я проверяват за допинг. този скандал ще и съсипе живота.

  16. 16 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#8] от "Читател - подкрепям budd.bg":

    И спонсорите я изоставиха, и гаджето й я заряза (или тя него, кой знае)

  17. 17 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    [quote#15:"alieng"]това е саботаж срещу маша от някой от екипа[/quote]

    Платен от империалистите. Всички са срещу матушка

    The best way to predict the future is to invent it.
  18. 18 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 424 Весело

    [quote#7:"Yadada"]Къде са сега защитниците и, дето обясняват колко мъжка постъпка била направила, като сама си била признала на великата пресконференция...с онзи грозен килим! [/quote]
    Ами Серина Уилямс в момента вероятно спи и няма как да ти отговори.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    Наистина е така, както се казва в съобщението и в края на краищата, каквото си надробиш, това ще сърбаш.
    А дали ще е тежко и какво ще е наказанието, предстои да видим, но особено за водещите световни спортисти и при доходите, особено в тениса е срамота, ти самия, а и добре платения екип, да не вземат мерки. Малко като нашата ДАНС и историята с КТБ, но разликата е, че тук отговорността и последствията са налице и персонални, а в нашия случай всички са невинни.

  21. 21 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4232 Неутрално

    [quote#8:"Читател - подкрепям budd.bg"]Ех, тази Маша, дето вече не е наша... Голяма калпазанка излезе.[/quote]
    Всякакво приемане на..."илачи" с цел подсилване на организма е опит да спечелиш с измама.
    Всички го правят.
    Разликата между обвинените и уж чистите е в законността на използвания продукт....Т.е. стига се пак до субективното мнение човек, който освен всичко друго може да бъде и подкупен.
    Според мен подсъдно би трябвало да бъде не използването на един или друг продукт (обявен за незаконен), а по-скоро фактът дали приемането му е предумишлено с цел да се постигне по-висок резултат.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  22. 22 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 452 Неутрално

    [quote#14:"deymus"]хайде със милдроний[/quote]

    Боцкай мама маслинки, мама.

    Пак да кажа до 1 януари не е бил забранен, какво е внасяла? Къде прочете че е внасяла, друга някаква информация от кухнята имаш ли?

    Дела трябват, а не думи.
  23. 23 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2386 Неутрално

    А тя не е обърнала внимание, защото се е била задълбочила в четене на Достоевски.

  24. 24 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Леле, колко глупости! Добре, че няколко души все пак са прочели и разбрали информацията от кога това е в забранения списък и тъй нататък. Ако щат, 743 мейла да пратят - следенето на списъка не е първата задача на спортист от това ниво, за целта си има хора, щаб, както щете го наречете. И да, тя постъпи достойно вместо да се крие като мишка и да трепери кога ще излезе наяве информацията. Нито е бедна, нито й липсват ухажори, какво сте я заоплаквали?! Да бе, ще загуби една сериозна сума пари, ама не е като да работи от заплата до заплата, нали? Риторичен въпрос, не ми отговаряйте.

  25. 25 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    До коментар [#9] от "Миро":


    [quote#9:"Миро"]Това е положението - съвременния професионален спорт няма нищо, ама нищо общо със здравословен и честен начин на живот, което пък обезсмисля самото му възникване и съществуване[/quote]

    Така е логично погледнато, ама това с "Хляб и зрелища" не е от вчера и си е заложено в нас, така че няма как да не стане бизнес, знаете има хиляди дружества за хазарт и залагания, реклама чрез спорта и спортистите и си става една огромна индустрия, която не се спира с декрети.
    Ако и когато хората стигнат такъв етап на развитие, че да нямат нужда от частта зрелища, тогава от само себе си това ще изчезне, ама...едва ли ние ще сме свидетели на това, а и може да стане малко скучно, та кой знае на какво друго ще се отворят хората.

  26. 26 Профил на Yadada
    Yadada
    Рейтинг: 605 Разстроено

    До коментар [#18] от "horilka":

    Серина сега не спи спокойно, защото руската й викаща абонатка няма да я има известно време

    БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be Televised
  27. 27 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2109 Неутрално

    До коментар [#7] от "Yadada":
    [quote#7:"Yadada"]Къде са сега защитниците и[/quote]

    Тук сме - защо? Не виждам причини нито да се срамуваме, нито да се крием.


  28. 28 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1944 Неутрално

    [quote#21:"Храбър"]Всякакво приемане на..."илачи" с цел подсилване на организма е опит да спечелиш с измама.
    Всички го правят.[/quote]

    Но само руснаците продължават да го правят след като са предупредени многократно. Национални особености....

    The best way to predict the future is to invent it.
  29. 29
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  30. 30
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  31. 31 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1763 Неутрално

    Наистина е така, както се казва в съобщението и в края на краищата, каквото си надробиш, това ще сърбаш.
    А дали ще е тежко и какво ще е наказанието, предстои да видим, но особено за водещите световни спортисти и при доходите, особено в тениса е срамота, ти самия, а и добре платения екип, да не вземат мерки. Малко като нашата ДАНС и историята с КТБ, но разликата е, че тук отговорността и последствията са налице и персонални, а в нашия случай всички са невинни.

    До коментар [#21] от "Храбър":

    "Разликата между обвинените и уж чистите е в законността на използвания продукт....Т.е. стига се пак до субективното мнение човек, който освен всичко друго може да бъде и подкупен."

    Не става дума за субективност нито в случая, нито по принцип.
    Авторитетни хора, които разбират от тази материя, определят списък със забранени вещества и медикаменти.
    Други, не по-малко компетентни в областта хора, за добро възнаграждение измислят нови вещества и комбинации, които да водят до допинг ефекти, да се "чистят" по успешно и така, играта на стражари и апаши продължава и разбира се няма наин да не падат и жертви.
    Само си спомнете Джокович не можеше да изкара 3 сета, дишаше с такова усилие, тупаше топката преди сервиз по 30 пъти, а сега си играе 5 сета и пита за още.
    Ще да е само от физическата подготовка.

  32. 32 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1253 Неутрално

    [quote#3:"deymus"]Отделен е въпроса, че е ползвала този продукт 10 години, време за което спечели редица титли. [/quote]

    За горното - може би да. Но за това - очевидно никой не чете или не разбира или не иска да разбере, че през тези 10 години, през които е използвала продукта той не е бил забранен. Нали разбирате какво значи това - 10 години карам по магистралата със 130 км в час. От утре правят ограничението 100 км в час и аз правя нарушение и пак карам със 130 - като ми определят наказанието няма да е утежняващо обстоятелство фактът, че 10 години съм карал с по 130 км след като е било разрешено. Например..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  33. 33 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#6] от "Infernus":
    [quote#6:"Infernus"]Напълно подкрепям Шарапова[/quote]

    Разбира се, че я подкрепяш. В основата на русофилията е андрешковщината: да се крадне, да се лъжне, да избегнем правилата и закона. Нали затуй българинът загуби донякъде овчето си преклонение към Америка от началото на прехода. Разбра, че благоденствието се крепяло на строго спазване на закона и осъзна, че тая работа не е за него. Маневрирането по руски тертип по му харесва: аз на тебе - ти на мене. Ако от такива хора зависеше съдбата на Маша в момента, или на един Армстронг, щяха да се развяват аргуметни какви големи спортисти са и как трябва да им простим.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  34. 34 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1253 Неутрално


    До коментар [#26] от "Yadada":

    Интересно ми е какво ли има в организма на серина и брат му ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  35. 35 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 778 Неутрално

    34 години препарата, произвеждан още в СССР не е бил допинг, сега - хоп, става допинг. Следва забрана и поява на аналог, само че произвеждан от западни фирми и благосклонно разрешен от най справедливата агенция WADA.

  36. 36 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    И какво? Излиза, че грешката не е неволна, а съобщенията съвсем съзнателно са игнорирани. Няма как от няколко предупреждения нито едно да не е било прочетено.

  37. 37 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2168 Неутрално

    [quote#28:"EU defender"]Но само руснаците продължават да го правят след като са предупредени многократно. [/quote]
    Хайде де! Всички го правят с надеждата да не ги хванат.

  38. 38 Профил на Yadada
    Yadada
    Рейтинг: 605 Весело

    До коментар [#34] от "bludniq_sin":

    Питай Машка, може и да знае Много пъти е яла бой от Серина

    БКП = БСП = СДС = ДПС = НДСВ = ГЕРБ = Мафия! The Revolution Will Not Be Televised
  39. 39 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Уникален гаф.Да вземаш определено лекарство и да не правиш проверка дали е включено в новият списък на забранените медикаменти е сериозна грешка.Всъщност не самото лекарство,а веществото в него е забранено за използване.И тук грешката е на медицинският й щаб,но й нейна,защото тази проверка става за 5 минути.Просто взема лекарството,вижда съставките му и проверява дали няма забрана за използване на някоя от тях.
    Иначе е ясно,че го е вземала за подобряване на представятето си.Показателно е и ,че други руски спортисти са го вземали.Нещо подобно имаше в биатлона преди години,когато някои състезатели вземаха лекарство против астма.А астматиците трудно дишат камо ли да се занимават с професионален спорт и то на високо ниво.

  40. 40 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 795 Неутрално

    [quote#39:"mushashi"]Иначе е ясно,че го е вземала за подобряване на представятето си.[/quote]
    Доколкото разбирам, взимала е препарата, за да намали риска да се тръшне на корта и да умре, докато играе. Милиони хора по света взимат ежедневно лекарства със същата цел.
    Това не е допинг в класическия смисъл на думата, това е лекарство, което намалява риска от сърдечни проблеми при натоварванията в професионалния спорт.
    Крайно време е WADA да прецизира списъците си само до препарати с ДОКАЗАНО ВРЕДЕН върху организма ефект.

  41. 41 Профил на Tikva Oranjeva
    Tikva Oranjeva
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#15] от "alieng":


    [quote#15:"alieng"]

    това е саботаж срещу маша от някой от екипа, който отговаря за медикаментите[/quote]

    И според мен може да е саботаж. Хубаво - тя най-безотговорно не си е проверила нещата сама, но вероятно го е направила доверявайки се на медицинския си екип, а той къде е спал?

  42. 42 Профил на Ivanov Nechev
    Ivanov Nechev
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Купих си.
    много добре ми действа.

  43. 43 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3024 Неутрално

    [quote#13:"horilka"]Но все пак до 1 януари милдронатът не е бил допинг. [/quote]
    Но все пак от септември е знаела, че от 1 януари ще е допинг.

    Gunter glieben glauchen globen
  44. 44 Профил на hsi
    hsi
    Рейтинг: 230 Неутрално

    Любопитно е с Гришо, какво са си споделяли за спорта и възстановяването ....

  45. 45 Профил на hsi
    hsi
    Рейтинг: 230 Весело

    До коментар [#35] от "Каишков - Системен нарушител":

    Я дай аналози на твоето твърдение?

  46. 46 Профил на hsi
    hsi
    Рейтинг: 230 Весело

    ..... сега си мисля, че Гришо си е тръгнал защото тя, нечестно, е възстановявала много по-бързо от него ... зор си е отвсякъде

  47. 47 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    [quote#13:"horilka"]Но все пак до 1 януари милдронатът не е бил допинг.[/quote]

    А какво е бил, сода бикарбонат ли. До 1 януари не е действал като допинг, едва след забраната е започнал да действа като допинг. Айде стига с тия глупости!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  48. 48 Профил на Tikva Oranjeva
    Tikva Oranjeva
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#43] от "Blood Red Skies":


    [quote#43:"Blood Red Skies"]Но все пак от септември е знаела, че от 1 януари ще е допинг.[/quote]
    Спорно е дали е знаела. Била е уведомена. По имейл. Твърди, че не е знаела, защото не си е отворила съобщенията.
    Друг е въпросът, че това въобще не я оправдава. Именно затова тя поема пълна отговорност.

  49. 49 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#3] от "deymus":

    Почти всички пишещи коментарии я мразят защото не могат да си легнат с нея .

  50. 50 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1215 Весело

    [quote#15:"alieng"]това е саботаж срещу маша от някой от екипа, който отговаря за медикаментите.[/quote]

    Разбира се, че е някаква конспирация. Тя е чиста като сълза! Доблестна! Дори си призна! НО ЕДВА СЛЕД КАТО Я ХВАНАХА и имат доказателства!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  51. 51 Профил на ytrewq
    ytrewq
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Маша хитро опита да излезе с положителен образ от ситуацията с публичното разкриване на новината и разкайване за грешката, но имиджът на спорта със сигурност ще пострада от скандала. Всичко това хвърля огромна сянка върху тениса – спорт, на който до съвсем скоро бе гледано единствено с уважение.Спортната компания „Найк“ прекрати взаимоотношенията си с Шарапова.... швейцарската компания за часовници TAG Heuer, също прекрати преговорите за подновяване договора....До изясняването на случая от германската компания са на същото мнение...., че спират преговорите с нея за нов договор, Шарапова имаше договор с тях до 31 декември 2015 година.Маша ще плаща много скъпа цена.....след дълги облаги и титли !

  52. 52 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    До коментар [#49] от "naskom44":

    въй как ме разкри, аз дори не съм знаел, имал съм неосъзнато сексуално влечение към нея, затова поисках да бъде наказана за нещо, за което е сгрешила.

  53. 53 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3024 Неутрално

    [quote#48:"Tikva Oranjeva"]Спорно е дали е знаела. Била е уведомена. По имейл. Твърди, че не е знаела, защото не си е отворила съобщенията[/quote]
    Това звучи несериозно. При бизнес за 30 млн. $. Писах го ивчера: Нима тя няма около себе си цял екип от физиотерапевти, лекари, треньори?

    Gunter glieben glauchen globen
  54. 54 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1215 Весело

    [quote#22:"Infernus"] Къде прочете че е внасяла, друга някаква информация от кухнята имаш ли?[/quote]

    Не, не го е внасяла. Ходела е всеки ден до Масква да го приеме и се е връщала в САЩ. Може и по електронната поща да са и го пращали. Как ще го ползва без да го внесе?! Размърдай си дървения мозък.

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  55. 55 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1215 Неутрално

    [quote#24:"graham"]И да, тя постъпи достойно [/quote]

    Какво е достойното в това, да си признаеш, след като вече си обвинен в ДОКАЗАНА измама и е без значение ще си признаеш или не?!

    РУСОФИЛЪТ Е СЪВРЕМЕННИЯТ АНАЛОГ НА ТУРКОФИЛА ПРЕЗ ТУРСКОТО РОБСТВО.
  56. 56 Профил на platenputinist
    platenputinist
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Шарапката ще мине с някое леко наказание. Не е тя целта на заверата.

    Dear readers! You did not forget to read the weekly anti-Russian article? We took care of it!
  57. 57 Профил на shule
    shule
    Рейтинг: 264 Неутрално

    "Той подчертава, че въпросното лекарство е забранено в САЩ, където е постоянното местоживеене на рускинята. Според него, WADA има всички основания да настоява за тежко наказание на Шарапова."

    Разбира се, ликвидирайте я. Виж американските спортисти са друга работа. Те винаги следят и гледат внимателно актуалните списъци със забранените в-ва, а и по-принцип не взимат нищо, достатъчно е да погледнем БРАТЯТА Серин и Винъс Уилямс и да се възхитим"какви е юнаци раждала, ражда и сега американска майка юнашка".

  58. 58 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 990 Весело

    Низост! И за Блатер, из а ФИФА и за допинага на ВСИЧКИ спортисти, не само на руските сте знаели десетки години, но сега се ЗАЯЖДАТЕ! Що не я уличихте, когато бяхте първи приятели с Путин бе!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  59. 59 Профил на Ashiata Shiemash
    Ashiata Shiemash
    Рейтинг: 1376 Неутрално

    Разваля и се аурата на невинно объркалата се тенисистка която след това доблестно си признала за невежеството и целят свят като малоумен застанал зад нея. Това да си признаеш, че си допуснал грешка защото не си знаел вмест да си признаеш, че си допуснал грешка защото си вземал стимулиращи препарати е чиста форма на лицемерие и лъжа.

  60. 60 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2109 Неутрално

    До коментар [#33] от "stupid_american":

    Скъпи приятелю, Мария Шарапова призна грешката си, не обвини другиго, пое отговорността и приема наказанието. Това е нещо, което може да бъде възпитателно и за другите спортисти. И за което тя трябва да бъде поздравена. Никой не се опитва да шикалкави и да я оневинява - най-малкото самата тя. А съчувствието към нея се обяснява не само с това, че е млада и красива, но и с думите на поета: "И милость к падшим призывал". Впрочем чел съм някъде, че това е твърде характерно именно за мисленето в Америка - да не се тъпче падналия и винаги да се дава втори шанс.

    ПП. И моля Ви, недейте с тази "андрешковщина" - Андрешко е положителен образ. Ако търсите синоним на шменти-капели предлагам Ви "бойкоборисовщина" - хем по-вярно, хем по-съвременно.


  61. 61 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":

    тя призна че е взимала медикамента, защо да отварят втората проба, след като си е признала, че първата проба е вярна и не е грешка, ново отваряне - ново забавяне на накзанието й, очевидно иска веднага да го получи за да се завърне по-скоро

    twitter.com/voxybg
  62. 62 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 8450 Любопитно


    Интересна история…

    Лесно обяснима. Където трябва проучват какво взима тенисистката и го включват в забранителния списък…
    И – разчистен е пътят на двете черни слоноподобни Уилямс…

    Впрочем, интересно – какво взимат сестричките ???

    karabastun1@abv.bg
  63. 63 Профил на platenputinist
    platenputinist
    Рейтинг: 213 Весело

    Да преценим сами, кой взима допинг...и кой яде пържоли

    http://mtdata.ru/u23/photoF08D/20892449284-0/original.jpg#20892449284

    Dear readers! You did not forget to read the weekly anti-Russian article? We took care of it!
  64. 64 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#60:"Един препатил"]Скъпи приятелю, Мария Шарапова призна грешката си, не обвини другиго, пое отговорността[/quote]

    Изобщо не е признала грешката,ами най-нагло излъга.Каза,че е приемала лекарството,защото имала магнезиев дефицит.А си има магнезиеви добавки,които може спокойно да си приема.Аз самият от години приемам такива добавки.
    Призна си,че е вземала препарата,защото просто няма как да отрече.Това е все едно да те хванат,че караш пиян-и да си признаеш и не съдията ще повярва на показанията на дрегера.

  65. 65 Профил на musashii
    musashii
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#62:"karabastun"]И – разчистен е пътят на двете черни слоноподобни Уилямс…
    [/quote]
    Тя щото Шарапова биеше където хване Серина,та трябваше да я хващат с допинг.

  66. 66 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#60] от "Един препатил":

    Дали Андрешко е положителен образ е спорно. Защо да е положителен образ някой, който възспира длъжностно лице от изпълнение на дейността му, да не говорим, че го зарязва в някаква пустош посред нощ. Андрешко може да е положителен герой само в България и още няколко балкански кочини като Сърбия и Македония, и разбира се, кочината-майка: Русия. Там да излъжеш длъжностно лице е нещо положително. И не - не търся синоним на "шменти-капели", търся именно определението на това явление при българина, винаги да насърчава измъкването от наказание. И го намирам именно в терминът "андрешковщина".

    Относно Шарапова - това, че си е признала не сваля подозренията от нея, че се прави на луда.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  67. 67 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1073 Весело

    До коментар [#3] от "deymus":

    само заради него е спечелила толкова титли шъ знаеш

  68. 68 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 508 Неутрално

    До коментар [#40] от "Yotce":

    Тука не сте прав, защото голяма част от допинга са вещества, които подобряват метаболизма, увеличават кислородния капацитет, т.е. дават предимства пред другите спортисти. Т.н.
    "кръвен допинг" изваждат част от кръвта, организма си образува нова, след което връщат извадената. Абсолютно безвредно.

  69. 69 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    Получава пауза да се сдобие с едно бебе! И да си нормализира семейния живот.

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  70. 70 Профил на platenputinist
    platenputinist
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#62:"karabastun"]Впрочем, интересно – какво взимат сестричките ???[/quote]

    Нищо, само бургери и кола... сигурен съм.

    Dear readers! You did not forget to read the weekly anti-Russian article? We took care of it!
  71. 71 Профил на Wasabi
    Wasabi
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#40] от "Yotce":

    Да де, ама това лекарство се взима за няколко седмици според производителя, а не 10 години. И ако беше толкова важен за нея, точно тоз латвийски илач - сега като се върне след наказанието, няма ли да е твърде рисковано да играе и да вземе да се тръшне на корта без него? То и ЕПО беше забранено 5 години след излизането му на пазара и нямаше тест до 2000г. та всички ползваха това лекарство за анемия за ракетно гориво, щото нали, нямаше го в списъка.

    Топ-спортистите ги хващат, когато станат твърде арогантни. Почват да вярват, че са незаменими и всичко може да им се размине, допингът не е чак толкова сложно нещо и трябва да си тъп или брутално повярвал си, че да те хванат.

  72. 72 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    [quote#4:"stupid_american"]Да не взема версията за неволната грешка да се окаже партенка [/quote]
    И дума не може да става за неволна грешка. Това лекарство е забранено в САЩ. Имаш ли идея как се вкарва забранено лекарство в САЩ. Това не и е предписано от Американски лекар. Тя си има медицински екип. Те много добре са знаели какво правят.
    Освен това много смешно ми се сртува когато елитни спортисти, здрави като коне взимат лекарства за хора с Анемия, Рак или Инфаркт. И за глупаците е щсно че използват страничните ефекти на лекарствата за нечестно предимство. Стероидите не са създадени за спортисти а за хора които се възстановяват от тезки заболявания със огромна загуба на муслулна маса. Ако използваш такива лекарства по предназначението им няма никакъв шанс да си спортист. Маша да не се прави на ощипана!
    Има достатъчно пари. Да се маха от публичния живот и да си живее. Ако не и харесва в Лос Анджелис да си ходи в Русия. Там ще бъде герой.

    California Über Alles
  73. 73 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2109 Весело

    До коментар [#66] от "stupid_american":
    [quote#66:"stupid_american"]който възспира длъжностно лице от изпълнение на дейността му[/quote]

    Горкият шериф на Нотингам!

  74. 74 Профил на Tikva Oranjeva
    Tikva Oranjeva
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#53] от "Blood Red Skies":


    [quote#53:"Blood Red Skies"]Това звучи несериозно. При бизнес за 30 млн. $. Писах го ивчера: Нима тя няма около себе си цял екип от физиотерапевти, лекари, треньори?[/quote]
    Абсолютно несериозно звучи, но има теоретичен шанс да не е толкова несериозно, ако е била саботирана от екипа си. Разбира се, това е САМО хипотеза. И аз го писах - днес.

  75. 75 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    До коментар [#62] от "karabastun":


    До коментар [#63] от "platenputinist":

    Всички минават един и същи тест. Това не ви е Олимпиадата в Сочи където се оказа че всички "лекари" които са събирали допинг пробите са били офицери от КГБ.
    Тази Руско Съветска версия че ЦРУ са проучили какви лекарства взимата честното Рускинче и нарочно са ги забранили ... може да мине само в Масква и сред по-простичките каскети в НРБ.

    California Über Alles
  76. 76 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3024 Неутрално

    [quote#74:"Tikva Oranjeva"]ако е била саботирана от екипа си[/quote]
    Още по-несериозно. Хайде стига. Всички други виновни - само наша Маша невинен ангел.

    Gunter glieben glauchen globen
  77. 77 Профил на kimche
    kimche
    Рейтинг: 406 Неутрално

    [quote#63:"platenputinist"]http://mtdata.ru/u23/photoF08D/20892449284-0/original.jpg#20892449284
    [/quote]
    Снимката кърти.На фона на Уилямс -Мария изглежда толкова крехка.,но не и невинна .Голям автогол си вкара и ще й излезе солена тази лъжа,много жалко

    В България властва беззаконието!
  78. 78 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 795 Неутрално

    [quote#68:"Oggie Petkov"]Тука не сте прав, защото голяма част от допинга са вещества, които подобряват метаболизма, увеличават кислородния капацитет, т.е. дават предимства пред другите спортисти.[/quote]
    Щом не е вредно, няма основания да е забранено. Няма елитен спортист, който да не разчита на някаква химия, и единствената граница, която може да се прокара, е дали е вредно за организма или не.

  79. 79 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 795 Неутрално

    [quote#71:"Wasabi"]сега като се върне след наказанието, няма ли да е твърде рисковано да играе и да вземе да се тръшне на корта без него? [/quote]
    Просто ще взима "правилния" препарат, който (все още) не е попаднал в списъка на забранените вещества.

  80. 80 Профил на stupid_american
    stupid_american
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#73] от "Един препатил":

    Шерифът на Нотингам и Андрешко живеят в много различни епохи.

    "Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
  81. 81 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1893 Любопитно

    [quote#62:"karabastun"]Впрочем, интересно – какво взимат сестричките ???[/quote]
    Каквото си искат, обаче като ги докопат и им се стъжня. Колоездача помниш ли как го разжалваха? Хем им разви цяла индустрия около велосипедите и пак го насметоха. Скоро имаше (преди година две) една спринтьорка, дето дръпна няколко крачки на останалите, взе медала... ама за кратко, докато излезе пробата и сега нещо не я виждам по пистите... Та не е като да не се пробват да вземат, обаче пък изгарят много ярко после.
    Демокрацията ти дава свободата сам да си избираш какво да правиш, но и да си носиш последиците от избора.

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  82. 82 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1169 Любопитно

    До коментар [#67] от "миглен локумев":

    т.е. казваш, не ѝ е трябвал и помагал, но все пак го е пиела?!

    хайде по-сериозно, а?

  83. 83 Профил на radetski
    radetski
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#72] от "Pontif А":
    Това лекарство не е забранено в САЩ- то просто не е одобрено от ФДА и не се внася там. Въпрос на спонсор който да кандидатства пред ФДА за да се одобри.
    Много е спорен този случай - ако милдронат е бил предписан на Шарапова по медицински причини и го е вземала толкова дълго време с явен успех все пак, на нея и трябва време да намери подходящ заместител - в наи-добрия случай тя е имала 3 месеца ,което е определено е недостатъчно малко време

  84. 84 Профил на the_fat
    the_fat
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Медикаментът Милдронат не е разрешен- А НЕ ЗАБРАНЕН от USFDA(US Food and Drug Administration) .Разрешен и забранен са
    много различни неща.Разбира се Маша е била уведомена от нейният екип за това че медикаментът е в допинг-листа,но явно е имало защо да го употрябява.Предполагам че по този начин са се опитвали да "скрият" други молекули които тя е приемала.Така може много да се спори в съда(ако се стигне до такъв) защо е приемала само някакъв невинен препарат който доскоро не е бил допинг и който по принцип няма ефект като например анаболни стероиди и т.н.Много по серизно би било ако се открият други молекули но такива немогат да бъдат открити понеже милдронатът ги е "почистил".Затова и го е приемала ,но рискът от наказание е много по малък а и наказанието ще бъде доста по кратко.

  85. 85 Профил на odysseus
    odysseus
    Рейтинг: 418 Весело

    Аз само една снимка ще покажа http://knvesti.info/images/stories/novini/serenaw.jpg
    Тук няма нужда да се прави анализ. Видно е
    На миналогодишният Le Tour de France отборът на Sky след едни 150 километра, състезателите слязоха от колелета така ухилени и свежи все едно бяха карали по някоя морска алея с bike cruiser-чета Чак на коментаторите им направи впечатление колко свежи изглеждаха след този тежък етап

  86. 86 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1568 Неутрално

    До коментар [#60] от "Един препатил":

    Призна само това, че вземала препарата, което просто нямаше как да отрече. Нарича грешка не факта, че е приемала забранено вещество, а че не била проверила. Тази грешка призна, не друга.

    И определено опита се да шикалкави - с наивното оправдание, че имала здравословни проблеми, била вземала лекарството дълги години, че не била прочела е-мейла...

  87. 87 Профил на platenputinist
    platenputinist
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#75:"Pontif А"]Всички минават един и същи тест. Това не ви е Олимпиадата в Сочи където се оказа че всички "лекари" които са събирали допинг пробите са били офицери от КГБ. [/quote]

    Не ми се прави на улав, теста е един и същ, важното е какво ще включиш в забранителния списък. Демек важно е какво ще обявиш за незаконно, като държиш тая власт всичко друго ти не требе, процеса винаги ще е "честен".
    Айде сега нови лицемерщини...ясно е каква е целта на заверата.
    Няколко месеца преди олимпиадата забрана за препарат, който се ползва предимно от спортисти от бившия СССР и най-вече руснаци. Случайно ...ха, ха, ха ...
    Който не слушка, ще го бием, за назидание - рекетьорско моралче характерно за някои "елити" поради произхода им.

    Dear readers! You did not forget to read the weekly anti-Russian article? We took care of it!
  88. 88 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 590 Гневно

    Всъщност във всичките и изявление имаше ли думата "съжалявам".
    Всичко се върти около това как не знаела, как не прочела, килима, но нищо общо със СЪЖАЛЯВАМ!

    Какво защитавате? Наглоста на Шарапова да опитва да се измъкне суха поради незнание? Не виждате ли че са я подпукали вече яко и на всяка нейна нейна лъжа всеки ден изваждат истината? И ако продължава да се прави на юнак ще я закопаят напълно.
    От УАДА я щадят - тя го раздава обидена и възмутена. Номера от селски вечеринки.

  89. 89
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  90. 90 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 590 Гневно

    [quote#58:"Граждани за Европейско либерално беззаконие"]Низост! И за Блатер, из а ФИФА и за допинага на ВСИЧКИ спортисти, не само на руските сте знаели десетки години, но сега се ЗАЯЖДАТЕ! Що не я уличихте, когато бяхте първи приятели с Путин бе![/quote]
    Пазеха ви бе каунь! Пазеха.
    Разбиха легендите Джонсън и Армстронг, но вие се смятахте за недосагеми. Вместо да вземете поука!
    Сега идва възмездието!

  91. 91 Профил на xflood
    xflood
    Рейтинг: 988 Неутрално

    Да си понася последствията.

    Fail with honour then succeed by fraud
  92. 92 Профил на keipax
    keipax
    Рейтинг: 555 Неутрално

    Е, страшна топ новина!

    Соросоидите веднага почнаха да оплюват хубавото мискинче.

  93. 93 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1925 Неутрално

    До коментар [#83] от "radetski":


    До коментар [#84] от "the_fat":


    [quote#83:"radetski"]Това лекарство не е забранено в САЩ- то просто не е одобрено от ФДА и не се внася там.[/quote]
    Съгласен съм. Неправилно се изразих.
    Поинта който исках да направя е че и дума не може да става за невинна грешка. Това не съм аз или ти който е оъишъл на лекар и са му дали лекарство по случайност. Първо такова лекарство е невъзможно за нея да вземе от САЩ. Така че вероятността тя невинно да е отишла на лекар без екипа и да знае, просто не съществува/ Ясно е че това лекарство и е дадено от хора от нейния екип. Ако е имала някакъв проблем това лекарство се взима за кратко време а не за 10 години.
    Освен това защо да се лъжем тука? Всеки спортист 100 пъти ще ви каже как е играл с изкълчен глезен или счупена ръка или е бил болен от грип .... как иначе ще изглеждат като герои пред по-простичките хора? Ако Машка има увреденео сърце и в продължение на 10 години играе професионален тенис ..... няма да ви обяснявам какво хвалене щеше да бъде, какъв героизъм, то ще са статии, интервюта .... Ланс Армстронг няма интервю в което да не са го питали как са ташаците му ( единия ). Всички се възхищаваха какъв герой е. Преди него и след него вече нищо не се чуства за колоездене в Америка. Това не е Американски спорт.
    Така че и това твърдение, че е болно горкото Русначе и се бие самотвержено с Американските горили - сестри Уилиамс, също не е вярно.
    Това лекарство е взимано с години за да и даде нечестно предимство или за да маскира други допинги. АБсолютно сигурно е че е знаела за какво става въпрос. Явно без това лекаство или не може да се състезава или ще и блесне Руския задник че взима други забранени неща.
    Ако хванат маимуните Уилиамс ... ОК. В САЩ моментално ще ги осъдят, както направила с Ланс и с бегачите от 80те. Тук не се търпят такива неща. В България обаче има мужици които не могат да си представят че съществува такава система и винаги търсят под вола теле. Сега пък ЦРУ били проучили какво използвала Маша че да го забранят нарочно. Даже били проучили и забранили само тези неща с които се зобят Руските спортисти. Блажени са вярващите в комунистическата идеология.

    California Über Alles
  94. 94 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 736 Неутрално

    Мурзилките вече разкриха ли заговор на ЦРУ срещу Шарапова, че не ми се чете всичко ? Иначе признавам, нямам нищо против нея, дори ми е симпатична. Но явно екипът й е подходил несериозно и непрофесионално, та затова се е стигнало дотук. И да, двете животни сестри Уилямс едва ли са чисти и те, но явно техните лекари и треньори знаят какво и кога да им дават.

  95. 95
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  96. 96 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    Жалко, че тази голяма тенисистка и хубава жена, остана интелектуално, на съветско ниво.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  97. 97 Профил на bulgarofilche
    bulgarofilche
    Рейтинг: 736 Неутрално

    [quote#87:"platenputinist"]Няколко месеца преди олимпиадата забрана за препарат, който се ползва предимно от спортисти от бившия СССР и най-вече руснаци. Случайно ...ха, ха, ха ...
    Който не слушка, ще го бием, за назидание - рекетьорско моралче характерно за някои "елити" поради произхода им. [/quote]

    Естествено. Нали ви казвахме да не се дървите излишно на Запада, ама вие не, та не. Очаквай още удари, русофиле - днес Зенит ще отпадне, а на Европейското немците мислят да вкарат между 5 и 6 гола на Русийка. Ще хванат и руският национален отбор по волейбол с допинг. ЦРУ отсега ги подготвя тези планове, така че подготвяй кърпите !

  98. 98 Профил на ivanchoLA
    ivanchoLA
    Рейтинг: 1291 Весело

    Тя и екипа и, между впрочем е нарушила също маса закони за контролираните субстанции в САЩ и би трябвало да я подгонят за това. Ако лекарство не е одобрено в САЩ е търговия с наркотици и трафик. Как си го е доставяла ако живее в САЩ

    #notmypresidentAmericans strive for excellence, Europeans for mediocrity ... да не би цоциализъм играло, не би чудо видяло (c) ivanchoLA2012
  99. 99 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 409 Любопитно

    [quote#3:"deymus"]Отделен е въпроса, че е ползвала този продукт 10 години, време за което спечели редица титли.
    [/quote]
    Отделен въпрос е че през тези 10 години този продукт е бил нещо като витмин С. Или според тебе утре ако сложат и този витамин в забранителния списък, то следва всички пили витамин С през последните 10 години да бъдат шкартирани?

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  100. 100 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 409 Любопитно

    [quote#95:"antirubladjiq"]Така е, комуне чугунено. Ти поне не свикна ли, че каквото каже Запада, това и става ? [/quote]
    Викаш служебно ще победим? Щото не ставаме за честен двубой.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK