
© Reuters
Райконен (в средата) записа най-доброто си представяне от миналогодишното Гран при на Бахрейн
Слабият старт вероятно е лишил Кими Райконен от победата за Гран при на Бахрейн във Формула 1, смята ръководителят на "Ферари" Маурицио Аривабене.
Финландецът се забави на старта и се оказа зад двата болида на "Уилямс" и Даниел Рикиардо от "Ред бул". След това той успя да напредне и да завърши втори след победителя Нико Розберг с изоставане от 11,816 секунди.
"Кими имаше лек проблем на старта и това беше наказание за него, защото трябваше да изпревари три коли пред него. Може би, подчертавам може би, това го лиши от победата в състезанието. Сметнете го и ще видите. Не изобретявам нещо ново", заяви Аривабене.
"Въпреки грешката Аривабене похвали представянето на Райконен, който записа най-доброто си класиране след миналогодишното състезание в Бахрейн.
"Мислех си, че начинът на каране на Кими през цялото време беше зрелищен. Като видите как изпревари Рикиардо от външната страна, си припомних старите времена, когато пилотите се бореха здраво и смело. Беше много добра маневра", каза той.
Team radio
Greenwood: "Great job Kimi. Good recovery"
Arrivabene: "Well done Kimi"
Raikkonen: "Thanks. Good racing" pic.twitter.com/asU16xm3Nn— Gianlu D'Alessandro (@Gianludale27) April 3, 2016
Аривабене заяви, че отборът все още разследва проблема, който принуди Себастиан Фетел да се прибере още след загряващата обиколка.
"Оглеждаме нещата. Изглежда като бутало или парче от инжектора. Като гледам тази стратегия и като гледам представянето на Кими, може би нашите очаквания, които невинаги са верни, но вероятно щяхме да имаме едно много добро състезание от Себастиан", добави той.
Попитан дали е притеснен от стабилността на колите след проблемите на Фетел в Бахрейн и на Райконен в Австралия, Аривабене отговори: "Зависи какво е счупено."
"Отборът трябва да изследва двигателя. Засега имам само една кратка информация и предположение", каза той.
deymus
Рейтинг: 811 НеутралноНе съм съгласен, ако Райконен се беше приближил много, Нико щеше да увеличи темпото си.
testimone
Рейтинг: 279 НеутралноНе е особено коректно да се смята така, бакалската. Въпреки това бързината на Ферари е видна. За съжаление Кими доста се забави на старта, но и в това остана втори. Мургавото островитянче го би...
Владислав Алексиев
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#1] от "deymus":
Явно си имаше моменти, когато Нико се пестеше. А, ако се направят сметки и на Луис без завъртането му в началото, може да излязат други нещата. Състезанието беше оспорвано и интересно. Наистина, грешките го оформиха. И Нико сбърка, но не фатално.
бабачко
Рейтинг: 487 НеутралноКими нямаше никакъв шанс. Виждаше се, че мерцедесът е има предимство, защото след 3-тото излизане на Нико от бокса, разликата между двамата беше 4 и нещо и после Нико без проблем я увеличи на 10 и реши да кара по-умерено, за да няма непредвидена ситуация. Много съжалявам за Фетел обаче, можеше да бъде по-интересно с него на пистата. А за онова мургавото много се радвам, че пак не успя да вземе макс точки.
искаш нов монитор? изтрий тук: ##############stoyanst
Рейтинг: 468 НеутралноСлед като толкова време вече нямат победа, от ферари взеха да виждат и да се радват и на имагинерни такива.
Да, Райконен е може би победител в Бахрейн, ако бе стартирал по-добре - например две минути по-рано от останалите.
Wornoxmaniak фибули тип Букьовци
Рейтинг: 823 НеутралноГлупости на таркалета.
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 718 ЛюбопитноКими е уникален пилот с невероятна психика. Негов верен фен съм откакто се появи лансиран от друг мой фаворит - Хакинен.
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειНяма по-добра комбинация за тази работа. Ако Ферари не спрат възхода си в развитието на колата, тази година на богопомазаните от Мерцедес, ще им се види тясна пистата.
Освен това, представянето на Хаас много ме впечатлява и обнадеждава!
Във Формулата няма слаби пилоти и всеки има лични качества да печели. Стотните и хилядните се печелят от целият отбор и най-вече в развойните центрове.
Няма да спра да припомням, как Мерцедес, когато създадоха този нов отбор, разделяйки се с дългогодишните си партньори Макларън и привличайки отказалият се Шуми, заедно с плеяда топ инженери и шефове на отбори - практически без ограничения в бюджета - за три години подред спечелиха само едно трето място и то благодарение на таланта на Шумахер!!!
А после след скандала със забранените тестове на гуми по време на сезон, когато Хамилтън в един и същи ден се оказа в Европа и в САЩ, за едно състезание всичко се обърна в тяхна полза, та до ден днешен!