Верстапен ще кара в "Ред бул" до края на сезона, Квят се връща в "Торо росо"

"Ред бул" прибегна до промяна след провала в Гран при на Русия

© Reuters

"Ред бул" прибегна до промяна след провала в Гран при на Русия



Пилотът на "Торо росо" Макс Верстапен ще довърши сезона в "Ред бул". 18-годишният белгиец ще заеме мястото на Даниил Квят, който на домашния си старт в Сочи провали състезанието на своя отбор и окончателно вбеси ръководството.


Промяната влиза в сила веднага, а руският пилот ще се завърне в "Торо росо", където караше през 2013 и 2014 г.


"Макс се доказа като изключителен млад талант. Представянето му в "Торо росо" до момента е много впечатляващо и ние сме доволни да му дадем шанс да кара за "Ред бул", заяви шефът на отбора Кристиан Хорнер.




"Ние сме в уникалната позиция да имаме дългосрочни договори с четиримата пилоти в "Ред бул" и "Торо росо", което ни дава гъвкавостта да ги разменяме между двата отбора", каза още той.


Верстапен, който кара своя втори сезон във Формула 1, ще дебютира за "Ред бул" в Гран при на Испания на 15 май. Белгиецът направи 18 старта с "Торо росо", в които записа 13 влизания в зоната на точките, включително в три от четирите състезания през 2016 г.


Квят качи "Ред бул" на подиума в Гран при на Китай, но още тогава си навлече гнева на Себастиан Фетел заради някои опасни маневри.


В Сочи руснакът два пъти удари германския пилот в поредни завои. При един от ударите ферарито на Фетел блъсна Даниел Рикардо и повреди автомобила на австралиеца. В резултат германецът отпадна, а двата болида на "Ред бул" останаха без точки.


След състезанието Хорнер заяви, че Квят е разбрал грешката си и се е извинил на отбора. Вчера обаче се проведе извънредна среща между ръководството и пилота, която в крайна сметка доведе до смяната на местата.


"Дани ще има възможност да продължи развитието си в "Торо росо", където обстановката му е позната. Това ще му даде шанс да върне формата си и да покаже своя потенциал", обясни Хорнер.

Ключови думи към статията:

Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 3211 Весело

    Браво така трябва.Руснакът е бърз но лабилен.И лошото че се беше взел на сериозно.

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  2. 2 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 790 Неутрално

    Браво!!!

    Фетел одобрява това!

  3. 3 Профил на dow_jones
    dow_jones
    Рейтинг: 627 Неутрално

    С руското торпедо по сталински - има човек, има проблем, няма човек, няма проблем...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  4. 4 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    пълни глупости. чакам само малкото недоказало се с нищо пилотче да се обади по радиото, че рикиардо е по-бавен и трябва да го пусне! марко е безскрупулен без никакво основание.

    До коментар [#1] от "messera":
    понеже макс е изключително зрял и опитен пилот, нали? държи се толкова добре! смешен е в опитите да покаже колко велик пилот е, след като оня ден почна да кара.

  5. 5 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 947 Неутрално

    Това е като да имаш два отбора в една и съща футболна дивизия и да въртиш футболистите според това кой е по-близо до върха.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  6. 6 Профил на crowd_control
    crowd_control
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много сгафи Квят, но анализите показват много смекчаващи вината обстоятелства за втория контакт, а за първия сме виждали много по-големи грешки без да рестартират кариерата на някой. Не го оправдавам, защото и аз бях бесен като гледах състезанието без да съм фен на Фетел, но имаше много доза лош късмет и пренадъхване. Верстапен беше абсолютен бог в картинг средите и аз бих постъпил така на мястото на Марко.

  7. 7 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1153 Весело

    Квят е най-подходящ за блъскащите се колички на панаира.

    Знанието е сила, информацията - власт
  8. 8 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1530 Неутрално

    Не става в две поредни състезания да се ръгаш в другите коли, като проваляш не само тях, но и собствения си отбор. Добре са го пратили в "Торо росо", има нужда от размисъл.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  9. 9 Профил на greenhrast
    greenhrast
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Йос - the boss!
    Как ще викат за Макс?
    😁

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  10. 10 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    абе хора! ако за инциденти в две поредни състезания уволняваха, къде щеше да е сега грожан например?! хамилтън и маса колко състезания се удряха? малдонадо колко време го държаха въпреки всичко?! (не знам дали на малдонадо спонсорските пари му покриваха щетите от катастрофите даже!)
    ред бул си търсеха повод да повишат малкия, щото се заговори как ферари били готови да го привлекат, мерцедес едва ли не го търсели. що за първични реакции?!
    а верстапен е по-лош за ред бул дори от фетел, щото самочувствието на фетел го градиха няколко години. макс ще им се качи на главите за нула време, както се опита да направи в торо росо, където обаче не му мина номера.

  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    До коментар [#10] от "graham":

    Първо не знаем какво са си говорили на четири очи. Второ, според Макс наистина е голям талант и заслужава да му дадат шанс да кара в по-конкурентния отбор. Може би е още малко малък за това, но и Квят беше в подобна ситуация. Гледай го малко като ескперимент. Само не съм сигурен, че Макс се състезава като белгиец, а не като холандец
    Не мисля, че Макс се е качвал на главата на някой (като гледаме поведението на Ред Бул май по-скоро Квят се е качил). Това може да стане ако Макс наистина почне да печели солидни точки. Но кой пилот от днешното поколение не се е качвал на главата на отбора си?
    А за Малдонадо всичко решаваше спонсора. Освен това мисля, че отделно Малдонадо си плащаше и да кара. Виж как бързо го изнесоха когато Венецуела се срути.
    Така или иначе Квят продължава да си кара във втория отбор и има шанс да покаже дали ще се развива или не.
    Според мен Хорнер си знае работата.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 12 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 445 Неутрално

    До коментар [#4] от "graham":

    Да не стане само накрая Рикиардо да се оплаква по радиото?
    Миналата година Квят го би по точки, а Макс само да не го отвее... ?
    Според мен Квят има голям потенциал, не случайно го оставят в Торо Росо.
    Бъдещето и за Рикиардо не е сигурно. Може да върнат Квят, може и Сайнц да отиде в Ред Бул. Ако Макс отвее Рикиардо, а Квят отново бие Сайнц?
    Става много интересно в Ред Бул, но всичките четирима са големи таланти и заслужават дълги кариери във Ф1!

  13. 13 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#11] от "deutschwagen":
    на мен няма да ми омръзне да го повтарям, тъй че айде пак наново. човекът, който взима решения в отбора на ред бул, изобщо не е хорнер, а се казва хелмут марко. марко ръководи академията за млади пилоти на ред бул, чиято цел е да създава шампиони за формула 1. досега от там е излязъл един - 1 - шампион (няма значение колко -кратен, един е). марко става все по-безскрупулен в опитите си да изкара втори такъв. това е едната страна на нещата.
    втората страна е прословутият макс верстапен. това прехвалено същество и баща му са имали пореден скандал с франц тост - миналата събота в сочи, чути са крясъци, така че напрежението в торо росо напоследък с нож можеше да се реже. та не знам какво лично са си казали, ама са ги чули доста надалеч...
    макс освен това не е личност, а въплъщение на неистовото желание на баща си да стане нещо във формула 1. йос изживява чрез него всичко онова, което неговата посредственост не му позволи да изживее по време на собствената му кариера. йос е мениджър на макс и също така е безскрупулен в методите си. в първия сезон във формула 3 на хлапето получи оферти от ред бул и мерцедес да вземат малкия и да си го отглеждат. и постави условие - макс ще подпише с ред бул само ако отиде във формула 1, нищо друго. заради интереса на мерцедес в милтън кийнс се навиха моментално и верстапен прескочи не знам колко стъпала на развитие. историята сочи, че подобен "скок" в кариерата никога не е полезен, камо ли на неговата възраст (на 16, когато подписа договора).
    вследствие на така развилата се ситуация на макс работата му порасна до небето. за разлика от един верлайн обаче той не е постигнал нищо никъде другаде и трябва да се учи директно на най-високото. помните ли миналата година като се смаза в монако колко уплашен звучеше по радиото? щото и той като останалите хлапета си мисли, че то тва е като плейстейшъна. и определено се опита да се качи на главата на тост в торо росо. ето два примера:
    - How many times do I have to say I’ve got problems with my tyres? I wanted to pit first. [Censored by FOM]
    - I don’t understand why I was not the first one in the garage for another pit stop. It’s unbelievable. I really don’t understand. It’s a [censored by FOM] joke. Seriously.
    подобно публично отношение към отбора му показва само и единствено адски високо самочувствие на никаквите му 18-19 години. затова е по-лош от фетел дори.

    До коментар [#12] от "kozhouharov":
    ако има някой, който не би поискал да бъде пуснат от съотборника си по радиото или нещо подобно, то това е дани рикиардо. искрено вярвам, че това момче трябва да е лицето на формула 1. той е страхотен, изключително талантлив, нормално човешко същество е, просто невероятен. за съжаление съм малцинство - хората харесват татуировки (still i rise!), диамантени обички, мотане по модни дефилета, партита с кардашиян и тем подобни и т.н.

  14. 14 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    До коментар [#13] от "graham":

    Добре, Марко да е. Квят също не е показал нищо до сега, освен тъпата си физиономия А Верстапен впечатли много в първия си сезон. Друг е въпросът дали трябва да бъде в Ред Бул толкова млад. Но и Квят също не става за там.
    Тук са описани вероятните причини - някои от тях ги казвш и ти:

    http://www.f1fanatic.co.uk/2016/05/05/kvyat-red-bull-verstappen-driver-market-2017/

    Със сигурност Ред Бул са били планирали това да се случи най-късно в края на сезона, а Квят просто им даде ранна възможност. Дали са прави или не знам, но си е тяхна работа. Малко гадничко е за Квят, но все пак това му е трети сезон в този спорт. Би трябвало вече да не прави такива грешки, а да показва реални и стабилни резултати.

    Това за скандалите и крясъците е любопитно, не знам къде ги четеш тези неща. А разговорите по радиото от Австралия са малко по-друго. Отборът му май наистина го попрецака тогава, а все пак не са го направили шампион. Както и да е, ще видим как ще се развива. Но виждам реален талант в него. Това не е Йан Марденбро да говорим за плейстейшън. Какъв е бил баща му е друг въпрос.

    Иначе и аз харесвам Рикардо, както и Грожан. За сега Верстапен не е татуирован клоун и не се прави на медийна звезда. Концентрира се изцяло на карането и нищо друго.
    Колкото за Верлайн, изглежда талантлив, ама нека не преувеличаваме "постижението" му за момента. Колко състезания спечели за титлата в ДТМ? То така и аз мога да стана шампион - 4-5 Мерцедеса да карат около мен и да държат съперниците ми далече от мен. Няма такава порнография като ДТМ. А и едва ли някой щеше да вземе Верлайн ако не бяха зависими от Мерцедес. Верстапен поне стигна до Ф1 със таланта си, а Верлайн изцяло чрез политика (зависимостта на Манор от Мерцедес), и вероятно и пари. А и има много други млади пилоти, които са постигнали повече - титла или второ място в някоя от по-ниските формули е нещо много по-значимо за мен.

    Нека не неглижираме Фетел. Отличен пилот, четирикратен шампион. Друг е въпросът, че вече не е при Ред Бул, но поне си свърши работата там преди да напусне. Ситуацията с другите таланти на Ред Бул е описана тук. Някои са много млади, други са ги изпуснали (сигурно за това и залагат на Верстапен). Общо взето не се става шампион във Ф1 просто ей така. Колко шампиони са открили другите отбори и школи?

    http://www.f1fanatic.co.uk/2016/05/06/red-bulls-young-talent-shortage-means-all-is-not-lost-for-kvyat/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  15. 15 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#14] от "deutschwagen":

    верстапен е силно прехвален, най-вече от хората, на които това им е нужно - на първо място баща му. има огромно значение какъв е йос, защото той го тика напред, той взима решенията, а малкият просто се подписва. и да, верлайн е свързан с мерцедес, но поне притежава повече опит и някаква реална основа. макс изпъква с агресивност и прави колкото впечатляващи маневри, толкова и грешки. много ме мързи да седна и да направя статистическия разбор за миналогодишния резултат в торо росо, щото сайнц имаше доста поведи, а в квалификациите представянето беше на кантар. изобщо не вярвам, че верстапен е чак толкова велик. просто всички са първосигнални и като видят изпреварване и половина вече го величаят като следващия шумахер.
    постиженията на фетел са резултат единствено и само от политика и поради това ще ги омаловажавам колкото си искам : ))) все пак имам право на лично мнение, нали?
    "отношението на ред бул" в случая не е правилно казано. това е отношението на марко. чел ли си автобиографията на марк уебър? щото аз го направих наскоро. изключително показателно описано как се работи там, при това от човек, който не искаше да си разруши отношенията с матешиц, но все пак си е позволил няколко интересни детайла, ей тъй - за цвят. отношението е меко казано брутално.
    теорията гласи, че един млад пилот се гради в продължение на около три години във формула 1. тъй че квят тепърва трябваше да демонстрира резултати. не става за ред бул, ама друг път. видя ли обясненията на марко? по-смешно нещо беше само обяснението на шумахер що спря на раскас в квалификацията 2006 г.! ред бул не били прилагали натиск върху русначето, видиш ли, те се грижели за него, като го вадели от "фронта"! щото "най-умното" нещо е да пратиш на фронта недоказано прехвалено бебе. още миналата година в япония марко е заявил на квят, че или трябват високи резултати, или го гони. за разлика от макс данил е голямо момче и затова не орева орталъка, че искат да го гонят. но това не е вътрешен натиск, изобщо. в комбинация с натиска от страна на йос на марко не му трябваше много.
    що се отнася до скандала, то заради него и рейс инженерът на верстапен напусна - пужолар. може даже още някой да си тръгне, не е сигурно още.

  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    До коментар [#15] от "graham":

    Не казвам, че Верстапен е велик. Просто е обещаващ талант. Естествено, че прави и е правил много грешки. Все пак повечето време от първия му сезон той беше на 16. Но има въможност да стане велик пилот. Дали ще го направи зависи от него.

    Според мен е стигнал до тук с това, което е показал - отлични инстинкти и невероятен контрол над болида. Остава да събере и опит - има време! Ако някой го надценява и прехвалва, защо? Баща му може да му казва какво да подписва, но няма такова влияние, което да вкара сина му във Ф1, и то в такъв отбор.

    Изключително не съм съгласен за Фетел. И аз почвах да мисля като теб, но Фетел вече ми беше направил много силно впечатление преди това. Бих прочел малко от автобиографията на Уебър, ама нека посмалим малко. Дори да са отделяли повече внимание на Фетел, той си беше по-силния пилот. Не вярвам да е имало нещо повече от колкото в Мерцедес между Розберг и Лекето. Сега вземи Розберг, дай му едни 5-6-7 години повече да стане като Уебър и чакай да бие Лекето с 5 години по-млад. Няма как да стане, колкото и Уебър да е симпатяга.
    Ако някой наистина е доминирал заради политиката на отбора и по-добрата техника, то това е именно Шумахер. Даже и от политиката на ФИА е печелил. То не бяха забранени електроники, махнати задължителни филтри от системата за презареждане (Верстапен баща може да ти разкаже), спирания на съотборника му пред финиша (и разбира се добре обработен и изстрадал съотборник, който да не е с манталитет на шампион, или някой ирландски плейбой, или просто неопитен), не бяха промени в правилата позволяващи елементи, които уж били забранени, ама Ферари все пак решили да ги развиват, не бяха промени в правилата за гумите в СРЕДАТА на сезона.....

    А Верлайн има много да учи. Може би би се справил да си кара най-бързия или най-бавния болид и така да се състезава сам. Но за истински състезател има много да учи и едва ли има изобщо някакви wheel-to-wheel skills, защото в ДТМ няма такова нещо. То и Шумахер не беше много добър в това отношение.

    Колкото до Квят и натиск от отбора, не мога да кажа. Може да е имало, може и не толкова. Квят не е уволнен, а само понижен. Все още има всички шансове да покаже какво може, стига да има добра психика и да не се депресира.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#16] от "deutschwagen":

    през 2010 г. ситуацията в шампионата беше на кантар. именно тогава везните бяха наклонени в ред бул, а можеше да е съвсем различно. "малко" не е достатъчно - прочетете я цялата, там има много интересни подробности именно за тази година, както и за няколко доста прочути случая след това. ако толкова не ви се чете, пишете - ще гледам да ви ги пратя някак като извадка. но не можете да ми промените мнението за фетел : )
    просто ред бул е кофти отбор. добре беше замаскирано в началото на съществуването му, но от известно време е съвсем очевидно.

  18. 18 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 853 Любопитно

    [quote#17:"graham"] пишете - ще гледам да ви ги пратя някак като извадка[/quote]
    пишем. пращай.

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  19. 19 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 408 Неутрално

    До коментар [#17] от "graham":


    До коментар [#16] от "deutschwagen":

    Я че интересна дискусия

    2010 гумите все още бяха Бриджстоун и Фетел със сигурност бе фаворизиран - все пак на Силвърстоун свалиха новото предно крило от колата на Уебър, за да сменят счупенето такова от Фетел. След това Уебър не успя да се напасне към Пирели и обдухвания дифузьор и заради това Фетел продължи да триумфира над него.

    Със сигурност е имало натиск върху Квят, но напълно основателен. Миналата година средната разлика в квалификация между Рикардо и него е била около две десети, докато тази година е нараснала на полвин секунда. Също така в състезанието в Китай Квят финишира само няколко секунди преди Рикардо, въпреки че той беше последен заради спукана гума. Чашата преля, тъй като Квят загуби и състезанието за Рикардо при първия контакт. Беше ясно, че Квят е временно решение - той просто трябваше да внимава и щеше да има отново своите шансове. Сега в Торо Росо няма да има кой да впечатли - а и Сайнц въобще не е бавен.

    Вестапен има впечатляващ контрол върху колата и инстинкт на състезател. Чисти изпреварвания без да блокира гуми, а изпревнето му от външната страна в Блан Шимон на Спа ме остави без думи:
    https://www.youtube.com/watch?v=YYcWzAIybFg

  20. 20 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#19] от "The HunteR":

    ние тая дискусия с дойчвагена я водим вече за втори път lol

    всъщност 2010 г. беше най-равностойният сезон в ред бул - между фетел и уебър. кантарът беше наклонен в края на сезона, след като почвата е подготвяна малко повече от девет месеца.

    що се отнася до размяната на квят и верстапен - ако ще русначето да беше бавно като гастон мацакан едно време, отношението пак е тотално безобразно. изобщо не ме вълнува колко бил талантлив малкия, става дума за чисто човешкото проявление характера на директния им шеф хелмут марко. ясно е, че трябва да изисква от тях, но той просто ги смила. не го понасям. знам колко се повтаря, че в този спорт трябва да си безскрупулен, за да успееш, но аз до ден-днешен вярвам, че и добрите момчета имат своя шанс. да, сигурно е наивно, но не мога иначе : )


    До коментар [#18] от "beatles":

    на какво да пратя?

  21. 21 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    До коментар [#17] от "graham":

    До колкото помня в последния кръг на 2010-та шампионатът беше отворен - и Уебър, и Алонсо имаха добри шансове (както май и през 2012). Понякога си трябва и късмет.
    На мен просто ми е интересно как не можеш да понасяш Фетел, обаче в същото време страшно много уважаваш Шумахер.
    Ако можеш прати нещо от биографията на Уебър, или ако има дай линк към някоя част, да ни подгрееш интереса.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  22. 22 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    До коментар [#19] от "The HunteR":

    Това всичко за Уебър и Фетел е добре описано тук:

    http://www.f1fanatic.co.uk/2013/12/22/webbers-real-misfortune-was-to-be-vettels-team-mate/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    До коментар [#20] от "graham":

    Безкрупулни хора винаги е имало в този спорт, не виждам защо трябва да се въртим около Хелмут Марко. Франк Уилямс, например - навремето прецака кариерата на Микеле Алборето, истински симпатяга и качествен пилот. Менсъл много пъти и прецакван, въпреки че е имал договор. И аз лично никога няма да забравя как Франк Уилямс, Патрик Хед и Питър Уинзър безкрупулно лъгаха и продължават безкрупулно да лъжат за смъртта на Сена!

    Иначе кои са тези "добри момчета", и защо Фетел или поне Верстапен не е от тях? Аз под лошо момче в този спорт си представям Нелсън Пике или Шумахер. Единият защото беше нагъл и гаден, другият заради начина му на каране. Още повече не виждам защо да не говорим за други добри момчета, като Хълк, Гутиерез, които са били прецаквани от отборите си без причина. И въобще този спорт винаги е бил пълен със симпатични, но по-посредствени пилоти. Истиснките таланти са тези, които са рядкост. Верстапен МОЖЕ да се окаже един от тях. Квят едва ли.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#23] от "deutschwagen":

    във формула 1 има всичко друго, но не и посредствени пилоти. може да се спори по отношение на платените пилоти, но по принцип няма как да стигнеш до това ниво без да притежаваш повече талант от съперниците си. дори малдонадо има победа във формула 1!
    дадените примери не са лоши, просто са извън общото полезрение, тъй като са в по-малките отбори. както вече отбелязах, изобщо не ме вълнува какъв талант е верстапен. безочието и наглостта винаги са ме дразнели, а у него са видими с невъоръжено око. факт е, че така е отгледан, възпитан и в момента го подковават в същата посока на развитие.

  25. 25 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#18] от "beatles":
    До коментар [#19] от "The HunteR":
    До коментар [#22] от "deutschwagen":

    и други явно са чели : )
    естествено, най-яките определения липсват, но е нормално де - не могат да се публикуват
    http://clubs1.bg/news/k-r-b-f1-2010--38342

  26. 26 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 408 Неутрално

    До коментар [#25] от "graham":

    Много интересно - благодаря И въпреки всичко и всички Марк загуби титлата 2010 заради себе си, след завъртането в Корея.

    Но не може да се отрече на Марки, че има усет за пилотите - Фетел, Рикардо, а сега и Верстапен и Сайнц.

  27. 27 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#26] от "The HunteR":

    : ) всеки има право на мнение! моето е, че марко заслужава да бъде хвърлен в катран, овъргалян в пера и разходен из падока на всяка писта, на която се провежда състезание от формула 1...

  28. 28 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    До коментар [#25] от "graham":

    Интересно четиво, което като цяло ми отвори интереса. Но няколко неща:

    - не е ясно кой е авторът. Смесват се текстове от биографията на Уебър с мислите на някой си
    - Целият текст се оптва да каже, че Марко контролирал отбора. Това не значи, че някой е попречил на Уебър да стане шампион. Още повече като се има предвид непредвидимото последно състезание на 2010.
    - Споменава се Мулти 21, но не е и подобен случай от Силвърстоун 2011.
    - Уебър сам казва, че Фетел е по-добрият пилот (не знам колко е вярно, може просто да е бил по-млад)
    - любимият аргумент от българските форуми, който едва ли идва от Уебър:

    "доставчикът на двигатели на свой гръб изпита през последните два сезона „благодарността” на Ред Бул за периода на успехи от 2010 до 2013 г."

    Хаха. На всички трябва да е ясно, че Рено се о*раха с новите правила. Сами си го признаха и много пъти сме говорили за това. Всъщност, мнгоо съм учуден от разликата между Ред Бул и Рено този сезон, очаквах да е по-малка. Как може един клиент да бие заводския партньор като тъпан? Марко може да е бил груб към Рено, но тук няма място за "благодарност". Това е бизнес - Ред Бул си плащат за двигателите. Колко дължат успехите си на Рено вече трябва да се вижда повече от ясно.

    - Ако Уебър наистина се е чувствал като втори пилот, защо не е напуснал? Малко ми е странен и аргументът, че Нюи имал някакви функции наподобяващи рейс инженер, който да решава какво да прави отбора и двамата им пилоти в дадено състезание.

    Иначе на мен Фетел ми е горе-долу безразличен, с изключение на това, че 2009 показа талант и мотивация.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  29. 29 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 571 Неутрално

    До коментар [#28] от "deutschwagen":

    значи е изпълнена идеята - това по повод интереса.

    иначе аз го разбирам така: през 2010 г. фетел и уебър са на кантар в битката за титлата. в моментите, когато марк има някакъв превес обаче, благодарение на марко усилията не биват съсредоточени върху него, каквато е обичайната практика във формула 1. теорията "трябва да оставим пилотите си да се състезават" просто не се прилага във формула 1, каквото и да обясняват отборите (включително мерцедес след испания, хаха). изводът според мен е, че марко е направил абсолютно всичко възможно, че и малко отгоре, за да излезе фетел на върха заради факта, че е продукт на ръководенатат от него академия. иначе не може да оправдае съществуването на съответната академия.
    най-жалък в цялата история всъщност е хорнер, който се старае да изкара всичко равнопоставено. а матешиц негласно подкрепя действията на марко, щото всъщност уж се съгласява с уебър, а не си мърда пръста в нито един от скандалните моменти.
    та това за мен е приказка за лицемерието как талантът е най-важното нещо едва ли не. що се отнася до нюи, има и за него едни истории, дето не са за разправяне - чак му се чудя на уебър толкова ли не е чувал нищо за тях...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK