
© Reuters
Хамилтън се моли да няма отборни заповеди в "Мерцедес"
Световният шампион Люис Хамилтън изрази надежда, че няма да се стигне до налагане на отборни заповеди в "Мерцедес" след удара между него и съотборника му Нико Розберг в последната обиколка на Гран при на Австрия. Според англичанина това би било най-лошото нещо за пилотите и феновете.
След инцидента, който изведе Хамилтън до победата и прати Розберг от първо на четвърто място, шефът на "Мерцедес" Тото Волф заяви, че ще бъдат обмислени всички опции в бъдеще, включително налагане на отборни заповеди.
"Не съм дошъл в отбора, за да бъда в подобна ситуация. Моля се и се надявам да не се стигна до това. Първо, заради мен самия, защото това ще отнеме удоволствието от състезанията. Второ, заради феновете, които плащат толкова много пари за Формула 1 и ще бъдат ограбени. Те спестяват цяла година, за да отидат на някое състезание. Не трябва да им бъде отнемана радостта от спорта с отборни заповеди", коментира Хамилтън.
Трикратният световен шампион припомни случая от Гран при на Австралия през 2002 г., когато Рубенс Барикело водеше през цялото състезание, но накрая от бокса на "Ферари" му беше наредено да пусне пред себе си Михаел Шумахер.
"Тогава бях много разочарован като фен. Почитателите на Формула 1 не искат никога повече да виждат подобни отборни заповеди", заяви Хамилтън.
"Най-хубавото нещо в "Мерцедес" е, че Тото Волф и Ники Лауда бяха страхотни през тези три години и ни позволяваха да се състезаваме помежду си. Ние се надпреварваме с 200 км/ч и вие очаквате, че никога няма да има проблеми? Съмнявам се. Надявам се, че (случилото се в Австрия) няма да промени нищо и ние ще продължим да се състезаваме", завърши той.
otrqdnik
Рейтинг: 1370 НеутралноАма защо не си признаеш, че ако те бяха послушали да ти сложат като гумите на Розберг щеше да му дишаш праха. Значи когато вземт еднолични решения в твоя полза са добри, когато са за общото благо не са? Сигурно щеше да е по-добре да не завършите и двамата заради болните амбиции на Хамилтън да спечели на всяка цена?
senser
Рейтинг: 394 ЛюбопитноДали щеше да говори същото, ако след инцидента с Розберг, местата им бяха разменени?
simple mindstg
Рейтинг: 1210 Неутралновсеки отбор в Формула 1 има право на отборна стратегия иначе за какво е отбор
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"Костадин Иванов
Рейтинг: 2713 НеутралноСамите понятия индивидуален спорт и отбор си противоречат. Все нещо ще страда.
Еретикgeorgi_ww
Рейтинг: 764 НеутралноТоя е много измислен! Като нищо щеше да изкара и двамата от състезанието в последната обиколка и тогава да си говорим за отборна стратегия и заповеди от бокса - безумец!
Чичи (Ice Man's fan)
Рейтинг: 646 НеутралноАз съм последният, който ще бъда наречен "фен на Хамилтън", но е коректно да призная, че в това си изявление е абсолютно прав. Контактът между двамата в последната обиколка на Австрия, беше състезателен инцидент. Важното е, че се размина много леко, не извади и двата болида от състезанието и по чиста случайност, самият Хамилтън завърши първи. При подобни удари, никой не може да предвиди какво ще стане и струва ли си риска или не! Никой! Но това е Формула 1 и подобни инциденти са неделима част от този спорт. Наистина трябва да се радваме, че правилата са много строги и издигнати в култ, което ограничава максимално възможността от тежки и животозастрашаващи последствия. Когато караш с над 320 км/ч и в следващите секунди влизаш в серия от остри завои, докато около теб ври и кипи, си приел риска от всякакви контакти с другите състезатели, по презумпция...
Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένειniakoi_si
Рейтинг: 624 НеутралноХамилтън, ако не го кефи отборната политика на Мерцедес, да иде в друг тим.
Ама стиска ли му да седне в кола 1 секунда по-бавна и да кара в истинска конкуренция?
Ще се пени, ще се пени и накрая каквото му наредят от Мерцедес, това ще прави. Защото друго си е да караш кола без конкуренция.
graham
Рейтинг: 521 Неутралноцелият проблем е, че розберг вече е казал "ок" на отбора, ако налагат отборни заповеди. щото тото рече, че и двамата трябва да ги спазват, ако ги издава. айде да познаем кой би пренебрегнал отбора за своя сметка.
tacheaux
Рейтинг: 3801 Неутрално[quote#6:"Чичи (Ice Man's fan)"]Аз съм последният, който ще бъда наречен "фен на Хамилтън"[/quote]
Не си последният. На много по-предни позиции си от феновете на Хамилтън.
tacheaux
Рейтинг: 3801 Неутрално"Хамилтън: Отборните заповеди са ограбване на пилотите и феновете"
Наглец. Тоя си мисли , че всички трябва да играят за него.
Swan_
Рейтинг: 730 Любопитно[quote#7:"niakoi_si"]Хамилтън, ако не го кефи отборната политика на Мерцедес, да иде в друг тим.
https://swansphotography.com/Ама стиска ли му да седне в кола 1 секунда по-бавна и да кара в истинска конкуренция?
Ще се пени, ще се пени и накрая каквото му наредят от Мерцедес, това ще прави. Защото друго си е да караш кола без конкуренция.[/quote]
Пич, ако случйно не си запознат, Хамилтън напусна Макларън, по време когато отборът беше на върха и отиде в Мерцедес, средняшки отбор. След което Макларън потъна в небитието, а Мерцедес доминира вече няколко години. Може да не ви гхаресва Хамълтън, но е един от най-талантливите пилоти раждалис е някога и това се вижда от първите му дни на пистата.
Indiana Jones
Рейтинг: 268 Неутрално[quote#11:"Swan_"]Може да не ви гхаресва Хамълтън, но е един от най-талантливите пилоти раждалис е някога и това се вижда от първите му дни на пистата. [/quote]
Think different!Спор няма...
[quote#11:"Swan_"]Пич, ако случйно не си запознат, Хамилтън напусна Макларън, по време когато отборът беше на върха и отиде в Мерцедес, средняшки отбор.[/quote]
Това не е вярно. Когато Хамилтън се премести в Мерцедес, Макларън дишаха праха на Ред Бул 4 години поред, но Хамилтън и тогава успяваше да им измъкне по някоя победа преди трансфера.
voxy
Рейтинг: 778 НеутралноДо коментар [#1] от "otrqdnik":
twitter.com/voxybgболна амбиция да е желанието да спечелиш хахаха странни виждания имаш за света и спорта, всички големи шампиони са такива заради огромната си амбиция, талант, себераздаване и желание няма друг начин при огромната конкуренция
До коментар [#10] от "tacheaux":
т.е. са нещо хубаво отборните заповеди така ли, страшен фен си на спорта хаха
До коментар [#2] от "senser":
при предните 3-4 инцидента Хамилтън беше губещия, така че ако имаше отборни заповеди - щеше да е на плюс дотук
До коментар [#5] от "georgi_ww":
това е F1, в която пилоти се състезават с изключително бързи коли ако не знаеш, може би трябва да гледаш някой по-спокоен спорт където няма "безумци"
otrqdnik
Рейтинг: 1370 НеутралноДо коментар [#13] от "voxy":
Не си ме разбрал, болна амбиция наричам желанието за печалба на всяка цена, с прегазване на основни морални ценности и принципи. Целта не оправдава всички средства, само разрешените. Преди всичко трябва да си човек за да даваш пример на младите, последователите и т.н. Никой не обича шампионите, които са задници или които печелят нечестно, те не могат да бъдат пример!
Така и с Хамилтън, няма никакво уважение към хората, които му плащат заплатата-мерцедес. На кретенчето изобщо не му хрумва дори, че и те се борят за приза при конструкторите и заради глупостите му могат да отпаднат и 2мата! 3-4 Такива изпълнения и никой от тях няма да вземе титлата, нито пък отбора наградата, ако ще и да имат 2пъти по-бърза кола. Сега по-ясен ли съм?
voxy
Рейтинг: 778 НеутралноДо коментар [#14] от "otrqdnik":
twitter.com/voxybgаз ги обичам, така че не е никой, изобщо не искам да дават пример на никой, а да са бързи и агресивни, тези давания на примери са бабини диветини, какъв пример дават криминалните новини всеки ден?
Също показваш интересен робски начин на мислене - "хората, които му плащат заплатата" не стоят така нещата
Мерцедес и Хамилтън са две страни сключили договор помежду си защото са си взаимоизгодни, Хамилтън не дължи никакво уважение на никой, работата му е да е бърз и да не нарушава договора който е сключил.
Естествено че титлата при пилотите е тази която го вълнува най-много, неговият интерес е най-важен, както на Мерцедес интересът на Мерцедес, както и на Розберг интересът на Розберг и както е при всеки успял пилот.
otrqdnik
Рейтинг: 1370 НеутралноОчевидно си малък още за тези неща, като му дойде времето може и да си спомниш за мен, няма нужда да разискваме повече, бих могъл да обясня по подробно, но явно няма смисъл
Приятна вечер!
otrqdnik
Рейтинг: 1370 НеутралноАко се подиграваш с труда на другите не е ОК, конструкторите и те са хора и те искат да бъдат на мястото което заслужават - правят най-добрата кола защо да са 2ри заради болните амбиции на някакъв нещастник?
Освен това щом ти трябват нечестни приьоми за да си първи - да бутнеш някой примерно, явно не си най-добрия. Дори и да си на стълбичката един или 2 пъти, дълбоко в себеси знаеш, че другия е по-добър!
Стартирай от пол пъзишън на квалификацията и си спечели, това е най-добрия, не с някакви негърски номерца.
klimentm
Рейтинг: 3491 НеутралноИма резон в думте на Хамилтън,без друго вече стана толкова скучно да се гледа Ф1 че не знам има ли още на къде!
klimentm