Борисов: Можем пак да направим футбола държавен - ЦСКА при Ненчев, "Левски" при Бъчварова

Министър-председателят защити решението базите да се дадат на ЦСКА на Гриша Ганчев

© Велко Ангелов

Министър-председателят защити решението базите да се дадат на ЦСКА на Гриша Ганчев



Министър-председателят Бойко Борисов заяви, че футболът се е променил и вече клубовете се управляват от бизнесмени. Така той отговори на въпрос защо се е стигнало до там съдбата на ЦСКА да се решава от спора между Гриша Ганчев и Васил Божков.


"След 90-а година футболът в България е в частни ръце. Ако искате, можем да направим като преди - ЦСКА да отиде при Ненчев, "Левски" - при Румето Бъчварова, "Локомотив" - към Московски, ще заделим 100 милиона от бюджета като едно време, а футболът ще стане държавен", каза Борисов в сутрешния блок на Би Ти Ви.


"Нали искаме футболът да е самостоятелен, независим, а после идват и викат държавата да помогне. С какво повече да помогнем? Над 20 милиона сме дали през последните години за футбол."




Преди ден Министерството на младежта и спорта (ММС) прекрати договора за базите с ПФК ЦСКА АД и ги даде на новото дружество на Гриша Ганчев ПФК ЦСКА - София ЕАД. Борисов изтъкна, че в последната година е виждал единствено Гриша Ганчев покрай ЦСКА.


"Аз съм се водил от логиката и от това, което съм видял с очите си. Видяхте, че на бенефиса на Христо Стоичков, както и когато ЦСКА взе Купата на България, пред 40 000 души, а после дефилира из София - аз тогава виждах само Гриша Ганчев. Не видях друг. Представете си обратния вариант. Те са стигнали до тези успехи и са били с клуба в най-тежкия момент, а сега идват други да играят на "Армията", каза Борисов.


"Гриша Ганчев е пръв приятел с Татяна Дончева, а ме обвиняват, че на него съм дал базите. Видях с очите си, че той беше на трибуните и публиката го аплодираше. Аз призовавам всички да си стиснат ръцете и да отидат да играят на "Българска армия", защото стадионът си е на ЦСКА, ние на кой да го дадем", добави министър-председателят.


От ММС ще организират търг за базите, като условието е да се платят близо 1 млн. лева, колкото са дълговете, натрупани от ПФК ЦСКА АД.


Борисов поздрави българските отбори, участващи в евротурнирите, с думите, че "не всичко е в черни краски". "ЦСКА обаче е най-реномираният български отбор, с най-много успехи и с най-добри футболисти. Като изключим старото време на Гунди, който ми е идол."


"В момента даваме близо 10 милиона за волейбола - за световното първенство. Над 300-400 млн. са отишли за волейболни зали. Сигурно имаме над 20-30 вече в страната. Направили сме го заради феновете, заради националното достойнство и радост, която носят волейболистите. За ЦСКА, ако има законов начин, не 11 млн., а и 20 милиона да са необходими, бих настоял пред колегите да вземем такова решение. Защото ЦСКА не е кой да е клуб. Аз съм левскар, но ЦСКА са постигнали най-много."

Коментари (120)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zidane
    zidane
    Рейтинг: 648 Весело

    "ЦСКА да отиде при Ненчев, "Левски" - при Румето Бъчварова, "Локомотив" - към Московски,...", а на Горанов - Тигрите, предполагам?

  2. 2 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    Както вече казахме - Баце - личната... ъъъ (там, като тия от околовръстното).. на Ганчев.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  3. 3 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 1302 Неутрално

    А футболистите на държавни заплати от по 600-700 лева, като учители и лекари.

  4. 4 Профил на dma12587967
    dma12587967
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Ясно. Баце каза. Гришата ще е. Точка.

  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3998 Неутрално

    "След 90-а година футболът в България е в частни ръце. Ако искате, можем да направим като преди - ЦСКА да отиде при Ненчев, "Левски" - при Румето Бъчварова, "Локомотив" - към Московски, ще заделим 100 милиона от бюджета като едно време, а футболът ще стане държавен", каза Борисов в сутрешния блок на Би Ти Ви."Сакън.Не искаме.

  6. 6 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Неутрално
  7. 7 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1444 Любопитно

    "Те са стигнали до тези успехи и са били с клуба в най-тежкия момент, а сега идват други да играят на "Армията", каза Борисов." - ама тва беше друг отбор бе мойто момче! Тия дето спечелиха купата пред 35 хил души на стадиона беше отборът от който ти (щото не е било без твоя благословия) взе стадиона и базите! По твоите разсъждения базите вървят с ганчев и утре ако ганчев реши, че ще остави цска и ще финансира например новото локомотив софия и ще го прекръсти на цска (даже и без да му променя името) ти по твоята логика ще развалиш концесията/договора за наем, който сега ще сключиш и ще сключиш нов с новия клуб на ганчев..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  8. 8 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Да, много забавно ще бъде

  9. 9 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2272 Неутрално

    А нещо за дължими суми към държавата? Или това е без значение.

  10. 10 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 483 Неутрално

    Естествено че се шегуваш Бойко, ама хайде да не се занимаваме с ритнитопковците! Никакви пари за тях нито от тотализатора, нито от хазната! Като са толкова убави да си изкарват парите!

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  11. 11 Профил на wehrmacht
    wehrmacht
    Рейтинг: 221 Неутрално

    цС*ка да си ходят завинаги в Расия, по чието нареждане е създадено това туморно обазувание.
    Могат да използват отработената вече система "чемодан - вокзал - Масква".

    1 8 беше прав!
  12. 12 Профил на Hristo Stoytchev
    Hristo Stoytchev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Яко! Премиерът взима решения, защото 40 хил. били аплодирали някого. Това е ситуацията, приятели.

  13. 13 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1502 Неутрално

    Лично аз съм разочарован от Борисов по отношение на тази врътка с ЦСКА.Ако има ум в главата-да се спре навреме.

  14. 14 Профил на stenli1
    stenli1
    Рейтинг: 1014 Любопитно

    [quote#12:"hristostoytchev"]Премиерът взима решения, защото 40 хил. били аплодирали някого.[/quote]
    Няма закони в Царството на Тиквите.
    За когото Боко е преценил, че пляскат най-много, на него му дава базите

  15. 15 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 677 Любопитно

    Така се получи понеже всички, които искаха ЦСКА СОФИЯ да умре, злорадстваха, че е във В група и 'ХА!' На ви сега

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  16. 16 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    Тъй де, стадионът е на ЦСКА, пък ти го даде на Литекс. За това чукане говорим.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  17. 17 Профил на testimone
    testimone
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Че подуенските не са мърдали оттам.

  18. 18 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    До коментар [#15] от "Вонин":

    какво значи "на ви сега"?

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  19. 19 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    хахахаха, добре ги е изобличил...Истината боли 3 тройно....

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  20. 20 Профил на Forrest Gump
    Forrest Gump
    Рейтинг: 912 Неутрално

    Борисов е нещо средно от идола си Тодор Живков и Дон Корлеоне. решава еднолично, раздава бази и пари, а законите са дребно неудобство.

    Истината ни прави свободни.
  21. 21 Профил на Hristo Stoytchev
    Hristo Stoytchev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#15] от "Вонин":

    На ви сега наистина! Разцепление в агитката и ловешка идентичност. Не, мерси!

  22. 22 Профил на Явор Рг
    Явор Рг
    Рейтинг: 274 Неутрално

    А, къде ще си перете парите ти и ортаците ти - другите мутри,
    ако направите футбола държавен?

    .
  23. 23 Профил на keko2
    keko2
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Изборите, за изборите е маневрата. Нужни са му цесесекарите кат избиратели.... а после ке отреже главата на Ганчев....

  24. 24 Профил на Явор Рг
    Явор Рг
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Мутренска държава,
    борци и охранители си въртят сделки под масата.

    Ганчев - всеизвестен ДДС- измамник получава наготово държавни имоти за 50 милиона и повече

    Хората гледат това и си казват: "Абе тия отгоре крадат за милиони, а мен ме ще ме смажат, ако забавя да платя такса смет."

    .
  25. 25 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#9] от "stedim":

    Е много фино финтира Хекимян ония като го пита колко ще са загубите на държавата от това. Имаше политически изхлъзвания и говорен.

    Дела трябват, а не думи.
  26. 26 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 662 Неутрално

    Много арен човек тоз ББ.

    Щом за ЦСКА толкова направи, представете си за любимия му Левски какво може да направи.

  27. 27 Профил на dimov_a
    dimov_a
    Рейтинг: 269 Неутрално

    До коментар [#6] от "stenli1":

    ++++++++++
    Точно. Връщаме чл.1 в конституцията с малка редакция, вместо БКП, ГЕРБ. И без това цесекато по това време е създадено и се е ползвало с привилегиита на властта, защото според комунистите армията не може да има слаб отбор. Та ТОЙ решава, кой е по-титулован и на кому какво ще даде.

  28. 28 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 677 Любопитно

    До коментар [#18] от "bludniq_sin":

    Значи,
    вместо ЦСКА СОФИЯ да си креташе в А група между 3 и 7 место,
    ВИЕ искахте да бъде ИЗХВЪРЛЕН във В група,
    ВИЕ искахте да бъде ИЗТРИТ от историята,
    И в крайна сметка ПОЛУЧАВАТЕ =>

    10 футболисти от ФК ЦСКА (защото се разбра, че през ПФК ЦСКА АД не са били на договори)
    И

    10 футболисти от Ловеч

    НА ВИ СЕГА ЦСКА-СОФИЯ, които ще бият Леевски кат' маче у дирек.

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  29. 29 Профил на Hristo Stoytchev
    Hristo Stoytchev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#28] от "Вонин":

    Бе, да ти кажа аз лично искам да се спазват законите независимо дали става дума за Левски или ЦСКА. Да ти кажа също така, доста от вашата агитка смятат, че по този начин се закрива ЦСКА. Кой крив, кой прав?

  30. 30 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#24] от "Сделка между Борисов и Гриша Ганчев":

    Имотите си остават държавни и ще се ползват на концесия срещу ангажименти за инвестиции.

    Ганчев вече вложи почти милион на Българска Армия и Панчарево преди още да беше сигурно каквото и да е.

    В Ловеч направи модерен стадион и бази без никаква държавна помощ, така че със сигурност за държавата е по-добър вариант той да стопанисва имота, отколкото В. Божков който за 3-4 години в ЦСКА навремето не направи нищо.

  31. 31 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 677 Весело

    До коментар [#29] от "hristostoytchev":

    Ама и аз ИСКАМ.
    И аз бях за ОЗДРАВЯВАНЕ!
    Обаче,
    КОГАТО ВСИЧКИ РАЗКЪСВАХА ЦСКА СОФИЯ,
    За Стойчо, за Лупи, за какво ли не,
    ВИЕ (феновете на другите отбори) ЗЛОРАДСТВАХТЕ!
    И какво стана накрая?
    ЦСКА-СОФИЯ, отбор който ще смаже и лудогорец и леевски. Помнете ми думата. ГГ ще ви СХРУСКА за закуска!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  32. 32 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    До коментар [#28] от "Вонин":

    получаваме едно ГМО .. от тук нататък думите армейска чест, достойство, традиции и тн би следвало да отпаднат от речника на привържениците, които ще подкрепят това цска. Отборът щеше да премине за 2 г. от в група и да стигне А група ако се беше заел някой сериозно да го оздрави (бавно и методично) .. сега - най-силните играчи са тези на литекс, парите идват от шефа на литекс, автобусът в който се возят юношите (или втория отбор не съм сигурен) е този на литекс (в техните цветове, емблема и надпис ..) и тн.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  33. 33 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#29] от "hristostoytchev":

    Законите трябваше да се спазват още преди 10 години, а не да се оставят Лупи/Титан и Батков да натрупат по 20-30 млн дългове и да се чудят сега какви циркове да правят.

    Щото зорлем спонсорите и сектора на изплащане на Герена е не по-малко цирк и задкулисни схеми, колкото и да се опитват някои левскари да се изкарват целите в бяло, щото плащали на НАП с парите от Виваком. Размера на този спонсорски договор е абсолютно нереален за България и просто един по-фин начин да се изкара Левски от блатото, което на ЦСКА не бе спестено, все пак не сме любимия МУ отбор.

  34. 34 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    [quote#31:"Вонин"]ЦСКА-СОФИЯ, отбор който ще смаже и лудогорец и леевски. Помнете ми думата. ГГ ще ви СХРУСКА за закуска! [/quote]

    Виж сега .. може и да смаже може и да не смаже. цска-литекс-етрополе-софия е непредсказуем отбор, а какво ще става на терена - ще видим. Доста пренавит звучиш .. само да не се разочароваш ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  35. 35 Профил на Hristo Stoytchev
    Hristo Stoytchev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#33] от "abdulhazred":

    Асболютно съм съгласен, даже бих се върнал още малко по-назад във времето, но просто репликирах колегата, че сме искали еди кой си да играе във В група, а повечето тук искаме да гледаме спорт.

  36. 36 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#32] от "bludniq_sin":

    Нещо не си в час, няма как от В група.

    Старото АД фалира, никой луд няма да плати 30 млн задължения, от кои половината фиктивни към мениджъри и играчи без минута игра на терена.

    Ново дружество почва от А окръжна, т.е. 4 години до А група.

    И пак никаква наследственост. С какво едно ново дружество от А окръжна ще претендира за наследник на автентичния ЦСКА? Нали за 2 седмици можеха да се появят 5 такива нови дружества, на Божков, на Офанзива, на Дучето, всеки може да си направи нов клуб в А окръжна и да има ЦСКА в името.

    Това което направи Гриша Ганчев е единствения възможен реалистичен вариант и бе постигнат най-вече благодарение на обединението на публиката на ЦСКА зад този проект, което и ББ си го казва в прав текст. Ако не стоеше публиката за Ганчев щяха да го наритат като мръсно коте.

    Другият вариант беше като този на Левски -> една камара спонсори да се изсипят изведнъж от небето, но Гриша Ганчев все пак не е Иво Тотонев и не е под пряк контрол.

  37. 37 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    "Аз съм се водил от логиката и от това, което съм видял с очите си. Видяхте, че на бенефиса на Христо Стоичков, както и когато ЦСКА взе Купата на България, пред 40 000 души, а после дефилира из София - аз тогава виждах само Гриша Ганчев. Не видях друг."
    Просто, елементарно, по бойко-борисовски...
    Ако тоя т.н. премиер не беше видял 40,000, които са напълнили стадиона, които му се движат по централните улици..
    Които му викат 2-2-16-16...
    Които знаят много добре колко пари насочи в левски и лудогорец...
    Никога, ама абсолютно никога нямаше да разреши на ЦСКА се върне там, където му е мястото
    Такъв човек си е просто мафиот (заради всички схеми и обръчи) и безкраен страхливец

  38. 38 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#35] от "hristostoytchev":

    Радвам се, че има левскари, които не си слагат розовите очила и гледат реално на нещата.

    Годината във В група не беше нещо страшно, даже сплоти повече публиката и т.н. Просто беше дразнещо, че не се прилага еднакъв аршин.

    За ЦСКА нещата скоро ще се нормализират и бъдещето би трябвало да е по-добро, стига да се преодолее разединението на публиката.

    За Левски не съм толкова оптимист, там има хроничен недостиг на качествени ръководители. Може би ако се върнат Лафчис - Сираков каквито слухове има по-голям шанс да се оправят нещата.

  39. 39 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#37] от "petar__":

    Това е ясно, ако публиката не беше зад Гриша Ганчев сега най-вероятно щеше да ни оздравява Черепа в А окръжна, понеже и на него хич не му се вадят едни 20-30 млн за дълговете, а пък нямаше готов вариант за А група.

  40. 40 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    До коментар [#36] от "abdulhazred":

    Аз публиката не виждам да е много обединена, а всички сякаш забравят едно нещо - за да го има това нещо като тобор се унищожи един друг отбор, който е бил шампион на българия - литекс. Ганчев като е такъв пич да остави литекс, да му спре финансирането и да придобие друг отбор - някой от Б група например, но не - той държи новият отбор да започне директно в А-група. на мен още не ми е ясно как става това предвид разпоредбите на правилника, които биха позволили отбор от подобно сливане да играе в а-група (да наследи правото на литекс в слчая), но ако не се промени седалището и цветовете на клуба ..

    Отделно - Като има задължения към играчи може да се сключат споразумения с разсрочване и опрощаване на част от тези задължения, защото (а аз се занимавам с това) няма нормален човек/фирма, който да има да взима 10 000 лв (например) и да му предложиш - или взимаш 2 хил. или взимаш нищо щото ще фалираме - и да не се съгласи. По този начин въпросните задължения към физически и юридически лица биха могли да бъдат намалени драстично, а задълженията към нап да се разсрочат във времето.

    Но пак казвам - според мен на ганчев му е през *** и за клуб и за фенове и за история и за чест - всичко е за да докопа базите. Ясно е, че никой луд няма да налива пари във футбол без някаква възвращаемост, но в случая мисля, че очакванията ви към ганчев надхвърлят доста неговите действителни намерения и планове.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  41. 41 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    [quote#18:"bludniq_sin"]какво значи "на ви сега"?[/quote]
    Значи "я не сакам на мене да ми е добре, я сакам на Вуте да му е зле." Знаят, че това не е ЦСКА, но се надяват ерзац ЦСКА-то да бъде някаква алтернатива на Левски. И, понеже знаят мръсните номера на ГГ спрямо Левски, му "даряват" любовта си. Идеали? Бошлаф.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  42. 42 Профил на ruby
    ruby
    Рейтинг: 269 Весело

    Това че направи вероизповеданията държавни не ти ли стига.

  43. 43 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 677 Весело

    До коментар [#41] от "Николай Колев":
    До коментар [#40] от "bludniq_sin":

    Вижте,
    разбирам че ви боли,
    разбирам че ви е страх,
    разбирам че от В група, ЦСКА СОФИЯ на ГГ с млади момци разказа играта на всички за КУПАТА на България,

    И да НЕ РАЗБИРАМ защо СЕГА,
    за ФК ЛОКОМОТИВ СОФИЯ 1929 ЩЕ ИГРАЕ В Б група,
    а ФК ЦСКА (на ГГ и Марков) НЕ ГО ДОПУСНАХА до РЕГИСТРИРА играчи миналото лято!
    И тогава всички ВИЕ (фенове на други отбори) се кефихте!

    Значи за Локо София МОЖЕ с ново ДРУЖЕСТВО,
    за ЦСКА не можеше с ФК ЦСКА?
    И какво стана?
    ГГ реши да си даде отбора в името на ЦСКА,
    да се скара с 30% от феновете, които няма да ходят вече на мач..

    ЦСКА-СОФИЯ ще е шампион.
    Колкото и да не ви се иска...
    Жалко че трябва да се мине по тоя път..
    1948-2016

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  44. 44 Профил на hasmokar
    hasmokar
    Рейтинг: 948 Неутрално

    За Бироя си направил отдавна държавна хранилка ТЕЦ-2. Ако си справедлив, а не само привидно строг, направи го за всички отбори!

  45. 45 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    До коментар [#41] от "Николай Колев":

    няма как да разберете явно, че идеята ЦСКА е много по-голяма и силна от юридическото лице
    Надявахте се, че като ликвидирате юридическото лице ще ликвидирате ЦСКА
    е, не стана, нали кофти ви е, гадно ви е, не се получи
    нищо на този свят не идва даром - хубаво е след всички подаръци, които получавате от държавата в последните години, най-после да го разберете
    Всичко идва след много борба и усилия
    а ние бяхме силни и обединени и във В група,
    щом дори 2-2-16-16 успя да го вдене
    а футболистите на ЦСКА играха цял сезон през различно дружество ако случайно сте забравили

  46. 46 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    [quote#43:"Вонин"]разбирам че ви боли,
    разбирам че ви е страх,[/quote]
    Нито ме боли, нито ме е страх. Левски има положителен баланс срещу Литекс. Проблемите с идетичността на другите отбори, не е наш проблем. Всички "трансформации" са ставали според текущото законодателство.
    Не на последно място, ние НЕ ЗАТРИВАМЕ съществуващ клуб, за да съществуваме.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  47. 47 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#29] от "hristostoytchev":

    Кои закони не са спазени според теб?Които не отговарят на фенските ти пристрастия предполагам

  48. 48 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7877 Неутрално

    И тогава ти ще си министър председател на футбола.

  49. 49 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    [quote#45:"petar__"]идеята ЦСКА[/quote]
    "Идеята ЦСКА" явно е да се унищожават успешни отбори, за да се храни тя. Храни се от "трупа" на ЦСКА (стадиона), от трупа на Литекс (какво пише на автобуса???). Редно е да поискате и автобуса на ЦСКА, за да е автентична идеята.
    Пак ще се повторя, Левски не се страхува от Литекс!!!

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  50. 50 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 447 Неутрално

    До коментар [#40] от "bludniq_sin":


    [quote#40:"bludniq_sin"]Отделно - Като има задължения към играчи може да се сключат споразумения с разсрочване и опрощаване на част от тези задължения, защото (а аз се занимавам с това) няма нормален човек/фирма, който да има да взима 10 000 лв (например) и да му предложиш - или взимаш 2 хил. или взимаш нищо щото ще фалираме - и да не се съгласи. По този начин въпросните задължения към физически и юридически лица биха могли да бъдат намалени драстично, а задълженията към нап да се разсрочат във времето.
    [/quote]
    Описал си го по страхотен начин.
    Ето нагледен пример-задълженията на ЦСКА са 30 мил-10 мил към НАП и 20 мил към частни лица.
    Дълга към НАП не може да се намали,но към частните може и да се изкупи на 20-25 %(иначе клубът фалира и кредиторите получават нула0 т.е дълга става 5 мил(към частните лица).
    Така общо дълга става 15 мил(10 мил НАП и 5 мил към частни лица).
    Разсрочен за 10 години,това би струвало 1.5 мил на година или 750 хил лева за 20 години.
    Предвид че ЦСКА спокойно може да си осигури бюджет от 7-8 мил лева(само от спонсорски договори и телевизионни права) дълга като разход е незначителен.
    [quote#40:"bludniq_sin"]Но пак казвам - според мен на ганчев му е през *** и за клуб и за фенове и за история и за чест - всичко е за да докопа базите. Ясно е, че никой луд няма да налива пари във футбол без някаква възвращаемост, но в случая мисля, че очакванията ви към ганчев надхвърлят доста неговите действителни намерения и планове.[/quote]
    Това е ясно,но не и за ново-сформираните оранжави фенове,които са готови да припознаят какво ли не.
    И защо
    Ганчев трябва да плаща дълговете сред като може да:
    -бутне подкуп на Тиквата и накрая ще плаща нищо
    -купи основните агитки,които са готови да го следват за каквато си иска глупост или безумие.
    Добре дошъл в мутристан.

  51. 51 Профил на Hristo Stoytchev
    Hristo Stoytchev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#47] от "j.h.jazz":

    Като цяло се опитвам да съм обективен. Ако си мислиш, че не виждам глупостите в Левски, много се лъжеш.

  52. 52 Профил на Hristo Stoytchev
    Hristo Stoytchev
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#43:"Вонин"]разбирам че от В група, ЦСКА СОФИЯ на ГГ с млади момци разказа играта на всички за КУПАТА на България, [/quote]

    Кои всички бе, приятелю?

  53. 53 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    До коментар [#50] от "kapitalcho":

    Какво значи добре дошъл в мутристан
    Та ние сме си в него вече безкрайно дълго
    Имаме министър-председател, който решава всеки един въпрос -тая тоалетна хартия в министерски съвет, тая улица да се асфалтира, тоя отбор да играе там, тоя да се удари....
    виж, инто сме малоумни, нито сме наивни
    Виждаме какво се случи с левски - дойдоха "нашите" хора като акционери, построихме им безплатно А сектор (12 млн. лв досега), инсталирахме им спонсори, плащаме им задълженията към НАП
    лудогорец - подарихме им 5млн. лв
    Берое - фалирахме стария отбор и дадохме чисто новия на държавна фирма
    СПИСЪКЪТ Е БЕЗКРАЕН
    и на този фон - изпратихме ЦСКА във В група
    За кефа на Пеевски, Домусчиев, Борисов и компания
    И на този фон ти говориш красиви приказки как нямало проблем да се разсрочат задълженията към частните кредитори и нам си какво....
    Ти можеш ли да правиш нормален бизнес, когато всеки около теб крадат?

  54. 54 Профил на Катерина Стоева
    Катерина Стоева
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#32] от "bludniq_sin":

    не се опитвай да обясняваш на зомбираните гъзолизци на бандита ГГ,че техният урод цска -софия не е никакво цска, а организирана престъпна група. колкото за боко тиквата - всички, които се отвращават от него, са безкрайно прави.

  55. 55 Профил на j.h.jazz
    j.h.jazz
    Рейтинг: 556 Неутрално

    До коментар [#54] от "Катерина Стоева":

    Уважаема госпожо, чудя ви защо не се занимавате с по-присъщи и по-приятни за натурата ви и интелекта занимания, а постоянно ни занимавате със съновиденията си и душевните си терзания?
    Освен, ако не сте някое платено тролче

  56. 56 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    [quote#53:"petar__"] изпратихме ЦСКА във В група
    За кефа на Пеевски, Домусчиев, Борисов и компания [/quote]
    Именно. Изпратихме ги там, а Литекс в Б, за да може да стане обединението и да се спаси ГМОто. Именно за кефа на изброените горе.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  57. 57 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4949 Неутрално

    [quote#31:"Вонин"]ЦСКА-СОФИЯ[/quote]
    НЕ наричай КЪРПАЧЕВ-ЕТРОПОЛЕ
    с името "ЦСКА-СОФИЯ"

    КЪРПАЧЕВ-ЕТРОПОЛЕ
    НЕ Е ЦСКА-СОФИЯ

    ЦСКА-СОФИЯ ФАЛИРА
    БЛАГОДАРЕНИЕ НА
    ГРИША ГАНЧЕВ
    БОЙКО БОРИСОВ
    КРАСЕН КРАЛЕВ
    и ПРАВИТЕЛСТВОТО НА ГРИША ГАНЧЕВ

  58. 58 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    До коментар [#43] от "Вонин":


    [quote#43:"Вонин"]НЕ РАЗБИРАМ защо СЕГА,
    за ФК ЛОКОМОТИВ СОФИЯ 1929 ЩЕ ИГРАЕ В Б група,
    а ФК ЦСКА (на ГГ и Марков) НЕ ГО ДОПУСНАХА до РЕГИСТРИРА играчи миналото лято! [/quote]
    Защото В група е аматьорска и не могат да се сключват професионални договори с футболисти. Професионалните договори бяха сключени с друго юридическо лице и бяха дадени под наем на автентичното цска. (мисля, че така уредиха да играят) Отделно автентичното цска мисля, че има някаква забрана за трасфери - санкция от уефа, но за това може и да бъркам. Факт е, че имат забрана за участие за 2 г. в европейските клубни турнири.
    [quote#43:"Вонин"]ГГ реши да си даде отбора в името на ЦСКА,
    да се скара с 30% от феновете, които няма да ходят вече на мач.. [/quote]
    хахаха дал си бил отбора в името ... В ИМЕТО?!? на цска .. не .. в името на БАЗИТЕ и някакви други договорки с баце, за когото вие с тонката спорехте до преди няколко седмици /месеца/ кой псувал бойко повече - вие или левскарите. Ся изведнъж 2 2, 16 16 стана Г-н Министър Председателя Бойко Борисов ...

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  59. 59 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2189 Неутрално

    [quote#53:"petar__"]построихме им безплатно А сектор (12 млн. лв досега), инсталирахме им спонсори, плащаме им задълженията към НАП [/quote]

    Я сподели повечко по темата? Как А сектор е безплатен, пък дължим парите, как вие имате спонсори колкото нас, пък нашите били инсталирани, вашите - не, кой ни плаща задълженията към НАП, щото не съм видял нищо такова..

    И не на последно място, сега ББПП ли е, или г-н Бойко Борисов?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  60. 60 Профил на Hafen der Wahrheit
    Hafen der Wahrheit
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#20] от "Forrest Gump":

    Борисов е нещо средно от идола си Тодор Живков и Дон Корлеоне. решава еднолично, раздава бази и пари, а законите са дребно неудобство.
    Истината ни прави...

    Ами като начело на БФС еднолично се е настанил Перукан и дерибейства.

    Сини фенове, само така излейте си цялата злоба бълвайки огънчета.

    Да направиш добро е толкова лесно- просто се усмихни!
  61. 61 Профил на Hafen der Wahrheit
    Hafen der Wahrheit
    Рейтинг: 328 Неутрално

    ПРАВИТЕЛСТВОТО НА ГРИША ГАНЧЕВ

    Влезте в час.

    До коментар [#57] от "Hawaii":

    Да направиш добро е толкова лесно- просто се усмихни!
  62. 62 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#50] от "kapitalcho":

    Живеете в някакъв измислен свят. Парите от М-тел за Левски и сега от Виваком не са реалното измерение, а фиктивни хранилки.

    За ЦСКА и Левски реално в момента е до 2 млн приход на година от спонсори, ТВ права и билети.

    С тези пари си до никъде, за това и двата отбора генерираха толкова дългове и няма шанс да се оправят скоро ако не почнат да играят редовно и за повече от 2 седмици в Евротурнирите. А за това трябват добри и скъпоплатени футболисти, т. е. пари за селекция без гарантирани резултати.

    Т.е. плащането на задълженията на недобросъвестни предишни собственици само ще тежи като воденичен камък на клубовете и ще ги вкара в омагьосан кръг.

    Апропо държавата ако я е грижа за парите, защо не заведе дело срещу Титан и Лупи? Как така за толкова години никой не им потърси отговорност? Пак ли Гриша Ганчев е виновен за това?



  63. 63 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 677 Весело

    До коментар [#52] от "hristostoytchev":

    Всички които жребият ни отреди...

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  64. 64 Профил на abdulhazred
    abdulhazred
    Рейтинг: 662 Неутрално

    До коментар [#57] от "Hawaii":


    Нормално е да си мечтаете да изчезне вашия кошмар.

    Явно много болка и комплекси има в сините фенове.

    Приказвайте си че сме Кърпачев щом това ще помогне да преживеете по-лесно очертаващото се продължение на серията от 6 поредни.

  65. 65 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 677 Любопитно

    До коментар [#58] от "bludniq_sin":

    Е добре и тия бази кво?
    Ще ги отнесе в Ловеч?
    Нали пак са си на държавата?
    Нали ще налива пари в тях?

    До коментар [#56] от "Darth Plagueis":

    Разбери,
    това е проста ФИЗИКА.

    На всяко ДЕЙСТВИЕ (боби перуката, киро домус и пеевски)
    ИМА
    РАВНО на него
    ПРОТИВОДЕЙСТВИЕ

    Да,
    дружеството на Литекс се затри в името на ЦСКА.


    До коментар [#58] от "bludniq_sin":

    Не ми отговаряш на ВЪПРОСА:

    Защо ПФК ЛОКО СОФИЯ (дължи между 3 или 4 милиона лева на държавата)

    Си играе в Надежда и ще играе в Б група?

    Защо?

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  66. 66 Профил на Катерина Стоева
    Катерина Стоева
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#55] от "j.h.jazz":
    пиша това, което всеки човек с мозък разбира - че т.нр. цска софия е незаконно, че бфс и оня тъпак кралев нарушават законите и че е отвратително държавата да узаконява престъпления, за което има стотици публикации в нета и не си го измислям аз„

  67. 67 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#29:"hristostoytchev"]искам да се спазват законите независимо дали става дума за Левски или ЦСКА.[/quote]

    Кой закон не е спазен? Или това е най-кофти, че при ЦСКА се върви по законен ред, а при Леевски се налива след договорки зад кулисите?

    nègre littéraire
  68. 68 Профил на Hafen der Wahrheit
    Hafen der Wahrheit
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#55] от "j.h.jazz":


    Уважаема госпожо, чудя ви защо не се занимавате с по-присъщи и по-приятни за натурата ви и интелекта занимания, а постоянно ни занимавате със съновиденията си и душевните си терзания?

    Тази била травестит, а сега и тя не знае каква е пускайки се от злоба.

    Да направиш добро е толкова лесно- просто се усмихни!
  69. 69 Профил на Катерина Стоева
    Катерина Стоева
    Рейтинг: 374 Неутрално

    вечна памет на цска, а ти си срам за клуба заедно с такива гъзолизци на микренското джудже

    "
    До коментар [#68] от "Hafen der Wahrheit":

    Междувременно "червени" привърженици, създатели на Фейсбук страницата "Литекс не е ЦСКА", обявиха 2016 г. за край на 68-годишната история на "армейския" клуб.

    "Всичко, което беше заложено в офицерския отбор ЦСКА - чест, достойнство, патриотизъм, свобода, обществен и държавен коректив... всичко това приключи днес! Вие вече сте едни послушни и наведени слуги, а ЦСКА умря. С бездушници като вас и краят на България не е далеч. Литекс не е и никога няма да бъде ЦСКА! 1948-2016", пише в тяхна позиция в социалната мрежа, подписана "от достойните".

  70. 70 Профил на чочу
    чочу
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#11] от "wehrmacht":

    Ей глупчо, ЦСКА не е руски отбор, българският ЦСКА не е създаден по съветски образец. Нашият ЦСКА е наследник на АС-23, както вашият "Левски" е налседник на автентичния "Левски'. Колкото и да са си позволявали комунистите да пренаписват историята, никога не могат да заличат миналото и на двата отбора!

  71. 71 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    [quote#70:"Пит"]ЦСКА е наследник на АС-23, както вашият "Левски" е налседник на автентичния "Левски'.[/quote]
    Нали вникваш какво пишеш? Левски е наследник на Левски, а ЦСКА на АС-23, на Литекс, Етрополе, ЦСКА и всичко, което е нужно. Да не забравите автобуса да вземете и да върнете на Ловеч техния. Или ще го пребоядисате. Тъй де, идея е това, не е някакви документи.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  72. 72 Профил на Явор Рг
    Явор Рг
    Рейтинг: 274 Неутрално

    [quote#31:"Вонин"]Помнете ми думата. ГГ ще ви СХРУСКА за закуска![/quote]
    Питам се, какво ли му пречеше да ги "хруска" в продължение на цели 25 години?
    Политически гръб ли?
    Данъчни преференции ли?
    Държавна подкрепа? Общинска?
    Защо има отрицателен баланс срещу ЦСКА, "Левски" и "Лудогорец"?
    Защо не постигна нищо в Европа, въпреки лесните жребии?
    Какво му пречеше да "хруска"? Какво?

    .
  73. 73 Профил на Явор Рг
    Явор Рг
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#70] от "Пит":

    Странно, но гриша ганчев предприе всички юридически мерки тъй, щото новоучередения клуб да е 100%-ов пъле правоприемник на неговия ПФК "Литекс".
    Може би е поставил личната застраховка да не му отнемат имота, който ще придобие в Борисовата градина пред твоята въображаема приемственост. Или що ли?

    .
  74. 74 Профил на чочу
    чочу
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#73] от "Сделка между Борисов и Гриша Ганчев":

    Литекс е в Ловеч, ЦСКА е на Армията. Който дойде на Армията се претопява в ЦСКА.

  75. 75 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    До коментар [#59] от "Darth Plagueis":

    Сектор А е напълно безплатен, построен с парите на всички данъкоплатци.
    първо, не съм видял никакъв официален документ, на база на който да дължите пари за А сектор - би ли ми показал?
    Второ, има едно основно понятие, което се нарича цена на парите във времето, т.е. 10 лева днес са много по-малко от 10 лева след 10 години.... вие за колко време точно ще изплатите сектора? Каква лихва ще платите за този период? Има ли точна схема, по която ще връщате парите?
    Защо не направихте най-нормалното нещо - кредит от финансова институция и ипотека върху сектора?
    По въпроса със спонсорите
    Колко пъти е необходимо да го коментираме? Само прочети коментарите на вашите акционери защо спонсорите започнаха да се лепят на левски след изритването на Батков? По-нелепи обяснения не бях чел си спомням
    Сравни спонсорите като брой, сравни акционерите като брой
    Сравни кой колко пари дава и така и любимата ми тема с Виваком, който е спонсор на едни и акционер на други и да, 13млн. от Виваком са повече от Спорт депо и Аджъбадем... примерно
    За бб ти май не разбираш - никога нямаше да вземе това решение, ако не ги беше видял онези 40,000 на финала.. ако не беше видял хората по улиците
    Това е страх, разбира се че си е 2-2-16-16! Нямай никакво съмнение от моя страна
    И една позабравена тема - левски не трябваше да получи лиценз за А група за миналия сезон. Просто защото към 31.03.2015г. нямаше сключени споразумения за разсрочване на задължения към Славиша Йоканович и Мурсия.. справка, интервюто на Баждеков след края на работния ден на 31.03.2015г.

  76. 76 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    т.е. 10 лева днес са много по-малко от 10 лева след 10 години..
    разбира се, че имам предвид точно обратното
    10 лв сега са много повече...

  77. 77 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    Момци, айде плашете малките деца с Литекс, или както там си го припознавате. С Литекс балансът ни е 19:11 победи. И с ЦСКА е в наша полза. От никой не се плашим.
    Имаме си история и тя е ясна.

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  78. 78 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    До коментар [#49] от "Николай Колев":

    виждам не коментираш по същество:
    нито безкрайните ви държавни подаръци
    нито това, че и миналата година футболистите бяха регистрирани през ново дружество
    Пак продължаваш да се безпокоиш от какво се хранело ЦСКА, което реално не ти е проблем

  79. 79 Профил на wehrmacht
    wehrmacht
    Рейтинг: 221 Гневно

    До коментар [#70] от "Пит":

    [quote#70:"Пит"]Ей глупчо, ЦСКА не е руски отбор, българският ЦСКА не е създаден по съветски образец. Нашият ЦСКА е наследник на АС-23, както вашият "Левски" е налседник на автентичния "Левски'. Колкото и да са си позволявали комунистите да пренаписват историята, никога не могат да заличат миналото и на двата отбора! [/quote]

    Ей лумпен с промит мозък, щеше ли да има цС*ка София, ако нямаше цС*ка Москва?!
    Питам аз и отговор не ща!
    По отношение АС-23 - това е истинският военен отбор на България, основан от достойни офицери, а вие, типично по мандраджийски му окрадохте историята и се припознахте с него. Вашето четирибукви е срам и позор за славната българска армия, то е символ на чинопоклонност и роболепност към блядове, водкаджии и ушанки, които превърнаха прекрасната ни страна в кочина, управлявана от дебили...

    1 8 беше прав!
  80. 80 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    [quote#79:"wehrmacht"]блядове, водкаджии и ушанки, които превърнаха прекрасната ни страна в кочина, управлявана от дебили... [/quote]
    интересно какво ще кажеш участието на ДС в левски след 1989г, както и неясните руски капитали, с които се финансираше и продължава да се финансира мега-турбо-гига автентичния син отбор, откраднал името на Апостола на свободата

  81. 81 Профил на wehrmacht
    wehrmacht
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#80:"petar__"]блядове, водкаджии и ушанки, които превърнаха прекрасната ни страна в кочина, управлявана от дебили... - цитат на коментар #79 от “wehrmacht”

    интересно какво ще кажеш участието на ДС в левски след 1989г, както и неясните руски капитали, с които се финансираше и продължава да се финансира мега-турбо-гига автентичния син отбор, откраднал името на Апостола на свободата [/quote]

    Ами ще ти кажа, че след годината, за която говориш - 1989 реално нищо не се промени и просъветското и антибългарско ДеСе продължи да дърпа задкулисно конците на държавата.
    До коментар [#80] от "petar__":

    1 8 беше прав!
  82. 82 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    До коментар [#81] от "wehrmacht":

    предполагам левски не го отделяш като нещо чисто, свято и неопетнено от ДС..
    иначе съм съгласен, нищо не се е променило

  83. 83 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#15:"Вонин"]Така се получи понеже всички, които искаха ЦСКА СОФИЯ да умре, злорадстваха, че е във В група и 'ХА!' На ви сега[/quote]
    ма разбира се отборчето на Борисов вече се казва ЦСКА Литекс _Етрополе, вече пуснаха и благодарствена декларация, предполагам че ще е неучтиво и едно триметрово паметниче на подареното стадионче да не вдигнат

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  84. 84 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#70:"Пит"] Нашият ЦСКА е наследник на АС-23[/quote]
    аха да колкото вълка е наследник на овцата която е изял

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  85. 85 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Неутрално

    До коментар [#78] от "petar__":
    Въпросите ти имат лесен отговор. "Безкраните помощи за нас" са си мантри за ваша вътрешна употреба.
    Левски дължи едни пари, ЦСКА и то.
    Вие приемате нашите дългове за помощ. Ние не сме заявявали, че не ги дължим. Към НАП, към сульо, пульо и сие. Дали ще платим, или не? ВИЕ твърдите, че няма да платим, НИЕ не сме заявявали такова нещо.
    При ЦСКА нещата стоят дооооооста по-иначе. Вие твърдите, че тези дългове не са ВАШИ, защото са ги направили Титан, Лупи, сульо, пульо и сие, но сега искате да започнете на чисто и да мачкате. Т.е. ВИЕ заявявате, че не трябва да се плаща.
    Ние не сме казали, че няма да плащаме дългове, направени по време на Батков.
    Какви помощи още искате?

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  86. 86 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#85:"Николай Колев"]Вие приемате нашите дългове за помощ. Ние не сме заявявали, че не ги дължим. Към НАП, към сульо, пульо и сие. Дали ще платим, или не? ВИЕ твърдите, че няма да платим, НИЕ не сме заявявали такова нещо. [/quote]
    какво ще платите ве, това дружество няма никаква връзка с предишното, от къде на къде ще плащате дълговете на ЦСКА

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  87. 87 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#80:"petar__"] както и неясните руски капитали[/quote]
    за разлика от доказано ясните капитали на агента на ДС Илия Павлов нали бре

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  88. 88 Профил на wehrmacht
    wehrmacht
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#82] от "petar__":

    Ама нали се сещаш, че това ДС е формирано по съветски модел и в услуга на Агромная.
    ДА, Левски пострада от превземането му от милицията, което никога нямаше да стане, ако не беше 9 септ. и измислянето на четирибуквието.
    Въобще, какъв хубав живот щеше да е без ДС, без чорба, без комунизъм, вечното дерби щеше да е Левски - Славия и тук таме АС 23...

    1 8 беше прав!
  89. 89 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#75:"petar__"] би ли ми показал?[/quote]
    що ти ревизор ли си

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  90. 90 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#70:"Пит"]българският ЦСКА не е създаден по съветски образец. [/quote]
    а по какъв по американски ли хахахаха, вие сте уникално зле още малко ще кажеш че ЦСКА Москва е създадено по ваше подобие

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  91. 91 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    господин премиера смята че е направил много далновиден ход, като подарява държавна собственост и опрощава пари на проекта на господин Ганчев, бъдещето ще покаже дали е прав , но личните ми подозрения че най много след 6 месеца новоизлюпените цесекари ще скандират пак ББПП, щото нещо няма да им изнася

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  92. 92 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    До коментар [#87] от "stg":

    да виждаш някъде да казвам, че нашите капитали са чисти
    просто казвам, че нито сте чисти, нито сте неопетнени, нито си плащате задълженията

  93. 93 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 319 Неутрално

    До коментар [#89] от "stg":

    явно се стремиш към махленски разговор без реална стойност
    нямам какво да ти кажа

  94. 94 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#92:"petar__"]нито си плащате задълженията
    [/quote]
    там е разликата плащаме си, нещо което никога не сте правили

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  95. 95 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3144 Весело

    До коментар [#86] от "stg":
    Нещо си объркал адресата. Прочети по-внимателно поста ми и виж кои сме "ние" и кои са "вие".

    *ПКП-Проста кърджалийска путка-неформално любезно обръщение на мин. председателя към председателя на Нар. събрание
  96. 96 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#95:"Николай Колев"]Нещо си объркал адресата. Прочети по-внимателно поста ми и виж кои сме "ние" и кои са "вие".
    [/quote]
    напълно си прав извинявай, проявих се като чукча писател а тук няма корекции

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  97. 97 Профил на чочу
    чочу
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#90] от "stg":

    ЦСКА е едно от имената на отбора, играещ на Армията. И преди СССР да ни окупира е имало военен отбор там. Ние сме толкова наследници на АС-23, колко и вие на "Левски" отпреди 1944г. Вие си правете сметка малко или много е това.

  98. 98 Профил на чочу
    чочу
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#79] от "wehrmacht":

    Още един път ще те обидя, защото заслужаваш. Глупчо, не коментирай царските офицер и ЦСКА, моля ти се. Ти нямаш нищо общо, недей!

  99. 99 Профил на stg
    stg
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    [quote#97:"Пит"]ЦСКА е едно от имената на отбора, играещ на Армията. И преди СССР да ни окупира е имало военен отбор там[/quote]
    ЦСКА е създаден по образ и подобие на съветския ЦСКА , без никаква връзка с клубове от преди окупацията , това са голите факти дори на запорираната в НАП емблема ясно и точно пише 1948 или намекваш че е нередовна нещо

    "Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"
  100. 100 Профил на чочу
    чочу
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#88] от "wehrmacht":

    Момче, вие посрещнахте комунистите с хляб и сол. Вие левскарите ги чакахте! Вие бяхте ремсисти, осъзнай се. Вие сте първият комунистически отбор в България, терористката Цола Драгойчева ви припознава от раз. Поради каква причина тръгвате с летящ старт след 9.IX?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK