"Синя България" е сезирал ФИФА, УЕФА и над 50 чужди медии за новата Първа лига

"Синя България" е сезирал ФИФА, УЕФА и над 50 чужди медии за новата Първа лига

© LAP.bg



Тръстът "Синя България" е изпратил сигнали до ФИФА и УЕФА, свързани с преобразуването на А група в Първа професионална лига. От организацията изтъкват, че са "алармирали" и над 50 водещи чужди медии.


"Феновете и тръст "Синя България" организираха съвместна работна група, която успя в кратък срок да събере множество факти и доказателства за нередности, а те бяха синтезирани и преведени в документ в размер от 26 страници и бяха изпратени не само до двата ръководни органа, но и до редица водещи спортни издания", се казва в информацията на тръста.


От "Синя България" припомнят, че още след обявяването на проекта за Първа лига са изразили "категоричната си позиция срещу неморалните и незаконосъобразни" промени в българското футболно първенство.




"Основателното недоволство сред левскарската общност, включително сред членовете на тръста, затвърди решимостта ни да предприемем всички възможни действия за сезиране на съответните органи на ФИФА и УЕФА, както и футболната общественост", заявяват от работната група, изготвила писмата.


Над 50 водещи чуждестранни медии и журналисти са получили подробна информация за методите около "преструктурирането" на шампионата, добавят членовете на работната група.

Ключови думи към статията:

Коментари (143)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 959 Неутрално
  2. 2 Профил на Qnyx
    Qnyx
    Рейтинг: 481 Неутрално

    За БК "Левски" дали са изпратили сигнал?

    Trust no one.
  3. 3 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 615 Неутрално

    правилно!!! тоя етрополския мутант трябва цял свят да го научи!

    харпун
  4. 4 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 237 Весело

    На ФК "Доносник" Жалбов Криворакетов пак космоса им пречи...

  5. 5 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3356 Неутрално

    [quote#1:"Разпознаваем Президент (реформатор)"]Доносници![/quote]

    До коментар [#1] от "Разпознаваем Президент (реформатор)":

    Само тази ли клевета успя да измислиш!

    Всеки германец от дете е приучван да донася на властта за всяко престъпление,което е засякъл. Значи ли това,че всички германци са доносници?!

  6. 6 Профил на uchuden
    uchuden
    Рейтинг: 267 Неутрално

    За това кой им даде пари за козирка пратиха ли сигнал? А за това, че трябваше да излетят от Агрупа след като биха полицаи в Благоевград. Васко от Тръста е вещ в доносите още, когато натопи Михтарски

  7. 7 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3947 Весело

    Синьото бефесе утрепа автентичните и на техно место довлече хибридните...

  8. 8 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    Я, пищене в оранжево. Що бе пичове, всичко ви е наред, нали, къде е проблема?

    Между другото, преди някои да се държат като ощипани госпожици, нека е ясно, че сигналът не е срещу тях, а срещу цялата лига, формата й и погазването на правилата. Т.е., срещу БФС. А то нали е синьо, значи трябва да сте с нас, а?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  9. 9 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    [quote#6:"uchuden"]за това, че трябваше да излетят от Агрупа след като биха полицаи в Благоевград. [/quote]

    Мда. Позиция в стил - що биете негрите. При това с обилна доза лъжа. Аргументация по ловешки.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  10. 10 Профил на manoll
    manoll
    Рейтинг: 570 Неутрално

    До коментар [#6] от "uchuden":

    Ти къде видя козирка бе, смешник

  11. 11 Профил на Подлизурко
    Подлизурко
    Рейтинг: 503 Неутрално

    [quote#1:"Разпознаваем Президент (реформатор)"]Доносници![/quote]
    Бате, ако видиш, че някой краде, убива или извършва друго престъпление, като виден червеноармеец ще си замълчиш, нали? Щото така са ви учили в Москва -на тези, които докладват нередности, да се казва - Стукач!!!

    Сакън да не станеш "ДОНОСНИК", ама да те светна, че по НПК ставаш СЪУЧАСТНИК в престъплението.

    😜 ЦИК са с Нетрадиционна сексуална ориентация, ам кви В пука? Безплатна проба- в неделя №12 😜
  12. 12 Профил на uchuden
    uchuden
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#10] от "manoll":

    Прощавай, сектор, за козирката скоро от КОЙ. Разбира се това промения всичко , смешко. Още сте кабриолет, прав си.

  13. 13 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 351 Неутрално

    нямаше ли да има повече тежест ако това беше сигнал, изпратен от ръководството на левски
    или някои от акционерите, които никой не може да свърже с Баце, са били против
    не отричам авторитета ви, но необходимо ли е всяка фенска структура да изпраща писма по ФИФА, УЕФА, ФАФА, МАФА и т.н.

  14. 14 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 483 Весело

    Голям прас! Ще накажат бг отборите да не играят в евротурнирите 2-3 г., те пък като са се засилили да играят... още преди август са аут.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 982 Неутрално

    Аз пък съм сигурен, че до момента нищо от правилата на УЕФА/ФИФА не е нарушено от БФС. Нарушенията ще започнат с компромисите за стадиони, финанси и прочие. Виж - случката със стадиона и базите, които се дадоха на цицекс ад /ако е факт/ ще има проблемно развитие ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  18. 18 Профил на lager
    lager
    Рейтинг: 484 Весело

    Това ли ви остава единствената надежда за радост след "славния" евро-похот 2016. Боли ви, знам, след една година ще ви боли още повече! Колкото и ЦСКА отбора да има все ще ви бъркат в дупето, но така е, мученето никога не е било нищо повече от фонов шум, постоянен, но пълзящ ниско по софийските пасища.

  19. 19 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 237 Весело

    ФК Доносник...От девет кладенеца вода ще извадят, за да оправдаят доносническата си порода, жалка и срамна работа! Да бяхте си гледали Марибора в о.бора, а не сега да плюнчите жалби...

  20. 20 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 735 Весело

    За този сигнал ще им осигурят служебно преминаване в следващия кръг на евротурнирите, че сами не могат поради некадърност.

    No Pain No Gain
  21. 21 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    Подкрепям!

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  22. 22 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Васко Колев го изратиха като мръсно коте от Леевски и се хвана пак за стария бизнес - доноси и клепане от най-долна проба. Какво да се прави като то е в ДНК-то му, не случайно е левскар. Нищо лично срещу левскарите, знам че поне половината от тях са свестни момчета и момичета.

    nègre littéraire
  23. 23 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#20] от "tokkay":

    А ти защо слагаш знак на равенство м/у клуба и СБ ?
    Тази декларация да не е на клуба ?

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  24. 24
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3947 Весело

    В чл.21 от устава на синьото БФС ясно пише, че ново дружество може да придобие името на старо само след негово съгласие.
    http://bfunion.bg/media/upload/new3/files/%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/ustav.2014.pdf
    Такова съгласие от автентичното не е представено.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#25] от "palav_nik":

    [quote#25:"palav_nik"]ново дружество може да придобие името на старо само след негово съгласие[/quote]

    Имам изненада за теб. И старото, и новото дружество се притежава от едни и същи хора. Как не можахте да го проумете? Ама то трябва поне малко автентичен мозък за тази работа.

    nègre littéraire
  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 296 Неутрално

    Абе да си бяха взели мача снощи, вместо да мислят глупости

  30. 30 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 615 Любопитно

    До коментар [#26] от "Борис Джонсън-Тръмпсон":

    моля? вие с кво име се кичите? крадено.за резил станахте.ама нали гришата киха,пръв чорбар е вече

    харпун
  31. 31 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3947 Весело

    [quote#27:"Борис Джонсън-Тръмпсон"]И старото, и новото дружество се притежава от едни и същи хора. [/quote]
    Старото е собственост на кредиторите, представлявани от синдик. И няма съгласие от тяхна страна за името на хибрида Цетрополекс.

  32. 32 Профил на Дани Савов
    Дани Савов
    Рейтинг: 409 Весело

    Уееффффскииии олеееЛееееее..................

    HIRO
  33. 33 Профил на ShekSpirt
    ShekSpirt
    Рейтинг: 301 Неутрално

    До коментар [#20] от "tokkay":

    +++++++++++++
    с глас се смях, човек!!!

    Понякога и аз се чудя защо съм още тук..
  34. 34 Профил на САЩ се управлява от Риад
    САЩ се управлява от Риад
    Рейтинг: 1293 Весело

    оранжево-червените пеперуди що показват нервност?

  35. 35 Профил на prx15601314
    prx15601314
    Рейтинг: 366 Неутрално

    ми кого ще сезират за слабата си игра . А може би ЦСКА е виновно че отпаднаха

  36. 36 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#31] от "palav_nik":

    [quote#31:"palav_nik"]Старото е собственост на кредиторите, представлявани от синдик.[/quote]

    Няма какво да споря с тебе. Вижда се, че не си компетентен. Това не е изненада, де.

    nègre littéraire
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    До коментар [#13] от "petar__":

    Да речем, че фенските структури имат значително повече умствен капацитет от структурите в ръководството. Тая работа беше малко като оная за вълка и врата му. Дано съм бил полезен.



    До коментар [#22] от "Борис Джонсън-Тръмпсон":

    Васко Колев не е бил в Левски, за да бъде изритван от там. Няма и нищо общо със сигнала. Което означава, че когато си тъп, то е завинаги. Да, теб имам предвид.
    [quote#27:"Борис Джонсън-Тръмпсон"]Имам изненада за теб. И старото, и новото дружество се притежава от едни и същи хора. [/quote]
    БАХАХАХАХАХАХАХАХА

    [quote#28:"ShekSpirt"]ейй това мучащите голЕм страх от ЦСКА[/quote]
    От Цска страх не може да имаме поради две причини - абонат са ни, и второ - вече ги няма.
    От Литекс също не може да имаме страх - също са ни абонат.

    Оправи си опорките.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  39. 39 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 735 Весело

    До коментар [#23] от "роджър":

    Не усещаш ли миризмата, човеко? Смърди на говеда, та се не трае.

    No Pain No Gain
  40. 40 Профил на bitaka
    bitaka
    Рейтинг: 615 Весело

    До коментар [#34] от "миглен локумев":

    щото един е гришата и той е техния пророк

    харпун
  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 982 Неутрално

    [quote#25:"palav_nik"]че ново дружество може да придобие името на старо само след негово съгласие. [/quote]
    Не - пише, че нов член на БФС така се приема. Но ЛИТЕКС АД си е член на БФС от 20 години, и изобщо не го приемат тепърва ... юридическото лице е същото, само името и седалището са нови. А и името не е баш същото, както се вижда ...

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  43. 43 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Какво мислят люляците не ме интересува. Някой може ли да даде линк с пълния текст на информацията? Пише ли за отбора на любимия строители на Баце Трейс/Верея? Или че бистришките тигри станаха професионалисти без да имат право? Цитирани ли са изказванията на същия Баце относно Чавдар/Литекс? За срещата му с Емо Фаса и хора на Ганчев и откритата намеса на държавата?

  44. 44 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 663 Весело

    До коментар [#41] от "Борис Джонсън-Тръмпсон":

    Хахаха, стига четохте ГА бе хора, Ганчев бил най-голям кредитор след държавата. Сега следва и другото - Ганчев щял да плати 14 млн лв на НАП нали?

  45. 45
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3947 Весело

    [quote#42:"роджър"] А и името не е баш същото, както се вижда ... [/quote]
    Баш същото си е. ЦСКА.
    Дали ще е ЦСКА София или ЦСКА Микре нема значение.
    Трябва да има съгласие от автентичните...

  47. 47 Профил на Mr.Strong
    Mr.Strong
    Рейтинг: 527 Весело
  48. 48 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 960 Неутрално

    [quote#27:"Борис Джонсън-Тръмпсон"]Имам изненада за теб. И старото, и новото дружество се притежава от едни и същи хора. Как не можахте да го проумете? [/quote]
    Имам една изненада за теб. Официално, НЕ се притежават от едни и същи хора. Ти сам си отговори на въпроса, защо микренския бягаше от придобиване на истинското ЦСКА като дявол от тамян.

  49. 49 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#39] от "tokkay":

    Аз съм левскар от 1966 г. по семейна линия /бях на 5г/ !
    Това не значи, че имам общо с разни гугутки и прочие, нито пък те с мене.

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  50. 50 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    [quote#41:"Борис Джонсън-Тръмпсон"]се притежават от едни и същи хора[/quote]

    Едно си баба знае..
    Да видим какво ни казва Апис за дружеството ПРОФЕСИОНАЛЕН ФУТБОЛЕН КЛУБ ЦСКА - СОФИЯ

    Име: ПРОФЕСИОНАЛЕН ФУТБОЛЕН КЛУБ ЦСКА - СОФИЯ 02.06.2016 г.
    ЕИК: 110501548 18.09.2008 г.
    Правна форма: Еднолично акционерно дружество 02.06.2016 г.
    Фирмено дело: 754 /1999
    Име към дата на ф.д.: ПРОФЕСИОНАЛЕН ФУТБОЛЕН КЛУБ "ЛИТЕКС-ЛОВЕЧ"
    Регистрация по ЗДДС: Териториална данъчна дирекция: СОФИЯ
    Състояние: Регистриран на 16.12.1999 г.
    Областен град: гр.СОФИЯ
    Община: СТОЛИЧНА
    Адрес: гр.СОФИЯ бул. Драган Цанков № 3 - Стадион Българска армия
    История на регистрацията по ЗДДС: Регистриран: 16.12.1999 г.

    АКТИВНОСТ
    Състояние: Развиващ дейност
    АДРЕС
    Седалище: Държава БЪЛГАРИЯ; Област София (столица); Община Столична; ПК 1504; Населено място гр. София; Район р-н Средец; бул. "Драган Цанков" № 3 - Стадион "Българска армия" ;
    02.06.2016 г.
    ДАННИ ОТ ДРУГИ ИЗТОЧНИЦИ - ПРОВЕРЕНИ ОТ АПИС
    Служебен телефон: 06829091
    Служебен телефон: 068601092
    Сайт: http://www.pfclitex.com/bg/lovech.php
    ПРЕДМЕТ НА ДЕЙНОСТ
    Предмет на дейност: РЪКОВОДСТВО НА ПРЕДСТАВИТЕЛЕН ПРОФЕСИОНАЛЕН МЪЖКИ ФУТБОЛЕН ОТБОР И УЧАСТИЕТО МУ В РЕПУБЛИКАНСКИ ПЪРВЕНСТВА И ТУРНИРИ; РАЗВИТИЕ НА ДЕТСКО-ЮНОШЕСКА ШКОЛА ПО ФУТБОЛ; ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ТРАНСФЕР НА СЪСТЕЗАТЕЛИ В СТРАНАТА И ЧУЖБИНА; ИЗГРАЖДАНЕ И СТОПАНИСВАНЕ НА СПОРТНИ СЪОРЪЖЕНИЯ; ПРОЕКТИРАНЕ И ПРОИЗВОДСТВО НА СПОРТНИ СТОКИ; ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СДЕЛКИ С ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ; УСЛУГИ В ОБЛАСТТА НА СПОРТА; ТЪРГОВСКО ПРЕДСТАВИТЕЛСТВО И ПОСРЕДНИЧЕСТВО; ВНОС,ИЗНОС, БАРТЕР, РЕЕКСПОРТ; ВСЯКАКВИ ДРУГИ ТЪРГОВСКИ ДЕЙНОСТИ, НЕЗАБРАНЕНИ ОТ ЗАКОНА. 18.09.2008 г.
    НКИД
    Стар НКИД: Код НКИД: 9262 Други дейности в областта на физическата култура и спорта
    УПРАВЛЕНИЕ
    Представители: ТРИФОН СТОЯНОВ ПОПОВ, ЕГН: 6912123140
    01.10.2008 г.
    Съвет на директорите: ТРИФОН СТОЯНОВ ПОПОВ, ЕГН: 6912123140
    РУМЕН АЛЕКСАНДРОВ КОНСТАНТИНОВ, ЕГН: 5810307369
    АНДОН РАДОСЛАВОВ ДИМИТРОВ, ЕГН: 8410263066 БЪЛГАРИЯ
    29.05.2014 г.
    СОБСТВЕНИЦИ
    Едноличен собственик на капитала: "ПФК ЦСКА - 1948" АД, ЕИК: 200269839 БЪЛГАРИЯ
    02.06.2016 г.
    КАПИТАЛ
    Размер на капитала: 6600000 лв. 25.11.2009 г.
    Акции: Акция:
    Вид: ПОИМЕННИ
    Брой: 1000
    Номинал: 100
    Акция:
    Вид: ОБИКНОВЕНИ ПОИМЕННИ
    Брой: 66 000
    Номинал: 100
    25.11.2009 г.
    Внесен капитал: 100000 лв. 18.09.2008 г.
    Непарична вноска: Вид: Непарична вноска представляваща вземания, които "Литекс Комерс" АД - гр.София има към ПФК "Литекс Ловеч" АД - гр. Ловеч
    Стойност: 6500000 лв.

    Ай чети и се радвай

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  51. 51 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#44] от "neznaiko.bg":

    [quote#44:"neznaiko.bg"]тига четохте ГА бе хора, Ганчев бил най-голям кредитор след държавата[/quote]

    Понеже виждам, че не знаеш, да те светна, че тия дни имаше среща на кредиторите и там се вида кой как гласува - представители на държавата срещу предтавителите на Ганчев, като най-големи кредитори. ГА не знам какво е писал Но може и той от там да е разбрал Вече и ти знаеш нещо, може да си смениш ника

    nègre littéraire
  52. 52 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 960 Неутрално

    [quote#42:"роджър"]Не - пише, че нов член на БФС така се приема. Но ЛИТЕКС АД си е член на БФС от 20 години, и изобщо не го приемат тепърва ... юридическото лице е същото, само името и седалището са нови. А и името не е баш същото, както се вижда ...[/quote]
    Като четеш, чети наред.
    В наредбата пише, че преименуването се счита за прекратяване на членството на клуба в БФС, и че трябва да чакат 3 години, за да получи разрешение за "А" група.
    Ама какво значат някакви си правила за "синьото" БФС и "сините" Кралев и Баце...

  53. 53 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#51] от "Борис Джонсън-Тръмпсон":

    Кой как е гласувал няма никакво значение защото Цесека умря. Остава да дадеш информация как Ганчев е станал "най-голям кредитор след държавата". С факти!

  54. 54 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#50] от "Darth Plagueis":

    Тончо, не става с жалки манупулации, бе чиляк. Обясних ти, не не се излагай. Изглежда жалко. Хайде, сега извади от Апис кой притежава ПФК ЦСКА - 1948 АД и ще разбереш, и бабата какво знае, и защо ги бае тези работи.

    nègre littéraire
  55. 55 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 3178 Весело

    Ловчанлии пак се превъзбудиха.

    Gunter glieben glauchen globen
  56. 56 Профил на tokkay
    tokkay
    Рейтинг: 735 Неутрално

    До коментар [#49] от "роджър":

    Моите съболезнования!

    No Pain No Gain
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  58. 58 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#53] от "neznaiko.bg":

    Умряло е, или поне е на смъртен одър, търговското дружество и то това е така от поне 3 години. Но ЦСКА не е търговско дружество, за да умре ЦСКА е футболен клуб, и развива дейност чрез търговско дружество, защото така е законът. По закон търговски дружества фалират, но няма закон за футболните клубове. Сложно е да го разбереш, но преглътни вече и продължавай напред

    nègre littéraire
  59. 59 Профил на Катерина Стоева
    Катерина Стоева
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#13] от "petar__":

    абсолютно вярно, и ръководството на левски е длъжно да изпрати сигнали, иначе става съучастник на това извращение.

  60. 60
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  61. 61 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 663 Весело

    До коментар [#58] от "Борис Джонсън-Тръмпсон":

    Ок, дали си припознал Чавдар/Литекс днес, а утре евентуално Каспичан/Драгоман за мен не е важно. Очаквах единствено да подкрепиш думите ти за Ганчев като голям кредитор с факти. Жълтите стотинки с които купи Жеков и Якимов не се броят.

  62. 62 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 351 Неутрално

    До коментар [#38] от "Darth Plagueis":

    което обаче потвърждава тезата ми, че левски като клуб е бил против подобна декларация...
    защо е така е въпроса... за мен е очевидно
    Баце разрешава, няма как неговите проксита да са против
    лошото е, че единствената ви цел е да замажете очите на крайните фенове от сектор Б

  63. 63 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#48] от "Yotce":
    [quote#48:"Yotce"]Имам една изненада за теб. Официално, НЕ се притежават от едни и същи хора.[/quote]

    Е, как ще обясниш факта, че Паслар на Ганчев и изпълнителен директор на фалиращото дружество, бе спец? Изпълнитените директори, за твое сведение, се избират от собствениците

    nègre littéraire
  64. 64 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    До коментар [#62] от "petar__":

    Единствената ми цел, лично на мен, е да има правила, еднакви за всички, и то такива, които развиват футбола у нас.

    Това, че вие го приемате като нещо лично срещу вас е основно ваш проблем.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  65. 65
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  67. 67 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 351 Неутрално

    До коментар [#59] от "Катерина Стоева":

    хайде, нека да го прати
    що не обяснят и публично на своите фенове каква е била позицията на представителите на левски по време на Изпълкома, на който се е дискутирала темата

  68. 68 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#62] от "petar__":

    А ти какво мислиш за въпросната информация която е пратена?

  69. 69 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 982 Неутрално

    До коментар [#46] от "palav_nik":

    Не ми се спори. Ако ФИФА/УЕФА отменят решенията на БФС по случая, нямам нищо против. Ако не ги отменят - все ми е тая. Каквото и да се случи, всички знаят, че цецека-софия си е литекс, и туйто

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  70. 70 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3947 Весело

    Благодетелят ГриГан не е собственик нито на Литекс, нито Цетрополекс.
    Благодетелят ГриГан се интересува само от концесионирането на базите.
    Благодетелят ГриГан пет пари не дава за червеноперките.

  71. 71 Профил на Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Дайте, Да Дадем, България - Таковски
    Рейтинг: 466 Весело

    До коментар [#61] от "neznaiko.bg":
    [quote#61:"neznaiko.bg"]да подкрепиш думите ти за Ганчев като голям кредитор с факти[/quote]

    Няма как да имам факти, зашото трябва да излезе протокола от заседанието. Заключенията правя по думите на присъствалите на срещата пред медиите. А "припознаването" няма да ви спаси от срама, че ви бием като маче у дирек гат ва фаним

    nègre littéraire
  72. 72
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#71] от "Борис Джонсън-Тръмпсон":

    Знаех си, че си се изхвърлил с това "Ганчев е най-голям кредитор след държавата".
    За боя - нека да дойде мача с люляците и тогава ще говорим.

  74. 74
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  75. 75 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 3947 Весело

    А собствениците на Левски, които и да са те, явно си имат причини, щом си траят за това безумно погазване на устава на синьото БФС.

  76. 76 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 351 Неутрално

    До коментар [#68] от "neznaiko.bg":

    Нямам никаква идея какво са пратили ако искаха коментар и се бореха за прозрачност можеха публично да обявят самото писмо, не мислиш ли
    а иначе, безброй пъти съм казвал, Баце се уплаши от онези 35000 на финала за купата и нареди ЦСКА да бъде върнат там, където му е мястото
    БФС просто изпълниха заповедта - как, това си е абсолютно техен проблем
    И преди съм казвал, че А група има нужда от ЦСКА, а не обратното
    показахме го съвсем ясно миналата година ако някой е забравил

  77. 77 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#76] от "petar__":

    Тоест теб те устройва че сте Чавдар/Литекс и сте в А група? Благодарение на намесата на Баце?

  78. 78 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    [quote#76:"petar__"] иначе, безброй пъти съм казвал, Баце се уплаши от онези 35000 на финала за купата и нареди ЦСКА да бъде върнат там, където му е мястото [/quote]

    ХАХАХАХАХАХАХх, и затова им закри клуба? Глупости...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  79. 79 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 351 Неутрално

    До коментар [#64] от "Darth Plagueis":

    в никакъв случай не го приемам за нещо лично...
    просто ти казвам, че изглежда като отбиване на номера за пред много тясна публика от сектор Б
    пак казвам, решението си е БСФ, както е модерно
    Имаше изпълком доколкото си спомням, всеки представител си е казал позицията
    Вождът освен това нареди публично, а ние живеем в ердоганова демокрация
    Не виждам какво отношение има това с ЦСКА и защо ние трябва да се притесняваме по някакъв начин...

  80. 80
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  81. 81 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 237 Весело

    [quote#31:"palav_nik"]Старото е собственост на кредиторите, представлявани от синдик. [/quote]

    Бухахаха! Защо не се ограмотите малко, преди да пишете небивалици?

  82. 82 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 351 Неутрално

    До коментар [#77] от "neznaiko.bg":

    защо се притесняваш за мен моя ЦСКА е в А група и утре ще бъда на Армията
    Ти няма да си там, нали
    Съсредоточете се върху своите проблеми, те не са малко

  83. 83 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 237 Весело

    [quote#38:"Darth Plagueis"]От Цска страх не може да имаме поради две причини - абонат са ни, и второ - вече ги няма. [/quote]

    Тъй, тъй...Викаш последните три години ни бухате, където ни сварите, а? Освен, че сте доносници, страдате и от загуба на паметта...

  84. 84 Профил на .NET
    .NET
    Рейтинг: 482 Весело

    Онова жалко човеченце Васил Колев, е типичен лефскарин. Доносник от класа. Доказал се е като такъв още през далечната 1994-та, когато това жалко човеченце писа донос относно картотеката на Михтарски в ЦСКА. Такава им е същността, какво да ги правиш.

    Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.
  85. 85 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#82] от "petar__":

    Ами приятно изкарванеАрмията. Само не натрапвайте на другите Чавдар/Литекс като Цесека

  86. 86 Профил на petar__
    petar__
    Рейтинг: 351 Неутрално

    До коментар [#85] от "neznaiko.bg":

    игра на думи, която е за чисто фенска консумация
    разбери, ЦСКА е по-жив от всякога за ваше огромно съжаление
    ЦСКА мина през ада миналата година и излезе по-силен
    нещо, което левски със сервилната си политика към властта никога е изпитвал макар че сте сами срещу всички
    Опитвахте се да умъртвите едно юридическо лице, като си мислехте, че това е достатъчно
    Опитвахте се да пробутате Божков като поредното поставено лице - пред рекламните пана на Ефбет (Божков) вчера всички герои на Герена даваха интервюта
    Не стана, разбираш ли греда

  87. 87 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2655 Неутрално

    Защо "червената" общност се разгневи срещу писмо, обвиняващо "синьото" БФС?

  88. 88 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 982 Неутрално

    [quote#56:"tokkay"]Моите съболезнования!
    [/quote]
    Ееее ... чак пък
    Животът е хубав, приятен уикенд

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  89. 89 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 237 Весело

    [quote#87:"stedim"]Защо "червената" общност се разгневи срещу писмо, обвиняващо "синьото" БФС? [/quote]

    Не сме гневни. Не виждаш ли, че всички ви се смеем!

  90. 90 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3785 Неутрално

    [quote#79:"petar__"]просто ти казвам, че изглежда като отбиване на номера за пред много тясна публика от сектор Б
    пак казвам, решението си е БСФ, както е модерно [/quote]

    Нещо бъркаш. Това е дейност, извършена от публиката в сектор Б, а не за пред публиката от сектор Б.
    До коментар [#83] от "b_s_m":

    Дори в тия слаби години ви лепнахме 7ца, та трай по темата. Вие ни направихте 6 поредни, ние сме ви правили 9. Вече смисъл от мерене няма, щото тая статистика приключи. Продължава статистиката с Литекс, където нещата изглеждат чудесно за нас - там сме стигали само до 6ца, та имаме накъде да подобряваме.
    [quote#86:"petar__"]нещо, което левски със сервилната си политика към властта никога е изпитвал [/quote]
    ХАХАХХ, от ББПП минахме на г-н Борисов, и говориш за сервилна политика?

    Легенди на ЦСКА с писмо до Първанов и Станишев...

    Утре, 11 юни, в 10.00 часа министър-председателят Сергей Станишев ще се срещне с представители на Клуба на привържениците на ЦСКА...

    Помощ от властта търси ЦСКА. Шефове на "червените" искат среща с премиера Пламен Орешарски заради базата,...

    Ние сме сервилни бе, НИЕ! ХАХАХАХА

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  91. 91 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3785 Весело

    До коментар [#81] от "b_s_m":

    Я ни светни тогава как стоят нещата...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  92. 92 Профил на uhh26375027
    uhh26375027
    Рейтинг: 239 Весело

    Какво друго може да се очаква от шайка олигофрени,лумпени и наркомани???Това са им феновете по трибуните,утайката на България.А шефовете са имдърти комунисти,доносници,ченгета и крадци като Спас Русев,когото лично имам "честта" да познавам...За футбол тук въобще не остава място....

  93. 93 Профил на Катерина Стоева
    Катерина Стоева
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#67] от "petar__":

    били са против, дори николай илиев изтърси, че в знак на протест може и да не започнат в първа лига, но после се отказаха.

  94. 94 Профил на Големи яйца:)
    Големи яйца:)
    Рейтинг: 663 Неутрално

    До коментар [#86] от "petar__":

    Няма нужда от тези сълзливо-драматични слова. Не ме интересува колко жив е хибрида на Ганчев и Емо Фаса заченат с помощта на Баце.
    Феновете на Цесека можеха да спасят клуба си, но предпочетоха да го доубият и пристанат на Ганчев. Оттам насетне - жалко за вечното дерби което си беше нещо уникално и ми е носило безкрайно хубави емоции след велики победи.

  95. 95 Профил на ochkobochko
    ochkobochko
    Рейтинг: 8 Неутрално
  96. 96 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 237 Весело

    До коментар [#91] от "Darth Plagueis":

    Прочети си Търговски закон, част четвърта, озаглавена "Несъстоятелност". Малко сложна материя е, не е лъжица за всяка уста, но като за теб и твоя колега по-простичко може да запомните: кредиторите НЕ СА собственици на дружеството, имат определени права, регламентирани изрично в закона /пак тоя същия/...За повече инфо: ТЗ, правния факултет, консултация с юрист - на кой каквито са му възможностите /умствени или финансови/

  97. 97 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2518 Неутрално

    До коментар [#44] от "neznaiko.bg":

    Това, дето си написал, го няма в нито един коментар по-горе - да не си направил вече главата.

    Лично аз приветствам - едно разследване от УЕФА на БФС и отборите в А група (както и да се казва сега), поне ще постресне за три дни мутрособствениците на отборите и няма (цели три дни), да ни занимават с тях (мутрособствениците и глупостите им); а най-добре е от УЕФА да направят едно качествено разследване и да 'оди А ПФГ в киреча - дето й е мястото.

  98. 98 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 960 Неутрално

    [quote#63:"Борис Джонсън-Тръмпсон"]Е, как ще обясниш факта, че Паслар на Ганчев и изпълнителен директор на фалиращото дружество, бе спец? Изпълнитените директори, за твое сведение, се избират от собствениците [/quote]
    Това, че мошенникът Ганчев дърпа нечии конци, не значи, че придобива някаква собственост в оригиналното ЦСКА. Той от това бяга, защото ако придобие и оригиналното ЦСКА, дори Баце няма да има очи да се прави на ударен.

  99. 99 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2793 Весело

    Както е тръгнало ще приемат и Дучето в редиците си!

    I Want To Believe
  100. 100 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 2518 Неутрално

    До коментар [#77] от "neznaiko.bg":

    Не е проблем дали колегата го устройва - проблем е че и ПФК Левски го устройва това - разбирам други отбори (примерно като Берое, дето зависят от държавната хранилка - т.е. от Баце; или такива продали се заз нЕкоя шепа пробити левчета в повече), да подгъзуват на ЦСКА София (Литекс), ама от ПФК Левски да станете ибрикчии на Ганчев и ЦСКА София (Литекс) - при положение че и финанси имате и изгода ЦСКА София (Литекс) да го няма - к'во ви липсва - риторичен въпрос - морал.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK