Новият директор във Формула 1 иска да вдигне шампионата на "следващото ниво"

Чейс Кери обяви целите на новите собственици

© Associated Press

Чейс Кери обяви целите на новите собственици



Новият изпълнителен вицепрезидент на Формула 1 Чейс Кери, назначен от новите собственици от Liberty Media заяви, че иска да вдигне шампионата до "следващото ниво".


Американската компания купи Формула 1 за 4.4 милиарда долара, а Кери обяви, че компанията има дълтгосрочен план за развитието на спорта и целта ѝ не е само да спечели бързи пари от високоскоростната надпревара.


"Със сигурност причината да сме тук не е "да вземем парите", фокусирайки се върху това как да изкараме печалба в следващите 12 месеца. Става дума за изграждане на стойност в дългосрочен план. Затова ще се съсредоточим върху инвестиране и постепенно изграждане - с такова намерение идваме и се надяваме да успеем да пренесем Формула 1 на следващото ниво", заяви Кери.




"Виждам, че има възможност за напредък чрез инвестиции в различни области - пистите да се направят по-вълнуващи, да се наблегне на историята, да се развитие на маркетингът, за да може спортът да е по-достъпен за феновете по-бързо, да се инвестира в нови дигитални платформи", коментира още американецът, който ще работи съвместно с шефа на Формула 1 Бърни Екълстоун, който запази поста си.


"Мисля, че можем да допринесем по различни начини и се надяваме да можем да работим съвместно, за да извадим максималното от спорта. Аз имам дълга кариера в медиите зад гърба си и спортът е бил голяма част от нея. Знам колко са важни събитията на живо за пазара. Двамата с Бърни ще изработим стратегия", каза новият директор.

Ключови думи към статията:

Коментари (11)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bpcorp
    bpcorp
    Рейтинг: 692 Неутрално

    Очаквайте размазани в мантинелите!

  2. 2 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1196 Неутрално
  3. 3 Профил на Gunners
    Gunners
    Рейтинг: 1914 Неутрално

    То нивото е еднакво ниско в последните години надали ще може да направи нещо веднага!

  4. 4 Профил на Жълтопаветник
    Жълтопаветник
    Рейтинг: 257 Неутрално

    аз лично съм скептичен. американците ще се опитат да превърнат този велик спорт в клоунада.

  5. 5 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Ако някой има проблем със заспиването, да си пусне да гледа формула 1. Гарантирано заспиване до 2-3 минути след старта.

  6. 6 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 601 Неутрално

    Дано преборят Мерцедес и ветото им за доразработване на двигателите, по време на сезона. За да се изравнят силите, защото последните два сезона са много скучни.

  7. 7 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 264 Неутрално

    [quote#4:"jedimaster"]аз лично съм скептичен. американците ще се опитат да превърнат този велик спорт в клоунада. [/quote]

    Тоя спорт е клоунада вече от едно поне 6-7 години. По-безинтересно надали може да бъде.

  8. 8 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 411 Неутрално

    До коментар [#5] от "primaxm":

    Вероятно не си имал проблеми със съня в последните 6-7 години или изобщо не си гледал Ф1 откакто я няма по националните канали
    Борба до последния завой, справка - последното състезание.

  9. 9 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 389 Неутрално

    До коментар [#6] от "deymus":

    До година тая тъпотия няма да я има вече, а и предимство им отдавна не е само двигателя.

    На Ф1 й трябват стабилни правила без безумни ограничения за развитие на даден компонент от колата и истински състезателни гуми, с които пилотите да натискат през цялото състезание. Също би помогнало ако оставят пилотите да говорят каквото мислят, а не каквото отбора смята за правилно.

  10. 10 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 601 Неутрално

    До коментар [#9] от "The HunteR":

    Не знам кое е другото, защото се вижда Ред Бул какво правят, с по-слаб двигател.

  11. 11 Профил на The HunteR
    The HunteR
    Рейтинг: 389 Неутрално

    http://www.motorsport.com/f1/news/tech-analysis-what-s-behind-mercedes-suspension-controversy-826518/?s=1&q=mercedes+suspension

    Подобно на FRIC, но без връзката между предният и задният мост, което е забранено. Мерцедес и Ред Бул само използват такава система в предното окачване. Мерцедес използваха най-дълго FRIC и съответно имат най-много данни какво трябва да направят, за да работи добре. Това е основната причина да стават все по-добри.

    Дефицитът на Рено в състезателен режим е вече съпоставим с това, което беше при V8 ерата. Разликата е, че в една обиколка само Мерцедес могат да изтискат 80-тина коня повече за обиколките в Q3.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK