"Лудогорец" игра като равен с ПСЖ, но допусна загуба след обрат

"Лудогорец" игра като равен с ПСЖ, но допусна загуба след обрат

© LAP.bg



Лудогорец" загуби с 1:3 от ПСЖ във втория си мач от груповата фаза на Шампионската лига, въпреки че отново демонстрира добра игра през голяма част от двубоя на Националния стадион "Васил Левски".


Гостите от Франция пък за пореден път демонстрираха, че се намират далеч от най-добрата си форма и бяха затруднени максимално от българския шампион.


"Орлите" поведоха в резултата още в 16-ата минута след красив гол на Натанаел от пряк свободен удар, но допуснаха обрат след голове на Блез Матюиди и Едисон Кавани на два пъти.




Преломният момент в мача дойде пет минути след второто попадение на парижани, когато тимът от Разград получи правото да изпълни дузпа. Козмин Моци я пропусна, а след това Кавани с второто си попадение реши всичко в двубоя.


В другия мач от групата "Арсенал" победи "Базел" у дома с 2:0 след голове на Тио Уолкът през първата част. Така "топчиите" и ПСЖ имат по четири точки, но френският клуб е с по-добра голова разлика. Българският и швейцарският шампион пък имат по-една точка, но играчите на Георги Дерменджиев са вкарала с едно попадение повече.


"Лудогорец" започна двубоя си днес със самочувствие, но постепенно съперникът му започна да владее по-породължително. Първото по-интересно положение в двубоя дойде след опасен удар на Едисон Кавани в шестата минута, който обаче се размина с целта.


"Лудогорец" игра като равен с ПСЖ, но допусна загуба след обрат

© LAP.bg


В 13-ата минута "Лудогорец" организира хубава бърза атака, която завърши с шут на Анисе от около 18 метра, преминал високо над вратата. Две минути по-късно "орлите" организираха перфектна контраатака, при която трима играчи в зелено се озоваха срещу един защитники на парижани, но Вандерсон се забави с извездащия пас.


При тази атака обаче разградчани получиха право да изпълнят пряк свободен удар отдясно пред наказателното поле на ПСЖ. Зад топката застана Натанаел, който стреля перфектно в близкия ъгъл и направи безпомощен Алфонс Ареола.


След попадението играчите на Дерменджиев постепенно се прибраха в собствената си половина, но парижани по никакъв начин не ги затрудняваха с хаотичните си атаки. "Орлите" от своя страна очакваха своите възможности на контра и няколко пъти затрудниха сериозна противниковата защита.


"Лудогорец" игра като равен с ПСЖ, но допусна загуба след обрат

© LAP.bg


В 28-ата минута Лукас Моура стреля остро по земя с диагонален шут, ной той мина встрани от вратата. В 41-ата минута ПСЖ създаде първата си по-добра атака и при нея изравни резултата. Марко Верати изведе перфектно Блез Матюиди на ръба на засадата, а той без проблеми прати топката покрай Владислав Стоянов.


Гостите от Франция започнаха много по-агресивно втората част и се настаниха трайно в половината на съперника си. Продължителната игра с топката пред наказателното поле доведе до две възможности пред Анхел ди Мария. При едната той прати топката на сантиметри от сглобката на врата с удар от дъгата, а при другата игра с по-слабия си десен крак и не затрудни Стоянов.


Натискът на парижани все пак даде резултат в 55-ата минута, когато Ди Мария центрира остро от пряк свободен удар, а Кавани засече неспасяемо в мрежата.


"Лудогорец" игра като равен с ПСЖ, но допусна загуба след обрат

© LAP.bg


Четири минути по-късно "Лудогорец" можеше да изравни, след като получи правото да изпълни дузпа за нарушение на Тиаго Мота срещу Марселиньо. Зад топката застана щатният изпълнител на "орлите" Козмин Моци, но той стреля без засилка и почти в центъра на вратата, с което улесни максимално Ареола и той спаси.


Този пропуск се оказа фатален за тима, след като при последвалата атака на ПСЖ "орлите" допуснаха трети гол. До него се стигна, след като Лукас напредна отдясно и стигна почти до аут линията, след което върна към връхлитащия Кавани, а той с прецизен удар прати топката във вратата на Стоянов.


Този гол успокои напълно парижани и те започнаха да играят много по-освободено, което доведе до няколко страхотни възможности за тях. При най-чистата от тях Кавани намери перфектно Матюиди, но той на скорост не успя да намери целта и ударът му мина встрани на вратата.


"Лудогорец" игра като равен с ПСЖ, но допусна загуба след обрат

© LAP.bg


"Лудогорец" се съвзе от развоя на събитията около 70-ата минута и започна да прави опити за връщане в мача. Дерменджиев пусна в игра Джоди Лукоки на мястото на Вирджил Мисиджан, с което показа, че тимът му ще търси още голове до края.


"Орлите" обаче не стигаха до положения, а френският тим продължи да стои много стабилно и да разиграва със самочувствие. В 79-ата минута Кавани изпробва рефелекса на Стоянов след изпълнение на корнер, но българският вратар се намеси добре и изби. В крайна сметка повече попадения нямаше и резултатът се запази до последния съдийски сигнал.

Ключови думи към статията:

Коментари (121)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 679 Любопитно

    Сега ще прекръстваме ли трибуна Ноци или ще я бутаме?

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  2. 2 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 681 Весело

    Пожелах им да завършат както младежките антибиотици срещу ПСЖ.
    НО, и 1:3 е МНОГО ДОБРЕ. СВЕЖО.
    Домус, 2рото МЯСТО СЕ ИЗПЛЪЗВА...

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  3. 3 Профил на Voiko
    Voiko
    Рейтинг: 2361 Неутрално

    Дано Лудогорец да победи "Арсенал" в следващите два мача от Шампионската лига.

  4. 4 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 3047 Весело

    Могат вече да събарят трибуна Моци ...

    Кире Гело спира кренвиршите !!!

  5. 5 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3325 Неутрално

    По голямата класа спечели мача.

  6. 6 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 679 Любопитно

    Не можах да гледам мача, но го слушах ... и чувах само подвикванията от скамейките и наставленията на треньорите. Да не се е играл пред празни трибуни?

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  7. 7 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    Е, Роналдо също е изпускал дузпи. даже и Айнщайн е грешил. Нека сме милостиви. Защото, ако беше вкарал Моцю, положението щеше да е съвсем, съвсем друго. 2:2 не е като 3:1

  8. 8 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 417 Неутрално

    Като ги видя, да тръгват да бият дузпа на ходом... и ми се приси...

    I shave with Occam's razor
  9. 9 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Лудогорец игра като равен първите 25 минути. Оттам нататък парижани вдигнаха оборотите и можеха да направят резултата и двоен до края на мача...

  10. 10 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    До коментар [#6] от "Индивидуален паметник на културата":

    Мачът беше много добър. Лош късмет за нашите. Чест им прави, че играха мъжки.

  11. 11 Профил на Scorpi_4404
    Scorpi_4404
    Рейтинг: 596 Любопитно

    Най - лесно е да хейтиш...

    Опознай себе си...Нищо излишно.
  12. 12 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 761 Неутрално
  13. 13 Профил на жорко
    жорко
    Рейтинг: 567 Неутрално

    По- нехайно и некадърно изпусната дузпа съм гледал само един път на Бербатов с екипа на Тотнъм в един финал за Карлинг къп. То като не можеш да се върнеш в мача с удар сам срещу вратаря от 11м какво повече да очакваш. Можеше да стане интересен завършек на мача, ама след пропуска имаше вече един отбор на терена. Нищо де, все пак ПСЖ си е много по-класен отбор, жалко че не си използваха шансовете.

  14. 14 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 679 Весело

    [quote#3:"voyko"]
    Дано Лудогорец да победи "Арсенал" в следващите два мача от Шампионската лига.[/quote]
    Ама те ще играят футбол и съдия няма да е някой измежду пастата, сватбата, таско, никито йорданов или кабаков

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5411 Неутрално

    След като поведоха Лудогорец игра страхлив футбол.

  17. 17 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#6] от "Индивидуален паметник на културата":

    Ти къде виде празна седалка бе, Олигуфрен? 😀

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  18. 18 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2525 Неутрално

    Мачът се игра само с ентусиазъм, но много, много умерен. А това, че сме по-слаби си беше ясно и приказването преди мача беше като пара. Лошо е, че паднахме, но кога са играли с подобни отбори, та да видят къде са, да надграждат, макар и да са по-силни от миналата година. Силни са парижани, а сравняването с парите наливани в другите отбори е елементарно - просто трябва и дух, и класа, че късметът не винаги е с нас. "Лудогорец" си е най-стойностния БГ отбор.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  19. 19 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 919 Разстроено

    Мал шанс, вместо 2:2 стана 3:1 - нямаха ден!

  20. 20 Профил на Каишков - Либерален мислител
    Каишков - Либерален мислител
    Рейтинг: 759 Неутрално

    [quote#10:"Арон"]Мачът беше много добър. Лош късмет за нашите. Чест им прави, че играха мъжки.[/quote]
    Извинявайте, вие за кой мач пишете? Тук коментираме Лудогорец и ПСЖ.

  21. 21 Профил на Hasta La Vista antifascista OI!
    Hasta La Vista antifascista OI!
    Рейтинг: 594 Неутрално

    ЗА пръв път виждам такова умопомрачителна, невиждана пУткрепа по трибуните на пукащият се по шевовете трибуни ... дим от цигари и заря от слънчоглед

    1914 / 88
  22. 22 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    ПСЖ дойдоха и си взеха точките с една пестелива игра. Далече са още Луноходци, за жалост разбира се. Моци и Стоянов май нямат място в отбор който играе в ШЛ...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  23. 23 Профил на jxu40506982
    jxu40506982
    Рейтинг: 0 Неутрално

    До коментар [#17] от "Вонин":

    Половината стадион беше с празни седалки.

  24. 24 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 493 Неутрално

    Толкова си могат наште.Ех сега липсва само едно "видео

  25. 25 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    накараха ги да се поразтичат,но псж е поне 2 класи над отбора от разград...ако бяха вкарали дузпата може би щяха да измъкнат точка ,при наличието на толкова технични футболисти да бие дузпа моци...доста тъпо поне за мен

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  26. 26 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 769 Неутрално

    Каквото сам си направиш ...
    Изтървана дузпа, грешки и в защита и нападение. Владо Стоянов има вина за 3тия гол - удара бе е неговия ъгъл.
    Жалко.

  27. 27 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 221 Любопитно

    [quote#18:"ЗаНи3А"]"Лудогорец" си е най-стойностния БГ отбор. [/quote]
    Кое му е БГ-то?

  28. 28 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Ми, нормално..Битката е за третото място с Базел, които са доста слабички..

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  29. 29 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 679 Неутрално

    До коментар [#17] от "Вонин":

    Беше ми трудно да видя празна седалка, защото имаше празни блокове. Нямаше и един сектор прилично запълнен. Но с корпоративни безплатни покани, докарана под строй публика и селфи глорихънтъри толкова.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  30. 30 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1773 Любопитно

    След 1-3 Сен Жермен довърши мача като на тренировка.
    Просто класата им беше далеч по-висока от тази на Лудогорец! Къде са видели равна игра не разбирам.
    Ама то като ни е слабо първенството, си мислим, че и навън ще сме силни.

  31. 31 Профил на Дъската ми хлопа
    Дъската ми хлопа
    Рейтинг: 267 Весело

    [quote#6:"Индивидуален паметник на културата"]Не можах да гледам мача, но го слушах ... и чувах само подвикванията от скамейките и наставленията на треньорите. Да не се е играл пред празни трибуни?[/quote]
    Амиии... не, почти половината места бяха заети... всъщност микрофоните на радиото не бяха разположени добре...

  32. 32 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 681 Неутрално

    До коментар [#11] от "Scorpi_4404":

    Не е така.
    Ако две години СЪДИИТЕ, БФСто и Държавата НЕ БЕШЕ БУТАЛО ЛЦ за шампион вместо ЦСКА СОФИЯ, днес щях да имам симпатии към тях...както когато играха Ботевъ или Биройето...
    Лц не ги понасям, повече от ДС Шофьор ал Герена ☺

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  33. 33 Профил на pavelsilistra
    pavelsilistra
    Рейтинг: 769 Неутрално

    До коментар [#16] от "pet_fire":

    Тръгнаха да играят " ентилигентно" ...
    Случва им се в последно време като поведат в резултата в Шампионската Лига.

  34. 34 Профил на Kalin
    Kalin
    Рейтинг: 488 Весело

    абе, някой да не е минал снимките с фотошоп, на мачовете на Лудогорец би трябвало той да се пръска по шевовете ... за един олигофрен питам, де?

    it comes from inside, just listen ...
  35. 35 Профил на trafopost
    trafopost
    Рейтинг: 582 Неутрално

    [quote#13:"жорко"]По- нехайно и некадърно изпусната дузпа съм гледал само един път на Бербатов с екипа на Тотнъм в един финал за Карлинг къп. [/quote]

    Я опитай пак:
    http://www.gol.bg/nachalo/2008-02-24/berbatov-specheli-karling-kyp-za-totnym

  36. 36 Профил на Дъската ми хлопа
    Дъската ми хлопа
    Рейтинг: 267 Весело

    [quote#30:"vagabond66"]Къде са видели равна игра не разбирам. [/quote]
    Е па и двата играа по час и половина...

  37. 37 Профил на satanail13
    satanail13
    Рейтинг: 858 Разстроено

    бахаахаааахаааааа ... мхмх ... бхаааааааааа-а-а-а

    Марс е изконна Американска територия!
  38. 38 Профил на 3.14
    3.14
    Рейтинг: 446 Неутрално

    Логично е да победи по-добрият. Нашият футбол не е тим от чужденци. Многото пари могат да направят отбор с прилични резултати, но проблемът е в общото ниво и в цялостната среда във футболните среди. Ицо още преди години беше посочил правилния път - детско-юношеския футбол като път към прелом. Но и това не би могло да оправи отровната атмосфера и мафиотщината в бранша.

    21 ВЕК - ВЕК НА ПРОСВЕТЕНО ВАРВАРСТВО!
  39. 39 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    Владение на топката 58 на 42%. Удари 15 на 6. Точни - 7 на 4. Корнери - 4 на 0. И това било равен с равен.
    Лудогорец играха колкото могат, но ПСЖ е съвсем друга класа, различна от това, което се играе тук. Време е медиите да спрат да дават задните си части на разни плащачета, които търсят популярност за проектчетата си.
    Ало, журналистиката...

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  40. 40 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1773 Неутрално

    До коментар [#26] от "pavelsilistra":


    [quote#26:"pavelsilistra"] Владо Стоянов има вина за 3тия гол - удара бе е неговия ъгъл.
    Жалко. [/quote]
    Да, ама отрази няколко сериозни удара.

  41. 41 Профил на жорко
    жорко
    Рейтинг: 567 Неутрално

    До коментар [#35] от "trafopost":

    Опитай ти, на следващата година падат от МЮ с дузпи и пропуск на Бербатов ( не само той де).

  42. 42 Профил на Дъската ми хлопа
    Дъската ми хлопа
    Рейтинг: 267 Весело

    Вие само изчакайте Джошкун Теменужков до поотрасне още малко...

  43. 43 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 679 Весело

    Хубав мач. И много забавен. Най-забавно беше, когато при единоборствата футболистите на Лудогорец полягваха и чакаха съдията да им свири фаул, и се чудеха как така не им се дава нищо. Има разлика между Висшата лига и ШЛ. ПСЖ можеше да им пише "шестица", но и така е добре.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  44. 44 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Просто разлика в класите.

  45. 45 Профил на jappy68
    jappy68
    Рейтинг: 291 Неутрално

    Неволно се сетих за един великолепен скеч на Шкумбата -- пародия на футболния радиокоментатор Митко Чуков по време на мач Англия-България: "За последен път на "Уембли" през 1929 г. Албания повежда с 0:1 и губи с 9:1. Сега ние повеждаме -- да видим с колко ще загубим." Не че "българчетата" от Бразилия играха лошо, но така е в спорта. "Продължаваме напред."

  46. 46 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Слабичко. Чак като с равен не играха моите хора и статистиката и резултатът го показаха. Жалко че моци не би дузпата сериозно. В общи линии не видях познатото себераздаване от всички. Имаше ли засада при изравняването? Стискам палци да измъкнем точки в другите мачове, но каквото сабя покаже. Целта оптимум влизане в групите е изпълнена и не мисля че злобно плюене по играчите е оправдано, но..няма как без него. Остава да се надявам за повече поводи за радост в следващите ни мачове...и повече хъс! Дузпата...посочете ми някой щатен изпълнител който никога не е пропускал ..

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  47. 47 Профил на б_еко - върнете стария Дневник
    б_еко - върнете стария Дневник
    Рейтинг: 600 Неутрално

    Разликата в класите е огромна. Защитата на Лудогорец е като решето, средната линия е нула, на нападатели им липсва точност, твърде много индивидуална игра и твърде много грешни подавания, пресата липсваше. И физически ми се струва, че не са на ниво. Дузпата изпълнена от Моци беше някакво неграмотно, селско изпълнение. Вижда се с просто око, че Лудогорец е посредствен отбор за Западна Европа. Искаше ми се да можеха, да постигнат поне равен. Нищо не е случайно. По-подготвените спечелиха. За съжаление българското първенство е слабо, посредствено. Силни отбори има там където има силна конкуренция. Трибуните бяха празни. В бедна държава не може да има силно първенство.
    Гледахме един в не особено добра форма ПСЖ. С лекота победиха, приземиха Лудогорец. Срещу силните се израства. Дълъг път има пред Лудогорец. Желая им успехи!

    Технологиите трябва да вършат тежката работа, за да могат хората да вършат нещата, които ги правят най-щастливи. Лари Пейдж, Гугъл
  48. 48 Профил на jxu40506982
    jxu40506982
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Аз гледах Барса. Сити също мн интересен мач, сменях ги.

  49. 49 Профил на vagabond66
    vagabond66
    Рейтинг: 1773 Весело

    До коментар [#36] от "Дъската ми хлопа устойчиво":





    [quote#36:"Дъската ми хлопа устойчиво"]Е па и двата играа по час и половина... [/quote]
    Е да, ама па рИзултата не ни се получи!

  50. 50 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 225 Разстроено

    Не ми остава да пожелая нищо друго освен успех в следващите мачове на Лудите Горски и едно наздраве за всички вас/нас, които ги подкрепяме.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  51. 51 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Лудогорец не игра като равен с ПСЖ, не защото нямаха желание, а защото не им достига класа. Това не значи, че не играха достойно според възможностите си. Такива мачове се печелят и от публиката, и именно това е от големите проблеми на Лудогорец, те просто нямат нужната подкрепа. Само си представете, ако този отличен отбор играеше в синьо или червено, как щеше да изглежда стадиона, и как щяха да се чувстват французите в ада, който щеше да представлява Васил Левски. Жалко, имаха своите шансове.

  52. 52 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    До коментар [#46] от "bludniq_sin":

    ти остави дузпата, но трябва да признаеш че Владко Стоянов е качил килцата и нещо отскока му не струва...Това го дискутирахме тука отдавна.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  53. 53 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1345 Неутрално

    [quote#47:"б_еко"]С лекота победиха, приземиха Лудогорец. Срещу силните се израства. Дълъг път има пред Лудогорец. Желая им успехи![/quote]

    точно така се получи. Но без силно първенство няма как да стане, и Меси да вземат.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  54. 54
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  55. 55 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    До коментар [#19] от "Мечо":

    И аз съм на това мнение. Нямаха късмет. ПСЖ са с лоши резултати последно време. При 2:2 можеше да стане друго.

  56. 56 Профил на Doichin Stefanov
    Doichin Stefanov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    Не си струва и да пиша, мухах, 😉😉😉. Не знам кой балък е очаквал нещо различно, и с девет души, и с вкарана дузпа на моци!моци!моци! ПСЖ си взимаше мача. Какви са тия селски еуфории, на какво основание - идея си нямам. Все едно Лейкърс да дойде тук и Лукойл Академик да таят някакви надежди. Никъф шанс. То няма от 5 години такъв отбор на Балканите, който да мине групите, та баш тая амазонска сбирщина ли? В Турция играят Ван Перси, Уесли Шнайдер и кой ли още не и пак са смешни, като срещнат отбори от кръга на ПСЖ, тук наивници на бат Гошо и Киро аптекаря се надяват😉

  57. 57 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 681 Любопитно

    До коментар [#35] от "trafopost":

    Май тогава Бербо игра за Юнайтед

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  58. 58 Профил на kapitalcho
    kapitalcho
    Рейтинг: 438 Неутрално

    До коментар [#29] от "Индивидуален паметник на културата":

    Абсолютно.
    В България мачове под 100 хиляди публика няма-ето последните мачове на Левски и оранжевите са показателни-поне 150 хиляди публика.Феновете плащат много скъпи билети,абонаментите за мачовете от първа лига чупят поредни рекорди,а Диема реализира страхотни продажби за платения си канал-смутните времена в който феновете се стискаха за 4 лева на месец са в миналото.
    Само 30 хиляди на мача-егати излагацията.

  59. 59 Профил на qdk12501326
    qdk12501326
    Рейтинг: 328 Неутрално

    До коментар [#12] от "carmello":

    Кои ?

    Емиграцията е единственото решение за интелигентния българин
  60. 60 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 343 Неутрално

    Абе изпуснаха си концентрацията

  61. 61 Профил на 678
    678
    Рейтинг: 274 Неутрално

    ПСЖ са по-класния отбор. Моци изпусна дузпа, а освен това и Влади Стоянов вече не пази както преди две години. И в крайна сметка резултатът е налице. Но основното е, че ПСЖ са по-класния отбор. "Лудогорец" най-много да вземе още три точки - победа над "Базел" в София. Срещу ПСЖ и Арсенал няма да стане.

  62. 62 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#58] от "kapitalcho":

    30 хиляди в БГ тази година имало един-единствен път-на финала за купата на България, т. е. на мача на ЦСКА. Днес имаше около 15000, повечето от които сеирджии, а другите пък докарани организирано от заводите на Киро. То си пролича колко е имало, след като по ТВ-то се чуваха наставленията на тренерите и как Владо Стоянов си подрежда стената...

  63. 63 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 816 Неутрално

    бях на стадиона, през по-голямата част беше тихо като на погребение а и двете централни трибуни едва бяха напълнени до края. Жалко че дори и ШЛ мач в София и при страхотно време не успява да докара повече хора. На моменти като че ли на Лудогорец точно това им липсваше, 12 играч и да натиснат още малко газта срещу ПСЖ..

  64. 64 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#58] от "kapitalcho":

    30 хиляди? Наздраве!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  65. 65 Профил на 678
    678
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#63] от "Yomega":

    "Лудогорец" няма голяма публика и при тези цени на билетите и при положение, че играят срещу ПСЖ това бе очаквано. При тези цени стадионът щеше да е пълен ако играеха срещу Барса или Реал. Друг е въпроса, че при тези цени стадионът щеше да е пълен ако играеха "Левски" с ПСЖ. Просто "Левски" имат много привърженици по редица причини.
    Ако цените бяха по-ниски стадионът щеше да е далеч по-пълен. Нямаше смисъл от тези цени като се знае, "Лудогорец" нямат много привърженици. Не я ясно защо трябваше да са такива цените, при положение, че милиони ще постъпят от ШЛ.

  66. 66 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 648 Весело

    От мен, браво за играта! Гела, да си прегледа политиката за билетите - да ги пусне по 5 евро едните, по 10 евро, лчените. Това ще бъде част от успеха в бъдеще!

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  67. 67 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    Ае сега, билетите били скъпи... Неколко хиляди дойдоха с безплатни билети и пак скъпо.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на Веселин Василев
    Веселин Василев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#2] от "Вонин":

    А бе ти си пожела и да не влязат в Шампионската лига, ама ето на тя каква стана Ще ти се налага да гледаш, слушаш, четеш, коментираш именно ЛУДОГОРЕЦ, а не измисленото ти отборче, за което никой даже и не помисля да му плаща дълговете - "милионите" привърженици не обичат много да плащат за това, което твърдят, че обичат. Даже и в припознаването на ЛИТЕКС не ви върви и това си е ...
    И имай напредвид, че отново ЛУДОГОРЕЦ ще е следващият шампион, докато вие ще подсмърчате и ще гледате неща, които никога няма да са достижими за възможностите ви.

  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1096 Неутрално

    Просто различни класи. Дори и дузпата да бяха вкарали, пак щеше да е същото. Накрая ПСЖ намалиха сериозно темпото, но нищо фатално не е станало. Класата на Лудогорец е далече от водачите на групите, без значение в коя група се бяха паднали. Жалко, че стадиона не беше пълен, но какво да се прави, всеки си решава. За мен Лудогорец си заслужи влизането в групата и при такива отбори, не е лошо да идеш да ги видиш. Оплювахме го Кавани но почти всяко негово докосване около наказателното си беше 100% опасност, а Моура си правеше каквото поиска с топката. Малко нашите бяха глътнали бастуна и сами не вярваха на чудо, но и ПСЖ си бяха класа, дори повече от една. Малко тъпо съдийство в началото, но продължавам да смятам, че Домусчиев си вкарва автогол с тези съдии в нашата А-група. На доста спорни положение/дори и да имаше фалове/, Лудогорец спираха да играят, а съдията не свири.... Преди да свирне играеш до последно.

  72. 72 Профил на Kalin
    Kalin
    Рейтинг: 488 Неутрално

    До коментар [#39] от "Darth Plagueis":

    само като си спомня как разни джурналистчета превъзнасяха мачлетата за здраве на цирковата трупа на 'аскуу'ския каун преди десетина годинки, и ме напушва смях от "компетентния" ти коментар, тръстерче

    it comes from inside, just listen ...
  73. 73 Профил на mekarshalev
    mekarshalev
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#13] от "жорко":

    абе смешко, това ли е пропусната дузпа, а?
    https://www.youtube.com/watch?v=XxZRuOiZfLw

  74. 74 Профил на mekarshalev
    mekarshalev
    Рейтинг: 478 Неутрално

    До коментар [#41] от "жорко":

    абе смешко, бербатов бил ли е в тотнъм и играл ли е тогава
    https://en.wikipedia.org/wiki/2009_Football_League_Cup_Final

  75. 75 Профил на ntonev
    ntonev
    Рейтинг: 388 Неутрално

    [quote#56:"Doichin Stefanov"]То няма от 5 години такъв отбор на Балканите, който да мине групите[/quote]Сезон 2013-2014 (сиреч преди 3 години)...
    1. Олимпиакос минава групите като втори в група с ПСЖ, Бенфика и Андерлехт.
    2. Галатасарай минава групите като втори в група с Реал, Юве и Копенхаген.
    3. А миналата година Олимпиакос завършва трети с равен брой точки с втория (Арсенал), като в групата са още Байерн и Динамо.
    Като се правиш на разбирач и говориш с цифри, поне бъди точен.

    [quote#56:"Doichin Stefanov"]Не си струва и да пиша, мухах[/quote]Това вече е неоспоримо.

    Палячо!

  76. 76 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1958 Неутрално

    Смешен страничен съдия който не видя поне метър засада при изравнителния гол.

    УТОЧНЕНИЕ: СТАТИИТЕ ПОД КОИТО ПОСТВАМ ИЗРАЗЯВАТ ИЗЦЯЛО МНЕНИЕТО НА ДНЕВНИК И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СЪВПАДАТ С МОЕТО МНЕНИЕ
  77. 77 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 1907 Неутрално

    [quote#32:"Вонин"]Не е така.
    Ако две години СЪДИИТЕ, БФСто и Държавата НЕ БЕШЕ БУТАЛО ЛЦ за шампион вместо ЦСКА СОФИЯ, днес щях да имам симпатии към тях...както когато играха Ботевъ или Биройето...
    Лц не ги понасям, повече от ДС Шофьор ал Герена ☺[/quote]
    Издигнал си се висоооко, висоооко! В собствените си очи, пред собственото си огледало. Не би било зле да си припомниш, че в решителен мач през една от посочените 2 години любимият ти отбор, който тогава дори и ти не си наричал така, както си го изписал сега, получи дузпа за умишлено неизвършване на нарушение и умишлена неигра с ръка в наказателното поле. Но я пропусна. А съдията (явно пристрастен към "Лудогорец" отказа да я пребие при умишлено ненавлизане на играчи в наказателното поле преди удара.
    П.П. 1. Не ми минава през ума да ти отнемам правото на симпатии и антипатии, на ирония, непоносимост и омраза към клубовете. Тъй като нямам твоите способности на полиглот бих желал да те попитам дали според твоята лексика правилното название на появилият се нов отбор е "Йок ДС Пехливан ал Люляк-Етрополе-Аскер"?
    2. Дали "Лудогорец" е основният виновник, че т.нар. грандове и други отбори с вековна история отпадат още в първите предварителни кръгове на ЕКТ? Понякога и преди жребия.

  78. 78 Профил на bludniq_sin
    bludniq_sin
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    До коментар [#52] от "Пешката":

    Той владо не го помня като фиданка така или иначе абе както и да е—надявам се на по добри резултати в следващите мачове.

    Лесно е - http://gramatika-bg.com/pravopis/koga-pishem-pi6em-i-i-koga-j.html
  79. 79 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 704 Неутрално

    Ако тъпчовците, които така превъзбудено мразят Лудогорец влагаха своята енергия в нещо градивно щяхаме да сме много напред.
    Но тъпчовците за това са идиоти, щото толкова си могат - да мразят и да рушат.

  80. 80 Профил на b_s_m
    b_s_m
    Рейтинг: 221 Весело

    До коментар [#79] от "ali_ibn_isa":

    Ако ядеше по-малко кренвирши, може би щеше да си по-позитивен и нямаше да обиждаш другите, които са на различно мнение от твоето. Но продължавай да ядеш кренвирши, щото толкова си можеш...

  81. 81 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 704 Неутрално

    До коментар [#80] от "b_s_m":

    Май се разпозна.
    Ама, да ти кажа не в мен е проблема

  82. 82 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Добър мач за Лудогорец, но се видя какво им липсва срещу класните европейски отбори - рутината. Жалко, че не се възползваха от няколкото си не лоши контри при 1:0, за дузпата пък няма какво да говорим - този пропуск окончателно реши мача в полза на ПСЖ. Случва се, но жалко. И все пак - за пореден път Лудогорец се опита да се надиграва с един от големите европейски отбори, а не се затвори в глуха защита, за което браво на футболистите и треньорите. Поне според мен с подобна игра няма да имат кой знае какви проблеми срещу Базел в София, така че имат добър шанс за третото място.

  83. 83 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#78] от "bludniq_sin":

    Прави впечатление, че е поотслабнал малко - явно доста е блъскал във фитнеса през последните 2 седмици

  84. 84 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#72] от "Kalin":

    Нема да е зле някога вие да стигнете до това ниво, пък после да обясняваш кое е мачле за здраве. Опс, не можете, вас ви закриха.... Амин!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  85. 85 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#79] от "ali_ibn_isa":

    Да те светна, подобни проекти се мразят по целия свят. Явно навсякъде само тъпчовци... Единствен ти и Гела сте умни!

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  86. 86 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 704 Неутрално

    До коментар [#85] от "Darth Plagueis":

    И тоя се разпозна
    'Българският проект' Дембеле ти харесваше, когато вкарваше, нали?
    Иначе си прав - тъпчовци има и по Света.
    Не е тукашно изобретение

  87. 87 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    Имаше ли места в сектор В ?
    Нали нямаше да пускат индивидуални билети , че пакетните свършили ????
    Бях обещал на сина ми да да го заведа на Лудогорец - Арсенал и много го разочаровах , като отказах да купя пакетен билет ........
    Май ще си има доволно билети и за Арсенал

  88. 88 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Жалко.

    А може и да не е.

    Да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  89. 89 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 1043 Неутрално

    До коментар [#13] от "жорко":


    [quote#13:"жорко"]Нищо де, все пак ПСЖ си е много по-класен отбор, жалко че не си използваха шансовете.[/quote]
    Дори не цялияПСЖ-по-скоро предимно Кавани.

  90. 90 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1667 Неутрално

    До коментар [#86] от "ali_ibn_isa":

    Хлъц.. напъна се да измислиш нещо, ма не се получи. Прави разлика между проект и отбор. Ае бегай да шмъркаш.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  91. 91 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#61] от "678":

    И срещу Базел няма да стане , според мен .
    Но няма значение ............
    Дано част от спечелените пари се вложат в школата , искрено се надявам !

  92. 92 Профил на 678
    678
    Рейтинг: 274 Неутрално

    До коментар [#91] от "stenlyaka":

    Поначало при младежите положението е трагично. Ето два съвсем пресни резултата:

    https://topsport.bg/levski/yunoshite-na-levski-sas-sramna-zaguba-v-mladezhkata-shampionska-liga.html

    https://topsport.bg/champions-league/oh-mon-dieu-ludogorets-pszh-1-8.html

  93. 93 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 723 Весело

    Катарският шейх се оказа по-богат от разградския...

  94. 94 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#92] от "678":

    Нищо !
    Като цяло проектът Лудогорец е добър и с единствения правилен подход- чужденци !
    Клубът върви напред и печели добре , оттам децата се ''запалват'' да тренират .
    Със сигурност трябва да се наемат Холандски или Хърватски специалисти за школата , може и Бразилски .......
    И ще стане , да речем след 7-8 години ...може и по-рано , не знам .
    Не мога да разбера защо толкова се плюва по Домовчийски , аз ако имах неговите пари бих направил същото !

  95. 95 Профил на Doichin Stefanov
    Doichin Stefanov
    Рейтинг: 221 Неутрално

    До коментар [#75] от "ntonev":

    Мухах, прав си, не били 5 години, 3 били, не си дадох зор да ровя. Дано те стопли това. И дано помогне на Лудогорец 😉😉😉. Карах я на повърхностни спомени, макар че и мен ме загриза нещо за олимпиакос още докато пиша 😉. Добре че има такива проверяващи, важно е, мухах.

  96. 96 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 681 Весело

    До коментар [#69] от "Веселин Василев":

    Добре е да погледнеш ИСТИНАТА в очите, а тя е:

    Клубът е основан на 18 юни 2001 г. под името „Лудогорие“.

    През 2002 г. клубът се преименува на „Разград 2000“ след обединение с едноименния тим, развиващ по това време само детско-юношески футбол.

    В крайна сметка се потвърждават и Разград 2000 също се включва в по-горното ниво, като името на тима е променено на Лудогорец 1945!

    Или още един УСПЕШЕН ПРОЕКТ


    До коментар [#77] от "zhivko6461":

    Основният ВИНОВНИК е Кирил ДОМУСЧИЕВ и брат му

    Казвам ти, че предпочитам ВСЕКИ друг да е ШАМПИОН, но не и Антибиотик, просто ПОДКРЕПАТА за тях ОТВСЯКЪДЕ ДРАЗНИ МНОГО!

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  97. 97 Профил на faraon
    faraon
    Рейтинг: 469 Неутрално

    С тези футболисти толкова, разликата в класите е огромна. Домусчиев трябва да утрои бюджета до към 100 милиона годишно и да си накупи нови чужденци. Само че кой ще изпълнява задълженията си по приваизационни договори?

  98. 98 Профил на trafopost
    trafopost
    Рейтинг: 582 Весело

    До коментар [#41] от "жорко":

    Вече ставаш за смях.

  99. 99 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#94] от "stenlyaka":

    Повечето дето плюят ги е яд, че Домусчиев реши да инвестира в Разград, а не в някой от любимите им бивши софийски грандове. Това е причината, макар че никой от тях няма да си я признае. А човека впрочем постъпи доста интелигентно, защото в Левски или в ЦСКА само щеше да си загуби времето и никога нямаше да постигне това постоянство и тези успехи - там излишното напрежение и простотията винаги са в повече, а "феновете" винаги искат да имат главната дума. В Разград е спокойно, и ето че нещата се получават. Което още повече настървява плюещите.

  100. 100 Профил на gdobranov
    gdobranov
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#96] от "Вонин":

    Звучиш като онова смърфче, дето всичко мразеше





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK