Розберг спечели титлата във Формула 1 въпреки нова победа на Хамилтън

Розберг спечели титлата във Формула 1 въпреки нова победа на Хамилтън

© Reuters



Нико Розберг е новият световен шампион във Формула 1, след като успя да финишира втори след своя съотборник в "Мерцедес" Люис Хамилтън на пистата "Яс Марина".


Британецът спечели четвъртата си поредна победа след триумф във финалното състезание за Гран при на Абу Даби, но това не бе достатъчно да стопи преднината на завършилия втори германец, който става шампион за пръв път в кариерата си.


Себастиан Фетел с "Ферари" зае последното място на почетната стълбичка след здрава битка с пилота на "Ред бул" Макс Верстапен. Холандският тийнейджър направи поредното си страхотно състезание и завърши четвърти, след като в началото за кратко се бе озовал на последната позиция.




Челната десятка бе допълнена от Даниел Рикардо ("Ред бул"), Кими Райконен ("Ферари"), Нико Хюлкенберг ("Форс Индия"), Серхио Перес ("Форс Индия), Фелипа Маса с "Уилямс), за когото това бе последно състезание в кариерата, и Фернандо Алонсо ("Макларън").


Двамата съперници от "Мерцедес" стартираха уверено от първата редица, а зад тях Райконен изпревари Рикардо. Макс Верстапен пък се завъртя след контакт с Нико Хюлкенберг и се озова на последното място. След първото си влизане в бокса Хамилтън се върна на пистата с гуми софт и на седмата позиция. Верстапен пък вече си бе проправил път до осмото място.


Пилотът на "Макларън" Дженсън Бътън не успя да финишира в последното състезание в кариерата си заради проблеми с болида, но бе изпратен на крака от публиката на "Яс Марина".


След 25-ата обиколка се случиха много размествания в челото, Фетел поведе преди второто си влизане в бокса, но през цялото време Розберг оставаше неизменно зад Хамилтън, без да рискува да го атакува. Верстапен пък стигна до четвъртата позиция и за пореден път демонстрира страхотно каране въпреки проблемите си в началото.

Коментари (86)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на hotstepper
    hotstepper
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Заслужава си титлата, за разлика от подмолния и арогантен Хамилтън!

  3. 3 Профил на Читателят
    Читателят
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Имам чувството че Хамилтън нарочно забавяше по мъничко с надеждата да помогне на Фетел и Верстапен.

    Попътен вятър в главите!
  4. 4 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 887 Неутрално

    По добрия печели и не го съдят.

    Инсталатор на оптика в Мадрид и в свободното време - компютри мрежи сайтове.
  5. 5 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Нико бе отличен, а Люис...Люис бе жалък.

  6. 6 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7509 Неутрално

    Големият победител е "Мерцедес"

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3972 Неутрално
  9. 9 Профил на dantscheff
    dantscheff
    Рейтинг: 295 Неутрално

    До коментар [#3] от "Читателят":

    Да, Хамилтън забавяше нарочно, но не разбрах защо Розберг не го атакува за първото място. Атакува рисково, или го минава или се блъскат и двамата отпадат
    Но, победителите не ги съдят!

  10. 10 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2956 Неутрално

    Браво на новия шампион Нико Розберг !
    Браво за огромната борба на Люис Хамилтън !

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  11. 11 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 808 Неутрално

    Пуснах за последните 2-3 обиколки колкото отново да се убедя колко некадърен коментатор е Георги Иванов
    Освен че не разбра какво има предвид Хамилтън - липса на мотивация да на 100%, през цялото време коментира така сякаш Хамилтън е някъв роб на Мерцедес и ще го бият след състезанието, е така се демонстрира робска психика на подчинен и слугуващ дребен човечец като този коментатор.

    Естествено че тактиката на Хамилтън ще е да кара с темпо, с което Фетел и Верстапен да са зад Розберг, при тази разлика в скоростите на останалите болиди няма какво друго да се прави.

    twitter.com/voxybg
  12. 12 Профил на ivailosavoff
    ivailosavoff
    Рейтинг: 473 Неутрално

    Безкомпромисен Хамилтън, когато колата е в ред. Кой е арогантен ( според някои) или жалък или пък роден със сребърна лъжица в устата няма никакво значение. В Ф1 се гледа колко добър пилот си!

  13. 13 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    Въпреки фаворизирането на Хамилтън при което в предишни състезания бяха отнемани точки на Нико Розберг, германецът спечели съвсем заслужено световната титла. Нямаше да бъде справедливо , ако фаворизираният Хамилтън беше спечелил отново титлата.

  14. 14 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5352 Неутрално

    Успя под голямо напрежение в последните 4 надпревари. Браво за Розберг

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#3] от "Читателят":

    Забавяше, и то много яко. Това не подлежи на въпрос. И може да се каже, че има правото да прави така. Но пък преди състезанието беше казал, че такова забавяне би било "непрактична стратегия", а сега прави точно това. И май ще има разговори с шефовете на Мерцедес, защото му казваха непрекъснато да спре да забавя, а той им отговаряше остроумно.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    [quote#9:"dantscheff"] не разбрах защо Розберг не го атакува за първото място. Атакува рисково, или го минава или се блъскат и двамата отпадат [/quote]

    При една такава атака на Розберг съдиите му намериха кусури и го наказаха , като му отнеха точки. Парен каша духа.

  17. 17 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#13] от "tacheaux":

    кога е бил фаворизиран?

    twitter.com/voxybg
  18. 18 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 802 Неутрално

    До коментар [#11] от "voxy":

    Люис не е роб на Мерцедес, но ако не е отличния му автомобил ще е, като Верстапен, Рикардо, Себастиан и останалите, отличен пилот, но без шансове за титла. Затова трябва да се съобразява с интересите на отбора си. Люис е уникален пилот,но за да влезе в клуба на великите трябва да се научи да губи достойно, не като днес.

  19. 19 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 496 Неутрално

    Люис е агресивен пилот, Розберг пасивен... във всички отбори пилотите се определят на този принцип... обикновено агресивният пилот печели победи и става шампион, а пасивният е отборния играч, който трупа точки... в случая пасивният пилот стана шампион, защото Мерцедес доминираха шампионата тотално и нямаше кой да се бори с Нико за първото място, когато Люис беше извън играта... реално Розберг стана шампион без нито едно изпреварване над прекия си конкурент... радвам се, че отборът ми размаза всичко, радвам се за Нико, честита титла, заслужава я, заради огромното си постоянство през всичките години в шампионата, но Хамилтън за мен ще си остане най-добрия пилот след ерата Шумахер и винаги ще го подкрепям

    I shave with Occam's razor
  20. 20 Профил на Шехерезадник
    Шехерезадник
    Рейтинг: 321 Неутрално

    Хамилтън е като Кр. Роналдо - крайно антипатичен и дразнещ,
    но безспорно най-добрия в професията.

  21. 21 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    [quote#17:"voxy"]кога е бил фаворизиран? [/quote]

    Прочети ми пост 16

  22. 22 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4399 Неутрално

    Поздравления за Нико! Много стабилен, много постоянен, с малко късмет (който е задължителен)!! БРАВО!
    Горните коментатори не разбраха кога са се поздравили - няма значение, направиха го и на стълбичката за награждаване. Само не разбрах мнението на Нико, че "Люис се движи много!? бавно!? След като беше доста об. в DRS зоната - на 0,6-0,7 сек. - много странно!
    Затвърждава се доминацията на немски пилоти в Ф1 в последните повече от 10 год., както на френските във WRC и испанските в Мotogp...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  23. 23 Профил на sturmgewehr
    sturmgewehr
    Рейтинг: 58 Неутрално

    Струва ми се,че Фетел можеше да мине и Росберг,но не го направи.

  24. 24 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Хамилтън показа една от чертите натурално типични за англичаните. Да, на англичаните,не на останалите британци.
    Има едни 5% от английското население, които са свестни хора. Останалите са по-зле от наш'те мургави съграждани.

  25. 25 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 802 Неутрално

    До коментар [#19] от "Сахаров":

    Безспорно е супер пилот, за мен лично по-добрия от двамата на Мерцедес. Дали обаче е по-добър от Фетел може да се каже едва, когато са зад воланите на равностойни болиди. Виждали сме и Фетел да мачка, виждали сме и Люис. Кой е по-добрия донякъде е и субективна преценка според симпатиите.
    Между другото Макс също никак не е за пренебрегване.

  26. 26 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#9] от "dantscheff":

    Може да отпадне и само единия. Освен това ако Фетел го беше минал, ставаше интересно, защото третото място щеше да е достатъчно за Розберг, но Хамилтън щеше да бъде принуден да се забърза и тактиката на забавяне вече нямаше да върши работа, защото на Хамилтън му трябваше задължително първо място.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  27. 27 Профил на ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    ВЪРНЕТЕ СТАРИЯ САЙТ!!!
    Рейтинг: 533 Неутрално

    [quote#9:"dantscheff"]Атакува рисково, или го минава или се блъскат и двамата отпадат [/quote]Я и двамата, я само единия. И като се има предвид развитието на годината досега - късмета може и да не е с него..

    Just in general, any government throughout history hasn't really wanted its people to be educated, because then they couldn't control them as easily ...
  28. 28 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 1201 Весело

    Честито на Нико и да си пожелаем повече конкуренция следващия сезон

  29. 29 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#19] от "Сахаров":

    Ами то тогава можеш да наречеш и Прост "пасивен пилот". Наричали са го професора, защото винаги си е взимал каквото му трябва, без излишни рискове. Обаче Прост е един от най-дбрите на всички времена.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  30. 30 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4399 Неутрално

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    Имаше някакво забавяне или пазене на гуми:----). Но, за сравнение - когато на Нико му казаха от бокса, че губи време зад Верстапен (по ТВ), на live timing-а вече го беше изпреварил - видяхме колко лесно.
    Най-важното от последните 3 години доминация на Мерцедес е, че германците в нито един момент не направиха единият пилот №1 и другият №2 - за разлика от Ферари и Ред Бул...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  31. 31 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#25] от "zle_platen_trol":

    И Алонсо

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  32. 32 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4399 Неутрално

    До коментар [#28] от "popovski31":

    2017 ще има фойерверки - поне 4-ма кандидати за шампион, а дано и от Макларън наваксат с новите правила.

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  33. 33 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 434 Весело

    Поредният епизод от цирка Ф1, хубавото е, че шараните, които кълват, непрекъснато намаляват!

  34. 34 Профил на Сахаров
    Сахаров
    Рейтинг: 496 Неутрално

    До коментар [#29] от "deutschwagen":

    Не съм го гледал Прост, следя формулата от 99та насам, но това, което си написал, го определя като пасивен пилот... което не е отрицателна оценка ест, а стил на каране... но в дългосрочен план агресивния пилот е по-успешен, доказано, както е и в почти всяка една сфера на живота ни между другото

    I shave with Occam's razor
  35. 35 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#30] от "hamilton F1":

    Съгласен съм, добре е, че ги оставиха да се състезават. И въпреки това са все първи и втори в крайото класиране.

    Колкото до забавянето, казваха го по Скай и го писаха в live feed на autosport.com. Според тях най-много забавяне е имало на края (9 сек от пол позишъна). Част от играта според мен, но има интересни комуникации между Хамилтън и отбора.

    А с Верстапен никога не е лесно и винаги има рискове. Сигурно Розберг първо е искал да го изчака да спре за гуми.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  36. 36 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Браво на Нико!
    За пореден път се убеждавам, че Люис е егоистичен тъпак.

    А вчера имаше тук един разбирач, който се смя, на твърдението, че Ферари могат да направят добро състезание.

  37. 37 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    Много се радвам за Розберг. Това е неговата година.
    А и е скучно, все едни и същи да са шампиони.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  38. 38 Профил на роджър
    роджър
    Рейтинг: 870 Неутрално

    [quote#3:"Читателят"]Имам чувството че Хамилтън нарочно забавяше по мъничко с надеждата да помогне на Фетел и Верстапен. [/quote]
    Е то беше ОЧЕВАДНО - и от бокса му казаха да увеличи темпото, но той не го направи до края !

    https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRg
  39. 39 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#32] от "hamilton F1":

    За Макларън вече не ми пука особено, защото разкараха Рон Денис. Само чакам Алонсо да напусне.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  40. 40 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4399 Неутрално

    До коментар [#35] от "deutschwagen":

    Да, с Верстапен имаше леки драми - не видях контраатаката му среду Нико - беше залепен до стената (от първо гледане).

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  41. 41 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#3:"Читателят"]Имам чувството че Хамилтън нарочно забавяше по мъничко с надеждата да помогне на Фетел и Верстапен. [/quote]
    Забавяше за помогне на себе си, а не на Фетел и Верстапен. И като се има за толкова голям пилот, трябва да се научи и да губи. Алонсо също много добър, но нямаш ли добра кола, просто си турист.

  42. 42 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#34] от "Сахаров":

    Онези времена не толкова. Агесивният му съперник беше Сена, за който особено преди 1991 беше най-важното да спечели състезанието на всяка цена, дори да му стига първо, второ, трето, т.н. Прост статистически е по-успешният пилот. Но естествено има много други фактори и според много експерти Сена е не просто по-добрия, а най-добрия.
    Но не е само агресията. Както казва Джо Рамирес, Сена просто мачкаше когато колата е била недостатъчно добра и знаеше как да изкара невъзможни неща от нея.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  43. 43 Профил на krummen Spiegel
    krummen Spiegel
    Рейтинг: 221 Неутрално

    [quote#34:"Сахаров"] но в дългосрочен план агресивния пилот е по-успешен, доказано, както е и в почти всяка една сфера на живота ни между другото

    I shave with Occam's razor
    [/quote]
    Колега това да не ти е покер!? Освен по-успешен, може да свърши и някъде другаде.

  44. 44 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 541 Весело

    НИКОООООООООООООООО!!!!!!!!!!!!!!!
    железен, просто не знам как издържа!
    видяхте ли го съотборника му, а? това жалко човече без достойнство, което само дето не се закле в четвъртък, че няма да го играе точно тоя номер?? нещастник от първия си ден в тоя спорт - такъв ще си остане до послено.
    евала на розберг, заслужи си титлата!!!

  45. 45 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#15] от "deutschwagen":

    (настроение: ecstatic)
    има някаква справедливост на тоя свят - след брекзит и доналд поне това не отиде по дяволите. хак му е на лллю, че въпреки всичко светът не се върти около него!

  46. 46 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4399 Весело

    Тото Волф: Люис следваше инструкциите на К. Хорнер, дали не иска да се състезава за тях...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  47. 47 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    [quote#6:"neut"]Големият победител е "Мерцедес"
    --------------------------------------
    От мен +++++++++++++
    Имената не са важни,да видим класацията на отборите с двигатели на Мерцедес...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  48. 48 Профил на kazushi
    kazushi
    Рейтинг: 1669 Неутрално

    До коментар [#11] от "voxy":

    Като не му харесва на Люис, че трябва да кара за Мерцедес, а не са за Ред Бул и Ферари, както днес, да върви при тях, те да му плащат заплата.

    Иначе малко разочароващ шампион днес. Да се радва на второто място. Като Алонсо преди години. Но предвид, че Розберг се е парил от съдии, разбирам го.

  49. 49 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#36] от "deymus":

    аз бях : ))) ама то едно добро състезание от цял сезон не е голямо постижение. просто щото ферари тръгна с големата кошница - говореха за победи, колко е добра колата, блабла. и не ми се брои колко пъти сбъркаха тактиката. халал да му е подиума на фетел, тоя път поне не се оплескаха.

  50. 50 Профил на БСП създаде Пеевски  ГЕРБ го нахрани
    БСП създаде Пеевски ГЕРБ го нахрани
    Рейтинг: 1741 Неутрално

    [quote#9:"dantscheff"]но не разбрах защо Розберг не го атакува за първото място. Атакува рисково, или го минава или се блъскат и двамата отпадат [/quote]

    е защо да рискува

    РЕФОРМИРАНЕ НА ПРОКУРАТУРАТА ВЕДНАГА
  51. 51 Профил на Orator Wornoxmaniak
    Orator Wornoxmaniak
    Рейтинг: 1027 Весело

    До коментар [#22] от "hamilton F1":

    Печка, сменяйки ника.

  52. 52 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4399 Весело

    До коментар [#51] от "Wornoxmaniak":

    Ако си сложиш ник Цецка Ц. - "Победа, ще ги размажем"- веднага...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  53. 53 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4399 Весело

    Пропуснах да отбележа - голямо браво за успешия сезон и за първия българин-инженер в Ф1 - 24-год. Цветелина Мавродиева - инженер в Ред Бул!

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  54. 54 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Любопитно

    До коментар [#45] от "graham":

    Е, то за някои май е отишло по дяволите, а другите две предишни събития са им по план. Няма да споменавам имена!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  55. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#53] от "hamilton F1":

    ++++++

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  56. 56 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 274 Неутрално

    Честита титла на Нико- радвам се, че успя.

  57. 57 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 901 Неутрално

    До коментар [#7] от "dolna4erti4ka":


    [quote#7:"dolna4erti4ka"]отново познах класирането както и какво рядко лайно е люис.[/quote]
    Това второто чрез дегустация ли го позна?

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  58. 58 Профил на gunner
    gunner
    Рейтинг: 381 Неутрално

    [quote#34:"Сахаров"]но в дългосрочен план агресивния пилот е по-успешен, доказано, както е и в почти всяка една сфера на живота ни между другото [/quote]
    Мхммм така де само дето Ален Прост спечели три титли през 80-те и надали имаше по качествен пилот в това десетилетие....Иначе да изглеждаше пасивен уж, аз съм го гледал и си ми остава любимец...истинско имтелигентно и джентълменско каране.

  59. 59 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#58] от "gunner":

    [quote#58:"gunner"]джентълменско каране[/quote]

    Ахахаха! Супер виц

    Иначе Прост си беше велик. Сигурно е бил най-добрия до 1988 (Сена караше за Лотус доста време).

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  60. 60 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 230 Весело

    Браво, Нико! Голям Шампион си!

    Винаги съумяваше да се изправи след паданията, за да стигне дотук. Това само големите го могат.

    А Люис дори не криеше, че бави темпото нарочно. То няма и как де, след като всички го виждаха. Дори когато от Мерцедес му казаха на два пъти да ускори темпото, той ги отсвири и на двата. И то с доста арогантен тон.
    Коментарът на Тото Волф след състезанието казва всичко. Всички, занимавали се с Ф1 осъдиха това поведение. То просто няма място в спорта.

    Железен Розберг! Продължавай в същия дух, Шампионе

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  61. 61 Профил на sasvirco
    sasvirco
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Последно състезание за Маса и Бътън. Тъжно.

  62. 62 Профил на asbroad
    asbroad
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#24] от "le_bigmac":

    Мда, за това приликите между Англия и България са...липсващи. Хем напикани гащи, хем голямо самочувствие тук.

  63. 63 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4022 Неутрално

    До коментар [#46] от "hamilton F1":

    В обиколките преди края му се обади Пади Лоу за да му каже да уврличи темпото.Луис направо му каза че в момента губи шампионската титла и не го е грижа за това дали ще загуби това състезание.Разочарованието му е напълно разбираемо.

    klimentm
  64. 64 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#54] от "deutschwagen":

    те ще се разпознаят безпроблемно, споко : )))

  65. 65 Профил на le_bigmac
    le_bigmac
    Рейтинг: 503 Неутрално

    До коментар [#62] от "asbroad":

    Липсващи са, и аз тва казвам. Нашите малцинствени групи в Англия са болшинство.
    И внимавай с поучителния тон занапред, че явно имаш опит с напикани гащи.

  66. 66 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 808 Неутрално

    До коментар [#45] от "graham":

    ми като гледам всички коментари са около него, на никой не му пука за Розберг хахаха, искаш не искаш света си се върти около Хамилтън не около скучния Розберг

    twitter.com/voxybg
  67. 67 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Весело

    До коментар [#64] от "graham":

    Ето, че се оказа прав

    Само да не ме чуе "социалния"

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  68. 68 Профил на vesolr
    vesolr
    Рейтинг: 3836 Любопитно

    До коментар [#53] от "hamilton F1":

    +++
    Браво, с какво точно се занимава?

    От клеветника https://goo.gl/QdmktQ
  69. 69 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4399 Неутрално

    До коментар [#68] от "vesolr":

    Със същото - потърси статии...

    Икономедиа Етичен кодекс на българските медии. 3. РЕДАКЦИОННА НЕЗАВИСИМОСТ 3.1 Няма да се поддаваме на политически или икономически натиск или влияния.
  70. 70 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#53] от "hamilton F1":

    Как на 24 се става инженер във Ф1? Иначе браво на нея!

  71. 71 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    Za мене Ф1 винаги е бил елегантен спорт за джентълмени.
    В тази комбинация - кола, пилот, гуми изглежда Хамилтън е по-бързият. С друга кола в друг тийм вероятно няма да е така. Виждали сме и други велики шампиони да показват посредствени резултати с други коли и тиймове. За мене това не е най-важното. ВАжното е че в това състезание а и в някои други Хамилтън показа че не е джентълмен. Това и просташките му татуировки са отблъскващи за мене. Много талантлив пилот, калпав човек!

    California Über Alles
  72. 72 Профил на vedal
    vedal
    Рейтинг: 331 Неутрално

    До коментар [#3] от "Читателят":

    Не само ти си с това чувство, а и всички зрители. Да не говорим за бокса на Мерцедес, от където директно го питаха на два пъти защо бави. Накрая дори и шефът на отбора се намеси, а печката отговори, че след като губел титлата, не го интересувало дали Мерцедес ще спечели.

  73. 73 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 938 Неутрално

    до дръвника-точно като Кристиано Роналдо е-много е добър и винаги не забравя,че над него е Меси и това му побърква гелосаното мозъче.

  74. 74 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 938 Неутрално

    Представяте ли си Нико да удари Люис и да извади и двата болида от играта и да стане шампион-всички щяха да му скочат,че е играл нечестно.А Люис прави същото,само че иска да спъне Нико и да го даде на догонващите.Как няма да му се подиграват на "шампиона".

  75. 75 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 541 Весело

    До коментар [#67] от "deutschwagen":

    аудиторията не е трудна за научаване. феновете му са същите като него и си личат от километър.

    само да напомня за този и останалите като него: НИКО РОЗБЕРГ Е СВЕТОВНИЯ ШАМПИОН ВЪВ ФОРМУЛА 1!

  76. 76 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#74] от "dolna4erti4ka":

    Толкова долно нещо може само една коматозна кокошка да направи.

  77. 77 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 470 Весело

    [quote#75:"graham"]НИКО РОЗБЕРГ Е СВЕТОВНИЯ ШАМПИОН ВЪВ ФОРМУЛА 1![/quote]
    На 31 години. За пръв и последен път. На същата възраст Люис се бореше за четвърта световна титла.

  78. 78 Профил на Pontif New Dnevnik SUCK
    Pontif New Dnevnik SUCK
    Рейтинг: 1973 Неутрално

    [quote#77:"globetrotter"] На същата възраст Люис се бореше за четвърта световна титла.[/quote]

    До коментар [#77] от "globetrotter":

    Така е ако гледаш само точките. В живота има и по-важни неща. След като беше абсолютно ясно че не може да спечели световната титла можеше да бъде джентълмен и да помогне на съотборника си. Нормалните хора така правят. Не случайно след състезанието само той беше като насран. Никой не му е виновен че не спечели титлата. Да, колата му се счупи веднъж или два пъти през сезона но същото стана и с Розберг. Както казах и преди - добър пилот, калпав човек.
    А и като гледам как кара това хлапе Вестапен сигурен съм че ако ги сложат в еднакви коли Хамилтън ще се окаже че не е чак толкова велик. Същото стана и с Фетел - беше най-великият но сега не е.

    California Über Alles
  79. 79 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Любопитно

    [quote#49:"graham"]тоя път поне не се оплескаха. [/quote]
    ами не се оплескаха...фетел можеше спокойно да е втори, дърпаще им по 2 секунди на обиколка.....и после се закова зад нико и това беше....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  80. 80 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 808 Неутрално

    [quote#60:"Chivalry"] Всички, занимавали се с Ф1 осъдиха това поведение. То просто няма място в спорта.
    [/quote]
    а да изтикваш съотбоника си от пистата има?
    или да ти се разваля колата насредата на пистата като си взел пол позишън има?
    ай стига глупости....борят се със зъби и нокти......

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други
  81. 81 Профил на maddrum
    maddrum
    Рейтинг: 592 Неутрално

    Цигането за пореден път доказа къв е боклук!

  82. 82 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1875 Неутрално

    До коментар [#79] от "beatles":

    Изпреварванията не са толкова лесни на тази писта и Розберг се защитаваше добре, а Хамилтън нямаше как да бави и на правите, защото тогава Розберг си го минаваше. И точно на правите Фетел не можеше да ги мине.

    http://www.f1fanatic.co.uk/2016/11/27/vettel-hamilton-tow-stopped-passing-rosberg/

    Дори да беше минал Розберг, тогава Хамилтън щеше да се разбърза. Верстапен беше прекалено далече тази тактика да свърши нещо

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  83. 83 Профил на sbk
    sbk
    Рейтинг: 584 Неутрално

    До коментар [#32] от "hamilton F1":

    Дано Макларън се върнат в челото, но начинът, по който "изпратиха" Бътън беше тъжен.

  84. 84 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 230 Неутрално

    До коментар [#80] от "beatles":

    Нещо, връзка...

    Както каза, "ай стига глупости".

    До коментар [#77] от "globetrotter":

    Как пък прецени, че ще му е за последно?! И какво като е на 31? Фанджо не беше също в първа младост, но е номер две по титли, най-вероятно и номер едно по умения във вечната класация. Повечето и на 80 не са шампиони, пък какво остава за такива като нас

    До коментар [#61] от "sasvirco":

    Наистина тъжно, дадоха много на този спорт.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  85. 85 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 470 Весело

    До коментар [#84] от "Chivalry":[quote#84:"Chivalry";]Как пък прецени, че ще му е за последно?![/quote]

    Току-що Нико обяви, че се отказва от Формула 1. Усещам ги тея неща аз...

  86. 86 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 230 Весело

    До коментар [#85] от "globetrotter":

    Ехее! Бегай бърже тогава да правиш астролога И ме дръж в течение, щото мен па никакъв ме няма там!

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK