
© Евроспорт
Евроспорт" обнови логото си в чест на влизащия в сила договор с МОК за телевизионното излъчване на олимпийските игри в Европа.
"Логото съчетава два емблематични елемента от идентичността на "Евроспорт" и на олимпийските игри, като изобразява почетната стълбичка – символ на спортното отличие и мечта на всеки спортист по света", обявиха от компанията.
Логото включва и надписа: "Дом на олимпийските игри".
Собственикът на "Евроспорт" - Discovery Communications, взе правата за всички зимни и летни олимпийски игри от 2018 до 2024 година. Сделката е на стойност 1.3 милиарда евро.
Като част от представянето на новата идентичност "Евроспорт" излъчи видео, посветено на игрите. В него се проследява пътят на двама спортисти от детството им до решаващия момент в състезанието и емоциите на почетната стълбичка.
"От днес започва нашето пътешествие, в което искаме да предоставим ново изживяване на зрителите по време на олимпийските игри и да достигнем до повече хора в Европа, показвайки олимпиадата на повече екрани от всякога", каза президентът и изпълнителен директор на Discovery Networks International Жан-Бриак Перет.
Изпълнителният директор на "Евроспорт" Питър Хътън обяви, че се работи усилено по подготовката за зимните игри в Пьонгчанг през 2018.
neut
Рейтинг: 1571 НеутралноДобър бизнес
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restGunners
Рейтинг: 1536 НеутралноЗначи вече ще гледаме игрите по Евроспорт..това е добра ноеина,защото там наистина са по-компетентни от БНТ...
greenhrast
Рейтинг: 858 НеутралноЕфно време в логото им имаше не 1, ами поне 8 петолъчки... 😀 🌟
pet_fire
Рейтинг: 5730 НеутралноВсяка година го променят малко и винаги е по-добро от предишното