Ботас е новият пилот на "Мерцедес", Маса се върна в "Уилямс"

Ботас изрази увереност, че ще се разбира с Хамилтън и двамата ще изградят силен тандем

© Reuters

Ботас изрази увереност, че ще се разбира с Хамилтън и двамата ще изградят силен тандем



Финландецът Валтери Ботас е новият съотборник на Люис Хамилтън в "Мерцедес".


27-годишният състезател заема мястото на световния шампион Нико Розберг, който изненадващо се оттегли от Формула 1 четири дни след спечелването на първата си титла.


Потвърждението за преминаването на Ботас в "Мерцедес" дойде от досегашния му отбор "Уилямс", където финландецът изкара последните седем години.




Ботас беше тест пилот на тима през 2010, 2011 и 2012 г., след което зае едно от двете титулярни места. За четири сезона във Формула 1 той записа последователно 17-о, четвърто, пето и осмо място в крайното класиране.


"Валтери получи уникалната възможност да се присъедини към настоящия световен шампион. Ние работихме усилено да стигнем до споразумение с "Мерцедес", за да дадем на Валтери този фантастичен шанс", заяви днес заместник-шефът на "Уилямс" Клер Уилямс.


"Валтери е част от семейството на "Уилямс" от 2010 г. и през това време доказа огромния си талант, записвайки девет подиума във Формула 1. Искам да му благодаря от името на целия отбор за всичко, което направи и за нас, и да му пожелая успешен сезон в "Мерцедес", допълни тя.


Пилотите на "Уилямс" през новия сезон ще са канадският тинейджър Ланс Строл и бразилският ветеран Фелипе Маса.


35-годишният Маса обяви оттеглянето си от Формула 1 след края на миналия сезон. Отказването на Розберг обаче промени ситуацията в най-популярния автомобилен спорт и принуди "Уилямс" отново да се обърне към опитния бразилец.


Маса имаше трогателно сбогуване с Формула 1 в Гран при на Бразилия през ноември, но оттеглянето на Нико Розберг доведе до завръщането на бразилеца

© Associated Press

Маса имаше трогателно сбогуване с Формула 1 в Гран при на Бразилия през ноември, но оттеглянето на Нико Розберг доведе до завръщането на бразилеца


"Винаги съм искал да карам някъде през 2017 г., но "Уилямс" е много близък до сърцето ми отбор и много уважавам всичко, което се опитва да постигне. Когато получих предложение да се върна и да помогна на отбора през 2017 г., почувствах, че това е правилното нещо за мен", коментира Маса.


Бразилецът подписа договор за един сезон. "Със сигурност не съм загубил нито частица от ентусиазма си да се състезавам и съм изключително мотивиран да се върна обратно в кокпита на FW40", допълни световният вицешампион за 2008 г.


"Силен тандем"


Малко след като "Уилямс" обяви раздялата с Ботас, финландецът даде първото си интервю като пилот на "Мерцедес". Той заяви, че очаква да сформира много силен тандем с Люис Хамилтън, който имаше доста проблеми с доскорошния си съотборник Розберг.


"Наистина много го уважавам като пилот и като човек, заяви Ботас за Хамилтън. Той е изключително бърз и е чудесен пример за мен. Сигурен съм, че ще бъдем близки и конкуренцията ни ще даде тласък напред и на двамата."


"Най-важното нещо обаче е да работим като екип, да помагаме на отбора с каквото можем и да има добро настроение в бокса", каза още Ботас.


Ботас преминава в "Мерцедес" след седем години в "Уилямс", от които три като тест пилот и четири като титуляр във Формула 1

© Reuters

Ботас преминава в "Мерцедес" след седем години в "Уилямс", от които три като тест пилот и четири като титуляр във Формула 1


Шефът на "Мерцедес" Тото Волф заяви, че Ботас е доказал качествата си, но сега е време да премине на следващото ниво и да покаже дали може да се бори за победи и титли.


"Валтери е човек, който не върши глупости. Той е прям, здраво стъпил на земята и много фокусиран. Той е доста финландец, така да се изразя, а това е страхотно за нас", допълни Волф.


"Наясно сме, че подготовката вече е започнала и ни предстои една доста интензивна програма, за да го интегрираме в отбора. Едно обаче е сигурно - познавам Валтери и той ще даде всичко от себе си", завърши шефът на световните шампиони.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (34)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на neut
    neut
    Рейтинг: 7045 Неутрално

    "Мерцедес" отново са фаворити

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  2. 2 Профил на deymus
    deymus
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    Е добре, става!
    Взеха си послушател.

  3. 3 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4070 Неутрално

    Добър избор на Мерцедес и лош шанс за Уилямс.

    klimentm
  4. 4 Профил на voxy
    voxy
    Рейтинг: 778 Неутрално

    доста скучен избор от Тото Волф, трябваше да вземат Фетел и щеше да стане супер интересно и скандално хахаха

    twitter.com/voxybg
  5. 5 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    Не знам колко добе изглежда на резюмето на един пилот да киснеш 7 години в отбор като Уилямс, и то 3 години като тестов пилот. Но пък ще бъде интересно да видим какво ще направи в Мерцедес и срещу Хамилтън. Лично очаквам да е просто втори пилот, но може и да има изненади.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  6. 6 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 4768 Весело

    Супер-сега вече трябва само Ботас да свикне с колата и....мерц отново шампиони!!!!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !
  7. 7 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4177 Неутрално

    След почти революционните промени за сезон 2017 г., изоставането на Ботас от преминаване в нов отбор е почти заличено.

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  8. 8 Профил на Mia san Bayern
    Mia san Bayern
    Рейтинг: 2670 Неутрално

    Мерцедесите стават фсворити от другия сезон!!

  9. 9 Профил на general_patton
    general_patton
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Ще е интересно какви ще са отношенията му с Хамилтън. Ако Ботас свикне с колата и му е реална конкуренция, нищо чудно оня пак да превърти.

  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4177 Неутрално

    Представянето:
    https://www.mercedesamgf1.com/en/mercedes-amg-f1/amg-f1-news/amg-f1-article/watch-live-announcement/

    Кой продаде къщата, дарена от проф. Елисавета Карамихайлова на катедра физика към СУ, а впоследстие на нейно място бе построен хотел? Кой/и са тези престъпници?!
  11. 11 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#8] от "Mia san Bayern!":

    Обаче вече нямат Пади Лоу

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  12. 12 Профил на proudbulgarian
    proudbulgarian
    Рейтинг: 330 Весело

    До коментар [#5] от "deutschwagen":

    Резюме или реноме?

  13. 13 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 2628 Неутрално

    До коментар [#5] от "deutschwagen":

    Предполагам , че не си запознат с Ф1 , щом говориш така за Уилямс. Преди да навлязат заводските отбори , Уилямс са най-силния отбор в продължение на години. Особено с навлизането на двигателите Рено. Единствения отбор който беше на нивото им тогава е Бенетон и то докато не хванаха Бриаторе и Шуми в измама.

    SHADOWS of SOFIA
  14. 14 Профил на primerno
    primerno
    Рейтинг: 307 Неутрално

    До коментар [#5] от "deutschwagen":

    Когато се е съгласил да бъде тестов пилот е бил едва на 20години! И Уилямс може да не са доминатор в спорта в момента, но са с много дълга история. Освен това 2014 и 2015 бяха 3ти при конструктурите.

  15. 15 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#13] от "ka2":

    Хаха, добре, не съм запознат

    Сега малко по-сериозно. Какво е било преди време, с Ейдриън Нюи, V10 на Рено и активното окачване няма никакво отношение, защото това е било преди......25 години (20 без активното окачване, но тогава вече Ферари ставаха адски силни, с управлението на Жан Тод и дизайнерите на Бенетон). Имали са и многи силни болиди през 80-те, ако трябва да бъдем честни. Но забавяш и за Макларън (макар наистина да са били видимо по-слаби от Уилямс 1991-1997).
    Сега вземи и погледни резултатите на Уилямс в ерата, която кара Ботас. Днешната ера, не преди 20-25 години. Тази година ги би Форс Индия! 2013-та завършиха предпоследни, само пред Кеътъръм (и то вписани като Williams-Renault). Не, не мога да се сетя кой силен пилот би искал да кара за тях последните десетина години. Сещам се само за новаци и ветерани.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  16. 16 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#14] от "primerno":

    [quote#14:"primerno"]Когато се е съгласил да бъде тестов пилот е бил едва на 20години[/quote]

    И е бил тестов пилот цели 3 години!



    [quote#14:"primerno"]Уилямс може да не са доминатор в спорта в момента, но са с много дълга история[/quote]

    Не са доминатор от 20 години, а историята остава в историята



    [quote#14:"primerno"]Освен това 2014 и 2015 бяха 3ти при конструктурите[/quote]

    Само заради двигателите и пълния провал на Рено. Тази година Уилямс за пети, зад Форс Индия!

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  17. 17 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#5] от "deutschwagen":

    Понякога е много по-добре и много по-умно да коментираш критично детайлите когато ги разбираш.
    Валтери Ботас, понеже си тръгнал в детайли, е на същата възраст като Даниел Рикиардо. Двамата се състезаваха един с/у друг и познай кой беше победител? Тоя дето е киснал 3 години като тест пилот.
    Негови мениджъри бяха групата около Мика Хакинен, по това време Тото бе част от Уйлямс, затова "кисна" 3 години в Уйлямс. Не е имал избор, Валтери идва от нормално бедно семейство, така че когато са инвестирани милиони в него трябва да е послушен!
    Спечели всяка една категория в която се състезава - ФРено, Ф3 и ГП3. Победи Малдонадо след като бе донесал последната победа на Уйлямс, победи и Маса в ситуация в която Фелипе е лидер, а не изтривалка на Алонсо.
    Да, в началото Люис ще го бие лесно, но с напредване на сезона ще има много сериозни проблеми, особено ако е емоционално нестабилен. А Валтери няма проблеми с емоционална нестабилност

  18. 18 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#17] от "kozhouharov":

    [quote#17:"kozhouharov"]Победи Малдонадо след като бе донесал последната победа на Уйлямс[/quote]

    Е, сега вече нямам какво да кажа. Щом е бил Мадлонадо....



    [quote#17:"kozhouharov"]победи и Маса в ситуация в която Фелипе е лидер, а не изтривалка на Алонсо[/quote]

    Това никой няма да го вземе насериозно. Колкото и да е симпатяга Маса, не е лидер, особено след инцидента му от 2009. Сигурно преди е бил изтривалка и на Шумахер?



    [quote#17:"kozhouharov"]но с напредване на сезона ще има много сериозни проблеми, особено ако е емоционално нестабилен. А Валтери няма проблеми с емоционална нестабилност[/quote]


    С това съм съгласен. Ще видим. Изсючително трудно е да се каже точно колко добър е Валтери, защото няма надеждна база за сравнение. Просто според мен, ако даден пилот е бил наистина много голям талант, няма как да бъде три години тестов пилот, и то в Уилямс. Бил е млад, ама какво от това? Виж днес колко млади пилоти се състезават, дори за сравнително силни пилоти. Изобщо не е завиден вариант да чакаш и да се бориш за титулярно място в отбор като Уилямс, а да го правиш цели три години? Изклюително силните пилоти - или талантили и обещаващи такива - си намират добри отбори сравнително бързо. Но на Мерцедес им върши отлична работа да вземат един стабилен и надежден пилот, който да събира точки - не някой Верстапен или друго продиджи.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  19. 19 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 526 Весело

    До коментар [#18] от "deutschwagen":

    е те тука ме жегна сериозно! това, че добрите пилоти си намират силен отбор сравнително бързо изобщо, ама хич не е вярно. един нико хюлкенберг е перфектното доказателство.
    за привличането на определен пилот в даден отбор играят роля куп фактори. това дали е добър, много добър или просто става е на едно от последните места. знаеш ли историята на тото волф? щото валтери покрай него всъщност се появи в уилямс (барабар с таланта си). мислиш ли, че волф не му търсеше място през тия всичките години? ама топотборите са малко, пък ако не броим макларън (хаха), стават още по-малко. просто не е "бръкни си, вземи си". сега валтери има шанс да нашока канчето на онзи татуиран великан. личното ми мнение е, че в спорни моменти ботас ще се замисли точно толкова, колкото да реши къде да го удари : )

  20. 20 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#18] от "deutschwagen":

    Тото Волф инвестираше във Валтери, бе един от групата му трима мениджъри - той, Мика и Дидие Котон - стария мениджър на Мика. Тогава Тото бе собственик в Уйлямс!!! Сега разбра ли защо е ТРЯБВАЛО да бъде част от този отбор?
    Май си на всяко гърне мерудия... пълни глупости.

    П.П. Алонсо бе 3 години тест пилот на Бенетон/Рено. 2000-та след Ф3000 и после докато караше за Минарди, после една година само тестваше. Хабен ли е и той?

  21. 21 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 264 Весело

    Е сега ако Маса стане шампион за 2017, записва името си със златни букви в историята!

    Иначе колеги, дайте и аз да бръкна в манджата:

    Рикардо и Ботас бяха двамата най-добри млади пилоти от тяхното поколение в юношеските серии преди Формула 1. Състезанията с тяхно участие протичаха по следния начин: двата им болида минават един до друг по пистата, след около десет секунди и останалите участници се появяват. Толкова бяха добри в сравнение с останалите.
    Това, че Ботас е тестов пилот в продължение на три сезона не е нищо особено. Тестовите пилоти във Ф1 почти винаги участват в поне един шампионат (понякога и повече) встрани от формулата като титуляри. А факта, че се задържа в Уилямс за четири сезона, без да е пилот-касичка, говори много за способностите му. Уилямс е отбора с най-специфична атмосфера във Ф1, там ако не идваш с пари, значи си много сериозен пилот. Именно престоя на Розберг в Уилямс едно време ме убеди, че той някой ден ще бъде шампион.

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  22. 22 Профил на Chivalry
    Chivalry
    Рейтинг: 264 Любопитно

    [quote#7:"hamiltonf1"]След почти революционните промени за сезон 2017 г., изоставането на Ботас от преминаване в нов отбор е почти заличено.[/quote]

    "+++".
    Според мен се заличава смяната на шасито. С новия отбор Ботас тепърва ще трябва да се сработва. Не визирам Тото, разбира се

    Новият шрифт на "Дневник" е бижу.
  23. 23 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#19] от "graham":

    Ами честно казано не знам. Според мен ако един пилот е наистина много добър, би трябвало да привлече интерес. Ако е просто добър, тогава може да заседне някъде и да кара за по-слаб отбор доста години, може би и цял живот. Хълк е добър пример за това. Добър е, ама не е сред първите 5-6 най-добри.
    Може и да греша и наистина решаващите фактори да са други. Ако Ботас наистина не е имал и никакви пари, тогава наистина говори добре за него, че е карал за беден отбор като Уилямс толкова години, вместо да привлекат някой който носи пари, както направиха за 2017 (макар, че Малдонадо изпълняваше тази роля до скоро). Но пък и не мога да се сетя за голям пилот, който да е карал за Уилямс последните 10 години. Сещам се само за Розберг, но той отива при тях още когато Уебър е карал там, а и може би не е бил чак толкова добър онези години (но в крайна сметка си намира силен отбор веднага когато се създава такъв). Иначе са все ветерани като Барикело и Маса, или пък странни случаи като Бруно Сена, който от години изобщо не се занимава с Формула 1.
    Знам, че има някаква връзка с Тото Волф, но не знам детайлите.
    Но пожелава успех на Ботас, дано ме опровергае напълно. Всъщност не бих казал, че няма как да е добър пилот. Няма как да знаем докато не почне да кара за Мерцедес и срещу Хамилтън. Но каквото и да стане, за мен ще си остане незавидно положение да караш за Уилямс години наред.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  24. 24 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#20] от "kozhouharov":

    [quote#20:"kozhouharov"]Тото Волф инвестираше във Валтери, бе един от групата му трима мениджъри - той, Мика и Дидие Котон - стария мениджър на Мика. Тогава Тото бе собственик в Уйлямс!!! Сега разбра ли защо е ТРЯБВАЛО да бъде част от този отбор?[/quote]


    Тото Волф напуска Уилямс началото на 2013....
    А и ако не е могъл да уреди Ботас да кара за друг отбор след напускането му....защо не го е привлякъл колкото се може по-рано в Мерцедес, ако е толква добър? И защо изглеждаха шокирани след напускането на Розберг, след като това отваря сравнително лесна възможност да вземат Ботас?



    [quote#20:"kozhouharov"]Алонсо бе 3 години тест пилот на Бенетон/Рено. 2000-та след Ф3000 и после докато караше за Минарди, после една година само тестваше. Хабен ли е и той?[/quote]

    Не помня дали Алосно е бил тестов пилот през 2000 и 2001, но 2002, когато е бил на 21 години, Бриаторе почти му дава мястото на Бътън. В крайна сметка го прави тестов пилот, но следващия сезон, когато Алонсо е на 22, взима мястото на Бътън. Маааааалка разлика, според мен


    [quote#20:"kozhouharov"]Май си на всяко гърне мерудия.[/quote]


    Може би съм. Може би си ти Не мога да изкажа собствено мнение, така ли? Дори не съм казал, че Ботас не е добър пилот. Само казах, че не изглежда добре да киснеш в Уилямс много години, и че може би Ботас не е от калибъра на топ пилоти, като Алонсо, Фетел, Хамилтън, Рикардо и Верстапен (сега, не говоря за годините във Ф3). Ще бъда много доволен, ако греша напълно. Но дори и тогава Ботас ще е киснел в Уилямс, вместо да се бори за титли, не мислиш ли?

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  25. 25 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#21] от "Chivalry":

    [quote#21:"Chivalry"]факта, че се задържа в Уилямс за четири сезона, без да е пилот-касичка, говори много за способностите му. Уилямс е отбора с най-специфична атмосфера във Ф1, там ако не идваш с пари, значи си много сериозен пилот[/quote]


    Това е добър аргумент, даже писах същото преди малко, преди да видя този коментар. Ще видим. Но на Розберг му трябваше доста време да се доразвие и да кара борбено след престоя в Уилямс. Дали и на Ботас няма да му трябва време. Въпросът е до колко това да караш за Уилямс те подготвя да се бориш за титили и победи, вместо да караш на сигурно и да събираш точки, които са много важни за отбор като Уилямс, защото крайното класиране определя премията им.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  26. 26 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#24] от "deutschwagen":

    Ти май трябва да станеш мениджър и на Тото Волф. Защото когато го наемат за директор в Мерцедес се отказва да представлява пилоти, конфликт на интереси. Даже наскоро точно това той го обясняваше. Мерцедес имаха договор с Хамилтън, Розберг беше победил Шумахер. Кой луд ще иска да разтрогва договорите на такива пилоти за недоказан младок?
    Много знаеш, ама трябва и много повече да четеш преди да пишеш. Айде, оставям те да си водиш безсмислените спорове...

  27. 27 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#26] от "kozhouharov":

    Да, извинявам се ужасно, че спроя толкова неподготвен. Ти май за всичко имаш контра-аргумент (къде валиден, къде съвсем не).
    Сега, очевидно или Волф мисли малко като мен, или не е успял да убеди когото трябва до края, защото Ботас има договор за една година. Някои даже коментират, че това е странно. Или имат планове за някой друг, който не е бил свободен, или първо искат да видят Ботас какво може да направи. А самият Ботас сега какво да стори, ако се окаже заплаха за Хамилтън и онзи почне с номерата - да стиска със зъби и да бъде добър отборен играч, или да мачка, но рискувайки да тръгне поредната интрига в Мерцедес, която в случая може да му струва мястото в отбора?
    Та май не всеки мисли като теб, Кожухаров. Някои даже си го казват направо. За да не се засегнеш пак, нека повторя пак - не казвам, че са непременно прави, но има и други мнения:

    http://www.motorsport.com/f1/news/wehrlein-not-bottas-the-right-choice-for-mercedes-berger-865150/

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  28. 28 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#26] от "kozhouharov":

    всъщност не е така. той си има участие във фирма за мениджмънт на пилоти в съдружие с мика хакинен и не помня кой още беше там. конкретно за валтери - ще излезе от неговия екип, но няма да си напуска компанията или да продава дела си. води се, че няма конфликт на интереси, докато някой от подопечните му не отиде в мерцедес, както се случи с ботас.

  29. 29 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#27] от "deutschwagen":

    договорът е за една година, щото някои други договори приключват в края на настоящата : ) оставят си отворени вратички.
    за другото - ще ти го метна по някое време : )))
    моето лично мнение е, че перфектният вариант щеше е да е алонсо.

  30. 30 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#28] от "graham":

    Мне, няма участие с Мика и Дидие Котон. Верлайн и Окон имат договори директно с Мерцедес. Всъщност конфликта на интереси идва точно от тази програма за млади пилоти която той също ръководи.

  31. 31 Профил на graham
    graham
    Рейтинг: 526 Неутрално

    До коментар [#30] от "kozhouharov":

    всъщност мика изобщо не работи с котон още от 2015 г. конфликтът на интереси няма нищо общо с програмата за млади пилоти. наясно ли сте изобщо какво е конфликт на интереси? как работят програмите за млади пилоти на отбори като мерцедес във формула 1? волф не само си работи като мениджър, той е и спортен директор на мерцедес, и притежава 30% от отбора на мерцедес във формула 1.

  32. 32 Профил на kozhouharov
    kozhouharov
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#31] от "graham":

    Мика Хакинен работи с Котон за Ботас 1000%. А конфликт на интереси е когато трябва да взимаш решение, но имаш интерес в една от страните да се възползва от твоето решение.
    В този случай както бе преди това с Ерик Булие като отиде в МакЛарън и Гравити, Тото би бил в конкуренция с Мерцедес при привличането на най-добрите млади таланти и затова няма никакво участие при управлението на кариерите на каквито и да е пилоти.
    Котон и Мика управляваха Гутиерез, но сега е Адриан Фернандез и нямат други пилоти във Ф1.

  33. 33 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#29] от "graham":

    Алонсо със сигурност щеше да е перфектния вариант за феновете. Но е заключен с договор за още една година.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  34. 34 Профил на beatles
    beatles
    Рейтинг: 788 Любопитно

    [quote#18:"deutschwagen"]Сигурно преди е бил изтривалка и на Шумахер?
    [/quote]
    да не би да не е бил, то не беше размяна на места на пистата, пък на подиума....

    Всички животни са равни, но някои са по-равни от други




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK